Eliza was here

Bahialaan 2, 3065 WC, Rotterdam
Bahialaan 2
3065 WC, Rotterdam
010 270 0820

Openingstijden

  • maandag: 09:00–18:00
  • dinsdag: 09:00–18:00
  • woensdag: 09:00–18:00
  • donderdag: 09:00–18:00
  • vrijdag: 09:00–18:00
  • zaterdag: 10:00–17:00
  • zondag: Gesloten

Unieke vakanties, weg van de massa. Ontdek mijn meest bijzondere bestemmingen en vakantieadresjes.
✓ Vind de vakantie die je niet zocht, maar alles is wat je zoekt
✓ Al sinds 2001
✓ Alle vliegvakanties inclusief huurauto
✓ Financiële zekerheid via SGR
✓ Altijd verzekerd van repatriëring

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Eliza was here:

Eliza was here is een reisorganisatie die zich richt op unieke en kleinschalige vakantieervaringen. Klanten waarderen de mooie locaties en het bijzondere aanbod. Veel recensies benadrukken dat de accommodaties vaak voldoen aan de verwachtingen, met een goede prijs-kwaliteitverhouding en professionele service. Sterke punten van Eliza zijn:

  • Kwaliteitsaccommodaties: Klanten zijn vaak tevreden over de kwaliteit van de geboekte woningen, met positieve ervaringen over luxe eigenschappen zoals privézwembaden en uitstekende uitzichten.
  • Persoonlijke service: De organisatie biedt persoonlijke reisadviezen en snelle reactie op verzoeken, vooral bij klachten of aanpassingen aan boekingen.
  • Gemakken zoals huurauto's en transfers: Veel klanten waarderen de mogelijkheden voor autohuur en de afhandeling hiervan.

Desondanks zijn er ook negatieve ervaringen gerapporteerd, met klachten over de klantenservice, laattijdige reacties en onduidelijkheden rond boekingen:

  • Klantenservice: Er zijn herhaaldelijke klachten over lange wachttijden bij het contact opnemen met de klantenservice en traagheid in het beantwoorden van emails.
  • Problemen bij annuleringen: Sommige klanten ervaren problemen bij annuleringen, waarbij ze het gevoel hebben dat er onvoldoende ondersteuning wordt geboden in kritieke situaties.
  • Onzekerheid bij boekingen: Er zijn meldingen van overboeking en verwarring over de beschikbaarheid van accommodaties.

Ondanks enkele terugkerende problemen, blijft Eliza was here een aantrekkelijke optie voor reizigers die op zoek zijn naar bijzondere en persoonlijke vakanties. Veel klanten zijn bereid om opnieuw te boeken, vooral wanneer hun ervaringen goed zijn geweest.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Eliza was here: Meningen

3.3/5 (78 Meningen)
Dennis van den Beemd 4 months ago

Negatieve ervaring: Eens maar nooit meer Eliza was here voor ons!! Dit jaar hebben wij voor de eerste keer een vakantie geboekt via Eliza. We wilden dit jaar voor het eerst met ons dochtertje van 10 maanden, een rustige vakantie richting de zon.. Vandaar een klein appartementje via Eliza, ipv een groot hotel/resort via een andere aanbieder. Toen we afgelopen maandag alle vouchers binnen kregen begon de ellende. Bij de eerste controle bleek dat er geen autostoel op de boeking stond, terwijl deze wel gereserveerd en betaald was. Direct melding van gemaakt, en binnen een paar uur opgelost. Niets aan de hand, zou je zeggen... Later die middag kreeg ik namelijk een mail (die overigens in de spambox belandde) dat ons appartement dubbel geboekt was door een fout van de eigenaar, en dat we dus een alternatieve verblijfplaats moesten zoeken. Hier komt men blijkbaar pas 2 weken voor vertrek achter.. Je zou zeggen dat je dan even de moeite neemt om te bellen, maar een mailtje leek de betreffende medewerker wel voldoende. Ikzelf heb direct gereageerd dat ik graag telefonisch met iemand in contact zou komen. Vooral omdat de optie die aangedragen werd in de mail, alles behalve leek op wat wij zelf geboekt hadden. Het was weliswaar een upgrade (van 4 naar 5 sterren), maar de voorzieningen waren volledig het tegenovergestelde van de originele boeking. Dinsdagochtend heb ik zelf contact gezocht met Eliza. Via WhatsApp, via de mail, via het algemene nummer... op geen enkele manier leek het mogelijk voor iemand die daar werkt om mij met de juiste persoon in contact te brengen. Dinsdagmiddag kreeg ik via de WhatsApp service bericht dat ze mijn melding bekend hadden gemaakt bij de juiste afdeling, en dat ik teruggebeld zou worden. Dit lukte blijkbaar pas op woensdagochtend. De medewerker die ik toen aan de lijn kreeg pakte ons probleem nogal luchtig op. Degene die ons gemaild had was een midweek weg, en had tijdens haar vakantie de moeite genomen mijn reactie door te sturen waardoor hij met mij in contact kon komen. Geloof hier natuurlijk niets van, maar prima. Als je ons maar helpt! Alle wensen doorgegeven, in de hoop snel iets te horen.. woensdag geen reactie meer ontvangen. Vandaag (donderdag) dan ook zelf maar weer gebeld, ik had immers een rechtstreeks nummer gekregen (gelukkig). Diezelfde persoon kreeg ik weer aan de lijn, maar er ging pas een lampje branden toen hij in het systeem onder mijn boekingsnummer keek. Dat wil zeggen: Of je krijgt ontzettend veel van dit soort problemen op te lossen (dan gaat er in de organisatie iets niet goed), of het boeit je niet of jouw klanten (die toch al betaald hebben) een passende vakantie tegemoet gaan zien. De reden waarom hij nog niet gereageerd had was dat hij nog geen reactie had gekregen van andere partners en de eigenaar van onze oorspronkelijke boeking. Enig eigen initiatief om wat te zoeken voor ons kwam pas gaandeweg het gesprek in hem op. En de optie die hij aan het onderzoeken was, sloot nog minder aan bij wat wij oorspronkelijk geboekt hadden dan het eerste voorstel (wat vast al niet meer beschikbaar zal zijn). Omdat mijn vertrouwen in Eliza inmiddels gedaald is tot onder het vriespunt, ben ik zelf op zoek gegaan naar appartementen en hotels die enigszins in de buurt zitten van de prijs van de oorspronkelijke boeking. Deze middag heb daarop een mail gestuurd met 3 opties, en de vraag om te onderzoeken of daar voor ons mogelijkheden zijn. Einde middag wederom geen reactie.. Ik heb per mail aangegeven dat ik ze tot vrijdag de kans geef met een oplossing te komen, maar omdat ik er nu al een hard hoofd in heb dat dit gaat lukken uit ik via deze weg mijn onvrede. Los van de oplossing vind ik het onbegrijpelijk dat jullie je klanten die over 2 weken vertrekken, 4 dagen laten bungelen in onzekerheid over hun vakantie. Het geld is al binnen zeker? Echt belachelijk!Ik hoop dat er nog een oplossing komt, en dat jullie voor andere klanten in de toekomst wat gaan doen aan deze waardeloze dienstverlening. Voor ons wat dit de eerste, en gelijk de laatste keer dat we via jullie onze vakantie hebben geboekt!

Eliza was here

Beste Dennis,Bedankt voor uw review.Wat vervelend dat u problemen hebt ervaren met betrekking tot uw vakantie Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u hiervoor een mail willen sturen naar [email protected]? Wij kijken dan graag met u mee.Met vriendelijke groet,NielloTeam Webcare

Frank Remes 4 months ago

Negatieve ervaring: Huisje zoals altijd met Eliza tip top in orde, maar bij problemen duurt het meerdere dagen alvorens je een "antwoord" krijgt waar je niets aan hebt. Bij de 2de mail zelfs geen antwoord gekregen.

Eliza was here

Beste Frank,Bedankt voor uw review.Wat vervelend dat u problemen hebt ervaren tijdens uw reis. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u hiervoor een mail willen sturen naar [email protected]? Wij kijken dan graag met u mee. Met vriendelijke groet,NashkaTeam Webcare

Caroline Kaat 7 months ago

Fantastische ervaring: Ik reis al jaren met Eliza en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Dit jaar zelfs twee reizen geboekt. Graag wil ik het volgende delen, deze week kreeg ik via het benifits programma van mijn werk de mogelijkheid om een reis te boeken bij Eliza met 7% korting. Actie ging de 22e april in voor de duur van een aantal weken. Beetje balen als je alles al geboekt hebt. Maar ik dacht, ik waag er een mailtje aan. Binnen een dag had ik een berichtje terug waarin zonder enkel probleem alsnog de 7% korting op mijn reizen in mindering werden gebracht. Nou als dat geen service is weet ik het niet meer. Nogmaals bedankt Eliza en Feline!

Eliza was here

Beste Caroline, Bedankt voor je mooie review! Wij denken graag mee met onze klanten en vinden het fijn dat jij dit ook zo hebt ervaren. Op naar een hele mooie vakantie!Met vriendelijke groet,Feline van Eliza was here

Herma Roelink 8 months ago

Negatieve ervaring: Geboekt via Eliza. Vannacht om 3 uur kregen we een email betreffende geannuleerde transavia vlucht. Gebeld met Eliza. Niemand neemt op, ook niet op nood-nummer. Om 8 uur weer bellen.... Lange wachtrij. Uiteindelijk gesproken met ene Alex die ons doodleuk vertelt om alles verder te regelen met Transavia. Want als we de rekeningen naar Eliza sturen dan sturen zij het pas 2 weken later door naar Transavia (ze hebben het te druk!!) En die doet er 3 weken over. Voortaan boeken wij rechtstreeks! Nooit meer via Eliza was here!!!

Eliza was here

Beste Herma,Beste Herma,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw review te delen. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat het op deze manier is verlopen. Helaas kan ik geen reservering vinden op deze naam, graag wil ik u vragen om met ons in contact te komen. Wij verzenden normaal gesproken namelijk nooit een mail wanneer een vlucht wordt geannuleerd en er werkt ook niemand met de naam Alex bij Eliza was here. Het klopt wel dat het tot 2 weken kan duren voordat uw mail in behandeling wordt genomen bij aftercare, maar uiteraard ontzorgen we u graag in dit geval.Graag onderzoeken wij wat er mis is gegaan, juist omdat klantenservice voor ons ontzettend belangrijk is.Met vriendelijke groet,BarbaraEliza was hereBedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik vind het spijtig om te lezen dat je geen goede ervaring hebt.We streven naar een goede bereikbaarheid. Ook is ons noodnummer 24/7 te bereiken. Daarom zou ik graag willen vragen of je ons een email wilt sturen ([email protected]) met jouw boekingsnummer. Zo kan ik namelijk bekijken wat er precies gebeurd is met jouw boeking , vlucht en uiteraard jouw betaling. We zien je email graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Loraine

Remko Schrijver 9 months ago

Negatieve ervaring: Erg jammer dit, zaterdag wilde ik een verblijf boeken voor 3P in Portugal voor 1.005 euro p.p. Alles ingevuld, vlucht gekozen, auto gekozen, bestellen maar; oeps... er is iets misgegaan, we zoeken het uit en nemen contact op met je. Maandag krijg ik bericht dat het niet helemaal duidelijk was, maar het had waarschijnlijk met aanpassingen beschikbaarheid of prijs te maken. Nou inderdaad... ik mocht alsnog boeken voor 1.748 euro p.p. Netjes... op mijn email met de vraag hoe dit kon... geen reactie. Grote tegenvaller van Eliza!

Laurens Sinke 10 months ago

Fantastische ervaring: Onze eerste ervaring met ''Eliza was here'' was echt subliem! alles was goed geregeld. De volgende vakantie gaan we uiteraard weer hier boeken omdat het hele plaatje geregeld word.

Eliza was here

Bedankt voor deze mooie review Laurens, neem gerust contact op als je in de toekomst op zoek bent naar een fijn adresje. Vriendelijke groet,Barbara

S 10 months ago

Positieve ervaring: matige vakantie waarbij eliza veel op andere organisaties afschuift. Zo was de borg van de autohuur niet terug betaald maar het lag aan de creditcard maatschappij, niet aan Eliza of diens partners. (uiteraard) . Heel bijzonder want dit is nog nooit gebeurd. Ook wilden ze niet compenseren voor het ongemak. Jammer! Responstijd op de mail is ook erg lang, wekt geen vertrouwen. Voor het boeken van deze vakantie hadden we het idee; is wat duurder dan andere organisaties maar dan heb je ook wat. Duurder klopt wel maar het is niet perse beter geregeld daardoor. Wij gaan niet meer met eliza op stap.

Eliza was here

Beste S, bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring met Eliza was here te delen. We vinden de service richting de klant juist ontzettend belangrijk, dus ik betreur het dan ook om te lezen dat je het gevoel hebt gehad dat we geen verantwoordelijkheid hebben genomen tov de ingediende klacht. Een borg wordt inderdaad vanuit de verhuurder gereserveerd en vervolgens weer vrijgegeven, maar in zo'n situatie doen we uiteraard graag navraag bij de verhuurder. Namens Eliza was here excuses voor de langere beantwoordingstermijn per mail, wel zijn we goed te bereiken via de telefoon en sociale media. Als er iets is wat we alsnog kunnen doen, dan verneem ik het graag! Met vriendelijke groet, Barbara van Eliza was here

Esther Trox 10 months ago

Negatieve ervaring: Op Eliza zag ik een een fantastische B&B. Echter gaf hij geen beschikbaarheid aan in de periode dat ik wilde gaan. Eliza gemaild en ze vertelde dat ze nog geen nieuwe contracten hadden afgesloten en konden mij daarom ook niet vertellen of deze B&B weer in hun programma werd opgenomen. Ondertussen las ik de recensies en vooral de laatste periode zag ik dat veel mensen teleurgesteld waren in Eliza, zeker als er problemen waren. Dat vind ik juist het belangrijkste bij het boeken bij een organisatie dat ze altijd voor je klaar staan om problemen op te lossen en goed bereikbaar zijn. Om een lang verhaal kort te maken heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de gehele reis zelf geboekt. Van de week zag ik via Google dat de B&B weer werd aangeboden bij Eliza. Toch even nieuwsgierig hoe de prijzen zijn, heb ik de berekening gemaakt op de site. Ik snap dat via een reisbureau boeken altijd duurder is maar ik schrok behoorlijk van het bedrag, over de 1500 euro meer dan ik ervoor betaald heb. Maar waar ik helemaal van schrok waren de prijzen in de meivakantie. Dezelfde kamer (met de prijs bij Eliza) is 3 weken eerder 7176 euro duurder omdat het meivakantie is? Dit moet toch een grap zijn van Eliza? Natuurlijk zijn de vluchten wat duurder maar Italië kent geen vakantie rond die tijd. Wij zijn vorig jaar in de meivakantie gegaan en betaalde toen laagseizoen prijzen, pas later in het seizoen werd de woning steeds duurder. Zo is op vakantie gaan als je aan schoolvakantie vast zit onbetaalbaar geworden!

Eliza was here

Hi Esther,Bedankt voor het delen van jouw ervaring, ik schrik hier wel een beetje van! Ten eerste dat er kennelijk "veel" mensen ontevreden zijn over Eliza was here, dat terwijl we juist de service richting de klant super belangrijk vinden. Naar aanleiding van jouw berichtje ben ik intern gaan uitzoeken hoe deze extreem hoge prijzen zijn ontstaan, helaas blijkt het simpelweg een error op onze website. Ondanks dat dit niet het doel was van jouw bericht, wil ik je bedanken voor het attenderen zodat we ook de mogelijkheid hebben dit ( hopelijk binnen 24 uur) op te lossen. Ik wil je een heerlijke vakantie wensen bij het door jou geboekte adresje en mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan vernemen we dat graag.Vriendelijke groet,Barbara

Dick Van Soest 11 months ago

Negatieve ervaring: Ik durf hier niet meer te boeken. 2x kort voor de vakantie geannuleerd.

Eliza was here

Hi Dick, Bedankt voor jouw bericht, wat een pech dat de geboekte adresjes kort voor de vakantie zijn geannuleerd! Ik ga ervan uit dat we wel een (goed) alternatief hebben aangeboden, anders vernemen we het uiteraard ook graag. In dat geval wil ik je vragen om een appje te sturen met je (oude) reserveringsnummer. Ik wens je een fijne dag toe!Vriendelijke groet,Barbara

M W 1 year ago

Negatieve ervaring: OPLICHTERS die je geld NIET terug betalen na annulering.

Eliza was here

Beste MW,Graag ontvangen we een berichtje met hierin het reserveringsnummer, want wanneer je recht hebt op geld terug na het annuleren van de reis dan zullen we dit altijd binnen 2 weken doen. Tenzij je een boeking hebt gemaakt waarbij een deel van het bedrag niet uitbetaald wordt, zoals bij een niet-flexibele vlucht, maar dit vermelden we altijd tijdens het boekingsproces zodat onze klanten hiervan op de hoogte zijn. Als er nog iets is wat ik voor je kan betekenen dan verneem ik het uiteraard graag!Vriendelijke groet,Barbara

Ingrid Muller 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele goede service, alles klopte. Hotel, auto, app met informatie. Zeer te tevreden

Eliza was here

Bedankt voor je mooie review, Ingrid! Fijn dat alles zo naar wens was.

Gina Blekk 1 year ago

Negatieve ervaring: Vroeger boekte ik wel graag via eliza was here, maar sinds ik een baby heb ga ik dat niet meer doen. Ze vragen bijna evenveel voor een baby als voor een volwassene (terwijl transavia voor een baby 30,- vraagt). Niet netjes.

Eliza was here

Beste Gina,Bedankt voor jouw review. Ik kan goed begrijpen dat de prijzen je weerhouden om opnieuw een vakantie bij ons te boeken en dat je erg teleurgesteld bent. Zeker als je voorheen altijd positieve ervaringen met ons had! Bij sommige accommodaties is er sprake van een prijs per persoon, ongeacht de leeftijd van de reizigers, maar dit geldt niet voor alle accommodaties in ons aanbod. Bij vele accommodaties wordt er enkel een toeslag voor jouw kleintje gevraagd. Wellicht kunnen we samen een passende verblijf voor een mooie prijs voor je vinden. Mocht je hulp wensen tijdens jouw zoektocht hoor ik het heel graag. Je kunt ons telefonisch bereiken of een mailtje naar [email protected] sturen. Ik help je graag.Namens Eliza was here wens ik je een prettige dag.Groetjes, Miranda van Eliza was hereTeam Webcare

Loraine Ras 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke reisorganisatie met uitstekende service

Cyriel van Kappel 1 year ago

Fantastische ervaring: Goeie reisorganisatie, alles was tiptop geregeld. Hotel was beter dan verwacht, de huurauto met kleine bijbetaling opeens zeeeer luxe, dat wil je op vakantie, toch?

Eliza was here

Beste Cyriel,Wat fijn om te lezen dat je reis bij ons zo goed bevallen is!Ook bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten.We hopen je volgend jaar weer terug te zien op 1 van onze mooie adresjes.Met vriendelijke groet,Loraine, Team Webcare Eliza was Here

Mariska Leijdekkers 1 year ago

Fantastische ervaring: We hebben een hele fijne vakantie gehad, alles is vlekkeloos verlopen. Duidelijke communicatie in de app en per mail vooraf. Zeer goede ervaring met de klantenservice. Onze vlucht was een dag uitgesteld. Heel fijn dat dan je dan gebeld wordt of alles gelukt is en of we een hotel hebben gevonden. Advies over het terug vragen van de kosten bij Transavia. Boeken bij Eliza is voor ons voor herhaling vatbaar.

Eliza was here

Beste Mariska,Hartelijk dank voor de 5 sterren review!Met vriendelijke groet,AartieTeam Webcare

Hans 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een verschrikkelijke oplichters zijn dit. Ze zadelen je op met de goedkoopst mogelijke ingekochte vluchten waardoor deze volledig vergald worden. Als je dan contact opneemt wordt er verwezen naar kleine lettertjes die niet getoond worden als je bestelt, alleen achteraf. Als je dan een klacht indient word je keer op keer genegeerd. Na maanden zegt iemand dat er meteen actie ondernomen wordt. Duurt weer zes weken. Dan begint er weer iemand onzin uit te kramen. Totdat ze besluiten helemaal maar niks meer te laten horen. Dit moet wel de aller slechtste reisorganisatie zijn die er is. Wij boeken hier nooit meer! Dan maar een paar centen meer betalen voor een nette organisatie. Goedkoop is duurkoop, mensen. Blijf hier weg!

Eliza was here

Hoi Hans, ik heb zojuist op jouw eerdere review een reactie geplaatst, we komen graag met je in contact. Vriendelijke groet, Barbara

Linda Jongbloed 1 year ago

Negatieve ervaring: We hadden een fijne vakantie. Ons verblijf viel wel wat tegen in vergelijking met de info op de website. Het complex zou volledig gerenoveerd zijn, maar dat was onze kamer alles behalve. Ook alleen maar Nederlanders in het complex wat ik persoonlijk minder leuk vind. Maar de reden dat ik zo’n lage review geef heeft alles te maken met de terugreis. Deze was vre-se-lijk. Over een vlucht van zo’n 3,5 uur hebben we 22 uur gedaan. We maakten een noodlanding op Frankfurt Airport en hebben daar zo’n 19 uur vastgezeten met echt veel te weinig communicatie vanuit o.a. Eliza. Het enige waren 2 emails. Er is geen noodnummer waar je ‘s nachts op kan bellen en de klantenservice was pas om 10:00 uur bereikbaar, terwijl wij vanaf 01:30 op de luchthaven vastzaten, welke in de nacht ‘gesloten’ is en dus niemand aanwezig was en geen eten/drinken gehaald kon worden. Mensen met baby’s hadden geen voeding meer (bagage bleef in het vliegtuig) en een minder valide alleen reizende man zat 19 uur op zijn rollator. Er was geen hotel of iets anders voor hen of voor ons geregeld. Het was echt afschuwelijk! Er is zoveel mis gegaan bij Transavia én de reisorganisaties (Sunweb/Elizawashere) en ik hoop dat we snel zullen horen waarom ze zoveel steken hebben laten vallen. Ik hoop dat dit echt nooit meer voorkomt. Want 36 uur wakker zijn heeft grote impact. We waren op vanaf 7:30 vrijdagochtend en waren om 22:00 uur zaterdags weer thuis..

Eliza was here

Beste Linda, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen over jouw ervaring met Eliza was here. Ik kan mij goed voorstellen dat je met zo'n vervelende terugreis een andere afloop hebt gehad dan verwacht. In dit geval is er helaas heel weinig wat wij kunnen doen, omdat wij volledig afhankelijk zijn van de airline. Graag kom ik graag in contact om erachter te komen wat in jullie ogen een goede tussen oplossing had geweest. Weet dat we altijd te bereiken zijn, ook op ons noodnummer buiten openingstijden. Namens ons excuses voor het ongemak en mocht er nog geen mail verstuurd zijn naar [email protected], dan ontvang ik graag in een whats app bericht jouw boekingsnummer zodat we contact kunnen opnemen.Vriendelijke groet, Eliza was here

Pim Labee 1 year ago

Positieve ervaring: Eliza was here, een mooie site voor als je exclusieve, rustige vakantie, alleen toen wij op Evia waren en noodweer hadden had ik verwacht de Eliza wel zou proberen om contact te leggen hoe het met ons ging en dat is jammerlijk niet gebeurd. Verder prima organisatie.

Hans van Buuren 1 year ago

Negatieve ervaring: Wij zijn ongelukkig geworden van Eliza Was Here. Pas na het boeken kwamen de kleine lettertjes te voorschijn waarvan later bleek dat we goedkope vluchten hadden en we geen cabine bagage mee mochten nemen. Dat terwijl we juist alles klein gepakt hadden zodat we snel konden reizen. De mensen op het vliegveld waren zeer onbeleefd. Gemeld bij Eliza Was Here maar daar werd maanden lang niet gereageerd. Ook onze klacht bleef onbehandeld. Ik raad iedereen af met Eliza Was Here te reizen. Goedkoop is toch vaak duurkoop.

Eliza was here

Hi Hans, ik kan mij goed voorstellen dat dit geen fijne manier is om jouw vakantie te starten. We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te informeren en kennelijk is dit dus niet duidelijk genoeg geweest, onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat er een achterstand is bij onze collega's van aftercare, waardoor een reactie langer op zich laat wachten. Is het mogelijk om in een whats app bericht jouw boekingsnummer naar ons toe te sturen, we nemen dan graag contact met je op. Ontzettend bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons hierover te informeren, we horen graag van je. Vriendelijke groet, Barbara team Eliza was here

Daan de Willigen 1 year ago

Fantastische ervaring: Voor de tweede keer met Eliza was Here op vakantie gegaan. Eerste vakantie was ik mijn creditcard vergeten voor de autoverhuur. Nadat ik zelf ergens anders een auto had gehuurd op eigen kosten, heeft Eliza Was Here het bedrag voor de oorspronkelijke huur terug weten te krijgen en teruggestort. De tweede vakantie had ik op dag één schade gereden met de auto. Dit direct netjes gemeld bij de verhurende partij op bestemming. Bij het inleveren van de auto hoefde ik niets te betalen, want er was met SunnyCars gehuurd. Ik ben super tevreden met Eliza Was Here.

Ruud N 1 year ago

Fantastische ervaring: Vanwege een overstroming en een evacuatie in Griekenland, en later een eerdere terugvlucht om medische redenen bij het thuisfront hebben wij veel contact gehad met Eliza was here. In 1 woord: fantastisch. Vooral Shannon en Emily hebben ons goed, vakkundig en empathisch te woord gestaan en geholpen. Hier blijkt waarom je beter via een reisorganisatie kunt boeken. De vakantie was ruk, maar de hulp was first class. Nogmaals hartelijk dank voor alle geboden hulp!

Jorg Berendsen 1 year ago

Positieve ervaring: Heel fijn geholpen door de help desk, mooie aanbiedingen voor leuke reizen

Eliza was here

Hi Jorg! Thank you for this great review, we are always happy to help! Kind regards, Eliza was here

Antonio Buedo 1 year ago

Negatieve ervaring: The worst service possible, they will ignore you as soon as they have your money. They will book the cheapest services even if the times don't match and won't answer your questions. Book services separately, it might be slightly more expensive but you'll be able to choose what suits you better.

Eliza was here

Hello Antonio, we are very sorry to hear that you are unhappy with our service. We always try our best to help our customers in a timely manner, and provide a variety of packages, often including the option to choose different flight times if needed. We would really like to understand what aspects of our service were unsatisfactory for you. Please kindly forward an email with more specific details of your complaint to [email protected] so that we can help you. Thank you. Kind Regards, Julie / Eliza was here

S W 1 year ago

Negatieve ervaring: Onze reis werd via e-mail geannuleerd ivm overboeking. Alles was al betaald. Het geboden alternatief kwam niet eens in de buurt van wat we hadden. In contact komen lukte ook niet. Werd steeds gezegd dat ze contact opnemen en deden dit vervolgens niet. Voor mij nooit meer Eliza was here.

Michael Versloot 1 year ago

Negatieve ervaring: Organisatie Eliza was here denkt helaas niet in oplossingen! Onze fout dat wij onze rijbewijs waren vergeten waardoor wij de huurauto niet mee konden nemen, echter de zelfde avond kwamen bekende van ons ook naar Ibiza met mijn rijbewijs. Echter wilde Sunny Cars niet mee werken en wij waren de huur auto voor de hele week kwijt en ons geld ook! Kortom makkelijk geld verdienen. Eliza was here ook gesproken en totaal niet in oplossingen denken. Neem aan als mijn rijbewijs de zelfde avond nog gebracht word dat wij bijvoorbeeld de auto de dag erna kunnen halen, maar echter houden ze zich aan de kleine letters en de auto waren wij voor de hele week gewoon kwijt!

Eliza was here

Beste Michael,Wat vervelend om te horen dat jullie problemen hebben ervaren met de autoverhuur tijdens jullie vakantie met Eliza was here. We begrijpen dat het vergeten van jullie rijbewijs een ongelukkige fout was.Het is begrijpelijk dat jullie hoopten dat Sunny Cars flexibel zou zijn en jullie de mogelijkheid zou bieden om de huurauto op een later tijdstip op te halen, nadat jullie rijbewijs was afgeleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat autoverhuurbedrijven strikt vasthouden aan de contractuele bepalingen, inclusief de voorwaarde dat het rijbewijs bij het ophalen van de auto getoond moet worden.We betreuren het dat Eliza was here niet in staat was om een oplossing te bieden in deze situatie. We streven er altijd naar om onze klanten te helpen en flexibiliteit te bieden waar mogelijk. Het spijt ons dat we niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan.We begrijpen dat deze ervaring teleurstellend is geweest en we zullen jullie feedback ter harte nemen om onze dienstverlening te verbeteren.Met vriendelijke groet,JosefienTeam Webcare

V C 1 year ago

Negatieve ervaring: Twee weken geleden met Eliza was Here naar Kefalonia geboekt. Bij aankomst bleek dat onze koffers niet aangekomen waren. Helaas hebben we ALLES omtrent het invullen van formulieren en regelen van het terugkrijgen van de koffers zelf moeten regelen. Eliza was Here hebben we een paar keer gebeld, maar niemand kon en wilde ons helpen. Elke keer werd er gezegd dat ze niets voor ons konden betekenen en dat we zelf contact met Transavia en het vliegveld van Kefalonia moesten opnemen. Te pas en te onpas werd het smoesje 'onder het mom van de AVG mogen wij niet namens u bellen' gebruikt. Wat een onzin. Wij hadden van een organisatie als Eliza was Here verwacht dat zij ons zouden ontzorgen en het stokje van ons zouden overnemen. Vooral op het gebied van alle telefoontjes die we naar Transavia en het vliegveld in Kefalonia hebben gepleegd hadden zij namens ons kunnen doen. Ook was er geen contactpersoon die ons te woord stond en werden we iedere keer weer door iemand anders geholpen. Erg frustrerend als je elke keer weer opnieuw je verhaal moet doen. De enige die ons echt goed heeft geholpen, is Charlotte. Zij heeft op een gegeven moment gezegd dat zij namens ons contacten zou onderhouden, zodat wij niet constant met onze telefoon bezig hoefden te zijn en van onze vakantie konden genieten. Bij Charlotte hebben we ons ongenoegen kunnen uiten en kunnen aangeven wat wij van Eliza was Here verwacht hadden. Zij begreep dit volkomen en wilde ons ook tegemoet komen in de verloren vakantiedagen, vanwege alles wat we moesten regelen. Wij konden ons voor 75% vinden in haar voorstel, en deden een tegenvoorstel voor het overige gedeelte. Hierna werden wij door iemand anders (Hilleke) te woord gestaan. Hilleke heeft geen empatisch vermogen en liet ons gelijk weten dat Charlotte het voorstel nooit had mogen doen, omdat het veel te hoog berekend was. Daarnaast vond zij dat Charlotte ons genoeg tegemoet gekomen was en wuifde ons voorstel weg. Ten eerste: het interesseert ons niet of het voorstel niet goed berekend is door een andere collega. Ten tweede: dit houdt je voor je ipv dit met ons te delen. Ten derde: haar manier van communiceren wekt totaal geen empathie voor onze situatie. Wij hebben daarna gevraagd op welk nr. we kunnen bellen om de klacht te bespreken en dat we graag vanaf nu een contactpersoon willen. Niets op vernomen uiteraard. Nog een herinnering gestuurd met dezelfde vraag en nog steeds niets gehoord. We gaan maandag maar weer zelf met Eliza was Here bellen. Kortom: als het wat moeilijker wordt voor Eliza was Here, dan weten ze niet wat ze moeten doen en geven ze niet thuis. Script volgen kunnen ze, maar buiten de gebaande paden denken? Ho maar. Jammer. Vooral als je aangeeft mensen te ontzorgen op vakantie en rechts gaat waar anderen links gaan én je je profileert anders te zijn dan de grote merken. Uiteindelijk is het een pot nat en is Eliza nog slechter in aftercare dan een grote organisatie. Maar wat wil je ook, als je onderdeel bent van Sunweb?

Eliza was here

Beste meneer/ mevrouw,Ik vind het als eerste ontzettend rot om te lezen dat de vakantie niet naar verwachting is geweest, zeker omdat dit voor iedereen een moment is om naar uit te kijken! Maar met name het gevoel dat jullie niet gehoord worden is iets waar we als organisatie veel van kunnen leren. Ik wil je dan ook bedanken voor het delen van deze review, zodat we als afdeling hiervan kunnen leren. Wanneer de bagage niet aankomt op de bestemming is het een ware zoektocht waar en wanneer deze aankomt. een PIR formulier biedt hier vaak hulp in, waarbij de klant zelf kan inzien wanneer de koffer verwacht alsnog geleverd te worden. Wellicht dat hierin iets mis is gegaan, dit lees ik niet terug helaas.Ik ga ervan uit dat jullie inmiddels gesproken hebben met de collega's van aftercare, maar door de enorme drukte op dit moment is er een achterstand ontstaan. Het team zal zo snel mogelijk alsnog met een reactie komen, excuses!Vriendelijke groet,Eliza was here

andre bons 1 year ago

Negatieve ervaring: Ontzettend misleidend vakantie aanbod! Mooie foto's en prachtige verhalen, maar pas op!! Neem een duik in je privé zwembad staat in de app van Eliza. Maar dan kom je er later achter dat er maar een paar kamers met zwembad zijn. En dat er voor alle andere gasten helemaal géén zwembad is!! Omboeken, annuleren en compensatie niets is bespreekbaar. ONACCEPTABEL!!

Dana Voogd 1 year ago

Negatieve ervaring: We moeten nog op vakantie gaan maar helaas nu al een hele slechte ervaring. We reizen met onze dochter van 1 jaar en vliegen op de heenweg met sky express, daar is het zo dat er geen bagage bij zit voor je kind. Contact opgenomen met Eliza om dit bij te boeken, ene medewerker zei kan niet de volgende zei kan wel de ander zei neem contact op met sky express, terwijl zij zeggen Eliza moet contact met ons opnemen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Vervolgens zegt Eliza je kan het gewicht van over drie koffers verdelen ipv twee waarop ik vraag of dit 100% zeker is, na een kwartier 'navragen' kwam ze bij mij terug en bleek het niet zo te zijn.... Helaas wil Eliza ook geen contact opnemen met sky express. Op de website van Sunweb staat dat je tot 5 dagen voor vertrek bij sky express een koffer bij kan boeken... jammer dat Eliza van geen een kant mee wil werken.

Eliza was here

Beste Dana,Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de verwarring en het ongemak dat jullie hebben ervaren bij het boeken van jullie reis met ons. Ik begrijp volledig dat reizen met een jong kind extra aandacht en zorg vereist, en het spijt mij dat jullie niet de duidelijke ondersteuning hebben gekregen die jullie hadden verwacht. Het is niet onze bedoeling om jullie van het kastje naar de muur te sturen. Dit is zeker niet de kwaliteit van service die we nastreven. Ons doel is altijd om iedereen een zorgeloze reiservaring te bieden, en we begrijpen dat we in dit geval niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan. We zullen intern naar deze situatie kijken en onze communicatie met zowel onze klanten als onze partners verder verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor de stress en ongemak die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat jullie desondanks een fijne vakantie hebt gehad bij Eliza! Met vriendelijke groet,JosefienTeam Webcare

Marcel Roose 1 year ago

Negatieve ervaring: Via de Eliza app een 16daagse all in pakket geboekt naar Sicilië. Te weten een vlucht, resort en huurauto inclusief verzekeringen. Weliswaar de kleinste auto ( Fiat panda ) dus wij waren genoodzaakt de auto te voorzien van een upgrade, de eerste extra kosten zijn al gemaakt. 6 weken voor vertrek wilde ik weten welke transmissie de huurauto was, het bleek schakelen te zijn. Doordat onze route nogal bergachtig bleek wilde ik informatie over een auto met automatische transmissie. Zowel via de app als per mail heb ik gevraagd of er een auto beschikbaar was met automaat en wat hiervan dan de bijkomende kosten zijn, echter kreeg ik twee verschillende prijzen terug. Via de app waren de bijkomende kosten € 633,00 en via de mail was de meerprijs € 513,00. Auto was overigens alleen op aanvraag. Het verbaasde mij dat de prijzen nogal verschilde, toen ik Eliza hierop attendeerde heb ik een tegen voorstel gedaan, te weten € 250,00 bij een akkoord van Eliza zou ik ook akkoord zijn. Echter kreeg ik weer een tegenbod van € 308,00 om de volgende reden: * We kunnen helaas niks doen aan de prijzen omdat deze via Sunny Cars zijn vastgesteld. Ook Sunny Cars werkt met wisselende prijzen en zie ik nu dat de prijs gedaald is. De eerder benoemde auto heeft nu een meerprijs van 308,-. Dit voelde niet goed dus ik bedankte en zag ervan af. Op vliegveld Catania bij de auto verhuurder vroeg ik of er een automaat beschikbaar was en tegen welke extra prijs. Hij was beschikbaar tegen een meerprijs van € 194,00. Deal was gemaakt. De auto bleek onderweg aan te geven dat er olie moest worden ververst cq vervangen. Op het Dashboard begonnen ook gevaren lampjes te branden. Op het resort via mail Eliza gevraagd wat hier aan te doen. Er werd mij doorgeven te bellen met de nummers op het formulier, zo gezegd zo gedaan, helaas Italiaans sprekende medewerkers en de verbinding werd verbroken. Toen via app om hulp gevraagd, wederom dezelfde antwoorden. Eliza schrijft mij het volgende: dat ik verantwoordelijk was en zelf contact moest opnemen zoals beschreven in de voorwaarden van Sunny cars, ik heb de voorwaarden er op nagelezen en kan deze nergens terug vinden. Wel kon ik het volgende vinden: 4.2 Sunny cars GmbH staat uitsluitend onbeperkt borg voor schadevergoeding door eigen opzet of door eigen grove nalatigheid. Het niet verversen en of vervangen van de olie is in mijn ogen dan ook een grove nalatigheid van Sunny cars. Boeken via de Eliza app ben ik zeer content, echter ​in het meedenken en het oplossen van problemen geeft Eliza niet thuis. Bedankt voor het lezen. Mvg.

Glenn van Geldorp 1 year ago

Negatieve ervaring: Geweldige accomodatie prima, niks op aan te merken. Privé zwembad, uitzicht op zee. Luxe huisjes. Helaas is de service best slecht van Elizawashere. Zoals op de site staat beschreven alsof er daadwerkelijk iemand ook de accomodatie kent, is dat denk ik niet het geval. Als ze dat hadden geweten, wisten ze dat je niet met autotype small daar kon komen. Onverharde wegen. Prima, wij hadden al extra betaald voor klasse C. Echter op de airport kregen we een hyundai 130 best een lage. Vervolgens bij de accomodatie iedere keer bij vertrek en binnenkomst de onderkant tegen de oprit aan. Dit aangegeven bij elizawashere, werd ik gestuurd naar sunnycars. Sunnycars gebeld, werd gestuurd naar Hertz. Prima Hertz regelde voor ons een auto die hoger op de weg lag. 3 dagen later staan in het donker zonder verlichting op de onverharde weg met een lekke band. Ik wilde de band vervangen, zat er dus een te kleine kruissleutel in. Eerst het nummer gebeld van de lokale verhuurder, kreeg geen gehoor. Vervolgens het noodnummer gebeld van Elizawashere. Krijg ik na kwartier te horen dat ik het noodnummer moest bellen die op de voucher stond. Die lag dus in de kluis. Ze kon me vervolgens niet verder helpen. Heel de avond verpest natuurlijk. Je zou maar op leeftijd zijn en daar staan in het donker. Er rijd niemand langs. Nee, zal in het vervolg niet meer boeken bij elizawashere na 2 keer te horen hebben gekregen dat ze niks voor je kunnen betekenen. Na een tijdje eindelijk contact kunnen krijgen met Hertz. De auto staat nu in het donker langs de weg. Morgenochtend komt iemand pas de band vervangen. Zelf allemaal moeten regelen. Nu met een lege maag naar bed. Zit hier pas op 45 minuten afstand lopen een restaurantje. En voor diegene die de reviews leest, kijk goed naar waar je accomodatie ligt en wat voor auto je erbij huurt.

Eliza was here

Beste Glenn,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten en ik kan mij voorstellen dat dit niet de service is die je mag verwachten vanuit Eliza was here. Namens Eliza was here wil ik je excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan en willen we graag het gesprek aangaan om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mocht je nog geen e-mail hebben verstuurd aan onze collega's van aftercare, dan nemen we alsnog graag contact met je op. Kun je ons dan een whats app bericht sturen met jouw boekingsnummer? Ik verneem het graag! Vriendelijke groet, Eliza was here

Ruud - 1 year ago

Fantastische ervaring: Vanwege een overstroming en een evacuatie in Griekenland, en later een eerdere terugvlucht om medische redenen bij het thuisfront hebben wij veel contact gehad met Eliza was here. In 1 woord: fantastisch. Vooral Shannon en Emily hebben ons goed, vakkundig en empathisch te woord gestaan en geholpen. Hier blijkt waarom je beter via een reisorganisatie kunt boeken. De vakantie was ruk, maar de hulp was first class. Nogmaals hartelijk dank voor alle geboden hulp!

Eliza was here

Beste Ruud, bedankt voor het delen van jouw ervaring met Eliza was here! Ik ben blij om te lezen dat ondanks dat de vakantie niet naar verwachting was, mijn collega's Shannon & Emily de juiste hulp hebben kunnen bieden. Graag verwelkomen we je in de toekomst op één van de bestemmingen die Eliza was here aanbiedt!Vriendelijke groet,Team Eliza was here

chantal v 1 year ago

Fantastische ervaring: Exclusieve vakanties voor mooie prijzen. Autoverhuur supergoed geregeld, verzekering, alles in 1. Wij zullen zeker vaker boeken via Eliza

Eliza was here

Hi Chantal, Happy to read you have enjoyed as well as the holidays as the prices ;) With the carrental included we want to make sure you have the ability to discover as much as you can / like. Love to welcome you again in the future! Kind Regards, Eliza was here

Larisa Dodz 1 year ago

Fantastische ervaring: Travelled maybe 6 times within 10 years with this agency..and..it has been always 100% promissed quality/pleasure and fun. Would advise it to anyone who likes quiet and beautiful places, who loves travelling with comfort, who loves great food and perfect service, who choses quality instead of quantity. If i fly for vacations this is the only agency i use. Tried it once, stayed for ever.

Eliza was here

Hi Larisa, Thanks you so much for your nice review. Happy to read you have travelled for such long time with Eliza was here. Always happy to welcome you in one of our stays :) Kind Regards, Eliza was here

Thomas 1 year ago

Fantastische ervaring: Het is soms onvermijdelijk om wat hobbels op de weg te ervaren, maar het echte kenmerk van uitstekende service is hoe die hobbels worden aangepakt. Met Eliza was here heb ik die situatie precies meegemaakt. Hoewel er wat problemen waren aan het begin van de reis, heeft de manier waarop deze werden opgelost, de algemene ervaring verbeterd. Bij aankomst was er wat verwarring met betrekking tot onze accommodatie - we waren aanvankelijk teleurgesteld. Maar de manier waarop Eliza was here snel in actie kwam, was opmerkelijk. Hun team begreep onze situatie, reageerde met begrip en verontschuldigingen, en ging snel over tot het oplossen van de problemen. De medewerkers waren behulpzaam, vriendelijk en professioneel, waardoor we ons gewaardeerd en gerespecteerd voelden. Hoewel de reis niet begon zoals verwacht, heeft Eliza was here onze teleurstelling omgezet in een onvergetelijke positieve ervaring. Dit is niet alleen een bewijs van hun uitstekende klantenservice, maar ook van hun passie om reizigers authentieke en op maat gemaakte ervaringen te bieden. Het is moeilijk om een perfecte score te geven gezien de aanvankelijke problemen, maar de manier waarop Eliza was here heeft gereageerd, verdient zeker 5 sterren. Ik zou hen aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar unieke reiservaringen en een bedrijf dat echt geeft om zijn klanten. Eliza was here heeft aangetoond dat ze de tegenslagen kunnen overwinnen en er sterker uit kunnen komen. Dit is een bedrijf dat niet alleen uw vakantie kan organiseren, maar ook om kan gaan met het onverwachte en u een geruststellend gevoel kan geven. Thomas en Hedwig

Eliza was here

Beste T,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Eliza was here. We waarderen uw openheid en zijn blij te horen dat we uw initiële teleurstelling hebben kunnen ombuigen naar een positieve en onvergetelijke ervaring.Bij Eliza was here streven we er altijd naar om onze klanten authentieke en op maat gemaakte reiservaringen te bieden. We begrijpen dat er soms hobbels op de weg kunnen zijn, maar het is ons doel om deze snel en efficiënt op te lossen, zodat u kunt genieten van een zorgeloze vakantie.We danken u voor uw begrip en geduld tijdens deze situatie. Uw positieve feedback over hoe we met de tegenslagen zijn omgegaan, motiveert ons om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en onze passie voor het creëren van unieke reiservaringen voort te zetten.Nogmaals, dank u wel voor het aanbevelen van Eliza was here aan anderen die op zoek zijn naar bijzondere reiservaringen. We stellen uw vertrouwen in ons bedrijf enorm op prijs.Mocht u in de toekomst nogmaals gebruik willen maken van onze diensten, dan staan we altijd voor u klaar om u te helpen bij het organiseren van een geweldige vakantie.Met vriendelijke groet,JosefienTeam Webcare

T.V. 1 year ago

Fantastische ervaring: Het is soms onvermijdelijk om wat hobbels op de weg te ervaren, maar het echte kenmerk van uitstekende service is hoe die hobbels worden aangepakt. Met Eliza was here heb ik die situatie precies meegemaakt. Hoewel er wat problemen waren aan het begin van de reis, heeft de manier waarop deze werden opgelost, de algemene ervaring verbeterd. Bij aankomst was er wat verwarring met betrekking tot onze accommodatie - we waren aanvankelijk teleurgesteld. Maar de manier waarop Eliza was here snel in actie kwam, was opmerkelijk. Hun team begreep onze situatie, reageerde met begrip en verontschuldigingen, en ging snel over tot het oplossen van de problemen. De medewerkers waren behulpzaam, vriendelijk en professioneel, waardoor we ons gewaardeerd en gerespecteerd voelden. Hoewel de reis niet begon zoals verwacht, heeft Eliza was here onze teleurstelling omgezet in een onvergetelijke positieve ervaring. Dit is niet alleen een bewijs van hun uitstekende klantenservice, maar ook van hun passie om reizigers authentieke en op maat gemaakte ervaringen te bieden. Het is moeilijk om een perfecte score te geven gezien de aanvankelijke problemen, maar de manier waarop Eliza was here heeft gereageerd, verdient zeker 5 sterren. Ik zou hen aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar unieke reiservaringen en een bedrijf dat echt geeft om zijn klanten. Eliza was here heeft aangetoond dat ze de tegenslagen kunnen overwinnen en er sterker uit kunnen komen. Dit is een bedrijf dat niet alleen uw vakantie kan organiseren, maar ook om kan gaan met het onverwachte en u een geruststellend gevoel kan geven. Thomas en Hedwig

Sabine Schipper 2 years ago

Fantastische ervaring: Superfijne website, aanbod en communicatie. Weten net wat specialere locaties aan te bieden. We hebben al prachtige plekken ontdekt dankzij Eliza was here!

Eliza was here

Bedankt voor de mooie woorden Sabine. We kijken er naar uit om je kennis te laten maken met nóg meer mooie ontdekkingen!

Serge de Klerk 2 years ago

Fantastische ervaring: Professionele en betrouwbare reisorganisatie die het anders doet dan al die massale merken. Veel mooier, exclusiever aanbod. Als je een keer niet in de rij wilt staan bij het All Inclusive buffet aan de Costa del Sol of aan de Turkse kust, dan zou ik dit merk zeker eens overwegen.

Marco van Steenbrugge 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische reis gehad via iliza en ze hebben ons goed geholpen.

Eliza was here

Beste Marco,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.Fijn om te horen dat je een fantastische vakantie hebt gehad. We helpen graag mee om fantastische vakanties te creëren!Liefs, Kelly van Eliza was here.

Saskia Buntinx 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne ervaring om via Eliza te boeken. Alles compleet, alles tot in de puntjes in orde.

Eliza was here

Beste Saskia, bedank voor het delen van deze mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Daar doen wij het voor! Met reislustige groet, Kim van Eliza was here

Arie Blokland 2 years ago

Fantastische ervaring: Prima reis verzorgd voor ons op prima park , huurauto en vlucht

Eliza was here

Hartelijk dank voor je positieve review, Arie!Liefs, Eliza

Marc Kennes 2 years ago

Fantastische ervaring: Prachtig gebouw

Eliza was here

Dear Marc, thank you for this lovely rating! Kind regards, Kim from Eliza was here

John Werner 2 years ago

Fantastische ervaring: Top reisbureau

Eliza was here

Beste John, bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons 4 sterren te geven. Altijd leuk om dit te ontvangen!Liefs, Kelly van Eliza was here.

Sonja Assenberg-Staarthof 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige reisorganisatie.

Eliza was here

Dank voor je mooie beoordeling, Sonja!

Petra Van Bueren 2 years ago

Fantastische ervaring: Al een paar keer mee op vakantie geweest. De locatie was top en de organisatie ook. Goed geiinformeerd , duidelijk , prima

Eliza was here

Beste Petra, bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat fijn om te horen dat je vakantie goed is bevallen en dat je op een top locatie zat. We willen altijd een fantastische herinnering creëren en ik hoop dat dit voor jou is gelukt! We hopen je snel weer terug te zien. Liefs Kelly van Eliza was here.

L J 2 years ago

Fantastische ervaring: Onze verlovingsvakantie verliep intitieel heel stresserend vanwege een hotel dat in de praktijk het tegenovergestelde bleek van wat we hadden verwacht. We checkten meteen uit en gingen voor het weekend alvast naar een noodhotel. Dit werd later ook rechtgezet door Eliza. De maandag erop herplaatste Eliza was here ons gelukkig naar het prachtige Suites del Mundo, waar we een schitterende tijd hadden. Grote dank aan de jongen die ons in het weekend telefonisch te woord stond en aan Shannon om de oplossing te voorzien de werkdag erop volgend, al is het wel het overwegen waard om een operationele bemanning bij de klantendienst te voorzien tijdens weekends.

Eliza was here

Beste L J,Bedankt voor het delen van jou ervaring.Wat vervelend om te horen dat de start van jullie verlovingsvakantie niet goed is begonnen. Dit is natuurlijk het laatste wat we willen!Ik ben wel blij om te lezen dat mijn collega´s je uiteindelijk wel verder hebben kunnen helpen. Hierdoor hebben jullie uiteindelijk wel een betere accommodatie gekregen. Jullie feedback wat betreft de betere bemanning het weekend, zal ik doorgeven! Ik ben wel blij om te lezen dat de vakantie verder wel heel fijn was!Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan kan je altijd contact met ons opnemen.Liefs, Kelly van Eliza was here.

Paulien Schaafsma 2 years ago

Negatieve ervaring: Een soort Sunweb. Massa is kassa. Slechte klantenservice.

Eliza was here

Beste Paulien,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat je klantenservice als slecht ervaart.Kan ik je misschien alsnog ergens mee helpen zodat we dit toch goed kunnen afsluiten.Wij willen natuurlijk een goede service bieden en zo te horen is dit niet bij jou gebeurd.Indien je een boeking hebt en je wilt dat het verder wordt opgepakt, dan kan je een berichtje via Whatsapp of Facebook sturen met je boekingsnummer. Ik kijk er dan graag nog een keer naar!Liefs, Kelly van Eliza was here.

RENATE watjijwil 2 years ago

Negatieve ervaring: Ze maken reklame maar als je kijkt is alles vol dus nee ik ga niet meer kijken

Eliza was here

Hi Renate,Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat jouw gewenste vakantieplekje steeds vol heeft gezeten. Dat is absoluut niet in intentie als wij reclame maken voor een bepaalde bestemming. Het is natuurlijk wel zo dat de ene bestemming sneller vol dit dan de andere, zeker in populaire vakantieperiodes. Mocht je het fijn vinden dat wij je helpen bij het vinden van en geschikte vakantie, dan horen wij dat graag. We denken graag met je mee.Met vriendelijke groet, Eliza was here

Patricia André 2 years ago

Negatieve ervaring: Bof

lianne van der veer 2 years ago

Negatieve ervaring: Its a sunweb vacation, but expensive. The book the cheapest tickets (no handluggage trolleys allowed, the had to be checken in) we signed the Rental contract for the car in the back of a car at a public parking place, as they used a more shady company. Maybe because they forgot to book the automatic car we asked for in the booking which I only found out because I called them. The house was beautyfull, but I could have Booked the same holiday, same holiday house with a better car and a better tickets for 500 euro les (25% of the total price). I am deeply disapointed.

Eliza was here

Dear Lianne, I am sorry to hear that you are so disappointed about your holiday with Eliza was here. Hand luggage is included but it is possible that this will be checked in by the airline if there are too many people with suitcases. This information is known prior to the holiday. Due to the Covid-19 measures it is possible that it is not allowed to go into the rental office. I can imagine that it feels a bit strange to sign the contract in the back of the car. Could you please let us know your booking number so we can pass this feedback on to our partner? (Please e-mail your booking number to [email protected]). I am happy to hear that the house was beautiful, hopefully you have enjoyed your holiday. Booking all parts of the trip separately can sometimes be cheaper. However, booking with Eliza was here offers many advantages that you do not always have when booking separately. You can think of: 24/7 available in case of emergency, holiday doctor, repatriation, rebook guarantee, cash back guarantee, etc. Please let me know when I can do anything for you. Kind regards, Eliza was here

Thomas Bijen 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik was fan van het kleinschalige concept, maar sinds de overname door Sunweb lijkt het kleinschalige te verdwijnen. Daarnaast merk ik dat er in de afwikkeling van de boeking slordige fouten worden gemaakt, correcties alsnog verkeerd worden doorgevoerd, je tientallen emails krijgt voor 1 boeking, de reactiesnelheid op email traag is en deze telkens door iemand anders wordt beantwoord. Telefonisch stond ik laatst 20 minuten in de wacht. Zonde, ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen intern.

Eliza was here

Goedemiddag Thomas,Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je het kleinschalige, waar wij om bekend staan, niet meer lijkt te voelen. Wij doen juist ontzettend ons best om dit soort kleinschalige en persoonlijke plekjes te vinden en op de kaart te zetten. Ondanks dat Sunweb het moederbedrijf is, blijven wij een eigen merk met eigen normen en waarden. Op dit moment klopt het wel dat de wachttijden wat langer zijn dan je van ons gewend bent. Ook wij vinden dit uiterest vervelend en doen hard om best om sneller de telefoon op te nemen of om sneller de mails te beantwoorden. Ook hierbij vinden wij wel dat onze service voorop moet blijven staan en willen onze gasten met één gesprek of één mail compleet geholpen hebben. Wij hopen, en vertrouwen erop, dat wij onze wachttijden op verschillende kanelen snel onder controle zullen hebben. Hopelijk ga jij, als gast, dit op ten duur ook weer merken.Mocht je er nog vragen over hebben, stel ze gerust. Met vriendelijke groet, Eliza was here

Denise de Kruijk 2 years ago

Positieve ervaring: Erg veel problemen gehad met boekingen die niet doorgingen. Ik had al vroeg geboekt en na zes weken werd er dan gezegd dat het niet doorging ivm overboeking of andere reden. Kan best een keer, maar uiteindelijk hebben we drie keer een andere locatie moeten zoeken en uiteindelijk terecht gekomen in een deel van Portugal waar we eigenlijk helemaal niet heen wilden. Ik had hier online al over gelezen in de reviews maar hoopte dat het niet zou gebeuren. Het lijkt wel alsof ze niet vooraf plekken inkopen oid. Onduidelijk wat het precies veroorzaakt. Klantenservice was vriendelijk maar kwam ik geen steek verder mee. Na veel contact, lange wachtrijen en een hele slechte Google review van 1 ster kwam ik uiteindelijk wel in contact met een bereidwillige klantenservice medewerker die een stap extra wilde doen en onze vakantie gered heeft. Daardoor hebben we toch een prima andere optie kunnen vinden en in the end een heerlijke vakantie gehad. De locatie zelf, de auto erbij was allemaal top geregeld. Dus eenmaal daar: geweldig. Er komen: zeer uitdagend ;). Ik heb de review nu aangepast van 1 naar 3 sterren omdat de locatie wel uniek was en echt eer doet aan Eliza’s bijzondere vakantieplekken.

Eliza was here

Goedemiddag DeniseJe bericht is inmiddels al even geleden, maar toch vind ik het nog zeer spijtig om te lezen. Het is onwijs jammer dat je zo'n nasmaak van de vakantie over hebt gehouden. Erg fijn om te lezen dat de vakantie zelf helemaal naar wens is geweest en dat jullie heerlijk hebben kunnen genieten, maar dat de weg ernaartoe rommelig is verlopen, vind ik jammer. Dat is zeker niet wat je van ons mag verwachten.Ik kan, indien dit nog gewenst is, voor je gaan kijken hoe de vork precies in de steel heeft gezeten. Kijken of ik achteraf nog een heldere uitleg kan geven over hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren. Mocht je hiervoor open staan, dan ontvang ik graag je boekingsnummer zodat ik je een mailtje kan sturen. Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Eliza was here

J.H.G. Bodewes 2 years ago

Negatieve ervaring: Onze geboekte en bevestigde last-minute vakantie werd zonder pardon 2 dagen van tevoren geannuleerd. Helaas werd ons dat niet verteld, maar moesten we deze informatie zelf ophalen bij Eliza.. Hierdoor stonden wij hoogzomer met lege handen in Italie en moesten dit zelf maar oplossen, terwijl alles om ons heen volgeboekt was. Tijdens onze reis in Italië hadden wij een last-minute geboekt in Toscane (5 dagen voor aankomst): betaald en bevestigd. Tevens hadden wij een andere aansluitende accomodatie via EWH geboekt, maar hierbij kregen wij 1 extra mailtje met daarin "de reisbescheiden" (in totaal krijg je er iets van 3 of 4). Hierdoor werden wij achterdochtig en hebben wij EWH gemaild met de vraag waarom deze mail niet kwam voor onze eerste accomodatie. 2 dagen voor aanvang om 16.50 (om 17.00 ging de klantenservice dicht) kregen we een reactie op de mail: "de accomodatie heeft de boeking niet bij ons bevestigd, je mag kosteloos annuleren". Say what? En wat als we deze vraag überhaupt niet gemaild hadden? Stonden we dan voor een dichte deur? Verbouwereerd hebben we gereageerd dat ze dan maar een andere accomodatie érgens in Toscane moesten regelen omdat we anders op straat zouden komen te staan. Reactie: "nee sorry, dat lukt niet. Ik heb even naar hotels op booking.com gekeken en er is nog wel het 1 en ander beschikbaar, daar kun je nog wel wat vinden." Met andere woorden, zorg zelf maar dat je iets voor morgen vindt. Nou dat gaat niet zomaar half augustus in zuid-toscane waar wij zaten. Uiteindelijk hebben we op 150km afstand een enigszins fatsoenlijk en niet schreeuwend dure accomodatie weten te vinden (250 euro per nacht). Maar je hebt door de hele toestand wel héle vervelende vakantiedagen. We hebben vaker bij EWH geboekt, maar dit was ook gelijk wel de laatste keer. Volstrekt onbetrouwbare partner voor je vakantie gebleken en een service die je onmogelijk het predikaat "service" kan geven. Een probleem aan de kant van EWH wordt schaamteloos bij de klant geparkeerd en daaropvolgende desinteresse voor het probleem waarmee je geconfronteerd wordt is bijna niet te bevatten.

Eliza was here

Goedemiddag J.H.G. Bodewes, wat een vervelende situatie hebben jullie gehad, onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat jullie na eerdere vakanties met Eliza was here, deze keer niet te spreken zijn over de service. Het kan zeker niet de bedoeling zijn om onze reizigers in de kou te laten staan en zelf naar een oplossing te laten zoeken. Graag zoek ik de situatie verder voor je uit en kom ik met je in contact. Zou je mij - indien gewenst - een berichtje willen sturen (naar [email protected]) met jouw boekingsnummer zodat ik contact met je op kan nemen? Alvast bedankt!

Karishma Mahadew Missier 2 years ago

Negatieve ervaring: Of ik Eliza zou aanbevelen? Inmiddels niet meer als voor mijn laatste vakantie het geval was. Ik boekte samen met een vriendin een idyllisch hotel in Ericeira, Portugal. De reden dat ik graag boek bij Elizawashere is om ontzorgd te worden voor de hele reis. Helaas was dat hier niet helemaal het geval. Voorafgaand aan de reis was er sprake van een annulering van de vlucht. Deze annulering heb ik zowel van de vliegmaatschappij als van Elize NIET te horen gekregen. Het lukte niet om in te checken en eenmaal aan de telefoon met Eliza zou het worden uitgezocht. Ik zou na een kwartier worden teruggebeld. Na een uur (!) besloot ik zelf terug te bellen. Uiteraard kreeg ik een andere collega aan de telefoon die nergens van wist. Ze liet met met andere woorden weten dat het spijtig was maar kwam niet met een oplossing (behalve de standaard oplossingen: accepteren van de nieuwe vlucht of annuleren van de hele vakantie). Ik gaf aan per se te willen vliegen op de dag waarop dat eigenlijk gepland was. Hier werd geen oplossing voor geboden. Uiteindelijk heeft het ons 45 minuten gekost en €18 euro extra telefoonkosten om zelf tot het idee te komen mijn tickets te boeken zodat ik alsnog kon vliegen. Er werd mij wel verzocht op zoek te gaan naar de goedkoopst mogelijke tickets, wat ik uitermate ongepast vond voor de situatie waar ik op dat moment in verkeerde en stress die ik op dat moment ervaarde. Ik ben geen enkel moment gerustgesteld en ook geen enkel moment is er begrip getoond voor de situatie. Na keihard mijn best te hebben gedaan nieuwe tickets te boeken (wat door alle stress ook nog eens fout ging), heb ik om 5 voor half 6 netjes teruggebeld om te laten weten dat ik het niet voor half 6 kon opsturen (de persoon met wie ik sprak werkte namelijk tot half 6 blijkbaar, dat wist ze mij ook nog vrij duidelijk te vertellen). Weer een andere collega nam op en liet mij weten dat de persoon in kwestie al "naar huis was". Toen ik haar vroeg of ze het pand al had verlaten, vertelde ze mij dat de persoon in kwestie thuis aan het werk was (....). Wel wist ze mij te vertellen dat ze het eea had doorgekregen, maar na 10 min bleek dat dit niet om mijn "case" ging. Ik had er de energie niet meer voor, bedankte haar en heb opgehangen. In de avond kreeg ik alle gegevens en mails binnen, waarna ik vervolgens alles heb gemaild. Mijn reisgezelschap heeft een dag later gebeld om te verifiëren of alles qua accommodatie en autoverhuur goed geregeld was. We hadden er geen vertrouwen in namelijk en niets werd bevestigd op de mail. Gelukkig werd zij heel vriendelijk geholpen en werd er heel veel begrip getoond voor de situatie (dankjewel Anouk voor je fijne hulp). Ik kreeg achteraf een mail met dat wat er was besproken en onze vakantie kon dan gelukkig eindelijk van start. Het heeft ons toch wel een bittersweet start van de vakantie gegeven. Eenmaal aangekomen in Portugal ging alles prima. Hoewel, bij het ophalen van de auto werd echter 999 (!!!) euro gereserveerd van mijn Creditcard, dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Eenmaal de auto overhandigd zijn we naar de accommodatie gereden. Het was onmogelijk om met de auto bij de accommodatie te komen en dit is door Eliza ook nergens duidelijk aangegeven geweest. Met alles voorafgaand zorgde dit toch ook helaas voor een vervelend gevoel. Uiteindelijk hebben we met wat zoeken en rondrijden een parkeerplaats op 10 min lopen kunnen vinden waar we iedere dag konden staan. We hebben het allerbeste van de vakantie gemaakt en ik heb enorm genoten. Maar helaas heeft deze vakantie mijn ervaring met Eliza negatief beïnvloed.

Eliza was here

Beste Karishma,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.Wat vervelend om te horen dat precies zo voor de start van je vakantie, alles mis gaat!Het is zeker niet juist van ons geweest om je hier niet over te informeren. Nu weet ik natuurlijk niet wat er op de achtergrond is besproken maar ik kan me goed voorstellen dat dit zeker de voorpret voor jullie vakantie verpest. Zeker ook omdat je aangeeft dat je teruggebeld zou worden en hier zelf weer achteraan moest. Dit is zeker niet netjes geweest. Oprechte excuses hiervoor.Ik zou je klacht zeker nog verder willen oppakken zodat we toch nog even naar je situatie kunnen kijken.Indien je dit zelf ook graag zou willen, zou ik willen vragen of je een Whatsapp of Facebook berichtje kan sturen met je boekingsnummer zodat we het verder voor je kunnen oppakken en hopelijk nog een beetje positief kunnen afsluiten.Wel hoop ik dat je na al deze problemen toch een fijne vakantie hebt gehad.Liefs, Kelly van Eliza was here.

J-S G-T 2 years ago

Negatieve ervaring: Super leuke pakketreis geboekt. Prachtig hotel, fijne huurwagen, goede vluchten. Tot als je hun klantenservice nodig hebt. Voor onze reis wou ik nog iets aanpassen, 1 uur en 20 minuten in wacht gestaan eer ik een medewerker aan de lijn had. Door de staking van Brussels airlines werd onze vlucht verplaatst. We boekten speciaal een duurdere vlucht om ‘s avonds terug te keren, nu werden we op de eerste vlucht terug gezet waardoor we een volledige dag kwijt waren. Mail gestuurd en gebeld om te vragen of er een andere mogelijkheid was, geen reactie. Nadien gevraagd voor compensatie. Zeggen ze dat we maar een halve dag verloren zijn terwijl we nu om 5 uur ‘s morgens op de luchthaven moesten zijn ipv 8 uur ‘s avonds. In mijn ogen is dit wel een hele dag. Kortom, prachtige pakketreizen tegen een goed prijs maar je moet niet rekenen op klantenservice!!

Eliza was here

Goedemorgen, wat naar dat jullie deze ervaring hebben gehad. Los van het feit dat de vakantie en het verblijf naar wens is geweest kan ik me heel goed voorstellen dat, door de wijziging van de vlucht, het vakantie plezier aangetast is. Zeker waarna je ook nog moeilijk contact met ons hebt kunnen krijgen. Ik kijk graag met jullie mee hoe dit precies verlopen is en wat we er nu nog aan kunnen doen om jullie met een fijn gevoel terug te laten kijken. Hiervoor heb ik wel jullie hulp nodig, ik heb jullie boekingsnummer hier namelijk voor nodig. Zou je die aan mij door kunnen geven? Dit mag ook via de mail of via een telefoon. Aan de hand daarvan kijk ik graag verder naar een passende oplossing. Ik kijk uit naar je bericht. Liefs, Eliza was here

René 2 years ago

Fantastische ervaring: Wat een feest was het om met Eliza op vakantie te gaan! Boeking ging lekker vlot, zelfs de parkeerplek op de airport was geregeld. Geen gedoe met bagage of vlucht. Een mooi kleinschalig verblijf op een heerlijke plek met zon, strand en zwembad en niet te vergeten een nette huurauto. Perfecte ontzorging door Eliza. Als jij het ook ziet zitten, dan maken we volgende keer graag weer gebruik van jouw aanbod Eliza!

Eliza was here

Beste René,bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.Wat leuk om te horen dat je onze vakantie als een feest hebt ervaren. Wij willen dat elke vakantie een mooie herinnering is waar je later met veel plezier op terugkijkt! Ik hoop dat dit voor jullie het geval was.We hopen jullie snel weer terug te zien naar misschien wel een andere mooie bestemming binnen ons aanbod.Liefs, Kelly van Eliza was here.

Richard Hagedoorn 3 years ago

Fantastische ervaring: Leuk en kleinschalig, altijd wat moois om heen te gaan.

Monica Cebuc 3 years ago

Fantastische ervaring: Fits my idea of travelling- small scale and charming. I wish they had a bigger variety of destinations

Eliza was here

Dear Monica, Thank you for your 5 stars! Yours sincerely, Josefien Team Webcare

peter ccm jansen 3 years ago

Fantastische ervaring: Gelijk gereserveerd! Perfect. Fly, drive en huisje met prive zwembad. Prive! Eenvoudig te doen op basis van filters.

Eliza was here

Fijn om te je enthousiasme te lezen!

Chantal Ruesink 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed en duidelijk advies ...prima service door vriendelijk personeel...volgende reis boeken we zeker weer bij Eliza was h

Thea Burm 3 years ago

Fantastische ervaring: Al jaren ervan op vakantie naar Griekenland. Alles perfect geregeld.

Chantal RB 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed en duidelijk advies ...prima service door vriendelijk personeel...volgende reis boeken we zeker weer bij Eliza was here

John Kösters 3 years ago

Negatieve ervaring: Sinds ze tv reclame maken is Eliza de dupe van haar eigen succes. Ze kunnen het gewoon niet aan. Wachttijden van 1 1/2 uur voor je iemand aan de lijn krijgt is niet meer van deze tijd. Mijn reis die al in 2020 geboekt was, werd via een mailtje dat ik nooit ontvangen heb geannulleerd. Één masseria was overbooked. Jarenlang klant hier geweest. Nu helemaal klaar mee. Slechte service. Geen aanrader.

Eliza was here

Beste John, we vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd. Wanneer er een overboeking is gemaakt informeren wij de klant via e-mail. Dat deze e-mail niet zou zijn aangekomen, is erg vreemd. In het geval van een overboeking heb je de mogelijkheid om via je Eliza account de vakantie om te boeken of te kiezen om het geld terug te krijgen. Er kan ook contact met ons gezocht worden om te kijken of we samen een andere accommodatie kunnen vinden. Het klopt dat de wachttijden aan telefoon en reactietijden op email momenteel erg lang zijn. Veel langer dan je van ons mag verwachten en we zijn daar ook zeker niet trots op. Je hebt gelijk dat dit niet meer van deze tijd is. We proberen echt iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen in deze tijden die onderhevig zijn aan vele veranderingen. Nogmaals onze excuses dat het zo gelopen is. Vriendelijke groet, Eliza was here

Stefan Schilperoord 3 years ago

Negatieve ervaring: Afgelopen dagen hebben wij via Eliza was here voor 2 personen 11 dagen in een B&B in de Algarve geboekt, behoorlijk aan de prijs (zo'n € 2500,-), maar omdat we een topservice verwachtte vonden we dat okay. Na de telefonische boeking ontvingen wij echter niet binnen 2 uur zoals beloofd de boekingsbevestiging. De dagen erna nog 3 keer gebeld. Iedere keer werd gezegd dat onbekend was waarom de bevestiging niet was verstuurd, maar dat deze er nu wel echt aan kwam. Maar wel pas na 2/3 uur. Op het moment van schrijven van deze review nog steeds geen boekingsbevestiging ontvangen. Wel heb ik vanmorgen helaas al 3 keer gebeld, maar werd de verbinding na een half uur wachten verbroken. Uiteindelijk toch zojuist iemand van Elisa gesproken, die gaf aan dat de boeking toch niet door kan gaan. Wij boekten via Eliza omdat we graag ontzorgd wilden worden, zodat we rustig op vakantie konden. Het tegenovergestelde is echter waar. We hadden veel beter alles zelf kunnen regelen, wat we nu alsnog moeten doen.

Eliza was here

Beste Stefan, wat vervelend om te lezen dat het boeken van jullie vakantie niet vlekkeloos is verlopen. Onze wacht- en reactietijden via de mail zijn helaas veel langer dan je van ons mag verwachten, daar zijn we niet blij mee en we doen ons best om dit snel te verbeteren. Inmiddels heeft mijn collega contact met je gezocht via de mail. Hopelijk hebben jullie deze in goede orde ontvangen en is alles hiermee afgerond. We wensen je een fijne vakantie en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Eliza was here

Dianne B 3 years ago

Positieve ervaring: Reis geboekt via Eliza was here. Alles super goed geregeld. Echter hadden wij een probleem op het vliegveld met de huurauto (was probleem wat te wijten was aan ons). Geprobeerd om contact op te nemen met Eliza was here maar we werden gelijk weg gedrukt, of er werd opgenomen door een Italiaanse dame die geen Engels kon en ons ook gelijk wegdrukte. Resort waar wij zaten zag er op de site mooier uit dan in het echt. Ook vonden wij het vreemd dat wij alleen maar positieve en geen negatieve reviews konden terugvinden over Eliza was here. Al met al wel een hele fijne en goed georganiseerde vakantie gehad!

Eliza was here

Beste Dianne, bedankt voor het delen van jouw ervaring met Eliza was here. Wat jammer dat jullie een probleem hebben gehad met de huurauto en geen contact met ons konden krijgen, is het probleem uiteindelijk wel opgelost en heb je contact gehad met één van mijn collega's? Ik hoor het graag wanneer ik je alsnog kan helpen. Jouw ervaring over de accommodatie maak ik graag bespreekbaar zodat we eventuele verbeterpunten kunnen bespreken met de eigenaar. Mocht je nog contact met ons willen hebben over bovenstaande punten dan ontvang ik graag jouw boekingsnummer (naar [email protected]). Ik ben blij om te horen dat het al met al een fijne vakantie is geweest en hoop je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Danny de Wit 3 years ago

Fantastische ervaring: Eerste keer vakantie via Eliza was zo goed bevallen dat we opnieuw een reis geboekt hebben. Het contact, voordat de vakantie gaat beginnen, is zeer goed. Via mail reminders en tips.

Mike van Vliet 4 years ago

Fantastische ervaring: Had a great vacation in Greece. Very friendly hotel owner and got great personal travel advice from the company

Eliza was here

Dear Mike, How nice to read that you had a lovely holiday with Eliza! We hope to welcome you again soon at one of our addresses. Yours sincerely, Josefien Team Webcare

Jollyvh 4 years ago

Fantastische ervaring: Al diverse super vakantie gehad via Eliza... De laatste op Lefkas...

Heleen Riegen 4 years ago

Positieve ervaring: Goede organisatie kleinschalig

Kerr Reso 4 years ago

Negatieve ervaring: Mooie website. Helaas nooit meer wat gehoord van een aanvraag voor een rondreis.

Gabrielle Louwe Kooijmans 4 years ago

Positieve ervaring: Fabulous holiday in Samos, this was our first time with Eliza, but definitely not our last. Everything was perfect.

Eliza was here

Dear Gabrielle, Thank you for your review! We hope to welcome you again soon at one of our destinations. Yours sincerely, Josefien Team Webcare

Roald Mulder 4 years ago

Negatieve ervaring: "Onbezorgd op vakantie", dat was het dus totaal niet! Deze vakantie begon voor ons met ellende. Een week voordat we op vakantie gingen gecheckt of we de borg op de gehuurde auto met cash konden betalen (vorig jaar in Griekenland -ook geboekt met Eliza- was dat geen probleem). 3 dagen laten werden we gebeld met het antwoord dat het huren van een auto zonder creditcard niet mogelijk was. Na een aantal keer heen en weer bellen werd ons verteld dat we 190€ terug konden krijgen en dat het huren van de auto dan werd gecanceld. Ik heb een aantal keer vriendelijk gevraagd of het personeel van Eliza Was Here met ons mee kon denken in een oplossing. Ik was hiervoor nog nooit in Italië geweest en wist niet wat ik kon verwachten, Eliza kwam met het antwoord dat we het zelf moesten uitzoeken. Vervolgens 3 dagen aan de lijn gehangen met autoverhuurders in Sardinië, geen kon ons een auto beloven. Ook de hotel eigenaar gebeld en wist niet wat we moesten doen, hij gaf aan dat het openbaar vervoer geen optie was (volgens Eliza wel) en dat we voor een retourtje met de taxi rond de 500€ kwijt waren, hij gaf aan dat we het op goed geluk moesten proberen op het vliegveld. Het risico genomen en in het vliegtuig gestapt. Eenmaal aangekomen bij 7 autoverhuurders gevraagd of het mogelijk was een auto te huren met cash of een creditcard van een familielid. Het enige aanbod dat we kregen was 660€ voor 7 dagen. Uit paniek deze optie gekozen en toen moest de vakantie nog beginnen. Volgens Eliza Was Here mijn fout want het stond op de website, oordeel zelf hoe duidelijk u het vindt. Maar goed in de beschrijving staat: "Arbatax een levendige havenplaats" daar is niet veel van waar, het is echt zoeken naar een restaurant en winkels, je moet ervan houden. Het appartementen complex zag er mooi uit maar er werd de hele week geen één keer schoongemaakt en we kregen maar 1 keer schone handdoeken. Ik ben vooral teleurgesteld in Elisa Was Here, we hebben echt veel te veel betaald voor één week vakantie.

WA Francis 4 years ago

Negatieve ervaring: Reis door Eliza geannuleerd. Zij bieden aan om om te boeken exact zelfde accommodatie maar wel voor veel meer geld? Ik krijg maar geen contact, alles via de mail. Maar ik moet wel voor de deadline betalen die mails sturen ze wel! Hoe kan ik met vertrouwen een reis bij Eliza boeken .Ik zou met een paar dagen al moeten vertrekken? Zelfde taferelen als bij GOGOGO tours dus, maar is een en de zelfde

Bart Verhaert 4 years ago

Negatieve ervaring: Reis geboekt bij Elizawashere. Reis wordt geanulleerd door touroperator zelf op 14/3 met beloofde terugbetaling van het voorschot uiterlijk op 18/3, waarop ik mijn akkoord geef en opnieuw bevestigd door Elizawashere. (Dat is dus een contract!) Quasi dagelijks wordt terugbetaling beloofd, maar in de praktijk: nada! Het wordt 31/3; er is ook nog steeds geen tegenboeking op kredietkaart voor de rest van de reissom. Opnieuw wordt 100% gegarandeerd dat ze de reissom niet zullen afhalen. Realiteit op 1/4: volledige reissom verdwijnt van de zichtrekening voor een reis zonder voorwerp. Elke dag wordt terugbetaling beloofd. Tot op heden geen euro gezien. Ik begrijp dat het druk is, maar beloftes kom je na. Wees maar gerust dat ze zelf de hotels ook niet betaald hebben , iedereen weet dat die altijd achteraf betaald worden.

Ton van Gilst 5 years ago

Fantastische ervaring: Best organisation to travel with, by far. Everything gets taken care of and you always end up in a nice place with a local host(ess) who can tell you everything about the area.

Eliza was here

Dear Ton, Thank you very much for your 5 stars. Glad you had a lovely holiday. Yours sincerely, Josefien Team Webcare

Marc 5 years ago

Fantastische ervaring: Leuk om mee op vakantie te gaan en goedkoop

Pauline Verbeij 5 years ago

Fantastische ervaring: Mooie plekjes en ze helpen je goed!

budy2966 5 years ago

Positieve ervaring: Lijkt een kleinschalige reisbureau met Eliza die niet bestaat, is maar de vraag of ze daadwerkelijk er geweest zijn, persoonlijke reisverhalen die door een ervaren schrijver bedacht zijn. Grote verlakkerij, commercieel goed bedacht. Ben er zelf ook ingetrapt!

Anna Tijsen 6 years ago

Fantastische ervaring: Unieke vakantieadresjes met lieve eigenaren! :-)

Laat uw mening over Eliza was here:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Eliza was here verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

1.7 (27)
GOGO Jongerenreizen

GOGO Jongerenreizen

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
0900 0291
Vaya.nl

Vaya.nl

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
+319009998777
2.5 (219)
Sunweb België

Sunweb België

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
03 259 09 10
4.1 (125)
Primavera Reizen

Primavera Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
010 245 2555
3.4 (19)
Bizztravel

Bizztravel

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
0900 9350
2.4 (200)
Sunweb Group
Sunweb Group

Sunweb Group

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 2 - 3065 WC, Rotterdam
+31102802290
5 (5)
King of tourism الملك للسياحة و السفر

King of tourism الملك للسياحة و السفر

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 100 - 3065 WC, Rotterdam
06 41039310
4.9 (31)
الملك للسياحة و السفر & The King Of Tourisms

الملك للسياحة و السفر & The King Of Tourisms

Zie adres- en contactgegevens
bahialaan 100، 108 081 - 3065 WC, Rotterdam
+31641039310
5 (1)
You're Invited | T&L Agency

You're Invited | T&L Agency

Zie adres- en contactgegevens
Fascinatio Boulevard 216-220 - 3065 WB, Rotterdam
4.6 (73)
CruiseOnline.com B.V.
CruiseOnline.com B.V.

CruiseOnline.com B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 600 - 3065 WC, Rotterdam
+31107200570
4.9 (133)
CruiseReizen.nl

CruiseReizen.nl

Zie adres- en contactgegevens
Bahialaan 600 - 3065 WC, Rotterdam
010 720 0500
Kortetripjes

Kortetripjes

Zie adres- en contactgegevens
Flatusstraat 111 - 2909 TH, Rotterdam

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt