SUNtip

Pastoor van Kessellaan 1, 4761 BH, Zevenbergen
Pastoor van Kessellaan 1
4761 BH, Zevenbergen
+31887354545

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 10h-17h
  • Dinsdag: 10h-17h
  • Woensdag: 10h-17h
  • Donderdag: 10h-17h
  • Vrijdag: 10h-17h
  • Zaterdag: 11h-16h

Op SUNtip vind je alleen zonvakanties, autovakanties en stedentrips die wij zelf ook zouden boeken. We zeggen niets voor niets: Ik zou 't doen!

✓ 10.000+ goed beoordeelde accommodaties
✓ Aanbieder van pakketreizen van o.a. TUI, Corendon, De Jong Intra, alltours en eigen reizen onder het SUNtip label.
✓ Uitstekende Trustpilot score (4,6 uit 5) & Google Score (4.4 uit 5)
✓ Onderdeel van de Pelikaan Travel Group
✓ Winnaar Beste Website van 't Jaar 2023 in de categorie reizen en Kids Vakantiegids Award in de categorie allround 2023

Kies jij voor Spanje, Mexico, Marokko, Griekenland of toch liever voor de tropische Seychellen of Mauritius. Waar je ook heen gaat voor, tijdens én na je vakantie staan onze reisspecialisten voor je klaar.

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over SUNtip:

SUNtip is een gerenommeerd reisbureau in Nederland dat klanten helpt bij het plannen van hun vakantie. Met een focus op klantgerichtheid, bieden ze een vriendelijke en snelle service. Veel klanten hebben positieve ervaringen gerapporteerd over hun reistips en uitstekende communicatie via e-mail en telefoon.

Enkele hoogtepunten van SUNtip zijn:

  • Klantvriendelijke service: Klanten waarderen de behulpzame en snelle reacties van het personeel bij het plannen van hun reizen.
  • Duidelijke communicatie: SUNtip zorgt voor heldere en tijdige informatie over reisdocumenten en biedt zelfs persoonlijke touch zoals handgeschreven kaartjes bij thuiskomst.
  • Aantrekkelijke prijzen: Het bureau staat bekend om zijn scherpe prijzen en goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Vindingrijkheid: Bij problemen probeert SUNtip altijd passende alternatieven te bieden.

Echter, sommige klanten hebben ook opmerking gemaakt over:

  • Slechte communicatie: Er zijn gevallen van lange wachttijden aan de telefoon en slechte respons op klachten.
  • Problemen met boekingen: Er zijn incidenten waarbij klanten aangaven dat hun hotelreserveringen niet correct waren, wat leidde tot extra kosten.
  • Onbetrouwbare prijsinformatie: Klanten hebben gemeld dat prijsveranderingen tijdens het boekingsproces verwarrend waren en soms misleidend leken.

Ondanks enkele negatieve ervaringen, hebben veel klanten met plezier geboekt via SUNtip en kijken zij uit naar hun volgende reis. Dit maakt SUNtip een waardevolle optie voor het boeken van vakanties met een focus op service en klanttevredenheid.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

SUNtip: Meningen

4.2/5 (200 Meningen)
Angélique Schreuders 8 months ago

Fantastische ervaring: Alles snel, duidelijk en zeer vriendelijk afgehandeld. Heel klantgericht.

SUNtip
SUNtip

Beste Angélique, bedankt voor de positieve review. Hier zijn we erg blij mee! Zonnige groet, Team SUNtip

Gerry van Gennip 9 months ago

Positieve ervaring: Alles prima geregeld. Blij mee.

SUNtip
SUNtip

Beste Gerry, bedankt voor je positieve review! Zonnige groet, Team SUNtip

Willem Oskam 10 months ago

Positieve ervaring: Vraag gesteld over vliegen met andere maatschappij, aantal mooie voorstellen gekregen en uiteindelijk geboekt.

SUNtip
SUNtip

Beste Willem, Bedankt voor uw prachtige review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, en wat geweldig dat u uiteindelijk een reis bij ons geboekt heeft. Nogmaals bedankt en alvast een fantastische reis gewenst! Zonnige groet, Team Suntip

Matthias Klostermann 11 months ago

Fantastische ervaring: Wij zijn naar Gran Canaria geweest met Suntip. Het was echt een geweldige vakantie, alles was tot in de puntjes geregeld. Dankjewel voor de supervakantie!

SUNtip
SUNtip

Goedemiddag Matthias, Wat fijn om te horen dat je een geweldige vakantie met ons hebt gehad! Zonnige groet, Team SUNtip

Leen Muis 11 months ago

Negatieve ervaring: De nacht van zaterdag 12 oktober een vakantie naar kos geboekt voor 20 tot 27 oktober. Ppfff blij dat we waren na een weekje zoeken. Mail terug gehad en gelijk betaald. We zouden 14 oktober de reis gegevens krijgen. Maar inplaats van de gegevens. kregen we te horen dat de reis niet doorging. Ivm met een technischestoring. Nogmaals we hadden betaald en een mail terug gekregen.??? Ik kan hier dan ook zo verschrikkelijk boos om worden. Suntip legt het probleem dan gewoon bij ons neer. We kunnen ons geld terug krijgen en proberen een nieuwe vakantie te vinden. Wij kunnen hier toch helemaal niks aan doen en we zijn ook al 2 dagen verder alles is bijna volgeboekt. Je mag dan toch wel verwachten van een reisorganisatie Suntip dat ze er alles aan gaan doen om ons nieuwe vakantie aan te bieden voor het zelfde budget.( dit is wel heel triest en makkelijk wat ze nu doen.)

SUNtip
SUNtip

Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het jammer dat wij geen passend alternatief hebben kunnen vinden zodat de vakantie alsnog door kon gaan. De reisorganisatie waar de reis geboekt zou staan, had echt geen beschikbaarheid meer, waardoor dit niet meer mogelijk was. Hopelijk mogen wij u in de toekomst een nieuwe kans geven bij het zoeken naar een volgende vakantie. Zonnige groet, Team SUNtip

jan.heijnen 11 months ago

Negatieve ervaring: Ben je opzoek naar een leuke reis en dan denk je ach voor 615 pp kan ik wel doen maar aan het eind van de streep moest ik toch even slikken

SUNtip
SUNtip

Beste Jan, Bedankt voor de review. De foto die u stuurt lijkt inderdaad niet helemaal te kloppen. Het totaalbedrag kan inderdaad niet de bedoeling zijn. Welke accommodatie heeft u bekeken? Dan kijken we graag even met u mee naar de mogelijkheden. U kunt ons bereiken via suntip.nl Zonnige groet, Angelo van SUNtip

rozx Begt 1 year ago

Negatieve ervaring: Hier een vakantie 6 maanden voor vertrek geboekt naar Spanje. Komen we aan bij het hotel in Barcelona , heeft suntip een heel ander hotel met dezelfde naam in Madrid geboekt. Hierdoor 2 uur bij de receptie gestaan en de eerste nacht zelf moeten betalen . Vervolgens volgende ochtend gedwongen tot 12 in het hotel moeten blijven zodat ze hun fout op konden lossen. Uiteindelijk opgelost en eerste nacht terug gekregen maar de telefoon kosten die gemaakt moesten vergoeden ho maar, ook niks van schade vergoeding voor de verloren uren van de vakantie . nou mij zie je NOOIT MEER terug

SUNtip
SUNtip

Goedemiddag, bedankt voor de review! We vinden het jammer om te horen dat jullie niet tevreden zijn. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er een ander hotel geboekt stond, maar wij hebben dit toen ter plaatse met jullie opgelost. De eerste nacht + de telefoonkosten van 23 cent hebben wij dan ook vergoed en meteen overgemaakt zodat dit de volgende dag op jullie rekening stond. Natuurlijk is het vervelend wanneer je in het hotel moet wachten, maar wij hebben echt ons best gedaan jullie zo spoedig als mogelijk te helpen met een oplossing. We vinden het dan ook jammer om te horen dat jullie toch niet tevreden zijn. Voor verdere vragen, kunnen jullie altijd contact met ons opnemen.

Lianne Aksu-Gerritsen 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel prettig contact gehad en snel terugkoppeling van Sanne van Suntip.

SUNtip
SUNtip

Beste Lianne, Bedankt voor je positieve review! Zonnige groet, Team SUNtip

Michel 1 year ago

Fantastische ervaring: Heerlijke vakantie met 4 personen naar Mallorca gehad. Alles prima geregeld door Suntip. Per email ben ik goed op gehouden en de documenten zijn allemaal tijdig opgestuurd. Bij thuiskomst nog een handgeschreven welkom thuis kaartje ontvangen. Top.

SUNtip
SUNtip

Welkom thuis Michel! Bedankt voor de positieve review, hier zijn wij erg blij mee. Zonnige groet, Team SUNtip

Peter de with 1 year ago

Negatieve ervaring: Prijzen zijn niet wat het lijkt. Bekijk al een paar dagen de prijzen en wat blijkt, er is er geen 1 die klopt. Zelf geven ze aan "De prijzen in bovenstaande tabel worden elke ochtend ververst". Erg gek dat elke ochtend de prijzen (terwijl ze al ververst zouden zijn) ± 33% hoger zijn dan in de tabel staat.

SUNtip
SUNtip

Goedemorgen Peter, Bedankt voor je review. Een vakantie heeft geen vaste prijs. Reisorganisaties spelen met de prijzen afhankelijk van hoeveel vraag ernaar is, waardoor het kan voorkomen dat de prijs die je nu ziet, over 10 minuten alweer veranderd is. Pas als je op een prijs klikt, worden de gegevens opgehaald en weet je wat de reis precies kost. Dit kan dus zowel goedkoper als minder goedkoop zijn. Graag hoop ik je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Team SUNtip

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Sandra Christina 1 year ago

Negatieve ervaring: We hadden hier een vakantie geboekt voor 8 personen. Dit was een kleine week voor de vertrek datum. Last minute dus. Waar vaak ook mee geadverteerd wordt. Een paar uur naar de boeking werden we gebeld dat hij niet door kon gaan. Dat er toch geen plek was. Wel is er natuurlijk al betaald. Wat met 8 personen om een flink bedrag gaat. Ze zouden ons terugbellen met een oplossing maar dat gebeurde niet. We bleven er zelf maar achter aan gaan. Ze moeten er nu nog terug opkomen, maar het duurt wel 3 dagen voordat het geld terug is gestort. Wordt zo ook lastig om een andere vakantie te boeken.

SUNtip
SUNtip

Goedemiddag, bedankt voor de review en voor het delen van uw ervaring. Helaas bleek er last minute geen beschikbaarheid meer te zijn voor 8 personen. Wij hebben toen meteen met u meegekeken naar een alternatief, maar de kosten hiervoor waren helaas hoger dan de oorspronkelijke reis. We vinden het dan ook jammer dat wij uw vakantie niet hebben kunnen verzorgen. Inmiddels heeft u het betaalde bedrag al op uw rekening terug ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Zonnige groet, Team SUNtip

naire muradian 1 year ago

Negatieve ervaring: Hel vakantie meegemaakt in dubai 8 uur lang in de lobby gestrand na lange nacht vlucht transfer op terug weg niet gekomen moest we zelf met taxi naar luchthaven ontbijten de eerste en de laatste dag gemist en niet vergoedt gekregen

SUNtip
SUNtip

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik zie dat wij uitgebreid gesproken hebben met u hierover. Op de dag van aankomst is het ontbijt nooit inbegrepen. Het verblijf gaat meestal pas in zodra u de kamer op kunt. Bij de meeste hotels is dit pas vanaf 14:00 uur. We vinden het dan ook jammer dat u niet tevreden bent. Team SUNtip

Monique 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte ervaring, kwamen in een heel smerig hotel, hebben voor een reis van 5 dagen 2500 euro betaald, we zaten 11 hoog lift kapot, moesten we Via de dienst ingang om de hoek met een trap omhoog , fotos gestuurd van hoe ranzig en vies onze kamer was, ik meld dit meerdere keren via de mail, bij suntip en NIEMAND reageert die ronde vlekken waren geen natte plekken op de vloer, heel vies Ik vind dit absoluut niet netjes Tijdens het douchen vielen stukken van het plafond omlaag, bruine vlekken op het beddengoed, geen ontbijt, etc etc bedankt suntip voor deze vreselijke slechte service. Nooit meer!! en ik hoop dat anderen ook goed nadenken! Voordat ze hier boeken. Ik ben niet de enige met klachten. Tot op heden geen enkel bericht van suntip geen enkele reactie op mijn mailtjes, doen alsof hun neus bloed! SCHANDALIG!! Mijn boekingsnummer doorgegeven maar NIEMAND reageert,…… Nu uiteindelijk een reactie melden ze dat TUI 65 euro vergoeding geeft….. excuses voor het ongemak Ik heb een paar fotos de rest is doorgestuurd naar suntip.

A. Poolen 1 year ago

Negatieve ervaring: Nee, geen betrouwbare reisorganisatie. Je kan niet afgaan dat je krijgt waarvoor je betaald hebt.

SUNtip
SUNtip

Goedemorgen, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We komen graag met u in contact om het probleem op te lossen. Wij zijn dagelijks vanaf 10:00 uur telefonisch bereikbaar.

Cees van der Pol 1 year ago

Positieve ervaring: Eenvoudig online je vakantie plannen.

Daphne Koer 1 year ago

Fantastische ervaring: Al 3 keer geboekt via suntip. Keurig bedrijf die snel reageert via de mail of telefonisch.

René de Vries 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de aangeboden reis, de afhandeling en de tips via Whatsapp.

Ruud Copal 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne duidelijke site om je vakantie te boeken voor een scherpe prijs

Luciano Nichela 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen door Angelo. Kwam met goede alternatieven voor onze reis naar Kos en reageerde erg snel. Nogmaals dank!

Andre Raenshorst 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer goede service en begeleiding

Frank Tas 1 year ago

Fantastische ervaring: Prima organisatie om een reis te boeken. Via mail alles geregeld. Via de FNV ook nog 5% korting te verkrijgen.

sabrina kaya 1 year ago

Fantastische ervaring: Super reisbureau heel duidelijk en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Nog een kaartje ontvangen bij thuiskomst top service!

Fleur Haafkens 2 years ago

Negatieve ervaring: Boek nooit via SunTip. Nog nooit zo’n onduidelijke reis beschrijving gehad als via SunTip. Ik kon ook niet zelf inchecken of stoelen reserveren voor de vluchten. Er is ook geen app of duidelijk overzicht van wanneer en hoe je reist. Ik wist niet waar ik werd opgehaald ( niet bij hotel ) met transfer en kreeg geen bericht toen ik al een half uur stond te wachten op onze bus. Ook maar goed dat ik zelf heb bedacht waar het meest logische punt was on opgehaald te worden. Zeer teleurstellend.

Liliana Cardile 2 years ago

Negatieve ervaring: Er ging te veel fout... veel stress voordat we op vakantie gingen en ook op vakantie... door nalatigheid van Suntip... absoluut geen aanrader als reisorganisator!

Hans Maas 2 years ago

Fantastische ervaring: Alles prima geregeld. Tijdens onze vakantie nog appjes gekregen, over allerlei bezienswaardigheden. Het complete verhaal over onze accomedatie was precies zoals het is. Ennnnnnn een persoonlijk kaartje! De volgende reis, is zeker weet met SUNtip.

Betty 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer behulpzaam als je iets niet begrijpt Duidelijke uitleg en heel geduldig Adviseren jou als je er om vraagt

Yackeilis Simmons 2 years ago

Fantastische ervaring: Lekker goedkoop!!! En voornamelijk betrouwbaar.

Emma Shaw 2 years ago

Negatieve ervaring: Nooit meer vakantie boeken met jullie. Vakantie zeer slecht. Jullie din er niks aan.

Dan Kisters 2 years ago

Negatieve ervaring: De prijs van Suntip vakanties zijn prima. Ook het personeel is vriendelijk. Maar als je een klacht hebt, kunnen ze niks voor je doen. Dan word je doorverwezen naar een grotere organisatie (FTI in ons geval). Ook geprobeerd FTI te bellen. Krijg je een Arabisch antwoordapparaat aan de lijn. Bij het boeken specifiek gevraagd of er airco in het hotel is, Marokko 50 gr., astma. Tuurlijk zeiden ze. Dus niet! Hebben ze ook niet in het hotel, zei de hotelreceptie. Ook gemeld bij Suntip dat het hotel vies vuil en smerig is. (Inmiddels 40 euro telefoonkosten verder).Kunnen ze ook niks aan doen. Nog even 6 dagen de vakantie uitzitten.Sorry Suntip, maar ik boek niet meer bij jullie.

Nikki ten W 2 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend fijne service, 2x gebeld ivm vragen over onze reis en ondanks de drukte in de zomerperiode werd ik snel geholpen en hoefde ik niet lang te wachten tot ik een medewerker te spreken kreeg. Ook hebben ze een ruim aanbod met erg voordelige prijzen, de voordeligste prijs die wij konden vinden voor ons vakantie!

Debby Snelleman 2 years ago

Fantastische ervaring: Top organisatie. Alles netjes en op tijd geregeld. Klantenservice is ook goed bereikbaar. En wat ik erg fijn vond, je krijgt tijdens de vakantie via WhatsApp tips doorgestuurd.

Cor Verheul 2 years ago

Fantastische ervaring: Is een goede reisorganisatie, die met je meedenkt, je adviseert en de juiste dingen regelt voor je ivm bijvoorbeeld je gezondheid e.d. Het is zeker de moeite waard om bij deze reisorganisatie je reis te boeken. Het gaf ons een rustig gevoel en gingen dus FIJN op vakantie.

Barb 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede service. Alle reispapieren super snel in huis. Fijne app tijdens reis met tips.

M vdM. 2 years ago

Fantastische ervaring: Enorm tevreden over jullie service. Snelle (re)acties, goed bereikbaar en klantvriendelijk. Onwijs bedank en jullie hebben ons goed geholpen. Ik zou Suntip iedereen aanraden en zeker nog eens bij jullie boeken.

Rossi Rossi 2 years ago

Negatieve ervaring: Alles wat je aanklikt is ineens niet beschikbaar.

Dan Ramaekers 2 years ago

Fantastische ervaring: Prima. Krijg appjes met de info over Gran Canaria. Echt leuk

reshma bhageloe 2 years ago

Fantastische ervaring: Zojuist terug van Stedentrip Marrakech , met gezin en vrienden Ontzettend genoten! Alles goed geregeld, goed hotel, transfer van en naar luchthaven, heel duidelijk en optijd Zeer tevreden, op naar de volgende!

Jan Pot 2 years ago

Positieve ervaring: Prima reisbureau die Pelikaan reizen verzorgt

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Nadine V. 2 years ago

Negatieve ervaring: Suntip... Beetje jammer dat je niet krijgt wat je boekt. Geen tennis, boogschieten, biljart, pool of binnen zwembad. All inclusive is hier letterlijk honger als je aan komt om 21:30.... En betalen voor 2 fitnesstoestellen en stoomhok.

Sander 2 years ago

Fantastische ervaring: Suntip nu voor de tweede maal als reisorganisatie gehad. Zeer tevreden. Zwembad van het hotel was zonder kennisgeving gesloten voor onderhoud. Het Suntip team heeft meegedacht en gezorgd voor een passende oplossing. Voor de komende vakanties zal ik zeker weer voor Suntip kiezen!

Diana Ruijl-de Vries 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede reisorganisatie, welke goedkoper was de de rest. Goede service. Online inloggen en telefonisch goed bereikbaar

Wendy van Houwelingen 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede service. Vriendelijke en zeer behulpzame klantenservice.

Hans Hubers 2 years ago

Fantastische ervaring: Suntip is een vlot reagerend en meedenkend reisburo!

Hanny Hoogendoorn 2 years ago

Fantastische ervaring: We hebben hele goeie ervaring Suntip. Prima service en je betaal geen boekingskosten.

M. vd S 2 years ago

Negatieve ervaring: Geklooi met vluchten en stoelen waardoor je zelf achter dingen aan moet die hun geregeld zouden moeten hebben en waardoor er van een vijfdaags uitje maar 3 echte dagen overbleven. Knudde dus.

Jeannette Bertens 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg tevreden over dit reisburo. Na telefonisch contact met n vriendelijke medewerkster is onze reis voor 10 personen snel en goed geregeld. Ook als ik nog n vraag had werd er steeds snel via de mail op gereageerd, aan de telefoon alleen maar vriendelijke attente medewerkers gehad.

Arthur 2 years ago

Positieve ervaring: Prima klantenservice die goed met je meedenkt

Sjaak Visser 2 years ago

Positieve ervaring: Goede service, no-nonsens

patrick slits 2 years ago

Fantastische ervaring: Een vliegreis naar Spanje geboekt. We hadden een geannuleerde terugvlucht maar Suntip heeft dit perfect opgelost. Zeer goede service

wil uitterlinden 3 years ago

Positieve ervaring: Fijn reisbureau en goede service

Rebecca S 3 years ago

Fantastische ervaring: Heerlijke vakantie gehad, leuke locatie en mooie prijs. Suntip is bereikbaar. Helaas was er iets mis gegaan bij de vliegmaatschappij waardoor we niet allemaal online konden inchecken. Ze hebben dit snel geregeld.

Carine Mestdagh 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik kan niks slecht zeggen, alleen dat onze volgende reis terug via Suntip zal geboekt worden

Ilona de Wild 3 years ago

Negatieve ervaring: Tot nu toe tevreden over boeking (we moeten nog gaan). Heldere mail communicatie dus dat is oké. Wel de tip om hier GEEN extra ruimbagage bij te boeken. Gewoon zelf doen via de vliegmaatschappij. Wij moeten hiervoor € 91,98 betalen en dit kost bij de vliegmaatschappij € 55,74. Dat voelt als een verdienmodel… een paar euro verdienen snap ik maar ruim 35 euro?! Voelt niet oké.

familie in 't Veld 3 years ago

Fantastische ervaring: Zojuist terug gekomen van een geweldige reis naar Cyprus. Alles was prima geregeld via Suntip. Onze dank voor deze zorgeloze vakantie. Volgende keer weer.

Robert Van Der Schee 3 years ago

Fantastische ervaring: Goeds service Geen wachttijd aan de telefoon

Petra Van Gurp 3 years ago

Positieve ervaring: Door de drukte van Schiphol na boeking geen contact meer gehad. Online boeken.

Jan van Pinxten 3 years ago

Positieve ervaring: vervoer van luchthaven nar Hotel geboekt. wordt je uit de bus gezet ivm laatste passagiers .op het spaans hier naar rechts en dan naar links .Moet je naar je vliegreis een trap aflopen met 5x 14 treden en 400 meter naar het hotel . Als je 20 jaar bent oke maar 65jaar is dit geen doen en de terug reis omhoog.

Fred Kicken 3 years ago

Fantastische ervaring: Makkelijk online boeken en prima service. Fijne en vriendelijke communicatie via email en telefoon. Geen vraag was hun teveel. Echte aanrader!

Vanilly Santos Soares 3 years ago

Negatieve ervaring: Nemen geen verantwoordelijkheid voor de fouten die ze zelf maken, slechte service.. Zal hier nooit meer boeken…

Ton Winters 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed hotel, goed eten, mooie omgeving.

Linda Brouwer 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik vond hun website echt fijn om te gebruiken. Ook was onze reis naar Zakynthos prima geregeld. Ga mijn volgende reis ook bij hun boeken.

Frans van Engelen 3 years ago

Fantastische ervaring: in korte tijd 3 vakanties geboekt, ook tijdens coronatijd. Klantvriendelijke service, snelle reactie, persoonlijke benadering, meedenken met de klant, helemaal top. Zeer tevreden.

Anouk Segers 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie. In de bevestigingsmail stond dat we de stoelen konden reserveren, dit lukte niet. Een uur telefonisch in de wachtrij gezeten en heel wat euro’s kwijt daarvoor. Zeiden ze dat dit niet ging omdat ze samenwerkten met anderen. Ze gingen ons hierover nog een mail sturen zeiden ze en wimpelden ons af dat we niet de enige waren die ze een mail moesten sturen… ondertussen ontving ik wel al een andere mail met extra info en dat we onze reisdocumenten later krijgen

Michelle Reilman 3 years ago

Positieve ervaring: Zou geen tussen stop hebben maar uiteindelijk toch moeten overstappen

Xx_Piwi 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben nog niet eens op vakantie maar al echt een super service! Via whatsapp met Alicia En Inge, ze hebben mij echt geweldig geholpen met me belachelijk lange lijst met veel vragen! Thank u lady’s voor jullie top hulp en alles bij elkaar te zoeken voor me vragen Booking ging super makkelijk Duidelijke bevestiging van de booking in de mail met alle datums en op welke datum ik de reisdocumenten kan verwachten Super top, Goede prijs, Nu nog op vakantie ! Komt update

Erik Broeken 3 years ago

Fantastische ervaring: Tweede keer dat we via Suntip geboekt hebben. Eerste keer was het een lastminute. Geen enkel probleem gehad, niet met boeken, niet met de reis en ook niet met betalingen. Ook voordat we vertrokken regelmatig contact gehad via telefoon en app. Nu weer vakantie geboekt, vantevoren met uitzoeken waar naartoe, iets gevonden maar na overleg werd dit voor ons te duur. Weer andere bestemming gevonden en door Suntip het goedkoopste en gunstigste uitgezocht. Geboekt en ik verwacht dan ook geen problemen verder.

SUNtip
SUNtip

Dank je wel Erik voor je mooie review! We gaan ons best doen je weer een heerlijke vakantie te bezorgen. Groetjes, Team SUNtip

Ray Scheffer 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijke medewerkers. Heb er meerdere aan de lijn gehad en allen waren zeer behulpzaam. Uiteindelijk een reis gevonden voor 8 personen tegen een leuke prijs. We zullen voor een volgende vakantie zeker Suntip weer raadplegen.

Dorien Visscher 3 years ago

Fantastische ervaring: Snelle service, vriendelijk personeel en denken met je mee.

Roel Vaandrager 3 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijke medewerkers van Suntip die ons op uitstekende wijze hebben geholpen.

Nico Disselkoter 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de vroegtijdige boeking van onze pakketreis voor 2022 ! Het telefonisch kontakt is zeer vriendelijk en de informatie via email is duidelijk en ziet er ook verzorgd uit !

Mandy Van Den Boomen 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie, slecht te bereiken en komen de afspraken die zij maken niet na! Er wordt onjuiste informatie op de website verstrekt, en als compensatie kun je een andere kamer boeken voor ruim 300€ extra.

Feico Ernst 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slecht bedrijf die alleen maar aan hun eigen portemonnee denken en niet aan hun klanten en zo laks zijn dat het hun klanten alleen maar extra geld kost boek hier nooit een vakantie

Margreet 3 years ago

Negatieve ervaring: Zou hier echt nooit meer boeken. We hadden een vakantie geboekt, we vlogen begin augustus 2020. Ze stuurde ons een dreigmail dat we de reis moesten betalen want niks stond onze vakantie nog in de weg. Toen wisten wij al dat het hotel niet open zou zijn. Maar deze informatie hadden ze niet en we moesten betalen. Ze waren nauwelijks te bereiken. 2 maanden na de annulering aan ze gevraagd hoe ik mijn stoelreservering terug kon krijgen. Maar moest geduld hebben was het antwoord. Afgelopen augustus ons geld terug gekregen van de reis. Maar de stoelreservering nog niet. Weer gevraagd hoe we dat terug komen krijgen. We moesten bij de luchtvaartmaatschappij zijn. Ik gemaild met ze binnen 1 uur wist ik dat het geld in september 2020 al op de rekening van het reisbureau stond. Maar dit hadden ze niet terug gestort. Weer contact gezocht, het moest uitgezocht worden en zou binnen 24 uur antwoord krijgen. Maar hoorde niks. Na een aantal dagen kreeg ik een mail, terwijl we afgesproken hadden dat ze me zouden bellen dat ze inderdaad het geld hadden ontvangen en dat ik het binnen 2 weken terug zou krijgen. Op mijn klachten mail hebben ze niet gereageerd. Kort samengevat, slechte communicatie, slecht bereikbaar en slechte service.

Lia S 4 years ago

Positieve ervaring: Wachttijden aan de telefoon zijn veel te lang Sommige medewerkers zijn bekwaam en lossen problemen netjes op Andere medewerkers geven verkeerde informatie Heb er begrip voor ivm corona dat het druk is Maar meer dan 1 uur in de wachtrij is een beetje overdreven

Judith Kuiper 4 years ago

Positieve ervaring: Heel tevreden over het aanbod en de klantvriendelijkheid, goede bereikbaarheid via telefoon of Whatsapp en email. Bij kleine tegenvaller direct en netjes opgelost. Zeker aan te raden om bij Suntip te boeken!

Irma Pelgrim 4 years ago

Fantastische ervaring: Helaas door corona 2x onze reis moeten annuleren. Super goed geholpen met zowel het boeken, annuleren en snel antwoord op alle vragen. Uiteindelijk na de 2e keer annuleren al binnen 4 dagen al ons al ons geld terug. Volgende keer boeken we zeker weten weer bij suntip!!!

Hemend Doerga 5 years ago

Negatieve ervaring: Een hele slechte organisatie die totaal geen enige medewerking verleent aan hun klanten. Ook is Suntip een bedrijf die geen waarde hecht aan de tevredenheid van hun klanten. Voor mij is dit de laatste keer dat ik bij Suntip heb geboekt.

Bam.Design Fotografie & Clips 5 years ago

Positieve ervaring: Ontzettend slecht en onduidelijk over reisvoucher

SUNtip
SUNtip

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer te lezen dat de informatie m.b.t. het reisvoucher niet duidelijk is voor u. Graag vernemen wij wat uw vragen zijn, zodat wij deze voor u kunnen beantwoorden. Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met hartelijke groet, Team SUNtip

P L 5 years ago

Fantastische ervaring: Ondanks zeer moeilijke tijden en aanvragen, toch erg goed geholpen en gecommuniceerd, Top!

SUNtip
SUNtip

Beste heer/ mevrouw Leitje, Hartelijk dank voor uw leuke bericht. Dit waarderen wij enorm! Fijne dag gewenst :) Met hartelijke groet, Team SUNtip

Ria Slijkerman 5 years ago

Negatieve ervaring: Geen hulp bij repatriëring uit Marokko. Een telefoontje met mededeling: ga naar airport en probeer een ticket te bemachtigen, Niet gelukt natuurlijk. Uiteindelijk hebben kids in Nederland tickets geboekt. Bij terugkomst aan Suntip gevraagd mij de ticketkosten te vergoeden. Moest alles opsturen. Uiteindelijk bericht dat ze ivm overmacht niet tot vergoeding konden overgaan. Verwezen naar ANVR voorwaarden. Ik had een pakketreis geboekt. Het reisbureau is dan verplicht om je terug naar huis te brengen en dit te regelen. Zie ACM Consuwijzer onder punt 6. Pelikaantravel is het overkoepelend orgaan waar men naar verwijst. Het heeft mij ruim €700,= gekost die men niet wil vergoeden. Dus in deze CORONA tijd.!!!!!!!!! BOEK GEEN REIS BIJ SUNTIP. Je staat er helemaal alleen voor en de kosten vergoeden ze ook niet.

Tyra Verbraeken 5 years ago

Negatieve ervaring: Mijn moeder en ik hadden een vakantie gepland in maart en die is door de Corona niet doorgegaan (logisch) maar het is inmiddels juli en wij hebben nog steeds geen vouchers ontvangen. De communicatie met het bedrijf is heel slecht en krijgen alleen maar standaard mails die geen antwoord geven wanneer wij de vouchers zullen ontvangen. HEEL SLECHT, teleurstellend.. 1 keer geboekt maar nooit meer.

Marc 5 years ago

Negatieve ervaring: Geen voucher ontvangen! Dit betekent dat je geen nieuwe reis kan boeken, want op de voucher staat een code! verder kan ik ook niet meer in mijn reisoverzicht, want de inlogcodes zijn verlopen! Ze zeggen dat je dan telefonisch contact moet op nemen met Suntip. Nou dat heb ik gedaan en ik probeer nu al 3 dagen contact op te nemen, maar niet bereikbaar. Dus toen maar gemaild en je raadt het al, ook hier geen antwoord op! Dus iets anders boeken gaat niet lukken zo. De enige optie is om naar Zevenbergen te rijden en dan maar hopen dat ze open zijn. Schandalig!!!

SUNtip
SUNtip

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw bericht. Momenteel is het erg druk bij ons, waardoor het versturen van alle vouchers wat vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak. Inmiddels hebben wij u het voucher gestuurd. Als het goed is zou u deze op 10-06 jl. per e-mail hebben ontvangen. Zou u dit kunnen controleren alstublieft? Verder zijn wij momenteel telefonisch niet bereikbaar. Wij proberen alle binnenkomende e-mails z.s.m. te beantwoorden. Wij willen u hartelijk danken voor uw geduld en begrip. Mocht u verdere vragen hebben, vernemen wij deze uiteraard graag. Met hartelijke groet, Team SUNtip

Lara van Dusschoten 5 years ago

Negatieve ervaring: Niet bij boeken. Afzetters. Proberen een meisje van 18 geld af te troggelen, waarvan niets klopt.

SUNtip
SUNtip

Beste mevrouw van Dusschoten, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij, SUNtip, zijn een online reisbureau welke al haar reizen onderbrengt bij verschillende reisorganisaties. Iedere reisorganisatie hanteert haar eigen voorwaarden, waarvan wij genoodzaakt worden deze ook aan te houden en te communiceren met u als klant. Wij begrijpen uw reactie, echter kunnen wij deze annuleringskosten helaas niet veranderen. Het spijt ons u niet anders te kunnen melden. Mocht u vragen en/ of opmerkingen hebben omtrent uw boeking, vernemen wij deze uiteraard graag. Met hartelijke groet, Team SUNtip

Jolijn Zeilemaker 5 years ago

Negatieve ervaring: Hoor graag hoe jullie mensen uit Marokko thuis gaan halen ipv aan hun lot over te laten. Hebben van alles geboekt om onze moeder thuis te krijgen (omdat ze naar het vliegveld moest en het maar uit moest zoeken) maar door het sluiten van andere luchtruimen moest ze weer terug vliegen en heeft ons 1000,- gekost. Verder nog niks van jullie gehoord, schandalig!!!

SUNtip
SUNtip

Beste mevrouw Zeilemaker, Hartelijk dank voor uw bericht. Inmiddels hebben wij uw moeder voorzien van een reactie op de door haar ingediende klacht. Wij hopen dat dit bericht in goede orde is ontvangen. Mocht u of uw moeder nog vragen hebben n.a.v. ons bericht, vernemen wij deze uiteraard graag. Verder willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak wat uw moeder heeft ervaren. Wij begrijpen dat de situatie in Marokko erg stressvol en vervelend moet zijn geweest. Met hartelijke groet, Team SUNtip

Femke Dees 5 years ago

Fantastische ervaring: Super geholpen met boeken van de vakantie.

Sebastiaan Roben 5 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijke ervaring, doordat er een verkeerde selectie (volgens suntip) van aanhef is gemaakt moeten wij extra betalen om dit recht om te laten zetten, Kortom men betaald 2k+ voor een vakantie via een website waar de prijzen willekeurig van het de een op het andere moment kunnen variëren (dit is echt je reinste misleiding), moeten wij door een fout van het systeem van deze organisatie geld neerleggen. Absolute afrader!!

SUNtip
SUNtip

Beste heer Roeben, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te lezen dat u, naar eigen zeggen, een vreselijke ervaring met ons heeft gehad. Dit betreuren wij uiteraard en is zeker niet onze bedoeling. U heeft aangegeven dat bij één persoon, binnen uw reisgezelschap, een verkeerd geslacht was ingevuld. Wij hebben de boeking gecontroleerd en hebben bekeken, welke stappen u heeft doorlopen tijdens het boekingsproces. Wij zien dat u bij deze persoon het geslacht, vrouw, heeft ingevuld. De boeking is op deze manier gemaakt en bij ons binnengekomen. Volgens onze voorwaarden wordt er bij een wijziging € 25,- aan wijzigingskosten doorberekend. Daarnaast kan het zijn dat de reisorganisatie, waarbij de reis is ondergebracht, ook kosten in rekening brengt. Gelukkig was dit in uw geval niet zo, waardoor wij het voor € 25,- in totaal hebben kunnen aanpassen. Inmiddels is uw boeking geheel verwerkt en hebben wij u een definitieve boekingsbevestiging toegestuurd. Mocht u naar aanleiding van deze vragen hebben, vernemen wij het uiteraard graag. Wij willen u daarnaast nogmaals bedanken voor uw boeking bij SUNtip. Met hartelijke groet, Team SUNtip

J. Tanis 5 years ago

Positieve ervaring: site geeft duidelijk weer wat er geboden wordt. Helaas betaling lukte telkens niet, maar met telefonisch contact hebben zij de boekingen binnen een dag geregeld. Ook een wijziging in het pakket binnen no time geregeld.

Hans van Til 5 years ago

Positieve ervaring: Correcte en snelle afhandeling cq boeking

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
Marwa El 5 years ago

Fantastische ervaring: Ik wordt bij iedere boeking weer onwijs happy. Ik boek altijd bij suntip en blijf elk jaar weer tevreden. Met dit jaar alle dank aan Renate. Onwijs goede tips gekregen en adviezen m.b.t. de hotels op locaties. Vanwege het coronavirus vele formulieren moeten invullen waar ik niet uitkwam. Ook hierbij heeft suntip weer onwijs goed werk geleverd. Hartelijk dank.

Brigitte vMourik 5 years ago

Fantastische ervaring: Dit is een heel klantvriendelijk webshop waar alles heel duidelijk is en bij het boeken gaat het stap voor stap met voorbeelden wat goed verduidelijkt. Ook kun je bellen als je probleem hebt en word je erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Voor 25€ regelen ze hetgeen je nodig hebt bij het reserveren, dit vind ik erg handig. Ik ben erg tevreden over SUNtip.

Loek Berghmans 5 years ago

Positieve ervaring: Vandaag via chat contact gehad met een medewerkster. Zéér tevreden over dit gesprek, goede uitleg en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Jose 5 years ago

Fantastische ervaring: Helaas ben ik de naam van de telefoniste/medewerkster vergeten, maar haar hulp was fantastisch!!!

M&T 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede bereikbaarheid en uiterst vriendelijke medewerkers. Vragen worden echt nagevraagd en niet zomaar uit de losse pols beantwoord. De mogelijkheid om een optie te nemen wordt vrijblijvend aangeboden. Zojuist voor de derde keer geboekt bij Suntip en ik hoop dit keer ook weer tot het eind van de trip met veel genoegen. Ik heb er alle vertrouwen in.

jan en monique winkelmolen 5 years ago

Fantastische ervaring: Hebben geboekt voor 12 jongens en goed en netjes geholpen door Rachel.

Henriëtte van der Steen-Willems 5 years ago

Fantastische ervaring: Al eerder geboekt met SUNtip en daar zeer goede ervaringen mee. Nu ook een snelle reactie op al mijn vragen!! En dat waren er veel. Tot volle tevredenheid binnen een paar dagen ook nu weer kunnen boeken,. Niets was teveel, terwijl het nog niet online stond. Steeds adequaat gereageerd. SUPER!!

Paul Lange 5 years ago

Positieve ervaring: Bij het boeken van onze vakantie voor 2020 zijn we telefonisch goed geholpen.

Keano Haase 5 years ago

Fantastische ervaring: Lieve meiden die ons goed helpen, nu afwachten hoe de vakantie is. Helaas moeten we nog even wachten.

Hennie Snijders 5 years ago

Fantastische ervaring: we hebben nu de 2 de reis geboekt via Suntip en ik moet zeggen dat weer alles super geregeld is voor mij zat een foutje in de boeking verkeerde geboorte maand ook weer super opgelost met veel geduld door de dames TOPPERS

Eric Snijders 6 years ago

Negatieve ervaring: Ook wij hebben een vakantie geboekt bij Suntip [Pelikaan reizen] via internet geboekt en direct betaald. Dan krijg je een mail met bevestiging van boeking . dan krijg je de volgende dag een mail met de mededeling of je wilt bij betalen als je de reis nog wilt hebben. dit heb ik nog nooit mee gemaakt en heb toch al erg veel reizen gemaakt. contact opgenomen met Linda Martens van Suntip om te vragen hoe dat zit. Ze hakkelde dat het bijna nooit voorkomt maar de prijzen van de stoelen waren ineens duurder geworden. Maar als je de reviews lees is dit meer regel dan uitzondering. dit is misleidend en een zekere vorm van oplichting ,mensen voor het blok zetten om meer te betalen dan afgesproken is. Jammer dat er zulke organisaties bestaan en schijnbaar zich onaantastbaar voelen omdat volgens hun de ANVR achter hun staat.vreemd!!!!! Uiteraard heb ik deze reis geannuleerd omdat ik van mening bent als je een prijs afspreek deze ook moet nakomen . Dus mensen wees gewaarschuwd als je niet voor verrassingen wilt komen te staan boek niet bij Suntip.

SUNtip
SUNtip

Beste heer Snijders, Hartelijk dank voor uw bericht. Eerder hebben uwzelfde bericht beantwoord via TrustPilot. Echter beantwoorden wij u ook graag langs deze weg. De prijs in de tabel op onze website wordt 1 keer per dag (meestal 's nachts) gebaseerd op de voordeligste vlucht/accommodatie/transfer van dat moment. Als u in de loop van de dag op deze prijs klikt, dan controleren wij of de prijs op dat moment nog steeds beschikbaar is. De prijzen veranderen echter snel, wat betekent dat de prijzen in de tabel al na hele korte tijd kunnen afwijken van de actuele prijzen. Pas als u op een prijs klikt, worden de gegevens opgehaald en weet u wat de vakantie precies kost. Dit kan dus zowel goedkoper als minder goedkoop zijn. Een vakantie heeft geen vaste prijs. Reisorganisaties spelen met de prijzen afhankelijk van hoeveel vraag ernaar is, waardoor het kan voorkomen dat de prijs die u nu ziet, over 10 minuten alweer veranderd is. Daarnaast kan het zo zijn dat er bijvoorbeeld nog 2 stoelen beschikbaar zijn in het vliegtuig voor een bepaalde prijsklasse. Als u of iemand anders dan een boeking maakt, wordt bij de volgende die een prijs opvraagt de nieuwe prijs getoond. Omdat we uit alle prijzen altijd de voordeligste tonen, is de nieuwe prijs automatisch duurder. Pas wanneer u geboekt heeft, staat de prijs vast. Op al onze boekingen zijn de ANVR Consumentvoorwaarden van toepassing, waarin dit beschreven wordt. Deze zijn samen met de Consumentenbond vastgesteld. We vinden het belangrijk om eerlijk te vermelden dat de reisorganisatie 24 uur herroepingsrecht heeft. Mocht er dus iets fout zijn gegaan dan mag de reisorganisatie zich herroepen. Dit komt echter heel weinig voor. Mocht u nog vragen hebben, horen we het graag van u! Hartelijke groeten, Team SUNtip

Janine Onnen 6 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige reis-organisatie, goed bereikbaar, snelle service, komen afspraken na, goede shuttle-service buitenland, prima vakantie, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Laat uw mening over SUNtip:

1 = slecht
5 = Uitstekend

SUNtip verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4.8 (4)
HOTIQ
HOTIQ

HOTIQ

Zie adres- en contactgegevens
Pastoor van Kessellaan 1 - 4761 BH, Zevenbergen
+31887354565
5 (1)
Pelikaan Groepsreizen
Pelikaan Groepsreizen

Pelikaan Groepsreizen

Zie adres- en contactgegevens
Pastoor van Kessellaan 1 - 4761 BH, Zevenbergen
+31887354550
danielle kloeg

danielle kloeg

Zie adres- en contactgegevens
Markt 11 - 4761 CE, Zevenbergen
+31168370208
5 (8)
YourTravel - Louise van Kaam

YourTravel - Louise van Kaam

Zie adres- en contactgegevens
Vogelwikkestraat 19 - 4761 ZH, Zevenbergen
+31653798184
Our Cheap Travels

Our Cheap Travels

Zie adres- en contactgegevens
Rijsdijk 154 - 4871 JM, Breda
5 (1)
Etten-Leur

Etten-Leur

Zie adres- en contactgegevens
Vinkenbroek 83 - 4871 JD, Breda
+31646695861
5 (21)
YourTravel - Chantal Braspenning

YourTravel - Chantal Braspenning

Zie adres- en contactgegevens
Brandseweg 38 - 4871 CH, Breda
+31657894065
Beckers Groepsreizen

Beckers Groepsreizen

Zie adres- en contactgegevens
Hoogstraat 27 - 4758 BN, Roosendaal
+31165322644
5 (1)
Ets Travel

Ets Travel

Zie adres- en contactgegevens
Strijmondlaan 76 - 4731 LV, Oudenbosch
+31859020052
Travel Creations

Travel Creations

Zie adres- en contactgegevens
Straatweide 12 - 4841 ND, Prinsenbeek
076 549 4236
4.9 (16)
D-reizen Oudenbosch
D-reizen Oudenbosch

D-reizen Oudenbosch

Zie adres- en contactgegevens
Fenkelstraat 1 - 4731 JA, Oudenbosch
+31165333333
4.5 (8)
GoedGeregeld Reizen
GoedGeregeld Reizen

GoedGeregeld Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Bisschopsmolenstraat 79 - 4876 AJ, Breda
+31765022070

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt