
NS International

Informatie over NS International
Openingstijden
NS International is het internationale merk van NS en biedt treinvervoer aan voor internationale bestemmingen.
NS International: Meningen
Negatieve ervaring: Helaas heb ik in 4 jaar school 5x kunnen zitten vanwege treinbezuinigingen van de NS en weigering van de NS om meer treinstellen/coupés per trein toe te voegen in de spits. Geldwolven zijn het.
Negatieve ervaring: Vandaag heb ik de meest waardeloze ervaring gehad bij de NS. Het spoor richting Schiphol was defect. Uur moeten wachten in totaal na 4 keer te moeten horen dat de trein waar je iedere keer in zit toch niet rijdt. Regel dan meteen bussen ipv mensen van het kastje naar de muur te sturen. Trein naar België gemist en doe ook eens wat aan die roltrappen !!!
Negatieve ervaring: Düsseldorf’tan Amsterdam’a NS International bileti aldım. Biletimde “Vagon 34, koltuk 75-77” yazıyordu. Trende 34 numaralı vagonun olmadığını anonsla öğrendik ve Vagon 24’e yönlendirildik. Gittiğimizde koltuklarımız doluydu. Yardım istemek için güvenliğe başvurdum, ancak “Ben bir şey yapamam, siz kaldırın” gibi kabul edilemez bir cevap aldım. Personel yolcu sorunlarını çözmek yerine tamamen ilgisiz davrandı. Bu kadar yüksek bilet fiyatına rağmen bu seviyede düzensizlik ve ilgisizlik kabul edilemez. Oturanlarin da biletleri vagon24 75-77 olarak kesilmiş ---- I bought an NS International ticket from Düsseldorf to Amsterdam. My ticket clearly stated “Carriage 34, seats 75-77.” On the train, we were told via announcement that carriage 34 did not exist and were redirected to carriage 24. When we arrived, our seats were already taken. I asked a security officer for assistance, but was told, “I can’t do anything, you ask them to move.” This level of indifference from staff is unacceptable. Instead of helping passengers, the staff completely ignored the problem. For such high ticket prices, this kind of disorganization and lack of customer care is simply unacceptable. “The passengers who were sitting there also had tickets for carriage 24, seats 75-77.”
Negatieve ervaring: If you don t need anything ask them, if you need anything don t ask they don t know and they re not very friendly ...
Negatieve ervaring: Worst company ever they are i. Top in delay and cancellation and giving a fine
Negatieve ervaring: They stole my money and refuse to give it back. My ovchipkaart had over 80 euros. After subscribing for their ns flex they have taken all my money and after I cancelled my subscription they’ve refused to give my money back. They even claim it is with ovchipkaart while ovchipkaart says it is ns. The ns customer service is horrible! Robien just ignored me and cancelled our conversation twice forcing me to talk to another agent
Negatieve ervaring: Wat een grap is dit zeg, de app update nooit, dus als ik 4 uur vertraging heb is der volgens de app niks aan de hand… Als ik een kaartje koop en kies voor maandag aankomen maken ze daar zelf maandag vertrekken van??? Vervolgens kan niemand mij helpen… het enige functionele in dit hele bedrijf is de betaal mogelijkheid R.I.P Nederland
Negatieve ervaring: The staff very unprofessional , very bad to behave , some of them make mistakes to book a ticket , bit no one accepts the mistake, and they didn’t know how to behave or reactions to customer
Negatieve ervaring: Complete scam. Bought a trip to Geneva with NS international, Eurostar changed their train times, meaning we cannot make the connection, and now were faced with a €200 increase in our ticket price (already very expensive) just to be able to make our travel plans. Cancellation fee is €150 euros. Asked for them to fix the issue and they just said that it was unreasonable for us to expect a travel agent to do such a thing and this is just what international train travel laws are. What a sad indictment against train travel in a time where we need more sustainable options. For €40 euros we can fly to Geneva.
Negatieve ervaring: There is a strike tomorrow so no rail services are running. The ticket counter lady told us this. No problem, we ask about rail replacement buses. She responds no, because there is a strike. Like I get that there is a strike but in many other countries, train operators will run rail replacement buses. No need to be condescending.
Negatieve ervaring: It’s so disappointing that you cancel trains after 22:00 and you don’t even put other ways so as to get home . So annoying that this is happening day by day!
Negatieve ervaring: Waardeloos hoe NS elke keer het weer weet te verrekken om gewoon op tijd te reizen. Elke keer als ik naar het buitenland ga met de trein gebeurt er wel wat. Nu een uur vertraging door al het gezeik.
Fantastische ervaring: ที่นี่คือ รถไฟ NS International จากอัมสเตอร์ดัมไปเมืองซานดัม ตั๋วมีอายุหนึ่งวัน นั่งขบวนไหนก็ได้ เลือกซื้อแบบ 1st class คนน้อย เบาะที่นั่งสบายดี เจ้าหน้าที่ขายตั๋วผู้หญิง บริการดี มีการพูดคุยแนะนำการท่องเที่ยวอย่างเป็นกันเอง
Fantastische ervaring: Helpful staff
Negatieve ervaring: Maanden geleden reis geboekt nr Berlijn. Blijkt dat er gepland onderhoud aan het spoor is waardoor een deel vd reis per bus moet worden afgelegd. Dit staat niet in de reisplanner, app en wordt ook ter plaatse niet aangegeven. De medewerkers van Arriva waren zo vriendelijk ons van de nodige info te voorzien, van NS medewerkers geen spoor op station Venlo. Er gaat maar één bus per uur, deze puilde totaal uit en niet iedereen kon mee. Hierdoor duurde onze reis van ruim 5 uur, meer dan 9 uur, via een andere route, andere treinen, lange overstap tijden en in alle treinen moeten staan.. Telefonisch een ja jammer, dien maar een claim in. Slechte service.
Negatieve ervaring: Vergognoso,il box del ticket non funzionava e i collaboratori se la ridevano per conto loro senza dire niente alle persone che cercavano di fare i biglietti,uffici e informative tutto chiuso...risultato?due ore perse
Negatieve ervaring: Incompetent people, everyone there has 3 brain cells. Rude, uneducated and helpless , fire them all
Fantastische ervaring: A BIG THANK YOU to the three ladies and the gentleman at the reception counter who were on duty in the evening of the 7th of March and who were super helpful getting us out of a missed train jam! In line with the very friendly service we received everywhere in Amsterdam throughout our stay they worked together as a team and took great care of us! We very much appreciate you, thank you so much!!
Negatieve ervaring: 55 minuten in de wacht voor tickets die alleen telefonisch geboekt kunnen worden, waarna de verbinding verbroken wordt... tragisch dit
Negatieve ervaring: Cancelen de geboekte reis 1e klas en mag dan omboeken naar 2e klas zonder teruggaaf verschil. Verschrikkelijke klantenservice!
Positieve ervaring: Ik heb de afgelopen tijd meerdere keren met NS international gereisd en het was meestal een hele fijne ervaring. De app is handig omdat je alles live kunt volgen over je reis. Soms loopt hij niet helemaal goed bij maar dan heb je de site nog. Je krijgt netjes mails met de laatste info een paar dagen voor vertrek en als je vertraging hebt gehad, krijg je een e-mail om aan te geven dat je zo geld hebt terug kunt vragen. De medewerkers bij de chat zijn ook erg vriendelijk en denken mee. Ook heb je soms hele voordelige upgrades naar eerste klas en ga je voor een bedrag naar Frankfurt wat bijna hetzelfde is als een enkele reis Amsterdam.
Negatieve ervaring: Always late
Negatieve ervaring: Meermaals bij problemen op internationale reizen geprobeerd contact te zoeken, zowel per telefoon als via whatsapp. De telefoon wordt soms na een uur (!!) in de wacht staan nog steeds niet opgenomen, en whatsapp wordt vaak ook pas na een paar uur beantwoord. Super handig als je snel informatie voor je aankomende reis moet hebben, maar niet heus. Een keer ben ik verzocht contact op te nemen met NSI over mijn reis van Duitsland naar Nederland, waar ik ernstige vertraging had opgelopen, en zelfs toen we niet meer thuis zouden kunnen komen, had de klanten "service* het gore lef om te zeggen "oh die vertraging heeft u in Duitsland opgelopen, bel de Deutsche Bahn maar, wij kunnen niks regelen in NL, ook geen taxi". En dan vraagt men zich af waarom iedereen liever met het vliegtuig of de auto gaat!
Negatieve ervaring: In Rotterdam train station there are gates to get in and out. The problem is they don't recognise international tickets on your phone, instead they charge you 20€ on your bank card without any request or indication ! You just realise later that there is a very weird payment starting with NLOV and followed by 18 characters on your bank statement. Then you have to call customer service to get a refund even though they recognise on their website that they can charge you unduly ! How many millions of euros do they make this way with people too busy to try to get a refund !
Negatieve ervaring: There's nothing right with NS.
Negatieve ervaring: NS iedere week met nieuwe werkzaamheden , treinen rijden vaak niet en nu rijden helemaal geen treinen s ochtends, hoe de fxk denken jullie dit shit op te lossen wat is dit nou
Negatieve ervaring: On the 20/11 time 23:35 i went to NS desk to ask for support. The girl with glasses was very rude and her tone is high. If you don’t want to provide services for the clients don’t work.
Negatieve ervaring: Duur, meestal vertraging. Kampioen in staken.
Negatieve ervaring: Als je richting parijs gaat, niet via NS internationaal boeken maar rechtstreeks bij eurostar zelf. NS kan niet muteren (wijzigen) in het systeem, alleen maar annuleren en boeken. Even eurostar bellen die wel kunnen wijzigen heeft ook geen zin, die verwijzen naar NS terug. Kastje-naar-de-muur situatie. Daarnaast doen ze aan automatische stoeltoewijzing. Als je dat niet bevalt heb je pech (mijn jonge kind zit aan het andere eind van de coupe, kunnen ze niks aan doen terwijl er wel plek is zeggen ze). Eerste keer, laatste keer. Weer gewoon rechtstreeks boeken bij eurostar, DB, etc
Negatieve ervaring: Do not recommend.
Negatieve ervaring: постоянные задержки транспорта на час и более
Negatieve ervaring: Paid 400€ for a return trip from Amsterdam to Berlin. Train was so full we couldn’t find seats both outbound and inbound trips. Recommend paying extra for reserved seats or just flying.
Negatieve ervaring: Incompetente meneer die werkt voor de binnenlandse balie
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice. Er wordt niet geïnformeerd dat je los een zitplaats moet reserveren bij de Duitse spoorwegen ook al koop je bij NS de treintickets zelf. Daarnaast werd onze terugreis gewijzigd zonder erover geïnformeerd te worden. Ik moest zelf opzoeken of onze oorspronkelijke tickets ook voor een andere route geldig zijn. Daarvoor ben ik inmiddels een halfuur aan het wachten bij de klantenservice op antwoord.
Negatieve ervaring: Overpriced trash. With how expensive it is just buy a car and value your time
Negatieve ervaring: nice service, geniuses
Negatieve ervaring: Google must have 0 star option for companies like this. I bought a ticket from their website. They charged my card but never sent me a confirmation email with booking number. I tried to reach them on their website and whatsapp but no answer. Then they wrote back to me but a bit too late. I had arrange another transportation by then. They never gave my money back for the ride I couldnt take because of them. A company like this be allowed to exist in a country like Netherlands is unbelievable!
Fantastische ervaring: Friendly and efficient 'triage' on arrival, then only a short wait. Ticket clerk was really helpful with my Interrail reservation on Eurostar. I explained I was still stressed after a traumatic event and she went out of her way to be helpful and kind. So nice to be back in civilisation
Negatieve ervaring: The speed is like you're doing a tour. There's always some issues in the route or trains. The train normally doesn't have the correct information in their screens
Negatieve ervaring: Niet via ns internationaal app boeken, klantenservice is drama! Voorbeel van hulp vanaf een verkeerde vertrek lokatie: Tijdens het boeken van de reis wordt er om een controle gevraagd van de ingevulde details, op het moment dat je dit zelf hebt gecontroleerd zal de boeking voltooid worden nadat je betaald. Het is dus niet mogelijk dat de app de verkeerde gegevens invult. Heb je verder nog vragen? Groetjes, Amy
Negatieve ervaring: Competing with DB for most unreliable train service in europe, and currently winning!
Negatieve ervaring: I have never experienced such rude customer service before. My train to Berlin was anticipated then delayed. This caused a lot of confusion. When I tried to explain the situation to the customer service counter, she literally told me to “shut your mouth” as I was explaining.This behavior was completely unprofessional and unacceptable.
Negatieve ervaring: Zeer slechte service door de dame aan de balie. De trein naar Paris Nord zou later aankomen waardoor ik de aansluiting met de trein naar Montpellier zou missen. Uiteindelijk werd mij verteld, zonder naar alternatieven te hebben gekeken, dat ik het in Parijs maar moest gaan regelen. Toen ik mij naar mijn perron begaf bleek de Thalys die een half uur eerder zou vertrekken er te staan en bij navraag bij de conducteur mocht ik meerijden zodat ik op tijd in Parijs zou zijn voor mijn aansluiting. Zeer kwalijk dat ze bij de “service”balie niet zelf op dit alternatief zijn gekomen. 10 punten voor de vriendelijke conducteur en 1 punt voor de NS international servicebalie die het predikaat service niet verdient.
Negatieve ervaring: لا يجد نظافة
Negatieve ervaring: Ik moet zeggen dat ik het heel erg vind voor NS dat zij niet kan doen wat ze moet doen en daarvoor betaald krijgt. Vandaag zat ik in de Amsterdam Centraal Express voor een belangrijke afspraak, maar deze trein, die om 09:05 zou arriveren, wachtte tot 09:22 bij het station omdat er nog een trein op het spoor stond. Onverantwoorde coördinatie en planning.
Positieve ervaring: Dobra obsługa, ale długi czas oczekiwania
Negatieve ervaring: Every day, every single day, there is an issue with the trains. Consider that when you find an house, you can’t count on public transport in Netherlands.
Negatieve ervaring: Het is echt belachelijk dat je gebonden bent aan een specifieke tijd tenzij je extra betaalt. Boek je ruim zodat je aansluitingen 10x kunnen uitvallen (grote kans dat dit gebeurt trouwens) en je alsnog op de juiste rit kan stappen, dan wacht je maar lekker. Komt de NS zelf totaal niet op tijd of valt er een trein uit, ook lekker wachten voor jou. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je kaartje eigenlijk €30 duurder is of zorg ervoor dat iedereen met een ticket op andere tijdstippen kan instappen, want dit is precies niks.
Negatieve ervaring: Worst service I've ever had. The workers are clueless and slow.
Negatieve ervaring: Terrible. Just terrible. Unbelievable.
Fantastische ervaring: Friendly and fast ! Not much more to say other then the above
Negatieve ervaring: The absolute worst train company I've ever been with and I work for one in north America. Baggage was stolen and lost and I contacted them and they told me to kindly to off and they didn't care. Their website to report lost luggage in Belgium only goes to Netherlands. You can't even report lost luggage with them period as their site forwards you to their netherland site. I tried to chat with an agent to ask for help and he did not help at all. Thanks Adam. Do not ever recommend this company for travel. Pay more for Eurostar or a safer rail company where they don't warn you about thieves because they don't have them on every stop and tell you to go away when you calmly ask for help.
Negatieve ervaring: Worst in the world
Negatieve ervaring: Worst company. they are soulless and made to profit from poor members of society. atrocious.
Negatieve ervaring: Je wordt aan je lot overgelaten bij vertragingen. De klantenservice vraagt eerst om een waarmerk van de conducteur (die krijg je niet hoor) voordat ze überhaupt misschien helpen. Zinloos. Ik ga niet vaak met de trein, wilde het weer eens gaan doen, maar ik pak de auto wel weer.
Negatieve ervaring: Good trains, but terrible application. Nearly missed the last train because of application malfunction. Had to buy 3 tickets instead of 1. Later spent a lot of time chatting with support, because they don’t have mechanisms for returning all money in such situations. At the same time they tried to charge my wife once again for the trip she didn’t do half a year ago and we sorted this out with them half a year ago already. So yeah, IT part is super awful, but trains are good.
Negatieve ervaring: Door omstandigheden gestrand worden in het buitenland, 's avonds laat. Medewerker van NS International zegt telefonisch dat hotel en voedingskosten vergoed zullen gaan worden. Blijkt niet zo te zijn. Dit gebeurde tweemaal in 1 rit, NS International houdt voet bij stuk niets te declareren en verwijst naar de landen waar de vertragingen ontstonden. Treinvervoerders van deze landen verwijzen naar de verkoper, waar de procedure voor declareren moet starten. NS International ontkent. Dit probleem speelt al zolang NS International bestaat, komt geregeld in het nieuws door o.a. de publieke omroepen. Waarom grijpt de overheid niet in in deze malifide zaak? Uiterst tragisch, bijzonder en gevaarlijk gezien waar men strand. Men kan deze "groene manier van reizen" niet vertrouwen.
Negatieve ervaring: Fix the rail between sittard and maastricht
Positieve ervaring: Trein naar Berlijn was nog geen vijf minuten van te voren geannuleerd, maar na het nodige gemopper werden we uitstekend geholpen door de klantenservice. Verder heb ik niet zoveel met de ns maar Matthijs bij de telefonische hulp is echt een topgozer!!!! Echt een legend, deze 4 sterren hebben jullie dan ook aan hem te danken. Loonsverhoging voor die man!!
Negatieve ervaring: ** за те, що все ж таки вони їздять) Саме прикре - це постійне скасування та переніс потягів. Для того, щоб бути впевненим, що приїдеш своєчасно, приходиться планувати перший виїзд з центрального вокзалу Амстердаму на 30 хвилин раніше, ніж можна було. Крім цього, за 5 хвилин до відправки вони навіть не можуть визначитися з якої платформи будуть відправляти потяг! Це можуть змінити прям перед відправленням! Це треш. Ще бували ситуації, коли об'являли про переніс потягу на іншу платформу тільки голландською мовою, без дублювання на англійську. Це дуже напружує. Це дорога компанія з урахуванням такого низького сервісу. ... Якось бачив, як два сервіс робітника зачиняли не працюючу дверь. Таке враження ,що фізику в школі вони не вчили оба, бо було добре видно, що вони не розуміють механіку процесу. Навіть по інструкції, яку відкрили в телефоні, вони не могли поставити ключі в потрібне положення!!! Це жах.
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice als je belt. Ze willen snel ophangen.. online is een tarief van €35 te zien. Als je kijkt in het rijtje zie je nergens een tarief van €35 alleen €48 Als je belt zien ze wel €35 maar dan betaal je €7,50 per persoon extra! Belachelijk Het tarief verspringt steeds
Positieve ervaring: De telefonische klantenservice is matig.De informatie is vaak niet juist.
Negatieve ervaring: Terrible staff in the train from Amsterdam to Den Bosch. Being racist and arrogant staff old man white hair.!!!
Negatieve ervaring: Worst service ever. Rude, incompetent and shouting staff who have no idea about procedures. When you ask for the timetable, they are so lazy they don't even bother to look at the computer and tell you to use the app. Complete failure. They should go bankrupt as soon as possible or replace the entire staff.
Negatieve ervaring: I just want to say for such high prices compared to other developed country transportation systems, I never thought I would have to perpetually live in such anxiety when using your services.
Fantastische ervaring: Top geregeld, was wel rustig in de trein dus eigen coupé, geen idee hoe het normaal is!
Negatieve ervaring: Hoezo nieuwe dienstregeling. Jammer weer hoor. Bij elke halte hoor ik de oproep, aub neem de volgende trein, van de machinist.
Negatieve ervaring: Worst, most unreliable, most expensive train service in Europe. Absolute trash company.
Negatieve ervaring: The people at the counter are restless, not knowledgeable to provide solutions and I feel not at all customer centric. I felt disappointed and a waste of time talking to them
Negatieve ervaring: Reis omboeken? Vergeet het maar. Bijbetalen op voorhand anders niets. Erg klantonvriendelijk.
Positieve ervaring: Gelukkig geen vertragingen.
Negatieve ervaring: The NS company should go bankrupt. It's a shame to pay more and more every month and get fewer and fewer services. I've been stuck in Amsterdam since 6 pm, and every 2/3 days, they have new problems. All of this is unacceptable.
Negatieve ervaring: Veryvery uncomfortable journey. Because of cancellation of the IC train Breda to Brussel we had to take a train a hour later. No place to sit ofcourse because it was overcrowded. We missed our Thalys train from Brussel to Paris so had to take the next one, who was (surprise surprise) also overcrowded and no place to sit. The whole journey (>3hour) we had to stand with our suitcases, and a hughe delay on arrival of the destination. Never ever again will we travel by NS international. It's a disgrace that we can not even get money back from the Thalys tickets, eventhough you buy the tickets for the IC and Thalys combined. Absolutely horrible
Negatieve ervaring: Stellen je een reis voor als de beste reismogelijkheid naar Dusseldorf. Kan die niet nakomen vanwege vertragingen. Moest een taxi nemen maar krijg niks vergoed. Antwoord van NS, had hé kunnen weten en maar een andere reis moeten boeken. Boek nooit meervan te voren via hen en vertrouw ze ook nooit meer. Waardeloze service en medewerkers hebben geen enkel gevoel voor hun werk.
Negatieve ervaring: Overpriced and very unreliable trains. Without any other sort of competition in the Market, NS feels like they can do whatever they want with their service offering which is one of the moest expensive ones in Europe. A shameless organization.
Negatieve ervaring: Very expensive! OK but why very dirty?
Negatieve ervaring: Als trein reiziger wordt je slecht behandeld. De "internationale" app geeft geen correct reis advies. Als het anno 2023 nog niet lukt om data van een andere site te importeren laat dat dan uit je app. In plaats van mensen op een dwaal spoor te zetten met foute informatie.
Negatieve ervaring: How is possible to have such scarce and inefficient but expensive rail service. Every 2 weeks there is serious problem with rail service.
Negatieve ervaring: Terrible customer service My train Amsterdam-Berlin got cancelled. The lady at the ns international stand was making fun of me and not answering my questions forcing me to rely on good thought (well did my positive thinking bring me my original train? No) I especially bought an early train to be in Berlin around noon for other arrangements. Now I don’t even know at what time I’ll arrive. That’s a joke
Negatieve ervaring: Never traveled with NS on night jet. Sleeper cabin didn’t come and let us sit on normal seats. We couldn’t even lie down and sleep. Awful experience everything sucks.
Negatieve ervaring: If I could give it a lower rating I would
Negatieve ervaring: We hate you NS
Negatieve ervaring: Waarom hebben de sprinters zulke felle lampen savonds? Kom op dim ze een beetje! Kunnen mensen ook wat uitrusten.. Waarom moet ik door 4 coupes heenlopen, omdat ik bijna de hele tijd 1e klas tegenkom? Waarom zijn de 1e klas coupes groter dan 2e klas? Waarom staat de trein opeens op een ander perron en staan de borden ver weg (circa 80meter) zodat je niet kan lezen welke trein het is. Vervolgens stap je de trein in en blijkt die naar Vlissingen te rijden. Gelukkig kon ik nog snel wisselen naar de trein van het naastgelegen perron. Dit zijn wat kleine uitdagingen die je tegenkomt op het spoor. In principe allemaal al jarenlang oplosbaar. Voor de rest vind ik het best prima buiten spitstijden hoor:)
Fantastische ervaring: Medewerkers doen erg hun best.
Negatieve ervaring: شركة فاشلة جدا جدا جدا تذاكر غالية وخدمة سيئة ومواعيد دائما متأخرة أو رحلات ملغية بأخر لحظة .....الأن الساعه 1 ليلا ولايوجد قطارات والناس نائمة في المحطة
Negatieve ervaring: Need NS international niet als je optijd en op een normale manier wilt rijden.
Negatieve ervaring: Tickets gekocht voor Amsterdam-Londen. Door overmacht reed te trein niet (kan gebeuren) en kregen we een alternatief aangeboden (in de vorm van uitleg/papiertje) met de vermelding dat alle kosten (hotelovernachting en alternatieve route) vergoed zouden worden. Na vele omzwervingen over diverse websites (van Eurostar naar Thalys etc., omdat een deel van de reis met Thalys en een deel met Eurostar was) is het gelukt om een declaratie in te dienen. In de bevestigings mail stond dat het 8 (!) weken kon duren voordat de mail afgehandeld kon worden. Nu, 8 weken later, zojuist gechat met een medewerker die zegt dat de compensatie aanvraag nog in behandeling is. Wanneer ik aan de beurt ben: "geen idee" zegt de medewerker "het is nog steeds druk en ik kan niets voor u betekenen. Wacht u nog even af.". :(
Fantastische ervaring: Vanmiddag fantastisch geholpen bij het loket van ns international op schiphol. De medewerkster heeft ons erg goed geïnformeerd en dacht goed met ons mee, ondanks dat er achter ons een zeer ongeduldige meneer stond. Heel hartelijk dank hiervoor!
Negatieve ervaring: Worst company and business in the world!! very poor service..!
Negatieve ervaring: A very unrealiable transport company due to the regular and unpredictable delays of train schedules.
Negatieve ervaring: NS Internationaal heeft momenteel afhandeltijd van 30 weken voor klachten.
Negatieve ervaring: Heute im ICE auf der Strecke zwischen Amsterdam und Arnheim Todesangst gehabt. Der Zug schlägt so heftig und wackelt so sehr, dass wir Fahrgäste die Notbremse ziehen wollten! Da muss man mal was machen! Das informierte Zugpersonal meinte, die Niederländische Strecke ist für die Geschwindigkeit zu schlecht aber man fährt einfach trotzdem so schnell.
Negatieve ervaring: Altijd storing
Negatieve ervaring: Alleen maar vertragingen en ze maken het elk jaar duurder terwijl het er niet beter op wordt. Vandaag weer een uur vertraging zoals gewoonlijk. Stond vrijdag ook weer een uur op een koud station te wachten. En geen enkele compensatie of excuses hiervoor.
Positieve ervaring: Many times trains are cancelled without previous notice. Please try to send an email to prepare before changes if it possible.
Negatieve ervaring: The worst transport company in Europe. If you are a tourist and have a tour, do not rely on them. We gave ourselves 2 hours for a 30 min train ride to the center of amsterdam, and the trains were all delayed/cancelled. We did not make our tour. All the staff are also all rude and unhelpful. This company owes me money for the stress incurred.
Negatieve ervaring: Old trains, doesn't give you the feeling that you are traveling abroad
Negatieve ervaring: If there was less rating than zero, the company deserves this. Terrible service. You can never plan your travel and they guarantee you can never reach your destination ever in time. Pathetic, unreliable, unprofessional
Negatieve ervaring: 0 stars if I could. The transportation was either late or down for more than 6 hours. Staff was rude. Wouldnt recommend, no wonder everyone in Amsterdam rides bikes.
Negatieve ervaring: Slow/No responses, overall garbage customer service, poor website process. Wouldn't recommend, just chargeback your credit card if you are given any injustice, not worth waiting for 20 weeks for a response
Laat uw mening over NS International:
NS International verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren








Amsterdam Quality Bookings

Bun-Air Travel Service



"Ho Laan" Travel Service
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.