
TUI Emmen

Informatie over TUI Emmen
Openingstijden
- maandag: 10:00–17:30
- dinsdag: 10:00–17:30
- woensdag: 10:00–17:30
- donderdag: 10:00–17:30
- vrijdag: 10:00–17:30
- zaterdag: 10:00–17:00
- zondag: Gesloten
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over TUI Emmen:
TUI Emmen biedt een uitstekende service en een breed scala aan reisopties, waardoor klanten keer op keer terugkomen voor hun vakanties. Klanten waarderen de vriendelijke en behulpzame medewerkers, die hen goed informeren en adviseren. Veel bezoekers hebben aangegeven dat ze een geweldige ervaring hebben gehad, met name door de persoonlijke benadering en het vakkundige advies dat ze ontvingen.
Desondanks zijn er enkele verbeterpunten. Sommige klanten hebben aangegeven dat ze zich niet altijd even welkom voelen of dat de ontvangst soms onpersoonlijk kan zijn. Daarnaast werden er klachten geuit over communicatieproblemen bij het annuleren of omboeken van reizen, wat leidde tot frustratie.
Over het algemeen blijft TUI Emmen een betrouwbare keuze voor reizigers, met een sterke focus op klanttevredenheid.
TUI Emmen: Meningen
Fantastische ervaring: Vlot en vakkundig geholpen
Fantastische ervaring: Prima reisbureau
Fantastische ervaring: Super service, super vakantie gehad.
Fantastische ervaring: Vriendelijk ontvangst. Ik ben zeer goed geïnformeerd. Kortom, geweldig.
Fantastische ervaring: Goed reisbureau. Geeft een goed advies en netjes met het afronden van de boeking
Fantastische ervaring: Jammer dat tui niet meer vanaf Eelde vliegt
Positieve ervaring: Uitstekend reisburo.
Positieve ervaring: Vakkundig
Positieve ervaring: Prettige medewerkster en een helder aanbod.
Negatieve ervaring: Tui veel fluten, niks toegeven. Nog geen excuses zelfs.
Negatieve ervaring: Niet leuk wij wouden met kerst vliegen.
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met TUI Nederland/Emmen. Vakantie geboekt in filiaal Emmen. Dit ging prima. Leuk dame die ons hielp. Goed contact en goede uitleg. Eerste ervaring niets mis mee. Ik had ruimere stoelen gereserveerd ivm mijn grote. De reguliere economie stoeltjes kan ik moeilijk in zitten. Tot het moment dat de reis omgeboekt moest worden. We gingen van Schiphol naar Brussel. Voor ons een behoorlijk reisafstand verschil. Maar goed, is mee te leven. We zouden ook tegemoetkoming krijgen voor extra kosten. Maar hier ging het mis. TUI verzorgde de reis niet meer zelf, maar een andere maatschappij met een ander vliegtuig. Geen comfort stoelen beschikbaar. Voor mij niet mogelijk om dan te reizen. Aangezien ik via reisbureau geboekt had, moest ik daar ook weer heen voor overleg(dame van klantenservice was erg vriendelijk en behulpzaam, maar kon niks betekenen voor ons) dus contact opgenomen met reisbureau. Contact verliep moeizaam. Geen flexibiliteit of begrip voor mijn situatie. Het is was het is en anders moest ik maar annuleren. Gezien de negatieve ervaring aan de telefoon, de keuze dan ook gemaakt om te annuleren ipv te kijken naar een andere reis. Vertrouwen was er niet meer aangezien ze nu al op deze manier met ons opgingen. Lang verhaal kort. Ik annuleerde de reis omdat ze niet de juiste stoelen konden leveren en zomaar een andere maatschappij inschakelden(waar veel klachten over zijn) en geen andere reis bij TUi geboekt omwille van de communicatie. Binnen paar dagen het geld van de reis terug. Maar kreeg een bericht dat de annuleringsverzekering niet vergoed werd, hier heb ik immers gebruik van gemaakt vanaf de eerste dag. Opzich heb ik hier begrip voor, kies er zelf voor om te annuleren. Echter zit er een nuance in dat ik moest annuleren omdat de juiste stoelen niet beschikbaar waren. Dus kon niet anders. TUI had hier wederom geen begrip voor en ik kon fluiten naar mijn geld voor de verzekering want ik heb hier gebruik van gemaakt. Maar goed. Ik heb er gebruik van gemaakt tot mijn annulering. Dat is qua tijd de helft van de looptijd ongeveer. Ze kwamen ook niet met een tussenoplossing van joh we doen 50/50, omdat de verzekering niet zijn eindtijd heeft gehaald. Niks geen flexibiliteit. En kreeg gelijk naar mijn hoofd geslingerd, vul maar een klachtenformulier in. Dit proberen te doen. Maar omdat de reis is geannuleerd, kan ik dit formulier niet invullen. Klantenservice verwijst mij naar reisbureau. Reisbureau verwijst mij naar formulier en formulier kan ik niet invullen. Probeer nog steeds contact te krijgen, maar met de juiste persoon is dit nog niet gelukt. Maar nu als klap op de vuurpijl. Ik had stoelen gereserveerd en hiervoor betaald. Als ik de reis door had laten gaan, had ik dit geld terug gekregen, want de comfort stoelen waren immers niet beschikbaar. Nu ik de reis geannuleerd heb, krijg ik deze kosten niet terug, want in de voorwaarden staat dat bij annulerint van de reis, de geboekte reserveringen niet terug gestort worden. Daarmee sla je de plank toch volledig mis. Ik reis veel, maar zo'n slechte ervaring als dit nog niet meegemaakt
Fantastische ervaring: Altijd zeer te spreken over TUI Emmen. Wij boeken er elk jaar weer onze vakantie. Wij houden van verre reizen en dan ben je bij TUI aan het goede adres. Altijd vriendelijk en voldoet aan onze wensen. Curaçao Dominicaanse Republiek en nu Malediven geboekt. Tot de volgende vakantie
Negatieve ervaring: Onpersoonlijk en koel ontvangen. Luisteren niet goed naar de wensen en printen slordig uit...Goede maatschappij, jammer zulk personeel!
Positieve ervaring: TUI VOOR ME IS EEN GOED VLIEGMAATSCHAPPIJ,,MAAR IK DENK DAT IN EMMEN MENSEN TUI REISBUREAU NIET WEET TE WAARDEREN,,IK WOON ZELF IN EMMEN DUS DAT IS ME MENING.
Fantastische ervaring: Altijd zeer te spreken over TUI Emmen. Wij boeken er elk jaar weer onze vakantie. Wij houden van verre reizen en dan ben je bij TUI aan het goede adres. Altijd vriendelijk en voldoet aan onze wensen. Curaçao Dominicaanse Republiek en nu Malediven geboekt. Tot de volgende vakantie
Positieve ervaring: Goede adviezen. In no time een reis geboekt
Fantastische ervaring: Aardige dames, goede aanbevelingen, de reis is goed verzorgd. Bij vertrek , aankomst en terug vlucht begeleiding aanwezig. Top
Fantastische ervaring: Prima geholpen. We konden er ook direct terecht. Verliep vlot.
Fantastische ervaring: Heel goed geholpen.Zeer tevreden .
Fantastische ervaring: Uitstekend persoonlijk geholpen. Vriendelijk personeel. Rolstoeltoegankelijk, diverse invalideparkeerplaatsen rondom het winkelcentrum. Gr Matje
Fantastische ervaring: Heel goed geholpen na een annulering van transavia. In alle rust, op goede vrijdag,mij geholpen met een nieuwe reis. Het was nl een verrassings reis voor mijn man die 60 werd.
Fantastische ervaring: Alle dames die ik gesproken heb, allemaal even aardig en heb prima informatie voor een reis in wording gekregen.
Fantastische ervaring: Top service
Fantastische ervaring: TUI heeft een goede dienstverlening.
Positieve ervaring: Aardige mensen die een goede service geven.
Positieve ervaring: Snel, vriendelijk en ter zake doende geholpen.
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen
Fantastische ervaring: Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Fantastische ervaring: Fijn geholpen vriendelijke mensen
Fantastische ervaring: Hele goede en vriendelijke service
Fantastische ervaring: Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Komen graag nog eens terug
Positieve ervaring: Ik kreeg wel info maar geen welkom gevoel bij de balie. (Oorzaak warmte??)
Positieve ervaring: Goed geholpen ondanks dat we online hadden geboekt.
Fantastische ervaring: Alle reizen op 1 plek , goede informatie Vriendelijk personeel
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk personeel en goede deals
Fantastische ervaring: Goede service en medewerkers denken goed en deskundig mee
Positieve ervaring: An sich ist es gut , ist nur schade das das Personal kaum bis gar nicht deutsch reden kann ( ich weiss ist Niederlande aber seit der Thomas Cook Sache buchen viele in der Niederlande) günstiger als in Deutschland ist es nicht würde ich sagen weil da die Kofferkosten ect. Extra zahlen muss (Pauschalreisen). Aber super Reisebüro geben sich Mühe ihre Kunden zufrieden zustellen.
Negatieve ervaring: "Wij hebben de omboekregeling versoepeld" Nee dus.
Fantastische ervaring: Weer fijn geholpen
Fantastische ervaring: Uitstekende service van de medewerkster die de boeking deed
Fantastische ervaring: Daar word je blij van!
Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen, die weten waar ze het over hebben en je goed kunnen adviseren!
Fantastische ervaring: Zeer prettig geholpen
Fantastische ervaring: Afgelopen donderdag voor de tweede keer een reis geboekt bij Tui. Bij binnenkomst worden wij ontvangen maar gaat allemaal niet zo van harte. Er wordt met ons mee gekeken aan de hoge tafel en na een kleine 5 minuten kijken stelde de medewerker voor haar ideeën te mailen. Voor ons een enorme teleurstelling , want wij ( ik samen met 2 vriendinnen) hebben al moeten plannen om gezamenlijk naar het reisbureau te gaan. Toch zien wij een vakantie die wel wat kan zijn. Een andere medewerker neemt het over. Zij weet meteen een sfeer neer te zetten wat je wilt ervaren wanneer je een reis gaat boeken Doety bedankt voor je hulp en inzet! Wij komen graag weer bij jullie terug
Positieve ervaring: Goed en deskundig personeel.
Negatieve ervaring: steriel en bij drukte voel jij je een nummer. nee hier ga ik geen reis boeken
Negatieve ervaring: Ik reis niet meer met Tui Nederland. Ben er klaar mee.
Fantastische ervaring: Goed reisbureau met goede service
Fantastische ervaring: Leuk personeel
Laat uw mening over TUI Emmen:
TUI Emmen verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

D-reizen Emmen

Tourist Info Emmen



Stichting Under The Ivy

My Super Tours

Reisburo Vakantie & Zorg


Zorgbus Emmen

Track Events BV


The Travel Club Denny Peeks
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.