
Vacansoleil Camping Holidays

Informatie over Vacansoleil Camping Holidays
Openingstijden
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Vacansoleil Camping Holidays:
Vacansoleil Camping Holidays biedt vakanties op verschillende campings in Europa, en de ervaringen van klanten variëren sterk. Veel gasten hebben genoten van hun verblijf, met name de gezellige en schone accommodaties, en de aanwezigheid van vriendelijke en behulpzame medewerkers. Klanten prijzen de mooie campings en vaak unieke locaties waar ze een onvergetelijke vakantie hebben beleefd.
Echter, er zijn ook talrijke klachten over de service en de kwaliteit van de accommodaties. Enkele klanten hebben gemeld dat ze teleurgesteld waren over de conditie van de stacaravans en de hygiëne. Veel hebben ook gemeld dat de klantenservice moeilijk bereikbaar is en problemen vaak niet adequaat worden opgelost. Verlaagde klanttevredenheid is eveneens opgemerkt door wijzigings- en annuleringstoeslagen, waardoor de kosten flink kunnen oplopen. Het is ook een veelvoorkomend probleem dat geboekte diensten of accommodatie niet altijd voldoen aan de beschrijvingen die op de website worden gegeven.
Positieve punten:
- Mooie locaties en campings met goede voorzieningen.
- Vriendelijk en behulpzaam personeel op locatie.
- Er zijn enkele uitzonderlijke ervaringen waar de organisatie heeft gepresteerd om problemen op te lossen en gasten een prettige vakantie te bieden.
Negatieve punten:
- Slechte communicatie en bereikbaarheid van de klantenservice.
- Problemen met de kwaliteit van de accommodaties en de hygiëne.
- Verlies van klantenvertrouwen door onvoldoende reactie op klachten en zorgen.
Met deze gemengde ervaringen, is het raadzaam voor nieuwe gasten om goed onderzoek te doen voordat ze boeken.
Vacansoleil Camping Holidays: Meningen
Negatieve ervaring: 1 ster is nog te veel. Rewiew werd eerder niet geplaatst maar toch nieuwe poging aangezien de zomervakantie echt een vervelende bijsmaak had. Vacan Soleil heeft niet de moeite genomen contact met ons op te nemen na onze melding, dan maar openbaar en meteen andere waarschuwen. We hadden een stacaravan op camping belvedere in Kroatië. Uitzicht adembenemend? Nee, de achterkant van een andere stacaravan met auto en matrassen. Verschrikkelijke airco, vooral van de buren. Alsof we opstegen met een vliegtuig. We zijn op de grond in de woonkamer gaan slapen… Lekker zwembad met bedjes? Ja, maar wel tegen betaling van 30 kuna. En dat voor ruim 200 euro per nacht. Eens en nooit meer.
Fantastische ervaring: Ik hoor net dat vacansoleil tegen een faillissement aantikr. Serieus ik schrik me kapot. Meer dan 30 jaar van jullie accomodaties genoten. Mijn kinderen zijn er groot mee geworden. Nu ik net op bezoek ga bij ons 1e pas geboren kleinkind doet dit ons Serieus pijn...Kroatië, Italië en frankrijk zullen nooit meer het zelfde zijn. La sirene, la reserve, union lido en belvedere zullen we nooit vergeten. Het gaat jullie goed en we blijven hopen ooit nog eens gebruik van jullie service te mogen maken. M
Negatieve ervaring: Hele slechte ervaring, voor mij nooit meer met vacansoleil. Vroeger gingen wij hier altijd mee, en altijd tevreden. Nu waren de stacaravans vervallen, vuil en vol met mieren. De dag dat we aankwamen heb ik eerst alles schoon moeten maken. De veranda was kapot incl. het trapje. Het bijgeboekte babybedje stond niet klaar, en was kapot. Was niemand van vacansoleil aanwezig op de camping, en dan moest je maar bellen. Maar aan de telefoon werd je hele tijd doorgestuurd en uiteindelijk niet geholpen. Als je dan meld dat je nog steeds geen oplossing hebt gehad krijg je geen reactie.
Negatieve ervaring: Mensen pasop! Heb je een probleem Vacansoleil laat je stikken. En geld ben je kwijt! En reken maar niet op enige medewerking. Nee, klacht word vergeten. En krijgt vervolgens te horen het word afgewezen. En owja de zaak is gesloten. Want je hebt geen bewijs. Is daar naar gevraagd? Nee. Wou de medewerker op de camping helpen? Nee. Hebben wij een klachtenformulier gekregen? Nee. Werd ons probleem serieus opgepakt? Nee. Resultaat: Verpeste vakantie 26 uur in de auto voor niks met 3 kinderen. Geld kwijt. €766,- + tol + hotelovernachting + benzine Totaal ca € 1000,- Geen alternatief geboden. Welke bewijzen willen ze hebben, de telefoongeschiedenis van hoevaak en hoelang ik de beste man in kwestie wou bereiken? Heb ik. Whatsapp geschiedenis waar duidelijk kenbaar is wat er speelt. En wat voor inspanning hij heeft geleverd? Heb ik. Bankafschrift van betaalde toeristenbelasting? Heb ik. Ben ik de enige die klachten had over de verdraaid misleidende camping? Nee. Er zijn voorbeelden genoeg aan te dragen. Enz enz enz.... Kortom weet waaraan je begint met een bedrijf als vacansoleil! Boeken en betalen prima! Heb je problemen? Krijg je een dikke middelvinger. Owja denk aub 10x na voordat je naar Camping Les 3 lacs du soleil in Trept gaat!!!
Fantastische ervaring: Geweldige zomervakantie (3 t/m 15 Augustus) gevierd in Spanje op Camping Castell Montgri!! Tent Navajo was helemaal dik in orde. En alle credits voor de enthousiaste medewerkers daar van Vacansoleil. Super geïnteresseerd, behulpzaam, vriendelijk en meedenkend! Bedankt en wij komen zeker volgend jaar terug.
Beste Charon, Wat leuk om te horen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. We zullen de complimenten doorgeven aan onze medewerkers op de camping. Een hele fijne dag gewenst en hopelijk dan tot volgend jaar op een van onze campings! - Eline
Negatieve ervaring: Ik raad het na onze laatste ervaring iedereen af! Heel erg teleurgesteld in onze laatste vakantie van Vacansoleil. We hadden een accommodatie in zeer slechte staat en slechte hygiëne. De service was heel ver te zoeken en zeker niet klantvriendelijk. De hosten ter plaatse konden ons niet verder helpen behalve zeggen dat we het eindschoonmaak bedrag terug zouden krijgen, waar je uiteraard niks meer over hoort en achteraf heel vervelend contact gehad met Jasmine van de aftersale afdeling. Uiteraard laten wij het hier niet bij zitten, maar willen graag via deze weg mensen waarschuwen. Wij zaten op camping Therme catez, Slovenië. Bijgevoegd enkele foto’s van hoe wij de accomodatie aantroffen. Wij konden bij aankomst eerst flink poetsen en moesten ook nog enkele uren wachten op ons beddengoed omdat dat nog niet klaar was.
Negatieve ervaring: De service van vacansolei is nog minder als n ster waard tot 3x toe iets bij hun geboekt stacaravan in spanje waardeloos in tussentijd eurocamp gedaan dat is super geregeld komt niks te kort gewoon een goede service helaas dit jaar toch weer vacansolei geprobeerd maar nogmaals waardeloos hier op camping la torre del sol dus het is geld weer in het putje gegooid krijgen geen cent terug dus we zijn er weer in getrapt k&t vacansolei brand maar n eind af
Beste Jochem, Wat jammer om te horen dat de camping niet naar wens was. Mijn collega's van de klantenservice kijken graag met je mee als de vakantie niet naar wens was.
Negatieve ervaring: Stacaravan “Hawaï” geboekt bij vacansoleil op de camping Boschetto di Piemma in Italië. - er staat niet duidelijk vermeld dat je geen bank en tafel hebt; - er staat niet dat je een gedeelde caravan hebt(lees 1 grote stacaravan die in 2 is gedeeld); - er staat niet dat je de veranda moet delen. Er staat een plattegrond in de advertentie waarop duidelijk te zien is dat er een keuken en een zitgedeelte(bank en tafel) bij zit(onder de plattegrond staat wel ‘standaard afbleeding’). Stukje verder in de informatie eronder staat dat er geen keuken in zit. Wat blijkt nou, er staan alleen 3 bedden in(alleen deze bedden staan op de foto’s). De klantenservice zegt letterlijk: “je krijgt wat je te zien krijgt op de foto’s”. Maar ze zetten wel een plattegrond erbij waarop te zien is dat er een keuken, bank en tafel in zit. De keuken staat nog vermeld bij de info maar het overige niet. Zet dan GEEN of een JUISTE plattegrond erbij. De klantenservice vermeldt dat het niet mogelijk is om iets anders te boeken omdat dit gezien wordt als annulering, ook al ben je bereid om eventuele omboekingskosten te betalen voor iets anders. Je krijgt dan 40% maar terug.
Beste Joey, Wat jammer om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan met betrekking tot de indeling van de accommodatie. Mijn collega's van de klantenservice kijken graag met je mee wat er nog mogelijk is! We nemen je feedback betreft de plattegrond mee.
Negatieve ervaring: Afgelopen weken op camping Sandaya Riviera d’azur in Frejus verbleven via de organisatie Vacansoleil Helaas hebben wij niet de plek gekregen zoals geboekt met een wateraansluiting. Daarnaast was het sanitaire gebouw erg slecht, absoluut geen 5 sterren waard. Zo waren elke keer de roosters van de toiletten en douches niet aanwezig of los wat gevaarlijke situaties opleverde. Ook werd er niet schoongemaakt hooguit werd alles nat gemaakt (en daarna niet meer gedroogd). De zone waarin wij verbleven had 90 staanplaatsen, hiervoor waren 11 douches beschikbaar en 8 toiletten. Kortom veel te weinig, daarnaast was vaak het toiletpapier op en stond je met douchen in water van anderen i.v.m. het slechte rioolsysteem. Om nog maar niet te bespreken over het recreatieteam van de buurcamping. Deze ging op sommige avonden door tot 2 uur/half 3 en dan niet op een normaal niveau maar de caravans trilden op de camping van de bassen. Mocht je in de rij komen die grenst aan de buurcamping dan kan je beter een verplaatsing aanvragen. Wat betreft het eigen recreatieteam. In het zwembad is het personeel niet vriendelijk, haalt bedjes leeg van de mensen die aan het zwemmen zijn. Wellicht is het een idee meer bedjes te plaatsen, deze zijn er erg weinig te vinden. Daarnaast staat de muziek erg hard. Bovenstaande is onze ervaring, tijdens gesprekken op de camping met andere Nederlanders en Belgen kwamen wij erachter dat dit een gedeelde mening bleek te zijn. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Beste Anton en Jennifer, Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Heb je contact met onze klantenservice medewerkers om samen te kijken naar een mogelijke oplossing? De medewerkers staan elke werkdag voor jullie klaar! ^Eva
Negatieve ervaring: Ook hier na een reis van 14 uur problemen met het gereserveerde bedlinnen. Gelukkig optijd op de camping want we werden zelf naar de supermarkt gestuurd. Deze had net genoeg liggen voor ons. We konden de bonnetjes declareren en na 3.5 week en meerdere telefoontjes hebben ze dit uitbetaald. Dat je reserveert voor bedlinnen en de reserveringskosten ook terug wilt omdat je iets betaald hebt wat je niet hebt gekregen kan ze niks schelen. Verder zijn er foto's gepost van huisjes welke van de camping zijn. Voor vacansoleil is dit een bijproduct en staan de huisjes dicht op elkaar met geen enkele privacy.
Beste Gert Jan, bedankt voor het delen van je ervaringen. Vervelend om te lezen dat jullie vakantie niet naar wens is geweest. Heb je contact gehad met onze collega's van de klantenservice om je ervaringen te bespreken? Mocht je dit nog wensen, staan de collega's voor je klaar! www.vacansoleil.nl/over-vacansoleil/contact/ ^Sanne
Negatieve ervaring: Na in Frankrijk gemeld dat onze gehuurde en betaalde tent lek is en we op onze vakantie ( wat wel werken leek ) gemeld aan de receptie van het kastje naar de muur . Maar met Eindhoven gebeld want dat was ons thuis contact persoon!! Vervelend we bellen u terug ... Nou zit nu nog te wachten ! Na dat alles zeik nat was en er gewoon niets aan de lekke tent gedaan werd ! En nog maar te zwijgen over de smerige accommodatie! Maar blijkbaar werkt het bij Vacansoleil zo dat er toch wel mensen komen dus die paar die iets hebben word in gecalculeerd! Bedankt namens mijn gezin en de die we meteen betaald hebben
Beste Andre, Wat vervelend dat jullie vakantie niet verlopen is zoals je mag verwachten! Je geeft aan dat je nog aan het wachten bent op contact met de klantenservice. De collega's staan voor je klaar om jullie ervaringen te bespreken. Vind je het fijn om in contact te komen met de klantenservice? www.vacansoleil.nl/over-vacansoleil/contact/ Via deze website is het mogelijk om een contactformulier in te vullen, via de chatfunctie op de website is het ook mogelijk om bij beschikbaarheid doorverbonden te worden met een collega van de klantenservice. ^Sanne
Negatieve ervaring: Nog niks gehoord van Vacansoleil over de slechte ervaring op camping Club Marisol Siblu over het slechte, slechte sanitairgebouw. En waterpunten en sanitairgebouwen die afgesloten waren en een tent die op een riool stond. Die mensen hebben een goede vakantie gehad, niet dus!!; Wat ik heb ontdekt
Hoi Marcel, Wij komen heel graag in contact met je over jullie ervaringen m.b.t. het sanitair op camping Club Marisol. Zou je je ervaringen met de klantenservice willen delen, zodat er samen gekeken kan worden naar een passende oplossing? www.vacansoleil.nl/over-vacansoleil/contact/ ^Sanne
Negatieve ervaring: Na een rit van 14 uur met een baby en peuter kregen wij te horen dat onze bestelde beddengoed + handdoeken niet leverbaar zijn. Deze moesten wij zelf maar aanschaffen en het bonnetje declareren. Dit kon bij dichtsbijzijnste Ikea wel, wat 2 uur rijden was van de camping. Verder beschimmelde gordijnen + hoofdkussen. Tevens hadden wij betaald om naast of dichtbij onze vrienden te kunnen staan ook hierin heeft Vacansoleil gefaald… na gebeld te hebben, kunnen ze mij nergens mee helpen en moet ik het zelf maar oplossen
Beste Maxime, Wat vervelend dat jullie onderweg/ter plaatse hebben vernomen dat de geboekte service niet leverbaar is geweest! Sta je al in contact met de collega's van de klantenservice om naar een passende oplossing te kijken? www.vacansoleil.nl/klantenservice/ ^Sanne
Negatieve ervaring: Heel jammer dat je een dure vakantie boekt bij Vacansoleil maar bijna alle tenten zijn lek ritsen die kapot zijn tenten zien er niet uit en zijn zwaar aan vervanging toe tot nu toe elke persoon die we hier spreken op de camping zijn uit hun tent gespoeld en als je belt met hun krijg je te horen O ja dan moet je even bij de camping gaan klagen!!! Nee vacansoleil wij boeken via jullie en niet via de camping dus neem je verantwoording en ga het oplossen!!! Niet afschuiven op de camping zelfs daar krijgen we te horen dat ze nu wel een beetje klaar zijn met jullie! En wss volgend jaar niet meer met jullie in zee gaan erg jammer want het kan zo mooi zijn maar jullie laten het gewoon afweten deze tenten staan wss al 25 jaar en zijn nu echt wel aan vervanging toe maar helaas jullie blijven afschuiven wij gaan het hier ook niet bij laten zitten en gaan dit hoger opzoeken aangezien wij ook van het kastje naar de muur worden gestuurd. Hongarije balatonfured
Beste Dennis, Bedankt voor het delen van jullie ervaringen op camping Füred. De collega's van de klantenservice staan voor al onze gasten klaar, om je verder te helpen. Het klopt dat Vacansoleil met derde campings werkt. Wanneer er onverhoopt ter plaatse iets niet voldoet aan de verwachting die je mag hebben, wordt er gevraagd om dit ter plaatse te melden, zodat de camping direct dit kan verhelpen. Uiteraard kan de klantenservice ook contact opnemen met de receptie, om helpen te bemiddelen in een oplossing van de gehuurde accommodaties. Heeft de camping hun verhuurde accommodaties en je opmerkingen daarover niet kunnen verhelpen, ondanks de meldingen ter plaatse? We komen graag in contact met je om de situatie te bespreken. www.vacansoleil.nl/klantenservice/ ^Sanne
Fantastische ervaring: Super goed geholpen nadat ons verblijf in Slovenië geannuleerd werd vanwege het noodweer.
Beste Carlijn, Bedankt voor je review, wat ontzettend vervelend dat jullie dit jaar een vakantie hadden gepland naar Slovenië en door de overstroming niet door heeft kunnen gaan. Hopelijk hebben jullie een ander plekje kunnen vinden en alsnog kunnen genieten van jullie vakantie! ^Sanne
Fantastische ervaring: Nadat wij ruw uit ons bed werden geschud door het noodweer in Italië werden wij snel door vacansoleil geholpen. Het camping personeel deed vrijwel niks, sterker nog we werden het restaurant uitgestuurd want mevrouw wilde naar huis. Het personeel van vacansoleil daarin tegen heb ik al die tijd zien rondrennen om te checken of iedereen okay was. 1 van de medewerksters ging gelijk opzoek naar veilige onderkomens voor de nacht. Ook op ons schuiladres gelijk opgevangen door vacansoleil, ook die wilde gelijk weten of wij okay waren en ook zij was buitengewoon vriendelijk, tot diep in de nacht is ze in de weer geweest om handdoeken te halen en tentdoeken om de auto’s die al enorme schade hadden toch te beschermen tegen het weer wat nog zou komen. De dag erna konden we helaas niet op het schuil adres blijven en zijn we terug gegaan naar de oorspronkelijke camping. Daar waren inmiddels nog meer hulptroepen vanuit vacansoleil aangekomen die ons allemaal netjes te woord stonden en ons de updates gaven die hun zelf op dat moment hadden. Ze zijn druk opzoek gegaan naar nieuwe verblijfsplaatsen voor alle gedupeerde. Ook het hoofdkantoor nam vrij snel contact met ons op. En ook zij heeft ons heel vriendelijk te woord gestaan en is mee gaan zoeken naar een ander verblijf, ondanks dat dit haar niet lukte heeft ze later contact opgenomen met mij om te checken dat we veilig waren. Op de camping zelf heeft een vacansoleil medewerker mij geholpen met het zo veilig mogelijk maken van mijn auto voor de kleine afstand die ik moest afleggen voor mijn nieuwe verblijf. Hij was heel erg aangedaan van de situatie maar bleef ondanks alles heel erg behulpzaam en vriendelijk naar ons toe. Kan niet anders zeggen dan dat ze buitengewoon goed voor ons hebben gezorgd
Positieve ervaring: De vakantie die wij last minute wilde boeken, liep telkens vast op de website. Telefonisch direct geboekt. Helaas door late reservering niet meer mogenlijk om babypakket en bedlinnen te bestellen, maar geen probleem, we hebben het zelf meegenomen. Heerlijke tent, fijne camping.
Beste Suzanne, Bedankt voor je review! ^Sanne
Negatieve ervaring: Hadden we een linnenpakket, bedlinnen en handdoeken, bijgeboekt zodat we voldoende kleding mee kunnen nemen, krijg ik nu een mail dat het niet op tijd geleverd kan worden. En wil ik daarvoor chatten met een medewerker, is er niemand beschikbaar. Wat een waardeloze organisatie! Annuleren kan ook niet, want nergens is nog plek...
Hoi Marlieke, Wat vervelen dat je kort voor vakantie te horen hebt gekregen, dat de geboekte service niet door kon gaan. Vind je het fijn om hier over in contact te komen met de klantenservice? Zij kijken graag met je mee. https://www.vacansoleil.nl/over-vacansoleil/contact/ ^Sanne
Negatieve ervaring: Ok, Vacansoleil leg eens uit waarom er bij het boeken op de website 8 vakjes bovenaan de accommodatie staan waarvan er 7 inclusief zijn en de 8e ineens apart bijgeboekt moet worden?! Wat overigens geen boekoptie is na het invullen van de boeking en we dus geen bedje en stoel hebben meegenomen....... #snaptuhetnog? #danslaaptuwbabytochopdegrond? Oja en een beetje meedenken of iets mogen declareren dat is geen optie want "mevrouw u heeft het toch niet bijgeboekt?" Wat een slechte klantenservice en bij persoon 1 die we gesproken hebben gaf ze aan ons problemen te snappen. Nadat wij zelf ook oplossingen zijn gaan zoeken omdat wij ook snappen dat dit soort dingen kunnen gebeuren in een hoogseizoen, gesproken met persoon 2. Al het begrip door de gootsteen......wij hebben het niet goed gedaan en wij moeten het maar oplossen. Bah!
Hi Iris, dat is minder leuk om te horen. We hebben ons best gedaan je te woord te staan in het proces. Tijdens het boeken wijden we een aparte pagina aan het mogelijk bijboeken van extra opties zoals kinderbedjes en stoeltjes, deze moet je dan over het hoofd hebben gezien. Gelukkig waren er nog bedjes beschikbaar die de camping jou direct kon huren zodat je baby niet op de grond hoefde te slapen. We begrijpen goed dat dit niet overeenstemde met jouw verwachtingen maar je zou ongeacht of het via ons was of via de camping zelf geld kwijt voor het huren van een babybedje. Als dat vanaf het begin voor jou duidelijk was, dan was dit waarschijnlijk een minder groot probleem. We gaan dit wel meenemen als een klacht en hier nog waar mogelijk tijdens het boeken meer duidelijkheid in scheppen. Groetjes, Conrad
Fantastische ervaring: Vriendelijk geholpen. Doordat ik zelf een fout had gemaakt in mijn boeking, had ik telefonische hulp nodig. Makkelijk te bereiken, vriendelijk en klantgericht geholpen.
Dat horen we graag, erg bedankt voor de vijf sterren, Liza.
Fantastische ervaring: Zorgeloos. Nette tent, alles compleet en in orde. Door last-minute en incourant weekend een scherpe prijs.
Goed om te horen! Bedankt voor de vijf sterren, Vincent!
Negatieve ervaring: Helaas kan ik niet op vakantie ivm gescheurde achillespees. Been in het gips, dus kan met caravan niet op bestemming komen. Ipv verzetten of omboeken naar een stacarevan kan je alleen annuleren bij vacansoleil (32 dagen van tevoren, dus niet op de valstreep). Dus win win voor vacansoleil. Deze vangt mijn geld en verhuurd de plek nogmaals, dus twee keer geld voor één plek. Lose lose voor ons. Geld grotendeels weg en geen vakantie. Klant is koning en klanttevredenheid is voor vacansoleil niet van belang. Alleen het geld. Wij boeken dus nooit meer bij vacansoleil. Erg jammer en gemiste kans Vacansoleil!
Hi Jacques, dat is jammer om te horen. We moeten een percentage van de prijs indekken voor annuleringen (afhankelijk van hoeveel dagen van te voren) om kosten te dekken van gelimiteerde plekken die we voor klanten reserveren. Omdat we maar gelimiteerde plekken hebben zullen we mogelijke verliezen lijden elke keer dat iemand boekt. Als uw stacaravan alsnog geboekt is geworden is dat meer geluk dan win-win omdat meeste mensen niet kort van te voren boeken. Het liefst hadden we natuurlijk jou daar in de stacaravan gehad.
Negatieve ervaring: Communicatie is wel een ding lees ik, mail loopt niet goed. Krijg gewoon geen reactie. Medewerkers op chat zijn niet service gericht ... Ik probeer nu eens een telefoongesprek, wellicht dat dat anders loopt...
Hoi Captain Hooc, dankjewel voor deze feedback. Zo zien wij onze Customer Service natuurlijk niet graag. Ik hoop dat het telefonisch nu wel is gelukt. Groetjes, Lola
Negatieve ervaring: Vanuit het niets wordt een definitieve boeking gewijzigd en moet je 405 euro bij betalen. Dit sturen ze dan om kwart over vijf op vrijdagmiddag wanneer ze dus niet meer bereikbaar zijn. Pure oplichting
Wat vervelend om te lezen. Ik verzoek je contact op te nemen met onze Customer Service via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ We helpen je graag verder. Groetjes, Lola
Negatieve ervaring: Nog niet eens 1 ster waardig. Boek hier niet! Zeer klantonvriendelijk. Valt niet mee te praten, geven hun fouten niet toe waardoor jij een deel van je geld kwijt bent. Maken beloftes die ze niet nakomen. 1x en nooooooiit meer. Wees gewaarschuwd!
Dankjewel voor deze feedback Lisa. Mocht je over de reservering nog in contact willen komen met onze Customer Service kan dat via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ Fijne dag verder. Groetjes, Anne
Negatieve ervaring: Voor ons nooit weer. Een gevaarlijke situatie wordt pas opgelost wanneer het de host schikt met brand tot gevolg. Scheve bedden moeten maar recht gezet worden met een beetje grondzeil? Fijn dat intenties goed zijn maar een oplossing is dit niet. En dat wij geen noodnummer hadden van de host wordt ons verweten terwijl wij nooit een incheck moment met de host hebben gehad. Echt super dat Vacansoleil vervolgens geen standpunt hierin kan innemen omdat zij niet ter plekke waren. En eerlijk, onze host valt weinig te verwijten, hij moest alles in z’n eentje draaien door ook hier de slechte organisatie van Vacansoleil.
Hoi Anouk, dankjewel voor deze feedback. Natuurlijk streven wij naar de beste klanttevredenheid. Daarom komen we desgewenst nogmaals met je in contact. Je kunt contact met ons opnemen via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ Fijne dag verder. Groetjes, Sanne
Negatieve ervaring: nu al slechte ervaring met vacansoleil, en we zijn nog niet eens op vakantie. medewerkers moeten dezelfde informatie delen en niet ineens gaan roepen dat ze dit nooit gezegd hebben. dit was gelijk onze eerste en laatste keer om via deze organisatie te boeken.
Beste Priyanka, dankjewel voor het delen van deze ervaring. Dit is niet hoe wij onze Customer Service zien, daarom komen we graag met je in contact. Desgewenst kun je met ons contact opnemen via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ Fijne dag verder. Groetjes, Anne
Negatieve ervaring: Wat slecht: 14 dagen vakantie geboekt en aanbetaling €300 in november 2022. Schetst onze verbazing, de vakantie wordt eind april 2023 per mail geannuleerd, omdat er geen plek op de camping meer is. Gewoon waardeloos en onfatsoenlijk. Probeer nu nog maar een plek te vinden in het hoogseizoen.
Hoi Tonny, dankjewel voor deze feedback. Indien je hierover nog in contact wil komen met onze Customer Service vraag ik je contact op te nemen met ons via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ Wij helpen graag bij het zoeken naar een geschikt alternatief. Groetjes, Anne
Negatieve ervaring: De verhuuropjecten zijn op de plek waar ik geweest ben ronduit schandalig. Niet zozeer het huisje maar het ramvolle park met om de 80cm een object. Dus geen privé en altijd maar dan ook altijd geluid/geluidsoverlast Informatie vooraf klopte ook totaal niet mbt tot het betalen van de borg etc. Het park was verder prima!
Gelukkig heb je genoten van de camping waarop je bent verbleven. Onze Customer Service collega's assisteren je in de toekomst graag bij het maken van de juiste camping keuze op basis van je wensen. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Bedlinnen en handdoeken besteld bij onze gehuurde caravan. Echter was de kwaliteit daarvan zo ontzettend slecht! De handdoeken waren nieuw met kaartje eraan, leuk maar afdrogen deden ze totaal niet! De hoeslakens en kussenslopen mogen de naam niet eens dragen. Deze waren gemaakt van doorschijnende, super dunne stof. (Zie foto,dit noemen ze een hoeslaken) Na een klacht ingediend te hebben, kreeg ik bijna een week later een reactie terug. Deze pakketten zijn hun nieuwe, duurzame bedlinnen pakketten. Nu hoeft het niet gewassen te worden. Leuk idee, maar een pakket wat bruikbaar is lijkt mij toch de hoogste prioriteit?! Ik krijg geen enkele compensatie, ondanks dat ik andere handdoeken heb moeten regelen via vacanselect. (Heel dankbaar voor hun behulpzaamheid!) Wij boeken nooit meer bij Vacansoleil! Tip: boek geen bedlinnen bij, je hebt er echt helemaal niks aan, en het kost een vermogen!!
Negatieve ervaring: Onmogelijk om normaal te communiceren met ze. Geen telefoonnummer. Geen emailadres. Mij zien ze hier niet meer.... Centerparcs is de service 100 maal beter.
Hoi Berry, via onze virtuele reisadviseur kun je met al je vragen terecht. Dit kan via https://www.vacansoleil.nl/klantenservice/ Wanneer het nodig is je door te verbinden met een van onze live Customer Service medewerkers wordt je doorverbonden of wordt het telefoonnummer aan je doorgegeven. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Slechte ervaring. Vakantiehuisje geboekt. Blijkt na 2 maanden dit huisje niet beschikbaar te zijn. We kunnen wel 1 dag eerder erin en een dag eerder vertrekken tegen een 3 keer zo hoge prijs!!! Blijkt de prijs waarvoor we boekten een voorlopige prijs te zijn. Maar nergens stond de definitieve prijs. Over transparantie gesproken. De klant wil toch weten hoe duur zijn vakantie wordt. En de site gaf niet aan dat het huisje al bezet was. Je zou niet op woensdag in het huisje kunne, dat is geen wisseldag volgend de camping. Oke, maar op dinsdag wel? Lijkt meer op een reden om van ons af te willen.
Hoi Adri, bij een voorboeking is niets definitief helaas. Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd in het voorboekingsoverzicht wat je ontvangt direct na het maken van de voorboeking op onze website. Informatie hierover kun je hierin terugvinden. Groetjes, Anne
Positieve ervaring: Raar dat je kan boeken en dat later blijkt dat de camping geannuleerd wordt omdat ze dat je daar geen plekken hebben
Bedankt voor de beoordeling Joyce. Wanneer een voorboeking betreft is helaas nog niets definitief. Groetjes, Anne
Negatieve ervaring: Zeer slechte service!! Een half jaar voor de betreffende boeking een wijziging willen aanbrengen ivm extra persoon. Hier willen ze 30% wijzigingskosten voor in rekening brengen. Geldklopperij zonder enig gevoel voor service. Medewerkers kunnen alleen geleerde zinnetjes opdreunen. Vacansoleil nooit nooit meer!!
Onze voorwaarden betreffende een wijziging kun je nalezen op onze website Jessica. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Ik heb in maart een vakantie geboekt voor in jullie. Helaas heb ik zelf de verkeerde data geboekt. Geheel mijn eigen schuld. Ik ontdek dit direct en wil binnen 24 uur de data wijzigen of annuleren. Dit kan helaas niet omdat het woord ''definitief' in de boeking staat. De wijziging of annulering gaat sowieso € 1039,00 kosten. De gehele aanbetaling ben ik dan kwijt. Ik heb begrip als er (enige) kosten worden berekend. Maar € 1039,00 is buiten proportie / staat niet in verhouding als ik binnen 24 uur actie onderneem.
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met vacansoleil, woensdagavond camping bekeken volgende dag willen boeken en ineens €312 duurder, geen vermelding bij de prijs dat het zou kunnen veranderen, wij boeken wel bij een andere organisatie
Beste Bojan, om dergelijke teleurstelling te voorkomen vermelden wij bij het prijsoverzicht onder andere: "De getoonde prijzen zijn de prijzen van dit moment. Prijzen zijn altijd onder voorbehoud van wijzigingen. Wilt u zeker zijn van de getoonde prijs? Boek dan nu." Groetjes, Anne
Positieve ervaring: Sinds een aantal jaar kunnen wij door mijn rugklachten niet meer met de tent. Het was zoeken naar de juiste manier van vakantie houden en dat kan ik goed in de bedden in sta caravans van vacansolei. Elke safaritent of sta caravan met vaste bedden kan ik redelijk tot goed in slapen. Heel dankbaar. Zo kunnen we toch nog allemaal lekker op vakantie.
Wat fijn om te horen Marije! Dit doet ons goed te lezen. Bedankt voor de fijne review en beoordeling. Wij hopen je ook dit seizoen weer te mogen verwelkomen op een van onze bestemmingen. Groetjes, Anne
Negatieve ervaring: Het Vacansoleil van ooit is niet meer. Afgelopen zomer voor het eerst weer via hun geboekt en we zijn voorgelogen op diverse vlakken. De "eigen" Waikiki mobile home bleek een caravan van de camping welke doorverhuurd was voor veel te veel geld, (scheelde honderden euros met bij de camping zelf boeken) het verzekerde eigen personeel bleek alleen benaderbaar voor tent gasten, mobile home boekers moesten alles via de camping receptie regelen,. Airco was niet geheel zo als gecommuniceerd en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Dan ga je na en tijdens de vakantie bellen word the verwezen naar de "after sales" afdeling. Deze mag je alleen mailen telefonisch en persoonlijk contact doen ze niet meer aan, maar je mail goed lezen hoe maar. Steeds opnieuw werdt ontkent dat de caravans van de camping waren tot we met feiten zover waren dat het niet meer ontkent kon worden. Bewust(?) Wordt er op hele andere zaken gefocust dan waar je klacht en punt over gaat en net zo lang tot je als klant zegt " weet je , laat maar zitten ik heb het idee dat we hier toch niet meer uitkomen" . En vervolgens hoor je dan ook werkelijk niets meer. Het Vacansoleil wat wij kenden was klantvriendelijk, persoonlijk en goed in service maar die tijden zijn geweest. Nooit meer dit bedrijf als onze reis en vakantie leverancier tenzij ze de boel alsnog keurig oplossen.
Wat vervelend om te lezen H Puk. In de toeristische branche is het zeer gebruikelijk dat ook accommodaties van derden worden verhuurd door Touroperators zoals Vacansoleil. Het is erg spijtig dat je je hierover voorgelogen voelt. De campinghost van Vacansoleil ter plaatse is enkel verantwoordelijk voor de accommodaties die in ons eigen bezit zijn. Op sommige campings is dit alleen de tent terwijl we er ook stacaravans van de camping zelf verhuren. Indien je dan in een stacaravans verblijft kun je bij de receptie van de camping terecht met eventuele vragen over de accommodatie. Wanneer je er behoefte aan hebt om nog telefonisch contact hierover te hebben met een van onze Sales & Customer Service collega's, kun je ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag van 09:00 - 17:30 uur. Zij leggen je graag de situatie uit. Hopelijk kunnen we hiermee je vertrouwen in Vacansoleil herstellen. Groeten, Vacansoleil
Positieve ervaring: Altijd geboekt via vacansoleil. Kwa prijs altijd een van de goedkoperen, leuke campings en personeel op de camping is ook altijd erv vriendelijk.
Super om te lezen Joey! Bedankt voor deze review en beoordeling. Tot volgend jaar! Groeten, Vacansoleil
Positieve ervaring: Al vele jaren goede ervaringen mee.
Leuk om te horen Marianne! Bedankt voor deze beoordeling en review. Dat waarderen wij zeer. Tot volgend jaar. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Bieden campings aan met faciliteiten waarbij de faciliteiten helemaal niet aanwezig zijn wat onhandig is maar waarbij sanitair dermate slecht is dat je niet eens meer over sanitair kan spreken. Na 1 nacht verblijf meteen contact opgenomen ivm forse geluidsoverlast tot diep in de nacht in combinatie met de zeer teleurstellene camping eerst per mail gezien het zondag was op maandag gebeld en situatie uitgelegd dat er al 2 dagen geen mogelijkheid was tot slapen en dat de camping niet overeenkomt met wat op hun site staat. Klachtenprocedure opgestart zeer langzaam proces uiteindelijk na bijna 3 maanden en een week van iedere dag bellen eindelijk tot een overeenkomst gekomen. Wij zullen niet weer boeken via vacansoleil ondanks dat we ons geld terug hebben gehad is er niet adequaat gehandeld vanuit vancansoleil en nemen ze geen verantwoording terwijl zij de camping aanbieden. Wat ook op minpunten kan rekenen camping staat nog steeds met dezelfde faciliteiten op de hun website oftewel ze blijven misleiden.
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt Danielle. Wij staan tot je beschikking om hierover nogmaals telefonisch contact te hebben. Wellicht kunnen wij zo het vertrouwen in Vacansoleil herstellen. Groeten, Vacansoleil
Fantastische ervaring: Vacansoleil, probeer niet je focus te verliezen op datgene waar jullie goed in zijn. Jullie krijgen wat mij betreft nog steeds 5 sterren. Afgelopen zomer weer een heerlijke vakantie gehad dankzij jullie . Toch merken we dat op meerdere campings door de jaren heen minder service geboden wordt(bv de Warsberg) .... mijn advies doe dit niet, dit levert je alleen op de korte termijn geld op. Bijgevoegde foto camping in Otricoli wat een pareltje is dat!!!!
Bedankt voor deze positieve beoordeling en deze review Alex. Fijn om te horen dat camping Otricoli zo goed is bevallen! Hopelijk tot volgend jaar.
Negatieve ervaring: Slecht onderhouden accomodatie op een camping met nog viezer sanitair en Vacansoleil geeft niet thuis.
Wat vervelend om te horen Chris. Mocht je nog contact wensen met Vacansoleil hierover, kun je ons telefonisch bereiken van maandag - vrijdag van 09:00 - 17:30 uur. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Vakantie werd omgeboekt omdat de faciliteiten op de geboekte camping dicht waren. Dit werd op vrijdag gemeld terwijl we dinsdag weg zouden gaan. Veel gezeur gehad met mensen van vacansoleil helaas. We hadden een linnenpakket geboekt maar deze kon niet geleverd worden omdat het te kort dag was *terwijl zij er op vrijdag eind van de middag mee aankomen, maar kregen ons geld niet terug, zo waren er nog meer haken en ogen. De dames aan de telefoon zijn kortaf en arrogant, valt geen gesprek mee te voeren. Erg jammer dat hierdoor onze vakantie totaal niet is gelopen zoals gehoopt.
Spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt Madelon. Hopelijk hebben jullie alsnog een fijne vakantie gehad op camping Warsberg. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Boek hier alsjeblieft geen vakantie! Het was zo smering en gevaarlijk. Wij zijn bij de receptie geweest en hebben alleen een lampje gemaakt! Vacansoleil wil ook niks voor je betekenen. Nog nooit z’n slechte vakantie gehad door vacansolei. De camping was mooi. Dat was het ook!
Wij betreuren deze negatieve beoordeling Claudia. Indien je hierover contact wenst met onze Sales & Customer Service kun je ons van maandag - vrijdag bereiken van 09:00 - 17:30 uur.
Negatieve ervaring: Zijn via vacansoleil naar camping Bella Italia geweest ze adverteren met clamping tent 30m2 en staat op 70 m2 grond nou mooi niet je stapt de tent uit en staat gelijk op straat dus in de zon zitten ja dat zit er niet in helaas een grote teleurstelling
Wat vervelend dat deze teleurstelling ervaren hebt Lenie. Indien je hierover graag in contact komt met ons, kun je ons van maandag - vrijdag bereiken van 09:00 - 17:30 uur.
Negatieve ervaring: De perfecte vakantie voor mensen die van een huisje vol schimmel en viezigheid houden en daar graag dik voor betalen. De vakantie eerder afgebroken en na bijna een maand nog steeds de borg niet terug.. super service! Voor ons nooit weer.
Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt Evalien. Je mag hierover contact met onze Sales & Customer Service opnemen van maandag - vrijdag van 09:00 - 17:30 uur.
Negatieve ervaring: Mag ik vragen wie er 11 dagen onder hetzelfde beddengoed ligt? En wie er 7 dagen met dezelfde handdoeken doet?
Bedankt voor deze vragen Demise. Je kunt ons van maandag - vrijdag bereiken van 09:00 - 17:30 uur. Je kunt telefonisch, per e-mail en per chat contact met ons opnemen.
Fantastische ervaring: Het contact en de berichtjes over de status van je verblijfsperiode. En nuttige informatie
Bedankt Riekie voor deze positieve beoordeling.
Negatieve ervaring: Wij hebben een zeer teleurstellende ervaring met Vacansoleil: een camping geboekt waar bleek een discotheek op 300m (!!!) van de stacaravan af te zitten en deze had keiharde muziek 7 dagen per week tot 04u AM. Naar onze mening was dit niet vooraf bekend en als dat wel het geval zou zijn, zouden wij deze boeking nooit gedaan hebben. Hierover klagen tijdens het verblijf had geen enkele zin. Vacansoleil meldt achteraf dat ze niets hierin zullen terugbetalen en wijst alle verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid van zich af. Voor ons nooit geen Vacansoleil meer
Wat vervelend om te lezen Rogier. Mocht je hierover nog met ons in contact willen komen, kun je ons van maandag tot vrijdag tussen 09:00 - 17:30 uur telefonisch en via chat bereiken. Groetjes Vacansoleil
Fantastische ervaring: Het is een hele mooie camping, vanaf het terras uitzicht op de bergen moet wel 25 km rijden om er te komen. Dan mooie wegen om met de motor te rijden. Vriendelijk personeel en prima eten. Wij hebben een Bali Premium ,zeer te vreden over
Leuk om te lezen Peter! Bedankt voor deze beoordeling, foto's en review. Groetjes Sanne van Vacansoleil
Fantastische ervaring: Duidelijke informatie, altijd goed op de camping en behulpzaam.
Super om te lezen Frank, dankjewel!
Positieve ervaring: Je boekt iets maar dit komt niet overeen met de verwachtingen. Ok, je moet het zelf doen maar voor minder geld echt veel betere huisjes gehad via andere aanbieders. Wanneer er iets is zijn ze we snel ter plaatse maar ik had toch graag een iets realistischer beeld gehad van onze slaapplek. Huisje Bali zijn 2 slaapkamers en de 3e is de tafel in de"woomkamer", dit is niet zo geboekt en dit zal ons ook niet meer overkomen via vacansoleil.
Hoi Evelyn, jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. Een Bali stacaravan beschikt over 2 slaapkamers. Vervelend te vernemen dat jullie van drie zijn uitgegaan. Mocht je hierover contact wensen met onze Sales & Customer Service, kun je ons van maandag - vrijdag bereiken van 09:00 - 17:30 uur. Groetjes, Vacansoleil
Fantastische ervaring: Voor de eerste keer met vacansoleil geboekt. (Camping Sobec) Communicatie en behulpzaamheid top gewoon. Meerdere malen contact gehad met vragen en of zelfs aanpassingen. Maakte allemaal niks uit. Toen we bij de camping na een rit van bijna 20 uur bleek dat de camping overbooked was en onze reservering was dus niks waard volgens de camping. We moesten de vouwwagen maar opbouwen op een 24 uurs veld en de dag erna maar zelf gaan kijken of er ergens plaats was tussen de massa waarvoor we gereserveerd hadden. Als we het er niet mee eens waren moesten we het maar uitzoeken met vacansoleil. Hahaha Dit laatste hebben we dus gedaan en vacansoleil heeft het prima opgelost. Ik zal jullie het hele verhaal besparen! We kregen na meerdere pogingen zelfs een seizoensplek toegewezen om onze 10 dagen om te krijgen. Uiteindelijk eind goed al goed. Als ik niet via vacansoleil geboekt had was het waarschijnlijk anders afgelopen. Nogmaals dank vacansoleil. Hierdoor hebben we toch heerlijk kunnen genieten van onze vakantie. Ps die meneer wat ons aan ons lot overliet heeft de hele vakantie niet meer tegen ons gesproken hahahaha. Gelukkig maar
Wat een nare ervaring! Super fijn om te horen dat jullie goed zijn geholpen door onze collega's van de Sales & Customer Service en jullie verder hebben kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie. Hopelijk tot volgend jaar! Groetjes, Vacansoleil
Fantastische ervaring: 2x via vacansoleil geboekt, en 2x een top vakantie gehad. Lees veel negatieve dingen. Maar zelf totaal andere ervaring. Ideaal ook dat er een host aanwezig is die Nederlands spreekt. Bij vragen via mail netjes op tijd duidelijke antwoorden. Zo kan het ook!
Wat een fijne review Esther. Bedankt hiervoor!!
Negatieve ervaring: Prima organisatie als de samenwerking vlekkeloos verloopt. Als je als cliënt echter met een klacht of vraag aankomt, is de klantenservice volstrekt ondermaats: of het bedrijf is totaal onbereikbaar per telefoon of mail (2021), of je staat als klant tegen een onwillige muur te praten (2022).
Beste Harro, wat vervelend om te lezen. Mocht je over jouw ervaringen nog contact wensen met ons, staan onze collega's van de Sales & Customer Service afdeling je graag te woord. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Vakantie geboekt in Frankrijk, huisje met airco. Nu geven ze aan dat ons huisje geen airco heeft en we wel kunnen omboeken, maar dat kost ons eerst 90% van de huidige boeking van 800€, om vervolgens hetzelfde bedrag te betalen voor eenzelfde plek met airco.
Wat vervelend om te horen dat dit jouw ervaring is Pepijn. Mocht je toch nog contact met ons willen hierover staan onze collega's van de Sales & Customer Service je graag te woord. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Had verwacht dat bij 1 van de duurdere vakantie aanbieders er in iedergeval degelijk met een klacht omgegaan zou worden. Op de camping niemand van vacansoleil te bekennen, vanaf dag 1 op de vakantie al gemaild en werd op de dag voor vertrek pas contact opgenomen met de camping door vacansoleil. Dat was alles binnen hun kunnen en daarmee was de zaak voor hun afgedaan en daar moesten we t maar mee doen. Allcamps voor dezelfde caravan goedkoper en betere ligging en service, voor ons is vacansoleil een overprijsde vakantie aanbieder met geen service, deze aanbieder slaan wij voortaan over Adios
Jammer om te horen dat dit jullie ervaring is Monique. Bedankt voor jouw beoordeling en review. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Onze boeking bleek niet bekend op de camping. Toen we eenmaal onze contactpersoon hadden gevonden was het goed, maar dat kwam doordat we toevallig van tevoren gebeld hadden en hadden opgeschreven dat het verhuur via een andere organisatie ging.
Bedankt voor deze beoordeling en review Nola. Hopelijk hebben jullie wel een fijne vakantie gehad op Château de Galinée. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Vacansoleil lekker de wiseguy uithangen voor 50€ (consumentenprijs). 1 handoek per persoon voor 2 weken, dat is normaal zei de medewerker van Vacansoleil. Waarom meldt je dat niet bij de boeking, we boeken per slot van rekening voor 2 weken en waarom hebben we dat nog nooit gehad bij andere reisorganisaties? Conclusie: Klant kwijt!! Wij boeken nooit meer via deze organisatie.
Bedankt voor deze review en beoordeling The Art. Jammer te vernemen dat je niet tevreden was met het aantal handdoeken dat je kreeg.
Negatieve ervaring: Inmiddels naar tevredenheid opgelost door Vacansoleil Jaren tevreden met Vacansoleil. Nu zeker niet meer! Huurtent op camping Erlengrund in Oostenrijk geboekt. Na een flinke regenbui was de tent aan alle kanten lek en moesten we onze spullen in de auto zetten. Uiteraard gemeld op de camping die excuses aanbood en Vs gemaild. Werd geen oplossing geboden. Er werd steeds gereageerd met het bericht dat de tenten van de camping zijn en de campingeigenaar het moest oplossen. Hu??? Ik boek toch bij Vs en die naam staat toch op de tent. Ik betaal toch aan Vs. Ik begreep het niet volgens de klantenservice. Een week eerder in Duitsland gezeten op camping Kinzigtal en deze tent was niet eens schoongemaakt. Je zou verwachten dat Vacansoleil zorgt dat alles in orde is als het seizoen begint. De omgeving van de camping in Oostenrijk is overigens prachtig! Let wel op bij de campingeigenaar, deze dame wilde ons nog even 50 euro laten betalen voor het schoonmaken van de tent. Nog nooit meegemaakt met een tent. Daar zijn wij niet ingetrapt. Na googlen zei ze ineens....excuses dat is voor de stacaravan. Heel vreemd dat je dat niet weet.... Ik hoop dat Vacansoleil de moeite bespaard om te reageren dat we contact op kunnen nemen, die fase heb ik al gehad via de mail waar het contact ineens ophield toen ik te direct werd.
Beste Marion, wij betreuren dit bericht. De e-mails van 21 -en 28 juli jl. zullen in behandeling worden genomen als officiële klacht door de afdeling Aftersales. Je ontvangt binnen nu en een maand een inhoudelijke reactie. Wij vragen om nog enig geduld hiervoor. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: 1 ster is nog te veel Vakantie geboekt naar camping Belvedère in Kroatië. Onze premium stacaravan stond op een allerminst mooi plek, van een betoverend uitzicht zoals op de website vermeld was geen sprake. De airco van de buren had het geluid van opstijgend vliegtuig. Op terras niet prettig en zeker niet op onze slaapkamer met als gevolg dat we het matras drie avonden op de grond in de woonkamer hebben gelegd. Het hoofdkantoor in Eindhoven doet er niks aan, los maar op met Vacan Soleil medewerkers op camping…. Na diverse meldingen is er een nieuwe airco geplaatst. Echter daarna begon onze airco ook steeds meer geluid te produceren waardoor de airco uit moest als de kinderen naar bed gingen vanwege geluidsoverlast. Er werd niks mee gedaan, want we hadden denk ik al genoeg geklaagd… Ook zaten we drie dagen met koud tot lauw water voor douche en afwas. Maar lampje boiler/gijser blauw, ja maar toch niet heet… Dit heet premium voor 200 euro per nacht en dan als klap op de vuurpijl moet je ook nog je bedje betalen bij het zwembad (30 Luna per dag)en na afloop alles schoonmaken. Prijs kwaliteit ver ver onder de maat. Voor ons nooit meer Vacan Soleil!!
Negatieve ervaring: Aangekomen op de camping blijkt dat het linnenpakket wat we voor 4 personen á €44,- hebben bijgeboekt voor 2 weken slechts 4 handdoeken te bevatten en dekbedovertrek wat niet past. Op de grote camping zijn 2 wasmachines waar je bijna €7,- betaald voor een wasbeurt. Lastige is dat ze dus bijna altijd bezet zijn. Telefoonnummer van de klantenservice staat niet op de site maar gelukkig via Google. Gebeld, maar linnenpakket is standaard pakket. Kunnen (of willen) ze niks aan doen. Ze heeft het door zodat het wellicht op de site wordt vermeld… Zelf extra handdoeken gekocht bij de plaatselijke supermarkt…. Hadden we dit geweten hadden we die €44,- en stress van schone handdoeken bespaard.
Beste Rense, wij betreuren jullie ongenoegen over het gehuurde linnenpakket. Wij hopen dat jullie desondanks wel een leuke vakantie hebben gehad op deze super mooie camping met veel uitgebreide faciliteiten. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Schofterig dat jullie stacaravans aanbieden met airco terwijl jullie donders goed weten dat er geen airco in zit! Het verkoopt wel lekker hè! Als in dat had geweten had ik wel ergens anders heen gegaan met m’n gezin. Ik zit nu in het heetste seizoen met een baby in een snikhete hut die niet koel te krijgen is k.zooi Voor ons nooit meer!
Wat vervelend om te horen Vincent. Wij komen graag hierover met je in contact. Je kunt ons van maandag - zaterdag bereiken van 08:00 - 20:00uur. Wij horen graag van je. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Ik weet, ook al is het door sterfgeval, geen recht hebt restitutie, is het volstrekt belachelijk dat er totaal helemaal geen regeling is te treffen. Zo'n sterfgeval is al ellendig genoeg en als je ook nog slechts 10% van de som terug kan krijgen van je zuur verdiende centjes van een vakantie waar je het hele jaar maar uit kijkt, is dat dubbel zuur. Helemaal belachelijk dat de operator dan oppert om de vakantie te verkopen aan familie of vrienden. Als ze al niet op vakantie zijn, komen die toch ook naar de afscheidsplechtigheid? Daarom 1 ster en waarschijnlijk nooit meer boeken bij deze organisatie.
Beste Robin, Natuurlijk betreuren wij het zeer wanneer u een vakantie dient te annuleren vanwege een sterfgeval. Echter is dit wel een van de redenen om een annuleringsverzekering af te sluiten. Je verzekert je dan voor de annuleringskosten die worden berekend door de reisorganisatie bij een annulering door de klant. De annuleringsvoorwaarden zijn bij annulering voor iedereen gelijk, ongeacht de reden voor annuleren. Wij hopen op begrip hiervoor. Vriendelijke groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Wij hebben dit jaar via vacansoleil geboekt bij camping Le Pommier in Frankrijk. De camping was echt fantastisch!! Echter de stacaravan die wij geboekt hadden, kregen wij niet. Wij kregen een stacaravan zonder airco, terwijl wij met airco hadden geboekt. Bij de receptie werd gezegd dat wij een airco apart bij konden boeken (mobiele airco), maar dat koste dan wel €192,- extra. Wij vacansoleil gebeld, Nederlandsnr. en Belgischenr. beide namen niet op, ook niet naar meerdere keren gebeld te hebben. Onze buren hadden precies het zelfde! 3 jaar geleden ook al problemen gehad met vacansoleil. Want fatsoenlijk en normaal communiceren kennen ze niet. Gelukkig zijn er nog andere organisaties waar je een vakantie kunt boeken!!
Hoi Rychelle, bedankt voor jouw beoordeling en review. Wij willen hierover graag met je in contact komen. Je kunt ons van maandag - zaterdag telefonisch bereiken van 08:00 - 20:00 uur. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Tijdens onze zoektocht bewust gekozen voor een stacaravan ZONDER stapelbed. In de beschrijving stond deze niet omschreven en ook op de plattegrond was er geen stapelbed te zien. Helaas bleek er na het boeken toch een stapelbed te zijn. Zo waren de stacaravans nou eenmaal ingericht op de camping en hier konden ze niks aan veranderen. Dit begrepen wij. Wij hebben aangegeven dat wanneer dit vooraf wel bekend was geweest wij deze boeking nooit hadden gedaan. Ze hebben zelf hun fout toegegeven maar een tegemoetkoming zit er niet in. Al zou het maar iets kleins zijn het gaat om het idee! Erg slecht van de organisatie en wij zijn enorm teleurgesteld. Dit was onze eerste en laatste boeking.
Hoi Saskia, wat vervelend om te horen dat er miscommunicatie zou zijn ontstaan over de aanwezige bedden in de door jullie gekozen stacaravan. Mocht je het fijn vinden om hierover nogmaals contact te hebben met onze Sales & Customer Service, kun je deze bereiken van maandag - zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Wat een bedrijf is dit! Begin dit jaar de vakantie geboekt en gelijk volledig betaald. Net voor de zomer wordt er een extra factuur gestuurd van 60 euro. Bij het bellen naar de "klantenservice" krijgen we de informatie dat de camping schoonmaakkosten in rekening brengt en dat Vacansoleil deze aan de klant door berekend. Niemand die wil of kan helpen aan de lijn te krijgen. Echt belachelijk hoe jullie met klanten om gaan.
Dankjewel voor deze review en beoordeling Martijn. De verplichte eindschoonmaak werd inderdaad op veel campings als extra service toegevoegd dit jaar. Jammer dat je dit als negatief hebt ervaren. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Wij hebben al zeker tien keer bij Vacansoleil geboekt, maar dit was de laatste keer! Telefonisch een boeking gedaan voor twee accommodaties naast elkaar. Toen vervolgens de reispapieren niet op tijd werden verstuurd, bleek men zonder ons te informeren de boeking gesplitst te hebben, omdat 'de camping geen dubbele boekingen kon verwerken'. Uiteindelijk bleek op de camping dat de boekingen niet goed waren gecommuniceerd en konden wij niet naast elkaar staan. Voor mensen die tegelijk met ons aankwamen had Vacansoleil zelfs helemaal niet gereserveerd. Het noodnummer van Vacansoleil was onbereikbaar. Ook de camping kon geen contact krijgen met Vancansoleil. TIP: Zoek op de website van Vacansoleil een leuke camping uit en boek de accommodatie dan rechtstreeks via de site van de camping. Dat scheelt je veel ergernis en miscommunicatie. Aanvulling: Thuisgekomen van de vakantie vind ik een survey van Vacansoleil in mijn mailbox. Ingevuld met het hierboven beschrevene en aangegeven dat ik hierover gebeld wil worden. Inmiddels 5 weken verder, maar nog steeds niets gehoord.
Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is Patrick. Natuurlijk staan onze Sales & Customer Service collega's voor je klaar, mocht je hierover nog contact wensen. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Veelste duur voor een uitgeleefde stacaravan.Personeel onvindbaar opde camping,geen aanspreekpunt.Bijzonder slecht geregeld.Camping Albatros Toscane
Wat jammer om te horen dat jullie verblijf op Park Albatros niet goed is bevallen Simone. Niet op alle campings is een campinghost van Vacansoleil aanwezig. Waar deze niet aanwezig is neemt de camping het beheer waar namens Vacansoleil. Mocht je het fijn vinden om over jouw ervaring nog telefonisch contact te hebben met onze Customer Service horen wij het graag. We zijn tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Behoorlijk slechte ervaring dit keer, helaas. Wij hebben dit jaar, na de prachtige video op de website van Vacansoleil te hebben gezien, een Safaritent Serengeti geboekt op camping La Nublière bij Annecy. In de video wordt de tent gepresenteerd als glamping tent met prachtige houten afwerking, een lounge bank op het dek en een mooi 2-persoonsbed met klamboe. Eenmaal aangekomen op de camping wordt ons een hele andere tent toegewezen; zeer basic, goedkope afwerking en zeker geen glamping tent. Vacansoleil gemaild om aan te geven dat hun video en informatie misleidend is, met alleen het antwoord dat er bij staat dat het gaat om een standaard afbeelding op de website en dat de werkelijkheid 'dus' af kan wijken. Zeer teleurstellend en zonde van het geld. Als ik foto's van de daadwerkelijke tent had gezien was het ook geen probleem geweest, maar dan waren we waarschijnlijk voor een stacaravan gegaan. Op deze manier helaas een enorme deceptie. Voor ons de laatste keer geweest met Vacansoleil. (Camping en omgeving zijn overigens werkelijk prachtig!!)
Hoi Laura, jammer te vernemen dat jullie minder positief waren over de toegewezen accommodatie. Gelukkig hebben jullie wel genoten van de camping en de prachtige omgeving. Bedankt voor deze review en beoordeling. Groeten, Vacansoleil
Fantastische ervaring: Via Vacansoleil een tent gehuurd op een Duitse Landal camping. Er was behoorlijk wat mis op de camping; receptie die 4 dagen dicht is, sanitairgebouw wat kapot gaat, ander sanitairgebouw waar de kranen niet aangesloten zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar Robbe, de (24/7 fysiek aanwezige) gastheer van Vacansoleil, lost elk probleem zo op (én met een grote lach op zijn gezicht)! Sanitairgebouw kapot? Dan krijgen we toch gewoon even een sleutel van een stacaravan te leen zodat we alsnog kunnen douchen/afwassen/naar het toilet gaan? Zijn de kranen niet aangesloten? Denk maar niet dat Landal zelf dat boeiend vindt (de camping was namelijk om volstrekt onduidelijke reden gesloten en wij hadden immers bij vacansoleil geboekt), maar dan belt Robbe toch zelf even met de technische dienst? en hop, een paar uur later is het gefixt. Ook bij andere gasten zagen we dat Robbe zijn uiterste best deed om het iedereen naar zijn/haar zin te maken, ondanks de lakse/ongeïnteresseerde houding van Landal. Bedankt Robbe, dankzij jou hebben we een topvakantie gehad!
Wat fijn om te horen dat jullie mede dankzij de hulp van onze campinghost zo'n fijne vakantie hebben gehad Kim! Bedankt voor deze review en beoordeling. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Vakantie park met gesloten zwembad wordt verhuurd als vakantie park met prachtig mooi en open zwembad!
Fantastische ervaring: Op vakantie geweest in Interlaken , camping Manor Farm. Prima stacaravan . BALI Camping was in orde carava. Helemaal top. De host ,Wim, krijgt een 10. 1 nadeel op camping. Geen goede wifi
Wat een fijne review Pieter! Heel erg bedankt. We zullen het ook doorgeven aan Wim. Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: We boeken bijna altijd via Vacansoleil, maar nu zo'n slechte ervaring. We hebben via de mail betalingsherinneringen gemist door omstandigheden. Hierdoor is de reis geannuleerd. We moeten de reis opnieuw boeken waardoor we maarliefst 800 euro meer moeten betalen voor de vakantie. Er is niet te praten. Ze blijven maar hangen op regeltjes en systemen e.d., dat het niet anders kan zo. Ik ben zeer ontevreden. Ik had wat meer klantvriendelijkheid verwacht, vooral omdat je altijd al boekt via hen.
Beste Mariel, wanneer de betaling uitblijft, zelfs na ontvangst van meerdere betalingsherinneringen wordt de boeking geannuleerd. Indien je toch opnieuw wenst te boeken, gelden de op dat moment gepubliceerde prijzen en niet de prijzen van het moment van boeken van de geannuleerde boeking. Mocht je hierover nog contact wensen met een van onze Customer Service collega's kun je ons telefonisch bereiken tot 20:00 uur. Groeten, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Per ongeluk niet rechtsstreeks geboekt bij de accomodatie maar bij Vacansoleil....dat heb ik geweten. Na een heftige periode besloten om met 8 jarige (ook voor zijn verjaardag, de dag na vertrek) op fietsvakantie te gaan met onze tent. Standplaats geboekt en meteen betaald. Na goed nadenken hoe we alles gaan meenemen en dit eigenlijk totaal niet handig bleek te zijn, besloten een upgrading te nemen. Nog steeds in de veronderstelling (mijn fout) dat ik rechtsstreeks had geboekt, belde ik de accomodatie. Daar heel netjes te woord gestaan, denken supergoed mee, vrijblijvende optie gekregen op de upgrading (familie tent, kant en klaar) maar moest ik uitetaard wel dit regelen via Vacansoleil omdat ik daar ook had geboekt. Na het gesprek met Vacansoleil voel ik mij gewoon opgelicht. Ik heb het wel omgeboekt (upgrading) om ons kind niet teleurstellen, na de nare tijd die hjj heeft gehad. De dame aan de lijn was wel correct, dat wil ik wel kwijt en heeft haar meerdere ook nog gevraagd of dit kosteloos kon (of met een wijzigingskosten, iets van 20.00) maar NEE. We moeten de huidige boeking annuleren, dat kost u 60 procent van de reissom. Sorry....ik doe een upgrading, jullie "verkopen" nu meer. NEE helaas. Oke dan maar, ik heb geen keus. Krijg ik de andere bevestiging, zijn de reserveringskosten en consumentenbijdrage ook nog een keer berekend. . Al met al, dacht ik 188.00 extra te betalen maar is 294.60! (Kan ik 14.80 ook nog niet eens verklaren). Nee, voor mij NOOIT meer Vacansoleil!
Beste Ramona, wij betreuren dit bericht. Mocht je het fijn vinden om hierover nogmaals contact te hebben met een van onze customer service collega's kun je ons telefonisch bereiken tot 20:00 uur. Gelukkig hebben we de Bungalowtent Navajo nog voor je kunnen reserveren en wij wensen jullie alvast een hele fijne vakantie. Groeten, Vacansoleil
Positieve ervaring: Fijne organisatie met een duidelijke standaard in accommodaties. Aanbod qua service op locatie is wisselend maar doorgaans wel netjes geregeld. Wanneer de camping animatie aanbied is dot volgens een vast concept, herkenbaar voor kids.
Wat een fijne review Marcella. Bedankt hiervoor. Fijn weekend. Groetjes, Vacansoleil
Fantastische ervaring: Op deze site kan je heel makkelijk vinden wat je zoekt voor een vakantie bestemming
Wat fijn om te horen dat je positief bent over onze website Yvette. Bedankt voor deze review. Wij hopen dat je een leuke vakantie hebt geboekt. Fijn weekend. Groetjes, Vacansoleil
Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen, tijdens de carona zeer goed opgelost toen we niet weg konden. Ze komen altijd met een oplossing als dat in hun mogelijkheid ligt.
Bedankt voor jouw positieve beoordeling en fijne review Annegie. DIt stellen we zeer op prijs! Groetjes, Vacansoleil
Negatieve ervaring: Rien ne va plus dit geld is niet meer van u. Al staat de wereld in de fik het maakt geen bal uit, naar uw geld kunt u fluiten. Nooit meer!
Wat jammer dat je deze ervaring hebt K Kremer. Je mag altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen om het te hebben over de situatie. Groetjes, Vacansoleil
Positieve ervaring: Gaan al jaren naar een tent van vacansoleil. Verschilt altijd per camping maar we hebben het altijd naar ons zin
Leuk om te horen P.A. Vonk! Bedankt voor jouw beoordeling en review.
Positieve ervaring: Jammer dat de prijzen van chalets niet bekend zijn. Wel vroegboekactie, maar geen prijzen, dus ook geen korting.
Positieve ervaring: Geweldig en met de herfst op komst verlang ik steeds meer naar zon strand en warmte.
Negatieve ervaring: Vanaf dag 1 van onze vakantie een klacht ingediend en nu 6 weken later nog steeds geen reactie
Negatieve ervaring: Tenten zo lek als maar kan. Afgedekt met bouwzeil wat een armoedig gezicht. Gastvrouw verontschuldigde zich hiervoor en was heel attent en zorgzaam voor haar gasten. Top! De tenten staan slecht gesitueerd vlakbij drukke weg buiten de camping en langs doorgaande weg vd camping zelf waar de hele dag ook te hard gereden wordt
Negatieve ervaring: Reservering was geannuleerd omdat er itt het geadverteerde geen sanitair aanwezig was en terugbetaling pas werd gerealiseerd, nadat ik mijn rechtshulpverzekering had ingeschakeld.
Fantastische ervaring: Het bedrijf was goed bereikbaar, we konden probleemloos onze vakantie verzetten naar een jaar later ivm corona. We zaten op de camping Valldaro, in Platja d'Aro, Spanje. We werden super vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw Dagmar. Elke dag kwam ze langs om een praatje te maken, en ze was heel attent en informeerde ons over alle maatregelen en vakantie zaken. Alleen maar lof. De tent was ook super schoon. Het kan ook regenen in Spanje , en die tenten waren zo gaar als ik weet niet hoe. Lek als een vergiet. Iets waar onze gastvrouw gigantisch van baalde voor ons. Ze hielp mee met de boel zo goed mogelijk managen, maar tegen zo een 20 lekkende tenten kan je niet op. Deze hadden nooit opgezet moeten worden. Dagmar heeft overal geholpen waar nodig. Helemaal top, als klap op de vuurpijl heeft ze nog een etentje uit service bij het lekkere restaurant aan het grote zwembad geregeld voor haar gasten. Top! Vacansoleil, koester zulke gastvrouwen/heren deze zijn onbetaalbaar en strijken recht wat krom is ( of gaar). Kortom, dankzij Dagmar hebben we een top vakantie gehad. De sterren gaan naar de gastvrouw Dagmar, niet naar de tenten...dat was een ramp.
Negatieve ervaring: Na het telefonisch annuleren van onze vakantie, kregen we een paar maanden later boze mails met de vraag om een betaling uit te voeren. Deze mails kwamen al in de spam terecht om te beginnen. Ik heb dan snel contact met hun opgezocht en toen werd er verteld dat de vakantie enkel geannuleerd kon worden per mail. Dit was ons niet verteld toen we telefonisch contact hadden opgenomen. Ze rekende ons dus de volle prijs van de vakantie ook al kunnen we niet gaan. Na heel wat heen en weer gemail kregen we als antwoord dat ze "een afspraak hebben met de locatie in kwestie en dus niet lager in tarief zouden kunnen gaan". Wij hebben toen zelf contact opgenomen met de locatie waar de reservering voor gebeurt was. Deze mensen vertelden ons dat het geen probleem was voor hun om een lager tarief te rekenen en hoopte dat we dan komend jaar als nog bij hun op vakantie zouden gaan. Dit hebben we dus gemeld bij Vacansoleil. Hierop kregen we dan het antwoord dat dit toch niet was wat ze bedoelde en we alsnog het volledige bedrag moesten betalen. Klantvriendelijk zijn ze dus niet. Als wij mailden duurde het soms bijna een week voor we antwoord hadden. En de informatie die ons verstrekt werd was gelogen en veranderde constant. Zeker geen aanrader. Boek bij elke andere providor of bij de locatie zelf. Vacansoleil maakt het enkel duurder en biedt 0.0 meerwaarde.
Negatieve ervaring: Wat jammer is dit. Groot bedrijf. Boeking wordt geannuleerd. Kan gebeuren. Samen met VS nieuwe locatie gevonden een dag voordat we vanuit Frankrijk naar Spanje zouden vertrekken. Boekingspapieren moet ik nog krijgen. We zijn al weer thuis van een zelf gevonden en geboekte locatie. Geweldige vakantie gehad. Inmiddels van VS na aandringen geld terug maar het woord sorry kennen ze daar in Eindhoven niet.
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk slechte ervaring door het niet door kunnen gaan van onze vakantie ivm een dubbele boeking. 3 dagen van tevoren kregen wij pas bericht!! Ze waren onbereikbaar tot het laatste moment. Nooit meer in zee met deze vreselijke organisatie!!
Fantastische ervaring: Ik heb al vaak geboekt bij vacansoleil en altijd wel goede ervaringen ermee
Negatieve ervaring: Waardeloze organisatie, eigenlijk is 1 ster nog te veel. We zouden met twee andere stellen op een camping staan, krijgen ze een dag van te voren te horen dat de camping is volgeboekt. Enige keus een camping verderop of geld terug. De nieuwe camping voldeed totaal niet aan onze verwachtingen, een flinke downgrade dus. Communicatie vanuit Vacansoleil verliep zeer moeizaam. Uiteindelijk een compensatie gekregen van 10% van de reissom. Deze magere compensatie staat totaal niet gelijk aan de mate waarop Vacansoleil ons heeft benadeeld. Tip: zorg ervoor dat jezelf of het gezelschap waarmee je op vakantie gaat niet via Vacansoleil boekt want ze weten je vakantie goed te verpesten.
Fantastische ervaring: Heerlijke vakantie gehad in een bungalowtent op de camping c'era una voce in Villanova d Albenga.
Negatieve ervaring: Bel ons niet wij bellen U.(keer of 4 in de mail)...nou reken daar maar niet op 3 keer over laten gaan...dan net doen of jullie gebeld hebben dan een meer dan schandalige mail naar ons sturen.....1 dag voor vertrek....wij boeken er nooit meer!!!! Tip voor u.....begin er niet aan!
Negatieve ervaring: Wilde vakantie annuleren ivm medische redenen. Zijn absoluut niet te bereiken. Niet telefonisch, via mail of contact formulier. Je kan via de telefoon geen bericht achter laten, verbinding wordt direct verbroken. Na 4!!! Weken belde er eindelijk iemand terug maar dan ben je nog niet klaar
Positieve ervaring: Hun accomodatie zijn fijn en goed. Echter zijn ze onbereikbaar na boeking. We hadden een niet corona gerealiseerde vraag. Twee weken per mail en telefonisch contact geprobeerd te krijgen. Dit wel erg jammer.
Negatieve ervaring: Wij hebben een slechte ervaring met vacansoleil. Bij aanpassingen vanuit hun een telefoontje met de boodschap waar geen aanvullende informatie voor is. En voor de klant onbereikbaar.
Negatieve ervaring: Een dag van te voren wordt je min of meer gedwongen je vakantie te annuleren vanwege covid. 2 uur later hoor je op het nieuws dat Duitsland de maatregelen aanpast. Waar betaal je reisbureaus voor?
Negatieve ervaring: Heel slecht. Onze vakantie is een week voor vertrek geannuleerd (en we hebben geen passende alternatieven ontvangen terwijl onze vraag heel ruim was) en we wachten nu na anderhalve week nog steeds op ons geld retour. Tevens niet te bereiken. Geen goed woord voor over.
Negatieve ervaring: 1 dag van te voren te horen de vakantie gaat niet door
Laat uw mening over Vacansoleil Camping Holidays:
Vacansoleil Camping Holidays verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren


AmsterdamViaggi

TUI Reisbureau

AZ Exclusive Travel


Bedandbreakfast.eu B.V.

De Reisplanners

Vakantieparels


Trabajob International


The Travel Club Maartje van de Schans
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.