
Cruisewinkel.nl

Informatie over Cruisewinkel.nl
1012 KM, Amsterdam
Openingstijden
- Zondag: 11h-16h
- Maandag: 9h-17:30
- Dinsdag: 9h-17:30
- Woensdag: 9h-17:30
- Donderdag: 9h-17:30
- Vrijdag: 9h-17:30
- Zaterdag: 9h-17h
Cruisewinkel werd in 2006 opgericht met als doel marktleider te worden in de online verkoop van cruisereizen en klanten optimale service en de beste prijs te kunnen garanderen.
De klassieke manier van cruisereizen boeken was tot die tijd in handen van traditionele reisbureaus, hierdoor bleef het aantal cruisepassagiers in Nederland en België sterk achter bij de rest van Europa en Amerika. Vanwege het boeken via brochures van cruiserederijen en de bijbehorende prijswijzigingen werd het steeds lastiger voor klanten de beste aanbod te vinden. Met deze wetenschap heeft Cruisewinkel het mogelijk gemaakt om via het internet een direct prijsvoorstel te bieden. De eventueel gewijzigde prijzen zijn voor klanten direct zichtbaar en te boeken.
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Cruisewinkel.nl:
Cruisewinkel.nl is een gerenommeerd bureau dat gespecialiseerd is in cruisereizen en bekend staat om zijn uitstekende klantenservice en een breed scala aan aanbiedingen. Klanten hebben vaak aangegeven dat ze een prettige boekingservaring hebben gehad, vooral dankzij de :
- Efficiënte online boekingssystemen: Veel klanten hebben de eenvoud en duidelijkheid van het boekingsproces geprezen.
- Vriendelijke en behulpzame medewerkers: De klantenservice wordt vaak beschreven als deskundig, attent en meedenkend.
- Snelle reacties: Er zijn talloze complimenten over de snelle opvolging van vragen en aanvragen, zowel per telefoon als per e-mail.
- Complete en nauwkeurige informatie: Klanten waarderen de duidelijke communicatie over de boekingsdetails en eventuele wijzigingen.
Hoewel de meeste ervaringen positief zijn, zijn er enkele aandachtspunten die verbeterd kunnen worden:
- Telefoonbereikbaarheid: Een terugkerende klacht betreft de lange wachttijden aan de telefoon, waardoor klanten soms gefrustreerd raken.
- Prijzigheid en miscommunicatie: Sommige klanten hebben gemeld dat de uiteindelijke prijs na boeking hoger blijkt te zijn dan verwacht, wat kan leiden tot teleurstellingen.
- Onvoldoende ondersteuning bij problemen: Enkele gebruikers hebben ervaren dat ze niet adequaat geholpen werden met specifieke vragen, vooral als het gaat om technische problemen.
Desondanks blijft Cruisewinkel.nl een populaire keuze onder cruiseliefhebbers en biedt het een breed scala aan mogelijkheden om onvergetelijke vakanties te creëren.
Diensten en behandelingen
Cruisewinkel.nl: Meningen
Negatieve ervaring: Pas op bij het bijboeken van vluchten. Onze heenvlucht heeft 1 uur overstaptijd en mochten wij onze aansluiting missen dan is de eerste volgende mogelijkheid een vlucht die te laat aankomt. Met andere woorden, b8j aanvang heel veel stress Ipv ontspannen op reis te gaan .
Negatieve ervaring: Ik heb deze week een cruise bij ze geboekt en deze online voldaan. Het online systeem staat in directe verbinding met de cruiseaanbieder, je boekt dus specifiek een hut volgens de actueel geldende prijs en beschikbaarheid. Na boeking en betaling kreeg ik een mail met als grote kop ‘je boeking is definitief’, waarna ik de vluchten voor mijn reis heb geboekt. De volgende morgen kreeg ik doodleuk een mail dat de cruise toch niet meer aangeboden kon worden voor de geboekte prijs en kreeg ik een optie (dezelfde klasse) voor 2x de originele prijs omdat ze hem niet konden inboeken. De ‘verdediging’ was dat ik online boekte buiten openingstijden en ze wezen op de kleine lettertjes in de ‘Definitieve Boekingsbevestiging’, wat in de praktijk een ‘voorlopige reserveringsaanvraag’ blijkt te zijn. Bij contact wordt zó snel gewezen op de algemene voorwaarden dat het mij overkomt alsof dit vaker voorkomt. Bovendien kan er telefonisch geen excuses vanaf en is er geen enkel begrip voor mijn situatie, laat staan een bereidwilligheid om tot een oplossing te komen. Wat mij betreft: - misleidende communicatie rondom je boeking in een mail met als onderwerp en kop ‘je boeking is definitief’ - falende technische koppeling met operator - onfatsoenlijke klantenservice Ik heb de cruise moeten annuleren en een boete van €200,- gekregen voor het annuleren van mijn vlucht als gevolg van deze fout van cruisewinkel.nl en ik kan niets op ze verhalen.
Fantastische ervaring: Een geweldige reis gehad met topadvies van Cruisewinkel!
Geachte heer Schouten,
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten vriendelijk en efficiënt te helpen bij het boekingsproces. We zijn blij om te horen dat onze prijzen duidelijk en scherp zijn. We hopen u snel weer als klant te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Negatieve ervaring: Nooit meer erg spijt gehad ZE KUNNEN ALLEN BEDREIGEN VOOR IETS DIE JE NIET EENS HEB AANBETAALD .MAAR ALS KLANT MAG JE NIKS VRAGEN OVER VISUM
Geachte mevrouw,
we betreuren het dat u betaalherinneringen als bedreiging ervaart, vanzelfsprekend zijn deze zo niet bedoeld. Na boeking van een cruise dient u echter wel te betalen en als de betaling uitblijft zien wij ons gerechtigd om u hiernaar te informeren.
We streven ernaar om al onze klanten op een professionele en respectvolle manier te behandelen. Wij zien dat wij u zowel per e-mail, telefonisch en bij ons op kantoor te woord gestaan hebben en uw vragen en opmerkingen beantwoord hebben. Het spijt ons dat u zich op sommige punten niet kon vinden in de antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Team Cruisewinkel.nl
Positieve ervaring: Heeft veel leuke aanbiedingen, maar klantvriendelijkheid is erg afhankelijk van welke medewerker je treft. Dat kan beter.
Negatieve ervaring: Geen reis kunnen vinden met een leuke korting....
Fantastische ervaring: Wij zijn al jaren klant. Super service. Dit is onze 6-decruise, geboekt bij cruisewinkel. De laatste boeking was op korte termijn. Met extra verblijf in Bergen, Noorwegen. Binnen twee dagen alles geregeld en betaald. Een prachtige reis.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! ^Team Cruisewinkel
Fantastische ervaring: Het is fijn om even persoonlijk met iemand te kunnen praten over de verschillende cruise schepen en routes.
Positieve ervaring: Ik vind het allemaal zo ingewikkeld geworden, dat ik besloten heb dat dit mijn laatste cruise is. Heb in totaal 17 cruises gemaakt, maar nog nooit zo'n gedoe met inchecken van zowel vliegtuig als boot en weer veranderen tijdstip parkeerplaats, door veranderde tijd vlucht, als bij deze laatste cruise. Ben wel goed geholpen door een van uw medewerksters, alhoewel door haar buitenlandse accent, waardoor ik haar zeer slecht kon verstaan, heeft dit ook veel langer geduurd dan nodig was en mij de nodige zenuwen bezorgd.
Fantastische ervaring: Hier kun je prima boeken, wanneer je iemand aan telefoon krijgt zijn ze vak bekwaam en weten waar ze over praten, bij mailen het zelfde, prijzen zijn normaal en wij zullen CRUISEWINKEL zeker aan bevelen en wij boeken zeker weer bij hun.
Negatieve ervaring: Niet geweldig. Als je een probleem hebt met inloggen bij de boeking moet je het zelf maar uitzoeken. Toen zelf maar gebeld met de rederij. Dus voor de service hoef je niet via cruisewinkel te boeken. Cruisewinkel deed niets. De prijs was oké.
Fantastische ervaring: Boeking was simpel en overzichtelijk
Positieve ervaring: Prettige ervaring met Cruisewinkel alles volgens afspraak. Redelijk telefonisch bereikbaar.
Beste Harry Dijkman,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie en feedback. Wij werken er doorlopend aan om onze telefonische wachttijden te verkorten, zodat u nog sneller geholpen wordt in de toekomst.
Wij wensen u veel plezier toe op uw cruise!
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Boekingsproces is redelijk simpel. Vragen zijn door het serviceteam goed beantwoord. Ook andere vragen na het boeken worden naar tevredenheid beantwoord cq opgelost.
Beste Maya van Doorn,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe tijdens uw cruise en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Goede service. Nu de reis afwachten
Beste Ron,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. We wensen u een prettige reis en staan altijd klaar om u van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Simpel en snel. Ik kan niet anders zeggen. Snel een bevestiging.
Beste Loes Serraarens,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Er zat een fout in het systeem...dus uiteindelijk was de reis veel duurder dan we dachten...ze hebben wel telefonisch contact opgenomen om het uit te leggen... maar toch een teleurstelling..
Fantastische ervaring: goed geholpen ! zijn blij met de Cruise!
Positieve ervaring: Eigenlijk had ik 5 sterren willen geven, maar door de slechte telefonische bereikbaarheid heb ik er 1 ster afgehaald. 3 minder had ook gekund, want het is heeeel irritant. Maar als je eenmaal iemand te pakken hebt, in mijn geval Ellen V. gaat alles perfect. Had een cruise geboekt van Miami naar LA, echter een paar dagen na boeken kreeg ik van een kennis te horen dat na een bezoek aan Cuba (2022), het moeilijk is om naar de USA te reizen. Esta formulier sowieso niet mogelijk, je moet echt een visum aanvragen, en dat kan ook zomaar gewijzigd worden. Reis annuleren kost 40% van de reissom, echter Cruisewinkel heeft ervoor gezorgd dat ik alles kosteloos kon omboeken, kreeg daar ook nog eens ruim de tijd voor! Hulde! Heb omgezet naar cruise van Kuala Lumpur naar Bangkok. Ver weg van de USA! Cruisewinkel, Ellen, en de rest, Bedankt!
Fantastische ervaring: Uiterst snel en correct geholpen bij het boeken van een cruise.
Beste Hanjo Heideman,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Heel veel plezier gewenst op uw cruise!
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: De online boeking ging perfect, maar als je telefonisch contact wilt hebben hang je een half uur in de wacht en als het helft zes is gooien ze de boel dicht. Vandaar de matige waardering, zo ga je niet met klanten om.
Beste Henk Spijkers,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw telefonische ervaring minder positief was. We doen ons uiterste best om de wachttijden te verminderen en ervoor te zorgen dat we goed bereikbaar zijn tijdens onze openingstijden. We waarderen uw zorgen en zullen aan verbeteringen werken om onze klantenservice te optimaliseren.
Met vriendelijk groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Online onze cruise geboekt, wat uitermate duidelijk en simpel was. Daarna prima begeleiding via de mail.
Beste ACG van Kaam,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd dat u uw online cruiseboeking als duidelijk en simpel heeft ervaren. Het doet ons goed te horen dat u tevreden was met de begeleiding via e-mail. Wij wensen u veel plezier toe tijdens uw cruise.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Wederom een mooie cruise geboekt en mijn openstaande vragen werden snel beantwoord
Beste Rien du Pre,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd dat u opnieuw voor een mooie cruise heeft gekozen. Het is ons een genoegen geweest om uw openstaande vragen snel te beantwoorden. We wensen u een prachtige cruise toe.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Zeer teleurgesteld dat de weergegeven prijs op internet verre van de uiteindelijke prijs was van wat we graag wilden boeken, de verdere afhandeling en het omzetten van de originele offerte naar een ander schip binnen dezelfde rederij war voor ons wel betaalbaar was, verliep vrij snel en vlot. Ondanks de teleurstelling van niet het schip te kunnen ervaren waarvoor we een offerte aangevraagd hadden, toch een passend alternatief gevonden en het proces in het algemeen als positief ervaren.
Beste Günther Selders,
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling dat uw initiele keuze niet de prijs had die u verwacht had. We zijn blij dat we u konden helpen met het vinden van een betaalbaar alternatief binnen dezelfde rederij. We waarderen uw positieve ervaring met het proces, ondanks de tegenslag van het niet kunnen boeken van het oorspronkelijk gewenste schip. We hopen dat u een geweldige ervaring zult hebben op het gekozen alternatief.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Super snel en duidelijk
Fantastische ervaring: Al vele jaren klant bij Cruisewinkel. Telefonisch soms even wachten voordat je aan de beurt bent, maar als je dan aan de beurt bent dan wordt je ook uitstekend geholpen. In ons geval moet er altijd wat extra zorg vanuit cruisewinkel zijn omdat mijn vrouw minder valide is. Dit wordt altijd uitstekend geregeld door cruisewinkel
Fantastische ervaring: zoals altijd perfecte service
Beste Edwin Kanters,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm!
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: highly recommend to friends around the world to book with Cruisewinkel for their service
Fantastische ervaring: Boeking was en snel gedaan
Positieve ervaring: Duidelijke info en als je iets vraagt snel antwoord en we zijn heel benieuwd hoe de cruise zal zijn
Negatieve ervaring: Mooie cruise geboekt bij Cruisewinkel. We hadden nog wel wat vragen. Eindeloos gebeld, eindeloos in de wacht, doorverwezen naar de website. Via mail dan maar de vragen gesteld. Pas antwoord toen we al aan boord waren. Zeer slechte bereikbaarheid, onaanvaardbaar.
Fantastische ervaring: Goede duidelijke website met prima boekings mogelijkheden. Zeer vriendelijk geholpen bij mijn vragen telefonisch.
Beste Ad van der Star,
We zijn blij om te horen dat u onze website helder en duidelijk vond en dat u tevreden bent over de boekingsmogelijkheden. We zijn er trots op dat ons team u vriendelijk en behulpzaam heeft kunnen ondersteunen bij uw telefonische vragen. Bij eventuele verdere vragen staan wij graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Afgelopen week op woensdagavond een boeking geprobeerd te maken. Alle gegevens ingevuld en toen verzonden. Vond het vreemd dat er niet werd gevraagd om een aanbetaling te doen, en hoe deze te doen. Op Donderdagmorgen gekeken en zag dat de hut die ik gereserveerd had op Woensdagavond nog 'open' stond, derhalve heb ik alsnog de boeking opnieuw gedaan en kreeg toen idd alle informatie en de benodigde bevestigingen....Eind goed al goed.....:)
Beste Harm W H Verpaalen,
Hartelijk dank voor uw feedback en uw boeking. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens het boekingsproces. We waarderen uw geduld en begrip. We zijn blij om te horen dat u uiteindelijk alle nodige informatie en bevestigingen heeft ontvangen en dat alles naar wens is verlopen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u een geweldige ervaring tijdens uw cruise.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Positieve ervaring: Zwierig zu erreichen, und lesen nicht gut was Sie Fragen
Positieve ervaring: Alles staat in het duits om on line in te checken. Ik vond dat lastig. Waarom geen Nederlandse versie? Nu boekt toch ook in Nederland!
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u moeite had met de online check-in. Wellicht reist u met een rederij waarbij de voertaal Duits is? Indien wij u kunnen assisteren dan zijn wij u graag van dienst.
Uw Cruisewinkel Team
Positieve ervaring: Snelle service via email
Positieve ervaring: Het was onmogelijk voor medewerkers om mijn wensen te vervullen. Men weigerde op te nemen cruise 1e zitting en Garantiehut. Nadat ik uiteindelijk de Hollandamericaline heb ingeschakeld kon dit verwezelijkt worden in de order. Coroline heeft de doorbraak gemaakt. Peter blokkeerde alles. Zeer slecht.
Geachte gast,
wij betreuren het ten zeerste dat de medewerkers niet in staat waren om aan uw wensen te voldoen. Dit was vanzelfsprekend niet de bedoeling en we bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan. Wij zullen intern onderzoeken waarom dit niet gelukt is en er alles aan doen om de service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel Team
Positieve ervaring: Soms moeizaam telefonisch te bereiken, lange wachttijden. Meerdere medewerkers gesproken, zeer voorkomend en accuraat allemaal. Al met al een prettige ervaring als voorloper van een fijne vakantie!!
Geachte heer van der Neut,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We begrijpen dat de wachttijden aan de telefoon soms kunnen oplopen, waarvoor excuses. Desondanks zijn we blij te horen dat de interacties met onze medewerkers positief en behulpzaam waren, en dat ze hebben bijgedragen aan een prettig boekingsproces. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze bereikbaarheid voor onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: De cruise ,met de MSC Seaview was in een woord fantastisch. Aan boord ben je van alle gemakken voorzien. De hygiene is fantastisch. De kwaliteit van het eten erg goed. De organisatie in en buiten het schip fantastisch. Kortom een schitterende formule. Zeer empatisch en voorkomend personeel. Zij vertegenwoordigen de MSC lijn op een prima wijze. Kortom een en al lof en zeer bedankt voor de ontspannen reis.
Geachte heer van der Zee,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling en lovende woorden over de MSC Seaview. Wat fijn dat u zo heeft genoten aan boord! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn bij het maken van een cruiseboeking.
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Booking process was easy and practical.
Fantastische ervaring: Zeer snelle en keurige afhandeling van de boeking. We gaan nu uitzien naar de reis!!!
Fantastische ervaring: Al eerder geboekt bij cruisewinkel maar door corona geannuleerd. Gebeld omdat ik 2 hutten wilde boeken. Alles snel geregeld ze heeft meegekeken of er nog hutten naast elkaar geboekt konden worden. Ook een foutje in geboortedatum is meteen opgelost.
Positieve ervaring: Zeer lange wachttijd telefoon. Prettige en deskundig advies.
Positieve ervaring: Vlotte boeking, ook van extra wensen en persoonlijke informatie.
Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat kunnen wij de volgende keer doen om 5 sterren te verdienen? Heel veel plezier met de voorbereiding van uw cruise!
Met vriendelijke groet, Team Cruisewinkel
Positieve ervaring: Ik heb veelvuldig mailcontact gehad en er werd zeer snel en adequaat gereageerd op mijn vragen en ik wist direct waar ik aan toe was.
Beste Collin van der Heiden,
Als bedrijf zijn we blij te horen dat ons mailcontact snel en adequaat was en dat we uw vragen duidelijk hebben kunnen beantwoorden! We streven ernaar onze klanten de beste service te bieden. Wij wensen u veel plezier op uw cruise!
Met vriendelijke groet, Team Cruisewinkel
Positieve ervaring: Ik heb verschillende cruise boeking gedaan bij cruisewinkel. nooit problemen met online boeken. Als je vragen heeft krijg je een vriendelijke medewerkster die goed naar je luisteren en helpen. ik zal dit bedrijf aanraden aan iedereen, en in de toekomst zal nog meer cruisereis boeken.
Beste Elizabeth Hoorens,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u nog steeds zo tevreden bent en dat onze medewerkers u goed hebben geholpen bij het boeken van uw cruise. Wij wensen u veel plezier op uw cruise!
Team Cruisewinkel
Fantastische ervaring: Door een technisch mankement werd onze cruise 4 weken voor afvaart gecanceld, er werd echter de volgende dag bij mijn bezoek aan het reisbureau op het Rokin meteen doorgeschakeld om een vervangende reis te vinden wat gelukkig lukte. Ben zeer goed geholpen en ook het teveel betaalde bedrag was binnen 1 week gerestitueerd. Aan zo’n service zouden veel bedrijven een voorbeeld moeten nemen.
Beste Marc Pieneman,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat uw cruise goed is omgezet en u het teveel betaalde bedrag tijdig terug heeft gekregen. Wij wensen u heel veel plezier met de voorbereiding op uw cruise, en hopen dat u een mooie reis tegemoet gaat!
Met vriendelijke groet, Team Cruisewinkel
Negatieve ervaring: Moeilijk contact te krijgen, medewerkers wisten niet eens hoe shows tegen korting te boeken pas de 4e agent wist het, werd van kastje naar muur gestuurd.
Beste Maxi Me!,
Onze excuses voor het ongemak en de gebrekkige communicatie. We streven altijd naar uitstekende klantenservice en volgen regelmatig trainingen om het kennisniveau op peil te houden. Helaas betrof dit een zeer specifieke vraag, die niet in 1x beantwoord kon worden. We zullen de kennis m.b.t de shows onderling verspreiden, zodat alle medewerkers op de hoogte zijn van de kortingsregelingen. Wij wensen u veel voorpret bij uw cruise en heel veel plezier op vakantie!
Met vriendelijke groet,
Uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Ze hebben goed geholpen en rekening gehouden met onze wensen. Top. Snel en vriendelijk.
Fantastische ervaring: We werden vriendelijk ontvangen en men nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden.
Positieve ervaring: De mensen aan de telefoon waren vriendelijk en behulpzaam,maar voordat je iemand aan de telefoon hebt......ik heb op een gegeven moment bijna 45 minuten in de wacht gestaan. Dus als je iets hebt vergeten te vragen, begint het wachten opnieuw. Jammer!
Fantastische ervaring: Er werd goed geluisterd naar mijn vragen en verzoeken. Het was een reis op maat. De offerte werd zeer compleet aangeleverd en daarom hebben wij gelijk geboekt.
Fantastische ervaring: Prima geholpen omdat online boeken niet lukte
Beste Tineke Bouman,
Heel erg bedankt u voor uw beoordeling!
Met vriendelijke groet, uw Cruisewinkel team
Negatieve ervaring: Ik wil voorlopig geen reactie geven omdat mijn cruise nog niet in orde is. Mijn mening van nu willen jullie liever niet weten. Oeni Stumphius.
Fantastische ervaring: Het boekingproces verliep heel soepel en snel.
Beste Douwe Wand,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze cruisespecialisten staan 7 dagen per week voor u klaar. Wij wensen u een mooie vakantie.
Met vriendelijke groet, uw Cruisewinkel team
Fantastische ervaring: Ruime positieve ervaring met Cruisewinkel, personeel met ervaring kennis en vooral meedenken met de klant, en uiteindelijk een goed advies. Helemaal goed.
Fantastische ervaring: Al eerder een cruise via deze partij geboekt. Zeer tevreden
Fantastische ervaring: Cruise met HAL geboekt naar de Baltische Staten website is overzichtelijk en makkelijk te boeken nu nog wachten op de reis 3 juni ️⚓️
Negatieve ervaring: De telefonische bereikbaarheid van Cruisewinkel is hopenloos! Voor het boeken van 2 hutten hebben we meerdere malen meer dan 3 kwartier aan de telefoon gezeten voordat we iemand aan de lijn kregen. Na het ontvangen van de boekingsgegevens hebben we een mail gestuurd over de onjuiste hutindeling. Nooit wat op gehoord. Kortom, de hele communicatie is heel slecht!.
Positieve ervaring: slechte telefonisch bereikbaarheid +35 min wachten en het duurt lang voordat op email met correctie van de offerte wordt gereageerd. vervolgens is de vliegreis € 160 duurder dan in optie vermeld. moet absoluut beter kunnen
Negatieve ervaring: Heb nooit geboekt, maar of ik wel de annulerings kosten wil betalen. Belachelijk! Wou alleen een mogelijke reis bekijken, en hun zeggen gelijk dat het geboekt is. En nog zonder aanbetaling ook.
Fantastische ervaring: Alles zelf online geregeld. Ging prima.
Fantastische ervaring: Snelle correcte afhandeling van geboekte Cruise reizen met HAL
Positieve ervaring: Prima geholpen
Fantastische ervaring: Ik heb onlangs via Cruisewinkel een cruisereis geboekt. Het boekingsproces is transparant en zonder veel mitsen en maren online af te wikkelen. De dag na de boeking heb ik geconstateerd dat ik de reis op een verkeerde datum heb geboekt. Na een uiterst plezierig telefonisch gesprek met een van de medewerkers van de klantenservice is de boeking gewijzigd en kunnen we op de juiste datum de cruisereis aanvangen. De service van Cruisewinkel is in een woord top !
Fantastische ervaring: super geregeld, communicatie zeer goed. Algemeen: Jammer dat in de reiswereld de prijs van de vliegtickets een soort tombola is.
Positieve ervaring: Service team prima voor het melden van de reis….maar zo omslachtig als je voor een groep boekt om alllllle gegevens in te vullen. Kost een halve dagtaak en dan ook nog alles in het Duits!!!! Volgende keer maar lekker aan een reisbureau geven (kost mss wat meer geld) maar ik kies toch liever de vrijetijd!
Fantastische ervaring: Snelle offerte na aanvraag…….nu maar hopen op een mooie Cruise
Positieve ervaring: super goed geholpen met alle vragen en hele fijne mensen die je te woord staan alle tijd hebben voor je hebben om je goed te helpen
Fantastische ervaring: Efficiënte hulp bij boeking. Ook verwerken van creditnota van de HAL zonder problemen. Bij poging om de reis te betalen liep de site vast. Op mijn mailtje hierover werd snel gereageerd en het probleem werd direct verholpen. Mijn complimenten voor de vakkundigheid en vriendelijkheid van de heer Barkmeijer!
Positieve ervaring: Zéér attente medewerkers! Ook tijdens Coronaperiode met de vouchers! Zeer bereidwillig om met je mee te denken. W. Krijgsman v. Sp., 31 dec. 2022
Fantastische ervaring: Boeking ging prima. We hadden een 9-tal cruises in onze favorieten staan met een prijsalert. Op het moment dat op de nummer 1 van onze favorieten een aanbieding kwam ontvingen wij via cruisewinkel een alert en hebben wij direct geboekt.
Positieve ervaring: Gemakkelijk om in te schrijven. Vlotte respons op de gestelde vragen via email.
Fantastische ervaring: Fijne service, goed meegedacht wat voor ons de beste keuzes zijn. Nog even wachten tot we gaan, maar we hebben er super veel zin in!
Fantastische ervaring: Boeken ging eenvoudig en snel. De cruise zelf begon slecht en moesten we de nodige kosten maken om op een later moment alsnog aan boord te kunnen gaan. Door een adequate bemiddeling en nazorg van Cruisewinkel hebben we alle extra gemaakte kosten volledig vergoed gekregen. We zijn dus erg tevreden en zullen de volgende cruise zeker weer bij Cruisewinkel boeken!
Negatieve ervaring: - 3rd party payment platform would not accept any of my payment methods, and did not provide feedback. - Received numerous automated payment demand emails although direct emails are unanswered for weeks. - Is the same company as Zeetours, another website with poor customer service. - Phone number is mostly unanswered, and none of my queries could be dealt with on the phone, they always promised to follow up but the most I got was an automated email to say that my request was being "processed" with the cruise line, and nothing further. - I was easily able to contact and check details with the cruise line themselves. However since the booking was made through the cruisewinkel website, the cruise line could not make adjustments without the request coming via them. I was assured that this would be quick and simple, but in my case it was unsuccessful.
Negatieve ervaring: Onjuiste informatie over testen bij Adia en telefonisch niet te bereiken. inmiddels 2x meer dan een uur in de wacht gehangen.
Negatieve ervaring: Ik heb bij de cruisewinkel geboekt ,maar ik heb nu al spijt, alles is betaald ,maar de voorpret is al verdwenen ,ik probeer al 12 dagen contact te krijgen maar niets hoor 30 min aan de lijn hangen ,dat wel maar zit je met een vraag ,jammer dan zijn ze niet te bereiken.
Positieve ervaring: Super tevreden! Het boeken ging snel en makkelijk, ik heb ze in de maanden tussen het boeken en de reis zeker 5 keer gebeld met de meest gekke vragen en voor advies. Niks vonden ze gek en het waren hele leuke persoonlijke gesprekken. Ze dachten met alles mee! Ook mails werden met een paar dagen duidelijk beantwoord. Enige punt waardoor ik géén 5 sterren geef is dat ik echt super lang moest wachten voordat er een medewerker beschikbaar is. Dit heeft ongetwijfeld met personeelstekort te maken maar toch vervelend. Onze cruise met Royal Caribbean was verder perfect!
Negatieve ervaring: Recent een boeking gedaan via Cruisewinkel.nl, tenminste, zo lijkt het. Nog x aantal dagen tot uw cruise staat in de portal, wordt gesproken over uw boeking etc. Bleek echter alleen een aanvraag te zijn, paar dagen na 'boeking' kreeg ik bericht dat de prijzen anders waren en of we even ruim 800! euro bij wilden betalen. Via klantenservice was verder niets mogelijk, geen euro minder. Heb er echt een naar gevoel aan overgehouden. Mijn advies, boek direct bij de rederij dan weet je waar je aan toe bent!
Negatieve ervaring: Heel slecht bereikbaar
Positieve ervaring: Het is te lang wachten op een antwoord via mail en per tel bijna niet bereikbaar
Fantastische ervaring: Snelle opvolging van vragen
Negatieve ervaring: Wat een slecht bedrijf. Krijg je een offerte en boek je binnen 5 dagen krijg je te horen dat 200 per hut meer moet gaan betalen. Ondanks meerdere telefoontjes oa op de dag van boeken. En dan krijg je te horen betaal even bij. Onredelijk om 20% bij te moeten betalen
Negatieve ervaring: Van boord gestapt bij AIDA cruises. Geboekt via Cruisewinkel.nl, klacht ingediend sinds augustus en nog steeds niet behandeld. Wij hebben geboekt bij een Nederlandse maatschappij. Dus hadden wij ook Nederlandse communicatie verwacht. Helaas was dit volledig in het Duits. Dit ging voornamelijk over de hygiëne aan boord en over PCR test. Ik heb vervolgens met cruisewinkel gebeld en zelfs die wisten niet zeker wat de regels waren. In zowel de daarop volgende communicatie werd gezegd dat er 2 PCR test nodig waren. 1 vooraf voordat je de cruiseterminal bereikt en 1 in de cruiseterminal zelf. Tot zover geen onoverkomelijke problemen. Wij kwamen vanaf ons vakantieadres in Ibiza met de veerboot aan. Bij aankomst in de terminal werd door de bemanning van Aida gezegd dat we de 1e PRC helemaal niet nodig hadden en dat degene in de hal alleen telt. Hier hadden we dus 150 euro aan uitgegeven. We kregen later wel 100 euro vergoed in dranktegoed door Aida. Ze zeiden dat de uitslag een uur tot anderhalf uur duurt. Wij hebben alleen 3 uur moeten wachten. Dat betekent dat onze hele middag om was door het wachten op de uitslag . Maar nogmaals niet meer dan begrip voor deze situatie. Het inchecken gebeurde vervolgens snel en rommelig. Zo kregen we geen instructies over bijvoorbeeld de veiligheidscheck. Dat moesten we zelf in het duits maar uit de documentatie vissen Bij aankomst in de hut zien we dat de douche niet goed is schoongemaakt en dat er nog haar ligt in het putje. Daarnaast liggen er meerdere brieven. De reden dat wij deze cruise hebben geboekt waren onder andere de aanwezige restaurants. We hadden in totaal 9 keer een restaurant geboekt. Alleen was zowel het sushi restaurant als het luxe restaurant gesloten en gingen ook niet meer open (zie de brief in de bijlage). Als we dit al hadden geweten voor de reis hadden we alles geannuleerd. We waren namelijk aangewezen op het buffet, steakrestaurant en schnitzelrestaurant. Terwijl wij op zoek waren naar goed vervoer en goede restaurants. Dit is vervolgens gemeld aan de receptie alleen die deden niets anders dan sorry zeggen zonder met een oplossing te komen. Na deze tegenslagen en teleurstellend buffet hadden we zin om in de eerste haven om van boord af te gaan en de stad te ontdekken. Lekker te gaan eten. Bij het verlaten van de boot werden we tegengehouden. Je mag niet van boord. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. We zijn volledig gevaccineerd. We kregen toen pas te horen dat je alleen van boord af mag bij het boeken van een excursie. Dergelijke belangrijke informatie niet goed vermelden bij het aanbieden van de reis op je website, verwijzen naar Duitse documentatie en na het stellen van telefonische covid vragen. Vind ik onbegrijpelijk. We hebben die dag snel gekeken of er nog excursies waren. Voor die dag was alles al vol. En niet alleen Olbia maar ook voor Rome was alles zo goed als vol. Alleen nog excursies van boven de 150 euro pp waren nog vrij. We waren die dag gebonden aan de boot en tot onze grote verbazing waren alle zwembaden dicht. Er waren netten overheen gespannen en later kwamen we er achter waarom. Het water was vies. Gevolg mijn vriendin heeft al 1,5 week oorontsteking en ik heb een week met een ontstoken oog gelopen. Na Olbia hadden we besloten dat als het zwembad weer dicht was (met 40 graden) dat we def. van boord zouden stappen. Ondanks alle kosten die we hebben moeten maken, om onze reis te vervolgen, hebben we dit gedaan. Zoals je wel kunt lezen voelen wij ons belazerd. Zowel in de informatievoorziening van Cruisewinkel.nl als de maatschappij Aida. We hebben een officieel klachten formulier die ik in de bijlage heb gedaan. Net als de foto’s van het gesloten zwembad. Als wij het wisten van de restaurants, zwembaden en het niet vrijwillig van boord af mogen hadden wij deze reis nooit maar dan ook nooit geboekt.
Positieve ervaring: Leuk kantoor in centrum Amsterdam .
Positieve ervaring: Goede en adequate service
Negatieve ervaring: Veelste duur!!!
Fantastische ervaring: Goeie service
Positieve ervaring: Ceasarsalade gegeten. Mooie accommodatie in het voormalig politiebureau linneausstraat.
Positieve ervaring: Alles wordt goed beschreven en als je belt geven ze goed advies
Positieve ervaring: We got a cruise for Mediterranean sea. Very easy
Fantastische ervaring: Net met een medewerker gesproken, betrof informatie voor een cruise door het Panamakanaal. Geweldig geholpen! Goede tips! Echt zinvol! Heel erg bedankt!
Negatieve ervaring: Never again! I booked a caribbean cruise with MSC throughout their website. One month before my cruise I noticed MSC assigned me a new cabin. Although I specifically have chosen a cabin during my booking process. I contacted cruisewinkel I am not happy about the new assigned cabin. The hole process contacting cruisewinkel and MSC was totally slow. MSC offered me to switch to an other cabin. I waited weeks to get a confirmation. But nothing happened. Then I contacted cruisewinkel again. And now i got informed the cabin change isn‘t possible anymore! Cruisewinkel you fail!!
Dear Daniel,
Thank you very much for your feedback. We take your complaint seriously and grant all of our clients the best possible booking experience. I your case we did everything in our power as a travel agent to make your request possible, but unfortunately this did not work. We have answered you this morning via email regarding the last updates: after we received your confirmation to switch the cabin number, we sent the request to MSC Cruises. Please keep in mind that this offer was subject to change, because of the last minute departure we were not able to block the cabin. MSC Cruises had to forward your request to the headoffice in Italy, when it arrived there the cabin was unfortunately not available anymore.
We are trying our best to give you the best service, in this case we have to depend on MSC Cruises. The ship is fully booked, there is no change to negotiate. All we can do is hope for a cancellation, that is why we call MSC several times a day. When we have an update before your departure, we will inform you immediately.
Kind regards,
Team cruisewinkel
Positieve ervaring: Goede service, hebben wij al twee cruisereizen via Cruisewinkel geregeld. Behulpzaam, reageren snel op gestelde vragen (telefonisch of via e-mail). Er komt zeker een volgende cruisereis via Cruisewinkel!
Fantastische ervaring: Alleen maar goede ervaringen bij cruisewinkel. Alles altijd goed geregeld. Zeer behulpzaam.
Fantastische ervaring: Ook wij zijn al een aantal jaar een uiterst tevreden klant bij Cruisewinkel! omdat daar een vriendelijk, meedenkend, behulpzaam en vooral een professioneel team van medewerkers aanwezig is. Cruisewinkel heeft een ontzettend goede service en ze lossen ook onverwachte problemen op. Dat hebben wij ervaren vanuit de Cariben. Telkens als wij een cruise zien reageren ze super snel met veel kennis, en ze bellen je op dat ze iets hebben kunnen regelen voor je. Hulde! Bij Cruisewinkel is gewoon alles in de prijs inbegrepen, dus geen toeslagen voor koffers etc. een echte aanrader!
Laat uw mening over Cruisewinkel.nl:
Cruisewinkel.nl verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


Cruise Travel Nederland B.V.


RLD Amsterdam Tours

For All Reasons

Original Europe Tours






Hex Travel B.V.

Dé VakantieDiscounter
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.