![TUI Schiphol Servicebalie](https://cdns3.tratra.travel/media/items/logos/140x140/default.png)
TUI Schiphol Servicebalie
![](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/13561-TUI-Schiphol-Servicebalie-sSG4o.jpg)
Informatie over TUI Schiphol Servicebalie
Openingstijden
- maandag: 06:00–18:00
- dinsdag: 06:00–18:00
- woensdag: 06:00–18:00
- donderdag: 06:00–18:00
- vrijdag: 06:00–18:00
- zaterdag: 06:00–18:00
- zondag: 06:00–18:00
De servicebalie is per 1 juli 2020 weer geopend. Door de nog onregelmatige vluchtplanning kunnen openingstijden afwijken. Neem voor alle zekerheid eerst telefonisch contact met ons op.
TUI Schiphol Servicebalie: Meningen
Negatieve ervaring: Telefonisch weren we naar de balie gedtuurd maar bij aankomst bleek de balie gewoon dicht te zijn.
Negatieve ervaring: Vermijd TUI Nederland koste wat kost. We kochten 40 kg bagage van tevoren en bij het inchecken weigerden ze deze te accepteren met de mededeling dat we het in twee tassen moesten splitsen, verwijzend naar een bepaalde praktijk dat één tas niet zwaarder mocht zijn dan 32 kg. Dit werd noch op de website, noch in de app, noch in de kredietnota vermeld. Nu waren de medewerkers aan de incheckbalie en hun manager extreem onbeleefd tegen ons, en zeiden dat het ons probleem was, ze zouden de bagage niet accepteren en dreigden dat we de vlucht niet konden nemen als we de bagage niet in een andere tas splisten. Volgens hen zou elke passagier een extra tas moeten meenemen daarvoor, belachelijk. Daarnaast kochten we stoelen met extra ruimte, en wat denkt u? Ze veranderden de vlucht en splitsten twee passagiers, in aparte rijen met twee tussen hen in. En één van de passagiers was een kind. En natuurlijk weigerden ze om stoelen te wijzigen met het argument dat ze dat niet konden, omdat de vlucht vol was. Vermijd opnieuw koste wat kost, omdat ze diensten verkopen in de app en op de website en deze niet leveren.
Negatieve ervaring: We hebben heel lang moeten wachten. En toen kwam er uiteindelijk iemand met 1 rolstoel voor 3 personen.
Fantastische ervaring: Erg behulpzame mensen. Hartelijk dank.
Fantastische ervaring: 2024/05 Prima geholpen met een nieuwe vlucht nadat wij te laat waren voor onze Transavia vlucht op 14-05-2024 Medewerker van de Tui service balie heeft nieuwe tickets voor ons geregeld en besteld zodat wij alsnog op onze huwelijksreis konden. Hartelijk bedankt voor alle moeite die er is gedaan, top !!
Fantastische ervaring: Geweldige ervaring! Nadat onze eigen maatschappij Transavia door een personeelstekort ons melde dat we het vliegtuig niet meer op mochten en ons hierna niet meer verder wouden helpen en alle kosten aan ons doorrekende. Waren zij de enige die ons verder geholpen hebben. Op nog geen 15 minuten hadden ze ons nieuwe tickets geregeld en begeleidt tot aan de gate. De twee personen die op 29/08 rond 7 uur in de morgen aan de balie zaten hebben letterlijk onze vakantie gered. Ik weet het nu wel zeker de volgende keer boek ik bij TUI hier krijg je tenminste service bij problemen.
Positieve ervaring: Ze hebben ons goed geholpen bij het onverwachts cancellen van onze vlucht
Fantastische ervaring: Eerlijk transparant en beleefd
Positieve ervaring: Hadden wel even kunnen vermelden dat de....lounge.. tijdelijk verplaatst is/ was nu hebben wij ruim 45 min moeten zoeken niet zo prettig
Negatieve ervaring: Naar aanleiding van een verloren trouwring, meermaals contact opgenomen per email en telefonisch. Mijn vraag was of er een zoekopdracht naar de schoonmaak of cabin crew is gegaan om uit te kijken naar een trouwring, die ik verloren ben in het vliegtuig. Ik krijg alleen te horen dat er geen ring gevonden is, maar geen antwoord op mijn vraag. Trouwring nog steeds niet gevonden en ligt of lag voor 1000% zeker in het vliegtuig. Maar als er tijdens het stofzuigen niet naar uitgekeken wordt of er in de voorvakken van de stoel niet gekeken wordt tijdens het schoonmaken zal deze ook niet snel boven water komen, dankzij de medewerking van tui. En dat terwijl ik na vertrek uit het vliegtuig wachtend bij de bagage band gelijk een melding wilde maken van mijn verloren ring.
Fantastische ervaring: Vriendelijk behandeld en duidelijke uitleg.
Positieve ervaring: Werd fijn geholpen nadat een naam verkeerd op ons ticket stond...Echter op de terugreis stond de naam nog steeds verkeerd! De systemen van Tui en KLM corresponderen niet met elkaar...daarom gaat het vaak verkeerd.... daar kan de betreffen medewerker niets aan doen...
Negatieve ervaring: Tijdens hun vlucht van Amsterdam naar Izmir vergaten ze onze bagage in het vliegtuig te laden. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen en ze hebben geen idee wat er aan de hand is. Het antwoord was: 'Vlieg de volgende keer met KLM'!!!! Super onprofessioneel, maar het heeft me een goede les geleerd om niet meer met TUI te werken.
Positieve ervaring: Prima service en dienstverlening, keurig personeel en perfecte last minutes beschikbaar. Een mooie 4* aanbeveling.
Negatieve ervaring: Het telefoontje werd nooit beantwoord, ondanks dat ik het verschillende keren heb geprobeerd.
Fantastische ervaring: We hebben gebeld met de servicebalie nav een vluchtwijziging. De mevrouw die we spraken, was heel behulpzaam en heeft onze vraag goed beantwoord.
Positieve ervaring: 1 dag van te voren hebben we via de website en de klantenservice geprobeerd om 5 kg bagage meer bij te boeken. Na 4 website pogingen met verschillende browsers en 2 dames aan de lijn bij de klantenservice (bij elkaar ruim 1 uur wachttijd) geen succes (wel hele goede tips ontvangen van Donna over onze vakantiebestemming). De balie op Schiphol zit op een andere locatie dan Google maps aangeeft. De dame gaf aan dat bij de bagageafgifte een bon zou worden gegeven waar bij dan bij een andere balie betaald zou moeten worden. Maar… tegenwoordig waren ze een stuk minder streng… en dat klopte! Geen enkel probleem van meer gewicht en we konden zo door! Dat maakt weer veel goed
Fantastische ervaring: Goede service was er snel door met rollator
Fantastische ervaring: Dreigden onze vlucht niet te halen door drukte (en mensen die veel te vroeg kwamen). Dankzij een vrouw van TUI geholpen waardoor we onze koffers in konden checken en het nog net gehaald hebben!
Fantastische ervaring: Was te laat maar ze heben me toch geholpen
Positieve ervaring: Prima
Fantastische ervaring: Snel telefoon opgepakt! Goed behulpzaam!
Positieve ervaring: Snel en betrouwbaar
Positieve ervaring: Als je naar daar moet is het meestal omdat er iets is. Ze zijn wel vriendelijk maar in ons geval hebben we veel te weinig info gekregen.
Negatieve ervaring: Vlucht geannuleerd na 5 uu wachten in een vliegtuig zonder eten en drinken. Volgende dag een nieuwe kans na weer 3 uur vertraging toch mogen instappen in een ander toestel. Nieuwe toestel was een stuk slechter. Media systeem werkte niet en beenruimte was niet zoals we geboekt hadden. Grond personeel waren ook erg onbeleefd en waren totaal niet behulpzaam. Na contact met klantenservice over een oplossing, kreeg ik alleen te horen dat ze er niets aan kunnen doen. Geen oplossing. Heel slecht TUI in het vervolg met KLM
Negatieve ervaring: ik heb gezocht,.. en niet gevonden
Negatieve ervaring: Rot bedrijf.. vluchten altijd te laat geen degelijke compensatie niks niemand zegt je wat niemand doet wat als je belt helpen je ze niet degelijk ! Laatste keer geweest met de zeer slecht bedrijf
Negatieve ervaring: 6 september 24 uur later in Turkije aangekomen dan afgesproken. bellen bellen bellen en bellen maar niemand geeft gehoor op Schiphol. Naar de balie niemand aanwezig 4 uur lang .tui schaam je heel maar dan ook heel diep. 6 keer van g7 naar e22 gelopen heen en weer om dan later een SMS te krijgen 'loop niet onnodig naar een gate'. Er is ook niks meer ondernomen of wat dan ook door tui om ons tegemoet te komen ja €7,50 op Schiphol dat is 1 koffie. Nogmaals tui schaam je
Negatieve ervaring: Welke service bieden ze niet?
Negatieve ervaring: Het is de eerste keer dat ik zie dat de demonstratiepresentatie niet in het Engels wordt gedaan, alleen in het Nederlands. Gedurende de vlucht zijn alle toespraken tot passagiers alleen in het Nederlands. Dit is ongelooflijk, in geval van een noodsituatie kun je doen wat je wilt omdat je de instructies niet in een van de internationale talen hebt ontvangen.
Negatieve ervaring: Deed haar job precies niet graag, niet verder geholpen.
Negatieve ervaring: Waardeloos werkt niet geen TUI meer.
Fantastische ervaring: Tui was op zondag via geen enkel kanaal te bereiken, terwijl ik dringend iemand moest spreken. Uiteindelijk de servicebalie op Schiphol maar gebeld, en Karin heeft me uitstekend te woord gestaan en zo goed als mogelijk geholpen. Door haar heb ik toch nog iets van vertrouwen in Tui terug gekregen, want voordat ik haar had gesproken was dat al ver tot onder het nulpunt gedaald.
Positieve ervaring: Bij Tui kun je na het inchecken zelf je bagage voorzien van een sticker bij de bagage drop-off. Een kind kan de was doen. En.... kom je er niet uit, dan helpt een medewerker van Tui jou!
Fantastische ervaring: Super geholpen door de mensen daar en heel vriendelijk ook
Negatieve ervaring: Chagrijnige mensen
Positieve ervaring: Poeh....het was druk. Gelukkig hadden de jongens en meiden er flink de vaart in. Jammer dat de rest van Schiphol niet dezelfde snelheid had.
Negatieve ervaring: Mocht wat vriendelijker, wij stonden door een ernstig ongeval vast op de a4, ik liet hun weten dat we wat vertraging hadden en in eerste instantie was het antwoord u bent te laat vertrokken van huis. Beetje onbeschoft want we stonden al ongeveer 30 min stil op 20 min afstand van Schiphol....
Positieve ervaring: Prima service. Succes in deze corona tijd
Fantastische ervaring: Top medewerkers, proberen echt alles om je mee te krijgen op de vlucht
Fantastische ervaring: Je wordt direct professioneel geholpen
Fantastische ervaring: Super deals naar Su goedkoper dan SLM en KLM
Fantastische ervaring: Goede service
Fantastische ervaring: Helaas moesten we onze vluchten annuleren vanwege de ziekte van onze zoon en wilden we later vliegen. Via de Tui hotline zou het erg duur geworden zijn. Daarop zijn we naar de servicebalie gegaan en hebben daar nogmaals geïnformeerd. We werden daar supervriendelijk en deskundig geholpen. De medewerkers namen alle benodigde tijd voor onze vraag. Nog nooit zo vriendelijk en behulpzaam ondersteund op een Duitse luchthaven. Daar kunnen de Duitse aanbieders nog veel van leren. Onze volgende reis zullen we zeker weer vanaf Schiphol maken en als het mogelijk is ook weer met Tui. Hartelijk dank! 5 sterren zijn absoluut verdiend.
Negatieve ervaring: Niet netjes
Positieve ervaring: Iet wat nors personeel
Negatieve ervaring: Ik wil dit service eigenlijk geen ster geven. Maar Google vraagt me om het te beoordelen en pas dan kunnen ze deze beoordeling plaatsen. Dus hier is één ster - zo slecht zijn ze op Schiphol Airport. Ik was vorige week op Schiphol en hoopte op wat aanwijzingen - toen ik naar de TUI balie ging om een heel eenvoudige vraag te stellen aan twee zeer spraakzame vrouwen. Ze leken extreem druk en waren met elkaar aan het chatten. Ik wachtte beleefd tot ik een korte pauze tussen hun gesprekje vond, zodat ik eindelijk mijn vraag kon stellen. En zo ging dat gesprek: Mijn gesprek: Excuseer, alstublieft.. Ik.. Vrouw 1: NEE! Mijn gesprek: Err.. sorry? Ik wil gewoon... Vrouw 2: Ik zei NEE. (letterlijk me wegjagend als een dier dat voortdurend aan haar been trok) Mijn gesprek: Het spijt me dat ik het niet begrijp... Vrouw 1: NEE NEE NEE! (ook mij wegjagend) Dus ja, niet alleen werd ik niet gehoord, maar ook vernederd in een neerbuigende toon en handgebaren van deze vrouwen, en bovendien extreem onbeschoft aangesproken. Ik denk niet eens dat ze weten wat ik eindelijk wilde vragen. Als er echt iets bestaat dat 'Klantenservice' heet bij TUI, geef je personeel dan wat basislessen in empathie en communicatieve vaardigheden, die ze duidelijk missen. Niemand staat te popelen om met je samen te werken of je zaken te geven. En in dit tempo zul je de weinige klanten die je hebt verliezen.
Fantastische ervaring: Worden altijd vriendelijk en goed geholpen
Positieve ervaring: Super service..
Fantastische ervaring: Vriendelijk vliegveld.
Negatieve ervaring: Niet erg vriendelijk. Geen aanbieding en duur.
Positieve ervaring: Redelijk goed
Laat uw mening over TUI Schiphol Servicebalie:
TUI Schiphol Servicebalie verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren
![Ansar Europe Tours B.V.](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/default.jpg)
Ansar Europe Tours B.V.
![Inter GSA Benelux Nederland](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/default.jpg)
Inter GSA Benelux Nederland
![Schiphol Travel Group B.V.](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/default.jpg)
Schiphol Travel Group B.V.
![e-Business Travel Schiphol](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/46608-e-Business-Travel-Schiphol-P9Zt0.jpg)
e-Business Travel Schiphol
![world wide tickets](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/default.jpg)
world wide tickets
![Polyplan Reizen](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/13576-Polyplan-Reizen-td3U1.jpg)
![Travelplanet](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/default.jpg)
![Orange Jets](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/46247-Orange-Jets-NLw9S.jpg)
![Munckhof Business Travel Schiphol](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/46692-Munckhof-Business-Travel-Schiphol-Jmmhs.jpg)
![Net Travel Associates B.V.](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/46249-Net-Travel-Associates-B-V-8Ifff.jpg)
![Dutch Travel Services B.V.](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/13571-Dutch-Travel-Services-B-V-OJOTf.jpg)
Dutch Travel Services B.V.
![Vuelandia](https://cdns3.tratra.travel/media/items/350x215/13569-Vuelandia-iHLw4.jpg)
Vuelandia
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.