Stip Reizen

Schipholweg 335, 1171 PL, Badhoevedorp
Schipholweg 335
1171 PL, Badhoevedorp
+31887070600

Openingstijden

  • Zondag: 10h-18h
  • Maandag: 8h-18h
  • Dinsdag: 8h-18h
  • Woensdag: 8h-18h
  • Donderdag: 8h-18h
  • Vrijdag: 8h-18h
  • Zaterdag: 9h-18h
Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Stip Reizen: Meningen

3.2/5 (61 Meningen)
Happy Corner 1 month ago

Negatieve ervaring: We kregen standby vliegtickets i.p.v. gewone tickets voor de cruise met KLM vliegtickets. Dit heeft veel stress veroorzaakt. Vandaar de 2 sterren.

Jacqueline 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele goede klantenservice. Snel en fijn en goed geholpen. Vakantie nog te gaan.

Arvin van Gils 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte reis gehad naar Kreta, zou een 4 sterrenhotel zijn, misleidende beschrijving en maken boekingsdeals met B hotels voor toeristen. Ruim 2000 kwijt voor nog geen 3 sterrenhotel... slecht eten en drinken slechte service maar beoordeling zou een 8 moeten zijn. Dat kan niet kloppen je wordt gewoon opgelicht.

Wim Ligtvoet 1 year ago

Negatieve ervaring: Reis is nog niet begonnen, maar een van de hoofdbestemmingen van de cruise ( Edinburgh ) is opeens weg en beloofde diner en boordtegoed is ook opeens weg, originele advertentie is verdwenen en willen ze niet meer delen met me om te checken, voel je me opgelicht door stip reizen.

Christina Veth 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat ging er niet mis? Cruise geboekt dat ging goed..betaling was binnen. Daarna begon de ellende. Geen stoel en koffers kunnen boeken omdat stipreizen.nl de boekingsnummer voor een hele groep had. Dus Iedereen vd groep had het zelfde probleem. Geen bagage en stoel te boeken Dan naar Rome vliegen om daar aan boord te gaan van het toch wel slecht uitziende schip. Rome was geen tijd voor. Balkon geboekt waar je dan ook voor betaald..Staan er 1 dag later werklui 1 etage onder de balkon te timmeren en te schilderen.. Wat van gezegd ..konden overdag wel naar 1 andere hut om op het balkon te zitten.. Hoezo..ik zit toch niet de hele dag op het balkon... Ik wil op mijn balkon zitten wanneer ik dat wil en zeker niet met werklui in witte kleding die timmeren en verfen.. Dan maak je vanuit cunard meerdere excursies die gemiddeld 90 dollar pp zijn die vervolgens helemaal niets voorstellen.. Eindigen op Barcelona om om 09.00 uur van het schip te worden afgebonjourd (vlucht gaat om 17.15 uur) Stiptreizen gebeld die dan doodleuk zegt dat dat in het programma stond...Best gek dat bijna niemand dat had gelezen..beetje misleidend.En hoezo dan een vlucht zo laat?Dat had volgens stipreizen.nl met de goedkoopte te maken.. M.a.w zoek het maar uit wat je de rest vd dag gaat doen. Affijn koffers id bus.. Is de bus vol!! Oh ja.. We kregen ook nog de verkeerde labels omdat we volgens Cunard de transfer niet hadden betaald!!En de rest van de groep.. Dus wij weer laten zien dat we het zeker wel betaald hadden.. Affijn koffers in de bus..wij met de taxi..wij nog vragen hoe het met de koffers gaat.. Komt goed zeiden ze..een grote puinhoop bij de transfer.. Wij ergens gedropt op de luchthaven..geen idee waar we moesten zijn. Gelukkig waren er 2 mensen uit de groep die wisten wat onze koffers waren met mobiele nummer erop om ons naar de goede gate re leide. Affijn uiteindelijk bij de bali KLM betalen we 5x bagage ipv 2 x.. Wij laten zien op bankafschrift.. Nee gaat er niet af... Wat denk je..precies 1x eraf gehaald. Claim ingediend bij KLM claim..om dan vervolgens een bericht te krijgen dat ik bij Stiptreizen moet zijn voor de claim... Ik heb bij de KLM betaald!!! Hoezo bij Stiptreizen? Stiptreizen heeft ons behoorlijk in de kou laten staan..de hele groep klaagden hierover. Oh en betreft Cunard..die hadden besloten de 1na laatste Dag verder re gaan met onderhoud in het zwembad..lekker ontbijten buiten met werklui en schilderen. Ook is de boot 4 dagen in Barcelona geweest om verdere onderhoud te plegen..met jawel!Mensen op het schip.. 2 oudere Engelse dames waren hier niet van op de hoogte en moesten verplicht op de boot blijven.Wat een commercieel gebeuren. Voor ons nooit geen Stiptreizen en nooit geen Cunard meer! Datum van ervaring: 17 juni 2024 Bewerk

Kwan Lam Kwok 1 year ago

Fantastische ervaring: Cruise reis gehad. Super verzorging. Goede prijs kwaliteit

Henry en Brigitte Reuvers 1 year ago

Fantastische ervaring: In november jl. de F1 reis naar Dubai en Abu Dhabi gedaan via Stip Reizen. We kunnen helemaal niets bedenken wat er mis was met deze reis. Alles was door Stip Reizen tot in de puntjes geregeld. Ook het personeel van Stip Reizen en de door hun ingehuurde lokalen waren zeer behulpzaam en vriendelijk. We zullen in de toekomst zeker nog eens een F1 reis via hun boeken. Dank voor alles aan iedereen van Stip Reizen.

Sjef Desaunois 1 year ago

Positieve ervaring: Nvt

R.E Bruinsma 1 year ago

Positieve ervaring: Prima reis buro vooral cruise s

Rob Garnier 1 year ago

Positieve ervaring: Jammer dat je de vluchten pas zo last kunt beheren. Verder wel oké.

Roos Derksen 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige reis naar F1 van Abu Dhabi via Stip. Alles perfect geregeld, goede communicatie. Top!!!

Petrus Johannes - Google 1 year ago

Positieve ervaring: Nice restaurant with local mysic

Richard Mourik 1 year ago

Fantastische ervaring: Top service!

Henny Woudenberg 2 years ago

Fantastische ervaring: Reis van begin tot eind goed geregeld!

Wesley k 2 years ago

Fantastische ervaring: We hebben een reis geboekt bij Corendon/Stip reizen voor de GP in Barcelona. Alles was tot in de details geregeld. Vanaf het moment van aankomst op het vliegveld tot ondersteuning bij het inchecken bij het hotel. De transfer van en naar het circuit is dummie proof opgezet en je wordt continue voorzien van updates en informatie via de Close app voor vertrek en op locatie. Ook toen onze vlucht vertraging had werden wij via deze app en in persoon op de hoogte gehouden. Er werd zelf op zaterdagavond een exclusief feestje georganiseerd met vuurwerk. Ben je op zoek naar een reisorganisatie waarbij zelfs de eigenaar je begeleidt naar de juiste locatie en waarbij je volledig ontzorgt word dan raad ik aan om contact op te nemen met Stip reizen.

Jack Burg 2 years ago

Negatieve ervaring: Jammer dat een annulering 30% moet kosten. We wisten het vantevoren, maar je verwacht dat het niet nodig zal zijn. Echter de reviews van de cruise zijn erbarmelijk!

Mariska Koolen 2 years ago

Fantastische ervaring: Top bedrijf geeft goed informatie en makkelijke site om te boeken

Pieter Kramer 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik heb de website bezoekt, zag er goed en overzichtelijk uit

Cornelis Marinussen 2 years ago

Negatieve ervaring: Duur en onpersoonlijk. Slechte service

albert zwier 2 years ago

Positieve ervaring: Snel en deskundig advies over een vakantie op Curaçao

Dennis DICKX 2 years ago

Positieve ervaring: Eigenlijk tussen 3 en 4 . We hebben al vaker bij stip geboekt, meestal wel het voordeligst. Bij onze laatste reis kregen we de info pas in de late namiddag de dag voor vertrek (Na zelf contact te nemen) en we waren niet alleen.

jan wijngaarden 2 years ago

Negatieve ervaring: Waar de loos

Ben Meijer 2 years ago

Fantastische ervaring: Snel boeken. Bevestiging van Costa. Hel goed

Verreiker verhuur noordenveld Veldhuizen 2 years ago

Fantastische ervaring: Super reis naar de f1 in Abu Dhabi, wij sliepen in Dubai en alles was echt super geregeld. Mijn dank nog was geweldig.

Ruud Direcks 2 years ago

Fantastische ervaring: Kom net terug van F1 Abu Dhabi. Wat een perfect werkend team. Vanaf aankomsthal vliegveld werden wij op een geweldige manier begeleid. Problemen met kamer werd door medewerkster van Stip Reizen perfect opgelost! Huzarenstukje van de “ Stippers” was de organisatie van de transfers naar en van het circuit. We zaten met ca 4000 personen op de Oranje tribune en vanaf verlaten tribune tot plaats nemen in de bus zat op beide dagen ( zaterdag en zondag) een half uurtje. Er stonden zeker 70 bussen. Wat een geoliede machine. Na dit race weekend voor mij met “ Stip” genoteerd!!!

Bert Wassen 2 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag teruggekomen uit Dubai voor oa bezoek aan de formule 1 races. Dit geheel, hotel Mercure en het bezoek in AbuDhabi voor de autoraces is op een zeer goed georganiseerde door Stipreizen tot volle tevredenheid van mij en mijn zoon verlopen. Dank zij Fred en zijn team zijn dit onvergetelijke dagen geworden waar wij nog lang van zullen nagenieten.

Martin Steenbergen 2 years ago

Negatieve ervaring: F1 reis Dubai bij aankomst hotel moet je nog een halve dag in de lobby wachten,kamers zijn nog niet gereed oké kan ik mee leven,maar niet dat de mensen van de reisorganisatie zelf vroegtijdig vertrekken terwijl er nog vele geen kamer hebben en nog eens uren zitten te wachten.uiteindelijk bij de receptie het zelf moeten regelen. Als organisator zorg je er voor dat al je gasten eerst hun kamerbevestiging hebben en dan vertrek je zelf pas. Kortom geen Stipreizen voor ons meer.

Stip Reizen

Beste Martin, jammer dat je zo reageert. De internationale regel is dat hotelkamers bij de incheck in het algemeen pas tussen 1500 en 1700 uur gereed zijn. Als organisatie doen wij er alles aan om eerdere check ins te bewerkstellingen, maar het is hartje hoogseizoen en dan lukt dat helaas niet altijd. Ik kan je wel garanderen dat onze klanten absolute voorrang hebben deze dagen bij de incheck. Individuele klanten komen daarna pas. In jouw geval gaat je eerste nacht pas in vanavond, en heb je dus pas recht op je kamer vanaf 1500-1700 uur. Officieel. Je had een vroege aankomst en helaas had het hotel niet alle kamers beschikbaar bij je vroege aankomst. Een aantal moest nog schoongemaakt worden. Kamers van mensen die gingen uitchecken en tot 1200 uur mogen uitchecken. Ergens moet er tijd zijn om de kamers schoon te maken. Nogmaals: dat is heel gebruikelijk, bij ieder hotel. Iedere reisorganisatie heeft hiermee te maken. Bij de incheck is door een van mijn medewerkers je telefoonnummer genoteerd, waarbij gemeld is dat wij zouden bellen zodra de kamer beschikbaar was. Dat is een extra service, zodat je niet iedere keer naar de receptie hoeft te lopen. Je hebt er vanochtend zelf voor gekozen om in de lobby te wachten. Er is gemeld dat je zou kunnen ontbijten, en je had natuurlijk ook de stad in kunnen gaan. Je bagage kun je veilig achterlaten in het hotel. Nogmaals: De keuze om in de lobby te blijven heb je zelf gemaakt! In het hotel zijn daarnaast 10-12 reisleiders aanwezig, die wellicht eventjes niet achter de informatiedesk staan maar wel rondlopen n het hotel. Ook vanochtend. Je kunt van ons niet verwachten dat we naast je blijven zitten in de lobby op een bankje tot 1500-1700, tot je kamer beschikbaar is. Onze groepen zijn heel groot, en vannacht en vanochtend hadden wij meer dan 1.000 gasten die arriveerden. Die ook aandacht nodig hebben. Echt tijd om tot in de middag naast je te blijven zitten is er dus niet. Maar vroegtijdig vertrekken, zoals je meldt, is wat ons betreft volstrekt overdreven. Onze reisleider heeft je vanochtend om 10.32 uur gebeld om te melden dat je kamer beschikbaar is, maar kreeg geen gehoor. Je had je telefoonnummer afgegeven aan onze reisleider. De kamer was vanaf dat moment beschikbaar. We respecteren je beslissing om niet meer met Stip Reizen op reis te gaan, maar betreuren de zeer negatieve en onjuiste beeldvorming die je schetst. We hopen desondanks dat je toch geniet van het weekend, en deze voor jou negatieve ervaring achter je kunt laten. Uiteindelijk heb je je kamer veel eerder gekregen dan de officiële regel (en eerder dan individuele klanten), en hebben we uit service overweging daarover getracht te informeren. Als je nog behoefte hebt om over deze procedure persoonlijk te praten dan kan dat uiteraard ook met mij. Ik ben ook alle dagen aanwezig, en verblijf ook in jouw hotel. Ook herkenbaar in een groen Stip shirt. En op het circuit uiteraard een oranje shirt, want voor dat feest komen we tenslotte!

Fred Verlinden
Directeur Stip Reizen

Frank Jakobs 2 years ago

Negatieve ervaring: Weinig mogelijk als reis eenmaal is geboekt. Zo flexibel als een stuk staal. Oh ja minimaal 30 minuten in de wacht alvorens je iemand te spreken krijgt

willem van ijsseldijk 2 years ago

Positieve ervaring: we hadden in het voorjaar een cruise geboekt griekse eilanden en turkije, 24 september was het zover van tevoren werden we al geconfronteerd met vluchten zowel heen als terug die omgeboekt moesten worden, alle lof voor de dames en heren van Stip die er volgens mij alles aan gedaan hebben om ons toch op vakantie te krijgen, de vakantie zelf met het schip Crystal van Celestyal cruises was geweldig wat een leuk schip en geweldige bemanning, kortom alle lof voor de mensen van Stip, en de cruise, maar diep triest het vliegen van schiphol ,en de aankomst op eindhoven, een schande voor nederland.

Ine Van Rooij 3 years ago

Fantastische ervaring: Voor honden super plek voor de baasjes ook met fijn zwembad mooi schoon sanitair mee eten drankjes lekker koud frikadellen!

Jolanda van Dongen 3 years ago

Positieve ervaring: Erg druk, (te)veel toeristen. Adembenemend mooi

Gera Meijer 3 years ago

Negatieve ervaring: Nooit geen stip reizen meer, cruise dubai 3 weken geboekt , van te voren enkele vragen gesteld en krijg je standaard mail terug!!!!!! Op schiphol inchecken en er zat niemand naast hun partner , want je hebt een groeps code via stip!!! Heel vervelend voor toch reis 7 uur!!! Kwamen erg laat op dubai aan dus 1 dag minder vakantie, naar cruise terminal gebracht en dat heeft tot s’ochtends 5.00 geduurd, dus heel veel bejaarde mensen sliepen dag 2 , dus dubai niet gezien!!!! Nu terug vlucht , kan weer geen boekings info, niet juiste ticket nr gekregen , dus straks weer problemen op de airport….. Nu graag geen standaard antwoord terug aub helpt uw cliënten!!! Gera meijer Sta nu op airport milaan , doordat wij niet online konden inchecken kost onze bagage €100 Er is veel onvrede hier onder de mensen stip!!! Veel schade 2 dagen minder vakantie!!! Hoe krijgen wij dit terug G.Meijer

Armand James 3 years ago

Positieve ervaring: Ben weliswaar digibeet maar heb het weleens makkelijker en beter meegemaakt

A B 3 years ago

Negatieve ervaring: Reis geboekt en volgende dag volgeboekt, website niet in orde! Of ik 300 euro wilde betalen..... Jammer maar helaas

One Piece A Day 3 years ago

Positieve ervaring: Nile cruise, Egypt “Classic V”, Hurghada > Luxor > Aswan > Luxor > Hurghada. Stip reizen, Corendon Airlines. Nice & friendly crew on this cruiseship: “Magic Lady Carol”. This ship is 72 meters long and 15 meters wide, has around 65 cabins and is build in 2010 and has 320 Horsepower (engine made in Great Britain). It has airco on the cabins and a small swimmingpool on the sundeck. They can earn one star more when they further improve the food on board. Make it more tasty, more crispy, more hygienic & safe. We were lucky to have two wonderful, very well educated guides (graduated guides, study: Egyptology, University of Cairo) on board & on shore; Michael (residing in Cairo) & Hany (residing in Aswan). They thought us all they could about the ancient sites of Egypte, like Luxor, Luxor temple, Valley of the Kings, Valley of the Queens, Karnak, Kom Ombo, Philae, Abu Simbel etc. etc. They are professional (very factual) storytellers in the field of Egyptian history. The best we ever had. They made this nile cruise an onforgettable one for us. The price - quality- relation is actually very good: a lot of excursions, good&reliable transport-logistics & balloontrip & boats & lunch-boxes/packages etc. With kind regards.

Henry van Vlerken 3 years ago

Negatieve ervaring: Werkt voor geen meter

Remo Gieling 3 years ago

Positieve ervaring: Klanten service hielp mij steeds goed

Nancy Reijerkerk 3 years ago

Negatieve ervaring: Afgelopen week op een 8 daagse cruise met costa geweest naar het midden oosten via stip reizen. De cruise was fantastisch, de organisatie vanuit stip helaas niet. De vluchten sluiten niet goed aan met het cruisesschema waardoor je te laat aankomt ( hadden wij vantevoren al twijfel over en over gebeld,maar was geen probleem) en uiteindelijk noodgedwongen een nacht in een hotel moet verblijven. Dat krijg je 3 dagen van tevoren per mail te horen ( terwijl het achteraf eerder blijkt te zijn voorgevallen ). Het hotel waar we in zouden verblijven wat er top uitzag had geen resevering. Bleek een ander hotel te zijn. Stip was niet bereikbaar maar costa gelukkig wel. Stip een mail gestuurd waar nooit meer op gereageerd is door stip. Uiteindelijk kregen we van costa te horen dat er het hele seizoen al problemen zijn met de mensen die via stip geboekt hebben. Mijn advies, boek rechtsstreeks via de cruisemaatschappij een fly en cruise. Dan betaal je mss iets meer maar dan weet je zeker dat alles goed gaat. Via stip is geen succesverhaal helaas. Voor ons geen stipreizen meer! Stip Reizen helaas geen meerwaarde als reisorginisator, je kan nog beter zelf alles regelen. Vlucht met transavia is ook waardeloos voor zo'n lange reis. Te krap en geen enkele voorziening. Water, eten alles moet je betalen zelfs op de terugvlucht van 16:30 tm 23:00. Klacht bij stip neergelegd, helaas vinden ze dat ze niets fout hebben gedaan.

Stip Reizen

Beste mevrouw Reijerkerk,
Wij vinden het spijtig dat uw reis niet geheel aan uw verwachting heeft voldaan. Wij hebben uw klacht reeds per e-mail ontvangen en ook beantwoord. Mocht u nog vragen hebben kunt u uiteraard via e-mail reactie geven. Mvg Stip Reizen

johan berg van den 3 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos, al 3 maanden bezig om geld terug te krijgen, geeft niemand thuis bij Stipreizen, Was eens maar nooit meer met Stip

Robert van Holsteijn 3 years ago

Positieve ervaring: Goede helpdesk

Walther Kahn 3 years ago

Negatieve ervaring: Slecht, wanprestatie. Mocht niet aan boord van Cruiseschip nog geen geld terug.

Diana Bokkers 4 years ago

Positieve ervaring: Goed reserves

Ida Vlug 4 years ago

Negatieve ervaring: Aftersales is zeer slecht. Het bedrijf dat onze cruise moest onderbreken wegens Corona is failliet. Wij hebben bij Stip geboekt en nog een kleine 10duizend Euro tegoed. Stip heeft ons zelfs niet laten weten dat ze failliet zijn laat staan of wij nog geld terug gaan krijgen of dat zij iets gaan doen of dat wij ergens een claim kunnen indienen. Uodate: 16 maanden na afbreken van de cruise geld terug na uitspraak geschillencommissie reizen.

miriam wijnen 4 years ago

Fantastische ervaring: Hebben veel reizen voor leuke prijzen. Keuze uit veel landen, met daarbij van logies tot volledig verzorgd.

Robin Oude Lansink 4 years ago

Fantastische ervaring: Ja wel ok

Martin BROUWER 4 years ago

Positieve ervaring: Netjes geholpen

P K 4 years ago

Fantastische ervaring: Prima telefonische boeking gedaan. Hoop dat het zo blijft lopen

Arnaud Persoon 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede service en vriendelijk personeel

Ria Hage 4 years ago

Fantastische ervaring: Een prachtige cruise gemaakt langs de Turkse en Griekse eiland en

Yvonne Pothaar 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijn behandeld door Stipmedeweksters!

Gerard Stuyfzand 5 years ago

Negatieve ervaring: Ze betalen niets terug alleen een tegoed bon.slechte zaak.

Taxi Sanders 5 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf, totaal niet service gericht. Na onze goede ervaring vorig jaar met een formule1 reis naar Abu Dhabi meteen weer geboekt voor dit jaar en ruim € 1100,- aanbetaald. Echter de reis gaat niet door in nov/dec. Begrijpelijk vanwege de corona situatie maar wat wij niet begrijpen is dat je dan een voucher krijgt waarmee je voor 31-10-2021 een nieuwe reis moet maken. Als we weer met Stip mee zouden gaan dan zouden we weer naar Abu Dhabi mee gaan maar dat zal pas nov/dec 2021 worden. En ja dat kan niet om de voucher te verzilveren. Dus nu moeten we verplicht een reis boeken of we kunnen over een half jaar ons geld terug vragen maar daar mogen ze dan ook nog maanden over doen om terug te betalen. Dus nee zeker geen aanrader hoe deze reisorganisatie met zijn klanten omgaat. We hebben zelf aangegeven om ons dan de voucher tot 31-12-2021 te laten verzilveren zodat we weer met ze mee kunnen zodat het voor iedereen goed opgelost is, maar nee dat doen ze niet. Zo jammer

Ad van de Goede 5 years ago

Positieve ervaring: Geweldig uitzicht, midden in de bossen. Helaas door de coronamaatregelen (begrijpelijk) wat minder qua bediening (wel uitermate vriendelijk, maar zelfbediening)

fre 5 years ago

Negatieve ervaring: Stip reizen wordt steeds slechter. kerstreis 2019-2020 verschrikkelijk. Dit was mijn 9de ruise. Schip slecht (Maglehan} Reiziger is niet belangrijk, klachten genegeerd. Ik boek nooit meer.

h k 5 years ago

Negatieve ervaring: 25 dec een cruise geboekt bij Stip reizen omdat er nog maar weinig hutten beschikbaar waren 599 euro pp,nu 3 jan 2020 staat deze reis voor 499 euro pp ??? dus bij Stip NOOIT vroeg boeken dan ben je altijd duurder uit

Natascha van der praag 5 years ago

Positieve ervaring: Net Stip reizen naar Abu Dhabi geweest voor de F1.... Alles prima geregeld, top. De oranje party op circuit was geweldig geregeld echt super. Gezellige meezingers en gewoon Heineken bier ! Super..... Zeker nog een keer met Stip naar een F1 race.... Wel erg duur een drankje.... Biertje €13,- en wijntje €12,- pfff anders had ik 5 sterren gegeven als de prijzen was normaler zouden zijn.

Fred Kroon 5 years ago

Negatieve ervaring: Waardeloze reisorganisatie. Ze maken je lekker met een mooie beschrijving van de reis, maar in werkelijkheid valt de reis enorm tegen. Vervolgens nemen je klacht niet serieus. MIJDEN!!!

Marietta Poos 5 years ago

Negatieve ervaring: We hebben via Stipreizen een Java Bali rondreis geboekt. Het was zo'n enorme tegenvaller dat wij na 3 dagen hebben besloten om de groep achter te laten, want er klopte niets van de beschrijving. Deze zat vol enthousiaste verkooppraatjes waarvan niets klopte: Misleidende woorden als adembenemend, spectaculair, schitterend, indrukwekkend, prachtig, pittoresk, uniek. Met uitzondering van de Borobudur zijn deze woorden een voor een misleidend, en komen ver niet overeen met de werkelijkheid. De werkelijkheid was: We zaten continu in de file, voor elke zogenaamde “bezienswaardigheid” zaten we urenlang in de bus. Roestige schepen gezien in de haven van Jakarta. Bij de 1ste lunch kregen we rond 16-18 mini satéstokjes als vlees voor 13 mensen. Urenlang rijden voor één enkel uurtje in de botanische tuin van Bogor, waar volgens de beschrijving van Stip 3000 orchideeën zouden zijn maar we hebben er geen enkele gezien. Na uren in de bus hebben we een theeplantage gezien zonder enige gids of sanitaire voorzieningen. Een glas thee gekregen in een armoedig hutje in een pot waarvan wij dachten, zou het verstandig zijn om dit op te drinken qua hygiëne? Bij de stadstour van Bandung (volgens de beschrijving van Stip het Parijs van West Java) alleen maar huizen gezien waar vroeger Nederlanders woonden, geen enkel mooi gebouw of bezienswaardigheid. Kortom, een grote belazernij. MIJDEN!

Klaas Nicolai 5 years ago

Positieve ervaring: Ook een keer met Stip een cruise geboekt. Supergoed geregeld.

Clemens Kloos 6 years ago

Fantastische ervaring: Prima reisorganisatie

Saskia Pleging 7 years ago

Positieve ervaring: Wij hadden een mini cruise gewonnen 2 september /4 september vertrek van Kiel naar Amsterdam met de Costa Pacifica. Geweldig geregeld , eerst busreis van Hilversum naar Kiel waar het inschepen was. Leuke ervaring. bedankt. Saskia Pleging en Jac van der Hoest

Laat uw mening over Stip Reizen:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Stip Reizen verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.9 (8)
Liesbeth van Geest - Travel Counsellor
Liesbeth van Geest - Travel Counsellor

Liesbeth van Geest - Travel Counsellor

Zie adres- en contactgegevens
Toevluchtstraat 19 - 1171 GG, Badhoevedorp
+31652382989
5 (3)
TUI at Home Stephanie Westera

TUI at Home Stephanie Westera

Zie adres- en contactgegevens
Pascalstraat 60 - 1171 XV, Badhoevedorp
+31681020908
Go Beyond Holidays

Go Beyond Holidays

Zie adres- en contactgegevens
Irislaan 13 - 1171 WS, Badhoevedorp
+31657546740
5 (8)
Orange Jets
Orange Jets

Orange Jets

Zie adres- en contactgegevens
Stationsplein NO 202 - 1117 CJ, Amstelveen
+31727630714
Tourism Group

Tourism Group

Zie adres- en contactgegevens
New Yorkstraat 3 - 1175 RD, Haarlemmermeer
5 (1)
Destination-NL B.V.
Destination-NL B.V.

Destination-NL B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Johan Huizingalaan 400 - 1066 JS, Amsterdam
+31202615595
1 (1)
Ansar Europe Tours B.V.

Ansar Europe Tours B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Vertrekpassage 213 - 1118 AV, Haarlemmermeer
+31207951830
3.2 (52)
TUI Schiphol Servicebalie

TUI Schiphol Servicebalie

Zie adres- en contactgegevens
Vertrekpassage 104 - 1118 AS, Haarlemmermeer
020 892 1631
5 (1)
Inter GSA Benelux Nederland

Inter GSA Benelux Nederland

Zie adres- en contactgegevens
Schiphol Boulevard 145 - 1118 BG, Haarlemmermeer
+31205410600
4.2 (6)
Schiphol Travel Group B.V.

Schiphol Travel Group B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Schiphol Boulevard 235 - 1118 BH, Haarlemmermeer
020 405 5275
5 (198)
4-seizoensumrah
4-seizoensumrah

4-seizoensumrah

Zie adres- en contactgegevens
Ingelandenweg 1 - 1069 WE, Amsterdam
+31685224771
5 (1)
Travelmarker Reizen B.V.

Travelmarker Reizen B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Wolbrantskerkweg 21 - 1069 CL, Amsterdam
+31204891323

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt