TUI Schiphol Servicebalie

Vertrekpassage 104, 1118 AS, Haarlemmermeer
Vertrekpassage 104
1118 AS, Haarlemmermeer
020 892 1631

Openingstijden

  • maandag: 06:00–18:00
  • dinsdag: 06:00–18:00
  • woensdag: 06:00–18:00
  • donderdag: 06:00–18:00
  • vrijdag: 06:00–18:00
  • zaterdag: 06:00–18:00
  • zondag: 06:00–18:00

De servicebalie is per 1 juli 2020 weer geopend. Door de nog onregelmatige vluchtplanning kunnen openingstijden afwijken. Neem voor alle zekerheid eerst telefonisch contact met ons op.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

TUI Schiphol Servicebalie: Meningen

3.2/5 (52 Meningen)
henk verwijs 2 months ago

Negatieve ervaring: Telefonisch weren we naar de balie gedtuurd maar bij aankomst bleek de balie gewoon dicht te zijn.

Sergey Baymakov 6 months ago

Negatieve ervaring: Vermijd TUI Nederland koste wat kost. We kochten 40 kg bagage van tevoren en bij het inchecken weigerden ze deze te accepteren met de mededeling dat we het in twee tassen moesten splitsen, verwijzend naar een bepaalde praktijk dat één tas niet zwaarder mocht zijn dan 32 kg. Dit werd noch op de website, noch in de app, noch in de kredietnota vermeld. Nu waren de medewerkers aan de incheckbalie en hun manager extreem onbeleefd tegen ons, en zeiden dat het ons probleem was, ze zouden de bagage niet accepteren en dreigden dat we de vlucht niet konden nemen als we de bagage niet in een andere tas splisten. Volgens hen zou elke passagier een extra tas moeten meenemen daarvoor, belachelijk. Daarnaast kochten we stoelen met extra ruimte, en wat denkt u? Ze veranderden de vlucht en splitsten twee passagiers, in aparte rijen met twee tussen hen in. En één van de passagiers was een kind. En natuurlijk weigerden ze om stoelen te wijzigen met het argument dat ze dat niet konden, omdat de vlucht vol was. Vermijd opnieuw koste wat kost, omdat ze diensten verkopen in de app en op de website en deze niet leveren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Gerda Jaeger 7 months ago

Negatieve ervaring: We hebben heel lang moeten wachten. En toen kwam er uiteindelijk iemand met 1 rolstoel voor 3 personen.

Dr. Baris Unlu 7 months ago

Fantastische ervaring: Erg behulpzame mensen. Hartelijk dank.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
rob de groot 8 months ago

Fantastische ervaring: 2024/05 Prima geholpen met een nieuwe vlucht nadat wij te laat waren voor onze Transavia vlucht op 14-05-2024 Medewerker van de Tui service balie heeft nieuwe tickets voor ons geregeld en besteld zodat wij alsnog op onze huwelijksreis konden. Hartelijk bedankt voor alle moeite die er is gedaan, top !!

kelsey boon 9 months ago

Fantastische ervaring: Geweldige ervaring! Nadat onze eigen maatschappij Transavia door een personeelstekort ons melde dat we het vliegtuig niet meer op mochten en ons hierna niet meer verder wouden helpen en alle kosten aan ons doorrekende. Waren zij de enige die ons verder geholpen hebben. Op nog geen 15 minuten hadden ze ons nieuwe tickets geregeld en begeleidt tot aan de gate. De twee personen die op 29/08 rond 7 uur in de morgen aan de balie zaten hebben letterlijk onze vakantie gered. Ik weet het nu wel zeker de volgende keer boek ik bij TUI hier krijg je tenminste service bij problemen.

Ronald Flint 9 months ago

Positieve ervaring: Ze hebben ons goed geholpen bij het onverwachts cancellen van onze vlucht

sociolcars nijmegen 1 year ago

Fantastische ervaring: Eerlijk transparant en beleefd

Dirk Slaa 1 year ago

Positieve ervaring: Hadden wel even kunnen vermelden dat de....lounge.. tijdelijk verplaatst is/ was nu hebben wij ruim 45 min moeten zoeken niet zo prettig

As Schroder 1 year ago

Negatieve ervaring: Naar aanleiding van een verloren trouwring, meermaals contact opgenomen per email en telefonisch. Mijn vraag was of er een zoekopdracht naar de schoonmaak of cabin crew is gegaan om uit te kijken naar een trouwring, die ik verloren ben in het vliegtuig. Ik krijg alleen te horen dat er geen ring gevonden is, maar geen antwoord op mijn vraag. Trouwring nog steeds niet gevonden en ligt of lag voor 1000% zeker in het vliegtuig. Maar als er tijdens het stofzuigen niet naar uitgekeken wordt of er in de voorvakken van de stoel niet gekeken wordt tijdens het schoonmaken zal deze ook niet snel boven water komen, dankzij de medewerking van tui. En dat terwijl ik na vertrek uit het vliegtuig wachtend bij de bagage band gelijk een melding wilde maken van mijn verloren ring.

Nick Netten 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk behandeld en duidelijke uitleg.

Paul Dekker 1 year ago

Positieve ervaring: Werd fijn geholpen nadat een naam verkeerd op ons ticket stond...Echter op de terugreis stond de naam nog steeds verkeerd! De systemen van Tui en KLM corresponderen niet met elkaar...daarom gaat het vaak verkeerd.... daar kan de betreffen medewerker niets aan doen...

Can Akten 1 year ago

Negatieve ervaring: Tijdens hun vlucht van Amsterdam naar Izmir vergaten ze onze bagage in het vliegtuig te laden. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen en ze hebben geen idee wat er aan de hand is. Het antwoord was: 'Vlieg de volgende keer met KLM'!!!! Super onprofessioneel, maar het heeft me een goede les geleerd om niet meer met TUI te werken.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hara Bionsen 1 year ago

Positieve ervaring: Prima service en dienstverlening, keurig personeel en perfecte last minutes beschikbaar. Een mooie 4* aanbeveling.

Wayne Struwig 1 year ago

Negatieve ervaring: Het telefoontje werd nooit beantwoord, ondanks dat ik het verschillende keren heb geprobeerd.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Aukje van Wissen 1 year ago

Fantastische ervaring: We hebben gebeld met de servicebalie nav een vluchtwijziging. De mevrouw die we spraken, was heel behulpzaam en heeft onze vraag goed beantwoord.

Eric van Meijer 1 year ago

Positieve ervaring: 1 dag van te voren hebben we via de website en de klantenservice geprobeerd om 5 kg bagage meer bij te boeken. Na 4 website pogingen met verschillende browsers en 2 dames aan de lijn bij de klantenservice (bij elkaar ruim 1 uur wachttijd) geen succes (wel hele goede tips ontvangen van Donna over onze vakantiebestemming). De balie op Schiphol zit op een andere locatie dan Google maps aangeeft. De dame gaf aan dat bij de bagageafgifte een bon zou worden gegeven waar bij dan bij een andere balie betaald zou moeten worden. Maar… tegenwoordig waren ze een stuk minder streng… en dat klopte! Geen enkel probleem van meer gewicht en we konden zo door! Dat maakt weer veel goed

Romy Brinkman 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede service was er snel door met rollator

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
annelies Herik 1 year ago

Fantastische ervaring: Dreigden onze vlucht niet te halen door drukte (en mensen die veel te vroeg kwamen). Dankzij een vrouw van TUI geholpen waardoor we onze koffers in konden checken en het nog net gehaald hebben!

Kelly Hoek 1 year ago

Fantastische ervaring: Was te laat maar ze heben me toch geholpen

Hoi Magie 1 year ago

Positieve ervaring: Prima

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Erik Wuyts 1 year ago

Fantastische ervaring: Snel telefoon opgepakt! Goed behulpzaam!

Black Angel 1 year ago

Positieve ervaring: Snel en betrouwbaar

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Kristof Perneel 1 year ago

Positieve ervaring: Als je naar daar moet is het meestal omdat er iets is. Ze zijn wel vriendelijk maar in ons geval hebben we veel te weinig info gekregen.

J 1 year ago

Negatieve ervaring: Vlucht geannuleerd na 5 uu wachten in een vliegtuig zonder eten en drinken. Volgende dag een nieuwe kans na weer 3 uur vertraging toch mogen instappen in een ander toestel. Nieuwe toestel was een stuk slechter. Media systeem werkte niet en beenruimte was niet zoals we geboekt hadden. Grond personeel waren ook erg onbeleefd en waren totaal niet behulpzaam. Na contact met klantenservice over een oplossing, kreeg ik alleen te horen dat ze er niets aan kunnen doen. Geen oplossing. Heel slecht TUI in het vervolg met KLM

OnZe 2 years ago

Negatieve ervaring: ik heb gezocht,.. en niet gevonden

Louis Bracquine 2 years ago

Negatieve ervaring: Rot bedrijf.. vluchten altijd te laat geen degelijke compensatie niks niemand zegt je wat niemand doet wat als je belt helpen je ze niet degelijk ! Laatste keer geweest met de zeer slecht bedrijf

Robin Van leeuwen 2 years ago

Negatieve ervaring: 6 september 24 uur later in Turkije aangekomen dan afgesproken. bellen bellen bellen en bellen maar niemand geeft gehoor op Schiphol. Naar de balie niemand aanwezig 4 uur lang .tui schaam je heel maar dan ook heel diep. 6 keer van g7 naar e22 gelopen heen en weer om dan later een SMS te krijgen 'loop niet onnodig naar een gate'. Er is ook niks meer ondernomen of wat dan ook door tui om ons tegemoet te komen ja €7,50 op Schiphol dat is 1 koffie. Nogmaals tui schaam je

Dennis Zijlema 2 years ago

Negatieve ervaring: Welke service bieden ze niet?

kashimoto akatuna 2 years ago

Negatieve ervaring: Het is de eerste keer dat ik zie dat de demonstratiepresentatie niet in het Engels wordt gedaan, alleen in het Nederlands. Gedurende de vlucht zijn alle toespraken tot passagiers alleen in het Nederlands. Dit is ongelooflijk, in geval van een noodsituatie kun je doen wat je wilt omdat je de instructies niet in een van de internationale talen hebt ontvangen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Natan Bosschaerts 2 years ago

Negatieve ervaring: Deed haar job precies niet graag, niet verder geholpen.

Cor de Wever 2 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos werkt niet geen TUI meer.

Robin Huppelschoten 2 years ago

Fantastische ervaring: Tui was op zondag via geen enkel kanaal te bereiken, terwijl ik dringend iemand moest spreken. Uiteindelijk de servicebalie op Schiphol maar gebeld, en Karin heeft me uitstekend te woord gestaan en zo goed als mogelijk geholpen. Door haar heb ik toch nog iets van vertrouwen in Tui terug gekregen, want voordat ik haar had gesproken was dat al ver tot onder het nulpunt gedaald.

Hanneke Kramer 2 years ago

Positieve ervaring: Bij Tui kun je na het inchecken zelf je bagage voorzien van een sticker bij de bagage drop-off. Een kind kan de was doen. En.... kom je er niet uit, dan helpt een medewerker van Tui jou!

Jaimy1103 2 years ago

Fantastische ervaring: Super geholpen door de mensen daar en heel vriendelijk ook

Teun Mulder 2 years ago

Negatieve ervaring: Chagrijnige mensen

Storm Trooper 2 years ago

Positieve ervaring: Poeh....het was druk. Gelukkig hadden de jongens en meiden er flink de vaart in. Jammer dat de rest van Schiphol niet dezelfde snelheid had.

kevin W 3 years ago

Negatieve ervaring: Mocht wat vriendelijker, wij stonden door een ernstig ongeval vast op de a4, ik liet hun weten dat we wat vertraging hadden en in eerste instantie was het antwoord u bent te laat vertrokken van huis. Beetje onbeschoft want we stonden al ongeveer 30 min stil op 20 min afstand van Schiphol....

E.R. Veeneman 3 years ago

Positieve ervaring: Prima service. Succes in deze corona tijd

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Tony Grüne 3 years ago

Fantastische ervaring: Top medewerkers, proberen echt alles om je mee te krijgen op de vlucht

J.B. Onstenk 4 years ago

Fantastische ervaring: Je wordt direct professioneel geholpen

Roy Henri Deekman 4 years ago

Fantastische ervaring: Super deals naar Su goedkoper dan SLM en KLM

Stacey 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

Sven T 4 years ago

Fantastische ervaring: Helaas moesten we onze vluchten annuleren vanwege de ziekte van onze zoon en wilden we later vliegen. Via de Tui hotline zou het erg duur geworden zijn. Daarop zijn we naar de servicebalie gegaan en hebben daar nogmaals geïnformeerd. We werden daar supervriendelijk en deskundig geholpen. De medewerkers namen alle benodigde tijd voor onze vraag. Nog nooit zo vriendelijk en behulpzaam ondersteund op een Duitse luchthaven. Daar kunnen de Duitse aanbieders nog veel van leren. Onze volgende reis zullen we zeker weer vanaf Schiphol maken en als het mogelijk is ook weer met Tui. Hartelijk dank! 5 sterren zijn absoluut verdiend.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Elvera Verburg 4 years ago

Negatieve ervaring: Niet netjes

Sjoerd van der Galien 5 years ago

Positieve ervaring: Iet wat nors personeel

Nupur Gadkari 5 years ago

Negatieve ervaring: Ik wil dit service eigenlijk geen ster geven. Maar Google vraagt me om het te beoordelen en pas dan kunnen ze deze beoordeling plaatsen. Dus hier is één ster - zo slecht zijn ze op Schiphol Airport. Ik was vorige week op Schiphol en hoopte op wat aanwijzingen - toen ik naar de TUI balie ging om een heel eenvoudige vraag te stellen aan twee zeer spraakzame vrouwen. Ze leken extreem druk en waren met elkaar aan het chatten. Ik wachtte beleefd tot ik een korte pauze tussen hun gesprekje vond, zodat ik eindelijk mijn vraag kon stellen. En zo ging dat gesprek: Mijn gesprek: Excuseer, alstublieft.. Ik.. Vrouw 1: NEE! Mijn gesprek: Err.. sorry? Ik wil gewoon... Vrouw 2: Ik zei NEE. (letterlijk me wegjagend als een dier dat voortdurend aan haar been trok) Mijn gesprek: Het spijt me dat ik het niet begrijp... Vrouw 1: NEE NEE NEE! (ook mij wegjagend) Dus ja, niet alleen werd ik niet gehoord, maar ook vernederd in een neerbuigende toon en handgebaren van deze vrouwen, en bovendien extreem onbeschoft aangesproken. Ik denk niet eens dat ze weten wat ik eindelijk wilde vragen. Als er echt iets bestaat dat 'Klantenservice' heet bij TUI, geef je personeel dan wat basislessen in empathie en communicatieve vaardigheden, die ze duidelijk missen. Niemand staat te popelen om met je samen te werken of je zaken te geven. En in dit tempo zul je de weinige klanten die je hebt verliezen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Uschi Elzinga 5 years ago

Fantastische ervaring: Worden altijd vriendelijk en goed geholpen

Sergio Martinez Masso 5 years ago

Positieve ervaring: Super service..

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sergio Martinez 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk vliegveld.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
MONTERO Tour 5 years ago

Negatieve ervaring: Niet erg vriendelijk. Geen aanbieding en duur.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Arend De Roo 6 years ago

Positieve ervaring: Redelijk goed

Laat uw mening over TUI Schiphol Servicebalie:

1 = slecht
5 = Uitstekend

TUI Schiphol Servicebalie verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

1 (1)
Ansar Europe Tours B.V.

Ansar Europe Tours B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Vertrekpassage 213 - 1118 AV, Haarlemmermeer
+31207951830
5 (1)
Inter GSA Benelux Nederland

Inter GSA Benelux Nederland

Zie adres- en contactgegevens
Schiphol Boulevard 145 - 1118 BG, Haarlemmermeer
+31205410600
4.2 (6)
Schiphol Travel Group B.V.

Schiphol Travel Group B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Schiphol Boulevard 235 - 1118 BH, Haarlemmermeer
020 405 5275
e-Business Travel Schiphol

e-Business Travel Schiphol

Zie adres- en contactgegevens
Evert van de Beekstraat 1-20 - 1118 CL, Haarlemmermeer
+31850210311
world wide tickets

world wide tickets

Zie adres- en contactgegevens
Evert van de Beekstraat - 1118 CP, Haarlemmermeer
+31638332706
4.9 (35)
Polyplan Reizen

Polyplan Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Aalsmeerderdijk 66 - 1438 AT, Amstelveen
020 657 5657
4 (1)
Travelplanet

Travelplanet

Zie adres- en contactgegevens
Beechavenue 101 - 1119 RB, Haarlemmermeer
020 201 1230
5 (8)
Orange Jets
Orange Jets

Orange Jets

Zie adres- en contactgegevens
Stationsplein NO 202 - 1117 CJ, Amstelveen
+31727630714
Munckhof Business Travel Schiphol
Munckhof Business Travel Schiphol

Munckhof Business Travel Schiphol

Zie adres- en contactgegevens
Beechavenue 42 - 1119 PV, Haarlemmermeer
+31207073242
5 (2)
Net Travel Associates B.V.
Net Travel Associates B.V.

Net Travel Associates B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
+31889999747
Dutch Travel Services B.V.

Dutch Travel Services B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
088 999 9757
5 (2)
Vuelandia

Vuelandia

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
0900 4400000

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt