Sunway Shipping & Travel
Informatie over Sunway Shipping & Travel
2516 HA, Den Haag
Openingstijden
- maandag: 09:00–17:00
- dinsdag: 09:00–17:00
- woensdag: 09:00–17:00
- donderdag: 09:00–17:00
- vrijdag: 09:00–17:00
- zaterdag: 09:00–16:00
- zondag: Gesloten
Pakketten versturen naar buitenland en verkopen van vliegticket.
Sunway Shipping & Travel: Meningen
Fantastische ervaring: Nooit problemen gehad ... pico bello afhaalpunto
Negatieve ervaring: MENSEN BLIJF WEG VAN DEZE ZAAK! Arrogant, onvriendelijk en respectloos personeel. Hindoestaans meisje die daar werkt moet echt iets aan haar houding doen. Daarnaast moest ik voor een klein stukje tape een euro betalen. Dit is de zoveelste keer dat ik een onaangename ervaring heb. Ik kom er niet meer en iedereen uit de buurt krijgt het te horen hoe slecht het daar is. Als ik de andere reviews lees, allemaal identiek aan de mijne.
Negatieve ervaring: Ik ben het eens met degenen die hen 'onbeleefd en weinig gastvrij' noemen. Ik geloof dat dit de meest juiste definitie is.
Fantastische ervaring: Aardige personeel en alles professioneel geregeld
Negatieve ervaring: Als jullie je werk met zoveel haat doen, sluit die hele zaak dan maar. De tegenzin straalt er vanaf. Het is nu eenmaal een baan die je zelf hebt gekozen, waarbij je een beetje moet communiceren en sociaal moet zijn. Als dat zo moeilijk voor je is, ga dan iets anders doen in plaats van er zo verzuurd bij te zitten. Zo niet klantvriendelijk en onprofessioneel.
Fantastische ervaring: Ik kom hier bijna wekelijks om mijn vinted pakketjes af te leveren of op te halen — je kan hier terecht voor homerr, ups, mondial relay, dpd, ups. Zo fijn! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fantastische ervaring: Ik kom hier bijna wekelijks om mijn vinted pakketjes af te leveren of op te halen — je kan hier terecht voor homerr, ups, mondial relay, dpd, ups. Zo fijn! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fantastische ervaring: Zeer behulpzame en vriendelijke mensen
Negatieve ervaring: VERSCHRIKKELIJK!! We stonden in de regen voor een gesloten deur!! De openingsuren kloppen niet.
Fantastische ervaring: Hele aardige mensen, gaan netjes om met pakketten. Sturen snel op en mijn pakketten liggen er altijd, nooit problemen gehad. Moge God ze belonen voor hun werk en ik hoop dat ze nog meer gaan uitbreiden ☺️
Fantastische ervaring: Ik ging alleen om wat pakketten op te halen. Maar ze waren erg aardig en vriendelijk.
Negatieve ervaring: Onvriendelijk, ongebruikelijk en niet behulpzaam
Ik kan mij niet daarin vinden. Al mijn personeel zijn behulpzaam en krijgen heel wat complimenten. Zijn er fouten bij Hommer, Mondial Relay of UPS, dan kunnen wij ook niks aan doen. Dan moeten jullie met die bedrijven contact opnemen. Wij zijn ALLEEN maar een afhaalpunt en afgifte punt. Wat wij binnen krijgen die geven we af. Meer kunnen wij helaas niet doen. Wij zijn maar een Service punt voor de buurt.
Negatieve ervaring: Ik kan mijn pure frustratie met Sunaway Shipping niet genoeg benadrukken. Ze zijn erin geslaagd mijn pakket, met een paar Dune-schoenen ter waarde van 120 euro, te verliezen, en hun reactie op de situatie is absoluut schokkend geweest. Ten eerste vertrouwde ik hen de bezorging van mijn pakket toe, en ze zijn miserabel gefaald. Ik begrijp niet hoe een gerenommeerd verzendbedrijf zo onzorgvuldig kan zijn om een pakket te verliezen, vooral niet met zo'n significante waarde. Het gaat niet alleen om het financiële verlies, maar ook om het ongemak en de teleurstelling die het me heeft bezorgd. Toen ik contact opnam met Sunaway Shipping om het probleem te melden, was hun gebrek aan hulp werkelijk verbijsterend. De werknemers waarmee ik te maken had, waren niet alleen niet behulpzaam, maar ook onvriendelijk. Ze leken totaal ongeïnteresseerd in het oplossen van de situatie en toonden een totaal gebrek aan empathie voor het ongemak dat ze hadden veroorzaakt. Ik verwachtte dat een verzendbedrijf verantwoordelijkheid zou nemen voor hun fouten en een oprechte poging zou doen om klanten in dergelijke situaties te helpen. Mijn ervaring met Sunaway Shipping heeft me echter het tegendeel laten zien. Hun afwijzende houding en onwil om het probleem aan te pakken verergerden mijn frustratie nog verder. De onbekwaamheid van Sunaway Shipping, het gebrek aan verantwoordelijkheid en de algehele onbehulpzame houding hebben me grondig teleurgesteld en financieel benadeeld. Ik raad iedereen die overweegt gebruik te maken van hun diensten ten zeerste aan om twee keer na te denken. Ik betaal liever meer voor betrouwbare verzending dan ooit nog eens aan zo'n stressvolle ervaring onderhevig te zijn. Deze situatie weerspiegelt slecht op de professionaliteit en integriteit van het bedrijf, en ik hoop dat ze de nodige stappen ondernemen om hun klantenservice in de toekomst te verbeteren.
Graag zou ik u vragen om met Hommer, contact op te nemen. Als dat pakketje niet bij ons is afgeleverd, is het voor ons ook onmogelijk dit aftegeven. Wij hebben Hommer ook hierop geattendeerd. Dat vaak labels verkeerd zijn geplakt. Op 1 pakket 2 verschillende labels. Dat klanten een bericht ontvangen om pakket op te halen, maar pakket is nog niet bij ons geleverd.
Negatieve ervaring: Nooooit meeerr!!! Mega slechte service.
Fantastische ervaring: Its ok
Positieve ervaring: Tot nu toe zijn alle pakketten verstuurd naar Suriname goed ontvangen door de ontvanger. Altijd netjes geholpen. Vriendelijk en klantgericht. Ga zo door.
Positieve ervaring: The people were very kind and helpful. It took 5 weeks for my packages to reach to Sint. Maarten. The boxes came very neat, and everything was in a good state. I recommend this place although it does take some time to receive your packages, also the prices is very affordable!
Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen die gewoon hun werk doen.
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en behulpzaam geweest. Tot nu toe nooit geen klachten,post en boekt al jaren bij ze. En alles wordt goed uitgelegd,als er iets mis gaat wordt naar een oplossing gezocht.
Fantastische ervaring: Vriendelijke en geduldige medewerkers.
Positieve ervaring: Elke zending naar Suriname duurt gemiddeld 3 tot 4 weken. Behalve rond de feestdagen, dan moet je rekening houden met 6 tot 8 weken, ook ivm sluiting in de maan december!
Fantastische ervaring: Really nice people :)
Fantastische ervaring: Zeer aardige mensen
Fantastische ervaring: Fijne service, zeepost als luchtpost nooit problemen gehad, altijd volgens planning op bestemming aangekomen. Vriendelijk en behulpzaam, geven ook goed advies
Negatieve ervaring: Waren eerder dicht van wegen een feestdag, niet handig om dan alsnog pakketjes aan te nemen die mensen willen ophalen. Was een erg belangrijk pakketje wat ik vandaag MOEST hebben. Dit staat alleen vermeld op de deur, nergens op internet. Heel handig voor de mensen die voor een dichte deur staan.
Negatieve ervaring: Luchtpost 9 september gepost 22 september nog niet ontvangen
Negatieve ervaring: 1 minuut voor vijf niet meer open. Ze zijn ook niet al te snugger qua stickers op pakketjes plakken. Daardoor is nu al meerdere keren pakketje niet goed verstuurd.
Negatieve ervaring: Onaardig. Discrimineren. De een moet 1€ betalen om de tape te gebruiken, de ander mag gratis “ja normaal moet je ervoor betalen”. Ze werken niet accuraat. Het is al meermalen voorgekomen dat de POSTNL sticker niet goed wordt geplakt waardoor een retourpakket weer opnieuw bij mij wordt bezorgd. Echt om te huilen de service. Hoe moeilijk is het om een stickertje op de juiste plek te plakken?
Fantastische ervaring: Positive: Professionalism
Fantastische ervaring: Goede service. Geweldige medewerkers.
Negatieve ervaring: Super slecht
Negatieve ervaring: Super slechte service. Sluiten met dat zaak.
Negatieve ervaring: Erg onbeleefd en onbehulpzaam
Negatieve ervaring: Ik wilde een klein brievenbuspakje versturen dat in de brievenbus past, maar de medewerker claimde dat dit niet kan en dwong mij om het pakje als een normale pakket te verzenden voor de volle prijs. Belachelijke service en zeer amateuristisch
Negatieve ervaring: Er zit daar een arrogante man. De vrouw praat op een vreemde manier tegen je
Negatieve ervaring: Slechte service, kwam mijn pakket ophalen maar had geen mondkapje bij mij. Ik mocht hierdoor niet naar binnen, prima, ik stelde voor om dan buiten te blijven staan, zodat het pakket dan naar de deur gebracht kon worden. De afstand van het pakket naar de deur is 4 meter. Nee, gaan we niet doen, je hebt pech, je gaat maar eerst ergens een mondkapje kopen. Er was op dit moment niemand anders binnen en niemand die daar naar binnen wil. Zelf droegen zij geen mondkapje of iets dergelijks. Het was dus een kleine moeite om even het pakketje naar de deur te brengen.
Fantastische ervaring: op tijd, behulpzaam en goede samenwerking
Fantastische ervaring: Zeer Betrouwbaar....
Negatieve ervaring: Luchtpost pakket niet optijd verstuurd, maar ook niet doorgegeven aan de verzender/ontvanger dat het pakketje nog niet weg is. Met de vraag waarom niet, krijg je antwoord, kan niet, ze moeten teveel mensen gaan bellen. Wat een rare antwoord! SUNWAY dat is SERVICE!!
Laat uw mening over Sunway Shipping & Travel:
Sunway Shipping & Travel verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
Best Africa Services
Ali Travel
Al Haramain Reizen Hadj&Umrah Den Haag
Active Adventure
Típica Reizen
KJ Tours
Uniglobe TWO Travel
Royal Africa Travel B.V.
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.