AmsterdamViaggi

Mezquitalaan 33, 5657 EA, Eindhoven
Mezquitalaan 33
5657 EA, Eindhoven
06 42134794

Openingstijden

  • maandag: 09:30–21:00
  • dinsdag: 09:30–21:00
  • woensdag: 09:30–21:00
  • donderdag: 09:30–21:00
  • vrijdag: 09:30–21:00
  • zaterdag: 10:30–21:00
  • zondag: 10:30–19:30

Servizio di Trasferimenti aeroportuali e tours organizzati in italiano , dall' aeroporto di Eindhoven ad Amsterdam in hotel a soli 35€ a persona

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over AmsterdamViaggi:

AmsterdamViaggi biedt een breed scala aan reis- en vervoersdiensten, waaronder luchthavenvervoer en rondleidingen door de prachtige stad Amsterdam en de omliggende gebieden zoals Zaanse Schans en Volendam. Klanten roemen vaak de professionaliteit, vriendelijkheid en beschikbaarheid van het personeel, waarbij de chauffeurs en gidsen zoals Fabio en Gianni bijzonder worden genoemd.

Punten van waardering:

  • Uitstekende klantenservice, met attente guides die altijd klaarstaan om te helpen.
  • Punctualiteit en betrouwbaarheid bij het transport van en naar de luchthavens.
  • Geweldige rondleidingen, goed georganiseerd, met enthousiaste gidsen die boeiende verhalen delen.
  • Voordelige prijzen voor diensten in vergelijking met andere vervoersopties.

Er zijn echter ook enkele punten die verbetering behoeven:

  • Enkele klanten hebben problemen ervaren met last-minute annuleringen van tours, waarbij ze niet tijdig op de hoogte werden gebracht.
  • Sommige reizigers vonden het vervoer naar de luchthavens 'vol' aanvoelen, met te weinig veiligheidsgordels beschikbaar.
  • Beheersproblemen rond dubbele boekingen en communicatie over bevestigingen.

Al met al is AmsterdamViaggi een aanbevolen keuze voor iedereen die Amsterdam wil verkennen en betrouwbaar vervoer nodig heeft. Het personeel is vriendelijk en de prijzen zijn concurrerend, maar een betere planning en communicatie zouden de klantbeleving nog verder kunnen verbeteren.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

AmsterdamViaggi: Meningen

4.6/5 (45 Meningen)
Francesca Bertuola 6 months ago

Fantastische ervaring: We hebben de excursie naar Zaanse Schans, Volendam en Marken gemaakt, echt uitstekende service. De gidsen Luca en Valerio zijn vriendelijke en goed voorbereide jongens die ons veel curiositeiten over de plaatsen en de Nederlandse cultuur hebben verteld. Goed gedaan, ga zo door!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Giacomo Desideri 7 months ago

Negatieve ervaring: Ik beschouw het als een oplichting, we zullen zeker een klacht indienen bij de bevoegde autoriteiten. We hebben op 3 augustus een luchthavenshuttle geboekt tussen Eindhoven en Amsterdam, rechtstreeks naar ons hotel, met een bevestiging per e-mail en reservatienummer 7616edn. Zoals vereist in de voorwaarden bevestigen we via WhatsApp op het opgegeven nummer 2 dagen van tevoren, vervolgens met een tweede bericht de dag ervoor en bij het inchecken in Pisa bevestigen we opnieuw dat we daar binnenkort zouden inchecken en dat we om 8.30 uur in Eindhoven zouden aankomen. Na al deze berichten, waarop niemand heeft gereageerd, verscheen er op het aangegeven tijdstip niemand om ons op te halen en naar het hotel te brengen zoals geboekt. Bij onze telefoontje zei de heer Fabio dat de reservering niet zichtbaar was en nadat we hem het reserveringsnummer gaven, vertelde hij ons dat deze er wel was, maar dat het systeem de datum niet had geregistreerd en dat ze de shuttle niet beschikbaar hadden en geen service konden bieden (dienst gereserveerd voor 150€!! Voor de vakantie van ons hele gezin). Tot mijn teleurstelling en op de vraag waarom ze niet op de 3 voorgaande berichten hadden gereageerd (verzonden naar hetzelfde nummer waarop ze hebben gereageerd) antwoordde hij dat ik ze buiten werktijden had gestuurd en dat hij niet alles kon bijhouden wat mensen via WhatsApp verzenden (dit is voorzien in de voorwaarden die zij tijdens de boeking hebben gestuurd). Kort daarna belde een Aziatische taxi-chauffeur (aan wie zij mijn nummer zonder onze toestemming hadden gegeven!!!) die ons dezelfde service aanbood voor 240€. Daarom zeg ik dat het een oplichting was. Toevallig verschenen ze niet en kort daarna kregen we een optie aangeboden voor bijna de dubbele prijs. We zullen zeker een klacht indienen bij de autoriteiten en ik hoop dat deze ervaring, die de start van onze vakantie voor ons hele gezin heeft verpest, anderen kan helpen om niet in dezelfde moeilijkheden te vallen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
AmsterdamViaggi

Uw reservering heeft geen datum en om om 23:35 een bedrijf via WhatsApp te waarschuwen, lijkt mij niet de juiste manier voor een serieus bedrijf dat al 15 jaar in de toerisme sector zit. Aangezien u geen datum heeft ingevoerd, hoe kunnen we weten dat u aankomt? We hebben geen probleem met het sturen van chauffeurs; het was genoeg geweest om de reservering correct te maken. Op de website is er een kalender om de reservering te controleren, dat heeft u ook niet gedaan. Wij zijn nauwkeurig en punctueel. Als u een afspraak met de dokter maakt, geef dan een datum, hij zal niet elke dag op u wachten. U heeft de fout gemaakt en legt de schuld bij ons. Bedrijven worden binnen werktijden gebeld. We zullen de bevoegde autoriteiten op de hoogte stellen van de misdaad van laster, die straft "Ieder die, met meer personen communicerend, de reputatie van een ander beledigt". U heeft ook een automatische e-mail hierover ontvangen van het systeem, met de waarschuwing om de reservering opnieuw te maken als de ingevoerde gegevens niet correct zijn. Ik heb ervoor gezorgd dat u direct wordt benaderd door een van onze NEDERLANDSE chauffeurs uit Eindhoven met een regulier transportvergunning in blauwe plaat. Ik zei dat als u anderhalf uur wacht, de auto van Amsterdam er kan komen om u voor 150€ op te halen, of dat ik die dezelfde beschikbaarheid al had in Eindhoven. Ik vond alleen mijn chauffeur Aslan met een luxueuze Mercedes-minibus met een blauwe plaat en geen auto, voor de prijs van 240 euro. Dus vertel geen leugens, ik bood u een oplossing voor uw fout aan. Normaal kost de rit 380€; met Uber kunt u het zelf zien. Maak de reserveringen en zorg ervoor dat u de datum invoert. Het was simpelweg genoeg geweest om mij binnen werktijden te bellen. Als u ziet dat ik niet heb gereageerd, misschien was er een reden?! Misschien sliep ik, gelooft u het niet...? Fabio

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Gaia Cocchetti 7 months ago

Negatieve ervaring: Mijn opmerking heeft niet met de kwaliteit van de tour te maken, maar met de klantenservice, wat ook belangrijk is. Ik wil ook dat andere toeristen zich bewust zijn van het feit dat ze niet kunnen vertrouwen op de automatische bevestiging via e-mail, vooral niet bij een boeking met korte termijn. We hebben via de Civitatis-website een tour door de "rode" wijk van Amsterdam geboekt voor dezelfde dag, 4 uur voor de start van de tour die om 19:30 uur begon. We ontvingen een bevestiging via e-mail van de acceptatie van de boeking, dus we dachten dat alles in orde was. De tour werd geannuleerd om 19:26 uur omdat "we te laat hadden geboekt en het minimum aantal benodigde deelnemers niet was bereikt" voor de tour. We waren al ter plaatse en hadden de kans om andere activiteiten te doen gemist. Jullie hebben uiteraard het recht om een minimum aantal deelnemers te eisen, maar denken jullie echt dat het goed klantenbeheer is om 5 minuten voor tijd te wachten en te annuleren? Kom op, met alle telematicamiddelen die er tegenwoordig zijn, zouden jullie de boekingen 12/24 uur van tevoren kunnen blokkeren indien nodig en een automatische annulering 2 of 3 uur voor de tour kunnen instellen als het minimum niet wordt bereikt. Op die manier zouden jullie de klant de kans geven om zich te reorganiseren en misschien een alternatieve optie te zoeken, aangezien er in Amsterdam zoveel tours beschikbaar zijn. Maar ik neem aan dat jullie willen profiteren tot het allerlaatste moment om te zien of er nog meer mensen zich aansluiten en dan hop, als er genoeg mensen zijn is dat goed, anders welteruste. Amsterdam is zo vol met toeristen dat morgen weer een andere dag is en er zullen weer andere klanten zijn. Uiteindelijk heb ik op internet gezocht naar een site met gemarkeerde stops op Google Maps en uitleg, en we hebben een autodoortocht gemaakt. Het was misschien niet zo gedetailleerd als de geannuleerde tour, maar we hebben in ieder geval de wijk een beetje ontdekt en 50 euro bespaard die we graag hadden uitgegeven ;) Ik bewerk de opmerking na het antwoord van het bureau: jongens, sorry maar jullie zijn degenen die ervoor kiezen een systeem te gebruiken dat automatisch boekingen accepteert en geen tijdslimieten stelt. Als jullie moeite hebben met het beheren ervan, ligt de schuld niet bij de klant. Het lijkt me dat ik een constructieve kritiek heb geleverd. Als het beter is om de dag ervoor te boeken, waarom schrijven jullie dat dan niet in de aankondiging van de tour? Waarom geven jullie geen WhatsApp-nummer om contact op te nemen bij late boekingen en/of andere vragen of problemen? Zeker, ik zou het hebben gebruikt en jullie hadden me onmiddellijk kunnen informeren dat de tour niet mogelijk was, zodat ik me kon reorganiseren. De hulpmiddelen en opties zijn er, dat jullie ze niet gebruiken is een ander verhaal. In plaats van je beledigd te voelen, denk aan de suggesties die ik doe, die misschien niet dom zijn en jullie zouden kunnen helpen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
AmsterdamViaggi

Helaas kwam de reservering erg laat binnen, het automatische systeem heeft ons logischwijs pas op het laatste moment gewaarschuwd. Toen we op kantoor terugkwamen, vonden we een reservering voor twee personen voor diezelfde avond. Wij zijn gidsen die zich moeten organiseren, eerst moeten ze de late reservering zien en deze vervolgens organiseren om het uit te voeren. Helaas zijn we mensen en geen machines. Als er al een tour was, zou het geen probleem zijn geweest om een andere gids in te voegen, maar het is niet zo eenvoudig om een gids in te schakelen voor slechts 2 personen in 3 uur. Bovendien is er een minimum van 4 personen nodig om een tour te activeren en waren jullie met z'n tweeën. In dit geval zouden jullie ons op zijn minst moeten informeren gezien de late reservering. Het nummer stond op de reservering. Ik raad toch aan om altijd eerder dan 12/24 uur te reserveren om de reservering op een normale en efficiënte manier te kunnen beheren, zowel van jullie kant als vooral voor de gids, die in elk geval op de hoogte moet zijn van jullie reservering en de tijd moet hebben om het ontmoetingspunt te bereiken. Het spijt me zeer wat er is gebeurd, maar helaas zijn er aan de andere kant ook mensen zoals jullie, die geen machines zijn.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mauro Estefania 7 months ago

Negatieve ervaring: Ik betaal een ticket, ze geven me nooit het ticket, alles ging via de telefoon, ik heb het geld overgemaakt, ik heb mijn ticket niet, ze openen de deur niet als ik naar het kantoor ga, het is verschrikkelijk!!!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
AmsterdamViaggi

Welk ticket? Hebben we geen deuren om te openen? Schrijf in het Italiaans, jullie hebben zeker een fout gemaakt.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
M. A. 11 months ago

Positieve ervaring: De route van de rondleidingen met een Italiaanse gids zowel in Amsterdam als in Zaanse Schans, Volendam en Marken is goed doordacht. De gidsen zijn goed voorbereid, maar ze zouden zich beter kunnen organiseren. Te snel gaan en het gezin verliezen zonder rekening te houden met de aanwezigheid van middelbare leeftijd is niet leuk. De twee gidsen zouden vooraan en achteraan de groep moeten staan en minstens een contactpunt moeten bieden in geval van verlies. Ik stel voor om de bussen te nummeren in plaats van ze aan te geven met bijvoeglijke naamwoorden (de grote, de kleine, de witte of de zwarte) die verwarring veroorzaken. Het gedetailleerder bewerken van het programma zou valse verwachtingen vermijden. Ik herhaal, de tours zijn geweldig ontworpen, de jongens zijn goed voorbereid, maar wat extra aandacht zou geen kwaad kunnen.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
AmsterdamViaggi

Helaas ligt het dagelijks gemiddelde niet boven de 10/14 mensen, alleen in uitzonderlijke gevallen zoals de paasbrug worden zeer hoge deelnamaantallen bereikt. In dit geval waren we met meer dan 90 mensen op deze dag, wat ik zou zeggen een vrij unieke concentratie van mensen is. Het feest en de enorme menigte hebben ons zeker ook niet geholpen; een tour op paaszondag in het Italiaans bij de molens is voor ons gidsen een grote inspanning. Misschien herhalen we het volgend jaar niet om deze gevolgen te vermijden. Het advies dat we kunnen geven om deze ervaring beter te beleven, is om niet te reserveren op bijzondere of feestelijke dagen. Het spijt ons, maar ik kan u verzekeren dat we alles hebben gedaan wat mogelijk was voor deze dag. Fabio P.s. het telefoonnummer van de gids vindt u op de reservering; u kunt haar op elk moment contacteren.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Federica 1 year ago

Positieve ervaring: Ik heb de shuttleservice voor mijn ouders geboekt, maar er waren even wat misverstanden. Kosten voor de heenreis 75€, kosten voor de terugreis hoger. Toen ik boekte, werd me niet gevraagd (door de website) om de naam van het hotel in te vullen. Ik wil erbij vermelden dat ik de shuttleservice al meerdere keren heb gebruikt en aanbevolen, ik had dit probleem alleen deze keer. Over het algemeen is het een service die ik aanraad, maar ik adviseer om rekening te houden met deze kleine punten, vooral voor vaste klanten zoals ik.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Mika van Spreeuwel 1 year ago

Fantastische ervaring: Mega moijts

Adriano Gelo 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig ervaring tussen de molens van Zaanse Schans, in gezelschap van onze prachtige gids Emanuele, die ons met zijn verhalen door de tijd heeft laten reizen en ons in de Nederlandse werkelijkheid van zes eeuwen geleden heeft ondergedompeld!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
francesco feltrin 2 years ago

Fantastische ervaring: Superbi

Cappu 2 years ago

Fantastische ervaring: Allora…partiamo dal fatto che non ho esperienza all’estero quindi immaginate la mia situazione mentale di panico ehhh … Non sapevo come tornare all’aeroporto di Eindhoven da Amsterdam in poche parole fidatevi sono la soluzione definitiva Gianni sei il top

Frà Gullo 2 years ago

Fantastische ervaring: Splendido ed efficiente servizio di trasporto da Eindhoven ad Amsterdam. Il ragazzo è stato davvero impeccabile e ci ha dato anche indicazioni. Consigliatissimo!

Gemma Taverni 2 years ago

Fantastische ervaring: We hebben op het laatste moment (slechts een dag van tevoren) een rondleiding door de windmolens in de Zaanse Schans geboekt. Fabio was erg vriendelijk om ons een rondleiding te organiseren, ondanks dat hij het druk had. We bedanken Emanuele voor het bezoek en voor het beantwoorden van alle vragen van onze moeder :)

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Stefano Mantovani 2 years ago

Fantastische ervaring: Vertrouw gerust op dit bureau en je zult Amsterdam op de beste manier zien. De jongens zijn uiterst behulpzaam en attent, ze proberen aan elke behoefte te voldoen en slagen daar geweldig in, zonder iets te verwaarlozen en zonder de vele dingen die je moet zien te vergeten! Geweldig, ga zo door.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marta Vergine 2 years ago

Fantastische ervaring: We hebben online de shuttle-service van Eindhoven naar Amsterdam en vice versa geboekt. De andere optie was om de intercity te gebruiken, met als enige verschil dat je veel meer moest reizen om het treinstation van Eindhoven te bereiken en vervolgens je hotel! AmsterdamViaggi stelt je in staat om rechtstreeks naar je hotel te gaan voor dezelfde prijs!!! Zeer vriendelijke chauffeurs, comfortabel en voordelig. Bedankt Fabio voor de uitstekende Made in Italy-service.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Patrizia S 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer aan te bevelen! We hebben een dagtour gemaakt in de omgeving van Amsterdam: compleet en goed georganiseerd, geweldig verteld! Emanuele en Fabio waren perfecte gidsen, vriendelijk en beschikbaar voor informatie en advies in de stad. Wanneer we terugkomen in Amsterdam, zullen we zeker de andere tours proberen die ze aanbieden! Bedankt en tot snel.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Maurizio Lagioia 4 years ago

Fantastische ervaring: Buon servizio navetta

Danilo Cancellaro 4 years ago

Fantastische ervaring: Ragazzi favolosi e sempre disponibili. Fatto con loro tour dei mulino a vento: consigliatissimo!

Daniele Cannavacciuolo 4 years ago

Fantastische ervaring: Ottima esperienza personale italiano. L’autista anche parla italiano e ti chiamano come arrivi in aeroporto. E ti danno dritte su come muoversi ad Amsterdam

Haddi Merrout 4 years ago

Fantastische ervaring: Positive: Professionalism , Quality , Valu

Monica Gozzoli 4 years ago

Fantastische ervaring: Esperienza fantastica servizio eccellente e tutti molto disponibili!!!!!grazie !!!!!lo consiglio vivamente!!!

Monica Brondi 5 years ago

Fantastische ervaring: Ottima esperienza, personale gentile e preparato, ottimo il servizio di Pick up in albergo e anche il fatto che il pagamento sia alla fine dell'escursione. Decisamente positivo!

Mariaelena 5 years ago

Fantastische ervaring: Bravissimi, cortesi e competenti. Abbiamo conosciuto Fabio e Gianni

Isa Morando 5 years ago

Fantastische ervaring: Un tour che ha fatto trascorrere una deliziosa giornata...ottima e professionale la nostra guida ,Antony...puntuale è affidabile anche il servizio taxi...grazie Piergiorgio!

SINATRA REAL ESTATE AGENCY SRL 5 years ago

Fantastische ervaring: Il migliore in tutta Amsterdam

Saverio Gigliotti 5 years ago

Fantastische ervaring: Ho prenotato il viaggio con la loro compagnia due giorni prima. Agenzia davvero seria e disponibile, aiutandomi all’ultimo momento, con l’aggiunta di un’altra persona all’ultimo momento. Gianni (ovvero il guidatore) ci ha illustrato è indicato le caratteristiche di Amsterdam.... viaggio davvvero bombaaaa lo risceglierei mille volte ancora

Dino Liberio 5 years ago

Fantastische ervaring: Ottima esperienza

Antonio Borrelli 5 years ago

Fantastische ervaring: Un applauso a Gianni il migliore! Eindhoven-amsterdam tanta roba!

BARBARA CERCHIAI 5 years ago

Fantastische ervaring: Esperienza positiva sia x trasferimenti da/a aeroporto Eindhoven. Molto soddisfatta x escursione ai Mulini, accompagnati da Antony, molto professionale e gentile. Un particolare ringraziamento a Fabio, efficiente e gentilissimo. Da consigliare. Barbara

Federica Pentimone 5 years ago

Fantastische ervaring: Consigliatissimo! Ho partecipato a due dei tanti tour proposti da Amsterdamviaggi, uno a Zaanse schans e l'altro a Delf + Rotterdam. Nel primo la nostra guida è stata Antony, nel secondo Fabio, entrambi molto competenti e appassionati, sempre pronti a rispondere alle nostre domande e a raccontarci tante curiosità sull'Olanda e sugli olandesi. I tour sono organizzati in maniera impeccabile. Zaanse schans e Delft sono incantevoli, quasi fiabesche... Rotterdam, distrutta durante la seconda guerra mondiale e ricostruita completamente negli anni 70 appare una città moderna e accattivante! Bellissime!

Liana 3R 5 years ago

Fantastische ervaring: Non ho visitato il posto. Ho usufruito della navetta da e per Eindhoven. Sono abbastanza puntuali

Paola Degli Esposti 5 years ago

Negatieve ervaring: Da evitare ! Siamo un gruppo di 5 amiche. Per il trasferimento da Eindhoven ad Amsterdam siamo state ‘stipate’ nel Van insieme ad altre quattro persone oltre all’autista (non c’erano abbastanza cinture di sicurezza) mentre al ritorno l’autista, oltre ad essere in ritardo, ha infranto tutti i limiti di velocità perché aveva caricato tre ragazzi in ritardassimo rispetto alla partenza del loro aereo. Oltre alla scomodità il ritorno è stato molto rischioso !

AmsterdamViaggi

Mi spiace Paola dell'accaduto normalmente Gianni il nostro operatore italiano in aeroporto quando ha 9 persone è costretto a spostare 1 sola persona del gruppo più numeroso , in questo caso il vostro in un altro auto o pulmino , credo sia stata una mossa fatta in buona fede e chiedendo il consenso per non dividervi in due macchine , chiederò informazioni specifiche a Gianni, mentre i tre ragazzi hanno chiamato loro in ritardo e non direttamente me o la nostra compagnia ma l'autista creando ritardi e confusione , per questo siamo veramente rammaricati , credo sia stata una strana combinazione di eventi e ne siamo molto dispiaciuti , verificheremo i tabulati degli autisti , vi ringrazio comunque per aver chiarito. Fabio

massimo palumbo 6 years ago

Fantastische ervaring: Buono servizio autista simpatico

Aldo Pollina 6 years ago

Fantastische ervaring: Ottimo servizio

Concetta Schettino 6 years ago

Fantastische ervaring: Puntualità precisione e cordialità! Grazie soprattutto a Fabio, gentile e molto disponibile. Ottima servizio, ci siamo trovati benissimo, consiglio vivamente.

Fabrizio Caramia 6 years ago

Fantastische ervaring: Super Ashan

Simone Bartoli 6 years ago

Fantastische ervaring: Ottimo servizio, guida gentilissima

Arianna Ciasca 6 years ago

Fantastische ervaring: Puntualità e affidabilità.Sami simpatico e divertente autista.

Angela Loconsole 6 years ago

Fantastische ervaring: Ottimo servizio. Autista gentilissimo.

Simone Marano 6 years ago

Fantastische ervaring: Servizio puntuale. Dal centro di Amsterdam all'aeroporto di eindhoven senza problemi! Sami il nostro autista è simpatico e professionale.

Giorgio Fusco 6 years ago

Fantastische ervaring: Ottimo servizio veloce ottimo rapporto qualità prezzo.

Paolo Semeraro 6 years ago

Fantastische ervaring: Good service and fun driver

roberta alletto 6 years ago

Fantastische ervaring: Tutto perfetto!!! Autista Sami veramente gentile.. torneremo e lo chiameremo sicuramente!!

Gabriele Rimbotti 6 years ago

Fantastische ervaring: Consigliatissimo, puntuali e personale italiano specialissimo, forniscono tanti servizi oltre alla navetta dall'aeroporto all'hotel in Amsterdam. Un grande grazie a Fabio e Gianni

Samantha Palumbo 6 years ago

Fantastische ervaring: Autista Sami gentilissimo Ottimo servizio Puntuale Gentile

Piergiorgio 1980 spina 7 years ago

Fantastische ervaring: Viaggiare con AmsterdamViaggi è stato molto rilassante.

Laat uw mening over AmsterdamViaggi:

1 = slecht
5 = Uitstekend

AmsterdamViaggi verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

1.9 (200)
Vacansoleil Camping Holidays
Vacansoleil Camping Holidays

Vacansoleil Camping Holidays

Zie adres- en contactgegevens
Marinus van Meelweg 16 - 5657 EN, Eindhoven
+31408447745
3.8 (8)
TUI Reisbureau

TUI Reisbureau

Zie adres- en contactgegevens
Luchthavenweg 25 - 5657 EA, Eindhoven
0900 8847
Auto Huren Eindhoven

Auto Huren Eindhoven

Zie adres- en contactgegevens
Luchthavenweg 13N - 5657 EA, Eindhoven
AZ Exclusive Travel

AZ Exclusive Travel

Zie adres- en contactgegevens
Luchthavenweg 45 - 5657 EA, Eindhoven
040 248 0518
4.4 (52)
Skanda Travels B.V

Skanda Travels B.V

Zie adres- en contactgegevens
Zandkever 2 - 5658 AP, Eindhoven
06 55456091
4.8 (32)
Bedandbreakfast.eu B.V.

Bedandbreakfast.eu B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Zandkasteel 43 - 5658 BE, Eindhoven
040 762 0601
5 (5)
De Reisplanners

De Reisplanners

Zie adres- en contactgegevens
Lankven 16 - 5508 RJ, Veldhoven
+31650205600
5 (16)
Vakantieparels

Vakantieparels

Zie adres- en contactgegevens
Hermelijn 22 - 5508 MH, Veldhoven
06 13782737
Trabajob International

Trabajob International

Zie adres- en contactgegevens
Merulastraat 11 - 5652 SJ, Eindhoven
06 19812835
5 (8)
KoreaReizen
KoreaReizen

KoreaReizen

Zie adres- en contactgegevens
Sint Jorisstraat 28 - 5509 LA, Veldhoven
+31857604601
1 (1)
G2 Travel Japan

G2 Travel Japan

Zie adres- en contactgegevens
Hurksestraat 43 - 5652 AH, Eindhoven
06 57915719
5 (2)
The Travel Club Maartje van de Schans

The Travel Club Maartje van de Schans

Zie adres- en contactgegevens
Hondsberg 5 - 5508 EE, Veldhoven
+31647773624

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt