Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Breestraat 125, 2311 CM, Leiden

Informatie over Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Breestraat 125
2311 CM, Leiden
+31715126400

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9:30-17h
  • Dinsdag: 9:30-17h
  • Woensdag: 9:30-17h
  • Donderdag: 9:30-17h
  • Vrijdag: 9:30-17h
  • Zaterdag: 9:30-17h

Djoser is de andere manier van reizen. Je combineert het beste van twee werelden: je ervaart het gemak van een groepsreis, maar wel met veel individuele vrijheid. De groepen bestaan uit stellen, samenreizenden en singles. Tijdens een rondreis met Djoser vind je snel aansluiting, maar onder het motto ‘vrijheid blijheid’ kun je altijd je eigen plan trekken. Kies uit een ruim aanbod rondreizen met unieke routes, mooie bezienswaardigheden en bijzondere overnachtingen, in meer dan 100 landen. De rondreis Japan, rondreis Egypte, rondreis Thailand, rondreis Jordanië, en rondreis Sri Lanka zijn enkele van onze populaire groepsreizen, maar er is nog veel meer keuze. Djoser heeft ook groepsreizen voor gezinnen en actieve wandel- en fietsreizen.

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd:

Djoser Groepsreizen biedt een breed scala aan groepsreizen wereldwijd, met veel mogelijkheden voor avontuur en ontdekking. Klanten hebben opgemerkt dat de ervaringen enorm kunnen verschillen:

  • Positieve ervaringen: Veel reizigers hebben genoten van de prachtige reisbegeleiders die deskundig en sociaal zijn. Anne en Suzanne werden bijvoorbeeld genoemd voor hun uitstekende begeleiding.
  • De sterke nadruk op cultuur en natuur in de reisschema's werd door velen gewaardeerd, met reizen naar Iconische locaties in Afrika, Zuid-Amerika en Azië die een blijvende indruk hebben achtergelaten.
  • Mogelijkheden voor flexibiliteit: Djoser bied reizigers de vrijheid om hun eigen avontuur samen te stellen, wat door meerdere klanten als een groot voordeel werd gezien.
  • Hoogwaardige bestemmingen: Veel gebruikers waardeerden de keuze aan authentieke hotels boven low-budget opties, met positieve opmerkingen over accommodaties in specifieke regio's zoals Curaçao en Albanië.

Echter, enkele terugkerende zorgen zijn de volgende:

  • Klantcommunicatie: Veel klanten hebben geklaagd over het gebrek aan communicatie en feedback, vooral bij onvrede over de reis. Dit beïnvloedde hun algehele tevredenheid.
  • Prijs-kwaliteitverhouding: Er zijn verschillende ervaringen met de prijzen en de aangeboden diensten, waarbij sommige klanten zich bedrogen voelden over extra kosten voor excursies en andere zaken die als inclusief werden geclaimd.
  • Hotelkwaliteit: Een aantal reizigers meldde dat de kwaliteit van de accommodaties ver onder de verwachtingen lag, en dat sommige hotels niet goed onderhouden waren of niet overeenkwamen met de beschrijvingen op de website.

In het algemeen lijkt Djoser Groepsreizen waarde te bieden voor avontuurlijke reizigers, maar is er ruimte voor verbetering in klantenservice en communicatie. Klanten worden aangemoedigd om hun ervaringen goed in overweging te nemen bij de boeking van hun volgende reis.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd: Meningen

3.2/5 (161 Meningen)
Wiljo 8 months ago

Negatieve ervaring: Een super vakantie gehad naar Colombia. Dat was in het geheel te danken aan de fantastische groep, die hebben de vakantie gemaakt, niet door de organisatie. Djoser kun je beter overslaan tenzij je een reisleider wilt die niets doet, vieze hotels wilt, een organisatie wilt die niet communiceert, een organisatie wilt die excursies inclusief noemt maar waarbij je wel de entreegelden nog moet betalen, dan krijg je waarschijnlijk de ideale vakantie. Dit was 1 keer maar nooit meer.

Sjoerd 9 months ago

Negatieve ervaring: “Reizen met oog voor duurzaamheid” schrijven jullie op de website. Dat klinkt mooi, maar kwam post is er nog een hoop te winnen qua duurzaamheid. Stop ajb met ongevraagd een dik magazine door de brievenbus te schuiven; dat is verre van duurzaam, en toch eigenlijk om meerdere redenen ook niet meer van deze tijd…

Rob Plas 9 months ago

Fantastische ervaring: Zuid India, Een fantastische afwisselende reis. Prachtige tempels, leuke mensen en heerlijk eten. Anne was een uitstekende en gezellige reisbegeleider.

anne marie Wellen 9 months ago

Fantastische ervaring: Een fantastische reis gehad, alles gezien wat ik wou zien. Een gezellige groep, met super buschauffeurs en een fantastische reisleidster Suzanne. Ik zou zo nog een keer gaan, dus ben de spaarrekening al aan het bijspekjen

Christy Addink-Sukking 9 months ago

Fantastische ervaring: Voor mij was t perfect. Leuke authentieke hotels en een lekker druk programma. Tenslotte wil je zoveel mogelijk zien in een kort tijd en dat is gelukt. Laatste dagen in Belize waren lekker chill maar ook interessant. Voor mij was het een fantastische reis!! Mooie combinatie van cultuur en natuur.

Jean-Paul 9 months ago

Negatieve ervaring: Over Djoser ben ik niet te spreken en dat is zacht uitgedrukt, waarom krijg je niet te horen dat hotelkosten voor eigen rekening was, treinkaarten Suica idem dito, dit hoort Djoser te betalen, dankzij jullie kwam ik in problemen, groepsreis was geen sprake iedereen ging eigen gang, en aan avond moet je zelf maar aan maaltijd zien te komen, want ook hier over is niet gecommuniceerd. Daar zit je dan moederziel alleen in wild vreemd restaurant en wetenschap dat rest van groep ergens gezellig bij elkaar zit. Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld als in die dagen. Ik had met 200 euro gemak kunnen redden als jullie rest hadden betaald ontbijt en maaltijd daar heb ik jullie voor ingehuurd !!, waar zijn jullie anders voor ?, jullie hebben mijn droom vakantie naar klote geholpen dat neem ik jullie hoogst kwalijk

Marcel Visser 11 months ago

Negatieve ervaring: Afgelopen zomer voor het eerst georganiseerde reis met gezin door Cuba geboekt. Cuba is ons goed bevallen maar de rol van Djoser zeker niet. Alles is gericht op winstmaximalisatie. Veel tours en lunch/diners waren niet inbegrepen in de reissom en daarvoor betaalden we via Djoser soms wel het dubbele of meer ten opzichte van wanneer wij het zelfstandig regelden. Hielp ook niet mee dat onze gids (die zeker haar best heeft gedaan) geen Spaans sprak. Accommodaties waren vaak erg matig of zelfs slecht, gewoonweg vies, zonder werkende airco, etc. Daar werd ook niets aan gedaan. De plekken die geboekt werden om te eten waren ook vaak ronduit slecht en twee- tot driemaal zo duur als het beste restaurant in de buurt. In een land als Cuba is dat wellicht te verwachten maar er was gewoon een enorm contrast tussen de reissom en de datgene dat we er voor terugkregen. Als wij de vakantie zelf op deze wijze hadden geboekt dan waren we wellicht 40-50% van de reissom kwijt geweest. Hun personeel betalen ze ook slecht, onze reisleidster was dag en nacht in de weer en kreeg 6 uur per dag betaald door Djoser. Djoser is niet ontvankelijk voor commentaar, we kregen geen excuus maar een kortingsbon van €50 per persoon aangeboden die kan worden gebruikt bij een volgende reis met Djoser. Die gaat er in ons geval nooit meer komen.

F.B. Smedema 11 months ago

Fantastische ervaring: Mooie reis gehad door Albanie, een land met heerlijk eten voor een vriendelijke prijs, mooie kustplaatsen, interessante steden en mooie natuur (Shkoder meer, Ohrid meer - dat was in Macedonie -, en natuurlijk de Blue Eye. Met een enthousiaste reisleidster, en genoeg vrijheid (dat is het voordeel van Djoser) in het programma. Bovengemiddeld goede hotels !! Het Colombo hotel was absoluut top, een 5 sterren accomodatie - dat zie je niet vaak bij groepsreizen! (Hotel kwaliteit verschilt erg per land is mijn ervaring)

Marco Douwma 11 months ago

Positieve ervaring: Een fantastisch mooie reis

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Anja van Vliet 11 months ago

Fantastische ervaring: Prachtige wandelingen, hele gezellige groep, leuk sfeervol hotel, kortom een aanrader om te gaan wandelen in Andalusië.

Eugene Van Manen 11 months ago

Fantastische ervaring: Schitterende rondreis langs alle hoogtepunten die de landen Thailand, Maleisië en Singapore te bieden hebben. Afstanden tussen de plaatsen goed te doen. Genoten!

Caroline van Eijk 11 months ago

Negatieve ervaring: Ongevraagd een meer dan 150 pagina's tellende reisbrochure in de bus gekregen. Niet meer van deze tijd. Wat een mileuvervuiling......................

Thomas Hansen 11 months ago

Negatieve ervaring: Sturen irritante reclame op adres zonder naam

Robert Visscher 11 months ago

Negatieve ervaring: Sturen me zomaar ongevraagd allemaal reclame naar mijn huisadres en ik moet zelf allemaal stappen zetten en dingen doen om het niet meer te ontvangen. Dat hoort niet zo en mag niet.

Lennard Meijer 11 months ago

Negatieve ervaring: Ongewenste reclame sturen op adres kan echt niet.

Wendy Esseboom 1 year ago

Fantastische ervaring: Wandelreis naar Marokko. Wat een mooie omgeving, lieve mensen. Wandelingen waren uitdagend, maar ooh zo mooi. Temperatuur was prima te doen. Gids, Lahcen, echt fantastisch. Wist veel te vertellen en behulpzaam, iemand die trots is op z'n omgeving. Aanrader!!

Hilde Huyghe 1 year ago

Positieve ervaring: Met een super-leuke groep reisde ik door Peru. We hadden een fantastische reisgids, Aïda, die ons bijzonder goed informeerde. De bus waarmee we door het land reisden vond ik wel ondermaats.

M Vn 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik, maar ook de andere 18 deelnemers, van een 18 daagse fietsreis naar Indonesië zijn zeer ontevreden over Djoser. Door prive omstandigheden moest helaas de Djoser gids naar Nederland. Daarna is er, voor de overige 15(!) dagen geen Nederlandse gids meer gestuurd en moest de groep het doen met 7 verschillende lokale gidsen. Gevolg was dat we als groep steeds samen beslissingen moesten nemen en ook nog de lokale gidsen moesten ondersteunen.

Sylvia Arends 1 year ago

Fantastische ervaring: Deze zomer met Djoser een prachtige, gevarieerde reis gemaakt door Peru. Intens en intensief. Met veel hoogtepunten. Letterlijk!

Juultje Schippers 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat een geweldige belevenis met Djoser Family in Thailand. Zoveel gezien en toch heel ontspannen door de fantastische begeleiding van rreisleider Martine en gids Nikki.

Carolina Koning 1 year ago

Positieve ervaring: De familie rondreis naar Cuba was zeer geslaagd. Het gezelschap ging leuk met elkaar om. We hebben mooie dingen gezien en gedaan. Mooi programma

john stigt 1 year ago

Negatieve ervaring: Een rondreis door Afrika wij hebben hem gemaakt met Djoser. Na eerst een mail gestuurd te hebben over wat ons overkomen is en geen fatsoenlijk antwoord op ons schrijven. Djoser verschuilt zich achter de tourbegeider ter plaatse om vervolgens leugens te vertellen aan ons ondervinden. Plaatsen niet bezocht,entreegelden die niet worden vermeld,overboekte accomodatie die verschoven wordt naar derden, onveilige situaties die niet vooraf zijn vermeld voor sommige gebieden op klaarlichte dag,een bus die ver verouderd is en zeer oncomfortabel is, plaatsen die niet worden bezocht op besluit van de begeleiding ter plaatse en dan vervolgens als eigen schuld dikke buld wordt uitgelegd als dit zou zijn besproken (dus echt niet). Veel moois gezien gelukkig maar verre van de omschrijving die in het te mooie boek/reisgids staat. Jammer dat Djoser het zo gemakkelijk afschuift, ook mede reizigers hebben zich beklaagt met allemaal dezelfde afwijkende antwoorden op de mail. P.s. Lezen nu ook een bericht dat het sinds april 2024 (laatst bijgewerkt) zeer onveilig is in Swakopmund. Overdag overvallen worden en bij geldautomaten opgewacht worden, Djoser had dit moeten communiceren, zij gaven juist aan om gezellig een bezoekje te nemen daar. Zeer slecht in deze belangrijke informatie en de verantwoordelijkheid naar derden of jezelf te schuiven.

Hans Berkman 1 year ago

Fantastische ervaring: Een heel mooie en leerzame reis over een land in opkomst voor het toerisme Geweldig geweest

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van de reis.

Selma Veltens 1 year ago

Fantastische ervaring: Afgelopen zomer een rondreis door Amerika gemaakt met Djoser. Het was voor mij de eerste keer dat ik een groepsreis boekte en vooraf vond ik het best spannend. Djoser zorgde echter voor goede, uitgebreide, tijdige en duidelijke informatie. Wat ik vooral fijn vond was dat ik makkelijk een whatsapp-bericht kon sturen met allerlei vragen. Een antwoord kwam dan snel. Uiteindelijk een waanzinnige, zorgeloze en onvergetelijke reis gehad!

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Het is leuk om te horen dat u genoten hebt van uw reis door het mooie Amerika. Fijn dat de communicatie goed is verlopen voorafgaand aan de reis. We hopen jullie snel terug te zien bij een volgende reis!

Sven Willems 1 year ago

Fantastische ervaring: Een fantastische reisorganisatie die de reis tot in de kleinste puntjes verzorgd!!!

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Fijn om te horen dat uw reis goed is verlopen en u veel heeft gezien. We zien u graag terug bij een volgende bestemming!

Ronald de Jonge 1 year ago

Positieve ervaring: De prijs-kwaliteit verhouding bij de hotels kloppen niet bij Djoser. Low budget verblijf met te harde bedden.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Bedankt voor uw feedback en uw review. We vinden het jammer om te lezen dat de hotels niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hopelijk heeft u toch een leuke en mooie reis gemaakt en goede herinneringen aan de reis. Met vriendelijke groet, Djoser

Bert de Wals 1 year ago

Positieve ervaring: Geweldige reis naar Namibië, Botswana en Victoria Falls gemaakt. De plaatselijke reisleider Niyga en de chauffeur Moses hebben ons geweldig begeleid. Minpuntje is de onduidelijkheid over welke activiteiten precies in de reissom zijn inbegrepen.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Beste Bert, bedankt voor uw feedback. Wij hopen dat u terugkijkt op een mooie reis! Vervelend dat het voor u niet helemaal duidelijk was welke excursies ingebgrepen waren. Omdat bij Djoser ook veel ruimte is om zelf er op uit te trekken, maken we een onderscheid tussen inbegrepen en niet inbegrepen excursies, misschien dat dardoor wat onduidelijkheid is ontstaan. Naar onze mening wordt alles wel duidelijk vermeld io de website, maar we zullen toch nog kijken of het verbeterd kan worden. Met vriendelijke groet, Djoser

Hans M 1 year ago

Positieve ervaring: Net een voldoende! In mei een 15 daagse reis gemaakt naar Taiwan, vervoer over het eiland met eigen comfortabele bus. Echter er was heel wat aan te merken op de gekozen hotels, soms op het gedrag vd reisleider en enkele andere zaken. Hierover werd door Djoser, met een wachttijd van 4 weken, nogal “losjes” gedaan en helaas standaard antwoorden gegeven. Jammer, een gemiste kans!

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat er een aantal dingen niet naar wens waren/niet goed gereld waren. Om een inhoudelijk schriftelijke reactie te ontvangen, wil ik u vragen om een mail te sturen naar [email protected]. Wij zullen dan uw klacht in behandeling nemen. Groet, Djoser

Yac Yun 1 year ago

Positieve ervaring: Langs Dkoser in Leiden gegaan voor info. Keurig te woord gestaan en uitleg en info gekregen over onze mogelijke bestemming.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Beste Yac Yun, bedankt voor uw feedback. Hopelijk heeft u een mooie nieuwe reis kunnen uitzoeken!

Nicolehrm 1 year ago

Fantastische ervaring: Met Djoser heb ik de rondreis Turkije en Nepal gedaan. Wat een ontzettend gave reizen waren dat. Reisleiding was bij beide reizen super. De Djoserapp werkt fantastisch waardoor je goed voorbereid op reis gaat. Ieder jaar ontvang ik het Djoser reisboek in de brievenbus en het is heerlijk om deze door te bladeren. Waar je maar heen wilt…. Djoser biedt het aan. De reizen zijn goed samengesteld. De leeftijden zijn gemixt (kan je van tevoren zien) en er gaan ook genoeg singels mee.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Wat een mooie foto’s! Bedankt voor de positieve review. We hopen dat u nog lang kunt nagenieten van de herinneringen!

Simon Zwanenburg 1 year ago

Negatieve ervaring: Reis naar china geboekt 24 dagen. Nooit meer met djoser. Je zit in hotels met zwarte schimmel, kakkerlakken en geen werkende aircos. Reisleiding die zelf op vakantie is. En als je Jordy belt noemt hij je een zeikerd omdat je ergens over klaagt.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Beste Simon, bedankt voor uw feedback. De feedback is al bekend bij ons en is in behandeling genomen. Wij komen hier zo snel mogelijk per mail op u terug. Groet, Djoser

Ingrid de l'Orme 1 year ago

Negatieve ervaring: 15 daagse reis met Djoser naar Japan Wat een prachtig relaxed land. Ik heb mijn ogen uitgekeken. De reis met Djoser viel alleen erg tegen; de reisbegeleidster was nog nooit in Japan geweest. Zij voegde daardoor weinig toe aan het geheel, wat je zelf al voorbereid/gelezen had. Daarbij was ze meer bezig met Japan zelf te ontdekken als dat zij met de groep een leuke dag probeerde te maken. Dit heeft van invloed gehad op de beleving van Japan. Hierdoor alleen veel door de steden gelopen - wat overigens heel goed te doen is. Deze reis in Japan met een groepreis van Djoser was sowieso anders dan in andere landen (vermoed ik) ; weinig gezamenlijke groepsmomenten. Geen gezamenlijk ontbijt of diner, weinig terrassen of mogelijkheden om met een groep te gaan zitten. Erg veel individueel.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Beste Ingrid, bedankt voor de beoordeling. Wij waardeer uw eerlijkheid en feedback over de reis. Onze reizen naar Japan bevatten inderdaad veel vrije tijd, waarin u uw eigen plan kunt trekken. Dit proberen wij altijd van tevoren en in de reisbeschrijving, goed aan te geven. Wij vinden het wel fijn om te lezen dat u heeft genoten van het land. Groet, Djoser

Rossi Rossi 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte organisatie. Reis met directe KLM-vlucht geboekt. Hebben ze het omgeboekt naar eentje met China Airlines met overstap van 6 uur. Daardoor kwamen we pas op avond in het hotel. Ook de laatste dag ineens terug vanaf Tokyo met een indirecte vlucht. En geen fatsoenlijk vervoer maar zelfs 3 treinen naar Tokyo en dan weer op een indirecte vlucht. Je bent dus 2 dagen onderweg heen. En terug ook. Bagage moet apart van de trein worden vervoerd. Door de extra terugreis naar Tokyo ben je op de terugweg niet 1 maar 2 nachten je bagage kwijt. Van de 11-daagse reis blijven er nog 9 ter plekke over. Daarvan reis je er ook nog 1. Dus het zijn er nog 8. Dat zijn 7 nachten. Waarvan je er 3 geen koffer hebt. Ik wil nooit meer met deze organisatie weg. Het is een hele erge afknapper. Zo’n dure organisatie en dan zo met je klanten omgaan. Je kunt beter wat anders zoeken. Djoser is je geld niet waard. Mocht je toch een keer met djoser gaan… maak screenshots van de website met wat je precies boekt. Reisleider was aardig en vlot. Maar was zelf nog nooit in Japan geweest. Update: Djoser geeft geen compensatie.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Bedankt voor uw beoordeling. Indien er, bij hoge uitzondering buiten onze macht, wijzigingen in het programma ontstaan zullen we dit communiceren met de deelnemers. Wij proberen dit altijd zo voordelig mogelijk op te lossen. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw feedback en hier meer mee wil, dan kunt u de Geschillencommissie benaderen. Groet, Djoser

Rudi de Leeuw 1 year ago

Negatieve ervaring: Djoser had bij mij altijd een goede uitstraling en had in haar marketing iets extra’s. Echter zijn de hotels en overnachtingsplekken zwaar onder de maat en uitermate teleurstellen. Reisbegeleiding was wel erg goed evenals de excursies en activiteiten.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te horen dat de hotels niet naar verwachting waren. Wij hebben op onze website bij de reis Tripadvisor-linkjes staan voor de meest gebruikte hotels, om zo een onafhankelijk en goed beeld te geven van de hotels tijdens de reis. Het is fijn om te lezen dat u verder genoten heeft van de excursies en activiteiten en dat de reisbegeleider positief heeft bijgedragen aan uw reis. We hopen dan ook dat u nog lang kunt genieten van de mooie herinneringen.

Lisa Casteleyn 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele fijne rondreis door Zuid-Afrika met Djoser meegedaan. Suzanne was een geweldige reisbegeleidster. Wel een vol programma, maar dan zie je ook heel veel!

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Bedankt voor de positieve feedback over uw reis. Het is leuk om te lezen dat de reis naar Zuid-Afrika zo goed bevallen is en Suzanne hier een goede bijdrage aan geleverd heeft!

Dani Spruit 1 year ago

Positieve ervaring: Overzichtelijke website

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
vici prod. 1 year ago

Negatieve ervaring: Een maand voor vertrek datum veranderen zonder iets of wat concreet hulp aan te bieden. Alles moeten annuleren en een nieuwe reis ergens anders gaan zoeken… schandalig (communicatie is nul komma nul)

Laura Merks 1 year ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijke reisorganisatie! Zijn niet te bereiken in tijden van onduidelijkheid en verschuilen zich achter de luchtvaartmaatschappij, terwijl je toch echt een pakketreis bij Djoser koopt. Schreeuwend personeel aan de telefoon als je dan na dagen proberen toch eindelijk iemand te pakken krijgt, waarna het advies is om een klachtenmail te sturen. Hier wordt vervolgens vijf weken later alleen maar ontkennend op gereageerd. Echt een uiterst teleurstellende ervaring en zal nooit meer met Djoser boeken.

Carlien Ostermeier 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik sluit mij aan bij andere verhalen over Djoser. Tijdens de reis hebben we al contact opgenomen met Djoser omdat de reisleiding op zijn zachtst gezegd niet prettig was. Hierover niets gehoord. Na de vakantie contact met ze opgenomen via mail. Het duurde eindeloos voordat er een reactie volgde en die reactie was vooral gericht op dat ik dingen niet goed had gesnapt en dat het hun schuld niet is - dit terwijl een groot gedeelte van de groep contact had opgenomen en er hetzelfde over dacht. Na nog een aantal mailwisselingen een voucher aangeboden gekregen ter compensatie - maar ik ga nooit meer met Djoser weg. Hieronder zal ik nog een gedeelte van mijn mail plakken met wat klachten. Maar mijn conclusie is, met Djoser nooit meer - Sawadee is vele male beter. Er staat in de kleine letters aangegeven dat de entreegelden niet inclusief zijn. Dit vind ik misleidend, waarom zou je het er niet bij zetten? Nu krijg je een lijst inclusief hotels, sommige excursies... Het is bijzonder dat je dan voor deze excursies moet betalen? Het staat immers in hetzelfde rijtje als hotelovernachtingen, welke je niet nog apart hoeft te betalen. Het is bijzonder dat jullie gebruik maken van reisbegeleiding die totaal geen ervaring heeft op deze reis en ook de taal niet spreekt. Waarom wordt hiervoor gekozen? De overgang van Mexico naar Guatemala, door jullie wordt gezegd dat het systeem niet werkt en dat je geen formulieren kunt invullen van tevoren. Na 2 minuten zoeken kun je het formulier vinden, dat kun je invullen en uitprinten. Vervolgens moet je dit bij de douane overhandigen. Het is bijzonder dat jullie zeggen dat het niet kan terwijl toeristen achter ons in de rij het op die manier doen. Maar in plaats hiervan moest de buschauffeur komen, die normaal verplicht is bij de bus te blijven wachten, we moesten zijn telefoon gebruiken en werd het allemaal veel moeilijker gemaakt dan nodig. Er wordt gezegd vrijheid blijheid en dat je zelf mag weten of je mee wilt op een excursie maar het alternatief is dat als je niet meegaat je in de bus moet wachten... Als laatste staan er lovende recensies over reisbegeleiding op jullie pagina, ze zouden de reis gemaakt hebben en veel erbij hebben verteld. Nu zeggen jullie ook dat het reisbegeleiding is. Prima dat is duidelijk maar dan begrijp ik niet dat jullie recensies waarbij de focus op de reisbegeleider ligt online zetten, dit is ook misleidend. Ik zou zeggen haal deze recensies eraf of zet de negatieve recensies er ook bij.

SP Hazenberg 1 year ago

Fantastische ervaring: Goed georganiseerde reis langs interessante highlights van Indonesië. Vriendelijke en deskundige mensen bij het reisbureau en tijdens de reis een hele goede en aardige gids die alle touwtjes goed in handen had.

Hennie Wisman 1 year ago

Negatieve ervaring: Tot twee keer toe een zeer klantonvriendelijke behandeling bij Djoser gehad. De medewerker stond me te woord alsof ik seniel was. Terwijl het probleem bij Djoser zelf ligt. Waar ik op maandag nog een fatsoenlijke medewerker sprak die het probleem erkende, ik had niet de gegevens gekregen waardoor ik de aanbetaling niet online kon doen, daarnaast iep een oude boeking door de nieuwe heen. De dag erna kon ik weer overnieuw beginnen, de medewerkster wist van niets, het lag aan mij. Ze was het bovendien zat om mij 20 minuten aan te horen. Ze praatte voortdurend overal doorheen, liet mij niet uitpraten. Maar ze vergeet dat mede door mijn boeking haar salaris betaald wordt. Het lijkt alsof Djoser misbruik maakt van de situatie dat zij als weinigen de reis Zuid-Amerika met Paaseiland aanbieden. Een reis die ik in 2023 al had staan in januari, maar die op het laatst niet doorging omdat Djoser de tickets voorPaaseiland niet rond kreeg(lees : bleken veel duurder dan ingeschat in dezeperiode) Toen ik mijn reis wilde verzetten naar mei 2023 kreeg ik te horen dat die reis naar Paaseiland waarschijnlijk niet door zou gaan, die reis ging dus gewoon wel door. Ik heb gebeld om te vragen hoe het zat, maar nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen. Die medewerker heeft mij gewoon geweigerd zonder reden om om te boeken naar mei. Nu maar weer een poging gewacht bij Djoser,maar weer gaat er van alles mis en wederom een zeer onaangename medewerkster met een grote mond en Djoser doet niks

Leon Bodegom 1 year ago

Positieve ervaring: Het is een behoorlijk lange rit naar Milfordsound. Maar onderweg al veel te zien en de natuur is overweldigend. De pinguïns, zeehonden gespot en verder vele watervallen.

H Krijbolder 1 year ago

Fantastische ervaring: Rondreis 14 dagen Egypte november 2023. De groep was gezellig. De reisleider, een egyptoloog die Nederlands sprak, bracht alles interessant en kon de liefde voor zijn land en cultuur goed overbrengen. Kameelrijden mag wat mij betreft uit het programma.

Henna Deets 1 year ago

Fantastische ervaring: Suriname wat een heerlijk land! De binnenlanden met al haar pracht, schoonheid, weidsheid en natuur! Zo puur! De ontelbare sterren aan de hemel die ik ‘s avonds met mijn blote ogen kon zien. De zonsondergang en opgaan waren voor mij meditatief. De reis was voor mij heerlijk “even” thuiskomen in mijn geboorte land! Grote dank aan Kenneth en Jeffrey, geweldige gidsen waarin zij de liefde en kennis voor het land zo prachtig verwoorden!

Jacques van Uden 1 year ago

Positieve ervaring: mooie vermoeiende reis

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Herman Geerlings 1 year ago

Positieve ervaring: Reizen mee gemaakt. Over het algemeen zeer tevreden.

jeremy viola 1 year ago

Negatieve ervaring: Geadresseerde reclame van deze gompies gekregen. Houd ik niet zo van. Geniet van je 1 ster review.

Nynke Doeksen 1 year ago

Negatieve ervaring: In juli/aug een gezinsrondreis 16+ gemaakt met Djoser door Cuba. Prachtig land, hele gezellige en leuke groep, maar zeer ontevreden over Djoser als reisorganisatie. Flexibele reis en vrijheid om je eigen dingen te ondernemen is totaal niet aan de orde. De kwaliteit van de hotels is enorm slecht. Veel van de in de reisbeschrijving beschreven excursies worden niet/ half aangeboden.De prijs kwaliteit van de reis is echt ver beneden pijl. Met de klachten en feedback gaat Djoser niet adequaat om, de reis wordt in de gids van 2024 weer exact hetzelfde aangeboden.

Marius Boon 1 year ago

Negatieve ervaring: Een keertje op Djoser geklikt en nu word ik gevraagd te vertellen wat ik er van vond. Nou, heerlijk geklikt hoor!

Petra Termorshuizen 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige reis met n leuke groep en reisleider Paul. Erg veel gezien, lekker gegeten en gezelligheid in de lodges.

Ann Verhoeven 1 year ago

Fantastische ervaring: Super leuke, afwisselende reis met voldoende mogelijkheden om in te vullen naar eigen keuze! Keuzes werden aangereikt door de lokale gids! De verre ritten, hadden op zich ook zijn charmes... postkaartviews bij de vleet!

Timo van Helmond 1 year ago

Negatieve ervaring: Erg teleurstellende ervaring. Bij het boeken van een financieel kostbare reis volop communicatie. Toen we eenmaal op Schiphol stonden bleek de vlucht geannuleerd. Dit had uiteindelijk een vertraging van ruim 3 dagen tot gevolg. Toen we informeerde naar compensatie voor de gemiste dagen stopte iedere communicatie. Telefonisch onbereikbaar, mails werden niet beantwoord evenals 2x aangetekende brieven zijn nooit beantwoord....

Joep Kock 2 years ago

Negatieve ervaring: Op 23 augustus 2023 een klacht ingediend bij Djoser naar aanleiding van een reis naar Zuid Afrika. De beloofde rechtstreekse ochtendvlucht naar Johannesburg wordt zonder overleg een avondvlucht met stopover in Frankfurt. Een beloofde accommodatie ("Traditionele Bee-hives, ronde typisch Zuid-Afrikaanse huisjes. De sfeer is echt Afrikaans") blijkt in werkelijkheid een hotel midden in de hoofdstad van eSwatini met uitzicht op een tankstation bij een drukke weg (the George Hotel). De beloofde Nederlandstalige reisleider blijkt bij aankomst een Engelstalige Duitser die al 50 jaar in Zuid-Afrika woont, maar daags voor de reis door Djoser is ingehuurd, wat op de eerste dagen voor onnodig lange reisdagen zorgde omdat er diverse malen verkeerd werd gereden. De Djoser-cultuur is er een van afwimpelen. Er is diverse malen telefonisch contact opgenomen met vragen over de reis. Keer op keer blijkt de door medewerkers verstrekte informatie niet juist en als zij daarop worden geattendeerd wordt direct doorverwezen naar de klachtenpagina op de website. Een klacht is op 23 augustus 2023 naar de directeur van Djoser gemaild en afgezien van een ontvangstbevestiging (autoreply?) waarin staat dat de e-mail in behandeling wordt genomen en binnen 4 weken een reactie wordt gegeven, blijft elke reactie uit. Kortom: de reis was mooi, maar op lang niet alle fronten is geleverd, waarvoor is betaald en de reisorganisatie zelf verdient een dikke onvoldoende.

Mathijs S. 2 years ago

Negatieve ervaring: Jaren lang heb ik gespaard op een verre reis die door dit waardeloos bedrijf jammer genoeg volledig verpest is. Onlangs zou ik naar zuid Afrika vliegen. 3 weken voor de vlucht werd ik omgeboekt op een andere vlucht door Djoser die helaas niet vloog. uiteindelijk hierdoor heel Johannesburg, Soweto en Pretorea gemist inclusief alle uitjes. Daarna moesten wij bij aankomst een fooienpot, bewaking van sommige hotels en alle uitjes per direct pinnen. Anders mochten wij niet mee met de bus naar de hotels / uitjes. De fooienpot was 3x zo hoog als Djoser aangegeven had van 30-40 naar 100 euro pp. Deze werd ook niet uitbetaald aan de mensen waaraan hij betaald zou worden en bestond bijvoorbeeld uit 10 dagen loon aan iemand die onze tassen de kamer in droeg. Daarbij waren ook fooien verplicht voor excursies die we uiteindelijk niet eens konden doen De bewakingsfees voor hotels waar wij al bij de boeking voor betaald hadden lijkt mij ook belachelijk gezien hier geen bewaking te zien was. Maar volgens de gids van Djoser stond dit op zijn papieren die hij van Djoser had. Achteraf kwamen wij er achter dat de uitjes ook ver overcharged waren als in bij elk uitje werd er een meerprijs van 0,50 tot 35 euro per persoon gerekend. Bij navraag moest dit volgens de gids van Djoser. De uitjes waar wij voor betaald hadden werden ook niet uitgevoerd. Zo sliepen we 2 dagen in een 0 sterren hotel in een kinderbed van 1,70m, lang ipv een 4 sterren hotel in een goede kamer zonder dat dit vooraf gecommuniceerd werd. Werd een full-day trip naar het hluhluwepark maar 2 uur en 45 minuten en een wijnproeverij in Stellenbosch waar voor betaald is gaat niet door omdat er geen tijd is om naar Stellenbosch te komen. In totaal komen we uit op extra gemaakte kosten van 346,52 euro. En daarnaast hebben we een dag vakantie gemist waar we voor betaald hebben. Toen ik moeilijk deed over het betalen werd door de gids aan mijn vriendin verteld dat hij moeilijke gasten achterlaat en uit de reis zet. (bedreigd) Tot slot komt misschien nog wel het grootste probleem, de reis werd naar het plan van de gids gemaakt en je had 0 vrijheid. Bijvoorbeeld een dag dat we naar tsitsikamna gingen. Van te voren moesten we de entree betalen dus we konden hier niet op eigen voet heen. Dit park was ongeveer 30 minuten rijden van ons hotel. wij zijn om 8 uur 's ochtend vertrokken en om 6 uur 's middags teruggekomen, echter hadden we maar 2 uur in het park en hebben de rest van de dag in de bus of in diners doorgebracht. compleet geen vrijheid om, te kiezen wat je wilt! Van al deze zaken hebben wij ook fotografisch bewijs (enkele ook hier toegevoegd) vastgelegd en naar Djoser doorgestuurd. Daarbij ook een mail waarin dit verhaard nog uitgebreider staat en een Excel overzicht van hoe de teveel betaalde kosten opgebouwd zijn met links naar echte prijzen. Hier zouden ze binnen 2 weken met een inhoudelijke reactie op komen, dit is niet gebeurd wel kregen wij een mail dat deze binnen 4 weken zou komen. Daarna horen we niks meer totdat we zelf mailen en er achter aan gaan bellen dan komt na 6 weken een reactie. Voor de gemiste tijd en uitjes kregen we geen compensatie gezien dit in hun eigen voorwaarden staat, ALLEEN HIEROM ZOU IK DUS NOOIT MEER HIER BOEKEN! Daarnaast werd de er niet inhoudelijk ingegaan op onze punten en hier vooral lang gepraat over inflatie en dat uitjes waar ook al voor betaald is toch kunnen veranderen. (zonder dat je betaling terugkrijgt)

XmmelissaX 2 years ago

Negatieve ervaring: De reis was omgeboekt naar België maar hier hebben wij nooit geld van teruggekregen. Soms moesten we onnodig vroeg opstaan. De uitstapjes zijn facultatief maar als de andere optie urenlang in de bus zitten is, kies je toch maar om mee te gaan ook al vind je er niks aan.. Je betaalt bizar veel geld naar Azië voor een reis waar vrijwel niks bij zit. Ik lustte het Sri Lankaanse voedsel niet dus als we dan ‘s avonds met de bus stoppen bij locals, ging ik met honger naar bed. Sommige hotels waren mensonterend, vies en ik was er bang. Niet bepaald middenklasse als je erna vlooienbeten hebt en de ramen sluiten niet eens. De gids sprak Engels en ik heb mensen wel eens gevraagd om te vertalen maar dat deed niemand dus dan ging ik maar wat rondjes lopen en stond ik naar een paar stenen te kijken zonder te weten wat het verhaal is. Raak je ook zo beu.. Mijn was is in een van de hotels verpest. Kleding kan ik weggooien. De Nederlandse reisleiding vond het meevallen en ik kreeg het gevoel dat ze het een beetje uit m’n hoofd praatte. Gelukkig maakte de Malediven veel goed maar ik zal misschien niet gauw meer voor Djoser kiezen. Voor zoveel geld zulke hotels terwijl Azië echt kei goedkoop is. Als ik dan hoor dat mensen voor de helft van het geld een complete uitgestippelde tour met privé chauffeur hebben dan huilt mijn hart en vooral m’n portemonnee een beetje. Op de site staat ook alleen de richtlijn voor wat je kwijt bent in Sri Lanka, niet over de Malediven. Wat een rib uit m’n lijf was dat. Geen probleem, je komt er maar één keer, maar had het graag van te voren geweten. Voor mij geen Djoser meer.

Peter Dirven 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb een klacht ingediend bij Djoser, maar ze reageren er niet of met niet kloppende argumenten op. Het gaat om dubbel betaalde kosten voor de Camino Rail excursie tijdens de rondreis in Peru waarvoor niets is geleverd. Ze bieden de reis aan voor € 325,- incl hotel, trein, etc. Maar die kosten zitten ook al in de reguliere rondreis. Er staat nergens dat er iets verrekend zou worden met de pakketreis. Er stond ook nergens dat er van dezelfde trein en hotel etc. gebruik wordt gemaakt. Sterker nog, ik moest zelf 3 x vragen om details van de reis, zoals welke dagen van de rondreis mijn Camino trail zou plaatsvinden en daar kreeg ik ook weer de verkeerde informatie over. Het enige dat ze hebben benoemd is dat ik de Machu Pcchu entree tickets dubbel moest betalen. Die heb ik dan ook wel dubbel ontvangen. Het overige (trein, bus en hotel) heb ik geen tickets voor ontvangen. Volgens de reisleider waren die ook geannuleerd.

Eveline Keizer 2 years ago

Negatieve ervaring: Met Djoser Family naar Marokko geweest. Wilde m’n zoon heel graag ivm andere kids tijdens de reis. Groep was leuk. Maar voor mij wel nooit meer Djoser: prijs/ kwaliteit totaal uit verhouding. Ben vaker in Marokko geweest en toen in de meest leuke en charmante hotels (riads) geslapen. Ik weet niet hoe Djoser het voor elkaar krijgt om zulke ranzige en weinig charmante hotels cq overnachtingen te regelen (op 1 hotel na, die was leuk). Wat ik ook echt niet snap: waarom een ticket naar Marrakech met overstap en aankomst vlak voor middernacht terwijl het een familie reis is. Aankomst in hotel: geen water te krijgen. En we zaten nogal afgelegen. Dus moest ik als moeder alleen s nachts de stad in om m’n kind van water te voorzien. En volgende ochtend super vroeg opstaan: de kids waren echt gebroken door de reis. Waarom vlogen we niet rechtstreeks met bijv Transavia? Ik kan het wel raden: geld. Excursies vielen soms ook erg tegen. Een kamelentocht door een woestijn van 40 graden om naar een volgende overnachting te komen. Ik zei meteen al dit is niet te doen. Maar tja dit was de manier om naar de overnachtingsplek te komen. Gevolg: 1 kind flauw gevallen en m’n zoon een zonnesteek (ondanks hoed). En de tenten waren vreselijk: vies en slechte bedjes. Toiletten en wastafels super smerig! Ik had er eigenlijk foto’s van moeten maken. Het Marokkaanse personeel kwam gelijk met ons aan, dus niets was voorbereid. Tenten niet gelucht al die tijd dus stonken enorm. En we moesten in de bloedhitte eerst een uur wachten voor we voorzien werden van drinken. De jeep Safari: tja wat zal ik zeggen: een ritje van plek a naar b in 30 minuten in een jeep. Ook daar weer in vieze tentjes overnacht. Nee nooit meer Djoser. Reisleider was wel een fijne en lieve vent, maar nooit eerder met Djoser in Marokko geweest.

Judith Pröpper 2 years ago

Fantastische ervaring: De fietsvakantie Vietnam en Cambodja is ėėn groot avontuur. Op de fiets ontmoet je mensen die je anders niet zou ontmoeten. Lekker de hele dag in de buitenlucht. Het schema is de eerste week strak, hoog, dwz vroeg opstaan, veel fietsen enz. De tweede week wat meer tijd om te zwemmen, de stad te verkennen enz. Een aanrader!

Loes Emmer 2 years ago

Negatieve ervaring: We hebben een prachtige reis gehad naar Bali, Gili, Lombok, maar wat onze reis zeer negatief beïnvloed heeft is het feit dat we tot twee keer aan toe als gezin uitgeboekt werden. De eerste keer op Gili Meno hebben we resoluut geweigerd om naar een ander hotel te gaan (een ander gezin moest uiteindelijk met 4 personen op een hele kleine kamer), maar in Tetebatu werd ons gezin weer geselecteerd voor een verder gelegen hotel. Men boekt dit type reis omdat je de groepsdynamiek zoekt en je het leuk vindt dat je tieners met andere tieners aansluiten. Dat lukt niet als je in de avonden niet bij de groep bent. Djoser boekt 1 of 2 gezinnen uit naar hotels met minder sterren dan waar de groep verblijft. Ook dat viel ons erg tegen. Wees je ervan bewust dat je 1/3 van de reis niet bij de rest van de groep verblijft. Tevens wordt omschreven dat excursies (Monkey Forest, tempelbezoek etc) bij de reis zijn inbegrepen. Dat insinueert dat je vooraf voor de excursies hebt betaald. Dit is niet het geval. Geen enkele excursie is inbegrepen. Nogmaals, de reis was prachtig, maar de uitboek policy is niet “hoger segment” waardig.

Charlotte Hulstaert 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische reis! Prachtig land! Prachtige mensen! Een enorme historie! Combinatie cultuur, steden, natuur en wildparken is erg leuk!

Stephen Etordeu 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne reisorganisatie waar je krijgt waarvoor je betaalt.

hedwig robberechts 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele duidelijke en volledige website

Sarah Nauta 2 years ago

Negatieve ervaring: Prima reis, maar sommige hotels echt zwaar ondermaats.

Ineke Schouten 2 years ago

Positieve ervaring: Prachtige uitzichten, mooie rondleiding door een Nederlandse gids

Frank 2 years ago

Negatieve ervaring: 2019 met Djoser naar Cuba geweest. Na de tweede dag vroeg de reis begeleider al om fooi te geven. Ik maakte hem duidelijk dat dit in de reis zat ( 40 dollar). De hotels en het eten waren slecht. Schandalig wat voor eten we kregen.

Anita Schröder 2 years ago

Fantastische ervaring: Mooie reis met afwisseling van natuur en cultuur.

Henk Brink 2 years ago

Positieve ervaring: Prachtige reis met uitstekende gidsen. Veel gezien en gehoord over de historie en cultuur.

Ronald Riewald 2 years ago

Positieve ervaring: Voor de derde keer mee met Djoser op een Fietsreis. Nu naar Marokko. Helaas was op de vlucht heen een tussenstop in Casablanca, waardoor we plaatselijke tijd tegen middernacht aankwamen. Jammer op zo’n korte vlucht met een tussenstop te vliegen. Op dag twee al vroeg de mountainbikes opgehaald. Goede verzorgde fietsen met schijfremmen. Onderweg bij mankementen werden ze aangepast. Goede duidelijke betrokken reisleider Adri die zoveel als mogelijk aan de wensen van een ieder binnen de groep probeerde tegemoet te komen. Mensen konden vaak extra stukken fietsen waar dit mogelijk was. Onderweg kreeg hij een ongeluk doordat iemand die voor hem reed een put over het hoofd zag. De tandwielen stonden in z’n arm, daarnaast was z’n rug gekwetst. Na een dag met een beetje rust zat Hij al weer met pijn op de fiets. Wat een bikkel. De Plaatselijke gids vertelde zo weinig tijdens de reis en in slecht Engels, dat er uiteindelijk weinig naar hem werd geluisterd. De hotelkamers waren van een magere kwaliteit als zo vaak bij Djoser. Gelukkig soms wel met een zwembad en één keer een wat luxer verblijf. Onderweg tussen de middag werd een heerlijke lunch klaargemaakt door de chauffeurs en gids. Dit ook door de weinige mogelijkheden onderweg (ook door de ramadan). In het hotel werd in de avond samen gegeten met vooraf op de dag doorgegeven wensen. Al met al een mooie fietsreis door een woest landschap, voor sommigen van de groep wellicht iets te zwaar. De kwalificatie 2 van 3 sterren is zwak uitgedrukt in de stukken in de bergen. De Marokko reis was goed van tijdsduur. Met advies aan Djoser om vooral te kijken naar de vluchten en inzet goede gids.

m.a van asten 2 years ago

Negatieve ervaring: De 28 daagse reis naar Sumatra-Java-Bali-Lombok gemaakt ( april '23) De reis was een prachtige ervaring, veel gezien in een land met erg aardige en vriendelijke bevolking. Echter, Djoser laat heel veel steken vallen wat betreft de enorme lange reisdagen die er afgelegd moeten worden. Op sommige dagen arriveren we pas na 19u ( 1 keer om 20.45u) in het hotel. De hotels die we bezocht hebben zijn niet up to date, ze liggen soms te ver uit het centrum. Sommige hotels waren bij binnenkomst een en al pracht en praal maar de kamers zijn nog minder dan basic ( geen zeep, maar 1 handdoek die muf ruikt). Meerdere hotels liggen in een omgeving waar echt letterlijk alles is omgevallen. Geen restaurant in de buurt te bekennen. De overnachting in Pangandaran is een aanfluiting. Ik weet niet waar een lokale agent mee bezig is, niet met bekijken of het loont om in een bepaalde omgeving een overnachting te boeken. De stops mbt lunch kosten erg veel tijd. ( is er een mogelijkheid tot buffet, wordt er gekozen voor a la card wat heel veel tijd kost). Sommige restaurants die door Djoser worden aanbevolen, zijn het niet waard om te bezoeken. De afsluitende stranddagen in een hotel in Senggigi is een flop. Je kunt in de buurt van The Yayakarta Lombok beach resort nergens de zee in. Het ligt 10 min met taxi vanaf het centrum en in de omgeving is niets te doen. Na zo'n vermoeide , veel bezienswaardigheden, reis verdien je een beter hotel. Eentje waar je echt kunt genieten van strand, zee en omgeving. Met onze ervaring van deze reis wordt het tijd dat Djoser aan een update gaat werken. De reisbegeleider was overigens top!!

Henny VN Der Mark 2 years ago

Fantastische ervaring: Prachtig gebouw en aardige medewerkers

liroy ernst 2 years ago

Negatieve ervaring: Ze promoten toeristische ritten op kamelen in o.a. het midden oosten. Iedereen weet tegenwoordig wel hoeveel dierenleed daarachter schuil gaat.

Henk Westerduin 2 years ago

Negatieve ervaring: Je boekt een reis bij Djoser, althans dat denk je als de website bezoekt. Je belt ook nog met de het bureau op zaterdag 1 april 2023, u kunt gewoon boeken hoor, zegt een enthousiaste medewerker. Blijkt het een 1 april grap op 3 april! Alles leek goed te gaan! Maar dan krijg je maandag Lindsay aan de telefoon, de reis welke wordt aangeboden blijkt zonder tickets te zijn! Op de website staan keurig prijzen inclusief tickets! Ik mag nu zelf de tickets boeken! Ik krijg wel een lagere prijs, echter deze staat niet in verhouding tot de kosten van de tickets! PURE MISLEIDING. Geen enkele ster waard!

Wim Veerman 2 years ago

Fantastische ervaring: zeer mooie reis . alles was goed geregeld . was zeker een goede keus. ga zeker weer met Djoser op vakantie

stefanie van Dijk 2 years ago

Negatieve ervaring: Let op! die groene G garandeert helemaal niks! Nadat poging 1 voor deze reis door corona in het water viel besloot ik nu een nieuwe poging met 'Gegarandeerd vertrek' te boeken. Eerst wordt de reisdatum 1 week opgeschoven en vervolgens wordt de hele reis geannuleerd wegens te weinig deelnemers (de rest ging niet akkoord met de andere datum). Nu wil ik mijn geld terug en Djoser heeft bij deze afgedaan.

Pietwillem Overvoorde 2 years ago

Fantastische ervaring: Voor met zorg georganiseerde reizen het juiste adres!

Jacky Van Fraeijenhove 2 years ago

Positieve ervaring: Hele fijne groepsreis gehad met Djoser naar Patagonië. Aanrader!

Aafke Van der Veen 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig mooie reis met verschillende verblijf accomodaties en machtige landschappen/parken. Zeer de moeite waard

Anonymous Account 2 years ago

Negatieve ervaring: Te duur

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Rob Ros 2 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie. Ben met een gezinsvakantie daar geweest. 5 gezinnen met jonge kinderen. Slechte hotels, verkeerde hotels door omboekingen, corrupte begeleiding, waardeloos eten. Ik ben in 30 landen geweest maar zo zout had ik het nog nooit gegeten. Klacht ingediend en u begrijpt ongegrond verklaard. Ongelofelijk dat deze club nog bestaat.

A.P. van Bakel 2 years ago

Fantastische ervaring: prima reis naar Costa Rica, zeer goede reisbegeleider

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ronny Ivens 2 years ago

Fantastische ervaring: goed georganiseerde toffe reis, met de nodige afwisseling en de juiste begeleiding in een wondermooi land

Ria Vanderstoop 2 years ago

Fantastische ervaring: Zoveel diversiteit en veel gelegenheid om mooie foto’s te maken...

Iris Goedhart 2 years ago

Negatieve ervaring: Wat een prachtige reis naar Zuid-Afrika was, werd overschaduwd door een aantal zaken die Djoser op zijn beloop heeft gelaten. Als gezin van 3 in een 2-persoonskamer met bankkussens op de grond als derde bed (terwijl je nagenoeg volwaardige prijs voor kind betaalt). Blijkt het hotel geen eenpersoonsbedden te hebben, iets wat je dus al van tevoren kan oplossen om twee kamers te regelen in plaats van één. Het niet meedoen met facultatieve excursies is geen optie (want dan kan het hele gezelschap niet door of je moet toch mee en in de bus blijven). Contact met Djoser NL is niet mogelijk, ze nemen alleen bij het alarmnummer op en daar kunnen ze niets voor je betekenen anders dan het bericht aan de collega's doorgeven. Dat je niet buiten een hotel mag eten (heel duur restaurant met drie gangen menu zonder vegetarische optie omdat Djoser de overnachting dan goedkoop kan inkopen). Tot tweemaal een hotel in een gevaarlijke buurt (met een groep kinderen) terwijl de locatie totaal niet van toegevoegde waarde is voor de reis en/of de route. Pas na maanden volhardend mailen krijg je een reactie waarbij ze de schuld aan anderen geven en een waardebon geven voor een volgende reis bij Djoser (en een boek dat nooit is aangekomen of verzonden). En het ergste vonden wij dat we vlak voor verblijf op een wildpark te horen kregen (45 minuten van tevoren!) dat we naar een ander hotel moesten op 1 1/2 uur rijden. Dan heb je net je kostbare spaarcentjes uitgegeven voor een extra safari om vervolgens twee dagen om 3.15 uit je bed te moeten en het park in te kunnen als de zon allang op is. Gevaarlijke situatie daardoor omdat de buschauffeur zich niet kan houden aan de rusttijden. Kortom, we hebben er alles aan gedaan om het probleem duidelijk te maken en er werd geen oplossing geboden. De reisleiding ter plekke en het land hebben het goed moeten maken en dat hebben ze zonder steun van Djoser meer dan prima gedaan. Dus Zuid-Afrika zeker doen, maar niet met Djoser.

Henk Bodewes 2 years ago

Negatieve ervaring: Meerprijs van € 372,-- per persoon na het boeken. Samenvatting: Djoser wil je na de boeking een forse meerprijs in de maag splitsen. Op 30-12-2022 boekten mijn vrouw en ik online de lodge/hotelreis Kenia & Tanzania voor € 4895,-- pp. Bij deze reis stond vermeld: Vertrek gegarandeerd. Direkt na onze boeking verscheen er een scherm met de mededeling dat de boeking onder voorbehoud was omdat de vlucht Amsterdam-Nairobi moest worden aangevraagd. Hierover zou bericht volgen. Twee weken later worden we gebeld door Djoser, mw. Marleen de Kock. De reis kon doorgaan, maar moest dan wel € 372,-- pp. meer kosten. Dat kwam zei ze omdat Djoser maar beperkt vluchten inkocht van tevoren. Waarop ik zei dat dat merkwaardig is als je reizen verkoopt met vertrekgarantie en een vaste prijs. Of je moet duidelijk op je site zetten dat een prijsverhoging alsnog mogelijk is. Maar dat zag ik verkeerd omdat de prijzen van Djoser vanaf-prijzen waren volgens haar. Waarop ik daar weer tegenin bracht dat er op hun site toch echt bij elke vertrekdatum een vaste prijs vermeld staat. In een tweede telefoongesprek met mw. de Kock probeerde ik haar weer uit te leggen dat ze dit niet konden maken. Na een paar minuten al zei mevrouw dat ze geen zin meer had in dit telefoongesprek en het gesprek ging beëindigen. En dat deed ze. Dat was de klantenservice van Djoser in aktie. Toen hadden we het helemaal wel gehad en hebben we de reis per mail ge-annuleerd. Nooit meer wat gehoord van Djoser. Deze reis is nu weer te boeken op hun site voor € 4995,-- terwijl de reis dus € 5267,-- moet kosten. Ook de volgende boeker krijgt dus weer een fikse meerprijs om de oren. En dus is het bewuste prijsmisleiding door Djoser met als doel er zelf rijker van te worden. Klanten binnenlokken met een lage prijs en daarna de prijs flink verhogen. Het uitzoeken van een reis is voor ons altijd een leuke bezigheid, maar bij Djoser slaat de vreugde bij het boeken al snel om in ongeloof en teleurstelling. Ir. H.E.I. Bodewes 16-1-2023

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Wij begrijpen uw teleurstelling heel goed. Graag lichten wij e.e.a toe. De reis die u boekte was, zoals u zelf aangeeft, op ‘aanvraag/onder voorbehoud' was, wat betekent dat er een of meerdere onderdelen van de reis niet direct bevestigd kunnen worden. Op onze website is in de uitleg te lezen dat in dat geval een hogere prijs mogelijk is. Uiteraard kan je dan van de boeking afzien. Helaas bleek in dit geval dat er nog wel vluchten beschikbaar waren, maar tegen een aanzienlijk hogere prijs dan waarop de verkoopprijs is gebaseerd. Het is uiteraard niet in ons belang om een hoge toeslag te moeten doorberekenen, met de kans de men van de boeking afziet, zoals u ook heeft gedaan. Het gegarandeerde vertrek heeft betrekking op het reeds aantal geboekte mensen, waardoor de reis inderdaad een gegarandeerd vertrek heeft. Van reizen die niet op aanvraag zijn (vrijwel 100% van alle reizen met een vertrekdatum meer dan 6 weken in de toekomst) zijn de prijzen gegarandeerd en heb je zekerheid. Met vriendelijke groet, Djoser

L 2 years ago

Negatieve ervaring: Hele slechte ervaring met Djoser. Slecht bereikbaar, je staat lang in de wacht en bellen niet zelf terug. Tijdens onze reis in oktober 2022 naar Jordanië hadden we geen Ndl gids waar ze wel mee adverteren. Lokale gids was lui en heeft ons achteraf ook belazerd. Slechte hotels. Ook tijdens reis hotel wijzigingen gehad (downgrade van hotel zonder communicatie) en ga zo maar door. Achteraf een mail opgesteld met alle klachten maar daar wordt ook niet fatsoenlijk op gereageerd en wordt geen compensatie aangeboden.

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd
Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd

Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met Djoser. Inderdaad zijn wij afgelopen najaar, wegens sterk toegenomen vraag naar reizen, incidenteel slecht bereikbaar geweest. Gelukkig zijn we nu alweer een hele tijd goed bereikbaar! Onze reizen in Jordanië worden begeleid door een Jordaanse, Nederlands sprekende reisleider. Zijn kennen hun eigen land als geen ander. Op onze website vindt u een overzicht van de hotels waar we meestal in verblijven alleen zijn er soms wegens onvoorziene omstandigheden wijzigingen onvermijdelijk. We hopen dat u desondanks genoten heeft van het prachtige Jordanië. Voor verdere vragen of opmerkingen vragen wij contact op te nemen onze klantenservice.

Marleen van Gelder 2 years ago

Negatieve ervaring: Je boekt een dure reis. Het kantoor is ongebereikbaar en niet behulpzaam. Ze geven ook onjuiste informatie. Ter plekke had ik superslechte reisbegeleiding, die een enorme stempel heeft gedrukt op onze reis. Ik heb heel veel gereisd, naar heel veel bestemmingen, met heel veel organisaties, maar dit was écht met stip de slechtste. De bestemming maakte alles goed, maar had er met een andere organisatie meer van kunnen genieten, dus voor mij nooit meer Djoser.

Jenny Folla 2 years ago

Positieve ervaring: Bevalt me wel. Voor een volgende reis.

Kris 2 years ago

Negatieve ervaring: Sturen allemaal ongevraagd ellende op via de post. Gaat direct het prullenbakje in. Zonde

Anna Berk 2 years ago

Negatieve ervaring: Op 23 oktober een reis naar Namibië geboekt voor 20 december. Kreeg net een mailtje dat ze zo kort van te voren (2maanden?!) geen accomodaties en vluchten meer voor ons konden vinden dus dan we niet meer mee konden. En dat was dat. Geen tegemoetkoming of oplossing. Wat een sof, dit verwacht je niet van zo ‘n organisatie.

K.E. Hagenaar 3 years ago

Negatieve ervaring: 2019 een fietsreis cuba gedaan, ( met latere terugvlucht en een klasse hoger vliegen tegen reële kosten… geen klachten, goed geregeld, vriendelijk contact en fantastische reis. 2022 Dus vol goede moed een fietsreis Vietnam Cambodja aan het boeken, zelfde recept later terugvliegen en een hogere klasse. Klantenservice onbereikbaar, en wanneer ze wel bereikbaar zijn verwijzen ze je met liefde naar de mail. ( mail 1: 6 weken onbeantwoord voor ik zelf maar weer belde, mail 2: 4 weken tot ik zelf mijn geduld verloor, mail 3: al vanaf begin juli onbeantwoord dus 10 weken en counting) Als er een reactie komt op je telefoontje is deze incompleet. Mijn inziens, heeft de klantenservice 1 taak. Service verlenen aan klanten. ( ze horen, vragen beantwoorden en informatie geven) Uiteindelijk hebben we afgelopen vrijdag geboekt en de factuur gekregen, op maandag kregen we een herinnering dat die nog niet betaald was….. als je zo op je klantenservice zou zitten zouden die van 0 naar 5 sterren gaan. Nu wekt dit alleen irritatie op. Ik hoop dat de vakantie het waard is… maar na deze, nooit meer djoser voor ons.

claudia M 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik heb geprobeerd een offerte op maat te ontvangen voor een Zuid Afrika reis voor 11 personen. Na allerlei gegevens ingevuld te hebben op de website geen enkele reactie ontvangen. Na een week nog maar even gebeld. Degene die offertes op maat maakte was telefonisch in gesprek maar zou mij terug bellen. Waarschijnlijk een heel lang gesprek, want ik wacht nu weer bijna een week.

Wupke Korevaar 3 years ago

Positieve ervaring: Mooie reis, goed uitgevoerd. Alleen nooit onze bagage gezien en Djoser heeft totaal geen blijk van meedenken of meeleven gegeven. Minpunt.

Frank Jannink 3 years ago

Negatieve ervaring: Een prachtige reis geboekt door Peru. De reisbegeleider was top maar kon helaas niet de gehele reis met ons mee. ( dit is nooit gecommuniceerd met ons) Maar wat ons het meest stoort zijn de slechte accomodaties die voor de groep geboekt zijn. Het eerste hotel was kruip door sluip door, matig ontbijt. Daarnaast was het hotel in chivay te bar voor woorden. De receptie en eetkamer stonk ontzettend naar rook( houtkachel) maar het ergste was er is geen kok aanwezig om een diner te bereiden ( dit voor twee nachten) en dat de kamer vies was. Na een prachtige wandeling sliepen we in Aguas Calientes, ook weer ver beneden de maat, een kamer zonder raam en een douche/wc zo klein. Het ontbijt was zeer matig Als laatste de overnachtingen in Cusco, was geen hotel maar bed en breakfast. Onze kamer lag op de bovenste verdieping en bij brand zouden we geen kant op kunnen. Deze kamer geweigerd . In overleg met de eigenaar naar een passende oplossing gezocht. ( de eigenaar begreep ons). Met deze oplossing waren we zeer tevreden maar hebben besloten om niet weer met djoser te reizen omdat we zeer teleurgesteld zijn in de aangeboden accomodaties

Marloes de Jong 3 years ago

Positieve ervaring: Een fantastische reis! Zowel inhoudelijk als qua flexibiliteit en zorg vanuit Djoser als iets anders loopt dan verwacht!

Mayo Oregano 3 years ago

Negatieve ervaring: Helaas eens, maar nooit weer. Slechte reisbegeleiding met weinig tot geen kennis van de wandeltochten, middelmatige hotels en al meer dan 4 weken aan het wachten op een reactie van de klantenservice.

Jet Ballast 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Renee Rozemeijer 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechte service. Vooral als je een klacht hebt helpen ze je niet verder. Reis kwijt, geld kwijt en koffers kwijt...

Walnut 3 years ago

Negatieve ervaring: Vlucht gemist ivm drukte op schiphol. En aangezien het een groepsreis was, konden we niet meer aansluiten(Nou, daar kan djoser niks aan doen, eigen schuld zou je zeggen.) Echter was Djoser te beroerd om ons ergens mee te helpen. Onze koffers waren wel meegevlogen met het vliegtuig, volgens alle verzekeringen is de reisorganisatie verantwoordelijk om ze terug te krijgen, maar nee... helpen doen ze niet, we moesten mooi alles zelf betalen en regelen. We krijgen geen cent terug, ondanks de dikke winst die djoser toch gemaakt heeft. Mijn tip: reis maar lekker met een andere reis organisatie als je meer zekerheid wilt :)

Vermeiren Cathy 3 years ago

Fantastische ervaring: Mooie reizen

A B.-T. 3 years ago

Fantastische ervaring: Leuke reizen voor groepen in elke combinatie (vrouwengroep, leeftijdsgenoten etc). Mooie prijzen incl gids.. Ga er binnenkort wel boeken..

Laat uw mening over Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Djoser Groepsreizen - Rondreizen & Single (groeps)reizen Wereldwijd verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

5 (1)
Delta Reizen B.V.

Delta Reizen B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Breestraat 125 - 2311 CM, Leiden
071 512 6400
4.4 (5)
Schuitjevaart

Schuitjevaart

Zie adres- en contactgegevens
Stille Mare 8 - 2312 DH, Leiden
071 512 0394
3.3 (12)
Bahnreiseladen

Bahnreiseladen

Zie adres- en contactgegevens
Breestraat 57 - 2311 CJ, Leiden
071 516 1982
3.5 (200)
Treinreiswinkel
Treinreiswinkel

Treinreiswinkel

Zie adres- en contactgegevens
Breestraat 57 - 2311 CJ, Leiden
4.6 (142)
Rondvaart Leiden | Groepen | Sloep en sup verhuur

Rondvaart Leiden | Groepen | Sloep en sup verhuur

Zie adres- en contactgegevens
Aalmarkt 4 - 2311 EC, Leiden
071 303 0980
2.7 (23)
Aktie Reizen

Aktie Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Hooglandse Kerksteeg 8a - 2312 HR, Leiden
071 512 2070
5 (11)
Sloep de Vriend

Sloep de Vriend

Zie adres- en contactgegevens
Doezastraat 43-1 - 2311 HA, Leiden
06 55364673
Rondvaart Utrecht

Rondvaart Utrecht

Zie adres- en contactgegevens
Lange Sint Agnietenstraat 10 - 2312 WC, Leiden
030 236 2393
4.4 (32)
TUI Leiden

TUI Leiden

Zie adres- en contactgegevens
Haarlemmerstraat 227 - 2312 DR, Leiden
071 514 3541
4.8 (182)
Stichting De Leidse Rederij | Rondvaart Leiden | Canal Tours Leiden | Rundfahrt Leiden

Stichting De Leidse Rederij | Rondvaart Leiden | Canal Tours Leiden | Rundfahrt Leiden

Zie adres- en contactgegevens
Apothekersdijk 5 - 2312 DC, Leiden
071 528 2252
5 (5)
Venetië van het Westen

Venetië van het Westen

Zie adres- en contactgegevens
Apothekersdijk 5 - 2312 DC, Leiden
071 528 2252
Costaricana Travel

Costaricana Travel

Zie adres- en contactgegevens
Ir. Driessenstraat 94-F - 2312 KZ, Leiden
071 303 0230

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt