
Munckhof Groep B.V.

Informatie over Munckhof Groep B.V.
5961 PV, Horst
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Munckhof Groep B.V.: Meningen
Negatieve ervaring: De kinderen zitten 3xlanger in de taxi van de bestemming volgens dit bedrijf is dit ook heel normaal! Alles voor t geld maar niks voor de klant! Jammer dat de kinderen hier de dupe van moeten zijn En communicatie is zeer slecht Ze luisteren en lezen met de oren en ogen gesloten! En dan de gemmente de schuld geven dat ze zelf niet kunnen plannen!
Fantastische ervaring: Top bedrijf
Negatieve ervaring: We had a disappointing experience with this taxi service. When we booked our ride, we provided the exact name of our destination and were given a price. However, when the driver arrived, we realized they had confused the location with another spa. As a result, the fare was higher than what we were originally told. When we called to clarify, we politely asked if they could meet us halfway, given that we had been quoted a different price and would have considered other options had we known the actual cost. Unfortunately, the response we received was dismissive and unhelpful. The woman on the phone was rude and refused to acknowledge any mistake, stating there was nothing she could do. While mistakes can happen, a professional and customer-friendly approach would have made a big difference. Unfortunately, that was not our experience. If you're booking with them, I recommend double-checking all details to avoid unexpected price changes.
Negatieve ervaring: Een kind wordt door een chauffeur vergeten en op vragen daarover wordt totaal niet gereageerd. Schijnbaar nemen deze gasten geen enkele verantwoordelijkheid voor hetgeen er in hun taxibusjes gebeurt. Diep triest.
Negatieve ervaring: Nederlands jongetje (6) vergeten in afgesloten taxibusje: chauffeur wil heftig incident afdoen met briefje en cadeaukaart Je kind kwijtraken: de angst van elke ouder. Het overkwam Umit en Yasemin Oktem uit het Nederlandse Dongen. Hun zoontje Tugra (6) werd alleen achtergelaten in een afgesloten taxibusje, vergeten door de chauffeur die hem na schooltijd veilig thuis had moeten brengen. BN De Stem, MGDS 23-02-25 Tugra (6), die op een school voor speciaal onderwijs zit, werd na schooltijd niet zoals afgesproken thuisgebracht maar in het donker alleen achtergelaten in een taxibus. De chauffeur zou het kind, dat achter in de bus in slaap was gevallen, vergeten zijn. De ouders van Tugra spreken van geluk dat het geen hete zomerdag was. Toen het jongetje om 16.00 niet terug thuis was na een schooldag in januari, heerste er al snel paniek. Beide ouders probeerden via afzonderlijke lijnen Munckhof, het vervoersbedrijf van de taxibus, te bereiken. Het duurde even voor dat lukte. De telefoniste van het bedrijf zei tegen de moeder dat ze op zoek waren en dat ‘van hogerhand’ contact met haar zou worden opgenomen als hij terecht was. Dat telefoontje kwam volgens moeder Yasemin pas na 40 zenuwslopende minuten binnen. “Hij is gevonden”, had de telefoniste volgens haar gezegd. “Zo zei ze het. Alsof het om zijn lichaam ging dat terecht was.” Cadeaukaart van de Action Een dag later kwam dezelfde chauffeur aan de deur van de familie, met een briefje en een cadeaukaart van 20 euro van de Action. Hoewel het ze niet om het geld gaat, vindt de familie dat wel een erg simpele manier om een dergelijk heftig incident af te doen. Ze namen een advocaat in de arm die het vervoersbedrijf aansprakelijk stelde, maar tot op heden kwam daar geen enkele reactie op. Ook de gemeente reageerde aanvankelijk niet. “Ze willen gehoord en gezien worden”, zegt de advocaat, en niet afgescheept worden met een briefje van de chauffeur. “Ze willen erkenning voor het leed dat hun is aangedaan.” De politie sloot het onderzoek al snel af. “Het jongetje was in slaap gevallen achter in de bus en de chauffeur had het kind niet gezien toen hij de auto afsloot na zijn dienst”, zegt een woordvoerder. Van een strafbaar feit is volgens hem geen sprake geweest. Het vervoerbedrijf werd uiteindelijk wel aansprakelijk gesteld, maar wil tot op de dag van vandaag niet inhoudelijk reageren en ook niet in gesprek over een schadevergoeding. De gemeente aanvankelijk ook niet, maar zij ging uiteindelijk door het stof. Er kwamen excuses van de wethouder aan de ouders. Ook nam ze stappen: “Dit mag in de toekomst niet meer gebeuren.”
Fantastische ervaring: Goed bedrijf
Negatieve ervaring: Beste lezer, Hoe ver moet het gaan. Ene dag 9:10 andere dag 9:45... Ja dat is Amsterdam. Prima stuur tijdig een bericht van vertraging... nee hoor ik moet zelf bellen om erachter te komen. En dan gaan mensen in andere kant van het land plan maken terwijl ze totaal geen benul hebben hoe het gaat in de stad... Jongens luisteren naar de Amsterdamse chauffeurs. Ja want die kennen de stad. En niet die buitenlanders in 'Lutje broek' Maar goed ik hoor dat er veel directeurs er zijn, of terwijl zakkenvullers. Ja ga nog even door en dan is het faillissement. Dus....
Negatieve ervaring: Altijd netjes op tijd Maar standje kernsplitsing vd verwarming
Fantastische ervaring: Onze dochter heeft een aantal weken gebruik gemaakt van de service van Munckhof groep. Zij zag hier tegenop en wist niet wat ze kon verwachten. Het contact vooraf met Munckhof zelf liep wat stroef en hadden wel onze vraagtekens. Wat dit absoluut goed gemaakt heeft is de chauffeur Ade. Wat was dit een prettige ervaring. Ade heeft hart voor de passagiers welke hij mag vervoeren en kan goed omgaan met de situatie van het kind. Elke dag stond hij er weer en zorgde ervoor dat er geen ander gezicht voor de deur stond. Dit gaf ons en onze dochter een fijn gevoel en zwaaide haar elke dag met een gerust hart uit. Deze 5 sterren zijn daarom zeker voor jou! Onze dochter heeft het als een fijne tijd ervaren en heeft het nu nog over 'chauffeur Ade'. Ade, namens May en ons, heel erg bedankt voor de fijne tijd! Groet, Geja.
Fantastische ervaring: Wij zijn ontzettend blij met onze uitstekende chauffeur! Waar veel chauffeurs soms hun werk zonder passie doen, is het duidelijk dat deze topper met hart en ziel achter het stuur zit. Ade is betrouwbaar, maar toont ook aandacht voor details en weet precies hoe hij Dean op zijn gemak kan stellen. Zijn professionaliteit, vriendelijkheid zorgt er voor dat hij ons echt ontzorgt. We hopen van harte dat hij ons vervoer ook in de toekomst blijft verzorgen, want dit soort kwaliteit vinden we zelden. ADE, we zijn trots op je en enorm dankbaar voor je inzet! Groet Gavon
Positieve ervaring: Ik raad aan om alle chauffeurs van Munckhof in te lichten over de gevolgen van Automatische verlichting in de herfst en winter, voor 2 pitjes achter geen enkele, dus ook niet in de mist, chauffeurs hebben een verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie omdat ze personen vervoeren, en men het goede voorbeeld ook verwacht te kennen. #stopautomatischeverlichting
Negatieve ervaring: Bus groepsvervoer gehandicapten komt of te vroeg of te laat. Zitten met 8 man in een klein busje gepropt. Chauffeurs hebben geen EHBO. Er zitten hele lieve chauffeurs tussen. Maar ook n stel die gewoon blijven zitten. En nul hulp bieden. Dit is zeker niet mijn favoriete vervoersbedrijf.
Negatieve ervaring: Sinds Munckhof het heeft overgenomen, is het een enorme ellende. Kinderen niet goed in de gorden en van tijden hebben ze nog nooit gehoord. Ze rijden maar hoe laat het hun uitkomt.
Negatieve ervaring: Dinsdag 1 oktober gebeld met Munckhof of zij mijn man wilden vervoeren heeft een akkoordverklaring van CZ was geen probleem de afspraak was dat hun hem ophaalde bij zijn revalidatiecentrum om 17.00 uur op vrijdag 4 oktober en thuis zouden brengen vrijdagmorgen om 11.10 werd ik gebeld door een medewerker van het revalidatiecentrum dat Munckhof hun had gebeld en dat zij mijn man niet gingen ophalen mijn man verblijft in een revalidatiecentrum 150 kilometer van ons huis en nog hadden ze het lef niet om mij zelf te bellen aangezien ik zelf niet kan rijden was mijn dochter verplicht om vrij te vragen van haar werk om mijn man te gaan ophalen Ben zeker van plan om hiermee naar alle instanties te gaan en hun aan te klagen zo ga je niet met patiënten om. Marian
Negatieve ervaring: Vanaf dit schooljaar is de gemeente met dit bedrijf een contract aan gegaan voor vervoer van gehandicapten kinderen, en wat een ellende!!! Komen wanneer het hun uitkomt en niet op afgesproken tijden! Totaal geen verstand van hulpmiddelen zoals een 7punts gordel ♀️ Kind word al ram nerveus als de bus nu voor rijd terwijl hij voorheen niet kon wachten om naar school te gaan, ik ga wederom een klacht indienen bij gemeente/wmo want dit is echt een bagger bedrijf!
Negatieve ervaring: Dit taxi Bedrijf komt afspraken niet na, (ongeschikte adm?).. ik ben blij dat mijn dochter wel een goede chauffeur heeft.( props voor deze taxi mevrouw) ipv 5 dagen taxi waar we voor betalen plannen ze 3 dagen taxi service. Tis toch puur Geldklopperij?! Mensen hou je contract en afspraken in de gaten. 1 pluspunt: vaste chauffeuse die ze heeft is top! minpunt: 90% slecht bedrijfsvoering, admin/planning. Fiscus melding is wel handig
Negatieve ervaring: Regelmatig te laat (chauffeur zich verslapen), naamsverwisseling,zodat met een beschuldigden vinger naar ons gewezen wordt dat wij mijn gehandicapte broer hebben afgemeld, wat absoluut niet waar is, dus de taxi naar de sociale werkvoorziening niet komt opdagen. Door zijn handicap een groter busje nodig, (wat wij zwart op wit hebben)wat ook vaak niet is, hierdoor onstaat valgevaar. Wel mooi reclame maken op tv als ze weer eens asielzoekers van a naar b moeten brengen, en de eigen Nederlandse gehandicapte mensen laten ze letterlijk en figuurlijk in de kou staan. NIET ACCEPTABEL MEER!!!!!!
Fantastische ervaring: Dit is een net bedrijf die afspraken nakomt, ben daar 11 jaar in dienst geweest als chauffeur tot aan mijn pensioen.
Negatieve ervaring: Worst Taxi company ever !!!! never call them ! waiting for Taxi for 3 houres which had to come 2 houres ago !!!!!
Positieve ervaring: Is mijn werkgever
Negatieve ervaring: Mensonterend vervoer. Deze graaiers laten hun klanten tegenwoordig niet alleen eindeloos op de taxi wachten maar zelfs aan de telefoon. Ongelooflijk hoe slecht de service is. De overheid moet snel ingrijpen want de kwetsbaarste in de samenleving zijn de dupe.
Negatieve ervaring: Voor medisch vervoer moet mn moeder heen en weer gebracht worden naar haar revalidatie. Al 2x niet opkomen dagen en telkens een ander raar verhaal aan de telefoon opzetten. Je kan net zo goed geen taxi regelen, ze komen namelijk toch niet…
Negatieve ervaring: Rijden gewoon weg. Laten kind buiten staan wachten ergens buitenaf zonder ouders te informeren. Nemen hun verantwoordelijk niet en boeit het niet wat er vervolgens met het kind gebeurt.
Negatieve ervaring: Snap niet wat effeciënt aan is...gemeente besteed leerlingenvervoer uit aan Munckhof in Brabant, zij besteden het uit aan een taxibedrijf in Friesland, dan moet er iemand uit Ede komen rijden om de leerling in de Achterhoek ergens op te halen en naar school te brengen. Snapt u het nog? En vervolgens gaat de communicatie via Zoov... dus de ene club verschuilt zich achter de ander als er iets fout gaat en dat gebeurt nogal eens.
Fantastische ervaring: Fijne samenwerking
Negatieve ervaring: One of their taxi's was going at high speed. I'm guessing it was over 140km per hour because I was at 105 and it passed me like I was standing still. Then it nearly hit the side of another car while changing lanes. Very dangerous driving.
Positieve ervaring: Slecht school vervoer
Fantastische ervaring: Afgelopen week is m'n zoon van 12 jaar begonnen met het leerlingenvervoer. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend tevreden ben. Chauffeur Teun kwam een week voor de start van het schooljaar kennis maken. Teun is iedere ochtend ontzettend vrolijk en enthousiast. En heel lief voor de kinderen. De app is fantastisch! Je ziet precies waar de bus rijdt. Of m'n zoon is ingestapt etc. Maar ook als hij wat later is. Dan kan ik m'n zoon appen. M'n zoon en ik zijn openbaar vervoer gewend omdat ik geen rijbewijs heb. De Arriva en NS kunnen nog wat leren van dit leerlingenvervoer. Van onze kant een dikke 5 sterren voor Teun en Munckhof!
Negatieve ervaring: Bras bedrijf
Negatieve ervaring: Leer rijden prutsers
Negatieve ervaring: Bedrijf is telefonisch zo goed als onbereikbaar. Wachttijd minstens een half uur. Ik belde hen vanuit mijn professie om een misstand te melden met hun taxibusjes. Dame had zeer veel moeite de juiste afdeling te vinden. Dat uiteindelijk zou dat Zaandam moeten zijn. Weer ellenlange wachttijd om vervolgens weer terug te worden verwezen naar het hoofdkantoor. Zo kan ik nog even doorgaan, maar de rode draad is heel lang wachten op personeel dat niet meegegroeid is met de grootte van het bedrijf. Één ster omdat de telefonistes ondanks alles wel vriendelijk waren.
Negatieve ervaring: geen goeie service,
Negatieve ervaring: Chauffeur komt geregeld veel te vroeg, 20 minuten voor de geplande tijd. Er word geen rekening gehouden met kinderen met autisme. Mijn zoon staat geregeld 20 minuten zonder toezicht op het schoolplein omdat hij veel te vroeg word opgehaald.
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring mee. Ze zijn totaal niet flexibel in meedenken en je wordt vh kastje naar de muur gestuurd. En dat nog wel bij kwetsbare ouderen. Schandalig gewoon!!!
Negatieve ervaring: Is het normaal om met kinderen achterin met elkaar te gaan racen wie het snelste weg in bij het verkeerslicht
Fantastische ervaring: Mooi bedrijf, professioneel en vriendelijke mensen.
Fantastische ervaring: Super firma aardige mensen
Positieve ervaring: Update : na de herfstvakantie heeft Munckhof haar leven gebeterd. Mijn zoontje wordt weer op tijd opgehaald en heeft een vaste chauffeur. De chauffeur heeft zich zelfs netjes voorgesteld een dag voordat hij de route gaat rijden ! Waardeloos hoe ze het leerlingenvervoer in begin schooljaar 2022 geregeld hebben! Mijn zoontje wordt drie uur later op school afgezet! Na school wordt hij pas anderhalf uur later opgehaald! Als een chauffeur de weg niet weet naar ons huis rijdt hij gewoon weg zonder even te bellen. Het enige wat ik hoor van Munckhof is sorry sorry sorry !
Positieve ervaring: Fijne taxi chauffeur ♥️
Positieve ervaring: Snel klaar en goed geregeld
Negatieve ervaring: 1 ster is nog te veel. Waardeloze op geld beluste firma, deze mensen ( als je ze mensen mag noemen) zien het leerlingenvervoer als kassa zonder na te denken dat er kinderen achter zitten. Triest gewoon, dag 1 van het schooljaar, maar nu al een stempel gedrukt. Goed gedaan!
Fantastische ervaring: Top werkgever
Fantastische ervaring: Fijne samenwerking
Fantastische ervaring: Hulp gehad met lossen, snel klaar....
Fantastische ervaring: Prima vervoers bedrijf waar de klant nog koning is !
Fantastische ervaring: Mooi bedrijf
Fantastische ervaring: Mooi bedrijf
Negatieve ervaring: Gisteren getuige geweest dat een chauffeur van Munckhof bij RijnState ziekenhuis te Arnhem een klant die in een rolstoel bed lag afblafte inzake de betaling terwijl er een rekeningnummer op haar stoel stond inzake betaling op rekening . Om half 2 stond mevrouw te wachten en om 16.00 stond ze er nog !!!! Omdat men weigerde omdat ze contant moest betalen terwijl dit op rekening moest !!! Aan deze hufterigheid moet u echt wat doen anders flikker deze chauffeurs eruit !! Of zoek een andere vervoerder.... zo ga je niet met hulpbehoevende mensen om die afhankelijk zijn van deze vorm van vervoer naar huis !!!
Negatieve ervaring: Het salaris wat hier word geboden riekt naar uitbuiting. Triest !!!
Fantastische ervaring: Betreft een groot vervoersbedrijf uit Horst, taxi's, taxibussen en grote bussen voor personenvervoer cq vakantiereizen.
Fantastische ervaring: Goed georganiseerd en kwaliteit bedrijf.
Positieve ervaring: Vanmorgen moest mijn zoon opgehaald worden om half 9 op school te zijn. Om 8.40 toch maar eens gebeld en kreeg te horen dat het duidelijk in hun systeem stond maar de chauffeur het vergeten was, maar onderweg. Om 8.55 stond de taxi voor de deur dus mijn zoon plus een paar andere kinderen een uur te laat op school. Kan inderdaad een keer gebeuren, maar verwacht wel dat de chauffeur sorry kan zeggen.
Fantastische ervaring: Goed bedrijf voor als je een touringcar nodig hebt. En ook voor een taxi
Fantastische ervaring: Nett und zuverlässig
Fantastische ervaring: Betrouwbaar taxibedrijf. groeten Taxi Service Den Bosch.
Fantastische ervaring: Top
Positieve ervaring: net en goed georganiseerd bedrijf
Fantastische ervaring: goede ervaring!!!!
Fantastische ervaring: Alles goed
Laat uw mening over Munckhof Groep B.V.:
Munckhof Groep B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren



Reishuis.nl


YourWay Travel - Personal Touch Travel

Birgit Vorstermans Reisadvies


Munckhof Business Travel Venlo

The Travel Club Nadine Derikx

Cornwall bed & breakfast Agency Dutch branch

YourTravel agent Thea Jacobs


Travelmarks-photography | reisfotograaf en reisbureau fotografiereizen

Bram Beurskens Travel Counsellors
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.