
Airtrade Holland B.V.

Informatie over Airtrade Holland B.V.
2033 AP, Haarlem
Openingstijden
- maandag: 09:30–18:00
- dinsdag: 09:30–18:00
- woensdag: 09:30–18:00
- donderdag: 09:30–18:00
- vrijdag: 09:30–18:00
- zaterdag: 09:30–17:00
- zondag: Gesloten
Airtrade, opgericht in 1989, is marktleider op het gebied van de inkoop, uitgifte en verwerking van vliegtickets voor de reisbranche. Daarnaast ontwikkelt Airtrade slimme reistechnologie voor elk type reisonderneming. Onze unieke positie om reistechnologie te combineren met fulfilment stelt ons in staat software te ontwikkelen die naadloos aansluit op de wensen van de reisprofessional.
Airtrade Holland B.V.: Meningen
Fantastische ervaring: Mijn geboekte reis via Transavia Holidays is uitstekend bevallen.
Beste Claudia, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland B.V / Transavia Holidays
Fantastische ervaring: Op aanraden van een vriend hebben we dit geprobeerd en we hebben een geweldige tijd gehad. Leo heeft ons echt enorm geholpen omdat we daar nog nooit geweest waren en met de taalbarrière. Zeer vriendelijk en deskundig. Zou het zeer aanbevelen.
Beste meneer Dewan, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We zijn blij te lezen dat u en uw vrienden tevreden waren met onze service. Leo waardeert ook uw complimenten. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland BV
Fantastische ervaring: Mijn ervaring met Airtrsfe was buitengewoon. Ze boden ongelooflijke ondersteuning voor mijn online vakantieboeking, zodat alles soepel en zonder problemen verliep.
Beste Omair, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te delen. We waarderen uw feedback enorm, omdat deze een cruciale rol speelt in het helpen van ons om onze service voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland BV
Fantastische ervaring: Boekte een vakantiepakket via airtrade/transaviab holidays. Kim van airtrade was ongelooflijk behulpzaam, vooral bij het helpen met mijn naamswijziging. Geweldige service.
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te delen. We stellen uw feedback zeer op prijs. Kim is erg blij met de complimenten. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland BV
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke organisatie. Ze rekenen je EUR 105 om online tickets te boeken zonder de kosten in de boeking te specificeren en weigeren dan enige vorm van klantenservice te bieden wanneer blijkt dat hun systeem niet de juiste boekingsopties biedt…. Merk op dat ze ook meer reiswebsites beheren, zoals KLM en Transavia, terwijl ze zijn opgenomen op de website van de luchthavens van Eindhoven en Rotterdam. Hun CEO is voorzitter van ANVR en KLM en BCD zijn belanghebbenden… ze voelen daarom geen enkele behoefte om een degelijke service te bieden en zullen simpelweg elke verantwoordelijkheid en claims weigeren.
Beste mevrouw Fabrie, Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. Wij zijn altijd transparant in onze communicatie. Op onze website staat het volgende weergegeven: 'Prijzen zijn p.p. en exclusief €35 boekingskosten p.p. Hand- en ruimbagage is niet altijd inbegrepen' Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland B.V.
Fantastische ervaring: Vakantie geboekt met KLM Holidays. Top geregeld!
Beste mevrouw Boer, Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review. Dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland B.V.
Negatieve ervaring: Wat een geluk dat IK een week voor vertrek tot de ontdekking kwam dat het hotel in Zuid Afrika gesloten was. Na contact met Airtrade waarin ik hun vertelde dat het hotel dicht was, kreeg ik een mail dat ze hadden gehoord dat het hotel gesloten was. Ze konden een alternatief bieden met bij betaling. Volgens SGR regels moesten ze een hotel bieden van gelijkwaardige of betere kwaliteit zonder bij betaling. Ik had gelukkig geboekt via een reisbureau en die heeft alles voor mij geregeld. Als ik het niet gemeld had had ik waarschijnlijk midden in de nacht in Kaapstad voor een dichte deur gestaan. P. Sijtsma
Beste meneer Sijtsma, Bedankt voor uw reactie. Na grondig onderzoek hebben wij inderdaad later dan u vernomen dat het hotel gesloten is tijdens uw reisperiode. Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Wij hopen dat u alsnog een prettige vakantie heeft gehad? Met vriendelijke groet, Airtrade Holland B.V (KLM holidays)
Negatieve ervaring: Slechte service! We hebben via de website van Transavia Holidays een vakantiepakket geboekt inclusief vlucht, hotel en huurauto. We dachten dat alles door Transavia werd afgehandeld, maar helaas werd dit na het maken van de boeking door een ander bedrijf afgehandeld: Airtrade BV. We boekten een hotelkamer met een tweepersoonsbed en uitzicht op zee/ Seaside View en betaalden extra voor deze optie (zoals vermeld op hun website). Nadat ze de helft van de totale prijs hadden betaald, stuurden ze ons een bevestiging en factuur, en op de factuur stond dat de kamer uitzicht op het park had, en geen uitzicht op zee! Natuurlijk hebben we hier meteen over geklaagd, en ze hebben beloofd dat ze er voor zouden zorgen, tot nu toe (met veel telefoon- en e-mailverkeer) Eindelijk ontvingen we na bijna een maand een bevestigingsmail dat ze de juiste kamer konden boeken, maar helaas vroegen ze ons om extra kosten te betalen voor deze "verandering van de kamer", schandalig! Eerlijk gezegd is dit een zeer onbetrouwbare en zeker incompetente service voor een reisbureau. Als we in het begin maar hadden geweten dat we via Airtrade moesten boeken, dan zouden we deze vakantie nooit bij hen boeken. Houd er dus rekening mee dat als u een vakantiepakket bij Transavia of KLM-Holidays website wilt boeken, dit eigenlijk niet bij Transavia of KLM is, maar bij Airtrade BV, aangezien zij als tussenpersoon optreden, en uit deze eerste ervaring weten we zeker dat we zullen in de toekomst nooit meer met ze te maken krijgen.
Negatieve ervaring: Hebben pakketreis naar new York geboekt, begon al slecht: ben slecht ter been en kreeg niet de stoel die ik had gekocht in het vliegtuig heen, Hyatt Grand Central Hotel was niet goed ZEER slechte service en een I dont care attitude van het personeel. Geen handdoeken en vies beddegoed met bloedvlekken. Terugreis zelfde probleem, kreeg wederom niet de stoel waar ik voor betaald had. Reacties van personeel vliegtuigmaatschappij : we kunnen niets voor je doen, vraag maar een refund aan !! Ronduit een belachelijke situatie dus. Dus dat doe ik en wat blijkt: GEEN ENKELE REACTIE !! Kortom geen aanrader
Beste meneer Stuyvenberg, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad tijdens uw reis naar New York. Wij willen graag kijken of wij wat voor u kunnen betekenen. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen via het bekende telefoonnummer/e-mailadres. Met vriendelijke groet, Airtrade Holland B.V
Negatieve ervaring: Pakketreis geboekt naar Lissabon. Door meerdere schemaveranderingen is de trip geannuleerd en het bedrag zou terugbetaald worden. Nu drie maanden verder en vele mails (met excuses van hun zijde) nog steeds niks ontvangen. Voor ons nooit meer boeken bij KLM Holidays!
Negatieve ervaring: BoekingsnummerN8UJ6P wat een dramareis geboekt naar Valencia.wordt geannuleerd door vliegmaatschappij?Geld zou terug gestort worden eerst binnen 7 dagen later werd dit 6 tot 8 weken zijn nu 9 weken verder geen geld geen reactieDit is dus de koninklijke luchtvaart .maatschappij waardeloos niet boeken bij annulering van pietje,jantje of klaasje is de klant zijn geld kwijt
Negatieve ervaring: Hadden veel error meldingen op de website tijdens het boeken iedere keer ook data die versprongen. Toen we eenmaal geboekt hadden bleek de datum op het laatste scherm weer versprongen te zijn waardoor we dus uiteindelijk de verkeerde datum hebben geboekt. Wij gingen ervanuit dat dit wel te wijzigen was (zoals je verwacht bij een grote maatschappij als KLM). Helaas kom je bedrogen uit. In totaal 1200 betaald en we zouden nog ruim 1200 extra moeten betalen voor het wijzigen van datum door een penalty van KLM. Beschikbare hotels + prijzen kloppen ook niet op de website. Uiteindelijk wat gevonden en de extra kosten zouden 900 euro zijn. Toen we dit wilde accepteren kregen we weer een mail dat ze contact hadden met klm maar dat er toch nog extra kosten bij kwamen van de vlucht. Nog eens ruim 330 euro. Eindstand we zouden nog ruim 1200 euro moeten betalen voor de wijziging. In totaal dus ruim 2400 euro voor 4 personen, 3 nachten naar Dublin (?!?!). Uiteindelijk de keuze gemaakt om te annuleren. Hierdoor zijn we in totaal 700 euro kwijt, maar worden we in ieder geval niet verder opgelicht.
Het spijt ons te vernemen dat u geen positieve ervaring gehad heeft met KLM Holidays. De wijzigings-, en annuleringskosten die toegepast worden zijn conform de voorwaarden van onze leveranciers. Tevens zijn de wijzigingskosten onderhevig aan de beschikbaarheid en altijd onder voorbehoud van wijzigingen. Hopelijk mogen we u, ondanks deze vervelende ervaring, in de toekomst weer als klant verwelkomen.
Negatieve ervaring: We hadden een klacht ingediend. De klachten waren: kamer wordt slechts eenmaal per week schoongemaakt. De kamer is te klein, een tv in het midden. Het afval wordt niet elke dag meegenomen. De handdoeken worden niet verschoond. De badkamer is te klein en er is geen normale wastafel, een kleine fontein. Verder veel herrie van bouwwerkzaamheden die om 6 uur beginnen en om 6 uur eindigen. Nog nooit zo'n slechte plek gehad in de afgelopen 20 jaar Alleen de mensen bij de receptie waren aardig. Eindelijk hielpen ze ons voor schone handdoeken en de prullenbak. Maar voor bijna 120 EUR per nacht in het algemeen is het slecht wat je krijgt. Nadat we na 5 weken nog geen antwoord hadden werden we afgescheept met dat volgens de ANVR voorwaarden we tijdens onze vakantie hadden moeten klagen. Ze maken zich er wel heel gemakkelijk van af. Na de vakantie bleek de kamer ook nog eens EUR 50 goedkoper te zijn per nacht bij andere aanbieders. Overigens hadden we met het boeken ook al problemen met Airtrade omdat hun IT systemen niet werken. We hebben de boeking er 3 keer in moeten zetten voordat het werkte. Credit Card betalingen werden niet geaccepteerd. Laatste vakanties via Airtrade geweest.
Negatieve ervaring: We boeken een vlucht met Ryanair die Airtrade Travel Services voor ons regelt. De vluchturen worden gewijzigd en we willen onze vlucht annuleren. Na veel telefoons, mails en chats, te weten gekomen dat Airtrade Travel Services 105 euro boekingskosten achterhoudt en Ryanair het bedrag dat aan hen is betaald alles netjes terug betaald. 105 euro boekingskosten om een vlucht van 3 personen te annuleren? Makkelijk verdiend!
Fantastische ervaring: Amazing avia+hotel tours. Good price.
Fantastische ervaring: Heel positief ervaren en vakkundige mensen die daar werken!
Fantastische ervaring: Snelle service, top.
Negatieve ervaring: Zojuist package deal geboekt met KLM+Airtrade. Kom erachter dat als ik los zelf had geboekt 20% goedkoper uit was! scheelt 200 euro op een reis van 1000 euro. IDENTIEK hetzelfde alleen goedkoper én met nog betere annuleringsvoorwaarden. bij airtrade kan je 21 dagen van te voren wijzigen. ben je wel even 35 euro wijzing kosten kwijt PER PERSOON. Overigens gebeld met Airtrade en die kan ook niet verklaren waarom het verschil zo groot is. dus iedereen pas op met deze partij!
Fantastische ervaring: Via hen een ticket geboekt. Boeking was helaas niet door gekomen. Dit moest worden uitgezocht, dit gebeurde snel met tussentijdse terugkoppeling op eigen initiatief en zeer vlotte restitutie van het reeds betaalde bedrag. Best treurig dat je tegenwoordig helemaal blij bent als een bedrijf handelt zoals je het zou mogen verwachten maar hier dus complimenten op zijn plaats.
Fantastische ervaring: Positive: Professionalism , Responsiveness Goed geholpen!
Positieve ervaring: My package deal to sardinia was cancelled. I tried to phone and email airtrade to find out about my refund. So I decided to travel to their offices in harlem. I arrived and customer services apologised and said I would receive a cash refund to my American express account minus administration fees. I have now booked myself into a hotel in Amsterdam till the 21st of march to take my holiday here instead of sardinia. Now I just hope airtrade will honor their word and pay the refund back to my account. Came back to edit this review as airtrade did refund my money, thank you very much airtrade
Fantastische ervaring: Vakkundig en meedenkend
Fantastische ervaring: Coos heeft mij netjes teruggebeld toen er een storing was en men niet kon opnemen. Dat waardeer ik en ook het gesprek zelf was prettig. Bedankt en hoop ook in de toekomst op jullie medewerking. Heb inmiddels een aantal keer hier een reis geboekt (klm package deals) en ik vind het best oke.
Fantastische ervaring: Contact opgenomen met de klantenservice van KLM Holidays in verband met een voucher waarvan de code niet werkte. Erg goed, snel, en vakkundig geholpen met dank aan met name Leo en Maurice. Hartelijk dank heren. Een goed begin van een vakantie hebben jullie nu al voor gezorgd!
Negatieve ervaring: ... boevenbende!
Negatieve ervaring: Slecht
Fantastische ervaring: Positive: Professionalism , Quality
Fantastische ervaring: 5 sterren ondanks dat onze package deal fout liep ? Ja want in ieder bedrijf kunnen fouten gemaakt worden, maar de kracht zit hem in de manier van oplossen. Bij onze steden trip bleek de hotel reservering niet te kloppen. De laatste kamers konden we gelukkig yer plaatse zelf reserveren. De volgende ochtend contact opgenomen met Airtrade. Via een prettig contact met mw Angelique Leemeijer (en collega's) werd er gelijk aktie ondernomen. Dezelfde dag was er een oplossing en de dag er na was zelfs de betaling gedaan zodat het zelfs niet nodig was om voor te schieten. Dus ja, 5 sterren en de volgende keer weer via Airtrade.
Fantastische ervaring: Goede service van onze annulatie nav de coronacrisis. Wij moesten onze package deal naar Italië annuleren. Als dit allemaal voorbij is gaan wij zeker opnieuw via Airtrade en KLM onze reis boeken. Veel succes nog!
Positieve ervaring: Goede service
Negatieve ervaring: long story short. bad communication and service
Negatieve ervaring: dramatische service, eerst wordt er dagen niet opgenomen. dan komen ze met de oude papieren waar we dus geen auto mee konden huren. uiteindelijk zelf een andere auto gehuurd en nu al maanden aan het lijntje gehouden worden voor de kosten van de vervangende auto met alleen maar leugens. VERSCHROEIDE AARDE TACTIEK. je denkt dat je bij KLM een package deal boekt, maar dan komen er allemaal obscure onderaannemers die allemaal naar elkaar blijven verwijzen en de KLM en Airtrade voorop. Leugenaars!
Negatieve ervaring: In tijden van angst en onzekerheid mag je van bedrijven verwachten dat zij aan de mensen denken. Mijn vlucht is geannuleerd, niet door mijn of hun schuld. Nu kan ik een voucher krijgen minus een bedrag van 35 euro per persoon.....35 euro !!!!!!. Schande.................... geld verdienen aan mensen die juist nu dit niet kunnen missen. Schande !!!!!
Negatieve ervaring: Komen midden in de nacht bij ons hotel aan worden we geweigerd. Niemand is bereikbaar er is geen noodnummer bekend. En blijkbaar is onze hele boeking niet bevestigd door het hotel en had er een ander hotel geboekt moeten worden. Onze vakantie in Rome is alvast helemaal verpest met een hele nacht geen slaap.
Het spijt ons te lezen dat de service bij Airtrade niet naar verwachting is verlopen. Nadat wij door u waren ingelicht hebben wij onmiddellijk contact gezocht met het hotel waarbij bleek dat zij overboekt waren. Gelukkig hebben wij die zelfde ochtend in overleg met u een andere accommodatie kunnen reserveren. Wij hopen van harte dat u ondanks deze vervelende start, toch een leuke tijd in Rome heeft gehad. Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer als klant verwelkomen.
Negatieve ervaring: Na 1:26:58 min aan de telefoon te hangen bij Airtrade wordt er nog steeds niet opgenomen. Afspraken worden niet nagekomen omtrent geld retour en er zou worden terug gebeld, ook al 2 keer niet gebeurt. Na 3 maanden ben ik er onderhand wel helemaal klaar mee en doe ik het dus maar via deze manier. Erg slechte service en géén aanrader!
Positieve ervaring: Lange wachttijd maar uiteindelijk werden wij goed geholpen. Medewerker was erg vriendelijk en vertelde dat het erg druk was door de KLM actie. Wel konden ze hier beter op inspelen.
Was waanzinnig druk door de succesvolle campagne. Dank voor uw geduld en uw feedback.
Fantastische ervaring: Goed geholpen na vraag over package deal
Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de service bij Airtrade.
Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers, uiterst behulpzaam geweest bij het oplossen van probleem
Negatieve ervaring: KLM "packagedeals" stedentrip verliep via Airtrade. Slechte service:wijziging in de reservering was niet mogelijk.(bijboeken van ontbijt). Google meldt dat dit een softwarebedrijf is. Dat verklaart veel. Een echt reisburo of reisorganisatie verleent betere service, voor airtrade zijn wij slechts cijfers; eenen en nullen waarschijnlijk.
Negatieve ervaring: the so called manager of call center mistaken me for completely different customer and raised her voice to me. Before this fiasco i had good experience but this woman shouldn't be a manager and no where near customers
Laat uw mening over Airtrade Holland B.V.:
Airtrade Holland B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


SME Travel


Ramaekers Entertainment | zomerkampen

Offline Adventures

Travel The Magic


De Beste Incentive Reizen

Incentive Direct


Travel Counsellors

Wijntjes & Deintjes
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.