Bebsy
Informatie over Bebsy
Openingstijden
- maandag: 09:00–20:00
- dinsdag: 09:00–20:00
- woensdag: 09:00–20:00
- donderdag: 09:00–20:00
- vrijdag: 09:00–20:00
- zaterdag: 09:00–17:00
- zondag: Gesloten
Wij zijn Bebsy, een reisorganisatie dat reizen organiseert naar alle steden waar je ooit over hebt gefantaseerd. Bebsy staat voor energie, vreugde, warmte, veiligheid, passie en plezier. Tegenwoordig kan het reisaanbod overweldigend zijn, daarom helpen wij je graag op een makkelijke manier een bestemming en accommodatie te vinden tegen een goede prijs. Zo vind je eenvoudig de reis die past bij je dromen en wensen. Onze vriendschap stopt niet als je een stedentrip hebt geboekt. We blijven inspireren, advies geven en hulp bieden tijdens je reis, zoals een vriend dat zou doen. Als je reis voorbij is, hoef je niet te treuren! We bieden nog heel veel andere leuke steden aan die je goedkoop kan bezoeken. Wij zien je graag bij Bebsy!
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Bebsy:
Bebsy is een reisorganisatie die zich richt op het aanbieden van betaalbare en goed geregelde vakanties. Ondanks enkele negatieve ervaringen van klanten, zoals problemen met communicatie en het bereik van de klantenservice, zijn er vele positieve aspecten te benoemen.
Kenmerken van Bebsy:
- Vriendelijke en deskundige klantenservice: Veel klanten hebben de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel geprezen, vooral bij het oplossen van problemen.
- Snelle en efficiënte boekingsprocessen: Klanten waarderen de snelheid en duidelijkheid van het boekingsproces, wat resulteert in een positieve ervaring voorafgaand aan hun reis.
- Goede prijs-kwaliteitverhouding: Veel klanten geven aan dat de prijs en de kwaliteit van de aangeboden reizen goed in balans zijn.
- Persoonlijke benadering: Klanten voelen zich vaak goed begeleid van het moment van boeken tot aan hun terugkomst.
- Zorg voor wijzigingen: In gevallen waar klanten noodgedwongen hun reis moesten wijzigen, kwam Bebsy actief in actie om te helpen.
Desondanks zijn er ook zorgen over de bereikbaarheid en problemen die zich tijdens de reis voordeden, zoals slecht geregelde transfers en communicatieproblemen. Het is duidelijk dat Bebsy zowel sterke als zwakke punten heeft, maar vele klanten blijven terugkomen vanwege de goede ervaringen en de betaalbare prijzen.
Bebsy: Meningen
Fantastische ervaring: Fijn reisbureau, wij hadden tijdens onze reis een probleem met een hotel en Bebsy heeft dit meteen voor ons opgelost. Het betrof een situatie die buiten Bebsy om ging. Door het snelle handelen en het omboeken naar het Lucia hotel hebben wij alsnog heerlijke dagen in Wenen gehad.
Positieve ervaring: Begin september met vriendinnen een fly and drive naar IJsland gedaan. Het was heel goed georganiseerd. En er werd heel vlug gereageerd op onze berichtjes om ons met al onze vragen te helpen ! Een top team!
Negatieve ervaring: Niet betrouwbaar. Wanneer er een vlucht geannuleerd word, willen ze je niet meer verder helpen want ze negeren al je berichten (ze bekijken het wel, maar reageren niet). Schandalig want we wachten op 400+ euro dat moet worden teruggestort worden op onze rekening. Maar zolang ze niet antwoorden kunnen we geen stap verder.
Positieve ervaring: Bebsy heeft ons erg veel stress bezorgd voorafgaand aan de reis en daarom raden wij dit bedrijf af. Probleem op probleem. De vlucht die op de website werd aangeboden bleek niet meer beschikbaar, dit werd ons na de boeking verteld. Ze verkopen dus reizen die ze niet hebben om je als klant te winnen. Er werd een alternatieve goedkopere aangeboden. Dit was geen probleem omdat we geen andere mogelijkheden meer hadden. Echter na betaling bleek dat de vluchthaven verkeerd was vermeld in de whatsapp offerte, hier kwamen we zelf achter na controle van de vluchtgegevens omdat deze vlucht niet bestond. De daadwerkelijke luchthaven bleek erg ver van de bestemming te liggen, we zouden namelijk nog 2 uur in de auto moeten zitten. Daarna werd ons een duurdere vlucht aangeboden wat op een meerprijs van 85 euro per persoon zou uitkomen. Na veel discussiëren hebben wij deze toch kosteloos gekregen wat eigenlijk het enige pluspunt van deze organisatie is. De reisdocumenten kwamen een dag te laat in de mail. Toen we online wilden inchecken bij de vliegmaatschappij bleek er financieel iets niet te kloppen vanuit de reisorganisatie waardoor we niet konden inchecken. Na het zoveelste contact werd dit opgelost. Uiteindelijk minder dan 24 uur voordat we zouden vertrekken zagen we plots in ons account van de vliegmaatschappij dat de boeking was geannuleerd. Wij maakten ons erg zorgen en Bebsy was niet meer bereikbaar. Ook het noodtelefoonnummer dat je krijgt is niet bereikbaar en tevens werd er op Whatsapp ook niet gereageerd. Om deze reden probeerden wij zelf de vliegmaatschappij te contacteren. Helaas konden we telefonisch onze gegevens niet verifiëren omdat Bebsy een niet bestaand emailadres bij onze tickets heeft ingevuld. Daarom kregen wij geen informatie van de telefoniste. Uiteindelijk pas 6 uur voor vertrek kregen we via Whatsapp te horen dat alles was opgelost. Het is niet mogelijk om deze mensen telefonisch te spreken, alle communicatie verloopt continue via Whatsapp. Ongeacht het noodgeval is er ook na 17.00 uur geen contact via Whatsapp te krijgen. Wel moet ik meegeven dat de privé transfer goed was geregeld en het aansloot op onze vluchttijden. Bezint eer dat ge begint.
Positieve ervaring: Voor last minute moet je wel voorzien op extra kosten. We hadden niet op €110/pp extra gerekend. Ze zouden dit wel duidelijk op de site kunnen zetten. In het begin konden we niet betalen dus we moesten zelf naar de service sturen dat het niet lukte, ze vermeldde toen pas dat we extra kosten hadden. Het personeel is wel heel erg vriendelijk maar die extra €110 hadden we graag aan andere dingen gespendeerd. We houden het positief en gaan hopelijk genieten van de reis!!!
Fantastische ervaring: Werkt snel en efficiënt
Fantastische ervaring: Een hele goede reisorganisatie die zich verantwoordelijk voelt voor jouw vakantie. Van de dag van boeken totdat je thuis komt zijn ze betrokken. Compleet ontzorgd op vakantie gaan dat is pas ontspannen.
Fantastische ervaring: Al vele malen met Bebsy op vakantie geweest. Altijd alles prima in orde en goed geregeld. Prijs kwaliteit, TOP !!!
Fantastische ervaring: Helaas moesten wij op het laatste moment iets veranderen aan onze reis. Bebsy was hierbij erg behulpzaam en reageerde snel!
Negatieve ervaring: Nooit meer respons gehad op mijn corona voucher. Grootste oplichterij in tijden, heel erg teleurstellend. Ik kan het niet aanraden, mijn geld is namelijk weg door een waardeloze voucher!
Fantastische ervaring: Aan het Bepsy-team: een compliment voor het opakken van de vragen die gesteld werden. Hoewel dit via whatsApp en mail gaat is de respons erg snel - zelfs op zondagavond ! Logisch dat dit handiger is dan via telefoon, zo kan rustig naar een oplossing worden gezocht. Daarmee komt u ook snel terug , met oplossingen, aanpassingen en omboekingen ( zelfs als we foutjes gemaakt hebben bij invullen van de boekingsformulieren) . We hebben al eerder via Bepsy vakantie geboekt en onze bevindingen waren toen , maar zeker ook nu, altijd prima. Goede service , no nonsens en snel afgehandeld. Kortom, Bepsy is een toppertje !
Fantastische ervaring: Heerlijke reis in Kroatië achter de rug. Al vaker in Kroatië geweest maar door deze rondreis ook plekken ontdekt waar ik nog niet eerder ben geweest. Hotels waren prima in orde. Ik was een beetje angstig voor de huurauto, daar hoor je nog wel eens vervelende situaties over. Onze huurauto kwam van Sixt. Helemaal prima
Fantastische ervaring: We hebben inmiddels meerdere reizen via Bebsy geboekt, waaronder enkele stedentrips en recent een prachtige rondreis naar de Amalfikust. In tegenstelling tot andere aanbieders, kun je hier alles in één keer regelen voor een rondreis. Dat is prettig. De medewerkers hebben ons snel en goed geholpen toen we een foutje hadden gemaakt bij het boeken. Kortom, top partij!
Fantastische ervaring: Recent geboekt via Bebsy. Proces ging snel en goed. De klantenservice via whatsapp is helemaal geweldig; reageert (vrij) snel en denkt mee in oplossingen en niet in problemen. De reis zelf gaan we binnenkort maken, maar als dat net zo is als het proces vooraf, dan komt het zeker goed ! En anders meld ik me hier weer met onze ervaringen
Fantastische ervaring: Het is de tweede keer dat we bij bebsey boeken, wij zijn heel tevreden. Bij de laatste boeking wilde we van hotel switchen nadat de boeking al had plaatsgevonden ,dat is naar alle tevredenheid gelukt door de inzet en behulpzaamheid van de vriendelijke klantenservice. Voor ons helemaal top!!
Fantastische ervaring: Recent een indrukwekkende rondreis gemaakt door Puglia. Goed geholpen en een hele fijne reis gehad. Volgend jaar een rondreis naar Sicilië op de planning. Ik weet al waar ik die moet boeken.
Positieve ervaring: Helaas is bebsy niet bereikbaar tijdens de reis zelf. Bij de auto verhuur hadden we een probleem wat niet werd opgelost en na appen en mailen naar bebsy (telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het noodnummer dat we hadden ontvangen) kregen we geen reactie. Nu bij het inchecken bij ons laatste hotel bleek het hotel slechts voor 1 persoon de reservering te hebben ontvangen. Wederom onmogelijk om contact met bebsy te krijgen. Uiteindelijk konden we op een zolderkamer zonder daglicht terecht. Zou fijn zijn als je een telefoon nummer had wat je kunt bellen als je een probleem hebt tijdens je reis. Wel waren we erg tevreden over de mooie plekjes die waren geboekt. Weet niet of we deze zelf hadden kunnen vinden. Vandaar toch 3 sterren.
Beste mevrouw Naddeo, Bedankt voor uw review, de feedback van onze klanten wordt altijd op prijs gesteld. Op die manier kunnen wij onze service verbeteren. In de reisbescheiden hebben wij gecommuniceerd dat de huurauto opgehaald dient te worden met een fysieke creditcard en werkende pincode. Helaas geeft de verhuurmaatschappij geen auto mee bij het tonen van een digitale kaart. Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd over de situatie bij het hotel. Na een telefoontje met onze supplier, die op hun beurt weer de accommodatie hebben gebeld, werd ons verteld dat u heeft kunnen inchecken en dat de accommodatie inzag dat zij fout zaten. De accommodatie is voor twee personen geboekt. Had u niet in kunnen checken, dan hadden we dat natuurlijk ook netjes opgelost. Nogmaals bedankt voor uw review! We nemen het mee in onze wekelijkse klantenservice evaluatie. Met vriendelijke groet, Bebsy
Negatieve ervaring: Waardeloos, totaal niet coulant nadat reis wegens ernstige medische redenen moest worden geannuleerd. Mens onwaardig. Een ding weten wij zeker, Bebsy, nooit meer.
Fantastische ervaring: Super gute Preise
Positieve ervaring: mooie site goede aanbiedingen
Positieve ervaring: Met reisorganisatie Bebsy een stedentrip geboekt naar Porto en Lissabon. Intake was geweldig. Bij het boeken wel wat eigenaardigheden tegen het lijf gelopen. Probeerde een transfer te boeken die niet in de reis zat maar die bleek duurder te zijn dan de plaatselijke taxi. Probeerde ook ontbijt bij te boeken wat keurig in rekening werd gebracht wat bij naslag er bij in zat. Er werd ook een luxe versie opgevoerd waar ik mij bij afvroeg wat de meerwaarde was. Dit af laten boeken. De hotels waren mi gezien de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Ook de treinreis en vlucht was goed geregeld geen problemen. Ik vraag mij serieus af wat de meerwaarde is om bij deze service via een reisburo te boeken. Vlieg en treinreizen zijn makkelijk zelf te boeken evenals de hotels. Op zijn minst zou men wat extra informatie moeten toevoegen over je bestemming en hoe bv het plaatselijk ov werkt maar niets van dat alles. Bij het hotel in Lissabon stond niet vermeld dat er een toegangscode nodig was om binnen te komen. Met als gevolg dat wij s-avonds voor een gesloten deur stonden voor een donker gebouw. Wel stond er een telefoonnummer vermeld die ons uit de brand heeft geholpen. Overall dus een prima reis maar men had wat meer kunnen doen om van toegevoegde waarde te zijn. Er kan nog net een klein 8-tje van af.
Fantastische ervaring: Erg fijne website
Fantastische ervaring: Prima reis! Erg tevreden met de accommodatie en makkelijk geboekt!
Fantastische ervaring: Ik heb een reis naar Kreta geboekt voor 15 december bij Christina Alexandra, ze gaf me een deal en bespaarde ongeveer $ 200. Ik ben erg blij. Bedankt.
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice. Klacht ingediend omdat het bed te klein was. Dat was nergens gecommuniceerd. Klacht ingediend, nooit meer wat gehoord. Voor de rest oké geregeld. Prijs kwaliteit matig
Positieve ervaring: Ook bij helaas annuleren van onze reis door ziekte. Persoonlijke service
Negatieve ervaring: Ik ben afgehaakt tijdens boeken...communicatie was heel slecht...moeijk te bereiken en werken langs elkaar heen..bovendien had ik hier andere prijzen als waar hun mee kwamen..dan is t vertrouwen wel weg..scheelde heel veel..kortom..ergens anders geboekt
Negatieve ervaring: Zetten je in onveilig hotel waar van alles mis aan is. Noodnummer onbereikbaar, financiële compensatie geen sprake van. Beter de reis en hotel zelf los boeken dan bij dit “reisbureau”
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice. Ik zat in een hotel waar de schimmel op de tegels zat en de kakkerlakken over de muur kropen. Ik ben 1 nacht gebleven en erna weg gegaan. Omdat ik was uitgechecked 'konden ze niets meer voor me doen' (kamer wisselen, maar dat was absoluut geen oplossing!) Aanbieding en reis was goed geregeld, maar de klantenservice is niet empathisch
Negatieve ervaring: Ontzettend slecht bedrijf! 2x keer een boeking gedaan en beide keren te horen gekregen dat ze de vluchttijden niet na kunnen komen en dat de hotels niet beschikbaar zijn. Ze bieden dus vakanties aan die niet mogelijk zijn! En dan ook nog vragen om meer te betalen om alles om te zetten. Op mails reageren ze niet terug.
Negatieve ervaring: Ik werd verleid door op een advertentie te klikken met de tekst: "Vakantie Santorini vanaf 275 Euro". Klik op op die link, dan krijg ik meteen te zien "Vanaf € 319,-". Misleidend. Ga je met je muis over de i van informatie, dan is de prijs ook nog eens exclusief 19,50 boekingskosten, 2,50 Euro calamiteitenfonds en 10 Euro SGR bijdrage. En het blijkt namelijk ook nog zo te zijn, dat de vanaf prijs een prijs p.p. is en dat je met minimaal 2 personen moet boeken. In je eentje boeken voor exact dezelfde reis kost 502 Euro incl. alle kosten, dit is dus 82,5% hoger dan de advertentieprijs !!! Ik vraag me af wat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) hiervan vindt. Bebsy, graag jullie reactie aub.
Negatieve ervaring: Reis geboekt maar werdt met een mail vanuit de klantenservice geannuleerd, duidelijk dat bebsy reizen van anderen door verkoopt en geen eigen aanspraak heeft op vluchten en hotels. Voor ons nooit meer boeken hier.
Negatieve ervaring: Stop niet teveel tijd in deze organisatie, Op hun site staan aanbiedingen die ze niet waar kunnen maken. Dan komen ze met een alternatief welke totaal niet overeenkomt met het genen wat je zoek tegen meer kosten. 1 hotel geboekt welke niet meer beschikbaar was. Dag later een ander hotel geboekt welke weer niet beschikbaar was. Dan lijkt het mij geen incident.
Fantastische ervaring: Zeer tevreden over Bebsy, alles verliep naar wens. Zerr goedkoop naar Budapest gegaan en top locatie van het hotel. De site van Bebsy is ook zeer gebruiksvriendelijk.
Fantastische ervaring: Hele leuke stedentrip naar Valencia gemaakt, alles was prima geregeld.
Fantastische ervaring: Voordelige vlucht en hotel te Barcelona geboekt dankzij Bebsy. Alles prima in orde aan betaalbare prijzen! Een aanrader.
Fantastische ervaring: Wij vinden dit een top reisbureau , Je word netjes op de hoogte gehouden over covid regels . Wij gaan zeker weer boeken via bebsy
Fantastische ervaring: Hele prettige reisorganisatie, goede prijzen voor mooie hotels
Fantastische ervaring: Een mooie week in Toscane, b&b Poderi Arcangelo
Fantastische ervaring: Keurig hotel (Smart Hotel) met erg vriendelijk personeel. Het hotel ligt 20 minuten buiten het centrum van Venetië in de wijk Mestre. Het centrum is erg gemakkelijk te bereiken vanaf het hotel met de T1 tram. We zijn ook erg tevreden over Bebsy; vriendelijke medewerker gesproken, reisbescheiden duidelijk en snel op de mail gehad en prijs-kwaliteit dik voor elkaar. Wij gaan zeker vaker gebruik maken van Bebsy!
Fantastische ervaring: Dit was de derde keer dat we bij Bebsy hebben geboekt....de derde keer zegt echt genoeg... Wij zijn zo tevreden met Bebsy dat we voor Februari alweer aan het kijken zijn voor een volgende citytrip Bedank Bebsy!!!!!!!!!
Fantastische ervaring: Reis en geboekte hotel waren super, voldeed helemaal aan de verwachtingen. Bebsy heeft ons verder snel en goed geholpen nadat we incheckproblemen hadden bij de vliegmaatschappij. Goed bereikbaar, fijn contact en probleem snel door opgelost! Het was de eerste keer dat we bij Bebsy boekten, maar vast niet de laatste!
Fantastische ervaring: Van vrienden goede berichten gehoord. Daarom destijds geboekt. Zou 1e reis na 7 jaren worden. Covid gooide roet in het eten. Nu restitutie keurig netjes ontvangen...
Fantastische ervaring: We hebben een veilige en zeer betaalbare reis achter de rug we waren zeer tevreden van onze B&B .Wij doe veel Citytrips per jaar en steeds bij Bebsy en altijd héél tevreden.Dank u Bebsy. i
Bedankt voor de review!
Fantastische ervaring: Goed geprijst en heel behulpzaam met een foutje van het hotel tijdens vakantie! Goed berijdbaar en geïnformeerd.
Fantastische ervaring: We hebben een super leuke citytrip gehad naar Firenze alles was super geregeld door Bebsy
Negatieve ervaring: Agence à éviter absolument. Cela fait 1 an et demi que j'attends d'être remboursée d'un voyage annulé à cause du Covid, d'une valeur de 678€. L'agence vous balade de mails en mails sans jamais vraiment vous aider. Un vrai scandale.
Negatieve ervaring: Te weinig informatie ontvangen, en onvoldoende geïnformeerd.
Fantastische ervaring: Fijn reisbureau!
Fantastische ervaring: Duidelijk
Positieve ervaring: Goede betaalbare reizen
Positieve ervaring: Mooi en luxe hotel, wel wat gehorig.
Positieve ervaring: Een prima vakantie gehad, alles was naar wens en verwachting.
Fantastische ervaring: Reizen met bebsy is top gewoon tot in de puntjes geregeld
Positieve ervaring: Vaak zijn daar prima deals te vinden. Voor singles vaak minder aantrekkelijk helaas.
Hartelijk dank voor je positieve review. Op onze website staat een selectie van het aanbod gepubliceerd. Je kan ons ook altijd bellen of mailen voor een reis op maat, graag zelfs! Dan kunnen we samen met jou zoeken naar een mooie aanbieding voor singles.
Negatieve ervaring: Art Hotel Athens is niet echt een 4 sterren hotel. Vroeger denk ik wel geweest maar nu wel erg vervallen. Ze zijn wel aan een opknapbeurt bezig maar dat heeft nog wel een paar jaar nodig. Jammer dat er in de buurt op loopafstand geen leuke horeca zit. In het donker loop je niet heel prettig door deze wijk
Positieve ervaring: Communicatie op voorhand verliep niet vlot. Telefoonlijn werd telkens verbroken na het keuzemenu, op het noodnummer nam niemand af. Via mail wel vlot geholpen. Hotel was ok voor wat ik betaald heb. Was proper maar wel kamer in de kelder zonder raam of daglicht. Dat was jammer. Maar voor wat ik maar betaald heb, was het ok = proper
Negatieve ervaring: Geen informatie ontvangen over het beleid wat EasyJet heeft m.b.t. de negatieve PCR test (ondanks dat we alle informatie van Bebsy goed hebben doorgenomen). Daardoor geweigerd op de terugvlucht, een PCR sneltest moeten afnemen en een latere vlucht moeten boeken. Circa €400 meer kwijt dankzij de slechte informatievoorziening van Bebsy. Zij leggen de verantwoordelijk bij de klant neer. Wat is dan de meerwaarde en reden dat wij boeken bij een reisorganisatie? Bedankt voor niks, Bebsy!
Negatieve ervaring: Via Bebsy boek ik nooit meer! Afgelopen weekend naar Londen geweest. De informatie vooraf vond ik echt summier. Ik zou nu (achteraf) in een kort mailtje goede tips kunnen geven aan klanten tav invullen Passenger Locator Form, openbaar vervoer in Londen en de overstappen die je het beste kunt nemen van Luton naar het centrum. Snap niet dat een reisburo dat niet even voor je uitwerkt. Ik had net zo goed zelf het hotel kunnen boeken en de vlucht zonder tussenkomst van Bebsy, dan was ik goedkoper uit geweest en de verwachte informatie kreeg ik niet. Wel telefonisch om gevraagd en niet gekregen. Gevraag om me terug te laten bellen en is ook niet gebeurd. Daarnaast zat er geen ontbijt bij onze boeking, en de bedden mega klein. Twee persoonsbed was 130 cm.
Negatieve ervaring: Ik boekte een citytrip rome als verjaardagscadeau voor mijn vriendin. Alles ging goed tot we aankwamen in rome. Onze transfer ging klaarstaan om ons naar ons hotel te brengen. We hebben maarliefst meer dan een uur gewacht. Na 20 telefoontjes en geen antwoord te krijgen dan met iemand anders mee gekunnen naar ons hotel. Daar aangekomen sprongen de tranen in mijn ogen een zeer oude kamer met 4 bedden waarvan 1 voor de kleerkast stond. Terwijl we een kamer hadden voor 2 met 1 dubbel bed. Een badkamer uit de prehistorie en het ontbijt was echt triest. Onvriendelijke bediening. Morgen gaan we gaan ontbijten buiten het hotel terwijl we er hier voor betaald hebben. Volgende citytrip zal ik toch 2 keer nadenken.
Het spijt ons te lezen dat uw verblijf in Rome niet naar tevredenheid is verlopen. Helaas heeft u tijdens uw verblijf geen telefonisch contact met ons gezocht. Ook tijdens het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar. Wellicht hadden wij u van dienst kunnen zijn toen u nog ter plaatse was. We hopen van harte dat u ondanks deze negatieve ervaring over het hotel nog wel van de prachtige stad heeft kunnen genieten.Hartelijke groeten,Team Bebsy
Negatieve ervaring: Reis geboekt naar London, maar door alle maatregelen zouden we meer geld kwijt zijn aan testen dan aan de reis zelf. Omboeken ging niet meer via Bebsy, dus raadde bebsy aan om het hotel te bellen. Daar te horen krijgen dat dit aangepast moet worden door de tussenpersoon van Bebsy, maar dat de reis zeker nog wel kosteloos te annuleren was. Dit willen ze echter niet meer doen, maar alleen 30% terug geven. Vervolgens kan de reis dus geannuleerd worden voor niks en worden de zakken bij Bebsy gevuld terwijl de reis gewoon gratis gecanceld kan worden en er geen gemaakte kosten zijn. Als ik direct bij het hotel had geboekt, kreeg ik alles terug. Heel het idee om voor de service en zekerheid bij Bebsy te boeken, ga ik nooit meer doen. Verdienen over de rug van de klant terwijl de reis gratis gecancelled kan worden, vind ik hele slechte service.
Positieve ervaring: We hebben helaas niet het vakantie gevoel gehad. Sommige hotels zaten al in een lagere versnelling en waren al bezig met verbouwen. Het is wellicht dan ook niet de beste periode om naar Sicilie te gaan vanwege het wisselvallig weer. Verder vonden we de ligging van sommige hotels niet geweldig zodat we dan ook andere keuzes hebben gemaakt. Het eiland Sicilie heeft ook mooie gebieden en we hebben ook mooie wandeltochten gemaakt. Alleen jammer dat de inwoners er niet echt zuinig op zijn overal ligt vuilnis langs de weg en er is veel stuk.
Fantastische ervaring: Een reis met vrienden (2 stellen) geboekt met Bebsy naar het Cala Ponte Resort & Spa geboekt voor een week in Italië (Puglia). Was geweldig geregeld niets op aan te merken, alles wat je wenst tijdens een korte vakantie voldeed aan onze verwachtingen.
Fantastische ervaring: Alle informatie was duidelijk, ik heb een topreis gehad in een heel fijn hotel. De transfer van luchthaven naar verblijf en andersom was top geregeld met een taxi voor mij alleen. Ik zou Bebsy zeker aanraden, omdat het een gemakkelijke manier is om een reis te boeken met duidelijke informatie en een goede prijs.
Fantastische ervaring: Goede klantenservice, alles duidelijk uitgelegd en geregeld. Geen onverwachte bijzonderheden en beter dan verwacht!
Fantastische ervaring: Vlotte behandeling en informatie met boeking van de reis, geweldig gekozen hotel in Stockholm Zweden Hotel Comfort Xpress in het centrum. Vlak om de hoek zijn Gates voor de bus shuttles die van Arlanda heen en weer reizen 18-45min reizen. Prima reis.
Fantastische ervaring: Ik heb prettige ervaringen met Bebsy reisbureau. Leuke reisaanbiedingen voor een redelijke prijs. Bij Bebsy staan ze je, zonder “uren” in de wacht, altijd goed en behulpzaam te woord. Stedentrips gemaakt naar Krakau en kortgeleden naar Venetië. Was prima geregeld!
Fantastische ervaring: Goede begeleiding
Bedankt voor je mooie review Joyce!
Fantastische ervaring: Heel goede reisorganisatie met eerlijke prijzen
Beste Emile,Namens het hele team van Bebsy willen wij u hartelijk danken voor uw fijne review op Google, doet ons goed!Wij kijken uit naar het moment dat wij op zoek mogen gaan naar een nieuwe reis voor u.Met vriendelijke groeten,Team Bebsy.
Negatieve ervaring: Waardeloos afgehandelde coronavoucher. Wel uiteindelijk hoed gekomen maar hier boek ik NOOIT meer.
Positieve ervaring: Druk bezochte brasserie. Reserveren is echt noodzakelijk. Eten ziet er lekker uit.
Negatieve ervaring: Helaas kwam de door bebsy aangeraden corona test niet in de buurt van onze vlucht tijd, waardoor wij de vlucht moesten missen. Onmiddelijk gemeld bij bebsy. Maar behalve een, "Oh, wat vervelend, maar we kunnen niets voor u doen", hebben we niets meer gehoord. Totdat ze een review nodig hebben. Bij deze. Vaak met bebsy weggeweest, nu laatste keer geweest?
Bedankt voor de beoordeling!
Fantastische ervaring: Wij hadden direct veel geluk. Gratis upgrade en om 10.30u al in het app ipv 16u. Park heel mooi en zeer net. 3 van de 4 restaurants gedaan en zeer goed. Ontbijt geweldig. Net uit het resort bus naar Marbella en Malaga. Of met de bus naar de tram enzo naar Benalmadena of Torremolinos.
Fantastische ervaring: Hoi alles was perfect het hotel wolcott in New York was echt top alles is dichtbij we hebben het top gehad in New York Gaan zeker nog een keer en ook bij Julie Boeken
Fantastische ervaring: Fantastic!!!
Fantastische ervaring: Hele leuke plek , heel tevreden van het hotel , wij zullen zeker en vast nog met bebsy op reis gaan ,alles goed geregeld ,geen enkel probleem gehad
Good to read that your experience with Bebsy went well.See you next time!
Fantastische ervaring: Al meerdere malen een stedentrip / korte vakantie mee geboekt, heel fijn qua communicatie en een duidelijk beeld van je reis.
Fantastische ervaring: Prijs kwaliteit verhouding is ver boven verwachting. Prima hotel, goede verbinding naar de stad, Venetie is geweldig!
Fantastische ervaring: Barcelona ik kom er heel graag
Hallo Hans, bedankt voor uw leuke berichtje. Goed om te horen dat de reis naar Barcelona goed bevallen is. Ik zie aan de foto's dat jullie een goede tijd hebben gehad. Bedankt voor het delen! Het Bebsy team wenst u een fijne jaarwisseling. Groetjes, Bebsy
Fantastische ervaring: Perfect.
Fantastische ervaring: Leuke aanbieiding. We waren naar lissabon. Een mooi hotel midden in de centrum met ontbijt. Alles was goed geregeld. Transfer was ook goed.
Fantastische ervaring: div keren naar dublin geweest, 1e keer via bebsy...UITSTEKEND...houd dit hotel in jullie portefeulle..
Fantastische ervaring: Ontzettend fijne site om via te boeken. Duidelijk en overzichtelijk. Als er iets is kan je ze altijd bereiken. Nu al 2 tripjes geboekt met een vriendin (1 maar Budapest en 1 naar Lissabon) en beide keren echt zeer tevreden!
Bedankt voor de fantastische beoordeling!
Fantastische ervaring: Ik ben meer dan voortreffelijk geholpen door Bebsy in de corona tijd en dat mag ook eens gezegd worden ! Ik zou afgelopen juni naar Edinburgh gaan maar dat is toen verzet naar 2 november 2020 ivm corona.Echter door corona beperkingen in Schotland ging het nu ook weer niet door en ik was bang mijn geld kwijt te zijn omdat technisch (juridisch) gezien de reis gemaakt kon worden.Bij Bebsy heeft men waanzinnig hun best gedaan om toch wat te regelen wat resulteerde in een voucher voor een hotel die een jaar geldig is.Iedereen kan begrijpen dat ik daarmee ontzettend blij mee ben.Ik kan echt iedereen aanraden om te boeken bij Bebsy want men zijn kundig en wanneer er weer volop gereist kan worden dan zal ik zeer zeker weer bij hen gaan boeken.
Goedemorgen Theo,Heel hartelijk dank voor uw positieve bericht, zeer gewaardeerd!Wij zullen dit zeker delen met de collega's die u hebben geholpen. Zo'n mooi compliment doet ons goed in deze uitzonderlijke periode!Wij kijken enorm uit naar de tijd dat wij weer de service kunnen verlenen zoals wij gewend waren voordat de corona crisis uitbrak. We hopen van harte u dan ook weer te mogen verwelkomen.Voor nu wensen wij u het allerbeste en graag tot dan!Groetjes,Team Bebsy
Fantastische ervaring: indrukwekkende stad
Bedankt voor de beoordeling!
Fantastische ervaring: Fantastic!!!
Thanks for the review!
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel alles goed geregeld mooie kamer
Bedankt voor het positieve bericht!
Positieve ervaring: Genoeg zowel binnen als buiten het hotel activeiten te ondernemen
Goed om te horen dat u tevreden bent!Tot de volgende reis!
Fantastische ervaring: Mooiste stad in mijn beleving en prima hostel in centrum Sevilla.
Negatieve ervaring: Slechte reisorganisatie ze komen je niet tegemoet met omboeken van een reis bij annulering.
Fantastische ervaring: div keren naar dublin geweest, 1e keer via bebsy...UITSTEKEND...houd dit hotel in jullie portefeulle..
Prachtige review, bedankt!
Fantastische ervaring: Fantastische ervaring alles tot in de puntjes geregeld. Ik raad iedereen Bebsy aan. Wij boeken snel weer via Bebsy.
Positieve ervaring: Ik had via vakantiepiraten.nl geboekt en had geen idee dat er een bevestiging kwam via Bebsy.nl. Achteraf gezien is alles goed verlopen
Positieve ervaring: Mooi gelegen hotel, de kamer was niet al te proper maar na reclamatie aan de balie was dit euvel verholpen in paar u tijd, goed en uitgebreid ontbijt .... vriendelijke service en een super goede ligging..... zeker een aanrader
Positieve ervaring: Paar dagen Milaan. Redelijk hotel, vrij basic. Wij misten heel erg de info, hoe bij het hotel te komen. Er was geen mogelijkheid om een transfer te boeken. Het heeft ons veel tijd en uiteindelijk een heel eind lopen gekost, om er te komen.
Bedankt voor de feedback!
Positieve ervaring: Aantrekkelijke stedentrips voor een schappelijke prijs. Bebsy bereikbaar voor hulp, via chat, mail, tel. Spijtig dat je niet met eurocard kan betalen. Daarom moest ik een extra reisverzekering nemen, terwijl dat in mijn bankkaart zit.
Positieve ervaring: Zorbas beach village op Kreta. Schoon en netjes. Aardige mensen. Niets op aan te merken. Enige minpunt is de locatie. Je zit vrij ver van alles af. Naar Chania alleen per bus( die niet kwam) of per taxi. Of je moet een auto huren. Dat moet je wel erbij rekenen. Verder superfijne vakantie gehad.
Bedankt voor de feedback!
Positieve ervaring: Reis malta. Prima hotel en vlucht. Echter niet opgehaald voor terugreis naar Eindhoven.We hebben 1 uur gewacht en toen maar een taxi genomen.Terwijl we wel 1 dag van te voren gebeld hadden en een tijd te horen kregen. vg Piet Tadema
Positieve ervaring: vliegmaatschappij Ryan Air is vooral weer onbetrouwbaar gebleken , bij vertrek 20 minuten vertraging en bij terugkomst zelfs 40 minuten vertraging. Verder was het jammer dat het hotel wat ver van het centrum was maar verder zeer goed hotel.
Hartelijk dank voor de feedback!
Positieve ervaring: Alles ging vlotjes, enkel jammer dat de kamer de kleinste én verste kamer van heel het hotel was en eigenlijk niet geschikt voor twee grote volwassenen. De locatie was wel top. Naar boeking en afhandeling alles prima ok. Aanrader én voor herhaling!
Beste Jonathan,Jammer van de kamer! Wel fijn dat de rest van de reis goed is verlopen!Tot de volgende reis!Team Bebsy
Laat uw mening over Bebsy:
Bebsy verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
The Travel Stylist
Travel The Magic
Ramaekers Entertainment | zomerkampen
De Beste Incentive Reizen
Incentive Direct
Offline Adventures
D-reizen Haarlem Generaal Cronjéstraat
Wijntjes & Deintjes
BookerZzz B.V.
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.