Reizen

Laakkade 403-E, 2521 XW, Den Haag
Laakkade 403-E
2521 XW, Den Haag
06 55304368

Openingstijden

Reizen heeft de beschrijving nog niet ingevuld.

Met twee overnachtingen en ontbijt!Opstapplaats: Den-Haag Veraartlaan nr: 10. Rotterdam Shell Stadionweg 48. Amsterdam Stadion Holendrecht.Vertrek datums: 18 nov. en 16 December 2022Prijs p.p.:  225,- Euro

Met twee overnachtingen en ontbijt!Opstapplaats: Den-Haag Veraartlaan nr: 10. Rotterdam Shell Stadionweg 48. Amsterdam Stadion Holendrecht.Vertrek datums: 23 December 2022Prijs p.p.:  220,- Euro

BestemmingenWij hebben dit jaar weer heel veel bestemmingen voor u geselecteerd.Of je nu op zoek bent naar de mooiste, de beste, of de leukste vakantie in Europa met kinderen, op deze site kan je ideeën opdoen. Zoek niet langer naar goedkope bus vakanties binnen Europa. Ontdek hier leuke busreizen voor jong en oud. Met de bus naar leuke steden of zonnige badplaatsen? Kies bij ons uit talloze aanbiedingen. Een busreis heeft als voordeel dat het vaak wat goedkoper is als een vliegreis, hiertegenover staat dat het vaak wat langer duurt om op de bestemming te raken. Budget goedkope busreizen zijn mateloos populair en wij hebben altijd prima aanbiedingen, kijk op onze website voor de prijzen!

BusreizenEen busvakantie is dé ideale manier van reizen. U stapt in de bus en alles is geregeld. U wordt veilig naar de plek(ken) van bestemming gebracht en begeleid door een professionele chauffeur/reisleider. U komt dus veel te weten over de omgeving én kunt allerlei leuke excursies maken. U vindt bij ons ook een heleboel stedentrip busreizen, bijvoorbeeld een busreis Parijs of busreis Londen. Kijkt u dus rustig eens rond of er een busreis naar wens voor u bij zit.

Opstapplaatsen: Bij de meeste van onze busreizen kunt u kiezen uit een ruim aanbod aan opstapplaatsen. Zo hopen we altijd een opstapplaats bij u in de buurt te kunnen aanbieden.

RIVM Richtlijnen/Vaccinatiebewijs:Sandhya reizen hanteert de RIVM richtlijnen mbt COVID-19. De veiligheid en gezondheid van onze passagiers staat voorop, bij allebeslissingen die wij nemen. We houden constant de website van het RIVM in de gaten en we volgen nauwlettend het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken (BuZa).

Tijden het boeking moet u aangeven dat u een vaccinatiebewijs heeft en dit moet u aantonen om mee te reizen. Heeft u geen vaccinatiebewijs dan bent u verplicht om bij heen en terug reis een coronatest te doen.Bij het instappen wordt een gezondheidscheck uitgevoerd. Zonder coronatest of zonder vaccinatiebewijs kunt u helaas met ons niet mee reizen.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Reizen: Meningen

1.6/5 (31 Meningen)
Avinaash Soekhnandan 9 months ago

Negatieve ervaring: Ik raad Sandhya Reizen iedereen af! Zeer slechte communicatie. Dit een betreft een dagtocht naar Southall/Greenstreet (26-7-2024). Anderhalf maand van te voren telefonisch contact gehad, toen werd ons verteld dat de boeking per mail gedaan moet worden. Nadat dit gedaan was zouden wij de planning, betaalgegevens en overige aanvullende informatie per mail ontvangen. Wekelijks gebeld om te vragen wanneer wij de bevestiging zouden ontvangen, steeds kregen wij het antwoord dat we dezelfde avond of de volgende dag de bevestiging zouden ontvangen. Dit is steeds niet gebeurd. Vrijdagochtend 1 week voor vertrek nog steeds geen bevestiging ontvangen toen gebeld en gezegd dat wij de reis willen annuleren omdat we niet serieus genomen worden. Toen werd ons op het hart gedrukt dat we dezelfde avond nog of uiterlijk dezelfde volgende ochtend nog een bevestiging zouden ontvangen. De volgende dag meerdere malen gebeld maar geen reactie. Toen kreeg ik (zaterdagavond 21:05) een whatsappbericht dat de reis niet door gaat omdat er "helaas geen beschikbaarheid meer is voor deze datum". Vervolgens word er niet meer op ons appjes en telefoontjes gereageerd. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, mijn advies aan een ieder is ga niet met deze organisatie in zee. Boek liever uw reis via bijvoorbeeld Govinda Tours of Mohabatein Tours. Dit zijn veel professionelere organisaties die het belang van de klant altijd voorop stellen en altijd met de klanten meedenken indien er "geen beschikbaarheid" is.

N.Z. M 9 months ago

Negatieve ervaring: Ik wil mijn uiterst negatieve ervaring met Sandhya Reizen delen, in de hoop dat anderen dezelfde frustraties kunnen vermijden. Ruim anderhalf maand geleden heb ik een reservering gemaakt voor een dagtocht naar Southall/Greenstreet. Vanaf het moment van reserveren tot aan de annulering was het een en al chaos en slechte communicatie. Na het plaatsen van de reservering werd ons steeds gezegd dat we een e-mail zouden ontvangen met de bevestiging, zodat we de betaling konden regelen. Deze belofte werd echter keer op keer gebroken. Gedurende anderhalf maand heb ik talloze keren gemaild en gebeld, in de hoop duidelijkheid te krijgen. Telkens weer werd ik aan het lijntje gehouden met loze beloften dat we de bevestiging ‘morgen’ zouden ontvangen. Het toppunt van de ellende kwam een paar dagen voor de geplande reis, toen ik eindelijk een bevestiging verwachtte. In plaats daarvan werd de reis geannuleerd. Bij navraag over de reden van de annulering werd mij op onbeschofte wijze medegedeeld dat er geen reden hoefde te worden opgegeven. Mijn gesprek werd abrupt beëindigd met de mededeling dat ze gebeld werden en dat ik teruggebeld zou worden. Dat telefoontje heb ik echter nooit ontvangen. Sandhya Reizen heeft niet alleen mijn tijd verspild, maar ook mijn vertrouwen in hun dienstverlening volledig ondermijnd. Dit soort klantonvriendelijkheid en gebrek aan professionaliteit is onacceptabel. Ik zal nooit meer gebruik maken van hun diensten en raad iedereen aan om twee keer na te denken voordat ze met deze organisatie in zee gaan. Boek liever uw reis via bijvoorbeeld Govinda Tours of Mohabatein Tours. Dit zijn veel professionelere organisaties die het belang van de klant altijd voorop stellen en altijd met de klanten meedenken indien er "geen beschikbaarheid" is.

Sanjena Gobardhan 9 months ago

Negatieve ervaring: Nooit boeken met hun!!! Super slechte klantenservice en je wordt niet serieus genomen als klant zijnde. We zijn 2x in de maling door deze man. Iedereen heeft vrij genomen van werk met het idee om leuk om vakantie te gaan en deze boyke soekhai licht je op waar je bij staat. Schande deze man!!!

Rtna Bsrm 9 months ago

Negatieve ervaring: Slechte service, belt niet terug en reageert niet op mailtjes. Wel adverteren maar ze kunnen niet eens de vraag aan van de klant. Wellicht moeten ze een training klanttevredenheid gaan volgen!

Malti Sardjoe 10 months ago

Negatieve ervaring: In maart 2024 heb ik voor 12 personen gereserveerd voor een trip naar Luxemburg op 29 juni 2024. Op donderdagmiddag 26 juni krijg ik een mail dat de reis geannuleerd is. Erg teleurstellend voor iedereen die zich erop verheugd had. Vertrouwen is er niet meer omdat het vaker is overkomen dat een reis een dag van tevoren wordt geannuleerd. Door omstandigheden wordt steeds gezegd. Stop met het belazeren geef ruim van tevoren aan zodat men naar wat anders kan zoeken.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Geeta Maak 11 months ago

Negatieve ervaring: Slechte reisbureau, ik dacht ik doe een gokje. Maar meneer Boyke Soekhai heeft me in de maling genomen. Zonder advies te geven stuurt hij als eerst een factuur die je binnen 2 dagen moet betalen, daarna doet hij alsof hij Nederlands verstaat. Zij geven hindoestanen alleen maar schande. Sorry maar ik heb nooit iemand gevloekt , maar wat hij ons heeft aangedaan laat ik niet met anderen gebeuren. Deze man gaat rotten. Het ging om euro 4000,00. Je mag je geld vergeten. Mensen nooit boeken bij deze man. Hij is zeer onbeleefd en niet professioneel.

Luka Perkz 1 year ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht

ASha opgegeten 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar

Robby Boejharat 1 year ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte reisbureau. Boyke begrijpt geschreven tekst niet. Dus als je boekt eerst alles op papier laten bevestigen waarvoor je betaald. Telefonisch is Boyke zeer arrogant. Sandhyareizen is niet verzekerd bij ANVR en andere instanties. Dus als er een calamiteit komt krijg je niks vergoed en Boyke zal niet te vinden zijn. Geef aan familieleden door niet bij sandhyareizen te boeken. zeer slechte service.

Aroen Baidjnath Misier 1 year ago

Negatieve ervaring: Moeilijk bereikbaar en anders erg klantonvriendelijk. Excursies zijn slecht geregeld en de reisleider heeft weinig verstand van de bezienswaardigheden. Een budget reisorganisatie.

Nitesh Rampersad 1 year ago

Negatieve ervaring: Rode vlag zoals de andere reviews, BOEK HIER NIET. Maanden van te voren geboekt, dan krijg je een week van te voren te horen dat de reis niet doorgaat, NA DAT JE ER ZELF ACHTER AAN MOET GAAN.

Sidharta Chedi 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een slechte reisorganisatie. Reis nu 2x geannuleerd. Laatste keer tot op het laatste moment gehoord dat alles geregeld was, maar ik kreeg argwaan omdat ik nog steeds geen reisdocumenten had ontvangen. Ze nemen alleen op als je anoniem belt. 2 dagen voor de reis gebeld om te vragen of de reis nog door gaat zegt meneer Soekhai " komt goed ik ga je nu mailen". Krijg ik een mail dat de reis geannuleerd is vanwege weinig animo. Onbeschoft. Via de mail en telefoongesprek toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen maar wacht nog steeds. Ik heb nu een advocaat genomen want ik laat het hier niet bij. Zo ga je niet met mensen om. Pas op voor de mooie beloftes die meneer Soekhai je maakt. Door de telefoon durft hij het gesprek niet met je aan. Hij heeft een verkeerde te pakken deze keer!!

Rajani ii 1 year ago

Negatieve ervaring: Arrogant aan de telefoon, niet professioneel en komt afspraken niet na. Boeking van bijna €2000 gedaan, plotseling geannuleerd door reisbureau en na meerdere malen contact opgenomen te hebben nog steeds geen geld terug!

Leen Kleijburg 2 years ago

Positieve ervaring: 10 dagen Lloret de Mar, Super gezellig geweest en alles goed geregeld appartement was zeer netjes. Met vriendelijke mensen. Excursies waren goed.,mag iets meer tijd voor zijn .deze trip is Zeker aan te raden . Volgend jaar zeker weer van de partij .Bedankt !!!!!

Sharmila Matadin 2 years ago

Fantastische ervaring: Goed prijsklassen

Leen 2 years ago

Positieve ervaring: 10 dagen Lloret de Mar, Super gezellig geweest en alles goed geregeld appartement was zeer netjes. Met vriendelijke mensen. Excursies waren goed.,mag iets meer tijd voor zijn .deze trip is Zeker aan te raden . Volgend jaar zeker weer van de partij .Bedankt !!!!!

Shakita P 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een slechte organisatie! Al maanden bezig om een busreis te boeken, maar werd steeds maar afgekat en aan het lijntje gehouden door meneer Boyke. Als klant interesseert het me echt niet hoe en wanneer het druk is bij jullie, als klant wil ik duidelijkheid, goede service/communicatie en vriendelijkheid, maar dat is allemaal ver gezocht bij Sandhya reizen. It’s A No Go! Genoeg andere organisaties die wel meteen reageren en acties ondernemen.

El Chupacabra 2 years ago

Negatieve ervaring: Dit afgrijselijke reisbureau heeft mijn moeder en haar vriendin met gezondheidsklachten gewoon geweigerd omdat zij meer boekingen hebben aangenomen dan dat zij plekken hadden. Uiteindelijk beloven ze hen een volgende keer kosteloos mee te nemen en als daarvoor gebeld wordt hangen de telefoon meerdere keren op. Vermijd dit reisbureau. Zij zijn de reden dat hindoestaanse reisbureaus een slechte naam hebben. Betaal een paar tientjes meer en ga naar een ander.

San 2 years ago

Negatieve ervaring: Als je klantvriendelijk praat aan het telefoon..krijgt meer klanten..hoeft niet reclame te maken bij AmorFM. Kan je het geld besparen!!!

Radhika Bidjai 2 years ago

Negatieve ervaring: *Deze review is gebaseerd op het contact met deze reisorganisatie. Ik ben niet met hen op reis geweest, daar kan ik dus niks over zeggen* Geen namen en/of openingstijden te zien op de website. Ik heb op een zaterdagmiddag het vaste nummer gebeld, dat werd niet beantwoord. Het 06-nummer wat ernaast stond heb ik daarna geprobeerd, omdat ik wat informatie wilde. Een man nam op met 'hallo'. Toen ik vroeg of ik met Sandhya reizen sprak, werd dit bevestigd. Ik vroeg informatie omtrent een busreis en deze werd summier gegeven. Ik ging op basis van die informatie het eea uitzoeken via Google maps, maar kwam er niet helemaal uit. Ik belde terug om de juiste naam van de 'standplaats' te vragen, omdat de excursies anders wel erg ver zouden zijn. Wederom nam meneer niet professioneel zijn telefoon op en kapte het gesprek heel snel af door mij aan te geven dat hij de naam wel zal sms'en. Een dag later (zondag) nog geen sms ontvangen. Ik belde weer op hetzelfde nummer (vaste nummer had wederom geen gehoor) en dezelfde man nam weer op met alleen 'hallo'. Ik gaf aan dat ik weer belde vanwege onduidelijkheid en een vraag heb. Hij zei heel bot 'weet je niet dat het vandaag zondag is? We zijn dicht'. Waarop ik zei dat er geen openingstijden staan op de site en u mij nog zou sms'en. Hij hing gewoon op in mijn oor! Bizar gewoon. Ik heb er nog een sms achteraan gestuurd met dat ik nog een sms zou ontvangen en het jammer vind dat hij in m'n oor ophing. Daarna heb ik nog via het contactformulier op de website uitgebreid al mijn vragen gesteld. Nu ruim 2 weken verder nog geen enkele reactie, noch per mail noch telefonisch. Op mij komt deze organisatie alles behalve professioneel over. Ik weet ook niet welke rol deze meneer speelt in de organisatie, maar een cursus klantcontact en klantvriendelijkheid zou niet misplaatst zijn.

Berat Ugurtan 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Wat een slechte organisatie. Ik bel op, om meer informatie te krijgen, zonder te luisteren wordt mij verteld dat ik een mail moet sturen. Ik stuur een mail. Ik krijg geen antwoord. Ik bel vervolgens 5 keer elke keer wordt mij verteld dat ik word teruggebeld. Ze bellen me niet terug. Ik bel nogmaals op, krjjg ik te horen dat ze helemaal niets van weten en druk hebben gehad om mij te bellen. Ik word boos en vraag waardoor dat komt, hij luistert niet eens en vragen me weer andere dingen. Vervolgens hangt hij gewoon op! Aub mensen regel hier geen reis!!!!

Es Swaluw 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een slechte en onprofessionele reisorganisatie! We waren van plan om met de bus mee te gaan naar onze vakantiebestemming. De 1e geplande trip ging niet door dus is deze verschoven naar een andere data, prima! Tot het moment was aangebroken om te gaan vertrekken was er geen plek voor ons in de bus! Volgens meneer Boyke is er 1 bus uitgevallen, wat me sterk lijkt, aangezien je geen touringcar reserveert voor alleen 2 personen. Meneer Boyke maakt een belofte om ons over 2 weken kosteloos mee te nemen en dat hij nog contact op zou nemen. Ik besluit om zelf de maandag erop te bellen, ook toen heeft hij zijn woord gegeven ons mee te nemen over 2 weken. We moesten gewoon wachten op een mailtje. 5 dagen voor "vertrek" geen mail met een programma, geen belletje niks! Meneer neemt niet op en ik kon ook niks inspreken. Uiteindelijk neemt meneer op met een grote mond dat ik te vroeg bel??! En niet meer moet bellen en hangt zo de telefoon op.. Je runt een reisorganisatie neem je verantwoordelijkheid om je klant te woord te staan. Nogmaals wat een slechte zaak! Ik adviseer om niet met deze reisorganisatie in zee te gaan. Anders kunt u fluiten naar uw geld en de hoop om lekker weg te gaan.

Galied Abdoel 2 years ago

Positieve ervaring: Wij zijn met de bus voor twee dagen naar Luxemburg gegaan. Het boeken van de reis is probleemloos verlopen. Wij hebben eerder nog nooit met Sandhya Reizen gereisd, dit was voor ons dus de eerste keer. De avond voor vertrek lazen wij alle negatieve recensies over dit reisbureau en toen hadden wij al geen zin meer om te gaan. De volgende ochtend waren wij ruim op tijd op de plek waar wij opgehaald zouden worden. De bus kwam echter met een vertraging van ongeveer vijftien minuten. Kan gebeuren, is niet zo erg. De heenreis verliep niet helemaal volgens de planning; vanwege file, extra tussenstops en vertraging door passagiers zelf. Ik las in eerdere recensies dat passagiers achtergelaten zouden zijn, hiervan hebben wij niets van meekregen of wat van gemerkt. Boyke Soekhai, onze reisleider, heeft bij elke tussenstop gecontroleerd of iedereen aanwezig was en zelfs gewacht op passagiers die zich niet aan de afgesproken tijden hielden. Zijn manier van communiceren is misschien iets direct, maar hij is wel duidelijk. Hij spreekt je altijd met respect aan. Hij is eigenlijk wel aardig. De reis zelf was best goed. De bus had de hele rit door airco, er was een wc aanwezig die gebruikt mocht worden, er werden routebeschrijvingen gecommuniceerd waar je moest lopen, wat je kon zien, hoeveel tijd je kreeg, waar je wel moest gaan en vooral waar niet en er was zelfs goed muziek tijdens de reis en op de terugweg. Het hotel was ook echt een vier sterren hotel. Helaas was deze wel op een vrij afgelegen plek en waren de kosten voor het diner vrij fors. Even naar het centrum voor eten met een taxi of openbaar vervoer was simpelweg niet te doen, er was niets in de buurt. Uiteindelijk opgelost met thuisbezorgd en de receptie die als tolk fungeerde. Het ontbijt was ook heel goed. De planning van de volgende dag, werd de vorige avond meegedeeld. Dus iedereen wist ruim van te voren waar ze aan toe waren. De terugreis verliep best chaotisch. De bus waarmee we reisden moest in totaal 5 tussenstops maken: Antwerpen, Hazendonk, Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. In Rotterdam moest de groep die naar Amsterdam moest opeens overstappen in een andere bus vanwege rusttijd van de chauffeur. Hier hebben wij alle begrip voor, maar de tijd die hiermee gemoeid ging was veel te lang. Al met al, kunnen wij ons niet vinden in de recensies dat mensen zijn achtergelaten. Bij de eerste stop in Luxemburg waren een aantal passagiers ruim over de tijd teruggekomen en toen werd er wel gezegd dat er niet meer wordt gewacht en dat ze zelf dan naar het hotel mogen komen. De planning mocht ook wel wat beter. We zouden rond twaalf uur in Luxemburg zijn, maar uiteindelijk zijn we rond half twee aangekomen. Verder werden er kosteloos koffie, frisdrank, Surinaamse bolletjes en zelfs een fles Black Label uitgedeeld aan de passagiers. Boyke was een goede gastheer, kwam meerdere keren kijken of alles goed ging en sprak iedereen netjes toe.

Rebindernath Gopi 3 years ago

Negatieve ervaring: Mijn vraag waarover ik gebeld had men geen kennis ervan en daarom konden ze mij niet helpen

Bar Clays 4 years ago

Negatieve ervaring: Slecht bereik

Rashmi M 4 years ago

Negatieve ervaring: Nooit meer met sandhya reizen je krijgt je geld niet terug wat wel beloofd word aan het lijntje gehouden en nog niet betaald een hele grote oplichter die neemt ons geld in zijn graf mee heel slechtt!! Na andere slechte recentie gelezen te hebben hadden we toch een gokje gewaagd beland je in een krot Raad sandhya reizen niet aan! Je word opgelicht van alle kanten mensen!!

Radja Roy 4 years ago

Negatieve ervaring: Geprobeerd telefonisch een boeking te maken. Keer op keer kom je op voicemail. Na voicemail in gesproken te hebben, na een week nog geen reactie. Vervolgens via het contactformulier een email verstuurd, ook geen gehoor. Zelfs 1 ster is nog te veel.

Henk-Jan Van Leeuwen 4 years ago

Negatieve ervaring: Geen

Hendrik Jan Van Deutekom 5 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische 10daagse reis naar Lloret de Mar gemaakt. Goed appartement, leuke excursies met fantastische bus en hele aardige chauffeurs. Ik ga volgende keer gewoon weer met Sandhya Reizen. Het enige wat ze goed moeten regelen is dat iedereen maar 1 koffer mee mag nemen zodat niet zolang gewacht hoeft te worden op mensen die denken dat een touringcar een vrachtwagen is.

Rohan Gisiawan 5 years ago

Negatieve ervaring: Valse advertentie van Sandhya reizen. Busreis Kroatië Er werd geadverteerd voor een 4 sterren hotel wat niet zo was. Betaald voor 4 sterren hotel maar we kregen een 2 sterren hotel die ook nog vies was. Sanitaire in de bus werd niet geleegd waardoor de bus ging stinken. De gids gaf amper informatie over het land, bezichtigingen en bezienswaardigheden. En er werd niet goed geïnformeerd wat de dagprogramma was. Geen aanrader!!

Something else 5 years ago

Negatieve ervaring: Let op: oplichters! Slechtste reisorganisatie ooit! Stonden te wachten op de bus, maar de bus is nooit komen opdagen. Een aantal belletjes later blijkt het dat de reis geannuleerd is. Wij zijn hier niet eens op de hoogte van gebracht. Sta je dan met je koffers! Geld is tot op heden ook niet teruggestort. Hele onbeschofte man die je niet laat uitpraten maar de telefoon ophangt. Nooit meer!!

Laat uw mening over Reizen:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Reizen verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.5 (8)
KJ Tours

KJ Tours

Zie adres- en contactgegevens
Laakkade 400-J - 2521 XW, Den Haag
06 28205241
4.8 (173)
Sama Reizen

Sama Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Calandstraat 1 - 2521 AD, Den Haag
06 38222047
Ali Travel

Ali Travel

Zie adres- en contactgegevens
Boele van Hensbroekstraat 65 - 2522 HK, The Hague
+31703993054
4.3 (8)
Royal Africa Travel B.V.

Royal Africa Travel B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Hoppenbrouwersstraat 4 - 2526 XL, Den Haag
070 388 2236
4.4 (7)
Aquila Center

Aquila Center

Zie adres- en contactgegevens
Oudemansstraat 46 - 2522 SL, Den Haag
06 14524833
5 (7)
Dar Reizen
Dar Reizen

Dar Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Oltmansstraat 74 - 2524 NE, The Hague
+31683582172
5 (3)
Al Haramain Reizen Hadj&Umrah Den Haag

Al Haramain Reizen Hadj&Umrah Den Haag

Zie adres- en contactgegevens
Parallelweg 83 - 2525 NE, Den Haag
06 33934441
5 (2)
Travel Overseas B.V. | EL Hayani Reizen | Ferrymarokko

Travel Overseas B.V. | EL Hayani Reizen | Ferrymarokko

Zie adres- en contactgegevens
Wouwermanstraat 10 A - 2525 KT, The Hague
+31850606126
Best Africa Services

Best Africa Services

Zie adres- en contactgegevens
Jan van der Heijdenstraat 37 - 2522 EL, The Hague
+31707370474
4.7 (15)
Rif Reizen

Rif Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Hoefkade 307B - 2526 BT, Den Haag
06 28951555
4.7 (3)
Reisbureau Safar

Reisbureau Safar

Zie adres- en contactgegevens
Hoefkade 239 - 2526 BS, Den Haag
070 406 0466
5 (110)
Mekka & Medina Reizen

Mekka & Medina Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Vaillantlaan - 2526 HV, Den Haag
06 12067306

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt