
OV service & tickets - Jaarbeurszijde (NS & U-OV)

Informatie over OV service & tickets - Jaarbeurszijde (NS & U-OV)
3521 AG, Utrecht
Openingstijden
- maandag: 06:30–19:00
- dinsdag: 06:30–19:00
- woensdag: 06:30–19:00
- donderdag: 06:30–19:00
- vrijdag: 06:30–19:00
- zaterdag: 09:00–17:30
- zondag: 10:00–17:00
Reisplanner voor binnenlandse en internationale treinreizen, informatie over prijzen van treinkaartjes en abonnementen, tips voor dagjes uit en informatie
Veel uitjes deze zomer? Ga er op uit met Flex Altijd Voordeel. Trein met 40% korting in daluren + weekend én 20% korting in de spits.
OV service & tickets - Jaarbeurszijde (NS & U-OV): Meningen
Negatieve ervaring: Bus reed niet want er was geen chauffeur? Geen communicatie, geen vervangende bus en de volgende bus vertrok van een andere halte, terwijl dat niet op het bord stond. Totale onkunde, wat is dit bedrijf slecht geworden zeg
Fantastische ervaring: Geweldige, eenvoudige, professionele service. Ik heb een absolute vreselijke tijd gehad om hulp te krijgen met mijn OV-chipkaart en NS-producten bij het loket van het nabijgelegen station, toen kwam ik hier voor een tweede mening. Het personeel was vriendelijk en begripvol, en hoewel ze het probleem ter plaatse ook niet konden oplossen, gaven ze een duidelijke en nuttige doorverwijzing naar de relevante klantenservice telefoonlijn. Dank je!
Negatieve ervaring: Heel moeilijk bereikbaar, jammer, niets kunnen vragen na 'n halfuur de telefoon neergelegd.
Negatieve ervaring: Bussen komen standaard te laat
Negatieve ervaring: Als ik minder kon geven dan deed ik dat. Geen sterren waard. De buschauffeurs zijn aardig en helpen graag (deze ster is dan voor de chauffeurs). Echter rijden de bussen vaak niet zoals aangegeven. Een voorbeels is dat ik vandaag naar werk moest in Nieuwegein. Daar zou een bus rechtstreeks van Houten naar mijn bestemmingen rijden. Nou zei de buschauffeur 3 haltes voor mijn bestwmming dat ik eruit moest. Ik zei dat dit niet kon kloppen en de man zei dat het niet zijn probleem was. Wat ik begrijp als iemand die werkt en vaak wordt aangeproken op dingen waar ik geen controle over heb. Toch vind ik het geen excuus. Waarom is het openbaarvervoer met de bus zo slecht geregeld? Moet ik nu te laat komen omdat anderen hun zaken niet op orde hebben? En dat terwijl er worst gezegd dat met openbaarvervoer gaan beter is dan met de auto. Op deze manier wilt niemand meer met openbaarvervoer.
Negatieve ervaring: Bus rijdt door terwijl ik bij de halte sta. Ik wenk nog naar de chauffeur, deze zwaait vrolijk terug en rijdt door. Klantenservice gebeld, denken van geen kanten mee, dragen geen oplossing aan. Kortom; zoek het maar uit. Belachelijk.
Negatieve ervaring: Omdat er afentoe toch een bus komt. Begrijp dat er soms bussen uitvallen. Ze zeggen dat je de app moet raadplegen. Die klopt ook van geen kant.
Negatieve ervaring: Bij verre de slechtste ov maatschappij van Nederland. Structureel vallen bussen zowel aangekondigd als als verassing.
Negatieve ervaring: Schokkende service. Sarcastische en snauwende reactie op het stellen van een vraag mbt vervoer. 2 keer heen geweest om hulp te vragen en beide keren ontzettend onvriendelijk te woord gestaan, belachelijk!
Negatieve ervaring: Waardeloos! Bussen komen gewoon niet opdagen of veel te laat. Kansloos bedrijf
Negatieve ervaring: Gaar bedrijf. Laten passagiers gewoon staan en komen opeens te vroeg. Gaar bedrijf
Positieve ervaring: Tram deed wat ie moest doen...
Fantastische ervaring: Aardige en vrolijke mensen.
Fantastische ervaring: Heel prettig ontvangen bij de deur, toen is mij gevraagd waar ze mij mee konden helpen. Dat was direct duidelijk en toen werd ik geholpen door de baliemedewerker op een fijne, duidelijke en oplossende manier. 5 sterren hierom
Negatieve ervaring: Dit is de enige plek in Utrecht waar je de dagkaart voor het openbaar vervoer van de stad kunt kopen. Je kunt het niet bij de automaten kopen en je kunt het niet in de bussen kopen. Het verbaast me niet dat het openbaar vervoer hier en in Groningen in handen is van de Italiaanse nationale spoorwegmaatschappij, die geen wereldklassevoorbeeld van efficiëntie en klantenservice is.
Fantastische ervaring: That's great
Positieve ervaring: Positive: Valu
Negatieve ervaring: Wanneer gaan ze open?
Negatieve ervaring: Er werd vrij sarcastisch gereageerd op mijn hulpvraag. Kreeg heel duidelijk de boodschap dat ik zelf maar moest uitzoeken hoe ik thuis kom.
Fantastische ervaring: Goede info, netjes geholpen
Negatieve ervaring: Melding gedaan van een OV fiets. In nog steeds niets mee gedaan.
Negatieve ervaring: Ik werd 15 € in rekening gebracht en een reservering (voor de ICE naar Duitsland) + 32 € = 47 €. In plaats van me te wijzen op de mogelijkheid om het ook voor 18 € bij de automaat te doen. Bovendien werden de verkeerde plaatsen gereserveerd! We wilden met z'n viertjes aan tafel zitten en kregen 4 plaatsen achter elkaar. Zeer slechte service waarvoor ik onbewust veel te veel heb betaald.
Laat uw mening over OV service & tickets - Jaarbeurszijde (NS & U-OV):
OV service & tickets - Jaarbeurszijde (NS & U-OV) verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


OV Service & Tickets Centrumzijde (NS)

Taoufik Reizen Utrecht


Brendafrica travels

Huttopia Camp de Base

TUI Utrecht Centrum - Experience Store

XYZ Travel


Bestbookingsite.com


Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.