
TUI Groningen Helperplein

Informatie over TUI Groningen Helperplein
Openingstijden
- maandag: 10:00–13:30, 14:00–17:30
- dinsdag: 10:00–17:30
- woensdag: 10:00–17:30
- donderdag: 10:00–17:30
- vrijdag: 10:00–17:30
- zaterdag: 10:00–17:00
- zondag: Gesloten
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over TUI Groningen Helperplein:
TUI Groningen Helperplein is een zeer gewaardeerd reisbureau dat bekend staat om zijn uitstekende klantenservice en deskundige medewerkers. Klanten hebben consistent positieve ervaringen gedeeld over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, met vele complimenten voor medewerkers zoals Gerda en Marvin.
Enkele van de sterkste punten zijn:
- Persoonlijke aandacht: Medewerkers nemen de tijd om elk detail met je door te nemen en zorgen ervoor dat al je wensen vervuld worden.
- Snelle en duidelijke communicatie: Klanten kunnen rekenen op snelle reacties op hun vragen en duidelijke uitleg over boekingen.
- Goede tips en adviezen: De medewerkers denken actief mee en geven waardevolle tips voor een geweldige vakantie-ervaring.
- Opvolging na de reis: Klanten worden gebeld na hun vakantie om te vragen of alles naar wens is geweest.
Hoewel de service over het algemeen zeer goed wordt beoordeeld, zijn er ook enkele opmerkingen over lange wachttijden, vooral tijdens drukke momenten. Dit is echter vaak verholpen met een drankje en geduld van de klanten.
TUI Groningen Helperplein is de perfecte keuze voor wie op zoek is naar een betrouwbare en klantgerichte reiservaring. Veel klanten geven aan dat ze zeker terug zullen komen voor hun volgende vakantie!
TUI Groningen Helperplein: Meningen
Fantastische ervaring: Super reisbureau, altijd vriendelijk met veel kennis! Behulpzaam om een vakantie uit te zoeken, waar je het helemaal naar je zin gaat hebben. Dat gaat zo al jaren lang! Toppers!
Negatieve ervaring: Daar was dan eindelijk de dag om onze droomvakantie te boeken naar Amerika. Binnengestapt bij TUI Helpman om alles klaar te maken omdat we dat niet zelf wouden doen. Liever iets meer betalen en het laten uitvoeren door kenners in het vak dachten wij. De werknemer toen aanwezig was Marvin. Uitgelegd dat we een rondreis wouden maken en graag in Orlando wouden beginnen. Reis samengesteld, Amsterdam-Newark, Newark-Orlando, Orlando-Frankfurt en Franfurt-Schiphol. Niet gevraagd om overstappen maar dit kon volgens Marvin allemaal goed en het zou allemaal goed komen. Mooi mapje meegekregen met info en telefoon nummers die we konden bellen mocht er wat zijn. Achteraf bleken dit allemaal loze praatjes. De overstaptijd in Newark naar Orlando was zo kort dat we de vlucht zagen weggaan terwijl we aan het rennen waren naar de gate. Een koffer was nog in Newark terwijl de andere al onderweg was naar Orlando. Niemand die ons daar te woord kon staan. Als je niet stress bestendig bent heb je een hele grote uitdaging. In Nederland was alles dicht dus niemand te bereiken. Door veel inspanning en enorme hoge telefoon kosten eindelijk zelf een vlucht uren later kunnen pakken naar Orlando. Op de terugvlucht nog vele malen erger. Onze vrouwen zouden ons op Schiphol oppikken. Helaas kregen we bij de landing te horen dat de hele vlucht waar we bij Tui voor betaald hebben van Frankfurt naar Amsterdam compleet geannuleerd was. Nogmaals niemand die ons wat kon vertellen. De vrouwen uit Amsterdam naar Düsseldorf laten rijden want we waren helemaal gebroken van de vlucht. Zelf hoge kosten moeten maken voor een trein ticket. Eenmaal aangekomen thuis alles voorgesteld bij Marvin en die zou het verder oppakken. Inmiddels 6 a 7 maand verder en we zijn niks wijzer. Meerder malen gemaild, alles netjes gedocumenteerd en op de mail naar ze gezet. Op aanvraag van Marvin een Power of Attorney request formulier ingevuld en hem de recht gegeven om voor ons te spreken. Nog niks en ze willen niks voor ons betekenen. Vandaag klachtenlijn gebeld en ze verschuilen zich weer achter de winkel in Groningen. Korte opsomming: Vakantie via Tui besteld en betaald. Hoge telefoon kosten gemaakt. Vlucht gemist en uren moeten wachten in Newark Vlucht geannuleerd waar we voor betaald hebben en die we nooit gehad hebben. Kosten gemaakt om ons uit Duitsland te halen. Trein tickets moeten betalen vanuit Frankfurt naar Düsseldorf. Dit allemaal zonder enige hulp van Tui. Bij de incassering van de factuur zijn ze lief en doen alles voor je en als het fout gaat wil niemand je helpen. Waar heb je dan een reisbureau voor. Gister hebben we Marvin bezocht in Groningen bij Tui en onze ongenoegen geuit. Daar werd een beetje verscholen achter de nieuwe Europese regels. Aankomende week gaan we onze ongenoegen weer uiten en volgende week zeker ook een keer of 3/4. Dit net zo lang tot dat iemand van Tui ons simpelweg normaal als klant behandelt en ons verhaal aanhoort. Wij vinden het jammer als er dan klanten in de winkel zijn die weggaan, maar vinden ook dat je oude klanten goed moet behandelen voordat je nieuwe aanneemt.
Negatieve ervaring: Waardeloze service, geen toegevoegde waarde. Begin dit jaar een reis laten samenstellen door Marvin van Tui. Overstap in New York was te krap waardoor de aansluitende vlucht gemist werd. We hebben zelf een andere vlucht moeten boeken aangezien tui niet bereikbaar was. Door eigen inspanning alles gered. Terugvlucht via frankfurt, bij het landen werden we geïnformeerd dat de aansluitende vlucht gecanceld was. Weer geen informatie of hulp vanuit tui. We hebben zelf tickets aangeschaft voor de sneltrein a €177,- zodat wij naar huis konden. Na thuiskomst zijn wij naar tui gegaan en hebben dit bij Marvin aangekaart. Marvin beloofde ons dat hij alles zou regelen In de laatste 6 maand hebben wij zeer weinig informatie en/of uitsluitsel gekregen. 2 weken geleden een mail van Marvin om tui namens ons mandaat te geven voor de schadeloosstelling. Deze week een mail van Marvin gekregen dat ze niks konden doen en als wij aanspraak op schadeloosstelling willen, dat wij zelf contact moeten opnemen met de desbetreffende vliegmaatschappij. Conclusie: tui faalt in de opdracht om een vlucht met overstap voorspoedig te laten verlopen, geld incasseren gaat wel goed maar als het fout gaat geven ze niet thuis. Kortom, een reisbureau heeft geen toegevoegde waarde, je kan beter thuis op de laptop een reis boeken. Al met al is dit een principe kwestie geworden en zullen wij alle mogelijkheden aangrijpen om alsnog de service krijgen die je mag verwachten.
Fantastische ervaring: Vanmorgen geweest om een reis te boeken. We zijn super goed geholpen door Gerda. Ze heeft alle wensen die we hadden kunnen vervullen. Dank je wel Gerda voor je hulp. We komen zeker weer terug.
Beste Marjon, Wat fijn dat mijn collega de juiste accommodatie heeft gevonden voor jullie. Na ons telefoongesprek wist ik dat Gerda jullie fantastisch kon helpen. Wij hopen dat jullie zullen genieten van deze vakantie. Vriendelijke groet, Team Helpman
Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam personeel. Reageren snel bij vragen over de boeking. Transfers ook goed geregeld.
Beste mevrouw v. Alphen, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om voor ons een review te schrijven. Wij zijn erg blij dat uw reis naar tevredenheid is verlopen en dat u onze service waardeert. Met vriendelijke groeten, Marvin
Fantastische ervaring: Aanrader Reisbureau Tui Groningen Helpman! Top vakantie gehad @Gran Canaria alles super geregeld! Geholpen door Marvin die leuke tips gaf en meedacht over extra opties! Bedankt! Wij boeken hier zeker weer!
Beste mevrouw Craje, Heel erg bedankt dat u mijn tips over mijn favorite bestemming waardeert. Wanneer u weer voor ons kiest zorgen we ervoor dat jullie met nog meer tips and tricks op vakantie gaan ;) Met vriendelijke groeten, Marvin
Fantastische ervaring: Deze review plaats ik vanaf Torremolinos, een vakantie voor dochter en mij waarbij er nogal wat moeilijkheden waren qua budget en last minute. Ik weet niet meer de naam van de vrouw die mij in eerste instantie hielp maar alle respect voor haar tijd en geduld! Werd de tweede keer geholpen door Marvin en oh my wat doortastend en geweldig heeft hij ervoor gezorgd dat deze vakantie kon slagen! Geen woorden voor, ook niet voor deze fantastische bestemming! Vlieg angst verdwenen en wat een mooie ervaring voor de eerste keer vliegen van dochter! Wanneer er weer een vakantie wordt geboekt zal dat ook weer bij TUI zijn, geen twijfel. Dan wel met een wat ruimer budget;)
Beste mevrouw Jager, Wat fijn dat wij een fantastische bestemming hebben mogen vinden voor jullie samen. De eerste medewerker die u heeft geholpen was Marlies en wij zijn nu samen uw review aan het lezen. Wat fijn dat u tijdens uw vakantie de tijd heeft genomen hiervoor. Dit stellen wij zeer op prijs! Ga nog lekker genieten en kom gezellig voor een kopje koffie langs om jullie vakantie verhalen te vertellen. Groetjes vanuit een regenachtige Helpman. Marlies & Marvin
Fantastische ervaring: Al jáááren het reisbureau waar wij reizen boeken.
Negatieve ervaring: Ik wilde graag een afspraak maken om een reis naar Bali te boeken, omdat ik goede ervaringen had in het verleden, telefonisch werd door de medewerker aangegeven dat ze dat eigenlijk niet meer doen.. gewoon naar de winkel komen, in de ochtend is het 't minst druk. En de openingstijden online checken. Dit werd vorig jaar ook gezegd en toen stond ik voor een dichte deur met een briefje er op. En ook vandaag stonden we 10:00u voor de deur met het hele reisgezelschap, er werd gezegd dat we niet naar binnen konden omdat ze tot 11:00u afspraken hadden staan! Inmiddels ook al betaald voor het parkeren.. waarom wordt er dan niet aangegeven dat de winkel vandaag pas na die tijd open is om langs te komen? En waarom geen afspraak inplannen met ons, bij zo'n groot reisgezelschap? We gaan nu naar een andere locatie..
Geachte heer F, Wij vinden het ook ontzettend vervelend dat wij u vanmorgen niet konden helpen. Echter kan het voorkomen dat wij aan de balie bezet zijn en dan hebben wij inderdaad op dat specifieke moment geen plek aan de balie. Bij TUI kunt u via TUI.nl een afspraak inplannen tussen 10:00 en 11:00. Echter door het zogenoemde hoogseizoen werken wij niet op afspraken na 11:00 uur en hebben wij inloop momenten en bent u van harte welkom. U bent altijd op de hoogte van onze actuele openingstijden door deze te controleren op google.nl en/of tui.nl. Deze kunnen inderdaad ééns per kwartaal afwijken door een training. Met vriendelijke groeten TUI Helperplein
Fantastische ervaring: Klantvriendelijk personeel en in de buurt
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Positieve ervaring: Goede service
Fantastische ervaring: Goed advies
Hallo Jan, bedankt voor je mooie review! :D
Fantastische ervaring: Na een slechte start van de boeking (online) en heel wat mensen van TUI gesproken te hebben, kreeg ik Marvin aan de telefoon, van dit filiaal. Wat een verademing!!!! Over 3 weken vertrekken wij en hij heeft heel veel frustratie weggenomen. Super klantvriendelijk, maar geef je ook echt het gevoel dat hij zich 100% voor je in zet! Gewoon super geholpen. Marvin, je bent een toppertje!!!
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen na een turbulente start!
Hoi Dasha, Hartelijk dank voor je review!
Fantastische ervaring: Kom hier vaker om mijn reizen te boeken
Fantastische ervaring: Supervriendelijk personeel die heel goed met je meedenken en echt de tijd voor je nemen. Ik boek hier vaak een vakantie!
Hartelijk dank voor uw vriendelijke review!
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen na een turbulente start!
Fantastische ervaring: Leuk reisbureau, zijn altijd vriendelijk en denken met je mee.
Hallo Richard, bedankt voor je review. Dat horen we graag! :-D
Fantastische ervaring: Vriendelijk, behulpzaam en correct!
Hallo Mannie, bedankt voor je review. Leuk om te horen! :D
Positieve ervaring: Uitstekend geholpen. Een dergelijke zaak is geen overbodige luxe voor de klanten van TUI.
Bedankt voor uw positieve review!
Fantastische ervaring: goed geholpen door vriendelijke pers daarzo.bij thuis komst kaartje van of de vakantie goed was .maw.top
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat we u naar wens hebben kunnen helpen!
Fantastische ervaring: It was a very fast and amazing service I received from Gerda she is nice and friendly and she took her time and explained everything step by step . Easy to locate and Highly recommended.
Fantastische ervaring: We zijn super geholpen door Gerda, nam de tijd voor ons, uiteindelijk hebben wij onze zomer vakantie geboekt bij Tui Helperplein.
Dank u wel voor deze review. We zijn blij dat we een mooie vakantie hebben kunnen regelen voor u!
Fantastische ervaring: Kennis van zaken en heel behulpzaam.
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Fantastische ervaring: Hebben mij prettig geholpen en tevreden.
Fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen!
Positieve ervaring: Zeer goed geholpen, ik weet wel waar ik de volgende boekingen zal gaan doen, dus Helper plein.
Dag meneer Sloots, bedankt voor uw positieve review. U bent van harte welkom in ons reisbureau, we helpen u graag!
Positieve ervaring: Misschien is een cursusje klantgerichtheid iets?
Bedankt voor uw reactie. Helaas is ons aanbod in verre reizen op dit moment nog beperkt en hebben we u daarom niet kunnen helpen aan een mooie reis. We hopen dat we u een volgende keer in elk geval wel kunnen overtuigen van onze Smile. Graag tot ziens.
Fantastische ervaring: Goede service en vriendelijk.
Goedemorgen meneer Molog, hartelijk dank voor uw mooie review!
Positieve ervaring: Fantastische mensen die met je meedenken, luisteren naar je wensen, je goed informeren en zelfs bellen als je weer thuis bent, om te vragen of alles naar wens is geweest. We zijn super fijn geholpen en komen zeker terug!
Bedankt Renske voor deze mooie review. Graag tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen door de dames Echt de tijd genomen Goede uitleg
Fantastische ervaring: Ja voor ons altijd al een fijn reisbureau. Altijd goed geholpen,duidelijkheid goede informatie...
Fantastische ervaring: Hier worden wij altijd héél fijn geholpen bij het uitzoeken van vakantiereizen en gaan nergens anders heen. Geweldig leuk, kundig en behulpzaam personeel.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam! Precies wat je nodig hebt van je reisbureau.
Positieve ervaring: Het personeel was super, alleen de wachttijd was lang. Maar met een kop koffie, en tijd voor mij geen probleem. Ga zo door
Fantastische ervaring: Prima geholpen door een alleraardigste dame.
Positieve ervaring: Een betrouwbare reisbureau. Vriendelijk en behulpzaame personeel.
Positieve ervaring: Prima service. Luisteren goed naar je wensen en geven goede voorlichting
Fantastische ervaring: Heel goed geholpen. Top!
Laat uw mening over TUI Groningen Helperplein:
TUI Groningen Helperplein verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


Dh-reizen


The Great Unknown

Global-Tickets by TD Entertainment C.V.

Puur Kroatië

Euroboatcharter

Carla Joustra



Birds4you.nl dé vogelexcursie specialist / For a guided birding tour in the Netherlands.

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.