Zeetours Cruises
Informatie over Zeetours Cruises
Openingstijden
- maandag: 09:00–17:30
- dinsdag: 09:00–17:30
- woensdag: 09:00–17:30
- donderdag: 09:00–17:30
- vrijdag: 09:00–17:30
- zaterdag: 09:00–17:00
- zondag: 11:00–16:00
Zeetours is al meer dan 60 jaar een toonaangevende cruise-touroperator in Nederland met een kantoor in Rotterdam. Met meer dan 40 cruisespecialisten voorziet Zeetours Cruises klanten en reisagenten van onafhankelijk advies. Ons team is zeven dagen per week bereikbaar en onze website en boekingstools zijn 24 uur per dag bereikbaar. Voor een persoonlijk tintje is het ook mogelijk om een afspraak te maken bij ons eigen reisbureau in Rotterdam.
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Zeetours Cruises:
Zeetours Cruises biedt een uitstekende service bij het boeken van cruises, met een focus op persoonlijke begeleiding en duidelijke communicatie. Klanten waarderen de snel en professioneel afgehandelde boekingen, evenals de vriendelijke en behulpzame medewerkers die klaarstaan om vragen te beantwoorden. De website is gebruiksvriendelijk en biedt een transparante prijsopgave.
- Voordelen:
- Duidelijke en overzichtelijke website
- Snel en professioneel geholpen bij het boeken
- Persoonlijke benadering en kwalitatieve service
- Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken
- Goede opvolging via e-mail en telefonische communicatie
Echter, er zijn enkele zorgen die klanten hebben geuit:
- Langdurige wachttijden aan de telefoon voor ondersteuning
- Soms verwarrende of onduidelijke informatie over boekingen
- Problemen met directe verantwoordelijkheid bij klachten of wijziging van geboekte reizen
Ondanks deze punten, blijft Zeetours een populaire keuze voor klantgerichte service in de cruise-industrie en zorgt volgens veel klanten voor een prettige boekingservaring.
Zeetours Cruises: Meningen
Positieve ervaring: Zeetours heeft een duidelijke meerwaarde bij het boeken van een cruise. De meeste cruisemaatschappijen hebben te ingewikkelde web- en boekingssites. Maak je wensen duidelijk en Zeetours zoekt daar een geschikte cruise bij. Deze ervaring hebben we al enige jaren!
Geachte heer,We zijn verheugd te horen dat onze dienstverlening een duidelijke meerwaarde biedt bij het boeken van uw cruise. Bij ons staat de klant centraal en wij zijn er trots op dat wij door onze persoonlijke aanpak de juiste cruise kunnen vinden die voldoet aan de wensen van onze klanten. We wensen u een prettige cruise toe en verwelkomen u graag in de toekomst weer als Zeetours klant!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Snel, duidelijk en eerlijke prijs
Beste heer/mevrouw, hartelijk dank voor uw mooie recensie. Veel plezier op uw cruise toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Zeetours
Fantastische ervaring: 8 daagse cruise Noorwegen inclusief fjorden gemaakt. Van boeking tot extra informatie alles via Zeetours perfect verlopen. Ook op mail werd steeds binnen een dag gereageerd. Wat mij betreft een aanrader als reisagent.
Beste heer Doodkorte, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij staan ook in de toekomst graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Zeetours
Fantastische ervaring: De boeking is vlekkeloos verlopen.
Fantastische ervaring: Het team van Zeetours zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de reis van je leven hebt.
Beste Rene Moelee, Hartelijk dank voor uw beoordeling, uw feedback is erg belangrijk voor ons! Wij zijn blij met uw 4 sterren. Wat kunnen we verbeteren zodat u in de toekomst 100% tevreden bent?Met vriendelijke groet, Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Alweer een Musical Cruise met Zeetours achter de rug. Een fantastische belevenis met een uitstekende begeleiding van de Zeetours Crew. Schitterende optredens van de meereizende musical artiesten in een leuke en ongedwongen sfeer. Excursie naar de 'Preikestolen' goed georganiseerd.
Fantastische ervaring: Wij zijn erg netjes geholpen door de mensen van Zeetours in Rotterdam die hebben ons geholpen met het invullen van diverse papieren bedankt daarvoor
Beste Peter van de Loo, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Zeetours
Fantastische ervaring: Nemen echt de moeite je te helpen, zoeken aktief mee.
Positieve ervaring: Wij zijn hier op La Romana aan boord gegaan maar je kan ook op Barbados opstappen
Negatieve ervaring: Oh, had ik maar naar de recensies gekeken voordat ik bij dit bedrijf een cruise had geboekt. Wat een slecht bedrijf is dit zeg. Precies wat iemand al heeft geschreven. Ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid wanneer iets fout gaat! Ik heb zowel op de heen- als terugreis een overboeking meegemaakt op de vluchten. Met paniek en angst dat we de cruise zouden missen. Mijn reisgezelschap was iemand met een verstandelijke beperking, dit was een enorme uitdaging om haar rustig te krijgen en in de tussentijd met iemand van de vliegmaatschappij zien te regelen dat we aan boord konden komen. Eén groot drama! Zeetours geven Costa de schuld en mij. Zeggen dat ik de stoelen zelf had kunnen regelen, maar dat is niet waar! Costa boekt de vlucht en dat was het. Je checkt in op het vliegveld met alles risico's vandien. Ik heb Zeetours direct gebeld, maar zij schuiven het naar Costa. Maar waarom dan bij Zeetours boeken?? Je hebt echt niets aan dit bedrijf. Ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid op zich. Ik heb officieel een klacht ingediend omdat het op de terugweg weer gebeurde. En ze garandeerde mij dat dit niet zou gebeuren, nou dus wel. Het is echt schandalig! Ik zou 50 euro tegoed kunnen krijgen op een volgende cruise! Hahaha, mijn vertrouwen in Zeetours is compleet verdwenen en die 50 euro...die steken ze maar ergens in!
Geachte mevrouw Francis,Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u tijdens uw pakketreis bij de rederij problemen ondervonden heeft en begrijpen uw teleurstelling hierover. Wij hebben uw klacht zorgvuldig behandeld. Wij betreuren het dat u zich niet kunt vinden in het antwoord dat wij u gestuurd hebben. Wij zullen dat gevoel van teleurstelling niet kunnen wegnemen, ondanks dat we geprobeerd hebben om u de situatie duidelijk uit te leggen. Met vriendelijke groet, Uw Zeetours Team
Negatieve ervaring: Zou niet met Zeetours in zee gaan hielden meer dan 700 euro aanbetaling in Op een cruise die door corona geannuleerd werd .
Geachte heer,Het spijt ons deze review te lezen. Wij herkennen ons hier niet in. Wij zien in de historie terug dat uw annulering geheel volgens de regels en voorwaarden en met tussenkomst van uw reisbureau gedaan is. Het was uw eigen keuze om te annuleren tegen vooraf gecommuniceerde kosten. Met vriendelijke groet,Team Zeetours
Fantastische ervaring: Professionele medewerkers die op algeheel gebied zeer goed zijn en heel erg behulp met de wensen van ons betreffende het boeken van onze Cruisevakantie. Hartelijke dank hiervoor.
Fantastische ervaring: Perfect alles geregeld,en razend snel offerte en hutnr Hartelijk dank voor de goede service Hans van Duijn
Beste Hans Duijn,Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we uw aanvraag snel konden afhandelen. Als u nog verdere vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Bedankt voor uw vertrouwen in Zeetours.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Ook deze keer weer een zeer persoonlijk en professioneel advies met veel praktische reistips.
Fantastische ervaring: Wij zijn naar het kantoor van Zeetours gegaan aan de Goudsesingel. Moesten naar een boven verdieping in een kantoor, maar eenmaal daar uitstekend geholpen. Rustig de tijd voor ons genomen om tot een perfecte cruise te komen.
Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers en eenmaal contact wordt je goed en snel geholpen. Duurt wel even voordat je er doorheen bent om contact te krijgen
Fantastische ervaring: Wij verheugen ons op de cruise en hebben ontzettend goede ervaring met Zeetours Cruises. Goede begeleiding en hulp als je met vragen zit!
Fantastische ervaring: Als de reis net zo soepel verloopt als het boeken ervan en het contact met een van uw medewerkers dan ga ik een prettige trip tegemoet.....
Fantastische ervaring: We hebben het contact met de medewerkster van Zeetours, als positief ervaren
Fantastische ervaring: Een geweldige cruise naar de Noorse fjorden met de Rotterdam van de HAL. Op het schip was aanwezig een reisleidster va Zeetours die op gezette tijden nuttige info gaf of beschikbaar was voor vragen.
Beste Rene van Roon,Hartelijk dank voor uw mooie review. Enorm fijn dat u zo genoten heeft van uw cruise naar de Noorse fjorden, en onze reisleidster u van nuttige informatie kon voorzien.Wij staan in de toekomst graag weer voor u klaar!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Online een mooie reis geboekt, alles soepel en makkelijk verlopen!!
Fantastische ervaring: zeetours Is en BLIJFT de best zee tour operator, wat willen we nog meer dan? er wordt met de klanten meegedacht EN gewerkt tot altijd de volle tevredenheid van beide partijen.
Fantastische ervaring: Cruise is eenvoudig via het internet te boeken / verder prettige telefonische ondersteuning!
Fantastische ervaring: Duidelijke website, mooie aanbiedingen, snelle reactie op email. Zou het zeker iedereen aanraden om hier een cruise te boeken.
Fantastische ervaring: Na het maken van een afspraak wat snel en makkelijk ging heel erg vriendelijk ontvangen op het kantoor van Zeetours alwaar wij onder het genot van chocomelk en koffie onze cruise konden boeken en al onze aanvullende vragen zeer vriendelijk en met alle tijd werd beantwoord persoonlijk is dit beter dan aan de telefoon en gelukkig kan dat
Beste harrie alberts, Bedankt voor uw beoordeling en het vertrouwen dat u in ons stelt. Wij hopen u ook in de toekomst weer te mogen helpen met het uitzoeken van uw cruise.Met vriendelijke groet, uw Zeetours team
Positieve ervaring: Prima site
Fantastische ervaring: Gewoon top voor herhaling vatbaar
Positieve ervaring: Boeking is goed verlopen.
Fantastische ervaring: Alles verliep professioneel
Fantastische ervaring: Zeer duidelijk allemaal
Positieve ervaring: Prima geholpen
Fantastische ervaring: Betrouwbaar, behulpzaam
Fantastische ervaring: Top, hebben de juiste kennis in huis.
Fantastische ervaring: via internet online,dat ging prima.
Beste Arie Warmer, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm! Heel veel plezier op uw volgende cruise.Met vriendelijke groet, Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Everything up to now is okey. I have to begin my trip yet.
Positieve ervaring: Prima service bij reis op maat
Fantastische ervaring: Snel en prettig geholpen bij het boeken.
Positieve ervaring: tot nu toe goed geregeld
Negatieve ervaring: Geen topper, maar chaotisch!
Geachte heer,Het spijt ons te lezen dat er verwarring is geweest over bij te boeken items. Hiervoor bieden we onze welgemeende excuses aan. We lezen dat het inmiddels geregeld is. Wij wensen u nog veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Dezelfde reis voor een lagere prijs, super.
Fantastische ervaring: Zoals gewoonlijk vlug en goed voor elkaar.
Positieve ervaring: Ideaal om van begin tot einde een cruise te organiseren
Negatieve ervaring: Unpersonal and misleading cruise travel agent, will not use them again.
Dear Customer, We regret that you were not satisfied with our service. We take criticism seriously and will work in the future to better support our customers and communicate more transparently. We hope that you will give us another chance. Best regards, Team Zeetours Cruises
Negatieve ervaring: we proberen te bellen maar er wordt niet opgenomen!!!!
Geachte mevrouw,Helaas hebben wij rond deze datum te maken gehad met een telefoonstoring. Het spijt ons dat wij niet telefonisch bereikbaar waren. Deze storing is inmiddels verholpen en we staan maar een enthousiast team klaar om onze gasten van dienst te zijn, zowel telefonisch als per email.met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Was simpel te boeken en duidelijke uitleg van wat je krijgt .
Positieve ervaring: Vriendelijke mevrouw gesproken die heeft goed geholpen.
Positieve ervaring: we zijn heel prettig behandeld tijdens het boeken bravo
Positieve ervaring: Snel en adequaat geholpen, minpuntje is slechte telefonische bereikbaarheid.
Geachte heer Deighton,We zijn blij dat we snel en adequaat hebben kunnen helpen. We nemen het minpuntje van de slechte telefonische bereikbaarheid zeer serieus en werken eraan deze te verbeteren. Bedankt voor uw feedback.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Goede service snelle reactie op vragen zeer tevreden. Al eerder bij Zeetours geboekt altijd goed geholpen.
Positieve ervaring: Het is niet mogelijk om op de site.....2 hutten tegelijk te boeken..... Dat is niet handig.... Zeker niet als je 2 hutten naast elkaar wilt
Positieve ervaring: Moeilijk bereikbaar. Was toen ze nog geen deel uit maakte van E-hoi een stuk beter.
Positieve ervaring: Boeking voor onze cruise ging heel soepel, ik had nog wel een paar vragen maar na een soepel en snel telefonisch contact was alles duidelijk.
Positieve ervaring: Ondanks grote drukte kun je - dan met wat geduld - met al je vragen bij Zeetours terecht en je wordt perfect geholpen.
Negatieve ervaring: ik heb al drie keer gevraagd hoe het kan dat ik nog het zelfde betaal na dat de verzekering voor de corona er af is
Geachte heer,Bedankt voor uw review. Wij zien dat u een antwoord van ons ontvangen heeft met de uitleg dat de prijs wel degelijk lager ligt.Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Negatieve ervaring: Weinig interesse en adviezen van de verkoper! Hadden meer verwacht van een bezoek aan jullie! Hadden per mail vragen gesteld maar verkoper was niet voorbereid!
Beste mevrouw Versteeg,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor een beoordeling. We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over het advies van onze verkoper en dat uw vragen niet voldoende waren beantwoord. We zullen ervoor zorgen dat onze medewerkers beter voorbereid zijn in de toekomst, om u en andere klanten beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Super vriendelijk en goed geholpen. Alleen is het jammer, dat je lang (30 min.) in de wacht staat.
Geachte mevrouw Toornstra,Bedankt voor de vriendelijke feedback en fijn om te horen dat u goed geholpen bent. We betreuren de lange wachttijden en streven ernaar om deze te verkorten. We danken u voor uw geduld en begrip. Heel veel plezier op uw cruise gewenst!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Negatieve ervaring: Er is geen contact mogelijk geweest Er zijn best nog wel vragen maar een gesprek toon blijf er tussen in zitten
Positieve ervaring: goede ervaring. je moet wel zelf de prijzen ongeveer kennen en dan wat je wilt. als je alles aan de cruise overlaat kan je duurder uit komen. de rest wordt je goed geholpen.
Beste Sanker Lale,Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u een mooie cruise toe!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Ik vond het hinderlijk dat zeetours niet gebeld kan worden. Ook op emails werd later ( een dag later ) pas gereageerd. In het verleden had ik goede support.
Beste Rinus van Soest,We betreuren het dat u ontevreden was over onze bereikbaarheid en reactiesnelheid. Helaas hebben wij te maken gehad met een hardnekkige telefoonstoring, die inmiddels gelukkig verholpen is. We hopen u in de toekomst weer als vertrouwd van dienst te kunnen zijn.Wij wensen u heel veel plezier op uw cruise!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Na wat bankstrubbelingen m.b.t. de betaling hebben de dames van de klantenservice van Zeetours mij prima geholpen om deze toch voor elkaar te krijgen. Bedankt dames, top!
Positieve ervaring: Het zou heel fijn zijn als er een optie online zou komen waar je meerder 1 persoons kamers in 1 keer zou kunnen boeken. Dat zou een hoop tijd schelen!
Positieve ervaring: Dank aan Marlijn die door haar creatieve doortastendheid en haar inlevingsvermogen bij onze Middellandse zee cruisepakket een transfer van Genua naar Milaan en "terug"heeft kunnen regelen, en niet ons klakeloos een taxi heeft aangeraden ipv serviceverlenende opties.
Negatieve ervaring: Ik begrijp de vraagstelling niet , mij wordt gevraagd om het boekingsproces en het personeel te beoordelen en de vraag is wat ik van de bezochte plaats vind
Negatieve ervaring: Ik had graag een leuke cruise geboekt. Even een mailtje gestuurd met wat vragen Helaas wordt deze niet beantwoord. Telefonisch kontakt gezocht. Na 2 dagen nog nienand aan de lijn, Buiten een telefoon beantwoording dat men telefonisch niet bereikbaar is. Uiteraard boeken wij daar niets maar je zou maar iemand van dit bedrijf meer dringend nodig hebben.
Positieve ervaring: De site is overzichtelijk en uitgebreid. Bellen heeft me 3x 30 a 40 minuten wachten gekost, dat kan echt niet. Eenmaal aan de lijn snel en prima geholpen.
Negatieve ervaring: In het online check-in formulier worden de Ticket en transportgegevens niet bewaard. Bij het keuzerondje Speciale aanbieding ontbreekt de uitleg.
Geachte mevrouw,Bedankt voor uw review. Het lijkt er op dat uw opmerkingen betrekking hebben op de website van Costa Cruises, hierop hebben wij helaas geen invloed.Indien u specifieke vragen heeft dan zijn wij u graag van dienst.Uw Zeetours Team
Positieve ervaring: Het kantoor is professioneel en kundig. Zij denken met je mee. De website is helder en duidelijk, makkelijk online te boeken. Zij zijn ook persoonlijk bereikbaar op kantoor.
Beste Sunitadevie Dharampal,Bedankt voor uw positieve feedback over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en denken graag met u mee. Onze website is ontworpen om de boekingservaring zo makkelijk mogelijk te maken en onze persoonlijke bereikbaarheid is een belangrijk onderdeel van onze service. Wij wensen u veel plezier op uw cruise!Met vriendelijke groet, Team Zeetours
Positieve ervaring: Sommige onderdelen in de boeking kunnen duidelijker. Nu moest ik bellen om antwoord op mijn vraag te krijgen. Een paar kleine aanpassingen hadden het bellen voorkomen.
Beste Andrew van Hoek,Hartelijk dank voor uw feedback. We werken er doorlopend aan om de boekingsprocedure nog duidelijker te maken. Uw suggesties helpen ons om onze service te verbeteren.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Positieve ervaring: Heb ondanks kleine oneffenheden al jaren goede ervaringen met Uw professionele staf. Mijn grootste bezwaar is Uw uiterst moeizame bereikbaarheid! Daar moet echt iets aan gebeuren, als U niet wilt dat nieuwe klanten hun heil elders zoeken.
Positieve ervaring: De mogelijkheid om een optie te nemen en bedenktijd is enorm fijn. En jullie zitten de aanvrager niet meteen op de nek. Verder een helder en eenvoudige manier om te boeken.
Geachte heer Stam,Hartelijk dank voor uw review. We streven er altijd naar om onze klanten een duidelijke boekingservaring te bieden zonder druk uit te oefenen. Wij hopen dat u geniet van uw cruisereis!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Negatieve ervaring: Zeetours Cruises geeft prima informatie aan hun klanten. je moet daarvoor wel 2x 40 minuten wachten tot je je vragen kunt stellen. Daarom krijgt ZT slechts 1 ster!
Negatieve ervaring: Een drama om een reis te boeken. Iemand telefonisch te pakken krijgen om iets te vragen of een reis te boeken duurt een eeuwigheid. Beloven terug te bellen wat niet gebeurd. Website onduidelijk/klopt niet. Op het laatst toch iemand getroffen die vriendelijk en behulpzaam was.
Negatieve ervaring: Telefonisch slecht bereikbaar. Geen alternatief voor gevraagde boeking van 'n specifiek hutnr, maar optie voor garantiehut (dan weet je niet waar je terecht komt). Aanbetaling van 40% heel erg hoog.
Positieve ervaring: Ik had graag voorafgaand aan mijn boeking een aantal vragen gesteld. Helaas is Zeetours telefonisch onbereikbaar wegens drukte. Omdat de prijzen opliepen dan toch maar geboekt zonder duidelijkheid over de antwoorden. Geen terugbeloptie en continu verwijzen naar de FAQ's (waar mijn vragen niet bijstonden). Verder erg jammer dat een prijsalert niet werkt: er komt geen melding.
Beste Edwin Kotylak,Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het zeer dat u ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken en dat uw vragen niet tijdig konden worden beantwoord. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw feedback meenemen om onze klantenservice te verbeteren. Ook zullen wij de prijsalert functie controleren en indien nodig aanpassen. Bedankt dat u voor Zeetours heeft gekozen en wij hopen dat u desondanks een fijne reis zult hebben.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Negatieve ervaring: In januari een cruise besteld naar de Noordkaap met de HAL. We waren helemaal enthousiast. Nu zien we dezelfde cruise, voor dezelfde prijs all inclusief! (amper 2 maanden later) Contact met Zeetours is erg gebrekkig, de telefoons doen het niet. Dan via mail. Maar jammer hoor, dan moet je maar niet zo vroeg boeken! Advies: nooit meer vroeg boeken, altijd pas op zijn vroegst een maand van te voren. Als het dan vol is, dan is dat gewoon jammer. We voelen ons nu niet eerlijk behandeld. Nota bene waren we van plan jaarlijks een cruise te doen! Ons enthousiasme is weg, bah. En de cruise moet 14 mei nog beginnen……..
Geachte heer,Hartelijk bedankt voor uw bericht.Wij kunnen ons uw gevoel goed voorstellen, wij zouden het zelf ook vervelend vinden als een reeds gekocht product later onder andere -gunstigere- voorwaarden geboekt kon worden. Dit is een veelvoorkomende situatie in de dynamische markt waarin prijzen en voorwaarden veranderen om de capaciteit te maximaliseren volgens de huidige vraag. Alle cruise maatschappijen bepalen hun prijzen afhankelijk van de vraag en het aanbod. Afhankelijk van de huidige vraag kan een hutprijs goedkoper of duurder worden naarmate de tijd vordert. Helaas worden de prijszettingen bepaald door de rederij, hierop hebben wij als touroperator geen invloed. Zodra de boeking is voltooid kunnen wij hier geen wijzigingen meer op aanbrengen, het op dat moment geaccordeerde bedrag is tevens wat door de rederij aan ons zal worden gefactureerd.Wij hopen het prijsbeleid van de rederij zo goed uitgelegd te hebben en hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Prettig gesprek gehad met Marcel. Er is ruim tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Tot nu zijn wij heel tevreden over de afhandeling van onze toekomstige reis. Als alles verder ook zo verloopt worden het zeker 5 sterren.
Geachte heer Over de Vest,Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te horen dat Marcel aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zijn blij dat u tevreden bent met de afhandeling van uw toekomstige reis en we zullen ons uiterste best doen om u de 5-sterrenervaring te bieden waarop u hoopt.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Zeetours heeft weinig meerwaarde voor het boeken van een cruise. Als je een beetje handig bent op internet kan je het zelf allemaal regelen. Behalve als je een cruise niet direct vanuit Nederland kan boeken bij de cruise maatschappij is het handig. Vorig jaar bij Zeetours een cruis geboekt vanuit Athene. Op eigen gelegenheid naar Athene gevlogen maar als je dan vraagt in welke haven (cruiseterminal) je moet zijn dan weten ze het antwoord niet. gelukkig was de taxichauffeur zo vriendelijk om lang de verschillende terminals te rijden zodat we ons schip konden spotten. Dit soort service verwacht ik van een organisatie als Zeetours dat zou voor mij de meerwaarde verhogen.
Geachte gast,wij betreuren het dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. Ons doel is om onze klanten zo goed mogelijk te helpen bij het boeken van een cruise, inclusief het verstrekken van informatie over de cruiseterminals. Deze informatie wordt bij de reisbescheiden kort voor vertrek verstrekt, daar deze informatie sterk aan verandering onderhevig is.Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Positieve ervaring: Wij hebben de cruise online bij jullie besteld,we hebben niemand van jullie gesproken,jullie zijn telefonisch onbereikbaar !!! Wij hadden ook moeite om Holland America Line te bereiken,konden niet inloggen. Hebben jullie personeelstekort? Sorry Sorry,wij hebben Maandagmorgen contact gehad over het annuleren van de cruise met Royal Caribbean.
Geachte heer,Bedankt voor uw boeking. Ons enthousiaste serviceteam staat 7 dagen per week voor u klaar om uw vragen te beantwoorden, zowel telefonisch als per e-mail als via onze website. Door de grote belangstelling voor cruisereizen zou het kunnen dat de wachttijd op piekmomenten op kan lopen. Dit heeft onze aandacht.Wij zijn u graag van dienst bij de voorbereiding van uw cruisereis. Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Negatieve ervaring: Zeer verwarrende informatie op de website steeds andere datums afhankelijk van welke link je aanklikt. Geen vermelding dat de vlucht een dag voor vertrek van de boot aankomt en dat je dus nog een hotel overnachting moet regelen. Uiteindelijk toch geboekt maar dan wordt de factuur foutief opgemaakt. Uiteindelijk maar naar het kantoor in Rotterdam gegaan waar je als je om 11:00 hebt afgesproken je om 10:55 aankomt nog 15 minuten voor een gesloten deur moet wachten tot iemand op de bel reageert. Overigens door de medewerker wel verder goed geholpen maar dat was ook het enige positieve
Positieve ervaring: Vaak komen tijdens het boeken van een cruise steeds meer kosten om de hoek kijken. Geldt ook hier. Elke stap levert keuzes op in het proces en langzamerhand neemt de prijs ook toe. Dit proces is echter wel transparant en niet veel anders dan bij andere. De informatie is op orde en de betalingstermijnen redelijk.
Beste Dirk Zuidgeest,Hartelijk dank voor uw feedback over het boekingsproces. We streven ernaar om alle kosten zo transparant mogelijk in kaart te brengen, zodat men niet voor verrassingen komt te staan. Wij wensen u heel veel voorpret toe en hopen dat u een prachtige cruise tegemoet gaat! Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Negatieve ervaring: Tot nu toe bedroevend. Eerst een dag niet tefonisch te bereiken om overleg te plegen over de te nemen hut. Dage erna op maandag een half uur aan de lijn gehangen zonder mededeling over wachttijd of hoeveel wachtende er voor ons waren. Later ongeveer zes e-mails met de zelfde strekking over de eerste betaling. Verder niets in de post of meer informatie over cruise of schip. Wij weten niet wat wij er van moeten denken. Waren bij de Holland Amerika lijn anders gewend. Maar dit was de enige bootreis die met kerst vanuit Nederland vertrok. Dit is tot nu toe onze ervaring. Belde mijnheer terug zei dat hij niet veel over het schip wist, maar de gekozen hut goed was in het midden van het schip.
Geachte mevrouw,Bedankt voor uw feedback. Deze is waardevol voor ons en wordt gebruikt ter lering en verbetering.Onze bereikbaarheid heeft onze hoogste prioriteit en het spijt ons dat deze op piekmomenten op kan lopen.Op onze website staat de door u geboekte cruise uitgebreid beschreven. Zowel de route als dit gloednieuwe schip van de rederij, voorzien van artist impression foto's . Omdat het schip op dit moment nog niet in de vaart genomen is, zijn wij nog niet in de gelegenheid geweest om dit schip te bezoeken. Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis. Bij eventuele vragen of verzoeken staan wij graag voor u klaar, zowel telefonisch of per mail.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Positieve ervaring: De boeking mag snel gemaakt. Niet prettig dat telefonisch contact niet mogelijk was. Je wilt niet langer dan 30 minuten wachten aande telefoon. Bij mijn vraag over een terugvlucht naar Amsterdam na de cruise, werd die doodleuk bijgeboekt (voor de hoofdprijs!) zonder overleg. Gelukkig kon ik dit er weer afhalen, maar zo hoort het natuurlijk niet!
Negatieve ervaring: Nu al spijt dat ik hier geboekt heb. Dure reis naar Australië geboekt wat niet echt soepel ging en tot overmaat van ramp doodleuk vertellen dat stoelen voor de vlucht pas 3 weken van tevoren zouden kunnen boeken en als de reis volledig betaald is. Nog nooit gehoord en meegemaakt. Dan zit je op een vlucht van 24 uur waarschijnlijk niet naast elkaar, terwijl de vliegmaatschappij zegt dat het wel kan maar aan Zeetours ligt. Zou in de voorwaarden staan maar vraag waar wordt niet beantwoord. Wat een spijt.... UPDATE na veel vijven en zessen donderdag restbetaling gedaan zodat tickets afgegeven konden worden en we stoelen zouden kunnen boeken. Je raadt het al: nog steeds geen tickets..... WAT EEN SPIJT
Geachte heer,Onze excuses voor deze gang van zaken, die persoonlijk met opgenomen is. We zien dat deze kwestie inmiddels geregeld is en wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.Uw Zeetours team
Positieve ervaring: Aanvankelijk veel onduidelijkheid in de offerte. Tot het laatst toe fouten, zowel in het eerste traject als in het tweede. We hebben ze zelf moeten wijzen op financiële fouten in de offerte waardoor we uiteindelijk zo’n duizend euro per persoon meer gaan betalen. Terecht natuurlijk maar ipv een bedankje kregen we een medewerker toegewezen die totaal geen enkele inleving had tav onze wensen en vrij halsstarrig en zeker niet klantvriendelijk overkwam. Daardoor uiteindelijk de boeking afgeblazen. Nu blijkt deze specifieke cruise alleen maar via Zeetours of de zusterondernemingen Cruisetravel en Cruisewinkel te boeken te zijn met als gevolg dat we alsnog de cruise hier hebben moeten boeken. Maar we hebben geen keuze dus toch maar geboekt.
Beste heer/mevrouw,We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en fouten in de offerte. Het spijt ons dat u ons heeft moeten wijzen op financiële fouten. We begrijpen uw frustratie en teleurstelling over de toegewezen medewerker. We hopen dat u desondanks een prettige cruise-ervaring zult hebben.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Negatieve ervaring: Cruise geboekt via Zeetours. Door een aanstaand overlijdensgeval laatste 1,5 week constant met Zeetours gebeld. Constant 30/40 minuten in de wacht. Geen enkele keer belde Zeetours ons, ondanks ze wisten van de situatie en ondanks ze wisten dat we snel moesten handelen. De rederij (AMCA) was bereid om om te boeken, het verzoek moest wel via Zeetours binnenkomen. Zelfde avond nog verzoek op mail gezet zodat Zeetours actie konden ondernemen. Zeetours was met alles niet adequaat en nam niet snel genoeg actie. Met als resultaat dat de reis op slot was en omboeken ook niet meer kon. Constant moest ik zelf bellen, constant 30/40 min in de wacht en als ik ze dan aan de lijn had zaten ze de algemene voorwaarden op te lezen of ze kwamen er op dat moment achter dat er bij hun in de computer ineens een actie of een vraag stond. Dit soort specifieke gevallen is Zeetours zeer slecht in om af te handelen. Het werd niet onze droomreis, wij zullen een volgende droomreis zeker niet weer via Zeetours boeken. Wij kozen niet voor onze situatie, konden het niet zien aankomen, maar weten nu wel dat je er zomaar in kan zitten. Dan wil je een partij hebben die je helpt, je terugbelt, snel handelt, samen op zoek gaat naar een oplossing, een oplossing zoekt buiten de algemene voorwaarden om, we wilde hiervoor extra bij betalen. Helaas is gebleken dat Zeetours hier niet de partij voor is.
Positieve ervaring: Een telefonische boeking gemaakt toen ik via e-mail de optie kreeg voor reis 79649 (3pers) schrok ik, €9832.48 Ik heb maar via zeetours internet geboekt toen kwam ik op €4944.16 uit. Dit verhaal via e-mail naar u verstuurd, maar geen reactie. En ik had ook een vraag over de vertrektijd van de terug vlucht, Kopenhagen/Amst of het nog mogelijk is een eerdere vlucht te krijgen. Ook geen reactie. Om een medewerker van zeetours aan de lijn te krijgen is erg lang wachten.
Fantastische ervaring: Snel geholpen en geboekt. Duidelijke emails.
Beste Janny Polak,Hartelijk dank voor uw mooie review!Met vriendelijke groet,Uw Zeetours Team
Fantastische ervaring: Zeer goede en snelle afhandeling van boekingsaanvragen en vragen aan Zeetours.
Beste Jan Goutier,Bedankt voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om klanten snel van dienst te kunnen zijn. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u nog andere vragen heeft, staan we altijd voor u klaar.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Ik heb telefonisch geboekt. Ben super vriendelijk te woord gestaan doorheen wat oudere meneer. Omdat ik bepaalde specifieke hut(ten) als voorkeur had opgegeven nog 2x contact gehad. Echt super goed en vriendelijk geholpen! Wel lange wachttijden om helpdesk te bereiken. Zelfs in de vroege ochtend
Beste Yvonne Visscher,Hartelijk dank voor uw positieve feedback We stellen uw opmerkingen over de langere wachttijd aan de telefoon op prijs en zullen ons best doen om dit te verbeteren. We wensen u heel veel voorpret en plezier toe op uw cruise.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Duidelijk en transparant en uitgebreid aanbod aan reizen
Fantastische ervaring: The wonderful town of Flåm in the heart of the Norwegian fjords. Beauty that will captivate you once and for all.
Fantastische ervaring: Heel erg goed geholpen en op mijn vragen goed andere gekregen
Fantastische ervaring: Wederom Prima en uitstekend geholpen met boeking Dank je Marcel
Fantastische ervaring: Nu al voor de 4e keer een cruise geboekt via Zeetours! De gedeelde interesse is zeer aangenaam. De kennis van zaken idem.
Fantastische ervaring: Onzettend goed geholpen. De man vertelde alles wat hij wist en deed dat met passie. We waren blij dat we langs zijn gegaan. Je hoort toch altijd meer dan je online boekt. Top!!!!!!
Fantastische ervaring: Hoi, boeking was snel geregeld. Medewerker was uiterst bekwaam en vriendelijk. Marcel
Beste Marcel de Brouwer,Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u bekwaam en vriendelijk te woord bent gestaan! Wij wensen u een hele fijne cruise toe.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: bij het telefonisch reserveren van een cruise (als je internet weer eens is vastgelopen), wordt je uitstekend te woord gestaan.
Beste Ed Ipenburg,Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie! We waarderen uw keuze voor Zeetours en wensen u een geweldige cruise-ervaring toe.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Medewerkers van Zeetours zijn beleefd, vriendelijk en behulpzaam. Er mag nog iets meer duidelijkheid komen in de opbouw van een optie of invoice. Een groot minpunt vind ik echter de slechte telefonische bereikbaarheid. Dit gaat ten koste van een goede dienstverlening, want na zo'n 20 minuten haak je af. Ook op een later tijdstip blijft de bereikbaarheid slecht, waardoor het lastig is om vluchten bij te boeken. Daar is telefonisch overleg noodzakelijk. Bij een calamiteit zijn ze wel heel accuraat en geven je snel bericht. Hiervoor compliment.
Fantastische ervaring: Aardig en professioneel personeel. Goede service.
Beste Nancy Hofman,Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback over onze medewerkers. We stellen uw waardering voor onze uitstekende service zeer op prijs. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Fantastische ervaring: Duidelijke website en communicatie via mail
Beste pmvlist,Bedankt voor uw positieve feedback over onze website en communicatie via e-mail. We streven er altijd naar om duidelijke communicatie te bieden en zijn blij te horen dat dit gewaardeerd wordt. We zullen ons best doen om deze standaard voort te zetten. Bedankt voor uw vertrouwen in Zeetours.Met vriendelijke groet,Uw Zeetours team
Laat uw mening over Zeetours Cruises:
Zeetours Cruises verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
Marathons International
GI Travel B.V.
Gay Sailing Adventures by SAILORdudes
Top of the World Reizen
Mekka Reizen
Méditerranée Reizen
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.