
CruiseOnline.com B.V.

Informatie over CruiseOnline.com B.V.
Openingstijden
- Zondag: 0h-0h
- Maandag: 0h-0h
- Dinsdag: 0h-0h
- Woensdag: 0h-0h
- Donderdag: 0h-0h
- Vrijdag: 0h-0h
- Zaterdag: 0h-0h
CruiseOnline is the most innovative international cruise booking platform that inspires people to cruise, makes it easy to compare all cruise lines, find the right itinerary and cabin.
We believe anybody can book their cruise online by using a booking engine that is developed in-house and intuitively asks the guest what kind of cabin they want and where on the cruise ship.
Through our easy to use proprietary dynamic packaging system anyone can book with optional transfer, hotel, flight options and more.
If there are any question our international team of cruise specialists are available 7 days a week.
We innovate by simplicity
Offices:
Rotterdam Netherlands, Antwerp Belgium, Ems Germany, London UK, Miami USA
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over CruiseOnline.com B.V.:
CruiseOnline.com B.V. biedt een uitstekende ervaring voor cruisereizigers, met een gebruiksvriendelijke en duidelijke website die het boekingsproces eenvoudig maakt. Klanten waarderen het deskundige en vriendelijke personeel dat snel reageert, zelfs telefonisch op zondag, en hun bereidheid om extra informatie en advies te geven.
Veel gebruikers hebben positieve ervaringen gedeeld, waaronder:
- Deskundige ondersteuning met geduldig antwoord op vragen.
- Snel en makkelijk boeken met duidelijke communicatie over kosten.
- De mogelijkheid om meerdere elementen zoals vluchten en transfers in één boeking te integreren.
- Persoonlijke benadering, met handgeschreven bedankbriefjes na de boekingen.
Hoewel de meeste feedback positief is, zijn er enkele opmerkingen over de communicatie na het boeken. Klanten voeren aan dat het soms lastig kan zijn om essentiële informatie te verzamelen over extra kosten of opties na de boeking.
Al met al staat CruiseOnline.com bekend om zijn klantgerichte benadering en uitstekende service, en veel klanten keren terug voor hun volgende cruise.
Diensten en behandelingen
CruiseOnline.com B.V.: Meningen
Fantastische ervaring: We hebben nog geen ervaring met cruisen dit is de eerste keer, telefonisch contact verliep erg prettig en deskundig advies gekregen
Fantastische ervaring: Makkelijke en duidelijke site. Ook zijn jullie goed telefonisch te bereiken, zelfs op zondag!! Snelle antwoorden en bevestigingen op de mail. Zeer tevreden!
Fantastische ervaring: Duidelijke website waar je eenvoudig je keuze kan maken
Positieve ervaring: Ik ben keurig netjes geholpen met mij nog openstaande vragen omtrent de bootreis. Het personeel aan de telefoon had alle tijd en hielp mij door mijn vragen em. Een dikke pluim
Positieve ervaring: De info is vrij compleet tov. andere organisaties. Website ziet er goed uit. Communicatie ( boekingsproces) verliep snel en keurig. Hoe de vakantie zelf uit gaat pakken en er geen verborgen items zijn, moet ik nog maar afwachten.
Fantastische ervaring: Na een kleine miscommunicatie toch top geregeld!
Fantastische ervaring: Alles is geweldig
Negatieve ervaring: Helaas moet ik meedelen dat Cruiseonline bij ons niet zo positief voor de dag Komt. Wij hebben via hen een reis geboekt Royal Carribean. Het 1ste eiland was Santorini. Boek deze reis aub niet want je komt bedrogen uit daar RC pas om 12 uur bij dat eiland aan komt en er dan meestal al 3 a 4 cruiseschepen zijn afgemeerd. Het eiland kan het gewoon niet aan en je hebt uren wachttijd voor je eindelijk boven bent. Wij hebben er maar lieft 6 uur over gadaan en dat is geen uitzondering. RC setlt dat het overmacht is daar de locale autoriteiten het probleem zijn. Niets is minder waar RC is het grote probleem maar wilt het niet toegeven. Om 12 uur aankomen in Santorini is gewoon veel te laat daar het dorp overspoelt wordt met toeristen. NIET DOEN DUS! AUB
Fantastische ervaring: Een mooie cruise geboekt via de website van CruiseOnline. Dat ging heel gemakkelijk en supersnel. Ook nog de beste prijs in vergelijking met andere aanbieders. Hele goede ervaring!
Fantastische ervaring: Contact met de Klantenservice was erg prettig. Mijn vragen zijn helder beantwoord en nog extra nuttige informatie gekregen. Boeken van de reis ging vlot. Bij een cruise komen vaak extra kosten kijken. Maar deze worden in het boekingsproces keurig als optie gepresenteerd met heldere prijsstelling.
Fantastische ervaring: Ingrid van Cruiseonline is echt een topper. Voor onze huwelijksreis gaan we een prachtige cruise tegemoet op de Celebrity Beyond. Na meerdere telefoongesprekken waarin Ingrid echt de tijd voor ons nam en ideén en budgetten besprak, maar ook met ons de voor en nadelen van de rederijen besprak hebben we uiteindelijk de cruise geboekt. Na het boeken kregen we na een tijdje opnieuw contact over een upgrade, die ons door een aanbieding bij Celebriry op dat moment bijna niks koste. Hierop heeft Ingrid van Cruiseonline ons op geattendeerd. Als wij opnieuw gaan cruisen boeken we zeker opnieuw bij Cruise online! Leon & Fenne
Positieve ervaring: Fijn contact met klantenservice medewerkers met bruikbare informatie. Snelle en duidelijke site voor een boeking. Succesvolle operatie. Bedankt.
Fantastische ervaring: Vorige week een cruise geboekt. Mooie duidelijke website. We hadden een vraagje die snel werd beantwoord. Dus tot nu toe zeer tevreden.
Fantastische ervaring: Geweldige service en begeleiding.
Fantastische ervaring: Heel makelijk te boeken en toen ik een vraag had werd deze vriendelijk en duidelijk beantwoord .
Positieve ervaring: Beste cruistravel, Voorlopig geen cruises meer afgelopen cruise is qua prijs/kwaliteit echt tegen gevallen Cruise van 21 april t/m 5 mei met de statendam nar canarische eilanden. De HAL heeft behoorlijk ingeleverd op zijn cruises onze vorige cruise was in 2019 maar we constateren in behoorlijke terug gang in de service en de kwalitiet van het eten aan boord. Daarnaast is de prijs hoog. We hadden een dure balkon hut onder dek 9 geen zon maar wel veel lawaai. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet, voor ons voorlopig geen cruise meer. Met vriendelijke groet, Arend Goeseije
Fantastische ervaring: Duidelijke website met uitgebreide informatie. Na de reservering snel een bevestiging!
Fantastische ervaring: Wij gaan zondag 21-april met de Holland America lijn een mooie tocht maken. Nu had ik nog wat vragen ( mijn Engels is niet optimaal) en cruiseonline gebeld. Daar kreeg in een ongelofelijke aardige medewerkster ( Romie ) aan de lijn. Zij heeft echt zoveel voor ons gedaan, vertelde ons hoe je dingen moest reserveren, van excursies tot speciaal restaurant. En met ons meegekeken ( op de site van HAL ) En alles op een erg rustige manier. En daar wordt ik zo blij van. Dank je wel Romie, voor je kennis en geduld. Ida en Wim Bogerd uit De Bilt.
Positieve ervaring: Boeken gaat vrij makkelijk, maar wel lastig om uit te zoeken wat de verschillende dranken pakketten precies inhouden. Ook de extra's zoals excursies en andere restaurants kun je pas zien na het boeken. Gr G. Goddrie
Fantastische ervaring: Geweldige website. Lekker duidelijk
Fantastische ervaring: Marcella heeft ons fantastisch geholpen. Konden onbeperkt vragen stellen, ging veel extra informatie en tips geven en belde me zelfs op na de boeking omdat ze iets pro actief gewijzigd had omdat we dat hadden aangegeven. Dat is klanttevredenheid!
Fantastische ervaring: Heel prettig contact en reageren snel op vragen per mail. Na mijn boeking zelfs nog een persoonlijk geschreven kaart ontvangen met een bedankje, dit was helemaal geweldig.
Fantastische ervaring: Makkelijk boeken en snelle reactie en afhandeling nu wachten tot het zover is dat we gaan.
Positieve ervaring: Tot nu toe geweldig, staan je snel en netjes te woord. Cruise geboekt na diverse keren telefonisch contact, medewerker legde alles netjes uit en begeleide mij door het reserveringsformulier en wachte tot alles bij hen binnenkwam en controleerde dit ook nog even. Later bleek er een foutje in te zitten maar na een telefoontje was dit opgelost. Update we zijn een maand verder: jammer dat nadat je geboekt hebt je het maar moet uitzoeken, ze sturen wat boeking nummers en zoek het maar uit met je vlucht en je boot, had net zo goed alles zelf kunnen boeken dat was waarschijnlijk makkelijker. Ik heb idee wat de toegevoegde waarde van het boeken bij cruise online zou zijn.
Fantastische ervaring: Hele goede klantenservice. Je bent niet lang aan het wachten voordat je iemand aan de telefoon hebt. Ze zijn zeer behulpzaam
Fantastische ervaring: Goede advies gekregen, medewerkster nam de tijd om alles uit te leggen. Snel de reispapieren via de email ontvangen. Aanrader om bij te boeken en goede prijs.
Positieve ervaring: Het boeken ging prima maar je kan je ook inschrijven voor de nieuwsbrief en dan krijg je 50 euro korting op je boeking (is toch weer 50 euro minder) maar niks ontvangen vind ik dan weer jammer. Contact gehad met Cruise online en het werd opgelost!
Positieve ervaring: Een duidelijke en overzichtelijke website makkelijk in gebruik. Gemak dient de mens zeggen ze
Fantastische ervaring: Op sociale media een advertentie gezien. Even bekeken en de sprong gewaagd. Het boeken is heel duidelijk op de website, bij twijfel bellen en zonder in de wacht meteen geholpen. Na de boeking werd ik zelfs nog gebeld om even iets te controleren en te verbeteren. Laat de voorpret maar beginnen.
Positieve ervaring: Telefonisch contact verloopt vlot en problemen worden direct opgelost. Een aanrader.
Fantastische ervaring: Super service. Zelfs toen we op de boot waren hebben ze ons nog geholpen om onze transfer te verzetten. Echt super enthousiaste, warme medewerkers waar ik mee heb gesproken.
Positieve ervaring: Prima site, al vaker naar tevredenheid geboekt.
Fantastische ervaring: Na meerdere cruises rechtstreeks bij de cruisemaatschappij te hebben geboekt nu gekozen voor CruiseOnline. De service is goed en bij vragen (mail) krijg je snel een reactie. Alles was keurig geregeld. De volgende cruise zal ik zeker weer boeken via CruiseOnline.
Fantastische ervaring: Makkelijk boekingsproces en uitstekende service. Wij hebben onze eerste cruise geboekt voor de zomer 2024 en hadden nog verschillende vragen. Bij iedere mail de dag zelf of max de dag erna antwoord en oplossing. Top. Ook handig dat bij het boeken meteen vlucht, transfers en hotel in 1 prijs geboekt kan worden, geen verborgen kosten en erg duidelijk. Ben tot nu toe heel tevreden.
Positieve ervaring: Hele goede duidelijke site had bij de boeking een foutje gemaakt maar werd direkt hersteld
Fantastische ervaring: Ik woon in Nederland, ik was op een cruise met mijn moeder met Royal Caribbean. Ik vond het echt leuk, uitstekende service, vooral in het restaurant op schijf 4 met Sushil en Otke. Ik ben van plan in de toekomst met mijn gezin op dit schip te reizen.
Fantastische ervaring: Boeken van de reis was makkelijk en snel , telefonisch ook goed te bereiken. Goede service.
Fantastische ervaring: Telefonisch contact uitstekend en vriendelijk
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen met de boeking.
Fantastische ervaring: Fantastisch! Ronduit super service ! Wij hebben een cruise geboekt op de MSC Seaview! Goed berijkbaar erg persoonlijk 1 op 1 geholpen wat ik erg fijn vind tevens ook een super leuke kaart gehad hand geschreven 11/10 zou hier nog een keer boeken ik raad dit iedereen aan!
Positieve ervaring: We hebben een cruise geboekt op de website ,voorschot betaald en bevestigingsmail ontvangen Daags nadien krijgen we een mail met annulatie vanwege de cruisemaatschappij en wel een kortingsbon voor het ongemak Gelukkig heeft de dame van de klantendienst mij zeer goed /zeer vriendelijk geholpen om een hut te boeken aan een treffelijke prijs
Positieve ervaring: Best een gemakkelijke manier om een cruise te boeken en snel bevestiging van de aankoop. Ook poepsimpel om in te loggen bij de cruise maatschappij na ontvangst van de bevestiging. Echter 1 minpuntje: het zou handig zijn indien er een chatbox of een WhatsApp nummer op de website of in de ontvangen e-mail stond voor buitenlandse klanten. Laat ons hopen dat de aangekochte cruise even vlot verloopt als de aankoop. Groetjes, Herman P.s.: ik zou het op prijs stellen mocht ik een telefoontje van jullie ontvangen want ik heb toch nog enkele vraagjes.
Fantastische ervaring: TOP
Fantastische ervaring: Alles snel, gemakkelijk en online geregeld. Voor de 2e keer ging alles prima.
Fantastische ervaring: Duidelijke info, vriendelijke, meedenkende medewerkers.
Fantastische ervaring: Aantal keren voor en na het boeken telefonisch contact opgenomen met CruiseOnline. In tegenstelling tot andere bedrijven een verademing zoals ik bij die club te woord ben gestaan. Vriendelijk, vakkundig en empathies. Als de geboekte cruise in december net zo goed gaat als het gemak van de boeking is CruiseOnline voor mij een Topclub.
Fantastische ervaring: een echtpaar dat voor het eerst een cruise boekt, Regelmatig contact heeft met de klantenservice van Cruiseonline en elke keer wordt de koe bij de horens gevat en de vraag op persoonlijk nivo beantwoord. Zonder dat er een script wordt voor gelezen. Of het nu om de digitale snelweg gaat of inchecken op de boot of op de boot onderweg een vraag over een medische verklaring er wordt direct gereageerd met mogelijkheden en inzichten, Gaat het om mee bewegen over "normale"vragen met andere woorden de eerste keer klant en cruise passagier heeft ook gewoon meer vragen. wij zijn inmiddels met onze tweede cruise bezig in te vullen en geboekt bij Cruiseonline juist om die reden.
Fantastische ervaring: we hebben nu voor de 2e keer een cruise geboekt bij CruiseOnline . We zijn super goed geholpen bij de vragen die we telefonisch stelden. Het is vriendelijk en klantvriendelijk personeel
Fantastische ervaring: Heb geen ervaring met cruise reizen ... Maar ik ben heel goed bijgestaan door jullie team ...zowel telefonisch als per mail ....kan er alleen maar een dikke duim aan toevoegen ...en veel dank u welletjes voor de proffesionele begeleiding ..we kijken er echt naar uit om eens te reizen per luxe boot .....!!
Fantastische ervaring: gebruiksvriendelijk en duidelijk
Fantastische ervaring: Snel kunnen doeken, duidelijke informatie en geen verborgen kosten. Snel, makkelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Fantastische ervaring: Goed bereikbaar, snelle service en persoonlijk
Fantastische ervaring: Erg maar dan ook erg behulpzaam. Vooral omdat mijn zoon gehandicapt is en gebruik maakt van een rolstoel en orthopedisch schoeisel. Ook aanpassingen in ons suite. Dit ging boven al mijn verwachtingen als ik deze al had.
Fantastische ervaring: De website van CruiseOnline is makkelijk te gebruiken en geeft duidelijke en volledige informatie. Bij vragen zijn ze makkelijk te bereiken en word je netjes en professioneel geholpen. Ik heb gekozen voor een cruise inclusief vlucht, transfers en drankenpakket met vertek vanaf Kiel, naar Kopenhagen, Helsinki, Estland, Letland en Litouwen. Echt genoten van mijn allereerste cruise en had zelfs nog een upgrade gekregen naar een balkon hut. Super geregeld allemaal!
Fantastische ervaring: Snelle reactie.
Fantastische ervaring: Prima site alles.makkelijk te selecteren nu nog een paar.leuke excursies erbij zoeken en omze reis is compleet kijk der heel erg maar uit
Fantastische ervaring: Goede, snelle en juiste telefonische reacties. Daarnaast gaat het communiceren via de whatsapp ook heel goed. Dit kanaal is voor mij het beste kanaal om met cruisereizen te comminiceren.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en attente begeleiding bij het boeken.
Fantastische ervaring: Net terug van de vakantie die we in februari hebben geboekt. We zijn destijds heel goed geholpen. Het personeel is erg klantvriendelijk en heel professioneel. We gaan zeker weer boeken.
Fantastische ervaring: Ook deze keer weer voor CruiseOnline gekozen puur vanwege de service en de duidelijke site. Fijne hulp waar nodig en de prijs is ook prima. De vakantie voor 2025 staat alweer geboekt. Op naar de volgende trip ...... HEERLIJK !!
Positieve ervaring: Goed en fijn contact in het voortraject,
Fantastische ervaring: Prima website, Een van de weinige die duidelijk aangeeft wat de reis wel en niet inhoud, bv met vliegreis, transfers en zonder extra bagage. Totaalprijs klopt exclusief zelf bij te boeken extra's. Reactie op hulpvraag snel en goed beantwoord
Fantastische ervaring: Wij gaan voor het eerst een cruise maken. Er zijn zoveel sites dus dat werd moeilijk kiezen voor ons. Vrienden vertelden je moet online boeken op cruiseOnline, die zijn duidelijk, vriendelijk aan de telefoon en voordeliger in prijs dan anderen. Zo gezegd zo gedaan, het ging perfect. We vertrekken binnenkort en we zijn heel benieuwd hoe het ons zal bevallen.
Fantastische ervaring: Prima informatie, snelle service en vooral het probleem oplossend vermogen van de medewerk(st)res is opvallend goed, aanbeveling voor een ieder die een cruise wil boeken
Fantastische ervaring: Snelle en vakkundige response op vragen. Behulpzame klantenservice
Fantastische ervaring: Makkelijke site waar ik voor het eerst een pakket cruise vliegen en transfer geboekt heb die niet veeel duurder is dan dat ik alle onderdelen zelf los boek. De klantenservice is ook snel te bereiken en heeft verstand van zaken.
Fantastische ervaring: zeer duidelijk en behulpzaam, betrokken
Fantastische ervaring: Top service, snelle reacties als er iets mis gaat vooraf of onderweg. Klantenservice een 10 en bedankt voor de upgrade
Negatieve ervaring: Helaas voor mij werd het MSC Seaview-schip twee dagen geleden geannuleerd. Twee weken voor de reis. En er is geen alternatief schip. En ik had ook een retour vliegticket gekocht, dat niet geannuleerd kan worden. En ik heb totaal verlies geleden. En we moeten wachten tot het geld voor het schip is terugbetaald. Helaas was mijn eerste ervaring mijn slechtste ervaring met dit bedrijf.
Beste Ali, bedankt voor uw beoordeling. Ik heb naar uw boeking gekeken en helaas heeft de MSC Seaview technische problemen. Om deze reden is de reis geannuleerd door MSC Cruises. Als uw reisbedrijf hebben wij alle passagiers direct geïnformeerd over deze annulering. Wij zullen een 100% terugbetaling voor de cruise aanbieden. Terugbetalingen worden binnen 7 dagen verwerkt. Wanneer u uw cruise inclusief vluchten en hotels bij ons heeft geboekt, worden deze ook aan u terugbetaald. Het spijt me voor het ongemak dat deze annulering door MSC Cruises heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Harry CruiseOnline.com Klantenservice team
Negatieve ervaring: 13 dagen voordat de cruise begint, kregen we een e-mail dat de scheepstocht geannuleerd is en dat we een alternatief moeten zoeken of ons geld terug moeten vragen. Niet alleen is al ons geld voor de vluchten/hotel voor de geannuleerde scheepstocht weg, maar geen van de beschikbare tours kan als alternatief worden geaccepteerd volgens hun voorwaarden. We moeten ofwel een super dure alternatieve tour boeken of om een terugbetaling vragen, wat ook een lange tijd duurt voordat we betaald krijgen, volgens hen. Het is inderdaad een schande, er is niets aangeboden als een soort excuses voor het verpesten van al onze plannen en geld.
Beste Majid, dank u voor uw beoordeling. Ik heb naar uw boeking gekeken en helaas heeft de MSC Seaview technische problemen. Hierdoor is de cruise geannuleerd door MSC Cruises. Als uw reisorganisatie hebben we alle passagiers rechtstreeks geïnformeerd over deze annulering. We zullen een volledige terugbetaling van 100% voor de cruise bieden. Terugbetalingen worden binnen 7 dagen verwerkt. Wanneer u uw cruise inclusief vluchten en hotels bij ons heeft geboekt, zullen ook deze aan u worden terugbetaald. Het spijt me voor het ongemak dat deze annulering door MSC Cruises u heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Harry CruiseOnline.com Klantenserviceteam
Fantastische ervaring: Duidelijke website, vriendelijke service. Onvergetelijke vakantie gehad, bedankt Cruiseonline!
Dankjewel voor de leuke review Mike! :-)
Fantastische ervaring: Fantastische cruise gehad! Uitstekende telefonische hulp bij het maken van de juiste keuze. Hartelijk dank voor de goede zorgen, René & Marianne.
Beste René, Bedankt voor de leuke review en fantastische foto's! Wij hopen je snel weer mogen te helpen. Annemieke CruiseOnline.com Customer Care team NL
Fantastische ervaring: Prachtige en fijne website!
Dankjewel voor je reactie Desiree! Ik zal het bericht doorgeven aan onze IT helden! :) Met vriendelijke groet, Sebastiaan CruiseOnline.com Customer Care team NL
Laat uw mening over CruiseOnline.com B.V.:
CruiseOnline.com B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

CruiseReizen.nl

King of tourism الملك للسياحة و السفر

الملك للسياحة و السفر & The King Of Tourisms

GOGO Jongerenreizen

Eliza was here



Primavera Reizen



You're Invited | T&L Agency

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.