High Standard Travel

Aalscholver 19, 9728 XK, Groningen
Aalscholver 19
9728 XK, Groningen
050 527 3142

Openingstijden

High Standard Travel heeft de beschrijving nog niet ingevuld.

Rechtsvorm:  High Standard Travel is een eenmanszaak, ingeschreven in het handelsregister  van de Kamer van Koophandel te Groningen, onder nummer 02044241. Directeur/eigenaar is  Titus Akkermans. High Standard Travel is gevestigd te 9613 AV XX Meerstad, Sterneiland 3, telefoonnummer 0031 6 53713054.


Site:  De site van High Standard Travel is: www.highstandardtravel.nl of www.hstravel.nl  De voor communicatie te gebruiken email-adressen zijn uitsluitend:  1) [email protected]  2) [email protected]  3) [email protected] 


Alle door High Standard Travel aangeboden pakketreizen vallen onder de STO-Garant, waardoor aan de wettelijk verplichte garantiestelling wordt voldaan.

We spreken van een pakketreis als die aan twee voorwaarden voldoet: 1. De reis bestaat uit minstens twee diensten. Bijvoorbeeld touringcarvervoer en een hotel. Maar kan ook vervoer en een excursie of rondreis zijn. 2. De reis duurt minstens 24 uur of bevat minimaal één overnachting.

Nadat High Standard Travel uw pakketreis definitief doorgang kan laten vinden (op basis van het minimum aantal deelnemers) start de betalingsprocedure via Stichting Derdengelden Certo Escrow (SDCE)

Verzekeringen en aansprakelijkheid:
 Tijdens het vervoer geldt een ongevalleninzittenden- en bagageverzekering, afgesloten door de houder van het te gebruiken voertuig. Aansprakelijkheid voor letsel en schade buiten het voertuig, zoals in de accommodaties, tijdens de excursies en tijdens de vrije-tijds invulling van de reis wordt uitdrukkelijk uitgesloten. High Standard Travel is niet verantwoordelijk voor gedragingen van personeel van accommodaties, gidsen of anderszins ingehuurde krachten en sluit aansprakelijkheid voor deze gedragingen bij voorbaat uit. High Standard Travel zal haar gasten altijd zoveel mogelijk van hulp en bijstand voorzien tijdens de uitvoering van haar reizen. High Standard Travel wijst haar gasten op de mogelijkheid van het afsluiten van een reis- en annuleringsverzekering. De verantwoordelijkheid voor het afsluiten van deze verzekeringen ligt bij de gasten zelf. Geen aansprakelijkheid wordt door High Standard Travel aanvaard voor schade waarvoor aanspraak bestaat op een reis-, annulerings- en/of ziektekostenverzekering, welke geacht worden door de gast te zijn afgesloten. Mochten genoemde verzekeringen niet tot uitkering over gaan, terwijl High Standard Travel wel aansprakelijk is voor de schade van de gast, kan de aansprakelijkheid van High Standard Travel nooit verder gaan dan een vergoeding van ten hoogste eenmaal de reissom per persoon. Ook aanspraak van een gast op schadevergoeding wegens gederfde vakantievreugde kan, indien High Standard Travel hiervoor aansprakelijk is, nooit verder gaan dan een vergoeding van ten hoogste eenmaal de reissom per persoon. High Standard Travel biedt haar gasten de mogelijkheid een reis- en/of annuleringsverzekering, al dan niet doorlopend, af te sluiten bij INFO-WONEN, adviescentrum voor hypotheken en verzekeringen te Groningen, het financieel adviesbureau van Titus Akkermans te Groningen, onafhankelijk intermediair, vergunningsplichtig volgens de Wet Financiële Dienstverlening, onder controle en handhaving van de Autoriteit Financiële Markten en beschikkend over de relevante vergunningen onder nummer 12004345. 

Uitvoering van de reis:  De reisbeschrijving op de site www.highstandardtravel.nl is de basis voor de reisuitvoering van de onderhavige reis. Onvoorziene omstandigheden tijdens de reis kunnen tot wijziging van de reisuitvoering leiden. High Standard Travel zal er alles aan doen om in voorkomende situaties zo goed als mogelijk alternatieven aan te bieden. Uitgangspunt is dat deze alternatieven, naar het oordeel van High Standard Travel, zo veel mogelijk gelijkwaardig zijn aan de oorspronkelijke reisbeschrijving. Onvoorziene omstandigheden kunnen niet leiden tot het annuleren door de gast tijdens de reis of door enige compensatie anderszins. Uiteraard behoudt de gast het recht een klacht (schriftelijk en/of mondeling) in te dienen.   
Reisdocumenten:  De gast is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het meenemen van de juiste reisdocumenten. Het niet in het bezit hebben van de juiste reisdocumenten, zoals een geldig paspoort, een visum of anderszins valt buiten de aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid van High Standard Travel. Indien het niet hebben van de juiste reisdocumenten leidt tot het staande houden van de gast bij grensovergang of tijdens een andere controle door de bevoegde autoriteit, leidt dit niet tot het stilleggen van de reis, zelfs als de gast van de bevoegde autoriteit niet meer verder mag reizen. De gast dient in deze gevallen zelf voor de terugkeer naar de woonplaats te zorgen. De reissom wordt niet geheel of gedeeltelijk vergoed.   
Gezondheidstoestand van de gast / vaccinaties:  De gast beoordeelt zelf of hij de reis mentaal en fysiek aan kan. Uiteraard staat het de gast vrij om aan bepaalde reisonderdelen niet deel te nemen, om welke reden dan ook. Dit leidt niet tot enige restitutie op de reissom. Eventueel benodigde vaccinaties zijn de verantwoordelijkheid van de gast zelf en aansprakelijkheid voor het ontbreken hiervan bij de gast wordt door High Standard Travel bij voorbaat uitgesloten.


Wijzigingen tijdens de reis door de gast:  Wijzigingen tijdens de reis door de gast leiden niet tot enige verplichting van High Standard Travel om de reis daarop aan te passen. Ook leidt dit niet tot enige restitutie van de reissom. Wel stelt High Standard Travel zich ten doel te luisteren naar de motivatie van de gast voor deze wijzigingen en daarin mee te denken en waar mogelijk te assisteren.  
Verdere verplichtingen van de gast:  Tijdens de reis wordt de gast geacht de middelen die de High Standard Travel in de breedste zin van het woord ter beschikking stelt als een goed “huisvader” te gebruiken. Hij wordt ook geacht de bezittingen van zijn medereizigers te respecteren en de belangen van de medereizigers in het oog te houden. High Standard Travel houdt zich het recht voor de gast aan te spreken op zijn gedrag. Bij herhaaldelijke ernstige misdraging van de gast kan High Standard Travel besluiten de gast voor verdere deelname aan de reis uit te sluiten. Indien tot een dergelijke maatregel wordt besloten zal de betreffende gast zich nimmer kunnen beroepen op gehele of gedeeltelijke restitutie van de reissom. 


Drugs:  Het meenemen van drugs tijdens de reis wordt uitdrukkelijk door High Standard Travel verboden. Alle gevolgen van het niet houden aan dit verbod zijn voor rekening van de gast. High Standard Travel aanvaardt geen enkele aansprakelijk voor het meenemen en/of gebruiken van drugs, zowel soft- als harddrugs. Het overmatig gebruik van alcohol tijdens de reis en/of tijdens reisonderdelen of het meenemen van meer dan de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol, tabak en/of andere goederen valt onder ditzelfde verbod.  Aansprakelijkheid van High Standard Travel wordt hiervoor bij voorbaat uitgesloten.   
Annulering van een reis door High Standard Travel:  High Standard Travel houdt zich, tot 7 kalenderdagen voor vertrek, het recht voor een reis te annuleren wanneer er naar het oordeel van High Standard Travel te weinig deelnemers zijn. Andere calamiteiten kunnen naar het oordeel van High Standard Travel ook reden voor annulering zijn. Te denken valt aan uitval of plotselinge annuleren vanwege andere omstandigheden van de accommodatie, voertuig of gids, een plotseling afgegeven negatief reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse zaken of andere overmacht in de breedste zin van het woord. Het naar het oordeel van High Standard Travel te gebruiken criterium voor annulering van de reis is of de reis nog naar de hoge standaard van High Standard Travel kan worden uitgevoerd en of de veiligheid van de gast zo veel mogelijk kan worden gewaarborgd. High Standard Travel verplicht zich de gasten van de annulering zo spoedig als mogelijk is op de hoogte stellen. Indien gewenst en mogelijk zal High Standard Travel een zo goed mogelijk alternatief aanbieden. In geval van annulering door High Standard Travel heeft de gast recht op volledige restitutie van de reissom.   
Annulering van een reis door de hoofdboeker:  De hoofdboeker heeft het recht de reis tot uiterlijk 40 dagen voor vertrek kosteloos te annuleren.  Bij latere annulering van de reis geldt de volgende tabel:  - bij annulering tussen 40 dagen en 22 dagen voor vertrek is 50% van de reissom verschuldigd;  - bij annulering binnen 21 dagen en 8 dagen voor vertrek is 75% van de reissom verschuldigd.  - bij annulering binnen 7 dagen voor vertrek is 100% van de reissom verschuldigd.  High Standard Travel stelt zich ten doel op een prettige wijze met haar gasten om te gaan en High Standard Travel kan naar zijn oordeel, op een voor de gast gunstiger wijze, anders met deze staffel omgaan.   
Klachten:  Klachten zullen naar redelijkheid en billijkheid worden behandeld. Een klacht wordt zo mogelijk ter plekke afgehandeld. Beoordeling van de klacht ligt in handen van High Standard Travel. Indien naar het oordeel van High Standard Travel een klacht geldelijk moet worden gecompenseerd wordt hierover zo spoedig mogelijk consensus gezocht met de klager. De uitbetaling van de financiële compensatie vindt binnen 14 dagen na uitvoering van de reis plaats. 

Sterneiland 3 9613 AV Meerstad 06 53713054 [email protected]

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

High Standard Travel: Meningen

5/5 (1 Meningen)
Harm S. Rutgers 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede ervaringen met deze heren en hun reizen. Zeer ervaren reisleiders.

Laat uw mening over High Standard Travel:

1 = slecht
5 = Uitstekend

High Standard Travel verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.8 (4)
Atma Asia Travel

Atma Asia Travel

Zie adres- en contactgegevens
Lepelaar 44 - 9728 XD, Groningen
050 527 4183
5 (5)
Birds4you.nl dé vogelexcursie specialist / For a guided birding tour in the Netherlands.

Birds4you.nl dé vogelexcursie specialist / For a guided birding tour in the Netherlands.

Zie adres- en contactgegevens
G. Sterringastraat 6 - 9728 VV, Groningen
06 83613185
5 (1)
The Great Unknown

The Great Unknown

Zie adres- en contactgegevens
Henri Dunantlaan 2 - 9728 HD, Groningen
06 15260778
4.9 (13)
Grounded Expedities

Grounded Expedities

Zie adres- en contactgegevens
Suikerlaan 24 - 9743 DA, Groningen
06 48256375
4.5 (38)
TUI Groningen Helperplein

TUI Groningen Helperplein

Zie adres- en contactgegevens
Helperplein 1 - 9721 CX, Groningen
050 525 7080
Carla Joustra

Carla Joustra

Zie adres- en contactgegevens
Parkweg 82 - 9725 EL, Groningen
050 527 9850
5 (1)
Odysseus Zeilvakanties

Odysseus Zeilvakanties

Zie adres- en contactgegevens
Hereweg 114 - 9725 AK, Groningen
050 311 1165
1 (1)
Dh-reizen

Dh-reizen

Zie adres- en contactgegevens
Hereweg 69 - 9725 AC, Groningen
06 14503896
5 (215)
Borrelvloot

Borrelvloot

Zie adres- en contactgegevens
06 83555334
Travel Ventures B.V.

Travel Ventures B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Ubbo Emmiussingel 108 - 9711 BK, Groningen
050 711 5261
5 (2)
Euroboatcharter

Euroboatcharter

Zie adres- en contactgegevens
Viaductstraat 3-8 - 9725 BG, Groningen
050 820 0200
5 (1)
Asgard Reizen BV

Asgard Reizen BV

Zie adres- en contactgegevens
Ganzevoortsingel 2 -1 - 9711 AL, Groningen
050 368 4828

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt