de Jong Intra Holidays

Havenkade 1, 2984 AA, Ridderkerk
Havenkade 1
2984 AA, Ridderkerk
+31180457777

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-17h
  • Dinsdag: 9h-17h
  • Woensdag: 9h-17h
  • Donderdag: 9h-17h
  • Vrijdag: 9h-17h
  • Zaterdag: 10h-17h

De Jong Intra Vakanties is een veelzijdige, allround touroperator met vele thema-, pakket- en maatwerkreizen naar zowel Europese als verre bestemmingen. Onder het motto “Gewoon perfect geregeld.” zorgen we voor vakanties voor alle doelgroepen van ‘jong tot oud’. Het hoofdkantoor is gevestigd te Ridderkerk. Op dit moment zijn er ruim 100 mensen werkzaam. Daarnaast zijn er in het buitenland nog eens 80 reisleid(st)ers en standplaatshostesses werkzaam. Onze touringcar reizen worden door honderden ervaren chauffeurs uitgevoerd.

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over de Jong Intra Holidays:

De Jong Intra Vakanties is een reisorganisatie met een breed scala aan reisopties en een focus op klanttevredenheid. Veel klanten hebben positieve ervaringen gedeeld over hun georganiseerde reizen. Vooral de chauffeurs en reisleiders krijgen lof voor hun deskundigheid en vriendelijkheid. Een aantal hoogtepunten zijn:

  • Professionele chauffeurs die veel kennis hebben over de bestemmingen en zorg dragen voor een veilige reiservaring.
  • Goede organisatie van reizen, waarbij de meeste klanten de service en informatievoorziening op prijs stellen.
  • Tevredenheid over de rondreizen, met positieve recensies over de comfortabele Hotels en het aanbod van excursies.
  • Actieve klantondersteuning, met de mogelijkheid om problemen direct op te lossen tijdens de reis.

Echter, er zijn ook enkele terugkerende zorgen geuit door klanten, zoals:

  • Sommige klanten hebben problemen ervaren met communicatie en bereikbaarheid van de klantenservice.
  • Er zijn meldingen van teleurstelling in hotelkwaliteit, waarbij bepaalde accommodaties niet aan de verwachtingen voldeden.
  • Een aantal opties voor omboeken zijn als duur ervaren, wat klantenfrustratie met zich meebracht.
  • Er zijn klachten over het afhandelen van annuleringen en het niet tijdig informeren van klanten over wijzigingen in hun boekingen.

Ondanks deze punten blijft De Jong Intra Vakanties een populaire keuze voor vakantiegangers die op zoek zijn naar een goed georganiseerde reiservaring met deskundige begeleiding.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

de Jong Intra Holidays: Meningen

3.5/5 (151 Meningen)
Staplesq 7 months ago

Negatieve ervaring: Je krijgt slechts 50 euro vroegboek korting!!! Terwijl andere aanbieders met wel 400 euro vroeg boek korting stunten! Belachelijk!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste, bedankt voor je review. We begrijpen dat het verleidelijk is om grote kortingen te zien bij andere aanbieders, wij willen graag transparant zijn in onze prijzen en bieden al onze klanten dezelfde korting. Die korting is slechts het begin, we richten ons namelijk niet alleen op korting maar vooral op een reiservaring die het meer dan waard is: een onbezorgde vakantie van boeken tot terugkomst. Wat jammer dat je alleen op basis van de vroegboekkorting een 1 ster geeft, we verzorgen graag je reis en bespreken na terugkomst of het inderdaad 1 ster waard was. Zou je contact met ons willen opnemen? Dan helpen we je graag bij het plannen van je reis. Voor nu wensen we je een hele mooie dag toe. Hartelijke groet, de Jong Intra Vakanties

Rob Faas 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij zijn met de Jong Intra vanaf 31 augustus tot 7 september naar het eiland Rugen geweest . Een top week met een uitstekende chauffeur en reisleider Paul , samen met zijn vrouw Marga. Hotel was goed ( schoon ) ontbijt en diner goed . Volgende keer weer alleen met de Jong Intra .reizen

Nora Griffioen 1 year ago

Fantastische ervaring: In de afgelopen 5 jaar al meerdere vakanties via De Jong Intra geboekt en altijd goede ervaringen gehad. De service is goed, ze zijn telefonisch bereikbaar indien nodig en alles is goed geregeld.

Pascalle 1 year ago

Negatieve ervaring: Eerste en laatste keer dat we hier boeken. Ze beloven gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen, maar sturen je met budget airlines op pad en weigeren je vervolgens hiervoor te compenseren omdat ze zich verschuilen achter de kleine lettertjes. Dikke onvoldoende voor De Jong Intra.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het Jammer om te lezen dat deze herinnering aan de reis een negatief beeld heeft achter gelaten. In sommige situaties moeten we door (onvoorziene) omstandigheden schakelen en kiezen we voor het best mogelijke alternatief. Met als doel onze klanten alsnog van een perfect geregelde vakantie te kunnen laten genieten. Hartelijke groeten, de Jong Intra Vakanties – Tineke

anzaya 1 year ago

Positieve ervaring: Reis geboekt naar Kroatië, in Crikvenica, hotel genaamd "Crikvenica". De chauffeur/reisleider genaamd Ron was uitstekend en erg ervaren, het hotel genaamd "Crikvenica" in Kroatië was goed wat betreft de hotelkamer, maar het diner 's avonds viel erg tegen, veel hetzelfde elke dag en erg smakeloos, en dit is niet wat men verwacht van een 4 sterren hotel! Het tussenstop hotel in Zuid-Duitsland tijdens de terugreis viel erg tegen wat betreft de kamer, erg oudbollig, het ontbijt in hotel Crikvenica in Kroatië was wel in orde!

Relaxed Music 1 year ago

Negatieve ervaring: Ze proberen je heel leuk allemaal dingen aan te praten zoals alles is binnen 1 kilometer en je hoeft niks extra te betalen. Alsnog moest ik me hele rekening legen toen ik aankwam en probeerde ze me wijs te maken dat alles dichtbij was terwijl alles een half uur duurde. Beste gewoon zelf boeken.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Dank je wel voor je review. De prijzen en informatie (ook wat er ter plaatse nog betaald moet worden) zijn up-to-date en volgens de hiervoor geldende regels. Wat jammer dat jij het anders hebt ervaren. Ik ga er vanuit dat we ook persoonlijk contact met u hebben gehad en één en ander samen hebben uitgezocht. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties – Tineke

Johannes Gosselink 1 year ago

Fantastische ervaring: Rondreis Schotland, een aanrader! Net terug van een prachtige rondreis door Schotland. De reis begon op de ferry naar Newcastle. Het diner- en ontbijt buffet , op de boot,is fantastisch en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. We verbleven in drie hotels. Het eerste hotel was het Dundarach hotel in Pitlochry. Een typisch Schots hotel met een nette kamer en prima eten. We verbleven hier 2 nachten. Het tweede hotel was het Highland hotel in Strathpeffer. Op afstand ziet het er prachtig uit maar als je dichtbij komt schrik je van de staat van onderhoud. Hier is de laatste 20 jaar geen onderhoud gepleegd. De kamers zijn netjes ( een enkeling uit onze groep had een slecht bed en een vreemd geurtje in de kamer) het eten was goed, de eerste avond niet op de juiste temperatuur. We verbleven hier 3 nachten. Het laatste hotel was het Ben Nevis hotel in fort William. Ook hier weer, aan de buitenkant een zeer slechte staat van onderhoud maar een mooie kamer. Op het eten was niets aan te merken. In alle hotels kon je kiezen uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. Bij het ontbijtbuffet ontbraken vaak dingen die wij als Nederlanders graag eten, maar niet zeuren, je bent in een ander land. We hebben een prachtige reis gemaakt door het Schotse landschap en heel veel gezien, mooie plaatsjes / steden, adembenemende vergezichten, watervallen, kastelen etc. Onze ervaren buschauffeur, Mark, reed niet alleen fantastisch maar wist enorm veel te vertellen over de omgeving en de geschiedenis . Kortom een prachtige reis die ik iedereen kan aanbevelen

TJEERD CORNELISSE 1 year ago

Negatieve ervaring: Jammer dat je uberhaupt een ster moet kiezen. Dit bedrijf heeft geen service, een nep whatsapp chat bot en een telefoonnummer waarbij je meer dan een half uur alleen al in de wacht staat. Dan gebeurt er nog niets natuurlijk. Vakantie discounter wijst naar hun, zij wijzen naar vakantie discounter. Dit is niet meer van deze tijd gauw stoppen zou ik zeggen.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste Tjeerd, wat jammer om te lezen dat je een vervelend gevoel hebt gehouden na ons contact op de WhatsApp. Om eerlijk te zijn schrokken we nogal van de woorden die je koos op de WhatsApp chat. We helpen je graag bij het beantwoorden van algemene vragen over je reis en de bestemming. Wanneer je via een reisagent de reis geboekt hebt en je bent van mening dat er zaken in de boeking niet kloppen of je wil de boeking wijzigen, dan moeten we je inderdaad vragen om contact op te nemen met je reisagent: je boeking is via hen gemaakt en wordt door hen beheerd: wijzigingen kunnen dan ook alleen door hen worden gedaan. We vinden het jammer om te lezen dat je daar niet snel iemand aan de telefoon kreeg, daarom hebben we aangeboden om hen een verzoek te sturen om op korte termijn contact met jou op te nemen, dit hebben we gedaan. We hopen dat je inmiddels contact met hen hebt gehad. Je gaat binnenkort vertrekken op reis, we wensen je voor dit moment alvast een heel fijn verblijf toe. de Jong Intra Vakanties

Léonard vZ 1 year ago

Fantastische ervaring: Een perfecte reisorganisatie! Vorig jaar voor het eerst ervaren met een bus- & treinreis naar en door Zwitserland. Met -dat willen we zeker noemen- een Top-chauffeur-reisleider Piet. Dus: de stoute schoenen aangetrokken en nu de prachtige, goed informerende brochure 'bus- vliegreizen' aan te vragen. De keuze was snel gemaakt: het worden de Highlights van de Adriatische kust in Kroatië. We kijken er nu al naar uit. Zeker weten dat deze reis ons eveneens gaat bevallen.

Erika Diepeveen 1 year ago

Fantastische ervaring: Super leuke vakantie gehad met 2 dagen Disneyland Parijs inclusief. Alles was goed geregeld, kregen alles optijd en inchecken van ons hotel ging super. Wij zijn enorm tevreden en zouden hier zeker vaker boeken!

Jacqueline Westveer-Dool 1 year ago

Negatieve ervaring: Je kunt beter zelf alles boeken dan dat je het via een reisbureau boekt. Dit was voor ons de eerste keer, en zeker ook de laatste. De service die jullie bieden is 0. Het enige wat gebeurd is dat d-reizen naar jullie wijst en jullie weer naar ons. De kwaliteit van hotels tijdens onze rondreis was behoorlijk bedroevend. En de compensatie die jullie wilde geven ronduit belachelijk. Het enige wat de jong intra vakanties goed kan is de schuld bij de klant leggen. Via d-reizen krimpen aan den IJssel onze Amerika reis the great West geboekt aangeboden door de jong intra reizen. Jullie geven aan dat er in goede middenklasse hotels word verbleven. Hier verschillen wij dus van mening. De meeste zijn shaby verouderde hotels of motels. Jullie zeggen dat jullie recent nog de hotels hebben bezocht en weten wat jullie aanbieden. Tegenover de hotels waar wij verbleven zijn vaak hotels gebouwd die meer van deze tijd zijn. Door een fout in een boeking (1 kingsize bed met 3 personen ipv 2 queensize bedden) hebben we zelf een ander hotel moeten regelen. Wij weten dus uit ervaring dat deze niet duurder zijn dan het door jullie aangeboden en meer van deze tijd. Het nummer wat wij belde, staat onderr de lijst met de hotels waar wij verbleven en heeft pas gereageerd toen wij al lang weer thuis waren. Er was veel waar wij niet zo blij mee waren. Airco's die meer herrie maakten dan een stationair draaiende tractor. Uitzicht op een blinde muur met dozen, een berg afval, zwervers voor de deur en een kakkerlak in de badkamer. En een raam met een gordijn te weinig dus 5 uur wakker van het licht. Daar was geen andere kamer dus heeft de technische dienst om 23.00u nog lakens voor de ramen gehangen. Na thuiskomst in Nederland onze bevindingen aan d-reizen kenbaar gemaakt en gezegd dat wij niet hebben gekregen waarvoor wij hebben betaald namelijk goede middenklasse hotels. Het antwoord waar jullie mee komen ben ik bij meerdere reviews over jullie al tegen gekomen. Namelijk dat we gelijk terplekke hadden moeten bellen naar het de jong intra nummer en niet bij thuiskomst bij d-reizen terwijl dat de organisatie is waar wij zaken mee hebben gedaan. Wij wilde gewoon vakantie vieren of bij aankomst in het hotel na een lange dag van reizen naar bed. Misschien handig om dit nummer onder het nummer dat onderaan de lijst met hotels staat te zetten. En niet de schuld bij de klant te leggen. Wij hebben aangegeven dat we een compensatie willen. Helemaal omdat jullie aangeven dat jullie weten wat je verkoopt. Wij vinden het hooguit 2 sterren (een uitzondering daar gelaten) verkocht voor goede middenklasse. De compensatie waar jullie mee komen vinden wij niet passend. Dit staat ook op mijn Facebook.

a va 1 year ago

Negatieve ervaring: Erg slechte service als je in een hotel met muizen zit. Dit aankaart maar geen vergoeding of dergelijke krijgt omdat je geen foto of video hebt van de muis. Weken mee bezig, vaste klant maar blijkbaar intereseert het ze geen moer. Dame aan de telefoon zegt dat ze mij niet op mijn woord kunnen geloven. Wanneer ik een mail stuur dat ik dit belachelijk vind, is de reden ineens gewijzigd naar "het niet hebben van bewijs". Onzinnig gedoe. Mijn weekend weg en humeur compleet naar de knoppen omdat ze bij Dit bedrijf te beroerd zijn om klantvriendelijk te blijven.

Claire Julien 1 year ago

Fantastische ervaring: N.a.v. Geboekte vakantie bij Vakantiediscounter, met als uitvoerder de Jong Intra, klacht ingediend over een vieze accommodatie. Wij hebben binnen de verlooptijd van onze klacht reactie terug ontvangen en een deel van het bedrag voor de accommodatie terugontvangen. (Wij hebben tijdens verblijf de Jong Intra niet gebeld, omdat in onze klacht van Discounter vermeld stond dat we 4-9 weken moesten wachten op een reactie van de Jong.)

Suzanne Velenturf 1 year ago

Negatieve ervaring: EEN WAARSCHUWING !!!! Voordat men bij De Jong Intra Vakanties boekt dient men rekening te houden met het volgende: wanneer je een naamswijziging door wilt geven voor een hotelovernachting wordt er € 53 in rekening gebracht voor het veranderen van deze naam.

Mart Berkhout, 1 year ago

Fantastische ervaring: Super vakantie gehad deze oktober in schotland. Chauffeur Mark was een aanwinst. Enige min punt was het 2e hotel maar mocht de pret niet drukken

Jihan Aljazrawi 1 year ago

Fantastische ervaring: Mooie

lara castella 1 year ago

Negatieve ervaring: Reken er maar niet op dat De jong intra enige interesse of verantwoordelijkheidsgevoel heeft over de verkochte vakanties. Eerst kregen wij een vieze en kapotte oude kamer nadat we überhaupt de eerste avond geen overnachting hadden die wij vooraf betaald hadden. Na klagen hebben zij ons daar lekker laten zitten en na netjes de klacht met veel geduld te schriftelijk te hebben gestuurd. Moesten wij 4 weken wachten op antwoord en heb hebben wij een antwoord gekregen wat neer komt op dikke pech zoek het maar uit. Nooit meer De jong Intra slechtste service ooit. Slechtste vakantie ooit. Je wordt aan je lot overgelaten.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het heel spijtig dat u dit op deze manier heeft ervaren. We zijn 24 uur, 7 dagen in de week bereikbaar voor onze klanten ter plaatse. We gaan er vanuit dat alles perfect is geregeld, maar als dit niet het geval is, om welke reden dan ook, willen we dit direct oplossen en daarom informeren we al onze klanten op de reisdocumenten om een eventuele onvolkomenheid niet te laten wachten totdat u weer thuis bent, maar het juist direct te melden zodat we het kunnen oplossen. De Jong Intra Vakanties - Tineke

Rita van Beek 2 years ago

Fantastische ervaring: Net terug van de Rome reis; alles was perfect geregeld en we hadden een geweldige reisleider Jan; zonder hem was het zeker een stuk minder interessant geweest; alle belangrijke plekken bezocht, heel erg leuke verhalen gehoord, goed en schoon hotel, heerlijk gegeten, kortom helemaal TOP met de complimenten voor Jan.

Henk Hopman 2 years ago

Positieve ervaring: Fijne stadstrip naar Berlijn via de site geboekt (samen met reisbureau). Was heel goed geregeld, alles perfect.

Harry Veldman 2 years ago

Positieve ervaring: 12 dagen naar Oostenrijk

Erandi 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met deze reisorganisatie. Terugvlucht werd last minute gecanceld, maar de opties die werden aangeboden waren ronduit bizar. Hierdoor hebben wij tijdens de vakantie heel lang met ze aan de telefoon moeten hangen, terwijl je eigenlijk gewoon van je vakantie wil genieten. Toen we kenbaar maakten niet met de aangeboden opties akkoord te gaan, werd hier op gereageerd met een bot 'tot ziens' en werd de verbinding verbroken. Daarna nooit meer iets van ze gehoord. Je voelt je op zo'n moment aan je lot overgelaten en we zijn hierna veel tijd (en vooral ook veel geld) kwijt geweest aan het boeken van een nieuwe vlucht en een nieuw hotel, aangezien een vlucht op een andere dag op dat moment nog maar de enige optie was. Eindstand is dat de vakantie dubbel zo duur was als de oorspronkelijke prijs. De laatste dagen hebben wij absoluut niet meer van onze vakantie kunnen genieten, dus ik zou het absoluut niet aanraden om bij ze te boeken.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het zeer spijtig dat u de situatie zo heeft ervaren. Transavia heeft helaas op een zeer korte termijn uw terugvlucht geannuleerd en kon op dat moment geen alternatief meer bieden. Wij hebben op basis van onze mogelijkheden bij andere airlines alternatieven met u besproken maar deze waren zoals ik begreep geen optie voor u in verband met persoonlijke afspraken en de afstand naar Palermo en/of Brussel. We zijn van mening dat we u zeker niet aan uw lot hebben overgelaten. Het was alleen zeer spijtig dat de geboden alternatieven voor u niet acceptabel waren en het contact niet prettig verliep. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties - Tineke

Max Rutgers Privé 2 years ago

Negatieve ervaring: Toe aan vakantie! Wat een ontzettend stressvolle ervaring met deze reisorganisatie. Door een brand op de luchthaven was onze terugvlucht helaas geannuleerd en ik snap dat niemand daar wat aan kan doen, maar om vervolgens volledig aan je lot te worden overgelaten vind ik ronduit verdrietig. We kregen twee opties aangeboden. Een reis met de taxi van drie uur naar een alternatieve luchthaven over een door bosbranden geteisterd Sicilië, een overstap op Milaan (een reis van circa 12 uur). De kosten van de taxi zou ik volgens de organisatie of anders misschien van Transavia en anders misschien van hun. Oftewel veel maybes… Of een dag eerder terug, voor ons geen optie want we hadden nog een concert. Er was gewoon een directe vlucht terug beschikbaar, maar deze wilde de organisatie niet boeken… Ik had hier gewoon recht op volgens de site van de Rijksoverheid. Anyway gelukkig zijn ze aangesloten bij de ANVR en zal ik mijn kosten terug krijgen, want heb zelf maar mijn terugreis geregeld. Zal vast prima zijn als alles volgens plan verloopt, maar ik boek een pakketreis omdat ik ontzorgd wil worden. Niet om zo veel stress en extra geld verder te zijn dat ik alweer toe ben aan vakantie terwijl ik nog op vakantie ben. Schaamteloos, dit is zo’n partij die je energie doelbewust dusdanig opslokt dat je geen zin meer hebt om de strijd aan te gaan. PS Ik kan me voorstellen dat de familie de Jong zijn vakanties bij TUI boekt.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het zeer spijtig dat u de situatie zo heeft ervaren. Transavia heeft helaas op een zeer korte termijn uw terugvlucht geannuleerd en kon op dat moment geen alternatief meer bieden. Wij hebben op basis van onze mogelijkheden bij andere airlines alternatieven met u besproken maar deze waren zoals ik begreep geen optie voor u in verband met persoonlijke afspraken en de afstand naar Palermo en/of Brussel. We zijn van mening dat we u zeker niet aan uw lot hebben overgelaten. Het was alleen zeer spijtig dat de geboden alternatieven voor u niet acceptabel waren en het contact niet prettig verliep. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties - Tineke

ronald v dijk 2 years ago

Negatieve ervaring: De jong intra. Zou jullie de reis levico therme met hotel ariston weer in jullie pakket nemen en met de goeie chauffeur hans die weet zeer veel Van italie. Totaal gerf ik 5 sterren Nu niet meer dan 2 sterren . Zonder hem meegemaakt reis niet kompleet Zet goeie chauffeurs niet aan de kant Er zijn al weinig chauffeurs

Britt Pannekeet 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte reis ervaring gehad met de Jong Intra vakanties. Ik raad het dan ook sterk af om bij deze reisorganisatie te boeken. We hadden de 6-daagse city break van Porto naar Lissabon geboekt. De ellende begon al bij aankomst op het vliegveld waar een taxi voor 2 personen besteld was i.p.v. 4 personen door de reisorganisatie. Vervolgens ging de excursie ook niet door die bij de reis inzat. Dit werd echter pas kenbaar gemaakt op de dag van de excursie zelf nadat we 3 uur hadden gewacht. Ook was er in de reisbeschrijving sprake van 2 excursies van eentje hebben wij nooit iets vernomen. Daarnaast is er vanuit de reisorganisatie ook een zeer slechte informatie verstrekking over de hotels en is er veel onduidelijkheid. Toen wij in Lissabon aankwamen kwamen wij er achter dat er wereld jongeren dagen aan de gang waren. Even gegoogeld en blijkbaar was dit al sinds 2020 kenbaar gemaakt en mei 2023 nog eens bevestigd. Ook hier had de Jong Intra totaal geen weet van waardoor ophaal punten niet klopten, omdat deze gebieden waren afgezet voor de bezoeken van de Paus. We zijn een hele vakantie bezig geweest om achter alles aan te bellen wat de Jong intra vakanties voor ons geregeld zou moeten hebben. Dit koste ontzettend veel tijd en zorgde voor veel frustraties. We zijn vaak met de reisorganisatie aan de telefoon geweest en waren toen telkens verbaasd over het feit dat er geen notities waren gemaakt door de Jong intra van voorgaande gebeurtenissen. Van alles wat de reisorganisatie voor ons geboekt had klopte alleen het treinticket. Tot ons grote verbazing stond er op de terugweg weer een taxi voor 2 personen klaar i.p.v. 4. Hoe kan deze fout op dit punt nog gemaakt worden… We hebben de Jong intra vaak de gelegenheid gegeven on hun fouten recht te zetten. Echter was er geen verbetering te zien. Wij zullen dan ook nooit meer met deze organisatie op reis gaan.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste mevrouw Pannekeet, Wat jammer om te lezen dat u zo teleurgesteld bent over ons als uitvoerder van uw reis naar Portugal. Ik zie dat u inmiddels ook contact met ons heeft opgenomen via de e-mail. Ik zal contact met u opnemen over deze situatie. Met vriendelijke groet, Laura De Jong Intra Vakanties

Filip De Maesschalck 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte en zeer dure organisatie. Bedriegers. En wanneer je de klachten door mailt antwoorden ze niet eens terug Kortom 1x geen 2de maal

Cor Varkevisser 2 years ago

Fantastische ervaring: Duidelijk uitleg en wat doen is

Wil Elderson 2 years ago

Fantastische ervaring: Alles goed geregeld. Direct hulp bij calamiteiten.

Gabrie Van kan 2 years ago

Negatieve ervaring: Rondreis puglia gemaakt .. transfers prima .huurauto prima Maar 2 van de 3 4 sterren hotels waren zwaar onder de maat . Waarbij hotel nostre mare wel de kroon spant . De foto's op internet zijn zeker misleidend. Vuilbakken voor de deur, dicht getimmerde ramen op het binnenplein S'avonds staat het vol met busjes, geen mogelijkheid om iets te drinken (bar) geen mogelijkheid om te dineren. kamer met brommende losstaande koekast bloodligfende draden in de badkamer verlengsnoertjes aan tv en koekast . Ontbijt prima maar personeel ( wel aardig ) dat constant op hun telefoon staat en tafels niet afruimen zodat mensen hun eigen tavel moeten dekken . veel dood ongedierte op de grond in de ontbijtzaal en deze mense geven geen reactie op hun verbeterpunten . Tip . Mischien zelf de accomodaties eens beoordelen ipv een Italiaanse partner . Jammer gelijk de laatste keer geweest .

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

We vinden het heel spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Dit is zeker niet volgens de standaard zoals u die van de Jong Intra Vakanties mag verwachten. De accommodaties worden elk seizoen/jaar door ons gecontroleerd, wel of niet in samenwerking met de locale agent. Daarbij zijn uw ervaringen ook heel belangrijk voor ons. Ik zie in de boeking helaas geen eerdere melding, dus ook geen kans om het direct voor u op te lossen. Maar deze melding nemen we uiteraard ook serieus en actiepunten zijn opgepakt want wij zien u nl. wel heel graag weer terug op één van onze reizen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties - Customer Care

Marja van der Spek 2 years ago

Fantastische ervaring: Prachtige vakantie genoten naar Zuid Engeland mede door onze chauffeur Frank die veel kon vertellen en ons veilig overal naar toe bracht. De excursies waren niet helemaal duidelijk wat er in hoorde of niet,dat zou beter beschreven moeten worden inget reisprogramma. Van de drie hotels was er eentje minder in qualiteit en hygiëne. Voor iedereen aan te bevelen!!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Dank u wel voor de positieve review en de tips voor verbeterpunten. We nemen deze zeker mee. We zien u heel graag terug op één van onze reizen in de toekomst. De Jong Intra Vakanties, Customer Care - Tineke

Marco Hoebeke 2 years ago

Negatieve ervaring: Negatieve ervaring helaas In de beschrijving staat dat er gebruik wordt gemaakt van uitstekende hotels, maar dat is zeker niet het geval! Er wordt afgeweken van de omschreven hotels. Sommige hotels waren erg onder de maat zeker niet uitstekend, de bediening en het diner waren zeker voor verbetering vatbaar om het netjes uit te drukken! Erg jammer van deze drukke en verder mooie reis. Voor ons dus teleurstellend en jammer dat er niet nagekomen wordt wat in de brochure wordt omschreven!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Hartelijk dank voor uw review. Ik vind het heel spijtig dat u het zo heeft ervaren en ook jammer om het via deze weg te ervaren. We doen onze uiterste best om goede kwaliteit te bieden, dat is voor ons ook van groot belang. En er moet op z'n minst nagekomen worden wat er wordt beloofd. Ik zou ook heel graag weten om welke onderdelen dit dan gaat. Als u hier nog een uitgebreide reactie van ons op wenst te ontvangen wil ik u vragen om contact op te nemen met de afdeling customer care met wat meer details, ook over welke reis u heeft gemaakt. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties - Customer Care, Tineke

Sander Roos 2 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende reisorganisatie. Veel kennis over de bestemming en altijd fijn advies

Lisa Vanveld 2 years ago

Negatieve ervaring: Pure schande. Vakantie omboeken is niet mogelijk? Ruim 10 weken op voorhand komaan mannen. BOEK hier nooit! Ook zeer weinig aanbod en geen goede service. Hier met onze voeten spelen!!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het heel spijtig om over deze negatieve ervaring te lezen. Mogelijkheden voor omboeken zijn afhankelijk van de voorwaarden waarop een boeking wordt gemaakt. Deze voorwaarden zijn gerelateerd aan de keuze van maatschappij, bestemming, samenstelling pakket, etc. Hierover wordt voor het vastleggen van de boeking duidelijk gecommuniceerd. Geen onduidelijkheden. Onze collega's van Team Reisspecialisten bieden hulp en bijstand binnen de mogelijkheden die er zijn op basis van de bevestigde voorwaarden. Ik vind het jammer dat u hier andere verwachtingen bij had. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties / Customer Care, Tineke

hannan salmy 2 years ago

Negatieve ervaring: Omboeking! Onmogelijk en daarbij 10 weken op voorhand aangevraagd, dus ruim op tijd! Schandalig...nooit meer via deze reisorganisatie nog een reis boeken!!!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Ik vind het heel spijtig om over deze negatieve ervaring te lezen. Mogelijkheden voor omboeken zijn afhankelijk van de voorwaarden waarop een boeking wordt gemaakt. Deze voorwaarden zijn gerelateerd aan de keuze van maatschappij, bestemming, samenstelling pakket, etc. Hierover wordt voor het vastleggen van de boeking duidelijk gecommuniceerd. Geen onduidelijkheden. Onze collega's van Team Reisspecialisten bieden hulp en bijstand binnen de mogelijkheden die er zijn op basis van de bevestigde voorwaarden. Ik vind het jammer dat u hier andere verwachtingen bij had. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties / Customer Care, Tineke

wil van loenen 2 years ago

Negatieve ervaring: Hoe kunnen jullie dit nu sturen. Jullie hebben de reis afgelast.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste Wil van Loenen, We nemen graag contact met u op. Zou u een mail willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen we bekijken waar het verkeerd is gegaan en verder kijken naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, De Jong Intra Vakanties

Kyle Habets 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede en nette service

Sylvia Jong 2 years ago

Negatieve ervaring: We hebben een stedentrip naar Londen geboekt met de trein. Bij het einde van de boeking bleek dat er geen plaatsen meer vrij waren in de trein,en staan die op aanvraag. We zouden binnen 2 werkdagen horen of dat gelukt was.....helaas. niets meer vernomen v a n de jong intra, telefonisch niet te bereiken,email gestuurd...ook geen reactie. Wil gewoon heel graag weten of we de reis dan op een eerdere of latere datum wel kunnen boeken....

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste mevrouw Jong, Dankuwel dat u dit probleem kenbaar maakt, wat vervelend dat u op deze manier onze service ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen dan ook graag contact met u op. Zou u een mail willen sturen naar [email protected]? Dan kijken we naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, De Jong Intra Vakanties

Annemarie van den Bos 2 years ago

Negatieve ervaring: Uw administratie is niet op orde!!! Onze vakantie van 6 mei a.s.werd uwerzijds geannuleerd, hopelijk gaat het de volgende ronde beter

Henk Rijens 2 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende stedentrips

montferland cleaning 2 years ago

Positieve ervaring: Goed maar duur

Joep B 2 years ago

Negatieve ervaring: Verschrikkelijk slecht geregeld

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

We vinden het heel spijtig om dit te lezen. Ik ga er vanuit dat u hierover met iets meer details ook contact met ons op heeft genomen. We zijn 24 uur per dag bereikbaar voor al onze klanten om eventuele problemen of vragen onderweg direct op te lossen en te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties / Customer Care, Tineke

Jeroen Botty 2 years ago

Negatieve ervaring: Wij boeken eigenlijk altijd via tui, voor een tripje naar Rome dacht ik dit eens te proberen, nu weet ik weer waarom we altijd tui boeken, oplichters !

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Dit betreft een wijziging van de datum van uw reis. Het arrangement was niet voor dezelfde prijs beschikbaar voor de nieuwe datum. Dat spijt ons maar ligt buiten onze invloedsfeer door prijzen van luchtvaartmaatschappijen en accommodaties. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties / Customer Care, Tineke

Extra Service 2 years ago

Negatieve ervaring: Boek hier niet !!!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Hilda Van der ree 2 years ago

Positieve ervaring: Keurig geholpen met onze boeking busreis

tom roos 2 years ago

Fantastische ervaring: Gidsen ontvangen, gratis in fo over city trips en zo'n vakantie,s

Corrie Van Doorn 2 years ago

Fantastische ervaring: Grandioze hulp Goede reisadviseurs. Kom er al jaren

Minette Vis 2 years ago

Fantastische ervaring: Reis naar IJsland geboekt via DJI, was allemaal perfect geregeld en een geweldige vakantie gehad!

Henk Eversen 2 years ago

Positieve ervaring: Gewoon 4 sterren waard.

André Bronsveld 2 years ago

Fantastische ervaring: Een nieuwe reis uitgezocht in Ridderkerk,prima ontvangen erg prettig geholpen en te woord gestaan. Er was goede uitleg,en werd goed geluisterd naar de wensen. Jan 2023

Trudi 2 years ago

Fantastische ervaring: In oktober 2022 reisden wij met De Jong Intra naar Zwitserland. Alles was heel goed georganiseerd en we hadden een fijne buschauffeur, Piet. Hij regelde van alles en zorgde voor een prima onderlinge sfeer. Ook wist hij veel te vertellen. Naar mijn smaak was hij wat te veel aan het woord, maar we weten nu alles van de Rode Wouw, de techniek van de bus in de bergen, het Zwitserse politieke systeem enz. enz. Al met al hebben wij een fantastische reis gehad, met prachtige treinreizen in een prachtig land.

Daphne van der Meijden 2 years ago

Fantastische ervaring: Klacht mbt vakantie werd adequaat afgehandeld

Rina Bloemberg Pruim 2 years ago

Negatieve ervaring: Zeer teleurstellend want de terugvlucht was geannuleerd waardoor we opties kregen die voor ons niet akkoord waren waardoor de reis is geannuleerd 10 dgn voor vertrek

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste Rina, Dank voor je bericht. Transavia heeft de datum waarop jullie zouden terugvliegen vanuit Marrakech helaas geannuleerd. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent daarover! We hebben voor jullie gezocht naar andere terugvluchten en omdat er geen rechtstreekse vluchten waren hebben we een vlucht met een overstap aangeboden. Omdat dat natuurlijk niet helemaal ideaal is hebben we daarnaast ook een rechtstreekse terugvlucht op de volgende dag aangeboden, waarbij wij voor jullie een extra hotelnacht zouden boeken en betalen. De kamer die jullie geboekt hadden was voor die extra nacht helaas niet beschikbaar; gelukkig wel een andere (luxere) kamer maar daardoor was wel een kamerwissel nodig. Vanuit je reisagent hebben we begrepen dat beide voor jullie geen optie was en daarom was de enige optie de boeking kosteloos te annuleren. We zijn wel benieuwd en horen graag wat we hadden kunnen doen zodat je een hogere beoordeling zou geven. Voor nu wensen we je een hele mooie middag toe! Vriendelijke groet, De Jong Intra Vakanties

Geke Hibma-koopstra 2 years ago

Fantastische ervaring: Er was niks aan te merken op onze reis naar Zwitserland. Alles was meer dan piekfijn in orde en een geweldige chauffeur. Super!!

Jeroen Mastenbroek 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige rondreis door west amerika gehad (western discovery 15 dgn), alles zoals op de website staat, dus geen verrassingen, hele goede en vriendelijke chauffeur (Marquis) en zo mogelijk nog betere reisbegeleidster (Doreen). Water in de bus voor een dollar per flesje was ook een hele welkome service. Hotels ook prima. Verlengingen aan de voor- en achterkant van de reis waren ook prima te regelen met de reisspecialist(en) van de Jong Intra. Altijd even opletten of alles is geregeld zoals je dat wilt, maar een goede betrouwbare organisatie waar heel veel mogelijk is, super!

Frans van GILS 2 years ago

Positieve ervaring: Vakantie om moeten boeken omdat er iemand van de 4 moest geopereerd worden dit had wel makelijker mogen gaan

Greet Otten 2 years ago

Positieve ervaring: Aardige en behulpzame mensen Wel stuk duurder Voor zelfde hotel

Elske De vries-Jonker 3 years ago

Positieve ervaring: Prima bedrijf

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Ernst Esch 3 years ago

Positieve ervaring: Goed

E. 3 years ago

Fantastische ervaring: Alles precies zoals omschreven op de website. Geen verrassingen achteraf, heel blij met deze boeking. Een geweldige bestemming!

yvonne bruijn 3 years ago

Fantastische ervaring: Wat hebben wij genoten van onze rondreis in Schotland met onze fantastische chauffeur Mark, een reisleider pur sang. Wat kan Mark vertellen over historie en heden. Hij brengt je naar bijzondere plaatsen en je kunt genieten. Een aanrader is deze reis met Mark.

Carla Kaim 3 years ago

Positieve ervaring: Uitstekende reisorganisatie Meerderen reizen bij hun geboekt Altijd goed verzorgd en veel keus in reizen

Julia van Damme 3 years ago

Negatieve ervaring: Vrijdag 19 augustus het restantbedrag van mijn Sardiniëreis betaald. Krijg vandaag, 25 augustus, dus BINNEN 1 WEEK (!) te horen dat de reis niet doorgaat wegens te weinig belangstelling. Maak mij niet wijs dat ze dat niet eerder wisten. Eerst je geld incasseren, dan direct melden dat de reis niet doorgaat en nu maar afwachten of en wanneer ik mijn geld terugkrijg, als ze intussen niet failliet gaan. Waardeloos! Vrijdag 26 augustus: Gisteren direct reactie van De Jong Intra ontvangen. Klacht naar tevredenheid opgelost. Krijg binnen 2 weken mijn betaling teruggestort. Keurige afhandeling!

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Wij vinden het ook spijtig dat de reis het minimum aantal deelnemers niet heeft bereikt. Als u uw boeking niet naar een andere reis wilt of kunt omzetten, ontvangt u binnen 14 dagen uw geld terug op de rekening vanwaar u heeft betaald. Als u het onze reisspecialisten laat weten (via 0180 457803 of [email protected]), regelen we het voor u. Met vriendelijke groeten namens het team reisspecialisten – Tineke

E J 3 years ago

Negatieve ervaring: Teleurstellend hoe deze organisatie niet bereikbaar is. Problemen tijdens onze vakantie gehad en we zijn nu een aantal weken verder en tot op heden geen contact (mail/telefoon). Tijdens ons verblijf wel contact kunnen krijgen, maar helaas geen passende oplossing geboden. Het lijkt mij niet heel moeilijk om een telefoon aan te nemen, terugbelverzoek uit te voeren en een email te beantwoorden....

H Sayouf 3 years ago

Fantastische ervaring: Mooie plek

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Toos Verspagen 3 years ago

Fantastische ervaring: Diverse reizen gemaakt met de Jong Intra, supervakanties. Ik voelde me een gast. Aan de Drielandenreis in 2022 denk ik nog dagelijks, alweer zinin de volgende vakantie

Gerard Biesot 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne touroperator met kwaliteitsaanbod

Joop L 3 years ago

Fantastische ervaring: Goeie reisorganisatie , alles naar wens ! Geen negatieve opmerkingen ! Voortreffelijke chauffeur in de persoon van Hans van de Molegraaf ! Heb mezelf voorgenomen om eerst naar Hans te vragen als chauffeur en dan naar de reisbestemming .

Freek Gelijk 3 years ago

Positieve ervaring: Mooie excursiereis gehad naar Lübeck, Hamburg, Rostock en Wismar.

Mirthe Murre 3 years ago

Negatieve ervaring: De eerste en direct de laatste keer met deze organisatie! Niet bereikbaar per telefoon. Bij elkaar opgeteld anderhalf uur aan de lijn gezeten. Uiteindelijk teruggebeld met bijdehante opmerking dat ik toch had kunnen lezen dat ruimbagage door mijzelf geregeld moest. Geen hulpvaardigheid aangezien de website steeds vastliep. Vervolgens zelf maar naar airport Malta gebeld. Einde van gesprek heeft u een creditcard? Nee helaas. Laat maar zitten dan gaan we wel met alleen handbagage. Op terugweg kwam de transfer niet opdagen. Moesten op eigen kosten een taxi regelen naar vliegveld. De Jong Intra heeft sindsdien een onderzoek ingesteld. Na weken geld voor taxi nog wel gekregen. Volgende keer regel ik wel alles liever zelf.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Geachte mevrouw Murre, Heel jammer dat u het op deze manier ervaren heeft. Ik kan aan de hand van de door u genoemde gegevens de reden van het niet komen opdagen van de transfer niet achterhalen. Begrijp wel dat de kosten in ieder geval zijn gerestitueerd door ons. We doen ons best om voor iedereen eventuele misverstanden op te lossen maar in sommige gevallen ligt het niet in onze macht en zijn we afhankelijk van, in dit geval, de mogelijkheden van de luchtvaartmaatschappij. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties - Tineke

bert van de Laar 3 years ago

Fantastische ervaring: Prima touroperator. Regelmatig busreizen mee gedaan. Luxe touringcar en goede chauffeurs en reisleiders.

tina berhitu 3 years ago

Positieve ervaring: Net terug van een 10-daagse Busrondreis met de Jong Intra naar Isle of Wight, Devon en Cornwall. Een mooie reis, prachtige landschappen, best goed weer; kortom heel veel gezien. 2 van de hotels waren goed. Laatste waar de groep 4 nachten verbleef, was erg oudbollig. Frank, een zeer goede en rustige chauffeur/reisleider met humor! Misschien toch een 2 man/vrouw in de bus, die bijv. het in- en uitchecken van de chauffeur kan overnemen, want soms maakten wij lange reisdagen en dat is en vermoeiend voor de groep, maar nog vermoeiender voor Frank.

Leen van der Meer 3 years ago

Fantastische ervaring: Prachtige website, interessante reis naar de Faeröer eilanden

Jacqueline Zindel Bergman 3 years ago

Positieve ervaring: Zeer goed georganiseerd bedrijf met veel aandacht voor de klant

Gerard Ratgers 3 years ago

Positieve ervaring: Perfecte service

Geert Baalemans 3 years ago

Fantastische ervaring: Weer een fijne vakantie geboekt.goed door de dames geholpen van d reizen

D D 3 years ago

Negatieve ervaring: We reizen vaak met verschillende reisorganisaties. De Jong Intra stelt ons echter zeer teleur. Waar andere reisorganisaties meedenken, in oplossingen denken, proactief zijn en goed bereikbaar zijn, verschuilt de Jong Intra zich achter de kleine lettertjes. Zodra de reis geboekt is, houdt de betrokkenheid op. Zeer teleurstellend...

Wil Dijkgraaf 3 years ago

Positieve ervaring: Is geannuleerd

truus gores 3 years ago

Positieve ervaring: Duidelijk

Jan en Anja Krijgsman 3 years ago

Negatieve ervaring: Tja, wat moet ik hier nu van denken? Ik sta inmiddels bijna een uur in de wacht bij de "service" afdeling van De Jong Intra Vakanties. Op de mail komt geen reactie meer. De reis is volledig betaald, maar we kunnen niet inchecken bij Ryanair. Ryanair kent ons niet. Kennelijk is het nu ons probleem geworden. Zoek het maar uit. Fijne vakantie!

Marc De Vos 3 years ago

Fantastische ervaring: Twee dagen vooraleer we naar huis terugkeerden van Sicilië ,cancelde easyjets flight onze terugvlucht :-(. de Jong intrareizen en in het bijzonder medewerkster Jessy Z. , heeft ons toen enorm verder geholpen .Heel snel,doeltreffend en professioneel.Door de stress en geknoei met de smartphone ,lukte het invullen van een aantal nieuwe documenten bij ons niet meer,en dat heeft ze dan ook nog is als extra voor ons gedaan,op een heel geduldige,rustige en begripvolle manier. We reizen al meer dan 40 jaar (veel) maar zulke dienstverlening maakten we nog nooit mee.Bedankt !

Christel Wes 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik zochte naar het hotel maar stond niet in de reisgids

M. Cevaal 3 years ago

Fantastische ervaring: Bij de Jong Intra hebben we onze wintersport vakantie geboekt. We hadden zelf een foutje gemaakt bij de online boeking en hebben toen contact gehad met de klantenservice. Het invullen van het formulier bij het boeken was ons niet duidelijk geweest. Na een lange wachttijd aan de telefoon en enig overleg met de Jong Intra en met de vluchtmaatschappij zelf kregen we het uiteindelijk weer goed. Heel netjes vond ik de service van de Jong Intra, waardoor we het deel van de verkeerde boeking weer snel terug hebben gekregen. Om het wat makkelijker te maken hadden we ook een parkeerplaats geregeld. Echter hadden we niet goed in onze beschrijving gekeken en de auto elders geparkeerd. Ook dit bedrag wat we vantevoren betaald hadden, hebben we teruggekregen. Terwijl dit eigenlijk onze fout was geweest. We hadden ook een transfer erbij geboekt. Deze stond netjes op ons te wachten en ook voor de terugreis was dit goed geregeld en kwam de chauffeur op tijd aan om ons op te halen. Onze algemene ervaring met de Jong Intra is dan ook positief.

chewbacca's secret lover 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marga Jansen 3 years ago

Fantastische ervaring: Top geregeld

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Karin Muil 3 years ago

Fantastische ervaring: Betrouwbaar en alles goed geregeld zodat je onbezorgd op vakantie kan. Wij hebben er in ieder geval van genoten.

VanderO 3 years ago

Negatieve ervaring: Blij dat we gewaarschuwd zijn hier niet te boeken. Een maand geleden heb ik hier een maatwerk reis offerte laten maken voor een reis van 12 dagen naar Schotland in 2022. De offertes netjes gekregen, 2 verschillende. Een hele dure en een mega dure. Ben me werkelijk het apen lazarus geschrokken. Ik weet dat het niet goedkoop is en ze ook moeten verdienen, maar dit is niet realistisch. Het mooiste was dat het allemaal mogelijk was en geen enkel probleem. De reis was haalbaar om binnen 12 dagen te doen. Na de reis en te offerte te hebben bestudeerd, door derden!? Is het totaal niet haalbaar. Contact is er door de Jong Intra niet meer opgenomen. Offerte zijn niet meer in te zien. Via mail word niet gereageerd en 20 in de wacht staan pas ik voor. UPDATE dus De Jong Intra erkent zich niet in de klacht?? Had ik kunnen verwachten natuurlijk. Vraag maar aan Tessa, die heeft de betreffende offerte gemaild op 15 september

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Wij herkennen ons niet in uw reactie. Wellicht is er onduidelijkheid opgetreden in de communicatie. Wij gaan graag met u in gesprek, u kunt contact opnemen met onze maatwerkafdeling 0180-457870

Marrie 3 years ago

Fantastische ervaring: Vakkennis is uitstekend; de beste in de reisbranche!

Anika Feldmann 3 years ago

Fantastische ervaring: De klantenservice is zeer attent en behulpzaam! Ze luisterden naar mijn verzoek en behandelden het zeer snel met veel inzet. Ik ben erg blij met deze ervaring, nooit eerder zo'n goede klantenservice-ervaring gehad. Dank je!

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Truus Bartelds 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de gesprekken!

Leo van Zanten 4 years ago

Fantastische ervaring: We zitten nu in nauders

Ilse dV 4 years ago

Negatieve ervaring: Informatie die we kregen was outdated (qua coronaregels van vakantiebestemming). Ook was zowel het reguliere nummer als het noodnummer niet te bereiken op zondag. Op maandag wel. De transfer terug was niet geregeld, totdat we hier zelf achteraan gingen. Toen werd er een nieuwe transfer geregeld.

Jurgen Butterhoff 4 years ago

Positieve ervaring: Langzame service. Niet bereikbaar per telefoon en mail contact erg traag. Ik heb de review bijgesteld van 2 naar 3 sterren. Betaling was kwijt, maar is terug gevonden. Voorwaarden gratis omboeken blijken wel te kloppen maar erg onduidelijk. Blijf er een vreemde nasmaak bij houden.

roosje hooghoud 4 years ago

Negatieve ervaring: HIER MOET JE NIET BOEKEN !!!!! MIJN VRIENDIN HEEFT BIJ DE JONG EEN VAKANTIE GEBOEKT SAMEN MET HAAR VRIEND, MAAR DOOR MEDISCHE PROBLEMEN KON HAAR VRIEND NIET MEE, MIJN VRIENDIN WOU ECHTER NIET ALLEEN OP VAKANTIE EN HEEFT 10 JAAR LANG MOETEN SPAREN OM EINDELIJK EENS OP VAKANTIE TE KUNNEN GAAN. HAAR VRIEND HEEFT HET KUNNEN ANNULEREN EN ZIJ WAS VERPLICHT OM OP VAKANTIE TE GAAN EN DAT TERWIJL ALS ZE DAAR AAN KOMT OOK NOG 2 WEEK IN KARANTENE MOET OP EIGEN KOSTEN. MIJN VRIENDIN IS 1400 EURO LICHTER EN KRIJGT GEEN DUBBELTJE TERUG EN DAT TERWIJL ZIJ EEN VERZEKERING HAD. DUS NOGMAALS DIT ZIJN OPLICHTERS EN WILLEN NIET MET JE ONDERHANDELEN EN KOMEN ZEKER NIET MET EEN OPLOSSING.

Demi in ‘t Veld-Jörns 4 years ago

Negatieve ervaring: Via D-Reizen een vakantie naar Indonesië geboekt in eerste instantie voor in 2020. Deze ging uiteraard niet door door COVID-19, dus hadden wij onze reis omgeboekt naar juni 2021. Helaas had de Jong Intra onze vakantie geannuleerd op 3 april (wat zeker te begrijpen was) en vervolgens is op 6 april D-Reizen failliet verklaard. Na een claim te hebben ingediend bij de curator van D-Reizen kregen wij van hun advocaat te horen dat het geld van de geannuleerde reis nooit terug is gekomen bij D-Reizen vanaf de Jong Intra en dat daardoor niet mogelijk was om het te verhalen bij D-Reizen of het SGR, maar bij de Jong Intra zelf. Tevens is het zo dat D-Reizen in onze case op was getreden als doorverkoper en niet als uitvoerende reisorganisatie waardoor het wederom niet mogelijk was om de aanbetaling te verhalen bij het SGR. Je zou denken dat alle pijlen nu wezen naar de Jong Intra, daar dachten ze zelf echter anders over en hielden stug vol dat ik mijn aanbetaling moet claimen bij het SGR (terwijl De Jong Intra zelf niet failliet was?). Het is dus helaas genoodzaakt geweest voor mij om juridische stappen te nemen. Na het opsturen van mijn stukken naar de juridisch hulpverlener gaf ook zij aan dat de Jong Intra niet correct heeft gehandeld. Erg apart dus dat de koppige en op een bepaald moment ook onvriendelijke dame van de klantenservice van de Jong Intra het dus beter denkt te weten dan de advocaat van D-Reizen en de juridisch hulpverlener die ik heb ingeschakeld... Na het inschakelen van de rechtsbijstand heeft de Jong Intra uit eindelijk toegegeven dat zij inderdaad het geld moesten terugstorten en heb ik het inmiddels weer terug. Een excuses voor hun fout? Nee natuurlijk niet. En dat moet je je ook nog eens bedenken dat deze grote fout voorkomen had kunnen worden als de dame van de klantenservice mij had doorverbonden naar iemand die er wel verstand van had. Kortom, nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo’n belachelijk slechte service als de Jong Intra. Ik zou dan ook niemand aanraden om hier een reis te boeken.

Harrie Mulder 4 years ago

Negatieve ervaring: De mogelijkheid tot omboeken is niet op een betaalbare wijze

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Goedemiddag Harrie, Wat vervelend om te lezen dat omboeken veel kosten met zich meebrengt! We kijken graag voor je na waar dit door komt en of er andere mogelijkheden zijn. Neem hiervoor gerust contact met ons op, we helpen je graag. Voor dit moment wens ik je een fijne middag toe. Groet, Arnaud – de Jong Intra Vakanties

Priscilla Groeneveld 4 years ago

Positieve ervaring: Fijn reisbureau. Redelijke prijs. Medewerksters behulpzaam.

patricia vanhommerig 4 years ago

Fantastische ervaring: Zijn duidelijk in hun reisen aanbod

Howard Hemmes 4 years ago

Negatieve ervaring: Vakantie voor mei 2020 geboekt. Door corona niet doorgegaan. Ik wacht nu al meer dan 7 maanden op mijn geld. In totaal gaat het om een redelijk groot bedrag aangezien ik voor drie volwassenen, drie eenpersoons kamers geboekt heb. In het begin al driemaal gevraagd om geld terug. Dit is tot driemaal toe geweigerd. Na een half jaar weer geld terug gevraagd. Dan strooien ze ineens met drie momenten: zo snel mogelijk, over twee maanden en over een half jaar. Na een vraag wanneer ik mijn geld dan wel krijg, krijg ik geen reactie. Dus mijn advies: nooit meer vooruit betalen. Als De Jong Intra Vakanties nu te lang wacht met het terugbetalen, dan ik de kans zeer groot dat De Jong Intra in ieder geval drie klanten voor altijd kwijt is. Zeer slechte communicatie! Gewoon het verzoek negeren! Slecht informeren.

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Beste meneer Hemmes, Dank u wel voor het prettige telefoongesprek van zojuist waarin ik van u de gelegenheid kreeg één en ander uit te leggen. We hebben begrip voor de situatie en zoals gezegd bieden wij onze excuses aan voor de communicatie in het telefoongesprek van gisteren. We gaan het oplossen zoals afgestemd. Mochten er nog vragen zijn, hoor/lees ik het uiteraard ook nog graag van u. Met vriendelijke groeten, de Jong Intra Vakanties – Tineke (manager Team Reisspecialisten).

jurry glazenburg 4 years ago

Fantastische ervaring: Prima vakanties en zeer begripvol

Ron Bagmeijer 4 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht heb niet van vakantie kunnen genieten maar moet wel alles betalen Dit mede dankzij slecht communicatie van prijvrij vakantie

de Jong Intra Holidays
de Jong Intra Holidays

Goedemiddag Ron, wat vervelend om te lezen! Ik begrijp dat je bij Prijsvrij een reis geboekt hebt. Ik raad je aan om contact met hen op te nemen omdat dat je boekingskantoor is. Waar nodig zullen zij contact met ons op nemen. Hartelijke groet, De Jong Intra Vakanties

Astrid Jongenengel 4 years ago

Negatieve ervaring: Omdat je vragen hebt en ze die niet willen beantwoorden

Laat uw mening over de Jong Intra Holidays:

1 = slecht
5 = Uitstekend

de Jong Intra Holidays verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

3.8 (21)
TUI Ridderkerk

TUI Ridderkerk

Zie adres- en contactgegevens
Sint Jorisplein 53 - 2981 GC, Ridderkerk
0180 430 322
5 (8)
Tight Lines Visreizen

Tight Lines Visreizen

Zie adres- en contactgegevens
Fazant 131 - 2986 CM, Ridderkerk
+31180434788
5 (2)
Reisbureau Personal Touch Travel Alblasserdam Chantal Tolksdorf
Reisbureau Personal Touch Travel Alblasserdam Chantal Tolksdorf

Reisbureau Personal Touch Travel Alblasserdam Chantal Tolksdorf

Zie adres- en contactgegevens
West Kinderdijk 255 - 2953 XT, Alblasserdam
+31638088812
5 (1)
Dream Yacht Nederland
Dream Yacht Nederland

Dream Yacht Nederland

Zie adres- en contactgegevens
Schepenstraat 13 - 2931 GP, Dordrecht
+31108504835
5 (1)
Dina Travel

Dina Travel

Zie adres- en contactgegevens
Limbrichthoek 19 - 3077 EM, Rotterdam
+31104523954
5 (5)
Reisbureau Total Travel B.V.
Reisbureau Total Travel B.V.

Reisbureau Total Travel B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Antoniuslaan 1E - 3341 GA, Hendrik-Ido-Ambacht
+31786817579
5 (2)
Robinson Cruises
Robinson Cruises

Robinson Cruises

Zie adres- en contactgegevens
Veersedijk 95 - 3341 LL, Hendrik-Ido-Ambacht
+31881307310
5 (4)
Travel Myway
Travel Myway

Travel Myway

Zie adres- en contactgegevens
van de Veldestraat 14 - 2923 AR, Krimpen aan den IJssel
+31636541181
4.2 (42)
TUI Rotterdam Keizerswaard

TUI Rotterdam Keizerswaard

Zie adres- en contactgegevens
Keizerswaard 46a - 3078 AM, Rotterdam
010 479 5911
5 (16)
TUI at Home Monique Ravenstein
TUI at Home Monique Ravenstein

TUI at Home Monique Ravenstein

Zie adres- en contactgegevens
Prins Bernhardstraat 23 - 2991 BM, Barendrecht
+31645620702
Eurochalets

Eurochalets

Zie adres- en contactgegevens
Kelvinring 54 - 2952 BG, Alblasserdam
+31184422001
4.6 (81)
O&S Vakanties
O&S Vakanties

O&S Vakanties

Zie adres- en contactgegevens
Kelvinring 54 - 2952 BG, Alblasserdam
+31184422000

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt