
GOGO Jongerenreizen
Informatie over GOGO Jongerenreizen
Openingstijden
- maandag: 09:00–20:00
- dinsdag: 09:00–20:00
- woensdag: 09:00–20:00
- donderdag: 09:00–20:00
- vrijdag: 09:00–20:00
- zaterdag: 10:00–17:00
- zondag: Gesloten
GOGO staat al ruim 25 jaar lang voor de ultieme zomervakantie voor jongeren. GOGO is de populairste en grootste reisorganisaties voor party vakanties naar onder andere Costa Brava, Albufeira en Kos. GOGO organiseert de vetste feesten en leukste activiteiten op de mooiste bestemmingen. De GOGO vakantie is de week waar jongeren al het hele jaar naar uitkijken. Totally Summer is daarbij het beste feest van hun vakantie. Met Totally Summer worden unieke locaties omgetoverd naar epische feest locaties waarbij de beste artiesten worden ingevlogen zoals Bizzey, Johnny 500, Yung Felix, Lady Bee en The Partysquad.
GOGO Jongerenreizen: Meningen
Negatieve ervaring: Echt een drama. Betaal bijna 2k per persoon voor 2 weken Albufeira voor 3 man (6k) en dan moet 1 van ons op een slaapbank slapen? Ik vind het schandalig. Mijn maten waren er al eerder geweest en gingen er van uit dat het al inclusief was “ ook normaal voor dit bedrag” geen al inclusief onze buren die een week voor 700 hadden al inclusief. En dan word je ook nog zo’n bandje aan gesmeerd voor 100/125/150 die hadden ze wel gratis mogen geven raad iedereen gogo af!! Nooit meer weer oplichters.
Beste Nathaniel, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat één van jullie minder comfortabel heeft geslapen tijdens jullie vakantie. Mijn collega's van Customer Support komen hier graag op terug. Je kan hen een mail sturen via [email protected], of jouw reserveringsnummer aan ons sturen in een privébericht en dan sturen wij het graag voor je door!Graag geef ik je wat meer informatie over de verzorging bij een vakantie. Bij het boeken van een vakantie heb je vaak zelf de keuze welke verzorging je erbij boekt. Als je geen all inclusive bijboekt, heb je hier ook geen recht op. Met vriendelijke groet, Nathalie Team Webcare
Negatieve ervaring: Wat een slechte organisatie is dit , mijn dochter is met een vriendin naar zakynthos met jullie in hotel Apollo, afgelopen maandag kwam ze thuis en wilde ze de deur open maken toen ging De deur niet meer open en de deur was kapot en het slot ging niet meer van het slot af toen hebben ze de receptie gewaarschuwd en die zeiden dat het mijn dochter haar schuld was en dat ze moesten betalen, gelijk contact opgenomen met GoGo tours en die gingen wel ff bellen met het hotel wat er uit kwam mijn dochter moet betalen ondanks dat haar schuld niet is en dat we het maar moeten regelen met de verzekering , mijn dochter haar hele vakantie is verpest vroeg om hulp van GoGo tours en kreeg bijna geen hulp en het hotel personeel bedreigt mijn dochter en er word geen hulp geboden vanuit de organisatie schandalig ! Je boekt niet voor niks met een organisatie die zouden je moeten helpen in zulke gevallen ik kan geen 0 sterren geven helaas want dat verdienen jullie !
Beste meneer Verbeek,Wat ontzettend vervelend dat uw dochter dit meemaakt tijdens de vakantie. Mocht uw dochter dit nog niet gedaan hebben, raad ik uw dochter aan om contact op te nemen met de reisleiding die ter plaatse is. Mocht uw dochter niet de gewenste hulp krijgen raad ik u aan om een klacht in te dienen via het klachtenformulier op de website, zodat wij de situatie kunnen kijken. Wij kijken graag of er een oplossing mogelijk is. Met vriendelijke groet, MarjorieTeam Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Kijkt niemand voor het boeken naar “red mijn vakantie” van sbs6 Bijna alleen maar Gogo tours.
Negatieve ervaring: Klote reisbureau denk je alles makkelijk geregeld te hebben en normale handbagage mee te mogen nemen staat er op de voucher lekker in het klein dat je alleen een klein tering rugtasje mee mag nemen. Om dan nog een grote handbagage bij te boeken voor de heen en terugreis ben je weer 50 euro verder pp. Dit reisbureau noemt zich dan ook nog goedkoop en makkelijk voor jongeren. Wat een lachertje, ik reis zeker nooit meer met gogo na mijn reis
Beste Jens,Bedankt voor jouw eerlijke review. Graag wil ik je wat toelichting geven over de handbagageregeling, ik begrijp namelijk dat het een onaangename verrassing is. Het vervelende is dat wij samenwerken met verschillende luchtvaartmaatschappijen en dat voor iedere luchtvaartmaatschappij andere regels gelden. Hier hebben wij vanuit GOGO helaas niets over te zeggen. Dit is namelijk allemaal door de luchtvaartmaatschappij zelf vastgesteld en helaas is het dan dus ook enkel tegen betaling aan hun, mogelijk om een groter formaat handbagage mee te nemen. Wij staan hier volledig buiten en kunnen dan ook niets anders dan deze informatie met de klant delen op reisbescheiden en op onze eigen website. Deze informatie is allemaal terug te vinden op onze Vragen & Contact pagina, waar je per luchtvaartmaatschappij de bagageregels kunt inzien. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan kun je ons telefonisch of per whatsapp bereiken via het volgende telefoonnummer: +31102802291.Met vriendelijke groet,ChinookTeam Webcare
Negatieve ervaring: Dat je kinderen ( 4 ) van 16 een soort van gedwongen worden voor 100 e pp een bandje te kopen, niet mogen overleggen met ouders (want ze moeten nu beslissen) om zonder entree de clubs in te mogen. Waarvan er dan ook nog 2 gesloten zijn in het voorseizoen. Voelt als misbruik van de jonge leeftijd.
Beste Sandra, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat rot om te lezen dat dit probleem zich ter plaatse heeft voorgedaan. Graag zou ik je willen vragen om een klacht in te dienen namens jouw kinderen via het contactformulier. https://www.gogo.nl/bedrijfsinfo/contact?booking=yes&subject=6Wij zullen jouw klacht dan inbehandeling nemen. Met vriendelijke groet, Ashley Team webcare GOGO
Negatieve ervaring: Je betaald teveel voor wat je krijgt, je wordt in een of ander krot gedumpt en je zoekt het maar uit. De proppers waren wel vriendelijk en het vervoer werd goed geregeld
Beste Daniël,bedankt voor het delen van jouw ervaring met GOGO. Wat jammer om te lezen dat de accommdotie niet naar wens was voor jullie. Mochten wij hierin niet iets voor je kunnen betekenen dan wil ik je vragen te mailen naar [email protected]. Dan gaat onze afdeling dit verder voor je uitzoeken.Met vriendelijke groet,NikkiTeam Webcare Gogo
Negatieve ervaring: Ik ben recent met een paar vriendinnen naar Mallorca afgereisd met GoGo Tours. Transfer busje reed al voorbij ons hotel. We werden de bus uitgegooid en ben toen in de haast mijn tas vergeten met allerlei belangrijke documenten zoals paspoort etc. Ik heb dit gelijk gemeld en ze stuurde alleen een appje naar het bedrijf. Verder hebben ze niks meer vernomen. Ik ben zelf naar de luchthaven afgereisd om mijn tas te zoeken. Dat is mij gelukkig gelukt. GoGo Tours bleef aandringen op aangifte. Voor aangifte moet er iemand mee van 18+ om de aangifte te onderteken. Ook daar waren ze niet toe bereid. Een week later kreeg ik een appje met de inhoud: Hey, Wij kunnen jou tas helaas ook niet boven water toveren al zouden we dat nog zo graag willen uiteraard. Wij hebben ons best gedaan tot nu toe om hem terug te vinden zoals wij dit gebruikelijk doen. Helaas nog zonder resultaat. Ze hebben geen poot uitgestoken. De GoGo leiders zitten er alleen maar voor hun eigen plezier en niet om iemand te helpen in nood. Jammer dat mijn examenreis zo’n teleurstelling is geworden. NOOIT MEER GOGO TOURS!!
Beste Juhl,Bedankt voor jouw eerlijke review!Wat ontzettend vervelend om te moeten lezen dat je jouw tas vergeten bent en hierbij niet geholpen bent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor!Je kan hierover verder contact opnemen via [email protected] zodat jouw klacht in behandeling genomen kan worden!Een fijne dag toegewenst.Groetjes,Dewi, Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Contact op wat voor manier dan ook niet mogelijk!
Beste,Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service! Het is momenteel erg druk waardoor een antwoord langer kan duren dan dat je van ons gewend bent. Ik raad je aan om ons een whatsapp bericht of facebook messenger bericht te sturen als je nog vragen hebt.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Fantastische ervaring: Dit gaan niet goed
Goedemiddag Frans,Bedankt voor je 5 sterren! Als wij je ergens mee kunnen helpen, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Oplichters
Goedemiddag,Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met GOGO! Als wij je ergens mee kunnen helpen, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Schandalige service, deze coronatijden komen hard aan bij een reisbureau. Maar GEEN enkele vorm van communicatie richting de klant. Geen mail of geen telefoontje. Alles op moeten zoeken op de website. Dit terwijl GoFun gelijk duidelijkheid heeft gegeven (dmv mail) en de reizen heeft gecancelled. *edit besluit ik mijn vakantie nu te cancellen moet ik extra aanbetalen zonder dat ik op reis ga. Dit alles terwijl ik geen enkele informatie heb hoe het ter plekke gaat (ivm corona). Blijkt het op het laatste moment toch allemaal te kunnen, maar je besluit zelf niet te gaan (omdat het gewoon niet goed voelt in deze tijd en GoFun alles al heeft gecancelled). Moet je nog meer aanbetalen, dit alles omdat je gewoon wil weten hoe het er aan toe gaat op bestemming. Aanbetaling kwijt snap ik, maar extra kosten.... dat hoort gewoon niet als je niet de volledige informatie hebt en daardoor voor jezelf niet kan bepalen of je gaat of niet. Belabberd systeem! *edit 2: Bel nooit dit nummer, is een 0900 nummer met normale kosten. Heb 40 minuten gewacht om iemand aan de lijn te krijgen, omgerekend dus zo'n 15 euro moeten betalen voor het gesprek wat ik vandaag heb gehad en 10 euro voor het gesprek op 18 mei. Ronduit schandelig voor de service die er tegenover staat. Nooit meer GoGo als ik kijk hoe er nu wordt omgegaan met klanten.
Goedemiddag Demian,Wij doen ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te helpen. Op al onze kanalen is het momenteel erg druk. Excuses voor het ongemak!Uiteraard is een GOGO-vakantie niet compleet zonder toffe feesten, uitgaan en andere activiteiten. Op dit moment word er nog gekeken naar een goed alternatief voor de vakantie, wanneer er meer beken is dan zullen we je uiteraard informeren. Mocht de vakantie alsnog niet doorgaan dan nemen we zelf contact met je op.Annuleer je jouw vakantie, dan berekenen wij de annuleringskosten door volgens de GOGO-voorwaarden. Hier word helaas niet van afgeweken.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: GoGo wacht veel te lang met belangrijke beslissingen te nemen, nu in coronatijd. Vriendengroep zou 15/7 naar Lloret de Mar vertrekken. Tot 1/6 de tijd om tegen 30% te annuleren. 'mes op de keel' totaal geen vooruitzichten en verschuilen zich steeds achter de anvr voorwaarden. Wat moet je ? Uiteindelijk geannuleerd, kosten € 880,00. Nooit weer GoGo !!! een teleurgestelde ouder.
Beste Monique,Wat jammer dat jij onze service zo hebt ervaren! Wij hebben al onze GOGO klanten een mail gestuurd met meerdere opties.De eerste was flexibel omruilen, naar een ander merk binnen de Sunweb Group of een GOGO vakantie in 2021. De 2e optie is de boeking annuleren in de ruil voor een voucher t.w.v. het betaalde bedrag. Hiermee kan ook een nieuwe vakantie worden geboekt naar keuze, maar hier hebben zij dan langer de tijd voor. De voucher is een jaar geldig. De 3e optie is het zelfstandig annuleren tegen kosten.Wij betreuren het ten zeerste dat jullie dit als 'een mes op de keel' ervaren, want dat is nu juist niet onze bedoeling geweest.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Vakantie geboekt naar mallorca, bij afloop zijn we niet eens opgehaald door onze shuttle. Waarbij personeel ook niet dacht dat we mensen mistte. Heel erg omdat ik ook nog minderjarig was toen die tijd. Uiteindelijk vliegtuig ook gemist en 350 euro bij moeten betalen.
Beste Natasha,Wat vervelend om te horen dat jij niet opgehaald bent door de transfer. Kan je een mail sturen naar [email protected] met jouw boekingsnummer? Dan gaan wij dit oppakken.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Nooit zelf ingeschreven voor een nieuwsbrief, nu ontvang ik deze toch. Zelf denk ik dat het komt omdat ik een keer hun website heb bezocht. Na het afmelden ontvang ik ze nog steeds. Dit is heel vervelend maar ook een onethische manier van marketing.
Goedemorgen Barto,Wat vervelend! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag ontvang ik per mail jouw e-mailadres om deze uit ons systeem te halen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Wat een droevige reisorganisatie in de tijd met zoveel onzekerheid door de Corona. Waar andere grotere en kleinere reisorganisaties meedenken en communiceren laten zij niets van zich horen . Op mail wordt niet gereageerd en met bellen kom je er pas na ruim een uur wachten doorheen om een medewerker te spreken die netjes het beleid van gogo voorleest. En dat komt er op neer dat ze graag van de jongeren zoveel mogelijk geld willen. Geen aangepaste annuleringskosten. Ze zeggen gewoon doodleuk: voor ons maakt de reden niet uit waarom je annuleert en als je dat zelf wil doen kost het je gewoon minimaal 30 % van de reissom. Dus als je wacht met annuleren tot 2 wkn voor vertrek ben je zelfs 75% kwijt! En ze kunnen nu natuurlijk niet beloven dat de reis wel doorgaat. Dat wordt dus maar hopen dat de reis geannuleerd wordt door gogo zelf en dan geld terug vragen . We gaan geen voucher accepteren want we gaan zeker niet bij gogo of sunweb opnieuw boeken.
Goedemiddag,Onze excuses voor de lange wachttijden. Het is momenteel erg druk!Hoewel wij begrijpen dat je uit voorzorg de reis wilt annuleren, heeft de annulering in dat geval plaatsgevonden voordat vanuit overheden restricties werden ingesteld. Als reisorganisatie staan wij altijd nauw in contact met zowel de lokale als internationale autoriteiten. Zodra wij informatie krijgen over een bepaalde vakantiebestemming, ondernemen wij actie en informeren wij onze klanten. Kies je ervoor om op eigen initiatief te annuleren, dan gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Waardeloos! Nul sterren. Mijn dochter zou op 1 juli a.s. met een groep vriendinnen naar Portugal vertrekken. Twee weken daarvoor moesten ze de tweede termijn van de reis betalen. Na diverse mailtjes naar GoGo, met de vraag of de reis überhaupt wel door zou gaan ivm met corona, kregen ze uiteindelijk een mailtje terug. Met daarin de mededeling dat het door zou gaan. De meiden betaalden het resterende bedrag en prompt de volgende dag: reis geannuleerd! Alsof dat de dag ervoor nog niet bekend was bij GoGo..... Nu willen ze dmv een voucher een andere bestemming boeken (ze hebben immers allemaal vakantiedagen aangevraagd en willen dolgraag met vakantie) maar krijgen ze de voucher niet over de mail. En contact met de klantenservice is, op wat voor manier, onmogelijk. Wat een boevenbende, dit kan toch anders?!
Beste Drea,Wat jammer om te zien dat je ons een lage waardering hebt gegeven. Wij werken samen met verschillende partijen en hebben eerst bevestiging gehad dat de vakantie door kon gaan. Pas later hebben luchtvaartmaatschappijen aan ons doorgegeven dat enkele vluchten geannuleerd werden. Indien wij hier eerder van op de hoogte waren, hadden wij dit uiteraard aangegeven en was het niet nodig om de restantbetaling te doen. De voucher wordt binnen 48 uur na de annulering verstuurd per e-mail naar de hoofdboeker. Hopelijk kunnen ze een andere leuke vakantie vinden!Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Nooit, maar dan ook NOOIT meer een reis via GOGO!!! Nog nooit zo'n slecht en klantonvriendelijke organisatie meegemaakt! Mijn zoon zou afgelopen zomervakantie met 8 vrienden naar Griekenland gaan. Door de onzekerheid ivm Corona en het negatieve reisadvies, hebben ze besloten om de reis te annuleren. Enkele dagen voor de annulering heeft GOGO een mail gestuurd naar de hoofdboeker, ( de andere reizigers hebben niets vernomen, terwijl GOGO wel hun mailadressen had), waarin een voucher werd beloofd indien ze de reis wilde annuleren. Deze aanbieding was 10 dgn. geldig. De hoofdboeker heeft deze mail op dat moment niet gezien, dus zegt GOGO nu dat het recht op de voucher vervalt. Terwijl de annulering binnen die tien dagen viel! Totaal geen menselijke reactie van GOGO, verschuilen zich achter 'de regeltjes' en niets is mogelijk. ZWAAR KANSLOOS om over de rug van jongeren die het hele jaar keihard hebben gewerkt om op vakantie te kunnen, je geld te verdienen. Reactie van GOGO was; ja, dan hadden ze op de mail moeten reageren. De annulering viel binnen de 10 dgn van de aanbieding. Ze konden ook gewoon gaan zegt GOGO, maar dan zouden ze in Griekenland wel in quarantaine moeten voor 2 wkn. Geen telefoontje over de aanbieding , enkel een email naar 1 persoon! Te triest voor woorden!!! Lekker ruim €1929 in je zak steken en hardwerkende jongeren in de kou laten staan. GOGO NOOIT MEER....
Beste Rebecca,Bedankt voor de review. Mails worden te allen tijde alleen verstuurd naar de hoofdboeker van de reis, omdat dit de persoon is die verantwoordelijk is voor de betaling. Ik zou graag mee willen kijken naar een oplossing. Zou de hoofdboeker van de reis, indien deze hoofdboeker meederjarig is, ons een WhatsApp bericht of Facebook privébericht willen sturen?Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: WAARDELOOS, dochter in oktober reis naar albufeira geboekt, met 3 vriendinnen. Helaas kwam corona om de hoek, vaak gebeld maar lange wachttijden aan de telefoon voordat je er überhaupt door kwam. Twee van de vier kunnen volgend jaar ivm stage niet bij gogo boeken. In eerste instantie werd er aangeboden om een voucher aan te bieden over de aanbetaling maar daar kwamen ze vlug op terug. Dus zelf maar geannuleerdivm veiligheid van onze kinderen. Dus aanbetaling kwijt de zuur verdienende centjes voor de meiden. Echt schandalig dat ze het zo doen, hier nooit geen gogo meer!!
Beste Sandra,Onze excuses voor de lange wachttijd, het is in deze periode ontzettend druk. Hoewel wij kunnen begrijpen dat je uit voorzorg de reis hebt geannuleerd, heeft de annulering plaatsgevonden voordat vanuit overheden restricties werden ingesteld. Als reisorganisatie staan wij altijd nauw in contact met zowel de lokale als internationale autoriteiten. Zodra wij informatie krijgen over een bepaalde vakantiebestemming, ondernemen wij actie en informeren wij onze klanten. Omdat je ervoor hebt gekozen om de vakantie op eigen initiatief te annuleren, gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Fantastische ervaring: Als ouder is het al moeilijk genoeg wanneer je kinderen alleen op vakantie gaan. Onze dochter ging met GOGO naar Mallorca en werd daar ziek. Nadat zij GOGO had gebeld dat zij een dokter nodig had heeft de organisatie super geholpen! Hebben aangeboden mee te gaan naar de dokter, de dagen erna 2x per dag gebeld hoe het ging en of ze hulp nodig had etc... Super GOGO!! Als ouder een fijn gevoel dat jullie ergens een oogje in het zeil houden!!
Bedankt voor de positieve review Erik. Dit waarderen zeer.Met vriendelijke groet,Team Webcare Gogo
Fantastische ervaring: Dit gaan niet goed
Goedemiddag Valeria,Bedankt voor je 5 sterren! Als wij je ergens mee kunnen helpen, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Fantastische ervaring: Ben op het moment van schrijven, onderweg naar lloret met gogo dus moet het allemaal maar effe zien :) Edit* Leuke vakantie gehad wel beetje duur maar echt gezellig gehad
Beste Branco-Dave,Wat leuk! Ik wens je een fijne vakantie.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Best wel oplichters. 1e dag je meteen ergens naartoe brengen en gelijk proberen de "feestpakketten" aan te smeren, Maar zodra je een beetje de plek kent zie je dat alles veel goedkoper is.
Beste Frits,Bedankt voor jouw feedback.Wat jammer om te horen dat je het op deze manier hebt ervaren. Mijn excuses voor het ongemak, dit is zeker niet onze bedoeling. Wij proberen onze klanten juist van de beste en veiligste deals te voorzien!Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Het partypaket is oplichterij alles in dat paket kun je zelf beter en goedkoper doen ze ligten je gewoob op
Beste Rick,Wat vervelend om te lezen dat het partypakket niet aan jouw verwachting heeft voldaan. Ik vind het jammer dat je aangeeft dit oplichterij te vinden. Dit is zeker niet onze bedoeling, dus wij vernemen graag meer informatie van jou waarom dit naar jouw mening het geval is.Kun je een e-mail sturen naar onze afdeling Customer Support via [email protected] met daarbij jouw boekingsnummer? Mijn collega's gaan graag voor je na wat zij voor jou kunnen betekenen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Ik ben met vrienden in Albu op vakantie geweest met GoGo, toen we aankwamen werden we met zijn allen meegenomen naar een eetcafé. Hier moesten we minstens 145 euro betalen voor het goedkoopste pakket. Echter hebben we achteraf niks gedaan met het pakket omdat het niet leuk was. We hebben 2 dagen "gratis" mee kunnen eten. De laatste dag gingen we met gogo naar KISS, de drankjes waren onbeschoft duur, 6 euro voor een klein biertje, en 9.50 voor een cocktail. Toen we dit alles tegen de reisleiding vertelden zeiden ze dat dit onze mening is en impliceerde dat deze fout is. Waarom kunnen we niet gewoon zelf een pakket samenstellen met een paar leuke dingen voor een bepaald bedrag per activiteit??
Goedemiddag Luc,Jammer dat jullie dit zo hebben ervaren. Het is zeker ook mogelijk om losse activiteiten te kopen bij onze reisleiding ter plaatse. Ik raad je aan om dit te volgende keer dan ook te doen.Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Dochter gaat naar Lloret en koopt ter plekke een (duur) feestpakket. Wordt daar helaas ziek en ze belandt in medische kliniek aan het infuus. Mist 2 dagen van de activiteiten van gekochte pakket. Kan niemand iets aan doen. Aan haar wordt door contactpersoon GoGo ter plaatse verteld dat ze met een doktersverklaring het gemiste deel gecrediteerd krijgt. Met onze telefonische hulp vanuit NL en een bereidwillige Engelssprekende arts krijgt ze de verklaring opgesteld. Mooi. Toen ze na afloop van haar vakantie eea met GoGo wilde regelen (lees het deel gecrediteerd krijgen wat haar was toegezegd) bleek dit niet meer te kunnen. De reden: ze had dit ter plekke moeten doen. Dit is haar echter nooit verteld. Eenmaal hersteld na haar infuus had ze de verklaring prima af kunnen geven. De contactpersoon was immers op de hoogte van haar ziekte. Waarom is dit haar niet medegedeeld als dit perse zo moet? en waarom kan men dit achteraf niet meer regelen? We praten over een bescheiden bedrag maar serieus geld voor haar. Pure misleiding en belabberde service, echt waardeloos. Tevens de laatste keer dat we via hen boeken (ps mijn eerste negatieve review ooit)
Beste Patrick,Wat vervelend om te horen wat er gebeurd is met jouw dochter. Helaas kunnen wij niet afwijken van ons beleid. Graag wil ik je erop wijzen dat wanneer je het niet eens bent met een beslissing je een mail kan sturen naar [email protected] vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: Vakantie Albu was heel goed verlopen maar de feestpakketen zijn puur oplichterij en je hebt deze totaal niet nodig je kan niet een kleiner pakket nemen en je haalt het geld er nooit uit... Als ik mijn mening ergens over geef dan klopt die niet. Hopelijk doen ze iets met de feedback die ik eerder aan medewerkers heb door gegeven.
Beste Sander,Bedankt voor jouw reactie en feedback. Dit waarderen wij zeer!Ik vind het jammer dat het partypakket niet aan jouw verwachting heeft voldaan en dit jouw ervaring is geweest. Wij willen uiteraard dat je een geweldige vakantie beleefd!Je kunt een e-mail sturen naar onze afdeling Customer Support via [email protected]. Het is belangrijk dat je de situatie duidelijk uitlegt en jouw boekingsnummer hierbij vermeld. Mijn collega's kijken graag na wat zij hierin voor je kunnen betekenen.Desalniettemin, ben ik blij om te lezen dat jouw vakantie verder goed is verlopen!Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Negatieve ervaring: oplichters, weekje Mallorca in whala beach . 2 prachtige kamers geboekt (volgens de foto’s zag t er perfect uit met balkon enz. Komen we daar aan, geen balkon en klote kamers. Zag er niet uit, super vies en anders dan de foto’s. Reisleiding kon ons niet helpen, hotel kon ook niks voor ons doen, op een gratis late check out na. oftewel zoek t maar uit
Goedemorgen Salvatore di Majo,Wat vervelend dat de accommodatie op bestemming niet naar verwachting is.Als je jouw klacht kenbaar wilt maken, dan kan je een mail versturen naar onze afdeling Customer Support. Mijn collega's van de desbetreffende afdeling kijken dan graag samen met jou na wat wij hierin nog kunnen betekenen.Is het mogelijk een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van jouw boekingsnummer?Ik wens je hierbij nog een fijne dag!Met vriendelijke groet,Team Webcare GOGO
Laat uw mening over GOGO Jongerenreizen:
GOGO Jongerenreizen verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

Eliza was here



Primavera Reizen



King of tourism الملك للسياحة و السفر

الملك للسياحة و السفر & The King Of Tourisms

You're Invited | T&L Agency


CruiseReizen.nl

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.