
60 Plus Reizen

Informatie over 60 Plus Reizen
Openingstijden
- maandag: 10:00–15:00
- dinsdag: 10:00–15:00
- woensdag: 10:00–15:00
- donderdag: 10:00–15:00
- vrijdag: 10:00–15:00
- zaterdag: Gesloten
- zondag: Gesloten
Voor een onvergetelijk avontuur!
Leuke reizen organiseren naar steeds weer nieuwe bestemmingen, zodat we één of meerdere keren per jaar een paar dagen gezellig samen zijn. Dat is ons doel. En daar beleven we zelf ook heel veel plezier aan.
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over 60 Plus Reizen:
60 Plus Reizen is een reisorganisatie die zich richt op de oudere doelgroep en biedt verschillende reizen en excursies aan. Klanten hebben ervaren dat de organisatie uitblinkt in het verzorgen van leuke en goed georganiseerde vakanties, met uitstekende reisleiders en chauffeurs die deskundig en vriendelijk zijn. Veel reizigers prijsden de reiservaringen naar bijvoorbeeld de Dolomieten, Oberwiesenthal en de Moezel, waarbij ze genoten van de zorgvuldige planning en begeleiding tijdens de reizen.
Positieve punten van 60 Plus Reizen zijn onder andere:
- Uitstekende reisleiders zoals Nienke en Maarten, die goed geïnformeerd zijn en de excursies tot een succes maken.
- Goede hotels en vervoer, met comfortabele bussen en vriendelijke chauffeurs.
- Een fijne groepssfeer waarbij veel interactie is tussen reizigers, wat resulteert in gezellige reiservaringen.
Echter, er zijn ook enkele negatieve ervaringen gerapporteerd. Sommige bezoekers voelen zich misleid door de manier waarop prijzen en aanbiedingen worden gepresenteerd. Klanten hebben ook gesuggereerd dat er onduidelijkheid kan zijn over extra kosten, zoals servicekosten, en dat bepaalde prijzen vooral afhangen van het boeken van een reis. Dergelijke elementen kunnen enkele reizigers ontmoedigen.
Desondanks blijft 60 Plus Reizen een populair reisbureau dat jaarlijks duizenden tevreden klanten krijgt, en men moedigt nieuwe reizigers aan om het zelf te ervaren. Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in goed georganiseerde groepsreizen op maat, is 60 Plus Reizen zeker de moeite waard om te overwegen.
60 Plus Reizen: Meningen
Fantastische ervaring: Het is weer genieten op de cruise
Fantastische ervaring: Hele fijne reis
Fantastische ervaring: Fantastisch
Negatieve ervaring: Wat een nep is dit zeg Alleen maar dmv een puzzelactie klanten lokken Je hebt een prijs gewonnen, die dan uiteindelijk worden verloot onder de deelnemers die zijn gekomen dus weinig kans erop! Mooie praatjes dat wel maar trap er niet in ! Voor iedereen dan wel een troostprijs en op de foto zie je dan een leuk pakket ♀️ Maar wat krijg je EEN PUZZELBOEKJE echt vreselijk dit Nee mensen kies dan maar beter voor andere busorganisaties
Fantastische ervaring: Alles tip top
Fantastische ervaring: Wat een prachtige cruise Rijn/Moezel op de Asara. Veel gezellige mensen aan boord en Nienke als een prima reisbegeleidster. Ook de catering, verzorgd door het personeel, was geweldig.
Fantastische ervaring: Wat een prachtige reis. Na het lezen van de recensies toch wat spanning. Maar wat is het genieten. Nieuwe bedankt en ook de gehele crew
Fantastische ervaring: Top
Negatieve ervaring: Hele mooie reis gehad op de cruise. Een echte aanrander
Fantastische ervaring: Wat een prachtige cruise en Van a tot z goed geregeld
Fantastische ervaring: Vandaag terug van de elzas zeer vriendelijke chauffeur en die heel goed kon rijden door een steegje waar je geen vuist tussen moest houden toen we er in moesten rijden, de beglijtster Ninke geeft alles heel duidelijk door wat er te zien is en wat we gaan doen en hoe, zeer vriendelijk,je kunt er mee lachen ze regeld alles voor je als er iets is alles is zeer goed geregeld (slaapplek ,eten )helemaal top
Negatieve ervaring: Ik heb een elektrische fiets gewonnen en zie op hun website allerlei extra voorwaarden. Pure misleiding. Bah. Goed dat ik deze recentie op tijd heb gelezen.
Fantastische ervaring: De reizen zijn prachtig en enorm goed verzorgd. Laat je niet misleiden door de negatieve review maar ga van je eigen ervaring uit.
Negatieve ervaring: 0 respons op vraag om adres te verwijderen uit systeem. (Verhuizing oud eigenaar) nu al 9x contact proberen te zoeken. Bellen, mailen, brief sturen.. ja we gaan hem verwijderen wordt aan de telefoon gezegd.. en alsnog ontvangen we brieven.. 0 mailtjes terug..
Negatieve ervaring: 60 plus reis naar Kroatië afgelopen 9 dagen,over 60plus zeg niks,wel een prachtig land waar de chauffeur ons veilig langs stuurde afz m.m
Negatieve ervaring: Wat een onzin allemaal. Je geeft op basis van een puzzel aan dat iemand 1 van de 8 mooie prijzen heeft gewonnen, ook nog eens met een code voor 1 van de kluizen. Je komt dus hoopvol langs om een prijs te incasseren. Blijkt het een langdurig verkoop verhaal van een gladde verkoop organisatie. Je neemt vrij om met je schoonvader mee te gaan en de mooie prijs op te halen. Het kost dus alleen maar geld en je krijgt helemaal niets. Dus wees gewaarschuwd om hieraan niet mee te doen.
Negatieve ervaring: Kijk de uitzending van Max vakantieman bij omroep Max van 22 juli 2024. Een organisatie die niet aangesloten is bij een garantiefonds en geen klachten/geschillen commissie heeft. Laat hun klanten letterlijk in de kou staan.
Negatieve ervaring: Een grote wanvertoning, je werd enorm gemanipuleerd en voorgelogen. We zijn met een.open vizier er naartoe gegaan en met een puzzelboek () gedesillusioneerd naar huis vertrokken. Wat een poppenkast. Advies: ga er niet naartoe, zonde van je tijd
Negatieve ervaring: Deel 2 het vervolg. Nee prijzen win je niet de loterij staat voor de deur meteen geselecteerde groep mensen. Maar goed, we gaan voor het spreekwoordelijk puzzelboekje dat je krijgt, dacht ik. Maar nu door ziekte geveld, kan gebeuren bij een 60+ er natuurlijk krijg je te horen dat je 1 dag van te voren maar iemand moet zoeken die naar de meeting gaat. Tsja iedereen kan natuurlijk op zo'n doordeweekse donderdagmiddag. En Helaas meneer kreeg ik telefonisch te horen, dan vervalt U prijs. DE vraag blijft natuurlijk wel open welke prijs, maar als je ziek bent en niet kunt, dan is 60+ reizen echt een zee sociaal meevoelende organisatie, die niet eens begrip op kan brengen voor ziekte. Blijft jammer, het concepts is goed, maar de uitwerking in een doelgroep als slaat de plank helemaal mis. Wees gewoon eerlijk en vertel ook precies dat het een verkoop praatje is waar je naar toe gaat, en waar je mogelijk je o zo groots aangekondigde prijs kunt gaan ophalen. Maar bij leven en welzijn doe ik volgend jaar weer mee, en hoop ik wel naar de meeting te kunnen gaan. Dan kan ik daar in het openbaar, weliswaar achter geheel gesloten deuren mijnverhaal is gaan doen. Dus 60+ het is beter om mij niet opnieuw uw puzzle actie te sturen. Deel 1 Nee, je gaat er niet vanuit dat je de hoofdprijs wint. maar een verrassingspakket zoals aangegeven voor iedereen die komt en mee heeft gedaan, daar ga je voor. Of niet. Hele middag zitten en dan uiteindelijk ja hoor geen winnaar wat ik ook niet had verwacht, maar en nu komt ie een puzzelboekje voor alle niet winnaars. Dit is het verrassingspakket als je mee doet met puzzels van 60plusreizen. Het is een grote schande om mensen zo te misleiden. korting op tweede persoon met win cheque en bonus prijs..niet eens gezien. 60 plus reizen je moet je schamen om op deze manier dus reclame te maken. Toegevoegd bericht. Helaas blijkt 60 plus reviews ook niet goed te kunnen lezen blijkt uit de reactie op dit bericht. veel puzzel plezier allemaal. A
Het is altijd jammer als je aan iets meedoet en niet dat wint wat je verwacht, u heeft meegedaan omdat u van puzzelen houd, daarom een puzzelboekje waar u weer fantastische prijzen kunt winnen, misschien heeft u dan meer geluk.
Negatieve ervaring: Ze smeren oudere mensen onder het mom van een prijs een reis aan. Er wordt je vrijwel gedwongen om de prijs (korting op een reis) aan te nemen. Mijn moeder had graag de reischeque gehad om eventueel later iets uitzoeken. Dat kon niet, ze moest gelijk iets uitzoeken. Ook werd ze verplicht om een servicepakket voor 2 personen te betalen, terwijl ze eventueel alleen mee zou gaan. Ter plekke wordt aangegeven dat je dan nog tot 42 dagen voor de reis nog kunt annuleren. En dan zou het voorschot weer teruggestort worden. Later viel er een rekening inde bus voor 2 personen. Dit is nooit afgesproken. Deze gaat dus niet betaald worden. Mail gestuurd met het verzoek om terugbetaling. Kortom: pas op!!! Ze laten oudere mensen formulieren tekenen zonder ze op de voorwaarden te wijzen.
Fantastische ervaring: Vandaag terug gekomen van een fantastische reis.Vorig jaar 2x de Cruise gedaan en nu een 8 daagse reis naar de Dolomieten. Het was geweldig. Maarten onze reisleider heeft ons begeleid op meerdere excursies en kon veel vertellen over dit prachtige gebied. Onze chauffeur Bert was een topper , wat kan die man rijden en hij heeft een heerlijke humor. Het was een gezellige groep, bijna familie. Veel met elkaar opgetrokken. Veel gezongen en een gezellige muziek/dansavond gehad. Al met al hebben mijn man en ik enorm genoten. 60 plus dank jullie voor deze fantastische reis. Gert en Ina
Negatieve ervaring: Ook wij zijn bij een bijeenkomst geweest nav het winnen van een puzzel. Ook bij ons waren ze de prijs vergeten mee te nemen uit Groningen maar zou nagestuurd worden. Inmiddels 5 weken verder en niets. Ik lees hier dat dit iedere keer bij iedereen voorkomt. Kan het niet anders benoemen dan oplichting. 1x kan maar blijkbaar is het terugkerend
Negatieve ervaring: Geraffineerde vorm van misleiding. Mijn moeder dacht iets gewonnen te hebben. Dit staat ook in de brief zoals in de bijlage. Zeer misleidende tekst. Als je al een "prijs” wint moet je er in ieder geval grof voor betalen. En het ergste is dat vooral oudere mensen worden aangeschreven. Trap er niet in.
Positieve ervaring: Wij zijn verschillende keren mee geweest Het klopt de reizen zijn niet goedkoop. Er is op de reizen en de leiding niets aan te merken. Wij hebben zeer genoten van onze reizen Morgen naar Ommen we kijken er naar uit.
Fantastische ervaring: We hebben een hele fijne reis gehad naar Oberwiesenthal in Hotel am Fitchelberg We waren met een heel fijn gezelschap onderweg met een geweldige chauffeur Ernst. Daar ter plaatsen hadden we Maarten als onze reisleider,die ons heel erg veel over de omgeving en alles kon vertellen. Ook in het hotel hadden we een leuke kamer. Wij kijken op deze geweldige reis heel fijn terug De natuur was ook blij dat we er waren. We zijn op 21-4-2024 vertrokken en kwamen in de sneeuw in ons hotel aan. Mooier kon niet in een ski gebied. Wij hebben genoten
Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie. Heb je een (zogenaamde) prijs gewonnen, komen ze niet eens opdagen en ze laten ook niets weten dat ze niet komen.
Fantastische ervaring: Hallo ik wou even reageren op de busreis van en naar de cruise naar de Moezel. De beide chauffeurs gingen pauzeren bij een tankstation, waar geen gelegenheid was om rustig te consumeren. Geen tafels om bij te zitten. Er is ook geen rekening gehouden met de oudere mensen, na een lange zit van 4 uur. Verder een mooie reis
Negatieve ervaring: Pas bij een oplichting geweest. We zouden na afloop een cadeau krijgen maar helaas waren ze deze 'vergeten' deze zou opgestuurd worden maar tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb nu mijn bedenkingen over deze organisatie na het lezen van alle reviews. Maar blijft geduldig wachten op ons cadeau. Mocht hij binnenkort komen meld ik dat ook hier Na2wweken nog geen cadeau ontvangen
Fantastische ervaring: Fantastisch!
Fantastische ervaring: Wat is het weer genieten, Nienke dankjewel
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren.
Fantastische ervaring: De cruise was prachtig over de moezel, alleen de chauffeur die ons naar de boot bracht, was niet bepaald vriendelijk.
Negatieve ervaring: Geld aftroggelen bij mensen die zogenaamd een cadeaubon hebben gewonnen. Vervolgens een factuur van een reis sturen, zonder dat ze weten dat ze überhaupt een reis geboekt hebben. Wat gappen!! Trap er niet in.
Fantastische ervaring: 4 daagse vakantie in Valkenburg met mijn vrouw was heel gezellig en hebben genoten deze dagen onze reisleidster Nienke die wij al kende van een bootreis heeft ons twee dagen voorzien van leuke tripjes veel gezien en geweldige presentatie van Nienke onderweg ook de chauffeur Erick wist ons door de kleinste straatjes te loodse wat al een kunst op zich was kortom super weekend gehad
Positieve ervaring: We hebben het reuze naar onze zin gehad, leuke reisleiding incl. Chauffeur met zijn schoenen tik. Veel gezien, veel gelachen, echt vakantiegevoel. Gr. Mary en Sevinc.
Negatieve ervaring: Ze beloven van alles maar je krijgt niks. Zelfs tijdens een presentatie die ze houden laten ze mensen buiten in de regen staan. Zelf zijn ze niet aanwezig. Het gebouw is gewoon gesloten. SCHANDE SCHANDE OPLICHTERS. Telefonisch zijn ze NIET bereikbaar. Ze zijn zgn. druk.
Negatieve ervaring: klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.
Bedankt voor uw reactie, zou u ons een mail willen sturen met uw klacht, zodat we er aan kunnen werken onze klantvriendelijkheid te verbeteren.
Negatieve ervaring: Oplichting trap er niet in
Hartelijk dank voor uw reactie, we kunnen uw naam niet vinden in ons database, dus u bent nog nooit met op vakantie geweest, neem even telefonisch of per mail contact met ons op, we begrijpen uw reactie niet.
Negatieve ervaring: Ze hebbvan alles beloofd en laat ons ergens voor betalen en niet bij gezegd dat je binnen 14 dagen kan annuleren. Dus wij zijn het geld kwijt. En ik heb meerderen keren gevraagd om mijn gegevens uit hun bestand te halen maar ze blijven steeds versturen terwijl ze hebben beloofd het niet meer te versturen. Dit is een waardeloze reisbureau en ze komen niet naar wat ze hebben beloofd
Normaal gesproken kunnen pakketreizen niet geannuleerd worden, wij geven een extra service van 14 dagen bedenktijd dit stond op het formulier die u heeft meegekregen. na 14 dagen betaald u 40% van de reissom. We hebben uw gegevens uit ons database verwijdert.
Negatieve ervaring: OPLICHTERS. Trap er niet in, je betaalt veel te veel voor hetgene ze aanbieden. Trap ook niet in de prijzen die ze zogenaamd weggeven. Een grote oplichting.
Hartelijk dank voor uw reactie, we geven dagelijks vele prijzen weg die goed van kwaliteit zijn, onze reizen zijn aangepast naar onze doelgroep, dus geen appels met peren vergelijken. ps. lees ook eens de positieve reviews!
Negatieve ervaring: Een poos terug een keer mee gedaan aan de puzzel om wat te winnen. Bericht gekregen dat ik wat gewonnen had, en dit op kon halen bij een zaaltje hier in de buurt. Daar gekomen zaten we met een man of 20. Vervolgens kregen we een lange presentatie over hun reis-aanbod. Daarna kwam er een prijsuitreiking, en zou ik een vakantie hebben gewonnen. Een andere dame net zo, maar zij mocht eerst de prijs 'op haar naam laten zetten'. Gelukkig vertelde ze mij dat ze €175 moest betalen voor service kosten en dat zij anders geen prijs kreeg. Hierom vroeg ik na of dit klopte, en dat was het geval. Dus heb vriendelijk bedankt en ben mooi weer weggegaan. Als ze van te voren hadden gezegd dat je eerst veel geld moest betalen om wat te winnen waarvan je niet eens weet of je het wil gebruiken was ik niet eens gekomen. Update: ik krijg nu een reactie van 60plusreizen over dat het normaal is wanneer iemand het gelijk in wil zetten, maar er is aan ons niks gevraagd of gezegd of we het wel of niet gelijk in wilden zetten, en ook niet dat we er over na konden denken. We moesten gewoon gelijk betalen en als we dat niet deden kregen we de prijs niet.
Ter informatie: Als men een reischeque wint en deze meteen wil inzetten voor een reis naar keuze is het normaal dat er een aanbetaling moet worden gedaan. Dit geeft voor beide partijen een zekerheid. Als men een reischeque wint en wil er over nadenken kan dat ook, het risico bestaat dan dat de reis na keuze is volgeboekt. Men is niets verplicht, maar vol is vol.
Fantastische ervaring: Van begin tot eind heeft men rekening gehouden met de wensen van de mensen. Zo heeft men voor mij en mijn reisgenote speciaal een opstapplek in Bunnik gecreëerd. Voor anderen werd een extra bezoek aan een Kerstmarkt gerealiseerd. De bus was van alle gemakken voorzien v.w.b. drinken en toiletbezoek. De buschauffeur informeerde ons allervriendelijkst tot het moment dat onze Nederlandse gids het van hem overnam. Deze heeft alle excursies voortreffelijk begeleid en van informatie voorzien op alle gebied: historisch, natuur, recreatie en de inwendige mens. Het hotel was ook van alle gemakken voorzien, heerlijk ontbijt- en dinerbuffet met enorme keuze mogelijkheid, goede bedden, schoon sanitair. Voor herhaling vatbaar dus.
Hartelijk dank voor uw reactie, we ontvangen u graag op één van onze volgende reizen.
Fantastische ervaring: Fantastisch dankjewel ninke en de rest
Graag gedaan, groetjes van Nienke.
Negatieve ervaring: Oppassen, spelen in op de oudere wensen
We reizen jaarlijks met 6000 tot 7000 reizigers die we een fantastische vakantie mogen verzorgen.
Fantastische ervaring: Wat een top reis en wat een geweldige bemanning en cruise director Nienke
Top, zo moet het zijn, hartelijk dank voor uw reactie en groetjes van Nienke.
Fantastische ervaring: Ik vindt het van a tot z geweldig niks op aan te merken alles is er . Voor herhaling vatbaar. Zeg het voort zeg het voort
Heerlijk om dit te lezen, hier doen we het voor. bedankt voor het geven van 5 sterren.
Fantastische ervaring: Het was een mooie ervaring met de gezelligheid van de hele crew zoals de service en de gast vrijheid
Fijn dat u het naar de zin heeft gehad en bedankt voor het geven van 5 sterren.
Fantastische ervaring: Een geweldige ervaring met 60 plus reizen in Duitsland/Alena, met een topper als Nienke als reisleidster.
Hartelijk dank voor uw compliment, groetjes van Nienke.
Negatieve ervaring: Gezellig 8/12/2023 op TV. Omroep MAX iets met meldpunt & problemen !! De mensen in Groningen maken overal een probleem van. Oude oma’s oplichten !!
Onze tip is lees ook eens een keer de positieve berichten of ga naar onze facebookpagina, om een algemene indruk van ons te krijgen.
Fantastische ervaring: Vier dagen naar Padeborn geweest met 60+ reizen prachtig en suppergoed verzorgd zeer veel keuze uit het eten zowel bij het ontbijt als ook bij het diner fantastische chauffeur en reisleider met uitleg over de bezienswaardigheden nu vijf busreizen gemaakt met 60+ reizen en nooit teleurgesteld geweest gaan zeker nog een keer boeken .
Hartelijk dank voor uw bericht, we zijn hier heel blij mee dat u een fijne vakantie heeft gehad. graag tot de volgende keer.
Fantastische ervaring: 17 t/ 21 november, cruise met Ms Alena. Het was een leuke reis genoten van de omgeving en entertainment. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw mooi bericht, het is fijn om te lezen dat u heeft genoten, daar is een vakantie ook voor bedoeld. in Maart 2024 hebben we weer een aantal vol charters geregeld, als u weer mee wil, reageer dan snel, een aantal afvaarten zijn al volgeboekt met een lange wachtlijst. er zijn nog afvaarten waar ruimte is.
Negatieve ervaring: Pas goed op met deze partij, en trap en niet in. Gladde verkoop praatjes, bingo's waar IEDEREEN iets wint. Ze zijn nergens bij aangesloten (geen ANVR of SVR)- wat zelfs illegaal is als pakketreis aanbieder-. Ze laten oudere mensen luchtig vrijblijvend formulieren invullen, met maar liefst 69 euro reserveringskosten p.p. En als je de kleine lettertjes van dit "vrijblijvende" formulier niet leest, ben je na 14 dagen 40% van de som verschuldigd. Hele vreemde praktijken die eigen voorwaarden, zeker omdat ANVR daar nog niet bij in de buurt komt. De enorme reserveringskosten ben je hoe dan ook kwijt. Ordinaire manier om zoveel mogelijk te verdienen over de rug van goed vertrouwende ouderen. Hier moet heel snel een stokje voor gestoken worden. Google ook maar op deze partij met kassa, ombudsman etc etc. Alsjeblieft. Doe hier geen zaken mee.
Geachte heer van den Enden,Wat jammer dat u onze lezing zo heeft ervaren. Iedereen heeft inderdaad een prijs gewonnen dat staat ook in de uitnodigingsbrief wat deze prijs is word altijd in de lezing bekend gemaakt.( wij zien uw reactie hiervan dus als positief dat u blij bent dat iedereen wint ). Wij zijn aangesloten bij het VZR Garant wat ook een garantiefonds is net zoals het SGR wat u opnoemt. Dat wij daarom illegaal bezig zijn wat u beweerd is dus zeker niet juist! Dat wij onze eigen voorwaarden hanteren is voor de klant alleen maar positief zo kunt u tot 42 dagen voor vertrek gratis omboeken en kan zo vaak als u maar wilt. Een fijn punt in ons service pakket waar door de reiziger altijd de mogelijkheid heeft om om te boeken en niet hoeft te annuleren. Dat onze annuleringsvoorwaarden afwijken van de ANVR is nihil om u voorbeeld te gebruiken wij vragen 40% van de reissom. de ANVR 35%.Wij hopen ook dat u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen in een lezing en misschien zult u dan positiever tegen onze reisorganisatie aankijken.met een vriendelijke groet,60 Plus Reizen
Fantastische ervaring: Vorige week, samen met mijn zus naar Paderborn gegaan. Mede dankzij de aardige en professionele chauffeur Daan en de gids Maarten hebben wij 4 fantastische dagen gehad. Leuke plaatsen bezocht met kerstmarkten en verder prima excursies. Voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor uw reactie en het geven van de maximale aantal sterren.
Fantastische ervaring: Net terug van een 4daagse reis naar Paderborn samen met mijn moeder.Enorm genoten.Leuke reisleider,fijn hotel met goed eten.Ook de excursies waren erg leuk. Wij verheugen ons alweer op onze volgende vakantie
Fijn dat u een mooie reis heeft gehad en bedankt voor u 5 sterren recensie! tot de volgende reis60 plus reizen
Fantastische ervaring: We hebben genoten en de verzorging was geweldig altijd vriendelijk . En Nienke was een geweldig reisleidster en ook de captain 2 en 2 . Het is een aanrader . En het eten is helemaal prima en ook reinheid komt op de eerste plaats. Bedankt
Bedankt voor uw 5 sterren recensie en wat goed om te lezen dat u het zo naar u zin heeft gehad.tot de volgende cruise!
Fantastische ervaring: 4 dagen met 60plus naar Paderborn geweest. Wat een gezelligheid! Prima chauffeur en een reisleider die mooi vertelde. De excursiedagen waren erg leuk en zelfs goed te doen voor mensen van 80 en 90 jaar. Het hotel was prima, met heerlijk eten. Kortom..voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de reactie en graag tot de volgende keer.
Fantastische ervaring: Weer een geweldige ervaring en Nienke is top
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren.
Fantastische ervaring: Een goed reisbureau wordt aan alles voldaan goed hotel goede excursies al met al zeker de moeite waard om mee te gaan
Hartelijk dank voor het geven van vijf sterren.
Negatieve ervaring: Oplichters!!!! Schandalig hoe deze misdadige organisatie oudere mensen keihard bedriegen met verkooppraatjes op bijeenkomsten naar aanleiding van zogenaamde prijs gewonnen bij een puzzel. Reizen worden niet gemaakt, maar er wordt wel 2x69 euro in rekening gebracht. Gemeen en misdadig hoe oudere mensen hier de dupe van worden. Ga daarom niet met dit bedrijf in zee. Wees gewaarschuwd. En vertrouw zeker niet Dhr. ... hij kan sluw praten maar is gewoon een gluiperige oplichter.
Onze tip is: lees ook eens als negatieveling de positieve reacties of kijk een op onze facebook pagina, daar staan vele mooie verhalen van onze reizigers.
Positieve ervaring: Gisteren blij verrast op onze reis door de organisatie. Trouwdag.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en dank u wel voor het geven van sterren.
Fantastische ervaring: Een goed reisbureau wordt aan alles voldaan goed hotel goede excursies al met al zeker de moeite waard om mee te gaan
Fantastische ervaring: Prima
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren.
Negatieve ervaring: Las veel negatieve berichten omtrent hun werkwijze. Laat ik beginnen met dat je niks maar dan ook helemaal niks verplicht bent om een reis te accepteren!!⚠️ Ze zouden mensen lokken met een prijs. Het enige wat mensen moesten doen is een plekje reserveren bij de presentatie. Er zal ongevraagd een handtekening gezet moeten worden voor het een en ander, en dan had je zo pats boem later in een keer iets getekend van een reis waar je niet meer van af kon ?? Et cetera et cetera. Hier is totaal niks van waar. Ik had een prijs gewonnen met een woordzoeker, plaatsje gereserveerd in Warnsveld in de pauw. Oké ik moest even een paar uur naar hun werkwijze luisteren maar werd goed vermaakt met een kopje koffie en de reisaanbod wat ze hadden. Alle deelnemers in de zaal hebben een kaartje waar hun naam op stond ingeleverd bij de spreker van 60+ reizen. Hij trok daar enige winnaars uit die gebruik konden maken van een reis naar keuze. Er werd standaard 100 150 of € 250 korting gegeven op een reis. boekte je hier voor twee personen. Dan was de korting dubbel dus geen € 100 korting maar € 200. Na een kleine pauze werd bij iedereen die de reis gewonnen had, gegevens ingevuld en het bedrag van € 69 servicekosten betaald waren scala van voordelen voor te krijgen was. Ik had niks geen reis gewonnen, maar er waren nog prijzen te vergeven een iPad, robot stofzuiger, video deurbel, Reischeques van bepaalde bedragen en een driedaagse vakantie op basis van halfpension. Ik ging met de video deurbel naar huis. Het ging allemaal super eerlijk helder en transparant. De spreker van 60+ zei tegen iemand in de zaal noem een getal tussen de één en de 10. En trok uit alle overgebleven formulieren netjes tot dat hij bij het genoemde getal was. Dus alle deelnemers in de zaal bepaalde met de trekking waar hij zou stoppen, eerlijker dan dat kan het bijna niet. Ik wil nogmaals beamen dat alle negatieve berichten omtrent deze manier van vakanties aanbieden ik mij daar niet in kan vinden. Er is alles duidelijk uitgelegd Door beide jongens. Er zaten leuke vakanties bij waaronder het zwarte woud of Tirol. Voor ieder wat Wils. Jammer dat hun video deurbel ekken V6 loopt op een aiwit app Een echte oplichting app eerst seme gratis en zonder blik of blozen een verplichte abonnement op de mouw spelden.!⚠️ Echt slecht Op hun puzzel kaartje, wordt zelfde bel afgebeeld. Mensen hebben hier dus helemaal niks aan. Daardoor 2 sterren van mij.. 1x nooit meer.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Het is inderdaad jammer dat men bij iedere willekeurige videodeurbel het maakt niet uit van welk merk, een abonnement kunt afsluiten om videobeelden te kunnen opslaan. Men kan de videodeurbel gewoon gebruiken, ook zonder abonnement, maar helaas zonder video opslag.
Negatieve ervaring: Je moet een ster geven, als het kon gaf ik -10 sterren. Afgelopen maandag 2 oktober uitgenodigd voor een bijeenkomst bij de Componist in Assen. In de uitnodigingsbrief werd aangegeven dat je familieleden mee mocht nemen voor de gezelligheid. Mijn schoondochter met kleinzoon (baby van 5 maanden) meegenomen. Wat schetst mijn verbazing, mijn kleinzoon werd de toegang geweigerd, omdat hij geen 18 jaar was. Wat een lachertje, wat een oplichtersbende. Ook de andere gasten vonden het belachelijk dat de baby niet mee naar binnen mocht. Is mijn kleinzoon niet welkom, dan ben ik ook niet welkom. Probeer nu contact met de klantenservice te krijgen, lukt ook niet. Ik kan me voorstellen dat ze geen telefoon willen aannemen. Als ik de recensies lees is het ook bijna alleen maar slecht. Mensen trap er niet in. Je wordt besodemietert.
We zijn 60 plus reizen, geen kinderopvang. stuur even een mail met uw adresgegevens dan zullen we de baby een leuk cadeautje sturen.
Positieve ervaring: Netjes goed uitgelegd
Hartelijk dank voor uw complimenten.
Negatieve ervaring: Oplichters
Kort maar krachtige, als er een frustratie opduikt is het vaak een woord wat al snel van toepassing is. Helaas kunnen we dit in geen enkel context plaatsen. Uw naam is niet in ons database niet te vinden, daarom vragen we u contact met ons op te nemen, dit kan telefonisch of via de mail.
Negatieve ervaring: Onduidelijk
Hartelijk dank voor uw bericht, stuur ons even een mail wat precies onduidelijk is, zodat het duidelijk wordt. [email protected]
Fantastische ervaring: Heel goede ervaring
Hartelijk dank voor uw reactie.
Negatieve ervaring: Niks voor ons
Dat mag.
Fantastische ervaring: Zeer prettig
Het is mooi om te zien dat we 5 sterren van u hebben gekregen.Hartelijk dank!
Negatieve ervaring: Ik hou niet van deze praktijken
Dat mag, we kunnen niet iedereen tevreden stellen.
Negatieve ervaring: Not good
Als u ergens niet mee eens bent of wanneer iets onduidelijk is, reageer dan even via de mail ([email protected]), zodat we duidelijkheid kunnen verschaffen, deze informatie is voor ons onduidelijk.
Positieve ervaring: Nog geen reiservaring
Hartelijk dank voor het geven van 4 sterren, we hopen u binnenkort op één van onze reizen te mogen verwelkomen voor de laatste ster.
Fantastische ervaring: Prima reizen Leuke telefoniste.dik te vreden.
Hartelijk dank voor de complimenten.
Fantastische ervaring: Heel behulpzaam en vriendelijk geholpen, daarom 5 sterren!
Top, we zijn met uw beoordeling HEEL blij.
Positieve ervaring: Weet nog niet wat ik er van moet vinden
Hartelijk dank voor uw reactie, als u van de reviews leest is het altijd lastig, sommige zijn positief andere weer negatief. Mijn tip is: probeer eens een 4 of 5 daagse reis, bevalt dat goed, dan kunt eens een langere reis uitproberen. Klanten te winnen is geen probleem, maar klanten te behouden is een hele uitdaging. We bestaan nu 10 jaar en iedereen tevreden te stellen is onmogelijk en toch gaan we ervoor.Met een vriendelijke groeten bedankt voor het geven van 3 sterren.
Fantastische ervaring: Monica is vriendelijk aan de telefoon en geeft nuttige informatie .
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren aan onze vriendelijke telefoniste.
Fantastische ervaring: prettig telefoongesprek gehad. Goede ervaringen met de reizen.
bedankt voor het geven van 5 sterren.
Positieve ervaring: Weinig keuze in reizen en/of data. Wel tevreden klanten.
Hartelijk dank voor uw review, er gaan voor 2023 meer bestemmingen en reisdata bij komen.
Fantastische ervaring: Aardige medewerkster met duidelijke uitleg! Hier heb je wat aan en je voelt je gehoord!
Fijn dat u een mooie reactie heeft gegeven, laats spraken we een klant die zei: als alles goed is, waarom zou ik een review plaatsen, daarom waarderen we uw review enorm!
Negatieve ervaring: 60 plus reizen Waardeloos. Beloven veel maar in de praktijk komt er weinig van uit. Hotel niet 60 plus vriendelijk.
Het is spijtig om te horen dat u niet tevreden bent,We kunnen uw naam helaas in ons database niet vinden.Zou u ons een gedateerde mail willen sturen?We vinden het namelijk belangrijk dat ieder gast tevreden is.We gaan hoe dan ook uw probleem oplossen.
Negatieve ervaring: ordinaire reisen verkoop, je deelt niet mee in het prijzenpakket als je geen reis besteld!!!!
Dat is jammer, iedereen doet mee met de uitreiking va onze prijzen, we begrijpen dat het zuur is wanneer niet de prijs gewonnen wordt wat in gedachten is. De volgende keer wensen we u meer geluk, misschien wint u dan wel de hoofdprijs.
Negatieve ervaring: 1 ster te veel. Een “bedrijf” dat misbruik maakt van de goedheid/ ontwetendheid van oudere mensen. Schandalig.
Jammer dat we u in ons database niet kunnen vinden, dat betekend u heeft nog nooit deelgenomen aan onze prijsuitreiking/presentatie en u bent nog nooit met ons op vakantie geweest. U leest alleen de berichten van uw soortgenoten. Het is voor ieder bedrijf een gevecht tegen mensen die een oordeel geven over een bedrijf die ze helemaal niet kennen. Onze tip is dan ook ga een keer naar een prijsuitreiking en een keer mee op reis en oordeel dan opnieuw, zodat we u beoordeling serieus kunnen nemen. Kritiek mag, daar worden we samen alleen maar beter van.ps. kijk eens op onze facebookpagina daar vind u mooie verhalen en plaatjes van leuke positieve mensen die genieten van hun wel verdiende vakanties https://www.facebook.com/60plusreizen
Negatieve ervaring: Blij dat ik de reviews heb gelezen zodat ik niet naar die zgn prijsuitreiking hoef te gaan waar je zoals zovaak in Nederland wordt belazerd .U heeft 1 van 8 prijzen gewonnen wat een . Wat een giller !!!!
Als u een brief van ons heeft gekregen waar in staat dat u 1 van de 8 prijzen heeft gewonnen, dan is dat zo.Het is jammer dat u uw prijs niet komt ophalen.U bent niets verplicht, we geven een korte presentatie over onze reisorganisatie want we geven veel geld uit aan prijzen en combineren dat met het promoten van ons reisbureau.Desalniettemin hopen we u te mogen ontvangen, zodat u zelf kunt oordelen en niet zoals zo vele die oordelen en niet aanwezig zijn geweest bij een presentatie en nog nooit met ons op reis zijn geweest.Lees ook eens de reviews van onze reizigers, deze kunnen en mogen oordelen uit ervaring.
Positieve ervaring: Mijn vraag om een reis om te boeken, met in achtneming van de 42 dagen regeling, werd gewoon opgevolgd. 60-plus reizen doet wat het belooft!
Hartelijk dank voor uw reactie, daar is het service plus pakket ook voor bedoelt.
Negatieve ervaring: Net een informatie middag gehad van 60+ reizen wat een Flop Trap er niet in de gewonnen prijs een puzel boekje Een besotemieterrij Grote Flop
Jammer dat u niet de prijs gewonnen heeft die u in gedachten had, misschien heeft u de volgende keer meer geluk.
Negatieve ervaring: Het zijn oplichters, Ze lokken ouderen met mooie kado's om een reis aan te smeren. Lees de verhalen bij hoofdstukje "Oplichters".
Wij lokken niet, maar wij geven iedere week bakken vol met mooie bruikbare cadeaus weg met duizenden euro's aan reischeques.Onze tip is dan ook om een keer deel te nemen aan onze prijsuitreiking om een goed en duidelijk beeld te krijgen van ons fantastisch bedrijf, zodat we uw reactie serieus kunnen nemen.
Negatieve ervaring: Mocht niet naar binnen want was geen 60+ Ik had een prijs gewonnen en die kwam ik ophalen. Achteraf moesten ze nog een verloting doen. Dus ze lokken je dat je je gewonnen prijs op moet halen maar als je er komt heb je weer geen prijs gewonnen.nepperij mensen stinkt er niet in !!
Geachte, Debbie van Urk.De reden waarom u niet aan de prijsuitreiking heeft kunnen deelnemen is voor ons onduidelijk. Iedereen boven de 18 jaar mag deelnemen. We zullen dit intern gaan onderzoeken. De prijzen worden onder toezicht van alle deelnemers verloot, het zou fijn zijn als u, uw verhaal ons kunt mailen, zodat we onze vertegenwoordiger ter plaatse er op kunnen aanspreken. Excuses voor het ongemak.
Positieve ervaring: Onlangs 4 dagen naar Thüringen Wald geweest. Het was een goed geslaagde mini vakantie. Martin de chauffeur super aardige man, en Maarten de reisleider, wat een kennis heeft hij.
Bedankt voor uw feedback en het geven van 4 sterren, TOP.
Positieve ervaring: Na een 2de telefoontje, nu met Monica, werd mij duidelijk hoe de manier van werken is bij 60+ reizen. Jammer dat het in 2 keer moest, maar eind goed al goed. Wij kijken uit naar een mooie reis.
Fijn dat we het positief konden oplossen en dat we daarvoor 4 sterren hebben gekregen, we wensen u een fijne vakantie.
Positieve ervaring: Tot nu toe reageren ze snel op mailtjes en zijn to the point. Wij hebben een reis geannuleerd en op basis van hun reactie, lijkt het erop dat ze reeds betaalde reserveringskosten netjes gaan terug betalen.
Negatieve ervaring: Liefst geen ster ik had een prijs gewonnen en zou die op maandag gaan ophalen in de fakkel in uithuizen maar dit was zomaar afgeblazen zonder tegen bericht . Dus kan waarschijnlijk fluiten naar de prijs
Hartelijk dank voor uw bericht, we hebben iedereen bericht die zich hebben aangemeld voor de prijsuitreiking. neem even contact met ons op zodat we het samen kunnen oplossen, dat mag via de mail of telefonisch. [email protected]
Negatieve ervaring: Prettige jongens leuk verteld maar de werkelijkheid is echt anders bv Kroatië 8 dagen prijs met korting temperatuur?? 20 graden plus maar werkelijkheid van 8 t m16 graden en +_ 10 dagen regenwat een waardeloze voorlichting vergeet geen warme jas mee te nemen dat zeggen ze op internet wat waardeloze voor lichting en op lichting dus voor ons nooit ik voelde mij en ons 85 plus alleen Bus vakantie van te voren nooit over gesproken
Hartelijk dank voor uw bericht "na regen komt zonneschijn"
Negatieve ervaring: Zonde van de middag en een waardeloos puzzelboekje waar je ook weer reizen mee kon winnen die echt niet goedkoop zijn. Mensen blijf gerust thuis als u wordt benaderd om u prijs af te halen.
Bedankt voor uw reactie, jammer dat u met de gezellige middag en het puzzelboekje niet tevreden bent, het is natuurlijk zuur als men niet de prijs wint die verwacht wordt, u kunt met het puzzelboekje weer opnieuw mee doen en mooie prijzen winnen, waaronder reischeques, tablets, camera deurbellen en robotstofzuigers enz. misschien heeft u dan meer geluk. Succes.
Negatieve ervaring: ik heb deze zomer een prijs gewonnen. het viel me tegen dat je iets wint maar wel al 65 euro moet betalen om de prijs te innen. eigenlijk ben ik een beetje overrompeld. daarbij had ik nog een tablet gewonnen die zo langzaam is dat je er nog geen krant op kan lezen. al met al is het je blij maken met...........
Hartelijk gefeliciteerd met uw gewonnen prijzen. Jammer dat we daar maar 1 ster voor krijgen.Als je een reischeque wint kun je deze meteen inzetten en wordt direct verrekkend met de reisprijs. De reis hoeft dan niet meteen betaald te worden. Na 14 dagen krijgt u de rekening en moet u 50% van de reissom betalen, de rest betaald u 6 weken voor vertrek.Bij een reservering moet u dan alleen de servicekosten betalen.Wat betreft de tablet, een extra geheugenkaartje is misschien de oplossing, zodat het opslag geheugen vergroot wordt.Al met al hopen we dat we u nu wel blij hebben kunnen maken.
Negatieve ervaring: Ik heb een prijs gewonnen met het oplossen van een simpele puzzel. Ik bel om me aan te melden voor de prijsuitreiking/presentatie en vraag expliciet of ik één van de acht prijzen heb gewonnen of alleen de troostprijs. De mevrouw aan de telefoon verzekerde mij dat ik echt een prijs had gewonnen. Nou, je voelt het aankomen. Ik ging naar huis met een kleurboek. Echt schandalig. En ik vind ze ook niet heel eerlijk over de prijzen. Niet heel fijn deze middag.
Het is jammer dat u een van de gewenste prijzen niet heeft gewonnen en we begrijpen uw teleurstelling.De prijzen worden verloot na een korte presentatie over 60 plus reizen door één van onze vertegenwoordigers.Iedereen gaat met een prijs naar huis, dat kan ook een troostprijs zijn, een kleurboek is bij ons niet bekend als troostprijs, de troostprijzen wisselen iedere week.Als u telefonisch contact met ons opneemt kunnen we samen bespreken hoe we uw teleurstelling kunnen wegnemen.
Negatieve ervaring: 1 ster niet eens waardig, maar ik kon anders geen recensie schrijven. Begin augustus was er een soort Bingo waar mijn vader van 69 jaar oud met zijn vriendin aanwezig was. Mijn vader had een reis gewonnen waar hij enkel 69 euro servicekosten voor moest betalen. (Ik lees deze verhalen meer bij andere recensies.) Er werd hen meerdere malen verzekerd dat er geen kosten bij zouden komen. 16 dagen later ontving mijn vader een factuur om ruim 449 euro te betalen voor de betreffende reis. Dit was niet volgens (de mondelinge) afspraak. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met deze organisatie via het nummer wat op de factuur stond, echter waren zij onbereikbaar. Via een mail heb ik hen verzocht de reis te annuleren en het voorschot terug te betalen. Mijn vader kreeg een mail terug met de mededeling dat dit niet mogelijk was en dat annuleren binnen 14 dagen mogelijk is, daarna niet meer. Hij kon eventueel een tegoedbon krijgen. Bijzonder om in deze te vermelden dat de factuur twee dagen later dan de annuleringstermijn op de deurmat valt. Ik ben vervolgens gaan googlen naar ervaringen van deze organisatie en kwam een soortgelijkend verhaal tegen van een vrouw van 81 jaar oud, maar ik lees er inmiddels meer. Ik heb 69 plus reizen vervolgens gemaild met dit verhaal en dat ik van mening ben dat mijn vader door hen is opgelicht en dat er onder valse voorwendselen een reis is aangesmeerd. Mijn vader gaat nog steeds uit van de goedheid van de mens en gelooft beloftes zoals deze zijn uitgesproken op de Bingo. Ik heb hen nogmaals vriendelijk verzocht de reis te annuleren en het voorschot terug te betalen anders zou ik verschillende programma's in kennis stellen over de gang van zaken. We hebben hier twee dagen later antwoord op gekregen dat de reis voor deze keer geannuleerd zou worden en het bedrag van 69 euro werd binnen een paar dagen terug gestort.. We hebben besloten om onze ervaring alsnog te delen zodat mensen gewaarschuwd worden voor deze organisatie. Oudere mensen trappen hierin, gaan uit van de goedheid van de mens, en worden opgelicht waar ze bij staan. Ik heb omroep Max in kennis gesteld.
Geachte mevrouw Rigtering,Jammer dat we alsnog, na een correcte afhandeling, deze ontevredenheid moeten lezen.Zoals bij vele negatieve reacties is het spijtig dat deze geschreven worden door iemand die NIET zelf bij de presentatie aanwezig is geweest. Ook bijzonder is het dat ouderen als dom worden omschreven en dat ze niet op zich zelf kunnen passen, wij vinden dit nogal een belediging. Ouderen kunnen door hun ruime levenservaring prima voor zichzelf opkomen.Uw vader heeft daadwerkelijk een gratis 4 daagse reis gewonnen. Uw vader wilde iemand meenemen, één persoon moet dan betalen en één persoon is dan gratis . Uw vader wist nog niet wie hij mee wilde nemen, wij bieden de mogelijkheid om 42 dagen voor vertrek de persoon door te geven. Uw vader heeft van ons een rekening gekregen voor één persoon.We lichten niemand op, dat kan ook niet als je al bijna 10 jaar mensen een mooie vakantie bezorgd. We werken met het motto, “klanten te winnen is geen probleem, maar klanten te behouden is de kunst”Om dit beeld van negatieve reacties tegen te gaan roepen wij alle tevreden klanten op om ook een recensie te schrijven.
Negatieve ervaring: Presentatie bijgewoond waarbij meneer zichzelf erg grappig vind. Dit was zeer zeker niet zo. Iedereen dacht dat ze een prijs hadden gewonnen dit blijkt niet zo zelfs geen troost prijs. Ja een puzzelboekje maar niet eens voor iedereen wat wel vermeld staat. Een reischeque gewonnen naar Kroatië kost 899 p.p. maar omdat je met 2 mensen gaat krijg je 400 euro korting samen. Maar goed de sevice kosten moet je per direct betalen wat niet verteld is. Kortom 200x niets ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.
Beste mevr. Hendriksen,Wat verveld dat u onze presentatie/prijsuitreiking zo ervaren heeft.Onze presentators proberen ten alle tijde een leuke presentatie over ons reisbureau te geven, met hier en daar een grap.Het kan dat de ene grap leuk is en andere iets minder, dat is natuurlijk altijd persoonlijk.Het winnen van een reischeque kan direct ingezet worden, zo heeft u altijd gegarandeerd een plaatsje in de bus, de reis hoeft niet meteen betaald te worden. De betaling van een reis is naar 14 dagen 50% en de andere helft 6 weken voor vertrek, de service kosten moeten wel direct betaald worden.Een troostprijs is altijd lastig, sommige vinden de troostprijs geweldig, andere iets minder. Een puzzelboekje was deze keer onze troostprijs, als u hem helemaal goed oplost, maakt u opnieuw kans op nieuwe prijzen, misschien heeft u dan meer geluk.Succes
Positieve ervaring: De 6 daagse reis naar Tirol was goed verzorgd. Eenvoudige maar goede accomodatie, goede reisleider en respect voor de chauffeur die ons vaardig de hele reis heeft gereden. De overnachting in Duitsland was prima.
Geachte E Volk,Dank u wel voor het geven van 4 sterren, we hebben uw compliment aan de chauffeur verder gegeven. Het is inderdaad fijn dat er altijd 2 personen meereizen, de chauffeur en de reisleider, iedere zijn vak en concentratie.
Negatieve ervaring: Maandag 03 april in Leek naar bijeenkomst geweest in een zaaltje van het dorpshuis, om ONZE GEWONNEN PRIJS in ontvangst te nemen PUUR NEP! JE KOMT OM EEN REISJE TE BOEKEN. Wij kregen persoonlijk een brief waarin stond dat het spannend was om onze prijs persoonlijk in ontvangst te komen nemen. Er werden formuliertjes uitgedeeld en daaruit werden theatraal kortingsbonnen uit geselecteerd die je hier als winnaar kon gebruiken bij het boeken van een reis. Wel moest je dan direkt €69,00 betalen voor z.g. servicekosten.( Hier kon dan de huur van het zaaltje en waarschijnlijk de lunch van de shabby geklede "heren" van worden bekostigd). De hoofdprijs die wij in ontvangst kwamen nemen een electrische fiets, WAS ER HELEMAAL NIET! Bah bah bah, je voelt je vooral heel erg vies dat je hier ingestonken bent. Wij zijn samen met nog een "prijswinnaar" halverwege weg gelopen. TRAP HIER NIET IN!
Jammer dat u niet de prijs gewonnen heeft die u in gedachten had, dat is altijd zuur, u bent eerder weg gegaan en met lege handen naar huis, wij respecteren dan ook uw frustratie en uiting via een een review. Met een vriendelijke groet van team Shabby
Negatieve ervaring: Is dat je hier een ster moet geven net naar bijeenkomst geweest de mensen daar worden opgelicht met mooie praatjes, aangeboden reizen zijn veel te duur, zeggen lid te zijn van VZR, echter de aanvraag loopt nog, gingen daar naar toe omdat mijn vriendin een fiets had gewonnen, echter daar kon je naar fluiten, werd gezegd die verloten we nu niet, wel een paar prijzen, een robotstofzuiger van 10 cm doorsnee . Snap wel dat ze zich op ouderen richten je kunt een reischeque winnen maar dat is een sigaar uit eigen doos, je moet namelijk een reis boeken die veel te duur is. Kortom blijf er weg, je wint alleen als je een reis boekt, de rest van de mensen wordt afgescheept met een simpel puzzelboekje. :-(
Beste meneer van der Akker, het is spijtig te horen dat u niet tevreden bent met onze gezellige presentatie. We begrijpen als u niets wint tijdens onze grote verloting show is dat natuurlijk zuur en frustrerend. Wij al jaren lang lid van het garantie fonds VZR (https://vzr-garant.nl/deelnemers)De Deelname aan onze presentatie is altijd gratis en vrijblijvend!
Laat uw mening over 60 Plus Reizen:
60 Plus Reizen verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

korte reizen specialist



Munckhof Business Travel Groningen

Hotspots in France


Cruise Control Kiteboarding

Puur Kroatië

Global-Tickets by TD Entertainment C.V.


Klipper Nova Cura

Boot Groningen - De Gezelligste rondvaartboot van Groningen
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.