EBS Public Transportation BV

Polderweg 20, 1446 AA, Purmerend
Polderweg 20
1446 AA, Purmerend
+318000327

Openingstijden

  • Zondag: 10h-18h
  • Maandag: 8h-20h
  • Dinsdag: 8h-20h
  • Woensdag: 8h-20h
  • Donderdag: 8h-20h
  • Vrijdag: 8h-20h
  • Zaterdag: 9h-19h

Wij zijn EBS
Een ambitieus snelgroeiend Nederlands openbaar vervoerbedrijf waarbij de reiziger en kwaliteit voorop staan. Openbaar vervoer betekent bewegen, verbindingen leggen en verbindingen onderhouden. Meer dan bus alleen. Wij stellen onze reiziger en haar klantreis centraal door makkelijk en snel reizen van deur tot deur te bieden. Reizen is immers geen doel op zich, maar een middel om zo snel mogelijk van je begin- tot eindbestemming te komen. Dit doen wij op een zo duurzaam mogelijke manier. Onze chauffeur is het visitekaartje op de bus, waarbij de reis niet begint en eindigt bij de bushalte. EBS biedt hoogwaardige dienstverlening met een hoge klanttevredenheid als doelstelling en resultaat.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

EBS Public Transportation BV: Meningen

1.6/5 (146 Meningen)
Tesfa 2 months ago

Fantastische ervaring: Fantastisch ervaring met buschauffeur Jaron, Ik schrijf nooit reviews, maar vandaag had ik een uitzonderlijke ervaring met buschauffeur Jaron (Purmerend Noord naar Amsterdam Noord). Mijn zoon is dol op openbaar vervoer en Jaron was zeer gastvrij, vriendelijk en professioneel in hoe hij de rit zo aangenaam maakte voor mijn zoon en hoe behulpzaam hij was. Grote waardering voor Jaron en EBS mag trots op hem zijn

Leo Iske 6 months ago

Positieve ervaring: Mooie nieuwe vestiging voor EBS voor de Zaanstreek Waterland concessie. Beoordeling staat los van beoordeling EBS zelf. Met openbaar vervoer bereikbaar via halte Polderweg. Daarna nog 5 minuten lopen.

Coşkun FİLİZ 6 months ago

Negatieve ervaring: Sürekli gecikiyor hatta gelmiyor. Bir sonraki yine gecikiyor. Mümkünse kullanmayın

Swag 8 months ago

Negatieve ervaring: 4 bussen achterelkaar kwamen niet opdagen, terwijl er op 9292 staat van wel

Marijn Steijn 8 months ago

Negatieve ervaring: Helft van de tijd komt de bus niet opdagen, zowel bij 104 als 306. Edit: 2e bus kwam ook niet. 3e wel

A Bruin 8 months ago

Negatieve ervaring: Waar blijft het bedrag, bij de korting. Moet je maar geloven, als je met de Spijkhopper reist, dat de ritprijs klopt Wat kost de Spijkhopper? Je kunt in de Spijkhopper reizen met met OVpay of met een OV-chipkaart, of je kunt een losse dagkaart kopen bij de chauffeur. Ook de 'gewone' OV-abonnementen en de OV-studentenkaart zijn geldig in de Spijkhopper. Je betaalt een vast bedrag per rit. Hoeveel je betaalt, hangt af van of je wel of geen overstap maakt (vanuit de metro bijvoorbeeld) en of je in aanmerking komt voor het kortingstarief (kinderen/65+). Reizen op saldo met je OV-chipkaart: nooit meer dan € 2,77 per rit (tarief 2025) Maak je alleen een rit met de Spijkhopper, en heb je geen recht op korting, dan betaal je € 2,77. Dit is ongeacht de afstand die je reist. Bij iedere overstap binnen 35 minuten vanaf een bus of metro betaal je niet opnieuw het basistarief. Je betaalt dan € 1,65 voor je rit met de Spijkhopper. Ben je 4 t/m 11 jaar oud of 65 plus, dan krijg je korting.

Rudi van der Niet 8 months ago

Negatieve ervaring: Ik heb nog nooit meegemaakt dat de dienstregeling ZO slecht is de afgelopen anderhalf jaar. Echt schandalig! Ik had verwacht dat de betrokken gemeenten al lang ingegrepen zouden hebben. Bussen verschijnen niet of vallen achter elkaar uit met overvolle bussen tot gevolg. De 104 is eigenlijk niet bestaand in de ochtend tijdens de spits. Dan pak je met geluk een 307...

Mattia Marra 8 months ago

Negatieve ervaring: Update your schedules! 3 times the bus was not driving by Jan Blakenbrug. Customer service number does not exist. Terrible service

Kiki Van veen 8 months ago

Negatieve ervaring: Voor de 3e keer deze week minimaal 40 minuten staan wachten 4 bussen komen niet opdagen en als ze wel komen rijden ze door terwijl je je hand opsteekt ik heb meerder afspraken gemist hierdoor ook is het personeel erg onbeschoft ik word geweigerd met mijn kinderwagen terwijl er speciale kinderwagen plekken in de bus zijn ik word afgesnauwd of uitgescholden ook heb ik een keer met mijn arm vast gezeten tussen de deur omdat chauffeur deur opendeed en toen ik in stapte deur bleef dicht drukken kon geen excuus vanaf en werd nogmaals afgesnauwd ook stoppen chauffeurs te ver van de stoep en geven ze al gas terwijl ik de kinderwagen er nog niet eens uit heb waardoor mijn zoontje laatst met kinderwagen en al bovenop mij op de stoep viel klantenservice geeft nooit gehoor hier rijden de bussen over de dijk heen waardoor ze de helft van de haltes in de woonwijk missen in het afgelopen anderhalf uur is geen eens 1 bus langs mijn halte gekomen….. vreselijk bedrijf

Divya Nadarajah 8 months ago

Negatieve ervaring: De bussen (394 en 395) komen vaak niet opdagen. Het is echt verschrikkelijk! Vooral in de spits moeten er genoeg bussen rijden, maar dat gebeurt niet. Connexxion was veel beter! Als ik 0 sterren kon geven, had ik dat zeker gedaan !!!

Dien ‘Dien’ Vries 8 months ago

Negatieve ervaring: Wat gaat er wel goed bij dit bedrijf? Ik sta minstens 3x per week een half uur te wachten in de kou omdat er WEER een bus uitvalt en het heel erg vaak ook niet in die app staat

Jurrien de Wit 8 months ago

Negatieve ervaring: 0 consistentie 0 begrip 0 klantvriendelijkheid 0 verbetering 100 voor mismanagement

baia akhvlediani 8 months ago

Negatieve ervaring: Kan iemand ons uitleggen wat er aan de hand is met bus 306? Bijna elke tweede bus wordt geannuleerd, komt te laat of helemaal niet opdagen. Het controleren van de 9292-app biedt geen hulp, omdat de informatie meestal niet klopt. ’s Ochtends is het bovendien ijskoud in de bus. Kan iemand onze klachten alsjeblieft serieus nemen?

Acnologia 8 months ago

Positieve ervaring: Was vroeger beter dan nu. Soms vervallen ritten.

Violeta Mladenova 9 months ago

Negatieve ervaring: Worst bus company ever. 0 effort to fix issues or at least provide real time updates.

Nick Van Bael 9 months ago

Negatieve ervaring: Komen niet opdagen, als je geluk hebt komt er een veel te laat. Elke dag wel een nieuwe ervaring, oftewel word je op busstation De Vlinder gedumpt, oftewel word je naar de remise gebracht omdat de chauffeur geen zin heeft om te bus te controleren. Ronduit vreselijke dienstverlening.

Tamy putri Imanda 9 months ago

Negatieve ervaring: EBS know we need them because no other choice to use. So, they don't care at all with all complains. This week i had 2 times late go to work because of your hoax time table.

anna Amin 9 months ago

Negatieve ervaring: Probeerde 3x de bus te pakken wordt genegeerd alsof ik er niet sta. Niet normaal slecht

Woomy McWoomface 9 months ago

Negatieve ervaring: Al ruim een jaar lang komen bussen gewoon niet opdagen, terwijl je dan dus al bijna een halfuur in de kou of hitte hebt staan wachten... Het is al erg genoeg dat er uitval is, maar dat het niet van tevoren op 9292 en de halteborden staat, is BIZAR

Chiara Teer 9 months ago

Negatieve ervaring: Je kan beter fietsen

Wouter van der Pol 9 months ago

Negatieve ervaring: Ook in regio IJssel Vecht is het slecht geregeld. Wanneer je afhankelijk bent van de laatste bus in dit geval lijn 71 Zwolle - Emmeloord, sta je met Zaklamp bij de halte, en nog rijdt de bus de halte voorbij. De klantenservice maakt melding maar kan verder niks betekenen.

O Dissiz 10 months ago

Negatieve ervaring: De bussen komen vaak niet opdagen of zijn regelmatig te laat. De buschauffeurs die ik de laatste tijd tegenkom, lijken slecht opgeleid, rijden onprofessioneel en asociaal, en tonen weinig respect naar passagiers. Het is teleurstellend dat een bedrijf met zulke gebrekkige service een aanbesteding heeft gewonnen. Wat nog zorgwekkender is, is dat de gemeente Zaanstad dit blijft toestaan. Ik roep de gemeente op om verantwoordelijkheid te nemen, op te komen voor haar inwoners, en zo snel mogelijk maatregelen te nemen om EBS te vervangen door een betrouwbaarder vervoersbedrijf.

Emine 10 months ago

Negatieve ervaring: Ritten vallen regelmatig uit in Purmerend of er komt een bus aan waarop staat dat het vol is. Wellicht omdat er een rit uitgevallen was en er twee keer zoveel mensen moeten instappen. Als je een klacht stuurt ontvang je een automatische reactie. Belachelijk

Sylvia van Cleef 10 months ago

Negatieve ervaring: Ik reis de laaste tijd nog wel eens van Purmerend naar Amsterdam met de bus. Check eerst op 9292 hoelaat deze dan komt. Eenmaal aangekomen op de bushalte geeft het digitale reizigers informatiebord aan dat de bus ipv 5 min over 30 min komt of erger de bus komt helemaal niet....... er is op het moment geen logica van hoe en hoelaat de bussen komen/vertrekken. Dat geld hetzelfde op de halte bij Amsterdam noord. Je mag al blij zijn als er een bus komt die ergens in Purmerend stopt. ( dan laat ik me wel weer ergens ophalen) Dus als ze zeggen: we zijn er voor onze passagiers...... nou ik zou deze zin maar even veranderen. Natuurlijk speelt personeelstekort ook een rol, snap ik. Maar ik wordt er zo langzamerhand wel moe van om 3 uur eerder thuis te vertrekken om te hopen dat ik ergens optijd kan komen.

Dennis (LaaaBombaaa) 10 months ago

Negatieve ervaring: Bussen komen nooit opdagen. Altijd uren wachten voordat een bus komt. Hun aangegeven tijden zijn gewoon voor de sier Lijn 308 komt 99 van de 100x niet. Drama!

Kritische Recensent 10 months ago

Negatieve ervaring: Waardeloos bedrijf. Dienstregeling verloopt letterlijk nooit goed sinds het Connexxion heeft overgenomen. Nooit op tijd, onvolle bussen rijden met een 'bus is vol' bordje voorbij. Kon ik maar 0 sterren geven.

Belal Haikal 10 months ago

Negatieve ervaring: Worst company every The screen never match the schedule, and when you ask in the station, there answer is that the driver and the bus went missing

Oliver Pigot 10 months ago

Negatieve ervaring: Die bussen van jullie zijn in de ochtend koulo koud graag even de verwarming aan als het niet te veel gevraagd is.

Erdem K 10 months ago

Negatieve ervaring: De bus komt niet eens ik hoop met al mijn ziel dat deze bedrijf falliet gaat

C Bonapart 10 months ago

Negatieve ervaring: Herhaaldelijk op de vrijdagen dat bij de halte Orinocostraat lijnbus 308 (richting Amsterdam) de bus van 18:05 de halte voorbij rijdt om 18:04 terwijl er meerdere passagiers staan te wachten en hun hand naar de bus uitsteken. De buschauffeur is een norse man die blijkbaar een hekel heeft aan zijn baan. Hij kijkt ons door lijkt te stoppen en gast dan door. Dat het een keer gebeurd kan best, maar herhaaldelijk op hetzelfde tijd stip en dezelfde dag… Het begint er op te lijken dat de buschauffeur dit opzettelijk doet. Controleer alstublieft uw personeel! Dit is toch geen geschikt persoon voor dit werk.

J G 11 months ago

Negatieve ervaring: Bussen komen gewoon niet. Vanochtend meerdere achter elkaar!!!! Andere vervoerder svp!!!

Petronella 11 months ago

Negatieve ervaring: Vanaf 21-06-2024 is er restitutie aangevraagd, 12 x tot heden er maar 6 ontvangen. Hoevaak er niet is doorgegeven is waar blijft de rest, nu reageren doen ze niet. En als er gereageerd wordt dan lees je dit doorgezet naar onze backoffice. Was op 16-09-2024 Dus waar blijft de rest

dawid schmidt 11 months ago

Negatieve ervaring: The effort of almost all drivers cannot make up for OPERATIONAL FLOPS happening pretty much daily. The person in charge of operations shall feel lucky they don't report to me

Valentina Vučičić 1 year ago

Negatieve ervaring: Worse company ever. Their buses and drivers were striking for days, and although I was buting regularly monthly abonament, I had to pay extra for alternative train transportation and RBS has never provided any refundor compensation for more than €200. Terrible. Thieves

Lars Onclin 1 year ago

Negatieve ervaring: Voor mijn werk afhankelijk van nachtbus N07 die om 05.05u vertrekt vanaf de Cornelis Edelmanstraat in Purmerend. Door de stromende regen gelopen om stipt 5.00u klaar te staan. Bus wordt aangekondigd op het digibord bij de halte, verdwijnt na enkele minuten.. tot 05.10u gewacht, maar tevergeefs. Update: En ook de bus van 06.10u verdwijnt gewoon van het bord en komt niet opdagen. Het is toch bizar Update 2: uiteindelijk is de eerste bus pas om 7.18u komen opdagen.

Rob van de Laar 1 year ago

Negatieve ervaring: Eerste keer dat ik een review schrijf, maar dit was echt te slecht om voorbij te laten gaan. Sommigen vragen begrip voor chauffeurs, maar vanavond twee figuren meegemaakt... De eerste liet zijn passagiers staan op station Lelystad. 'Zijn' bus zou stuk zijn. Er stonden genoeg andere bussen, maar meneer koos ervoor in zijn 'kapotte' bus weg te rijden(!) zonder passagiers. Na 10 minuten kwam de volgende bus van dezelfde lijn aangereden. In plaats van de achtergelaten passagier op te pikken, neemt deze chauffeur drie kwartier pauze! Ook nadat de situatie hem was uitgelegd. De klantenservice nam na een kwartier pas op, heeft maar één tekstje ingestudeerd en deed absoluut geen enkele poging te helpen. In totaal bijna twee uur gewacht. Schande. Update 23/09/2024: Vandaag weer exact hetzelfde probleem. Bus defect, klantenservice totaal ongeïnterreseerd en niet bereid te helpen. Twee chauffeurs in overleg met de regiecentrale wel. Het kan dus wel! Compliment aan deze heren, ook doorgegeven aan EBS. Het materieel en de klantenservice blijven onverminderd slecht.

Iris 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar! Bussen rijden niet op tijd of vallen uit. Veel bussen zijn oud en hebben ook geen (werkende) airco.

marnix oranje 1 year ago

Fantastische ervaring: Prima ervaring. Rijdt op tijd.

TheRealMarisela Insta 1 year ago

Negatieve ervaring: Waardeloze buslijn! Je kan er niet van op aan dat je ook maar ergens welke tijd van de dag dan ook op tijd aan komt. Bus hier in Amsterdam valt vaker uit dan dat ie rijd. Die ene ster is dan ook omdat het personeel dat er werkt over het algemeen wel erg vriendelijk is. Wil je zekerheid in Amsterdam neem het gvb die is in dat opzicht vele malen betrouwbaarder.

איימי Amy וואוטר 1 year ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf, altijd te laat, onbetrouwbaar. Als je naar je werk moet, kies voor een andere buslijn of vervoer want er vallen makkelijk 2-3 bussen uit.

Helen Govaard 1 year ago

Negatieve ervaring: Sinds connexxion niet meer rijdt en ebs het over heeft genomen is het een puinhoop in Zaandam. Van tevoren kijken of je bus wel komt en sta regelmatig een half uur of meer op Noorderpark. Wil ook wel graag naar huis na je avonddienst. En dit is niet de eerste keer dat je lang moet wachten op noorderpark

claudius bronsink 1 year ago

Negatieve ervaring: Belachelijke slechte maatschappij met standaard ingestudeerde texten poeieren ze je af bij de klantenservice sorry dit en dat en we beloven intern op te nemen verbeteren dit of dat etc . (Gebeurd overigens nooit de keer erop is t nl net zo’n zooitje ) Terwijl ik zelf maar 2 x in de maand reis al 4x gehad dat een bus niet kwam opdagen onaangekondigd compensatie 0,0 kortom ze steken dikke vinger op naar de reiziger laat aub heel snel Connexxion terugkomen !! In 20 jaar dat ik in Emmeloord woon namelijk nog nooit zo’n slecht OV bedrijf als EBS /RRREIS meegemaakt ! Dan laat ik alle ritten die te laat vertrokken nog buiten beschouwing waardoor aansluitingen gemist werden men moet zich kapot schamen om voor zo n bedrijf te werken .

Selim Yildizeli 1 year ago

Negatieve ervaring: Amateuristisch bedrijf. Dienstregeling is net een lotterij. Je weet nooit wanneer die gaat vallen.

Vincent Coté 1 year ago

Negatieve ervaring: Super onbekwaam bedrijf. Bussen vallen constant uit en als ze rijden zijn te vroeg of te laat. Breng alsjeblieft Connexxion weer terug daar waren nooit problemen mee.

Rene van Bakel 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbetrouwbare bussen. Op de monitor boven de bushalte wordt aangegeven hoe laat en welke bus er komt. En dan wordt 1 of 2 minuten van de van tevoren de bus opgegeven als geannuleerd of vervallen. Sinds EBS het in Purmerend heeft overgenomen is het waardeloos. Ik heb liever dat ze één keer in het uur altijd rijden dan vier keer in het uur en een drie keer annuleren. Maar geen zorgen ik ben al op zoek naar een auto, dus binnenkort is dit geen probleem meer.

Adrian 1 year ago

Negatieve ervaring: A shame of company! All signs are busses are coming and then they dont. I could search for other options and not wasting sometimes a hour waiting a bus that doesnt come. Shame!

Boudewijn B 1 year ago

Negatieve ervaring: Sinds deze prutsers het over hebben genomen van Connexxion is het een en al drama. Cancellen op het laatste moment de nachtbus terwijl expliciet op de website vermeld staat dat deze gewoon rijden. Schijnt iedere week hetzelfde te zijn. Noodgedwongen dus een taxi moeten bellen en ik wil hier mijn geld voor terug. Geen contact met deze drama organisatie te krijgen. Ben blij dat ik verhuis naar een gemeente waar deze stumpertjes niet actief zijn.

Sterre Groeneweg 1 year ago

Negatieve ervaring: Jammer. Zeker 2 uur gereisd vanaf Amsterdam noord. De bus zou keurig op tijd rijden. Is niet geweest. Geen vertraging niks. Vervolgens een chauffeur gevraagd, van goh bestaat er een mogelijkheid dat u meer weet of contact kan leggen met de buschauffeur of miss even kan meekijken. Heb in 5 minuten drie woorden gekregen: nee. Neee. Nee doe ik niet. Nee. *stilte en aankijken*, bekend met 9292 of snap je dat niet? (Goh, daar heb ik natuurlijk niet naar gekeken.) Einde gesprek. Volgende chauffeur gesproken richting Edam, aardige man. Gelijk helpen en begripvol. Maar gaf helaas als antwoord, oh maar neehoor er rijden hubbehoud geen bussen tussen Amsterdam noord en Hoorn, hebben ze ook nooit gedaan. Hmm interessante dit. Nummer drie gesproken bij Edam, lachend met de volgende reactie: jaja dat weet ik ook allemaal niet miss kan Je even de centrale benaderen. Er rijden gewoon bussen van noord naar Hoorn *hahahaha* kijk nou toch daar komt hij net aan. top EBS, lekker bezig. Bah.

Laura Ranieri 1 year ago

Negatieve ervaring: Ever since EBS took over Zaandam, life has been hell. Line 391 from Noorderpark to Zaanse Schans is always late, often doesn't show up and when it does, they stop at De Vlinder making us check out and wait another 20 minutes or so to continue the journey (without any indication beforehand). Adding cost and time to the journey. I have written two formal written complaints to R-Net already but they do not seem to care. Besides that, buses are noisy and extremely dirty. Just terrible.

Reina Bakker 1 year ago

Negatieve ervaring: Het is kwart over 7 lijkt wel of ik in de disco zit dacht een medepassagiers maar was de chauffeur belachelijk

Marc 1 year ago

Negatieve ervaring: Sinds dit prutbedrijf een aantal buslijnen in flevoland heeft overgenomen vallen er regelmatig bussen uit, komen ze onaangekondigd niet opdagen, en rijden ze in het weekend later en langzamer waardoor ze niet meer op de treinen aansluiten....

nick 1 year ago

Negatieve ervaring: Helft van de ritten vallen uit zonder notificaties, altijd te laat.

Robert-Jan 1 year ago

Negatieve ervaring: Waardeloze partij. Komen al meerdere ritten achter elkaar niet opdraven zonder enige vorm van communicatie. Al ruim, 1,5 uur extra aan het wachten. Wat een grap. Schandalig dat dit zo doorgaat. Vermijd EBS! Terugkoppeling van de ebs ontvangen: Mogelijk was er drukte op de weg (om 2 uur 's nachts?!), we hebben geen personeel om het werk uit te voeren, we kunnen u niet tegemoetkomen en hopelijk ervaart u de volgende rit meer plezier.

Tom 1 year ago

Negatieve ervaring: Bussen vallen uit, de bussen die wel rijden zitten overvol. Er wordt steeds minder frequent gereden, kortom een garantie op te laat komen op je werk!

Francis Appel (Fran) 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel veel negatieviteit hier, misschien moeten mensen gewoon us eerder van huus gaan in plaats van zeiken, ze rijden op tijd en zorgen dat iedereen veilig bij de halte aankomt, als je niet blij bent rot dan gewoon lekker op naar een andere maatschappij.

Rachid Vos 1 year ago

Negatieve ervaring: Nu net 13:01 uur rijdt de bus gewoon voorbij richting Amsterdam noord, terwijl wij onze handen uitstaken om de bus te laten stoppen. Nu moeten wij 30 minuten wachten in de wind en regen bij halte lepelblad in Purmerend. Het gaat om een wat oudere vrouwelijke buschauffeur. Onbeschoft dit en dat terwijl er een ouder koppeltje stond te wachten, mijn vrouw en nog een zwangere dame. Nu komt mijn vrouw ook te laat aan op haar werk. Omdat dit veel vaker gebeurd, chauffeurs die "doorrijden" van EBS vindt ik dat hier echt wat aangedaan moet worden.

Igor de Santana 1 year ago

Negatieve ervaring: Horrible service, the time table can never be trusted. Particularly during peak hours, the buses never come on time and you may have to wait for them up to an hour, which is unacceptable for the commuters that live in Purmerend. It’s impressive how this company is still allowed to operate even though they directly contribute to making the commuter’s lives miserable. I hope the regulators take a more serious approach toward the gross failings of EBS.

Nick Visser 1 year ago

Negatieve ervaring: Opstapplaats staat fout vermeld en chauffeur rijdt je straal voorbij

Emmy Medik 1 year ago

Positieve ervaring: Als ze rijden, rijden ze goee

ineke Ten Have 1 year ago

Negatieve ervaring: Hoe bedoel je dit riekt naar oplichting heb geen openbaarvervoer pas , en kan niet inchecken met mijn bankkaart, kon alleen maar een kaart kopen van 12,50 voor een stukje van 15 minuten, kan voortaan beter een uber bestellen, is in ieder geval goedkoper...nooit meer met ebs, en dan later 2 vrouwen doorlaten lopen, die hoefde voor het zelfde stukje geen kaart te kopen....oplichters!!!

Angéla Heijn 1 year ago

Positieve ervaring: Helaas kan ik niet enthousiast zijn over de frequentie van de 67 ook al is er vooruitgang qua frequentie nu de bus van Zaandam naar Purmerend rijdt maar helaas nog niet alle uren dus ik doe over een stukje wat me 20 minuten met de auto kost nu tussen de 75 en 100 minuten. Daarnaast alle respect voor de chauffeurs m/v die op onmogelijke tijden opstaan, weinig tot geen pauzes hebben om te toiletteren laat staan eten. En dat zijn nu net degenen die de klachten als eerste en vaak enigste over zich krijgen. Geloof me dat zij echt niet zulke onmogelijke rijtijden en regelingen zouden verzinnen! De 3 sterren zijn dan ook gemiddelde van 5 sterren voor rijdend personeel en 1ster voor directie en management.

DCG 1 year ago

Negatieve ervaring: Waardeloze dingen zo vreselijk veel uitval van bussen tegenwoordig moet je wel 3 kwartier wachten bij Zaandam Station voordat er eens een keer een bus komt en ze hebben ook maar besloten om de bus langs de provinciale weg maar helemaal weg te halen. Waardeloos.

Luca Jubitana 1 year ago

Negatieve ervaring: Gewoon sneu dit

Dave Dalgliesh 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een belachelijk arrogante buschauffeur, prima als mensen herintreden, maar laat ze dan wel herintreden op de juiste plek.

Eric Van wely 1 year ago

Negatieve ervaring: 2 bussen uitgevallen maar ondertussen geeft het bord en 9292 gewoon aan dat ze rijden.. wat een drama is nl niet de eerste keer.

Janny Timmermans 1 year ago

Negatieve ervaring: De bussen rijden vaak niet op tijd, je kunt niet rekenen op de bus en dat is jammer. Wij betalen genoeg voor de bus en moeten op tijd op het werk zijn.

KI KAAN 1 year ago

Negatieve ervaring: Laffe honden van EBS hebben zo’n 30 man een uur lang in de kou laten staan op station Noorderpark. Er komen gewoon geen bussen en als ze komen rijden ze tot de Vlinder waar je weer moet wachten op je overstap.

.Gerrit Diekmann 1 year ago

Negatieve ervaring: Ben bijna aangereden door zo'n bus die even invoegde met 40km/u op 80km weg bij Monnickendam Kon aanrijding voorkomen door heel hard te remmen. Chauffeur zei later dat ie geen zin had om te wachten want dat ging van z'n pauze af. Moest er maar begrip voor opbrengen. Goed opgeleid personeel EBS.

V. 1 year ago

Negatieve ervaring: Vanavond voor de zoveelste keer tevergeefs in Purmerend op bus 306 naar Amsterdam gewacht. "Bus rijdt niet". En de bus daarna ook niet.

Corrie de Koning- van Heeren 1 year ago

Fantastische ervaring: Super buschauffeur! Wij stonden in Amsterdam Noord op 20/1 om ongeveer 23 uur op onze 307 te wachten. Volgens bord-informatie 9 minuten wachten. Niet erg. Er staat wel een 314 maar die heeft “geen dienst” op de voorkant staan. Komt de (hele aardige) buschauffeur naar buiten om ons te vertellen dat er een storing is, maar dat hij zo de 307 dienst gaat rijden. Hij deed dit bij iedereen die twijfelde, of aan kwam lopen en wachtte nog een metro af. Wij lekker naar binnen in de warme bus en prima ritje naar huis. Oké. EBS heeft problemen, maar met deze chauffeurs komen ze er wel. Topper!

adell Dell 1 year ago

Negatieve ervaring: Geen woorden meer,nooit meegemaakt met ellende puinhoop,alweer door overheid lekker makkelijk nieuwe contract aansluiten met deze puinhoop bedrijf en al weer mensen met laag inkomen de aanvankelijk met ov is gedupeerde

Bjorn Boers 1 year ago

Negatieve ervaring: Extreem slecht. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Beau Doorn 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik snap niet waarom er gesleuteld is aan routes zoals de 69 naar Zaandam. Baal er enorm van dat ik nu gedwongen weer met de trein moet reizen omdat ik met de bus ineens een half uur erover zou doen ipv een klein kwartiertje.

Leyla Birlik 1 year ago

Negatieve ervaring: bus altijd te laat in Zaanstreek :( ik mis connexxion zo erg!!!

Lucius Seneca 1 year ago

Negatieve ervaring: Shout-out naar de chaffeurs, maar jeetje wat een afschuwelijke service biedt ebs zelf. Al maanden werkt het inchecken niet en niemand kan je helpen. Uren in de wachtrij gehangen, iedereen verwijst elkaar door, uiteindelijk krijg je totaal geen hulp. Honderden euros extra kwijt doordat ik al maanden een kaartje moet kopen.

Tim 1 year ago

Negatieve ervaring: Vandaag met eet-maatje deze bus bezocht, wat een akelige pauperclub is dit; alle bussen vervallen door sneeuwval. Niet te spreken over deze organisatie.

Han Barlo 1 year ago

Negatieve ervaring: Waardeloze maatschappij, rijdt meestal niet en als ze al rijden dan is dat vaak niet op tijd. Maar meestal vallen juist in de ochtend ritten uit waardoor je te laat op werk of school komt!

Alie Van Dommele 1 year ago

Negatieve ervaring: zeer slecht rijden vaak niet op tijd en komen gewoon niet opdagen rittendie steeds uitvallen vreselijk achteruit gegaan het ov in purmerend

Paul Groot 1 year ago

Negatieve ervaring: Ebs levert niet waar ze voor zijn aangenomen. De dienstverlening in onze wijk (weidevenne) was na covid zo slecht dat heel veel forensen zijn afgehaakt. Inmiddels worden lijnen geschrapt wegen onvoldoende reizigers. Een neerwaartse spiraal die ebs zelf in gang heeft gezet.

Lexdekoning 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een waardeloze maatschappij. Sinds korte tijd in Zaandam afhankelijk van ov. Bussen die niet komen en niet verder rijden zonder duidelijk rede! #connexxion deed het beter

Bianca de Boer 1 year ago

Negatieve ervaring: Bussen rijden vaker niet dan wel

Sander Klein Goldewijk 1 year ago

Negatieve ervaring: Nachtbussen naar Krommenie kwamen de hele nacht niet eens opdagen. Heb twee nachten na elkaar uren staan wachten voor niks. Uiteindelijk een taxi moeten nemen. Op de informatie borden staat gewoon dat die rijdt. Het zijn waarschijnlijk onzichtbare bussen die rijden. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Peter Appel 1 year ago

Fantastische ervaring: Het valt mij op dat als iemand een slechte ervaring heeft gelijk een slechte review schrijft. Maar als het goed gaat hoor je niks. Wij chauffeurs doen er echt alles aan om u veilig en snel van a naar b te krijgen, maar krijgen veel kritiek naar ons geslingerd waar we niks mee kunnen. Er zijn landen waar de bus maar 1x per uur komt. Gelukkig is dat bij ons niet. We scoren dankzij een hoop passagiers goed op de ov-barometer en ben erg trots op mezelf en mijn collega's die morgens al om 5 uur beginnen om u weg te brengen.

Mariska Brouwer 1 year ago

Negatieve ervaring: De halve route is gewijzigd, ik word nu verplicht om met de trein te gaan. Echt belachelijk!

Daniëlle K 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar, veel uitval en de bussen die rijden sluiten vaak niet goed aan op de metro (vooral ‘s avonds lang wachten op een 312). Chauffeurs zijn over het algemeen wel vriendelijk. Toevoeging: Nieuwe dienstregeling van de 112 is een grote puinhoop. Sinds de bussen soms vanaf Hoorn komen en op de route veel oponthoud hebben, vervallen er vaak onverwachts extra bussen (in OV info wordt dan status onbekend weergegeven) of wordt er afgeweken van de route om vertraging in te halen (maar Hoorn met al een eigen buslijn en een treinstation, blijft bij groot oponthoud bediend worden), terwijl de 112 al minder is gaan rijden bij de nieuwe concessie. Misschien eens standaard de oude route gaan rijden, ipv een steeds langer traject...

Andre Van Der Heiden 1 year ago

Negatieve ervaring: Heel slechte start in Zaanstad. Lange wachttijden door gebrek aan personeel. Als je de middelen niet hebt waarom wil je dan uitbreiden?

Maarten Z 1 year ago

Negatieve ervaring: Voorspelbaar in onbetrouwbaarheid. 2 sterren voor vriendelijke chauffeurs. Verder is het een ondermaats presenterende vervoerder. Veel uitval tijdens spitstijden. Zeer storend.

dina martoyo 1 year ago

Negatieve ervaring: Heel slecht. De bussen richting Amsterdam zuidoost zijn vaak te laat en word er zelf helemaal gek van dat sommige bussen zonder reden uitvallen op het laatste moment vooral na de nieuwe dienstregeling. En dan woon ik ook nog bij de 2de halte.

Hidde Krijgsman 1 year ago

Negatieve ervaring: Drama maatschappij. Bussen komen gewoon niet opdagen. Hordes mensen te laat op werk/school. Bussen overvol waardoor het erg onveilig aanvoelt allemaal.

Dewran Murad 1 year ago

Negatieve ervaring: kanker traag en altijd telaat

Ronald Bil 1 year ago

Negatieve ervaring: Schandalig bedrijf! Sponsor van het IDF, EBS is onderdeel van 'Egged europe' met de Egged group als enige aandeelhouder, Dit is de busmaatschappij die apartheidsbuslijnen rijd in de bezette westelijke jordaanoever. Het heeft zelfs een legerunit van het IDF 'geaddopteerd'

Sylvia Corzilius 1 year ago

Negatieve ervaring: Uitval en oude bussen met minder zitplaatsen.

Vanisha mahabiersing 1 year ago

Negatieve ervaring: EBS staat op de zwarte lijst van de VN omdat zij mensenrechten schenden in Palestijns gebied. Weet waar jullie je geld aan uitgeven mensen.

Joost van Schaik 1 year ago

Positieve ervaring: Tja bus is bus en prima te doen

Mahmoud Noufal 1 year ago

Negatieve ervaring: Afgelopen vrijdagavond stapte mijn vrouw en haar moeder en mijn baby van één maand jaar oud op de bus 305 vanuit Amsterdam Centraal Station naar Purmerend, mijn vrouw heeft in gecheckt voor zichzelf en voor haar moeder, ik ben ook ingecheckt, maar de buschauffeur, heeft op mij agressief gereageerd en hij heeft mijn klein baby in elkaar geslagen en hij heeft mij en mijn vrouw beledigd en ook geslagen. We deden niemand pijn, hij heeft mij aangevallen en ging keihard schreeuwen en fysiek geweld tegen mij en mijn vrouw en mijn baby. Ik wil mijn recht terug krijgen en ik wil dat deze buschauffeur in het gevangenis gezet wordt. Omdat mijn baby heeft gekneusde schouder en de hele nacht keihard aan het huilen, door de fysiek geweld wat de buschauffeur gebruikt heeft. Iedereen in de bus hebben de buschauffeur gezien wat hij deed.

Esme CM 1 year ago

Negatieve ervaring: Two weeks ago I called them to submit a complaint because a bus driver dropped me off in front of a closed bus stop, so basically on the road outside the built up area. Because of this I had to cross to the other side of the road, in a very foggy morning, to take another bus to return. Basically I could have been run over by a car. The lady on the phone was understsnding and said that she would send my complaint to the office in tramplein Purmerend and request them to call me back with a feedback but they didn't call me. Apparently EBS doesn't care about the safety of their passengers and their management of complaints is really bad.

nico smit 1 year ago

Negatieve ervaring: te slecht voor woorden

Michał Antczak 2 years ago

Negatieve ervaring: Tijdens de spitsuren zijn de bussen overvol. Daardoor stoppen ze niet op sommige bushaltes. Bussen vallen regelmatig uit. Je weet nooit of de bus komt of niet.

Wouter Dijkman 2 years ago

Negatieve ervaring: Wanneer wordt de Ebs een keer betrouwbaar. Het is altijd een gok of een bus wel of niet komt. Ik heb er genoeg van, neem voortaan wel de trein

Gamze 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte klantenservice! Al vier keer telefonisch contact proberen op te nemen voor een factuur die niet klopt, telkens lukt het ze niet om door te verbinden met de juiste afdeling. Dit kan echt niet. Geld afschrijven gaat makkelijk maar je klanten te woord staan lukt niet.

Laat uw mening over EBS Public Transportation BV:

1 = slecht
5 = Uitstekend

EBS Public Transportation BV verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

5 (2)
Rijnders Reizen

Rijnders Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Binnenzeestraat 22 - 1446 AB, Purmerend
0299 402 627
Be-Outdoor

Be-Outdoor

Zie adres- en contactgegevens
Middelie 45 - 1472 GR, Purmerend
5 (7)
Cito Care

Cito Care

Zie adres- en contactgegevens
Henri Dunantstraat 17 - 1443 GA, Purmerend
0299 414 530
5 (2)
Amsterdam Windmill Tour

Amsterdam Windmill Tour

Zie adres- en contactgegevens
Burgemeester D. Kooimanweg 269 - 1444 BH, Purmerend
Mi viaje a Amsterdam

Mi viaje a Amsterdam

Zie adres- en contactgegevens
Burgemeester D. Kooimanweg 495 - 1444 BN, Purmerend
06 84102448
3.9 (88)
Prettig Reizen

Prettig Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Waterlandlaan 81 - 1441 RS, Purmerend
0299 417 133
Globe Reisbureau

Globe Reisbureau

Zie adres- en contactgegevens
Van Burgplein 24-25 - 1447 KR, Purmerend
4.8 (4)
D-reizen Purmerend Meerland

D-reizen Purmerend Meerland

Zie adres- en contactgegevens
Van Burgplein 24-25 - 1447 KR, Purmerend
0299 469 060
4.5 (4)
D-reizen Purmerend Eggert

D-reizen Purmerend Eggert

Zie adres- en contactgegevens
Willem Eggertstraat 119 - 1441 CH, Purmerend
0299 700 002
3.9 (48)
TUI Purmerend Kaasmarkt

TUI Purmerend Kaasmarkt

Zie adres- en contactgegevens
Kaasmarkt 1A - 1441 BG, Purmerend
0299 411 411
3.8 (4)
Athens City Tours

Athens City Tours

Zie adres- en contactgegevens
Tramplein 8A - 1441 GP, Purmerend
0299 411 111
1 (1)
London City Tours

London City Tours

Zie adres- en contactgegevens
Tramplein 8A - 1441 GP, Purmerend
0800 007 5385

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt