Sun Express

Beechavenue 104, 1119 PP, Haarlemmermeer
Beechavenue 104
1119 PP, Haarlemmermeer
+31208110777

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-17h
  • Dinsdag: 9h-17h
  • Woensdag: 9h-17h
  • Donderdag: 9h-17h
  • Vrijdag: 9h-17h
  • Zaterdag: (closed)
Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Sun Express: Meningen

2.2/5 (71 Meningen)
Khamzat Asukhanov 2 weeks ago

Negatieve ervaring: Hello everyone, I strongly advise against flying with SunExpress. They have no compassion for their passengers. Our flight was delayed for more than 3 hours and all we received was a small cookie and half a glass of something to drink. The funny part is that when we finally arrived, we had to wait 3 days for our baggage. I’ve sent them more than 20 emails and they still refuse to give me any form of compensation. On top of that, I had suffered second-degree sunburn, which made the whole situation even more difficult. First time and definitely the last time flying with SunExpress.

Farid El Hadchity 1 month ago

Negatieve ervaring: If you want a surprise and lose your holiday, then choose this “company” let’s call it like that

Davy 1 month ago

Positieve ervaring: Klantenservice word je redelijk geholpen, maar de website is niet van deze tijd… inchecken… kan niet op een mobiele telefoon, via de app ging het goed. Maar je moet zelf achter dingen aan…

A C 6 months ago

Negatieve ervaring: Kesinlikle kimseye tafsiye etmiyorum gercekten berbat bir sirket, ulasmak mumkun degil ulasdiginizdada kimse yetkili degil rezalet bir kuruluss

Dj Zwolle 11 months ago

Positieve ervaring: Helaas jammer dat alles in engels en Duits gaat dit is soms moeilijk te communiceren. Vliegreis is wel goed te doen

Legend 11 months ago

Negatieve ervaring: Heel slecht service.

ELFEN PRINZESSIN 11 months ago

Negatieve ervaring: Miserabeler Kundendienst - Koffer ist nicht angekommen. Keine Hilfe seitens der Fluggesellschaft. Nummern sind dauernd belegt. WhatsApp Chatfubktiongibt nur automatische Antworten. Handynummer Türkei ist keine Hilfe. Website verweist auf eine Trackingseite, dort kommt die Meldung, dass die Fluggesellschaft nicht registriert ist. Es ist einfach nur ärgerlich und definitiv nicht akzeptabel. Ein Erste Hilfe Kit wird erklärt, die Mitarbeiter wissen aber davon nichts.

Boz BOZZY 11 months ago

Negatieve ervaring: Geboekt door systeemfout zogenaamd geld afgeschreven maar geen ticket wat een drama maatschappij!

ZwaanAfghan 1 year ago

Negatieve ervaring: Terrible customer service. I called them to ask a simple question about booking a seat for toddler. After failing to know the answer, she silenced her headset so I won’t hear anything. It is okay to not have answer to every question; at least she could have said let me ask or sorry I don’t know either.

Aydin Koç 1 year ago

Negatieve ervaring: Communicatie zeer slecht ik kan niemand bereiken ik heb extra betaald voor mijn stoel heb de stoel niet gekregen nooit meer vliegen met deze maatschappij

shaleesa wishal 1 year ago

Negatieve ervaring: Onbeschoft en onvriendelijk.

Ka Coskun 1 year ago

Negatieve ervaring: Precies wat ozkan aangeeft bij mij ook gebeurd, ik ben de pineut geen ticket terug tegen die tijd dat mijn geld terug is zijn de tickets niet te betalen SHAME ON YOU SUN EXPRESS

Zehra Simsek 1 year ago

Negatieve ervaring: 8 temmuz pazartesi sun exspress bilet aldim ideal den fakat aldigima dair ne bilet var ne de ismimiz geciyor aradagimda sadece kredi kartiyla oldugunu soyluyorlar kredi kartim yok ideal le alinmiyorsa neden koyuyorsunuz sitenize ozaman paramin ne zaman yatacagida belli degil magdur oldum.

Volkan Toprak (Clandelpips) 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte service , website boeken levert probleem op. Geld wordt geblokkeerd en je ticket wordt niet geconfirmeerd. Overkomt me al de tweede keer. Vlieg met een ander airline ! Maar niet met hun

Manita Knies 1 year ago

Fantastische ervaring: Good

Serkan Kilic 1 year ago

Fantastische ervaring: Mukemmel otesi diyorum

Kahraman Ali 1 year ago

Negatieve ervaring: Oplichters allemaal. Opsluiten. Ik wil mijne geld terug . Of ga ik naar rechter. Idioten.

Martijn Van Den Eng 1 year ago

Fantastische ervaring: Duidelijke site,top ga zo door

ozkan akar 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een hosselaars heb een ticket betaald van 500 euro en heb geen bevestiging gekregen,na een telefoonisch contact werd gezegd dat het een systeem fout was maar u geld gaan we over 5 dagen terug storten heb daarna weer geboekt weer het zelfde verhaal ze weten je geld wel afteboekken maar maar de ticket komt maar niet in de mail,ik vraag me af als zij het bij 1000enden mensen de geld zomaar afboeken en zondermijn toestemmin de geld gebruiken word er miljoenen geld geberuikt en niemand krijgt de bevestiging ,en ze komen met een simpelle argumment van door systeem fout wat een maatschapij zeg heb nog 1000euro tegoed van hun onder tussen word de ticket ook duurder ende telefoongesprekken wat ik betaal nouw nouw nouw wat een betrouwbaar maatschapij!!!!!

Rini Traets 1 year ago

Positieve ervaring: Het is mijn favoriete maatschappij, maar communicatie verloopt ondanks aardige medewerkers erg stroef. Toegankelijkheid is voor vaste klanten op internet al maanden slecht.

Elfish 360 1 year ago

Negatieve ervaring: als turken en duitsers samen gaan werken krijg je dit .luie mensen . kabine personeel so slecht lijkt wel als of ze met elkaar bezig zijn achter het gordijn . zielig voor de personeel

Jan Kooijman 1 year ago

Negatieve ervaring: Telefoon word niet opgenomen

Kyra Burns 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie en samenwerking met de Turkse en Nederlandse vestiging. Heeft ons 270 euro administratiekosten opgeleverd omdat de verkeerde informatie werd verstrekt

Ramazan 1 year ago

Negatieve ervaring: Ze hebben ons niet in vliegtuig gelaten

Ali Saratli 2 years ago

Negatieve ervaring: Slecht bereikbaar.

Ha Ka 2 years ago

Negatieve ervaring: If it was possible, i would give 0 stars. No service at all!!

Yousef Lazkani 2 years ago

Negatieve ervaring: Sooo bad ,no boady there &the telephon number is fake.

F A 2 years ago

Negatieve ervaring: Dit is letterlijk de slechtste vliegtuigmaatschappij die ik ook ben tegengekomen en waarmee wij, helaas genoodzaakt ermee zijn gevlogen. De medewerkers hebben geen zin gehad en hebben van 75 personen geen bagage ingeladen in het vliegtuig. Bagage is na ruim 7 dagen nog steeds niet afgeleverd en bij het ophalen van de bagage wordt aangegeven dat het systeem eruit ligt en de bagage niet getraceerd kan worden. Wonderbaarlijk om te zien dat ze mensen verplichten om meerdere keren naar het vliegveld te gaan. De telefoons worden niet opgenomen en er is geen enkele vorm van empathie.

Kevin Schroder 2 years ago

Negatieve ervaring: Stoelen geboekt en betaald. Deze waren niet meer beschikbaar waardoor mijn gezin waaronder 3 minderjarige kinderen naast vreemden hebben gezeten. Klantenservice is NIET BEREIKBAAR PER TELEFOON OF MAIL! Kansloos verhaal, NIET BOEKEN!

Erol Kasirga 2 years ago

Fantastische ervaring: Good company!

Merel Hellemons 2 years ago

Negatieve ervaring: Ticket geboekt en betaald Geen bevestiging - NIET bereikbaar Alle nummers geprobeerd, geen gehoord NIET BOEKEN

Sdkt 2 years ago

Negatieve ervaring: Betaling gedaan maar geen bevestiging van de reservering en geen ticket!!! GEEN bereikbaarhreid, louche praktijken!!

Antonie van Woerdekom 2 years ago

Fantastische ervaring: Prachtig oud gebouw dat netjes is gerestaureerd. We hebben hier prima gegeten, mede dankzij de vriendelijke bediening.

Mrs. Ayla 2 years ago

Fantastische ervaring: Immer wieder gerne

Mila Haider 2 years ago

Positieve ervaring: Ik ben heel tevreden over de service. Ik vind het fijn om met Sunexpress te vliegen.

Hakan Aydin 2 years ago

Positieve ervaring: Geen Nederlands sprekende telefonisch hulplijn. Als je je vlucht wilt verzetten naar een andere datum moet je veel bij betalen, zoveel als een nieuwe vlucht.

omar THEBEST 3 years ago

Negatieve ervaring: After 25 days they called us to come and take our bag. On WhatsApp they send a link and the link is not working!

metin tetik 3 years ago

Negatieve ervaring: Bu şirkete 1 yıldız bile çok, mecburiyetten verdim. Bilete internette yanlışlıkla kızlık soyismini yazdık, bunu evli olduğu eşinin soyismine değiştiremedik. Neymiş, kanunen yasakmış, yasal olarak suç sayılıyormuş.

F.M. Sergen 3 years ago

Negatieve ervaring: Eerste keer gevlogen met Sunexpress. Slechte ervaring. Airco werd gewoon uitgezet met 29 graden buiten. Zeer benauwd werd het in het vliegtuig. Stoelen waren redelijk.

Jumana Lbabidi 3 years ago

Negatieve ervaring: Very bad company, my flight was today, my luggage arrived wrecked

B. KPLN 3 years ago

Positieve ervaring: Personeel is goed. De vliegtuigen kunnen beter. Sunexpress zet mini vliegtuigen in voor Izmir. De vlicjttijden naar izmir zijn waardeloos. Wanneer ze grotere vliegtuigen en betere vliegtijden inzetten wordt t vliegen met Sunexpress veel beter. Op deze manier is het niet leuk en is het vpiegen va istanbul zeker een aanrader

Joyce G Ramautar 3 years ago

Positieve ervaring: Helaas een wat slechte verbinding. De dame sprak Engels , het was begrijpelijk voor mij. Antwoord op mijn vraag gehad. Fijn dat ze reminder sturen zodat je enigszins op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen.

Christel Bijsterbosch 3 years ago

Positieve ervaring: Voor het eerst gevlogen met Sunexpress. Vlucht was prima, echter het online inchecken ging lastig. Voor de terugvlucht kon je de stoelen reserveren, betaling was alleen mogelijk via een creditcard. Wanneer je iemand wilt spreken telefonisch of via WhatsApp kan het alleen in het Engels.

mrsbakucity 3 years ago

Fantastische ervaring: İk ben helemaal tevreden van Sun Express. Vriendelijk medewerkers, heel goede sfeer, snel oplossing alle vragen. Bedankt jullie, mijn favoriete company.

Mister James Carter 3 years ago

Fantastische ervaring: Direct hulp aangeboden & perfecte service

Vitalii Prymachenko 3 years ago

Negatieve ervaring: Постараюсь больше не пользоваться. Очень все плохо.

Enes Celik 3 years ago

Negatieve ervaring: Do not work with a bad company for cheap tickets. they do not protect your belongings and vital values. Your money is wasted. My brother's suitcase and valuables were lost. their answer is a blank piece of paper. Do not give your money to such empty companies.

melih suna 3 years ago

Negatieve ervaring: 2 saat oldu hala check in kuyrugundayiz, kac ucus var kac bilet satildi biliyorsunuz ona ragmen 3 tane personel koyuyorsunuz yuzlerce insan saatlerce bekliyor. Ben sizin yapacaginiz isin icine bakayim. Rezilliksiniz. Akliniz varsa ucmayin bu ucan dolmusla

yasin kerimoglu 3 years ago

Fantastische ervaring: Ben hep bu firma ile ucuyorum

A. C. Arkin 3 years ago

Positieve ervaring: Kaliteli uçuş yaptık,servisleri güzel, rahat ettik.

Arnolda De Rooij 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik vlieg regelmatig met sunexpress.nu met een minder invalide vriendin.zo behulpzaam ze waren.petje af.

AsikYoldas 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne vliegtuig maatschappij. Als je extra's erbij neemt heb je alles wat een hoger segment tickets ook hebben.

MAE 4 years ago

Negatieve ervaring: My flights delayed 2 times due to technical issues and the management lied to manage the crisis. 8 hrs of delay and horrible crisis management. The first technical issue happened while flying from Izmir to Amsterdam and the plane turned back in the middle of the flight because the radar was broken.Currently I am having second one in Amsterdam to Izmir flight. Simply the lowest level and quality of service. Never ever use this airline it is failing big time! I would score zero if it would be possible.

Mustafa Karci 4 years ago

Negatieve ervaring: Helaas wordt het ticket die is geboekt en wegens een valide covid verklaring, een maximale corona-voucher gegeven van 3 maanden. Terwijl het ACM een redelijke geldigheidsduur van 12 maanden hanteert. Unfortunately Sunexpress doesn't seems to be bothers by any regulations ACM has for corona-voucher. Normally ACM would expect a expire date of 12 month while SunExpress have a usage of 3 months

Tetyana Kozak 4 years ago

Negatieve ervaring: Was anyone able to use their open ticket with SunExpress?? I tried two times after each of them no one called me to confirm the payment and the next day ‘the system has deleted my request as it wasn’t completed on time’. The third time I tried to make a booking again, they said they cannot tell when the phone call should happen which wasn’t good enough answer for me as I wanted to fly the next day. At first I thought it was just very bad internal processes but actually This seems like a nice scheme to deprive people from the ability to use their money tied in an open ticket. Smells like a breach of contract, SunExpress.

Erol Sahin 4 years ago

Fantastische ervaring: Super

saygin suzen 4 years ago

Negatieve ervaring: Having purchased my ticket through a preferred agency of Sun express, i've been told that I have to cancel my flight via the agency (as I had the right for a refund). When I contacted the agency, they told me that al cancellations should be first approved by the airline and then they can refund (this I have with written proof in an email). Then I contacted the airlines again but they kept on referring me back to the agency which doesn't even take phone calls due to high volume of requests. Then, the customer service of the airlines told me that they would handle my request within the 48 hours to the departure time and they would cal me back. Of course no one called me back. Eventually, I called them 3 times more and in each case they told me I can only cancel the ticket via the agency. Eventually, my 620 EURs is gone as there is no communication from the agency and no one helped me from the airlines tough they confirmed they would. Never fly with them unless you are desperate to do so...

Daniela lezeu 4 years ago

Negatieve ervaring: Today I arrived from US connecting to Antalya through Amsterdam,. As US citizen with ordinary passport you get the visa on arrival . I was denied boarding without the visa, they took my luggage off the plane right before departure. In the meantime I got an express Turkish visa and it was in Processing status and they still says they need the PDF.the staff was extremely rude and said this is what they need from IS citizens , so they already have the visa. Flight was from Newark to Amsterdam to Antalya, October 2nd. I needed up having to spend all day in the airport tracking my luggage, buying another flight through the US company and ensure the luggage can be transferred. The Transit support from the Amsterdam airport confirmed that no visa was required. Once again, the experience of Sun Express service and employees was below deplorable. I will pursue further action on this because this is unacceptable, considering the country you depart from doesn’t ask, so you find yourself stranded in transit by rules that they simply make up . Once again, I am still sitting in the Amsterdam airport waiting for my next 2 stops flight to Antalya... thanks to incompetence of Sun Express. If o could give half a star that would be too much .

VW tsrik 5 years ago

Negatieve ervaring: 8 kg handbagage zonder dat wij weten naar 4 kg geen mail dat handbagage naar 4 kg mag menemen en moesten wij 150 euro moet betalen met ze 4

Bas van der Krogt 5 years ago

Negatieve ervaring: Slechte service. Via whatsapp geregeld dat het account geactiveerd zou worden. Dat was niet het geval. Een week lang geprobeerd contact te krijgen maar er gebeurde niets. Uiteindelijk een reactie dat ze niet konden helpen omdat het systeem plat lag. Tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Trap er niet in. Zij hadden een vlucht uit Turkije op de dag dat er geen andere vlucht op Amsterdam was maar ik boek nooit meer bij ze.

B. Van Dijk 5 years ago

Negatieve ervaring: wij zijn tevreden met de sunexpress zelf maar niet van de station manager MUSTAFA ,hij veranderde onze stoelnummers zonder dat wij het weten. we willen deze persoon niet meer in amsterdam.

DARK V1SON 5 years ago

Negatieve ervaring: Zoals hieronder meerdere malen beschreven: betaald meer GEEN tickets. Heb gebeld. Ze hebben gezegd dat het vrij vaak misgaat met ideal en dat ze het terug zouden betalen. Ik wacht het nog even af....

sabrina ganesh 5 years ago

Negatieve ervaring: Stelletje dieven! Ze spreken niet eens fatsoenlijk Nederlands of Engels!!! Kijk uit nooit boeken via deze website.

Suleyman Ates 6 years ago

Fantastische ervaring: Netjes geholpen

Gurkan Navruz 6 years ago

Negatieve ervaring: . Nerden başlasam bilemedim..

Yousri B 6 years ago

Negatieve ervaring: Vlucht van 6-8-19 om 19:50 vertraagd naar 21:25 uur.. kreeg om 14:00 uur al een melding via de schiphol app over de verstaging. Verklaring van piloot: vlucht had vertraging richting Duitsland, maar ja zowat elke vlucht om 19:50 van Sun express is vertraagd. Vlucht van 15-8-19 kwam netjes aan op Schiphol, voordeur ging niet open en iedereen moest via de achterkant eruit. Binnen 10 minuten een trapwagen neergezet maar het heeft totaal 50 minuten geduurd voordat er linten en medewerkers ter plaatse waren om iedereen te begeleiden... Totaal geen info vanuit de piloten over de situatie.

Erwin 6 years ago

Negatieve ervaring: Krappe zitplaatsen in vliegtuig

Leon Van De Voort 6 years ago

Negatieve ervaring: Omdat het een betaal nr en ook nog niet of nauwelijks bereikbaar kreeg na tig minuten wachten nog niemand aan de telefoon en is ook nog geen Nederlands en moet er nog voor betalen ook

Dilaver Galeli 6 years ago

Fantastische ervaring: Gezel

Onur Korkmaz 6 years ago

Fantastische ervaring: Telefonisch heel goed geholpen!!

Atakan Ahmadi 6 years ago

Negatieve ervaring: Mijn vlucht hoorde om 19:50 en het is vertraagd naar 22:15 hoop dat ik straks wel kan vertrekken wacht nu al 2 1/2 uur op mijn vlucht en we krijgen geen eens wat als goedmakker vraag me af of ze wel klantvriendelijk zijn maar ik weet zekker dat ik nooit meer met sunexpress ga maar ben door corendon er helaas naartoe gestuurd Jammer dat ik niet minder dan 0 sterrem kan geven anders was het een -5 Vrij slecht geen roode cent waard

Laat uw mening over Sun Express:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Sun Express verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

Munckhof Business Travel Schiphol
Munckhof Business Travel Schiphol

Munckhof Business Travel Schiphol

Zie adres- en contactgegevens
Beechavenue 42 - 1119 PV, Haarlemmermeer
+31207073242
4 (1)
Travelplanet

Travelplanet

Zie adres- en contactgegevens
Beechavenue 101 - 1119 RB, Haarlemmermeer
020 201 1230
5 (2)
Net Travel Associates B.V.
Net Travel Associates B.V.

Net Travel Associates B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
+31889999747
Dutch Travel Services B.V.

Dutch Travel Services B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
088 999 9757
5 (2)
Vuelandia

Vuelandia

Zie adres- en contactgegevens
Kruisweg 478 - 2132 LA, Hoofddorp
0900 4400000
4.8 (5)
Park Sleep Fly Schiphol Airport
Park Sleep Fly Schiphol Airport

Park Sleep Fly Schiphol Airport

Zie adres- en contactgegevens
Oosteinderweg 243 - 1432 AT, Aalsmeer
[email protected]?subject=SleepParkFly.nl
+31297388100
4.9 (35)
Polyplan Reizen

Polyplan Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Aalsmeerderdijk 66 - 1438 AT, Amstelveen
020 657 5657
world wide tickets

world wide tickets

Zie adres- en contactgegevens
Evert van de Beekstraat - 1118 CP, Haarlemmermeer
+31638332706
e-Business Travel Schiphol

e-Business Travel Schiphol

Zie adres- en contactgegevens
Evert van de Beekstraat 1-20 - 1118 CL, Haarlemmermeer
+31850210311
5 (1)
ams24 B.V.
ams24 B.V.

ams24 B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Taurusavenue 29B - 2132 LR, Hoofddorp
+31237990025
5 (2)
A. Stevens-Ruhe thodn Personal Touch Travel

A. Stevens-Ruhe thodn Personal Touch Travel

Zie adres- en contactgegevens
Aalsmeerderweg 252 - 1432 CW, Aalsmeer
06 10835902
4.2 (6)
Schiphol Travel Group B.V.

Schiphol Travel Group B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Schiphol Boulevard 235 - 1118 BH, Haarlemmermeer
020 405 5275

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt