
TUI Capelle a/d IJssel

Informatie over TUI Capelle a/d IJssel
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 11h-17:30
- Dinsdag: 9:30-17:30
- Woensdag: 9:30-17:30
- Donderdag: 9:30-17:30
- Vrijdag: 9:30-17:30
- Zaterdag: 9:30-17h
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over TUI Capelle a/d IJssel:
TUI Capelle aan den IJssel is een reisbureau dat zich richt op een klantgerichte en persoonlijke benadering. De medewerkers worden vaak beschreven als vriendelijk, behulpzaam en deskundig, met een sterke focus op het bieden van relevante informatie en advies over vakanties. Klanten hebben genoten van hun ervaringen, vooral wanneer ze de tijd kregen om hun wensen en vragen te bespreken, waardoor ze met vertrouwen hun reis konden boeken.
Hoewel veel klanten tevreden zijn over de service, zijn er ook kritieken. Enkele bezoekers hebben lange wachttijden ervaren bij het onderdeel van de service, wat soms frustratie met zich meebrengt. Daarnaast zijn er meldingen van inconsistenties in de communicatie en problemen met boekingen, waardoor sommige klanten zich slecht behandeld voelden.
Over het algemeen lijkt TUI Capelle aan den IJssel zich in te spannen om de klanttevredenheid te verbeteren. Klanten waarderen de aandacht voor detail, de goede communicatie en de bereidheid om problemen op te lossen. Deze combinatie van toewijding en deskundigheid maakt TUI Capelle tot een aanbevolen keuze voor reizigers die op zoek zijn naar een nieuwe vakantie-ervaring.
TUI Capelle a/d IJssel: Meningen
Positieve ervaring: Helaas de reis die we wilden hebben kon niet meer, geen vluchten.
Negatieve ervaring: kwam met een probleem en jammer dan weet nog steeds niet wat te doen, de dame tikte veel op de toetsenbord maar ....een Chatbot geeft meer geluid. klopt niet wat ze in de reis vertellen en wat in nu in de reisdocumenten staat En dan moeten we nog op reis.
Fantastische ervaring: De medewerker van tui waren vriendelijk en hulpzaam met vakantie boeken
Positieve ervaring: Fijne behulpzame mensen
Positieve ervaring: Enorme lange wachttijd. Dat is echt het allergrootste nadeel. De mensen zijn wel vriendelijk en behulpzaam en nemen zeker de tijd (vandaar ook de lange wachttijd soms), ze denken ook mee. Maar het wachten is echt heel erg lang en heel erg vervelend.
Negatieve ervaring: Ik geef TUI een enkele ster, en zelfs dat voelt als te veel. Mijn ervaring? Ronduit vreselijk. De medewerker die ik trof was niet alleen onbeschoft en onbehulpzaam, maar keek me ook van top tot teen aan alsof mijn uiterlijk bepaalde welke soort service ik verdiende. Zo’n oppervlakkige en onprofessionele houding is onacceptabel. Door deze belachelijke ervaring raad ik TUI absoluut aan niemand aan. Denk je eraan hier te boeken? Bespaar jezelf de vernedering en overweeg om in pak te gaan, misschien nemen ze je dan serieus. Een totale aanfluiting voor wat een positieve reiservaring moet zijn!
Beste heer, mevrouw,
Wat spijtig om te lezen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Uit uw reactie kan TUI niet opmaken wanneer u bent langs geweest en bij wie zodat het voor ons erg lastig is om te reageren. De term "oud wijf" is TUI van mening dat dit niet zo'n fijn woordgebruik is.
Met vriendelijke groet,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: Top service en uitleg. De medewerkers nemen de tijd voor je en weten waar ze over praten. Super leuke vakanties gehad door hun expertises.
Beste mevrouw,
Wat fijn om te horen, heel erg bedankt voor uw reactie .
Met vriendelijke groet,
Team Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: Tui Capelle koperwiek zijn top meiden. Vooral dat Marokkaanse meisje. Aanrader!
Beste mevrouw Smol,
Wat leuk om te horen, heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
TUI Capelle aan den IJssel
Negatieve ervaring: Hotel en auto geboekt. Voor auto pp advies online fomulier ingevult. Echter bij aankomst moest alles toch opnieuw via terminal op verhuurloctie. Bij aankomst hotel bleek hotel niet op de hoogte van reservering waardoor we de keuze hadden hotel verlaten of op eigenkosten een kamer boeken. Dan zou TUI het de volgende dag wel oplossen. Dit verwacht je niet van z'n organisatie. Om deze reden de gehele hotel reservering via TUI geannuleerd en rechtstreeks bij hotel geboekt tegen de helft van de prijs die TUI had getekend. Voelen ons zeer slecht behandeld en opgelicht.
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik kan me voorstellen dat beide voorvallen vervelend zijn geweest, je kiest niet voor niets met zorg een vakantie uit, nogmaals excuses. Je hebt ter plaatse al contact gehad met TUI en ons hoofdkantoor heeft gelijk actie ondernomen. Mocht je toch alsnog je ervaring met ons willen delen mag je ons altijd bellen: 010-4503822 of mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Team Capelle aan den IJssel
Positieve ervaring: Een goed reisbureau waar men nog aandacht heeft voor de klant en blijven zoeken tot je tevreden de deur uitgaat
Beste meneer Spiering,
Het doet ons goed dat te horen, we proberen inderdaad altijd iedereen tot tevredenheid van dienst te zijn en hopelijk ook een mooie reis te boeken.
Met vriendelijke groet,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: Wij werden geholpen door Diana die heel vriendelijk en geduldig was. Gezien het onze huwelijksreis betrof hadden we veel vragen en bedenkingen, daarnaast ook veel twijfels over bepaalde dingen zoals all-inclusive of niet omdat wij voor het eerst naar een resort gingen. Diana gaf ons de tijd om het na te praten en we voelden totaal niet gehaast. We hadden alles doorbesproken met haar. Het gesprek duurde best lang, maar was gezellig en vooral duidelijk voor ons wat de kosten en opties waren. Daarnaast dacht ze ook mee en presenteerde alles helder. Vijf sterren, omdat wij vlak voor onze huwelijksreis een kaartje in de bus kregen van het TUI team om ons een fijne reis te wensen. Heel attent en aandacht voor detail.
Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen
Negatieve ervaring: Op aanraden van Tui Ridderkerk gebeld naar Richard welke in Capelle werkt. Omdat hij veel ervaring en liefde zou hebben voor Zuid-Afrika en ons van informatie zou kunnen voorzien. Richard heeft in geen geval liefde voor zijn klanten want hij had er geen zin in en had het veel te druk. Heel jammer we hebben tenslotte best een dure reis voor 4 personen geboekt. We voelen ons voor aanvang van de reis al in de kou gezet door z Richard. Dus advies boek sowieso niet via Capelle ad IJssel weinig zin om mij bte word te staan
Beste mevrouw Valk,
U belde mij terwijl ik bezig was met klanten aan de balie en er nog wachtenden in het reisbureau waren. U wilde direct te woord gestaan worden wat op dat moment niet mogelijk was, ik kan niet een klant aan de balie en aan de telefoon tegelijk van dienst zijn. Ik heb aangegeven dat u langs kon komen dat vond u te ver. U gaf aan ook een TUI klant te zijn wat zeker waar is. Ik heb uw boeking erbij gezocht en aangeboden u later terug te bellen dat wilde u niet meer.
Indien gewenst kan ik u altijd alsnog helpen met uw vragen op een passend tijdstip.
Team TUI Capelle
Met vriendelijke groet,
Negatieve ervaring: Nog geen ster waard. De deur dicht houden, je klant niet te woord willen staan en te lui zijn om even naar de deur te komen. Telefonisch onbereikbaar zijn en dan in de winkel ook niet kunnen helpen.
Beste mevrouw van de Watering,
Excuses hiervoor, het klopt dat we een paar dagen de deur eerder hebben moeten dicht doen uit noodzaak vanwege vervelende onvoorziene omstandigheden, we hopen dat we spoedig deze maatregel niet meer hoeven te nemen. Ons callcenter kunt u alle dagen tot 20.00 uur bereiken.
Met vriendeljke groet,
Team Capelle ad IJssel
Positieve ervaring: Erg aardig personeel, zijn hier heel goed geholpen. Parkeren met een parkeerschijf.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk zorg ervoor dat je ook kan plannen daar. Goede bediening
Fantastische ervaring: Geeft goede info over je vliegreis en vakantie, vriendelijk en behulpzaam personeel
Positieve ervaring: Prettig geholpen onder het genot van koffie en thee.
Beste meneer van der Waal,
Bedankt voor uw fijne reactie, koffie en thee staat altijd klaar bij ons!
Met vriendelijke groet,
Team Capelle ad IJssel
Positieve ervaring: Prima geholpen in onze keuze voor een vakantie
Beste W van Rooijen,
Wat fijn dat u tevreden bent met onze service bedankt voor uw review.
Met vriendelijke groet,
Team TUI Capelle ad IJssel
Fantastische ervaring: Goed geholpen kennis van zaken top
Fantastische ervaring: Fijne medewerkers
Beste meneer Ville,
Bedankt voor uw mededeling, altijd fijn om te lezen !
Met vriendelijke groet,
Team Capelle ad IJssel
Positieve ervaring: Duidelijke en klantvriendelijke informatievoorziening!
Beste mevrouw Schultz,
Bedankt fijn om te horen!
Met vriendelijke groet,
Team Capelle ad IJssel
Fantastische ervaring: Wij werden zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Om een reis te boeken kom ik zeker terug
Beste mevrouw Ligthart,
Bedankt voor uw positieve reactie, we zien u graag terug.
Met vriendelijke groet,
Team Capelle ad IJssel
Fantastische ervaring: Makkelijk bereikbaar reisbureau met een een gezellige ontvangst en prima geholpen met boeken van een reis.
Beste meneer van Klaveren,
Fijn om te horen, bedankt!
Met vriendelijke groet,
Team Capelle ad IJssel
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel denkt goed mee en kijkt direct naar mogelijke oplossingen
Negatieve ervaring: Ben net terug zou eerst naar een ander Hotel gaan maar dat kwam door Transavia dat deze reis niet door kon gaan . Andere reis geboekt niet van Rotterdam dam dat kon niet vond ik al raar omdat ik zelf wel de de vlucht kon boeken. Maar ja naar een appartement maar dan wat niet vergelijkbaar was reisleiding gebeld moeten nu nog andwordt geven. Maar ook nog even bij het Hotel langs geweest naar toe zou gaan daar kreeg ik tehoren dat ze geen contract meer hadden met Tui . Dus aan het einde kwam ik er achter dat ik gewoon in de maling ben genomen. Door het reisbureau van Tui op de koperwiek. En het niet de fout van een andere bedrijf was
Positieve ervaring: Adequate ,vriendelijke dienstverlening
Fantastische ervaring: De personeel zijn klant vriendelijk. De sfeer is rustig. En je wordt goed geholpen. Ik raad deze reis bureau kantoor locatie aan. K.Janzen || Deep tissue specialist Zen King massage services
Beste mevrouw Janzen,
Bedankt voor uw reactie fijn te horen dat u tevreden bent!
Team TUI Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: They help us with everything that we needed for our vacation.
Dear Ane Machedonschi,
Thank you for your nice review.
Kind regards,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Positieve ervaring: Vriendelijk personeel
Negatieve ervaring: Een oude dame van de dienst zeer onaangenaam en onbeschoft. Ze luisterde totaal niet naar onze verwachtingen voor de reis. We voelden ons erg beoordeeld en ongemakkelijk als buitenlanders.
Fantastische ervaring: Fijn meedenkend team van professionals. Ondanks de enorme druk die in de reisbranche heerst nemen ze de tijd voor jou om tot de beste oplossing te komen. Super geholpen!
Negatieve ervaring: Nou ze hebben nog steeds geen contact opgenomen en telefonisch niet bereikbaar
Fantastische ervaring: Goed geholpen ga daar boeken
Beste Joop v Helvoirt,
Wat fijn te horen dat u bij ons wilt gaan boeken/heeft geboekt. U bent van harte welkom!!
Met vriendelijke groet,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fantastische ervaring: Zeer klantvriendelijk geholpen door de medewerker met een goed advies
Beste meneer Brinkman,
Wat fijn dat u tevreden bent,
Met vriendelijke groet,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Fantastische ervaring: We zijn prima geholpen
Fijn om te horen, bedankt!
Positieve ervaring: Goed en professioneel geholpen door Richard bij ons eerste bezoek. Bij de vervolgafspraak weer goed geholpen door Melinda. Beiden hebben enorm veel kennis van de bestemmingen, accomodaties en randvoorwaarden. Ze zijn heel vriendelijk en weten goed uit te zoeken wat je wensen zijn om vervolgens de reis daarop te baseren. 1 ster aftrek omdat we na boeking vragen hadden en het bureau belden. Degene die ons toen hielp was niet overzichtelijk en zorgde ervoor dat we het verhaal niet konden volgen. Daarnaast werden acties ingezet zonder dat we erom vroegen.
Dear mr Vranac,
Thank you for your kind words, we are glad that you are satisfied with our help and we can also learn from our clients how we can improve our services.
Kind regards,
Team TUI Capelle aan den IJssel
Positieve ervaring: Geweldig goed en vriendelijk geholpen. Wisten veel over de leuke dingen op mijn bestemming. Ga voor een volgende reis weer naar hen
Beste Willem, dank voor je positieve reactie!
Fantastische ervaring: Goed georganiseerd tui met de boot, in Croatia
Wat een heerlijke foto! Wij wensen je nog een fijne vakantie.
Negatieve ervaring: Dan heb ik het over die oudere dame .
Beste Wilma, wat vervelend om te lezen, zou je misschien telefonisch contact met ons willen opnemen?
Positieve ervaring: Goede service en uitleg.
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.
Fantastische ervaring: Heel goed geholpen petje af voor de persooneel van tui capelle aan den IJssel
Dank voor de complimenten, wij hopen dat jullie een goede reis hebben gehad.
Fantastische ervaring: Super goed geholpen door Audrey !!
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen
Fantastische ervaring: Fijn geholpen super trip gemaakt naar dubai
Fantastische ervaring: Fijne locatie met vakkundig personeel met ervaring
Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers die goed meedenken. Ze gaan ook als je weg bent nog verder voor je op zoek naar betere en andere mogelijkheden om je reis zo prettig mogelijk te maken. We komen er al jaren in wisselende samenstelling en altijd naar volle tevredenheid!
Fantastische ervaring: Goed geholpen door een vriendelijke medewerkster.
Fantastische ervaring: Gezellig personeel
Fantastische ervaring: Toppers
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen door de dames, leuke reis geboekt
Fantastische ervaring: Vriendelijk ontvangst, goede service en luisteren naar de wens van de klant.
Positieve ervaring: Goed geholpen met bijzondere omstandigheden. Aardig en zeer behulpzaam personeel.
Fantastische ervaring: Ik was hier om mijn vakantie te veranderen, ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan, alle info over de reis was duidelijk en ik had er een goed gevoel bij!
Negatieve ervaring: Stagiaire was helemaal behulpzaam en lief. Maar de gedrag van haar baas was erg onacceptabel. Hij was erg arrogant en racist. Hij wilt niet helpen voor keuze maken buitenlandse mensen met handicap, want hij heeft geen tijd... in een reisbureau... Maakt niet uit, mijn geld woord een andere reisbureau geaccepteerd. Ik hoop, hij erg trots op zichzelf.
Positieve ervaring: Goede ontvangt vriendelijk personeel en begrijpbare uitleg.
Fantastische ervaring: Hier onze stedentrip geboekt naar Praag. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Alles tot in de puntjes geregeld en er lag een kaartje voor ons klaar toen we thuiskwamen. Aanrader voor de volgende keer!
Negatieve ervaring: Personeel is op leeftijd en weet niet veel van de verschillende landen en hotels dan wat er op de site staat
Fantastische ervaring: Geboekt voor 2019 bij Tui. Klantvriendelijk personeel echt een aanrader
Fantastische ervaring: Top team , neemt de tijd voor je om advies en informatie te geven .
Fantastische ervaring: Altijd loop ik met een grote glimlach weg als ik geweest ben. Top service van heel behulpzame mensen die hier werken.
Fantastische ervaring: Heel goede service!
Fantastische ervaring: Goede service
Fantastische ervaring: Goede service en problemen worden snel opgelost.
Laat uw mening over TUI Capelle a/d IJssel:
TUI Capelle a/d IJssel verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren



TUI at Home Sharella van den Berg



Dolomiti Travel b.v.

Aman Reizen

ikwilreisadvies.nl



Creating Stories | Planet Downunder


Creating Stories | American Vacation

D-reizen Rotterdam Alexandrium

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.