
Prijsvrij Vakanties

Informatie over Prijsvrij Vakanties
Openingstijden
- maandag: 09:00–21:00
- dinsdag: 09:00–21:00
- woensdag: 09:00–21:00
- donderdag: 09:00–21:00
- vrijdag: 09:00–21:00
- zaterdag: 10:00–17:00
- zondag: 10:00–17:00
Bij Prijsvrij vind je de reizen van verschillende bekende ANVR/SGR aangesloten touroperators, maar dan zónder boekingskosten! Of je nu op zoek bent naar een zonnige strandvakantie, een bruisende stedentrip, een heerlijk weekendje weg of een gezellige wintersport, hier boek je jouw reis voor de beste prijs.
Wij streven er naar de aller-goedkoopste te zijn, met onze Beste Deal Garantie betaal je nooit te veel voor je vakantie. Vind je namelijk precies dezelfde reis op een andere website goedkoper, dan betalen we jou het verschil terug.
Vooral populaire landen als Spanje (incl. Canarische Eilanden), Turkije, Griekenland, Portugal en Egypte zijn in ons aanbod opgenomen. Maar ook verre bestemmingen zoals Mexico, Cuba, Malediven & Thailand!
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Prijsvrij Vakanties:
Prijsvrij Vakanties biedt een gebruiksvriendelijke website waarbij je eenvoudig en snel kunt boeken voor een scherpe prijs. Klanten waarderen de brede keuze aan bestemmingen en duidelijke informatie over de reizen die worden aangeboden. Veel gebruikers hebben positieve ervaring met de snelle communicatie van de klantenservice bij vragen of problemen, wat de algehele klanttevredenheid bevordert.
Echter, sommige klanten hebben negatieve ervaringen gerapporteerd, met name met betrekking tot kwesties rondom annuleringen en boekingen, waarbij ze te maken krijgen met extra kosten en onvoldoende ondersteuning. Een aantal klanten gaf aan dat ze geen adequate oplossingen kregen naar aanleiding van hun klachten, met name tijdens situaties van overboeking of ontevredenheid over accommodatie.
Ondanks deze variërende ervaringen, blijft Prijsvrij Vakanties een populaire keuze vanwege de gemak en de voordelige prijzen die ze aanbieden. Veel klanten zijn vol vertrouwen in hun service en blijven terugkomen voor toekomstige vakanties.
Prijsvrij Vakanties: Meningen
Negatieve ervaring: De slechtste ervaring ooit! Ze durven 10uur na de bevestiging een annuleringsbericht te sturen. 30minuten in de wacht: kunnen ze je niet eens helpen met een alternatief en dan moet je ook nog 72uur wachten op de terugstorting van het geld. Ik heb uiteindelijk bij TUI zelf geboekt: reis was gegarandeerd en ook nog eens 10% goedkoper!!! Ik ga nooit meer boeken bij Prijsvrij
Fantastische ervaring: De goedkoopste van Nederland. Dat merk je inderdaad. Maar door een staking in België (buiten de schuld van prijsvrij) best wat kosten moeten maken. Gelukkig alles netjes terug gekregen van prijsvrij.
Negatieve ervaring: Via de Prijsvrij-app kregen wij in ons reisoverzicht (zowel beginpagina app als reisoverzicht in documentvorm) een fout vluchtuur te zien (uur later dan de effectieve vlucht). Wij misten hierdoor onze vlucht naar Hurghada. Na telefonisch contact met een Prijsvrij-medewerker vanop de luchthaven kregen wij te horen dat we nieuwe tickets mochten boeken en dat dit later financieel geregeld zou worden. Wij hebben er uiteindelijk een heenreis van 24u opzitten - met twee kleine kinderen van 2 en 4 jaar - tussenlanding in Istanbul, 7u wachten ... En krijgen nu te horen dat Prijsvrij zijn verantwoordelijkheid voor de foute communicatie NIET opneemt en we de 1600 euro voor nieuwe tickets NIET terugkrijgen. Een medewerker aan de lijn krijgen duurt trouwens UREN. Slechte communicatie, valse beloften en een hoop extra onvoorziene kosten... BAH! NOOIT MEER! Boek hier niet!
Negatieve ervaring: Dit was de eerste en laatste keer dat ik boek bij prijsvrij.nl. Ik boek 5 keer per jaar vakanties, dit was de eerste bij hun. JE WORD OPGELICHT WAAR JE BIJ STAAT! Ik heb geen zin om een hele uitleg te geven wat er fout gegaan is, want er is TEVEEL fout gegaan. ALSTUBLIEFT MENSEN: BOEK HIER NIET!! we leven in een prachtige land met genoeg keuze aan bedrijven voor vakanties. BOEK HIER NIET!!! Je zult spijt krijgen als je het toch doet!!!
Negatieve ervaring: Laat ik voorop stellen dat het hotel en de vakantie ter plekke geweldig was, daarover niks te klagen. Helaas ging de heen en terugreis niet goed. Het begon al met het aanleveren van de reispapieren, 3 dagen voor vertrek hadden we nog steeds de papieren niet ontvangen ondanks dat ze al wel beschikbaar waren. Na langdurige telefoongesprekken en meerdere mails eindelijk de papieren ontvangen. Maar, wij kregen alleen de reispapieren voor de terugvlucht. Na weer meerdere telefoongesprekken en meerdere mailcommunicatie kon ons de reispapieren voor de heenvlucht niet aangeleverd worden, we moesten het op het vliegveld bij de incheckbalie verder regelen. Uiteraard kregen we bij de balie op het vliegveld de vraag waarom we niet ingecheckt waren ( wat dus niet kon omdat we de reispapieren voor de heenvlucht niet hadden ontvangen ) 2 dagen voor vertrek naar huis wou ik online inchecken en ook dit lukte weer niet. Dit omdat 1 geboortedatum van een reiziger niet goed stond ondanks dat het goed aangeleverd was, daardoor kon ik niet inchecken omdat de geboortedatum niet overeenkomt met nummer op paspoort. Na weer meerdere telefoontjes en mails moesten we het regelen op het vliegveld. Er werd in de mail gemeld dat als er kosten voor inchecken zijn ik het bonnetje met de kosten kon mailen en zou het geld teruggestort worden. Uiteraard werden er kosten berekend. Al met al veel telefoontjes, veel mailcommunicatie en tot op heden ook nog altijd niet het beloofde geld terug ontvangen.
Negatieve ervaring: Tijdens het boeken zijn voor heen en terugreis 2 koffers bijgekocht. Evenals priority inchecken. Bij inchecken blijkt dat er slechts 2 koffers zijn gekocht (4 koffers betaald) en priority is ook verdwenen. Mail contact met Customerservice levert een "zoek het zelf maar uit met Ryan Air uit" antwoord op. NEE... bij Prijsvrij geboekt en betaald, jullie regelen de retour betaling van extra koffers! Nieuw contact zoeken met Customerservice is onmogelijk. Uren in de wacht staan maar niemand gesproken. Jammer... klant verloren.
Negatieve ervaring: Mijn dochter heeft een reis geboekt met terugvlucht voor 19.40 uur uit Turkije Orgineel was het 11.00 uur Voor 100 p.p wilde ze later terugvliegen Prijsvrij wijzigt de vlucht weer naar 11.00 uur en geeft het exta geld niet terug Ze verwijzen naar de algemene voorwaarden en wijzen naar de vliegmaatschappij
Negatieve ervaring: Prijs vrij telonisch niet tot zeer moeilijk berijk baar ben al 3 dagen aan bellen dit is zeer slecht denk dat er niemand aan de telefoon zit.bar slecht .
Fantastische ervaring: Altijd goede service, snelle antwoord van klantenservice. Gisteren vakantie geboekt vandaag alles binnen gekregen zoals documenten etc. Goede deals en leuke trips. Ga vaker hier boeken
Negatieve ervaring: Heb jij ook zo'n zininin vakantie? Ik wel, maar echt nooit meer via Prijsvrij. Wat een ontzettende aanfluiting. Maandag boekte ik een vakantie met mijn kinderen naar Madrid. Storing op de site waardoor ik niet kon betalen. Na tig keer proberen lukte het dan wel. Boekingsbevestiging binnen, de voorpret kon beginnen. Een dag erna plots een mail van Prijsvrij dat de vakantie toch niet bevestigd kon worden. Dat schijnt in "uitzonderlijke gevallen" wel eens voor te komen. Ik mocht wel opnieuw boeken (?). Inmiddels was de reis wel ruim 200 euro duurder (en toch al niet goedkoop). Ik besloot een ander hotel te kiezen. Toch maar weer via Prijsvrij. Vrijdag boekte ik, bevestiging meteen binnen. Vandaag, een dag later, krijg ik weer een mail. In "uitzonderlijke gevallen" kan ook deze boeking toch niet bevestigd worden. Inmiddels wacht ik al op 6000 euro terugbetaling. En aangezien mij het geld niet op de rug groeit moet ik nu wachten tot ik hopelijk mijn geld terug krijg om nog voor eind mei een vakantie te kunnen boeken. Twee "uitzonderlijke gevallen" in 4 dagen. Dat is wel heel toevallig. #aanfluting #voormijnooitmeerprijsvrij #alsjebeltbedraagtdewachttijdminimaaldertigminuten.
Negatieve ervaring: helaas paar problemen. belde voor paar vragen stond op bereikbaar tot 2100 in de avond. 1uur.15 min in de wacht. niemand te bereiken. heel jammer
Negatieve ervaring: Ik had geboekt, maar onverwachts werd de vakantie een paar dagen later geannuleerd. Daarna waren natuurlijk prijzen veel hoger. Moeilijk om in contact te komen. Na een nieuwe vakantie te hebben geboekt blijkt dat ik niet bij de vliegtickets kan komen. Ze zijn er niet voor je als je ze nodig hebt. 1x nooit weer.
Negatieve ervaring: 30 min in de wachttijd voor klantenservice en niemand heeft opgenomen
Negatieve ervaring: Bijna 3 kwartier wachten voor dat je iemand aan de lijn krijgt en absoluut niet hulpvaardig wordt continue verwezen naar vliegtuigmaatschappij terwijl ik het hele pakket bij prijsvrij heb geboekt. Wél makkelijk om je verantwoordelijkheid af te schuiven op andere. Echt vreselijke reisaanbieder die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn product en service is hier ver te zoeken,eenmaal geboekt en betaald dan is het voor hun daarbij afgelopen. Ik zal dan ook hier nooit meer boeken al is het gratis.
Negatieve ervaring: Slechte organiastie. Ik word niet geholpen, krijg mijn gegevens niet opgestuurd. Sta vandaag weer meer dan half uur in de wacht. Er wordt nooit opgenomen.
Negatieve ervaring: Vakantie geboekt via Prijsvrij naar Turkije. Over de klantenservice van Prijsvrij ben ik tevreden (daarom toch nog 2 sterren) maar kijk goed bij welke organisatie de vakantie daadwerkelijk geboekt wordt! Onze reis werd uitgevoerd door Sunmix, echt de meest beroerde reisorganisatie op deze planeet als je het aan mij vraagt. Terugvlucht gewijzigd, hotel geannuleerd en de transfer kwam in eerste instantie niet opdagen. Het aangeboden alternatief qua hotel was prima alleen het waterpark was een aantal dagen niet in gebruik. Daar een klacht over ingediend en Sunmix doet gewoon alsof het waterpark al die dagen wel gewoon in gebruik is geweest. Alsof ik over iets ga klagen dat er niet is! En Prijsvrij geeft doodleuk alleen de reactie door van Sunmix. Dus let goed op bij wie je eigenlijk boekt want Prijsvrij is uiteindelijk alleen een tussenpersoon!
Negatieve ervaring: Verschrikkelijk, pakketreis geboekt en ter plaatse bij accomodatie geen reservering bekend. Zijn niet bereikbaar, ook niet op noodnummer. Nemen niet op, sta je dan met twee kinderen. Veel betalen en je kunt het zelf uitzoeken. Schandalig!
Fantastische ervaring: Het is jammer dat alleen mensen schrijven die klachten hebben en bijna geen mensen met goede ervaringen. Bij deze ik boek al jaren via prijsvrij,is er iets regelen ze het gelijk. Heb je teveel toeristenbelasting betaald in hotel dan hun aangeven mail je en krijg je resterende terug. Verleden jaar staakte Brussel wij met ons handen in ons haar,prijsvrij gebeld en hebben voor ons een andere vlucht geregeld zodat we alsnog die dag zouden aankomen iets later qua tijd en iets eerder qua tijd terug,maar ze hebben het netjes geregeld. Je hoort ook wel is vertrekken van ander vliegveld en terug op je oude vlucht en dan zit je mooi met vervoer maar netjes allebei de vluchten veranderd naar 1 vliegveld. Dus mensen zet ook is je goede ervaring erop en niet alleen de negatieve dingen
Negatieve ervaring: Boek hier geen vakantie...
Fantastische ervaring: Eerste klasse. Wel zelf alles goed checken bij het boeken maar je spaart mooi uit via Prijsvrij. Sinds we via prijsvij zijn beginnen reizen doen we dit elk jaar
Negatieve ervaring: Oszuści, 3 gwiazdkowy hotel okazał się 2 gwiazdkowy, okłamali mnie, gdyż już po zakupie sprawdziłem oficjalną stronę internetową tego hotelu i nigdy nie mieli 3 gwiazdek, dzwoniłem do prijsvrij ale przekonywano mnie że mój jest tylko nazwy podobne, nic z tych rzeczy to dokładnie ten sam. Oferta all inclusive to pieniądze wyrzucone w błoto. Jedzenie paskudne, brak atrakcji i animacji oraz przedstawicieli prijsvrij tak łatwiej. Najgorsze wakacje w życiu.
Negatieve ervaring: Indien er iets fout gaat, sta je bij deze organisatie er helemaal alleen voor. Zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid en schuiven de schuld naar anderen en berusten zich op onmacht waarbij de client/passagier de dupe van is. Extra gemaakte kosten kunnen niet worden verhaald op de schuldige. De klantenservice is in het weekend slecht tot onbereikbaar in het weekend. Op doordeweekse dagen is de klantservice ondeskundig. Antwoorden komen via een medewerker van een leidinggevende die waarschijnlijk advocaat is en alleen kijkt hoe kom ik juridisch onder de verantwoordelijkheid uit. Jammer dat ze Feyenoord sponsoren. Moet ik constant naar die naam kijken. Echt een hele slechte ervaring aan overgehouden.
Negatieve ervaring: Reis geboekt. Door staking Brussel gecanceld. Dat moest ik uit de media halen. Prijsvrij nam zelf geen contact met ons op. 3 dagen voor de vlucht lieten ze 1 keer de telefoon overgaan en binnen 5 seconden had ik een email, we hebben u geprobeerd te bellen........ onzin natuurlijk, allemaal vooropgezet. Staking bleek achteraf al weken eerder bekend te zijn gemaakt ,maar prijsvrij koos ervoor nog vakanties door te blijven verkopen. Er was een goed alternatief mogelijk maar die werd niet geboden. De klantenservice mevrouw was pinnig en niet van plan ons te helpen. Nu moeten we maar wachten op ons geld en hebben geen vakantie. In en in triest hoe slecht we hier zijn behandeld. Ik raad iedereen af bij prijsvrij te boeken. Ze verschuilen zich achter andere instanties terwijl je bij hen boekt niet bij Sunmix Ryanair of what ever. Wij hebben alle gespreken met de klantenservice ook opgenomen, medewerkers spreken tegenstrijdig met elkaar en sommige zijn alles behalve klantvriendelijk blijven gewoon een soort van bandje afspelen.
Negatieve ervaring: Onlangs een vakantie geboekt bij Prijsvrij, maar deze werd onverwachts geannuleerd. In de e-mail die ik ontving, stond geen enkele uitleg, alleen de mededeling dat ik mijn gegevens moest doorsturen voor een terugbetaling. Er werd niet meegedacht over een alternatief of een oplossing. Uit nieuwsgierigheid keek ik opnieuw op de website en zag precies dezelfde vlucht met accommodatie nog steeds beschikbaar – maar nu tegen een hogere prijs. Toch besloot ik om hetzelfde pakket opnieuw te boeken, en deze keer werd de boeking na 24 uur wél geaccepteerd. Ik nam opnieuw telefonisch contact op om uitleg te vragen. De medewerker aan de lijn reageerde kortaf en gaf direct aan dat er geen compensatie mogelijk was, zonder ook maar enige gegevens te controleren. Op mijn vraag waarom de boeking nu ineens wel werd geaccepteerd, kreeg ik alleen vage en algemene antwoorden. Het is teleurstellend dat er totaal niet wordt meegedacht met de klant en dat er geen enkele moeite wordt gedaan om uitleg te geven of een passende oplossing te bieden. Dit was mijn eerste en meteen ook mijn laatste boeking bij Prijsvrij.
Negatieve ervaring: Geen vakantie boeken bij prijsvrij! Echt verschrikkelijk bedrijf Heb 3 dagen geleden vakantie geboekt met gezien naar Antalya en betaald, en nu krijg ik een email van hun dat de boeking niet door gaat omda ze niet kunnen inboeken bij de reis organisatie. Met andere worden zoek het zelf maar uit. Nooit meer bij prijsvrij iets boeken. Geen aanrader
Negatieve ervaring: Een grote scam! Nooit meer… ik ga zelfs geen tijd spenderen om in detail een review te schrijven. Aan iedereen die het horen wilt, blijf er ver van weg, betaal 100 euro meer elders en bespaar jezelf van veel vakantie ellende!
Negatieve ervaring: Ik krijg nu al 2x een bericht van prijsvrij dat ik vandaag 1457€ zou moeten betalen .al heb ik geen enkele vakantie geboekt .oplichters
Negatieve ervaring: Verschikkelijk ^^^ bedrijf!! Wimpelt je af door het te schuiven op de touroperator!! We hadden en kamer geboekt met balkon, volgens de touroperator zit er standaard geen balkon bij!! Dus misleidende informatie van prijsvrij. 70 euro betaald voor een kamer met balkon, de kamer was oud gedateerd en geschimmeld. Ook niet iets wat te zien is op de mooie foto's van prijsvrij. Daarna hebben we helaas nog 2 keer verhuist, want de schimmel van niet te harden voor mijn man met astma, en de laatste kamer leek oke schimmel vrij, maar hebben we de laaste 4 dagen elke dag iemand moeten laten komen omdat de wc niet doorspoelde!!! En prijsvrij doet geheel niks met onze klacht , die wuiven het weg. Dit bedrijf is het toppunt in klantenservice!!! Hoop echt dat mensen zich niet meer laten misleiden door Prijsvrij en D Reizen. Zelfde organisatie 1 pot NAT!! Betaal iets meer maar dan weet je dat de foto's echt zijn en je krijgt wat je hebt geboekt!!!
Negatieve ervaring: Hotel valt zwaar tegen, correspondentie met prijs vrij opgestart, waarna deze na enkele berichten niet meer reageert. Met andere woorden, zoek het maar lekker uit. Wat doe je dan? We boeken maar zelf een ander hotel. Prijs-vrij is leuk om bij te boeken, alleen als het hotel tegen valt, dan zijn ze niet thuis. Hoe slecht…….. Slechte controle of de aangegeven 5 sterren echt wel naar waarheid is. Controle dat het allemaal een beetje fatsoenlijk is mag toch wel verwacht worden als je reizen verkoop. Vieze kamers, lauw slecht eten en drinken in shot glaasjes. Dat het hotel zwaar tegenvalt kan gebeuren, maar dan helemaal geen actie van de kant van prijs vrij, dan sta je daar ineens. Gelukkig hadden we eerder vakantie gehad in Hugarda en wisten we waar we naar toe moesten voor een beter hotel. Volgens de taxi chauffeur had hij al meerdere mensen verplaatst van dit hotel naar andere hotels. Het zijn vooral Russen en Oostblokkers welke blijven hangen Hawaii beach hotel niet boeken en verwacht van prijs-vrij geen verdere service indien er problemen zijn.
Negatieve ervaring: Bij aankomst 's avonds in het hotel in Marokko bleek Prijsvrij/Sunmix het hotel niet geboekt te hebben voor ons. Het noodnummer was onbereikbaar, zowel telefonisch als via whatsapp. Uiteindelijk hebben wij zelf maar via booking.com een hotel geboekt. Uiteindelijk zijn de kosten van dit hotel wel gecompenseerd. Echter het hotel dat wij in eerste instantie geboekt hadden, was een duurder hotel. Hier hebben wij uiteindelijk maar 75,- compensatie voor gekregen, terwijl het prijsverschil vele malen groter was. Daarnaast hebben wij nog extra taxikosten gemaakt, en hebben wij alles ter plaatse zelf moeten regelen. Hier is geen compensatie voor ontvangen. Tip voor anderen: Mocht je via Prijsvrij/Sunmix een vakantie boeken: - Zorg ervoor dat je de booking.com app op je telefoon heb staan, zodat je zelf ter plaatse iets kunt regelen. Prijsvrij/Sunmix vergeet namelijk het hotel voor je te boeken - Houdt er ook rekening mee dat het noodnummer van Sunmix/Prijsvrij onbereikbaar is - Zorg voor extra geld achter de hand, want je komt zeker voor extra kosten te staan als je bij Prijsvrij/Sunmix geboekt hebt.
Negatieve ervaring: Nooit je vakantie hier boeken, ik heb moeten betalen bij het inchecken wat niet vermeld stond, plus ik heb een auto gehuurd waar ik nooit een voucher voor had ontvangen. Toen kon ik lekker de taxi pakken toen ik aankwam. Personeel gaf telefonisch de fout toe en bood excuses aan, nu ik een claim in dien per mail ontkennen ze het. OPLICHTERS!
Negatieve ervaring: Ik ga maar even een lijstje maken met de mensen die ik gesproken heb. Ivm staking op 10-03-2025 heb ik contact opgenomen met de klantenservice op 08-03-2025 omdat wij vliegen vanuit Dusseldorf en de staking plaats vind in heel Duitsland, er word mij verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat Dusseldorf niet getroffen zou worden door de staking dus dat mijn vlucht gewoon door gaat. Vervolgens word ik wakker in de nacht van 08-03 op 09-03 en ik zie dat mijn vlucht geannuleerd is. Hierop besloot ik gelijk te bellen met prijsvrij om 10:00 aangezien wij reizen met 4 kinderen waaronder 1 baby en nog 2,5 uur moeten rijden naar de luchthaven en 2 tot 3 uur van te voren aanwezig betekent dat dat wij om 07:00 in de auto moeten stappen. Nanne: Niet bepaald meelevend, geeft aan dat er stakingen zijn en dat ik maar rustig af moet wachten tot ik bericht van hun krijg maar dit zal waarschijnlijk niet vandaag zijn (09-03) maar morgen (de dag van vertrek waarop we om 07:00 in de auto moeten zitten) en als ik dan vraag of ik die mail dus voor 7 uur kan verwachten zegt ze gewoon nee dit zal pas later worden. Geen normale weg van communiceren, geen mede leven en probeert je gewoon af te wimpelen onder het mom van wacht maar af. Gesprek vond plaats op 09-03 10:00 Naam onbekend: Opnieuw iemand aan de lijn die zich niet kan verplaatsen in de situatie werd niet eens mee gekeken, meneer geeft gewoon aan dat het enorm druk is dus dat ze op dit moment niet veel voor me kunnen doen behalve afwachten en dan is het bijzonder dat meneer aangeeft dat ik uiterlijk vandaag wel iets zal horen en per mail op de hoogte gebracht zal worden. Dan gaat er in mijn ogen toch iets fout want Nanne zegt nog dat dit morgen pas gaat worden als ik al in de auto zit en dan kom je ook weer terecht bij dat stukje afwimpelen wat ze dus wederom doen. Dit gesprek vond plaats op 09.03 10:13 Ibrahim: Aangegeven dat hij de 3e is die ik spreek van prijsvrij vandaag en dat niemand begrip heeft. Vlucht is geannuleerd door de luchthaven waarvan het personeel staakt maar omdat de vliegtuigmaatschappij de vlucht nog niet op deze status heeft gezet moeten we gewoon maar afwachten en als we morgen dus wel op het vliegveld staan en de vlucht is toch geannuleerd moeten we maar contact opnemen voor een alternatief, Blij dat Nanne en Ibrahim wel op 1 lijn zitten met elkaar maar ik weer geconfronteerd word met het worden afgewimpeld. Dit gesprek vond plaats op 09.03 10:20 Naja jullie snappen natuurlijk dat het kansloos is om nog 4 mensen te bellen al ga ik het vanmiddag wel een kans geven. Mensen wees verstandig en als je het zelfde meemaakt geef dan ook 1 ster want anders komen we er niet. Voor mij de laatste keer met Prijsvrij vakanties. Geen begrip, zelfs aangeboden om zelf bij te betalen om om te boeken al op vrijdag maar ook dit kon niet dan moest ik maar zelf tickets bestellen en een extra nacht boeken bij het hotel zelf.
Negatieve ervaring: Voor de eerste keer bij Prijsvrij geboekt, daar er toch een groot prijsverschil was met andere reisbureaus alsook zag de advertentie er heel verleidelijk uit. Een deugddoende vakantie heeft voor ons enkele voorwaarden vooraleer deze geslaagd is: - variatie aan restaurants/bars - variatie aan animatie - adults only Na wat zoekwerk vonden we een pareltje in Sharm El Sjeik. Helaas.. niets was minder waar. Bij aankomst in het hotel, bleek de formule van het hotel zelf gewijzigd te zijn. Daar er te weinig boekingen waren, besliste men enkele maanden voordien om af te stappen van het principe ‘adults only’. Hier werden we helaas niet van op de hoogte gebracht, alsook was dit nergens op de website van Prijsvrij terug te vinden. De vele restaurants en bars die vermeld stonden op de website en onze boeking, bleken niet te bestaan. Er was 1 algemeen restaurant beschikbaar waar we alle maaltijden moesten nuttigen. We mochten gebruik maken van de poolbar bij het zuster hotel aan de overkant, maar dit enkel overdag. Na dag 1 kwam een reisverantwoordelijke om onze vakantie te bespreken. We hadden meteen vermeld dat dit alles behalve de reis was die we geboekt hadden. Hij ging hiermee verder gaan, maar kon op dat moment zelf helaas niet veel voor ons betekenen. Alsook het hotel personeel had hier geen machtigingen voor. Bij onze reis papieren stond een whatsapp nummer vermeld die tijdens de reis bereikbaar zou zijn. Ook hier was helaas niet veel van waar en kregen we geen reactie. Na een zonovergoten maar minder relaxte vakantie dan gehoopt, hebben we een mail gestuurd naar de organisatie. Daar kregen we de melding dat ze helaas niets voor ons konden doen, daar we tijdens de reis geen contact genomen hadden met hun. Als tegemoetkoming wouden ze ons toch een bon geven ter waarde van 50 euro om te gebruiken bij onze volgende reis. Dit was helaas een teleurstelling na meer dan 3000 euro te betalen voor een ontspannen vakantie met ons 2. Eerste keer en laatste keer met Prijsvrij.
Fantastische ervaring: Budget operator, maar alles verrassend goed geregeld. Met de app alle documenten bij de hand. Van transfers tot parkeren, van vliegtuig tot hotel. Helemaal fijn geregeld. Zij mogen mijn volgende vakantie ook gaan regelen. Vijf sterren.
Negatieve ervaring: Al 3 keer hier geboekt. En iedere keer wordt er met een andere reden geannuleerd door een derde partij. Een keer werd zelfs de dag voor vertrekdatum geannuleerd, dat was zeer jammer. Dit bedrijf komt ook niet met een alternatief en laten je dus gewoon stikken. Je zult ook flink geduld moeten hebben om je geld terug te krijgen. Dat duurt namelijk een week na hun annulering.
Negatieve ervaring: Meerdere malen een vakantie geboekt en elke keer is er weer iets. Dan overboekt , nu weer niet boekbaar, terwijl de reis nog steeds boekbaar is. Duurt heel lang voor je de aanbetaling terug ontvangt. Ik boek voortaan mijn hotel en vliegticket wel zelf. Ik had ook de all in service bijgeboekt, ook dit is een scam.
Negatieve ervaring: Hele slechte ervaring met prijsvrij. Ik wacht al 2 wkn op antwoord om een vlucht later te krijgen. Wordt constant gezegd we zijn er mee bezig maar er gebeurd niks. Iedere keer als je belt krijg je een ander en moet je je verhaal weer opnieuw doen. En dat omdat wij een 8 daagse vakantie hebben geboekt met 7 nachten en ineens blijkt dat we maar 6 nachten op de accomodatie blijven en 7 de dag terug vliegen. Maar als je 7 dagen boekt zit je op precies dezelfde vlucht als onze geboekte vakantie van 8 dgn maar dan blijft je wel 7 nachten . Huh hoe dan je bent dus voordeliger uit als je 7 dgn boekt omdat je dan 7 nachten blijft. Maar als je 8 dgn boekt blijf je een dag korter dan bij 7 geboekte dagen. En als ik daar over bel en mail krijg je als antwoord ja dat is dan een andere organisatie wij besteden dat uit. Maar ik boek bij prijsvrij en om dan antwoord te krijgen of ik wel de vlucht kan krijgen waarbij wij wel 7 nachten blijven zoals normaal wacht ik al 2 wkn op antwoord. Want zij hebben het aan sunmix uitbesteed . Maar sunmix zijn zij zelf als je gaat googele visuele site. Het is toch te belachelijk dat als je 7 dgn boekt precies even lang weg bent dan als je 8 dgn boekt, dat kan toch gewoon niet!!!! Ze mailen met we helpen je graag voor vragen bel ons, we willen dat je tevreden bent maar nogmaals als je belt helpen ze je niet. En wordt je meteen aangesproken met je jou en jij vind ik ook nogal onbeschoft ,niet netjes. En ja hoe langer zij wachten hoe duurder de dag erbij gaat kosten. Terwijl ik een screen shot heb meegestuurd dat we die reis met terug vlucht willen. Prijs loopt nu alleen maar op en op. We kunnen onze parkeer plaatst in Brusselel niet regelen dat loopt nu ook op en op. Ze beloven maar er komt geen antwoord op een simpele vraag. Nooit meer ,mijn vrienden ook al een hele slechte ervaring met hun ,en mijn collega s zeggen ook wij gaan daar nooit boeken in iedergeval
Negatieve ervaring: Terrible experience, irresponsible customer service! I am extremely disappointed with Prijsvrij Vakanties and the way they treat their customers. I booked a trip through them, but my flight schedule was changed without any reasonable support from their side. When I reached out for a solution, **they simply referred to their policies stating that flight schedules can change, without taking any responsibility for the inconvenience this caused me - No timely notification:I was not properly informed in advance about this change, which made it very difficult for me to adjust my plans. - Terrible customer service:When I contacted them for a more suitable alternative, all I got were generic responses like "we have no control over this,"instead of any real effort to help. - No support, no compensation:Even though this change caused significant inconvenience, they did not offer any compensation or a reasonable alternative—just a "take it or leave it" approach. A responsible travel company should support its customers instead of avoiding responsibility and shifting all the blame to the airline.If you are considering booking with Prijsvrij Vakanties, think twice!I will neverbook with them again and would not recommend them to anyone
Negatieve ervaring: Wat een waardeloze partij is Prijsvrij. Minder dan 20 uur voor de vlucht werd ik gebeld dat accommodatie is overboekt. Ze boden een minder alternatief aan. Uiteraard konden we ook geld terug krijgen... Uiteindelijk gegaan en een reis gehad. Op de terugweg kwam de bijgeboekte transfer waarvoor we betaald hadden niet opdagen en moesten we een taxi bellen. Aan de telefoon werd duidelijk aangegeven dat ze een fout hadden gemaakt door de overboeking. Na terugkomst de bonnetjes opgestuurd en vervolgens verwijzen ze door naar een zogenoemde partner. Wat een waardeloze partij
Positieve ervaring: De service en aanbod van prijsvrij is heel goed ! Enkel hun aanbod is hopeloos. Je kan een vakantie boeken en betalen maar nadien wordt dit geannuleerd en dit meerdere malen, terwijl dagen nadien de vakantie nog steeds kan geboekt worden.
Negatieve ervaring: Gezinsvakantie naar Kos, Kipriotis. Slechtste vakantie ooit. Klacht ingediend (voor de 1e keer) ivm zeer slecht eten, verrotte kamers, slechte hygiëne etcetera. Wij moesten alles bewijzen wat we ook gedaan hebben. En toch is het verzoek om genoegdoening afgewezen. Onbegrijpelijk. Gevolg: NOOIT meer prijsvrij. Trap er niet in. Het zijn klantonvriendelijke geldwolven. Ook alle familie en vrienden zover gekregen dat ze niet meer bij hun boeken. O ja, d reizen is ook onderdeel van deze geldharkers
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met Prijsvrij – boeking geannuleerd zonder keuze Mijn vakantie werd na bevestiging de volgende dag geannuleerd omdat de prijs van de vluchten en het hotel was gestegen. In plaats van een alternatief of bijbetalingsoptie, werd de reis eenzijdig herroepen. Erg teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar!
Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar boekingsysteem
Negatieve ervaring: Leuke reis geboekt aanbetaling gedaan vervolgens word onze reis geannuleerd kan gebeuren maat vervolgens dezelfde reis datum vlucht hotel aanbieden voor honderden euro’s meer, voelt als oplichterij. Ik heb geboekt bij prijsvrij ik als klant had meer verwacht zeker na de aanbetaling die ik gelijk moest doen. Vriendelijke groet
Negatieve ervaring: Zelfs 1 ster is te veel ! Prijsvrij en Sunmix, lekker goedkoop ? We hebben pas weer een vakantie geboekt, lekker 11 dagen naar Santa Suzanna (Catalonië) op bezoek bij de fam Estol. Maakt ik een typo, in plaats van Logies en Ontbijt kies ik voor Half Pensioen. Ach even een belletje, na 4 dagen nog niets, opnieuw gebeld, we gaan het aankaarten. Ja hoor, een mail terug, kan niet, maar wel als we € 290 aftikken, met allerlei redenen erbij waarom, maar nergens iets over de aanpassing die ik wil. Nogmaals een email naar Prijsvrij EN de Ceo van Prijsvrij, deze laatste leest het bericht binnen een minuut (vragen om ontvangst en leesbevestiging) maar nogmaals, nee dat kost geld. Antwoord ze net, laat maar zitten, ook binnen een minuut een antwoord dat ze het niet gaan aanpassen, dan schijnen ze wel snel te kunnen antwoorden/werken. En laat die € 290 nu een vierde zijn van onze totale reissom! Zo kan ik ook rijk worden Marc van Deursen ! (Ceo Prijsvrij én Sunmix) nu snap ik dat $ teken ook in het logo! Als je voor hen kiest dan zou ik heel zorgvuldig alles checken voor je accoord geeft, want wat je ook eventueel daarna wilt aanpassen, hoe klein ook, je betaald de HOOFDPRIJS!
Negatieve ervaring: Wát ‘n oplichtersbende… een reis boeken om er vervolgens achter te komen dat vrienden die drie weken later boeken voor exact dezelfde reis een heel ander pakket krijgen met o.a. gratis ruim bagage á 70 p.p. voor ook nog eens een lagere prijs. Al met al bij 15% goedkoper… Op die manier heb je er al snel geen zininin…
Negatieve ervaring: Pas op bij het boeken met Prijsvrij. Na het ontvangen van een zgn "Boekingsbevestiging" kan de reis zomaar gecancelled worden zonder duidelijke reden en aankondiging. Ik werd met een vervelende situatie geconfronteerd toen ik bij toeval 1 dag voor vertrek te horen kreeg dat mijn reis al meer dan een maand geleden gecancelled was. Ik moest toen snel op zoek naar een (uiteraard veel duurder) alternatief.
Fantastische ervaring: Meerdere keren geboekt! Nooit problemen gehad.
Negatieve ervaring: Irritante reclame met dat kind!
Negatieve ervaring: Mijn ervaring met Prijsvrij Vakanties was ronduit teleurstellend. Op de website werd onze accommodatie aangeprezen met meerdere bars en restaurants, wat voor ons een belangrijke reden was om deze reis te boeken. Echter, bij aankomst bleek dit absoluut niet te kloppen. De voorzieningen waren veel beperkter dan geadverteerd, wat onze vakantiebeleving aanzienlijk heeft beïnvloed. Ik heb dit tijdens de vakantie direct aangekaart bij Prijsvrij, maar het kostte enorm veel moeite om enige vorm van compensatie te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik slechts €150 terug op een totaalbedrag van €4000. Dit bedrag is in mijn ogen veel te mager voor de misleidende informatie en de slechte service die we hebben ervaren. Ik had verwacht dat een reisorganisatie als Prijsvrij op z’n minst verantwoordelijkheid zou nemen en een passende oplossing zou bieden. Helaas was dat niet het geval. Dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik bij hen geboekt heb. Ik raad anderen aan om goed op te letten en kritisch te zijn over wat er wordt geadverteerd.
Negatieve ervaring: We gaan nooit meer met prijsvrij, we zitten nu via hun op onze vakantie in tenerife. Tijdens het boeken moesten we betalen voor handbagage, anders zou je niks mogen meenemen. Nu we 2 kinderen hebben van 7 en 2, is geen bagage geen optie, zeker niet voor 12 dagen. Dus we hebben betaald en bij aankomst in vliegveld zagen we dat handbagage kosteloos inbegrepen is, je mag enkel kabine bagage of ruimbagage bijboeken, dus ze laten je afrkenen voor iets wat al gratis is en voor uw begrip je krijgt dus niks. We hebben zelf wel ruimbagage bij transavia geboekt. Na boeking hebben we enkel een email met login gekregen bij prijsvrij, waar je je accomodatie kon zien. Bij aankomst in tenerife hebben we daar gekeken en geen adres van ons accomedatie kunnen vinden, we hebben de plaatsnaam wat in accomedatie in google maps gedaan en toch gereden maar we konden het niet vinden. Het was al 23 uur in de avond, we hebben proberen te bellen, maar je krijgt enkel dat ze gesloten zijn en bij nood je kan nummer van je hotel of accomedatie bellen, dat zal helpen als ze info van accomedatie met je delen! We hebben na uren zoeken via fotos en kijken op hotels in de plaatsnaam uiteindelijk voor fotos op google onze hotel gevonden daar naar toe gereden en gezegd dat we denken dat we een reservatie bij hen hebben, wat ze gelukkig bevestigden. Al met al ik heb nog nooit zon slecht ervaring gehad met een reisorganisatie, en daarom dus nooit meer!
Negatieve ervaring: Doe het niet, tot 2 x toe ging onze vakantie niet door...De eerste keer had Eurowings de vluchten eruitgehaald en zouden we vanaf Düsseldorf vertrekken en moeten landen op Hannover. Het alternatief was voor 115 euro één dag eerder terug vliegen ...dat was geen optie voor ons aangezien we echt minimaal 9 dagen op vakantie willen vanwege de reistijd die ten alle tijden kan veranderen. Verder was er geen alternatief HELAAS, we mochten gratis omboeken en dan zou de annuleringsverzekering omgezet worden. Dit lijkt me niet meer dan normaal.... Nou we boekten de 2e vakantie ,maar een dag later werd deze geannuleerd omdat de reis schijnbaar al uitverkocht was ( aanbieder alltours ) nu was de teleurstelling en stress te groot en willen we ons geld van de verzekering terug...want dit wil prijsvrij niet doen.....absurd...we gaan geen 3e keer een reis boeken...we zijn nu alsnog geslaagd via een andere aanbieder die de reis wel beschikbaar had. Er is bij Prijsvrij géén dossierkennis,en geen begrip,en ze beloven vanalles maar dat kun je vergeten !!!! Voor ons de allerlaatste keer prijsvrij .....echt Waardeloos !!!!!!!!
Negatieve ervaring: Voor het eerst een vakantie geboekt via Prijsvrij naar Griekenland. 27 april vertrek Munster. Krijgen we een bericht dat deze vluchten geannuleerd zijn (mooi zo ver van te voren al bekend) dus kunnen voor het zelfde bedrag via Keulen en anders via een andere locatie voor een meerprijs tussen de €1800 & €3500 afhankelijk van de vertrek locatie. Dan maar via Keulen geaccepteerd en vervolgens een bericht krijgen dat via Keulen ook niet meer kan dus 2 opties Annuleren en je service kosten kwijt zijn of de meerprijs betalen zoals eerder genoemd Wat een ballen service totaal geen te gemoed komen. Lekker verdien model zo als je per annuleren zo je servicekosten wel kan innen of mensen gewoon extra op kosten jagen. Nooit maar dan ook nooit meer hier boeken.
Negatieve ervaring: Niet boeken vreselijke organisatie Houden geld wat ze terugkrijgen van(Transavia) de luchthavenbelasting van je niet gebruikte ticket duwen ze zelf in de eigen zak ipv netjes terug geven aan de klant Ook de transfer van hotel na vliegveld ging niet goed ook daar heb ik 55 euro extra betaald om via een taxi naar het vliegveld te komen Schande Zichzelf verrijken over de ruggen van de consument
Negatieve ervaring: Wat een flut organisatie, sluit je een annuleringsverzekering af, scheur je je knie banden af moet je een operatie ondergaan betaal je zelf 75% van je annuleringsverzekering... Wat een schande 89 euro betalen voor een reis verzekering, en dan ook nog eens 75% afstaan van je totale reiskosten.. duivels zijn het!!
Fantastische ervaring: Aanpassen van achternaam door omstandigheden super geregeld door Ezra en Jessica. Bedankt!
Negatieve ervaring: Jammer dat zo'n zaak wel blijft mensen betrappen en er wordt niets aan gedaan. Door deze zaak is onze vakantie verpest! En ze doen alles fout. verkeerd hotel boeken, verkeerd taxi reserveren met verkeerde locatie Alles laatstelijk verandert zonder toestemming Ze zijn erg slecht bezig en onprofessioneel
Negatieve ervaring: Nooit meer Prijsvrij. In september een last minute vakantie geboekt. (1 week voor vertrek) Alles erop en eraan, hotel, transfer en vlucht. Krijg ik 2 dagen voor vertrek een mailtje (niet een telefonisch) waarin heel simpel wordt gezegd "helaas het hotel blijkt overboekt". Dit is natuurlijk het laatste wat je wilt horen 2 dagen voordat je moet vertrekken. En nu dacht ik... gelukkig kwamen ze zelf met een alternatief hotel. Oke dacht ik hopelijk iets wat net zo mooi is of misschien wel beter... Nee dus. Ja het was op papier een hotel met 5 sterren, ja het licht aan het strand etc etc. Zwart op wit zonder fotos een soortgelijk hotel. Maar goed, het is natuurlijk niet voor niets dat ik een ander hotel heb geboekt. Dus met goede moet gebeld en verteld dat ik het niet zie zitten om naar het andere hotel te gaan (een kaal strand, sfeerloze restaurants en zwembaden en al met al en stuk ongezelliger). "Ja meneer welk hotel wilt u dan boeken?". Alsof ik al een ander hotel als plan B had gepland. Nee natuurlijk had ik dat niet. "Geen idee" zei ik. "Zouden jullie mij anders alle mogelijke andere hotels kunnen toesturen zodat ik zelf alles kan bekijken en vergelijken?" "Nee sorry meneer dat doen wij niet dit moet u echt zelf doen, omschrijf anders even wat u zoekt in een vakantie aan de telefoon dan kunnen we wel meekijken". Nou hier had ik (tijdens het werk) uiteraard geen tijd voor en ook helemaal heen zin in. "Weet je wat" zei ik. Heel vervelend allemaal maar laat anders maar zitten. Graag ontvang ik dan maar mijn geld terug voor de boeking die niet is gelukt. Dan boek ik wellicht wel een andere vakantie over een aantal weken. "Helaas meneer maar dit is geen geldige reden om een vakantie te annuleren.... Dus u krijgt uw geld niet terug" Nou dit is echt te gek voor woorden! Het is gewoon diefstal. Nu heb ik naast mijn werk enorm veel stress om zelf maar een andere vakantie te boeken anders heb ik betaald voor niks. Schandalig! Uiteindelijk heb ik zelf zo snel niks meer kunnen vinden wat nog beschikbaar was zo last minute (ondertussen 1 dag voor vertrek) dus ben ik toch maar onder dwang akkoord gegaan met het voorgestelde alternatief (met enorm veel tegenzin). De bevestiging hiervan (na zelf 3 keer te bellen) kreeg ik 6 uur voor vertrek. Dat je dit je klanten aan kan doen is ongelooflijk. Lang verhaal kort. Een verschrikkelijk bedrijf met een 2e verdienmodel. Ohja en onthoud goed sunmix is een reisorganisator van prijsvrij zelf, maar deze zijn telefonisch niet bereikbaar. Boek aub nooit maar dan ook nooit bij dit schandalige bedrijf!!
Negatieve ervaring: Vakantie geboekt naar la pinta in Tenerife, Slechts 6500 euro betaald voor een luxe vakantie waar wij helaas in de kamer zet werden met uitzicht op meerdere showbars waar tot laat in de avond kei hard muziek gespeeld werd. Ook lagen de kattendrollen bij ons op het balkon. Na twee nachten met veel ergernis op de kamer bijna niet geslapen te hebben gevaagd wat hier mee te doen bij de receptie. De oplossing was 600 euro extra betalen voor een andere kamer. Na overleg met de reisorganisatie die niks voor ons kunnen betekenen toch maar voor dit aanbod gekozen om een leuke vakantie te hebben. Helaas prijsvrij heeft hier helaas geen goede service. Toch gaan wij nu na het betalen van deze extra kosten nog even genieten van het mooie weer. Dat is iets wat ongeacht de prijs hier altijd goed is.
Negatieve ervaring: Zodra je op een probleem stuit bij Prijsvrij en contact moet zoeken gaat het mis! Je wordt constant van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan je helpen. In augustus op vakantie geweest en daar hebben we helaas een nacht moeten doorbrengen in een andere kamer vanwege een lekkage. Het hotel heeft netjes gehandeld en toegezegd deze nacht niet in rekening te brengen bij de reisorganisatie. Maar dan, zie dat geld maar eens terug te krijgen, nu bijna 3 maanden later blijf ik tegen een muur aan lopen bij de klantenservice en weet ik nog niks meer dan via een standaard mailtje dat ze er zogenaamd mee bezig zijn, wat ik intussen niet meer geloof. Terwijl dat geld daadwerkelijk gewoon bij hun is, omdat zij een lagere factuur hebben ontvangen van het hotel. Voor ons nooit geen Prijsvrij meer... LET OP! Prijsvrij blijft zich verschuilen achter Sunmix en daar zijn de reviews niet mals over (kijk op trustpilot - sunmix) terwijl Sunmix gewoon onderdeel is van Prijsvrij...Een smerige constructie dus waarbij zogenaamd wordt gezegd daar afhankelijk van te zijn en die dus niet reageren.
Fantastische ervaring: Geen enkel probleem met boeken. Dus commentaar overbodig.
Fantastische ervaring: Al vaker bij Prijsvrij geboekt, altijd goed en prettig contact. Nooit bedacht een review te schrijven maar doe het nu wel. Niet anders dan lof en mijn complimenten. Wij zijn gister terug gekomen vanaf Malaga, in de ochtend belde een medewerkster hoe het met ons ging ivm met het hele slechte weer, of wij problemen hadden en of wij wel naar het vliegveld konden komen. Of terwijl of zij ergens mee konden helpen. Nou echt sjapoo Prijsvrij, dit noem ik nou echt betrokken zijn bij je cliënten
Negatieve ervaring: Best Deals wat een slechte reclame. Voorwaarden zijn zo dat niemand het krijgt qua geld terug garantie!!! Binnen 24 uur na boeking melden bah bah. Let op!!! Bij boeken transfer aan te klikken en als dat er niet is vooral iets of ergens anders boeken. Prijsvrij kan het regelen voor 356 euro!!! Ritje van 17 km welgeteld hahaha
Negatieve ervaring: Onze vakantie verpest door prijsvrij, tijdens noodgeval laten ze je met je gezin gewoon in de kou staan. Zijn niet goed bereikbaar en als je al iemand te pakken kunt krijgen lossen ze niets op. Schandalig en onmenselijk gedrag!
Negatieve ervaring: Erg jammer dat ik de reviews doorlees en alles positief klinkt. Wij hebben een reis naar marokko geboekt voor 2, 2 nachten en 3 dagen. Allereerst boeken wij alles erbij wat maar kan, denk hierbij aan transfer en half pension voor ontbijt en diner. Na het betalen krijg je 3 verschillende boekingsinformatie te zien ( 1 zegt 4 dagen de ander 2 dagen en de ander weer 3 dagen???) Ook was de transfer bevestigd maar kregen we hiervoor geen voucher in de app of mail, voor de vakantie de hulp bot gebruikt en hier kwam uit dat we ons geen zorgen moesten maken en dit wel vaker gebeurde, als we aan zouden komen zou het allemaal geregeld zijn, eenmaal aangekomen was er niks geregeld en hebben we op eigen kosten een taxi moeten regelen, vervolgens op hotel aangekomen (mooi hotel overigens) zei de gastvrouw dat er geen boeking voor ons stond…. Dus na 5 uur hebben te moeten wachten hebben ze de organisator gesproken en is het met tegenzin toch geregeld( goed begin van je vakantie) we moesten wel even 150 euro cash betalen voor de kamer (ze brabbelde iets in het marrokaans wat klonk als deposit dus gingen wij ervan uit dat dit borg was) erg raar omdat dit nergens in de boeking is aangegeven maar ala, vervolgens met het avondeten eindelijk een beetje tot rust gekomen, zegt de ober dat we geen pension hebben en gewoon moeten afrekenen voor het eten, … het eten in het hotel was prima dus dit hebben we dan ook gedaan 20 euro p.p voor 3 dagen, verder geprobeerd toch te genieten ondanks alle dingen die niet geregeld waren, maar heel eerlijk is dit op een vakantie van 3 dagen niet gelukt. Bij het uitchecken kregen we te horen dat de 150 euro die betaald was voor de schoonmaak van de kamer was en we die niet terug kregen… gevraagd hoelaat de transfer ons op kwam halen en 3 keer raden…. Die was natuurlijk niet geregeld, dus weer op eigen kosten een taxi moeten nemen, omdat we toch nog een paar uur hadden heb ik de helpdesk van prijsvrij maar gevraagd hoe en wat, die geven doodleuk aan och ja we hebben de boeking niet helemaal doorgezet… helaas, u moet zelf maar een taxi regelen en een klacht indienen bij prijsvrij, let wel dat we van alles dat we betaald hebben een bonnetje moeten overhandigen (handig om dat achteraf te horen in een land die geen euro hanteerd en alles cash doet…..), afijn taxi geregeld en naar huis, tijdens de wacht op het vliegveld een klacht ingediend dat we ca. 350 euro eigen geld hebben moeten neerleggen (40% van het boekingsgeld) om dingen te bekostigen die ik al met het boeken betaald heb. Vervolgens ruim een week verder en 2 klachten opnieuw gestuurd en niemand die maar contact opneemt of maar ergens op reageert, de helpdesk zegt tja je moet de ticket afwachten want dat is een andere afdeling…. Met andere worden een super super slecht geregelde vakantie, zonde van ons geld plus het extra geld dat het gekost heeft. Ik zou never nooit meer met deze partij in zee gaan en het iedereen afraden. Ik hoop dat de admins dit in de gaten houden en alsnog contact op gaan nemen (ticket 6894452). Met minder vriendelijke groet, Jeroen
Negatieve ervaring: Ik heb in september een reis geboekt naar Egypte voor december. Daarna kreeg ik een mail dat mijn reis geannuleerd is. Ik heb dan gebeld en kreeg als antwoord dat de systemen niet werkten op de moment van de boeking. Ok, kan gebeuren, ik heb een nieuwe reis geboekt. Op donderdag 17 oktober heb ik een huwelijksreis geboekt voor mijn schoonbroer en schoonzus. Mijn schoonbroer wou een extra bagage bijboeken en zag dat hij geen dossiernummer had. In zijn spam (trouwens al hun mails komen in spam terecht) zat een mail met annulering van de boeking. Dit kan toch niet?! Het is zeeer irritant nu. Ze moeten nu echt last minute een reis gaan boeken via een reisbureau voor 27 oktober! En ik zwijg over de stress die het hen en mij bezorgt. Welke oplossing stellen jullie voor? Hoe kunnen we er zeker van zijn dat dit in de toekomst niet meer gebeurt? Ik belde naar hen, antwoord was boek opnieuw een reis. We durven geen reizen meer te boeken via hun website.
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met Prijsvrij.nl. We hadden een reis geboekt naar Turkije en van tevoren online ingecheckt. Bij het inleveren van de bagage werd mijn paspoort afgekeurd, omdat het slechts geldig was tot eind januari volgend jaar. Volgens de regels van Turkije moet je paspoort echter minimaal 150 dagen geldig zijn bij binnenkomst. We hebben meteen contact opgenomen met Prijsvrij.nl, maar zij gaven aan dat dit onze eigen verantwoordelijkheid was en dat we het zelf moesten regelen. Hierdoor moesten we een noodpaspoort aanvragen, een nieuwe vlucht boeken en het hotel informeren. Dit roept bij ons de vraag op: waarvoor hadden we dan een reisorganisatie nodig? Schandalig! Ze waren niet bereid om een compromis te sluiten. Er werd geen enkele andere oplossing aangeboden, noch een andere reis, noch een gedeeltelijke terugbetaling. Bovendien, waarom kon ik online inchecken terwijl mijn paspoort niet voldeed aan de Turkse eisen van 150 dagen geldigheid? We hebben inmiddels een officiële klacht ingediend en zullen hier zeker mee verder gaan.
Negatieve ervaring: Via Prijsvrij een parkeerplaats geboekt bij Mobian. Wat een ellende, geen parkeerplaats en geen hulp. De financiële compensatie was onder de maat. Dit straalt ook af op Prijsvrij. Niet best!.
Fantastische ervaring: Fijne service! App is top zodat je alles op 1 plek hebt
Positieve ervaring: Vóór de vakantie contact gehad met PrijsVrij voor het regelen van zitplaatsen, dit was niet mogelijk omdat er een storing was bij Eurowings. We kregen meteen reactie en alles is toen goed geregeld. Op de terugweg hebben we wederom contact gehad met PrijsVrij (medio juli). Zonder in details te treden hebben wij een zeer harde en harteloze reactie gekregen via te telefoon. Hierover hebben wij een mail gestuurd naar PrijsVrij. Na een reminder en 24 dagen later hebben we nog steeds geen reactie gehad van PrijsVrij. Als ze geld kunnen verdienen met het boeken van stoelen o.i.d. dan kunnen ze meteen reageren, maar als er echt een serieuze klacht is waar ze verder geen slaatje uit kunnen slaan dan laten ze je in de kou. Dit is erg klantonvriendelijk en is zelfs de 1 ster-review niet waard. We hopen na deze review dat we eindelijk een reactie krijgen van PrijsVrij, maar we vrezen voor het ergste. Update: de klacht is op 4-11-2024 op een goede manier opgelost door de medewerkers.
Negatieve ervaring: 8 dagen geboekt als alleenstaande moeder 2 kleine kinderen 2 en 5 jaar een 4 sterrenhotel volgens de beschrijving nou meer dan 2 was het niet waard maar dat in het midden gelaten bleek het hele hotel te worden gerenoveerd/verbouwd en de rest was in slechte staat. mijn klacht ook gemeld bij de receptie zoals Prijsvrij verzocht maar goed de receptie kan weinig aan een verbouwing doen vervolgens verzocht voor een vervangende accommodatie dit wilde ze doen met een aanbetaling van € 2500 dat gaan we dus niet doen verder is er op geen enkele manier een passende oplossing geboden zelfs geen excuus gehad ver vervolgens een vlucht naar huis verzocht dit kon moest ik wel akkoord gaan met de kosten . Uiteindelijk een e-mail gestuurd dat ik niet akkoord was dat deze kosten voor mijn rekening zouden zijn maar ik zou ze wel voldoen Dan blijkt dat de vlucht niet naar Amsterdam gaat maar naar Eindhoven , dus moest ik ook nog vervoer regelen om ons van Eindhoven op te halen. Al met al Heb ik nu € 2500 betaald voor 11/2 dag op Lanzarote en Prijsvrij is heeft op geen enkele manier geholpen met het aanbieden van een passende oplossing, momenteel is er een aangetekend schrijven gestuurd maar mocht je er geen gehoor aangegeven worden dan zal ik zeker gerechtelijke stappen ondernemen. En ondanks dat ze nu weten dat het hotel verbouwd wordt is dit nog steeds niet aangepast op m’n web website en wordt het nog steeds aangeboden voor de volle prijs. Ik vind dit werkelijk waar een schandalige manier Van handelen je biedt iets aan wat je niet kan waarmaken en dan probeer je een alleenstaande moeder met twee jongen kinderen ook nog een poot uit te draaien en een oor aan te naaien want dat zelfde hotel wat jullie aanboden voor € 2500 extra heb ik gebeld en hun gaven aan dat de prijs zeker € 800 lager lag even goed ga ik dit niet doen want Prijsvrij is verantwoordelijk voor een kosteloze omboeken naar een gelijkwaardige accommodatie. Gelukkig heb ik ze op voorhand in gebreken gesteld en we zien elkaar (indien nodig) in de rechtbank, Ondertussen 2 maal een aangetekende brief gestuurd en in gebreke gesteld geen reactie Bewonderingswaardig dat dit bedrijf bestaansrecht heeft
Negatieve ervaring: Wij hadden een pakketreis geboekt bij Prijsvrij inclusief een extra koffer van 20kg. Op de luchthaven bleken ze niet op de hoogte te zijn van de extra geboekte koffer en was de enige manier om de koffer mee te kunnen nemen deze alsnog nog bij te betalen. Wij dachten dit na onze vakantie met Prijsvrij op te kunnen lossen, alleen Prijsvrij geeft aan dat ze maar een tussenpersoon zijn, en de reis bij een andere reismaatschappij is ondergebracht. Deze geeft vervolgens weer aan niet aansprakelijk te zijn ondanks dat de koffer netjes is geboekt en betaald. Wij vinden het zeer slecht dat we nu zelf opdraaien voor de gemaakte kosten en dat Prijsvrij dit probleem niet oplost. Wij hebben de reis geboekt en betaald bij Prijsvrij en niet bij de andere reisorganistie of de vluchtmaatschappij (die vervolgens ook zeggen niet aansprakelijk te zijn). Zeer slechte service Prijsvij!!!!
Fantastische ervaring: Reizen is Leven.( en er is maar een mooie baan, en dat is de Startbaan ) Heel Goed!!!
Fantastische ervaring: Vragen worden snel beantwoord, we gaan 15 augustus op vakantie, verder kan ik dus nog niet veel zeggen
Fantastische ervaring: Makkelijke site. Snel boeken, veel informatie en niet te duur!
Positieve ervaring: Het boeken is vrij makkelijk te realiseren. Alleen voor aanvullende wensen of verzoeken zou het aan te bevelen zijn een afzonderlijke vraag toe te voegen.
Fantastische ervaring: Prijsvrij heeft me na het faillissement van FTI keurig geholpen! Hierdoor heb ik een nieuwe vakantie kunnen boeken en jaja ook bij Prijsvrij!
Fantastische ervaring: Alles snel geregeld,voor een mooie prijs Snelle email reactie en duidelijke info We moeten nog wel op vakantie Maar de keus van het hotel hebbben we zelf gemaakt,maar heb er wel vertrouwen in gezien de reviews
Fantastische ervaring: Duidelijke site, leuke acties en mooie accomodaties. Contact met de klantenservice is ook goed verlopen. Ik werd snel en geholpen en de medewerkster wilde me ook echt helpen.
Negatieve ervaring: ik ben helemaal niet blij met prijsvrij! klantenservice 0,0000 Ze reageren totaal niet. Ik heb een vraag gesteld via een email op jullie site. Bericht wel aangekomen, lieten jullie mij weten, met een ticket nummer. Inmiddels 8 dagen verder, mijn vakantie gaat bijna beginnen, ik wacht nog op antwoord!!!! Heel erg knap!
Negatieve ervaring: vandaag heb ik een vakantie op Malta geboekt en de datum gekozen die mij uitkomt, na het betalen voor de vakantie kreeg ik een bevestiging met een andere datum dan ik wilde, ik heb kantoor gebeld om te annuleren, een paar minuten later blijkt dat als ik wil annuleren Ik moet een boete betalen van 75% van de reiswaarde, dat wil zeggen in mijn geval 1200 e Ik wilde dat ik deze ook niet kan uitstellen naar een andere datum. Ik raad hun bedrijf niet aan
Fantastische ervaring: Reeds meerdere reizen gemaakt en geboekt bij Prijsvrij. Wij zijn vaak op vakantie. Dat kan als je gepensioneerd bent en nog gezond! Wij hopen er nog meerdere te maken en bij Prijsvrij bevalt dat goed.
Fantastische ervaring: al meerdere keren vakanties geboekt via prijsvrij. over het algemeen hebben ze de meeste keuze tegen de scherpste prijzen. boeken via de website gaat makkelijk en ze houden je daarna goed op de hoogte van alles wat nog geregeld moet worden voor de tickets. aanradertje!
Positieve ervaring: Het boeken gaat snel en genoeg opties. Alleen jammer dat de prijzen telkens aangepast worden als je uiteindelijk iets selecteert. Dan vliegt het omhoog tov wat je in de tabel ziet of wat je een paar dagen eerder zag. Verder is alles prima geregeld en krijg je snel bevestiging en verdere info.
Positieve ervaring: Weet je waar wij zin in hadden? Zon in de winter! Daarom hebben we een vakantie geboekt via de site van Prijsvrij en dat was prima te doen. Een vakantie uitzoeken is op zich al een feestje en als dat soepel gaat, is dat heel fijn. Stap voor stap word je door het boekingsproces heen geleid. Tijdens de boeking kun je nog dingen aanpassen, bijvoorbeeld beschikbare vluchten of de beschikbare kamers in het hotel en er wordt duidelijk aangegeven of daar een andere prijs aan verbonden zit. Na de boeking een bevestiging gehad en nog wat mailtjes met info. Alles heel duidelijk en overzichtelijk.
Fantastische ervaring: Mooi duidelijk en overzichtelijk schema, waarin je meteen de prijzen ziet op welke vertrekdata en de daarbij horende reisduur. Zo ook met welke airline(s) met bijbehorende luchthavens, vluchttijden (onder voorbehoud van de betreffende airline) en toegestane bagage. Alle belangrijke informatie, welke bepalend zijn voor het boeken, dus snel inzichtelijk. En de opties voor eventueel bijboeken zijn ook gemakkelijk. Ik zelf vind dit informatie- en boekingssysteem het meest prettig om een vakantie te reserveren. Alexander.
Fantastische ervaring: Voor mijn man en ik was het de eerste keer dat wij een reis online hebben geboekt, onervaren en bang om iets verkeerd te doen maar het is ons toch gelukt, wij hebben de aanwijzingen gevolgd en yes onze reis is geboekt met koffer en transfer. Dankzij de goede prijs van Prijsvrij Vakanties hebben wij met onze kleine AOW deze reis kunnen realiseren. Als de reis en de accommodatie verlopen zoals de boeking zijn wij heel tevreden, maar we zijn vol vertrouwen in Prijsvrij Vakanties . Prijsvrij Vakanties is voor iedereen een aanrader om online te boeken.
Negatieve ervaring: Waarschijnlijk is dit een druppel op een gloeiende plaat. Omdat ze klanten mails sturen met "Win 250 euro vakantie tegoed" wanneer je een google review achter laat. Ik heb binnen 5 dagen na mijn boeking telefonisch contact gehad of mijn reis(hotel, vlucht, auto) 2 dagen ingekort kon worden wegens omstandigheden. Ruim 5 weken later en meerdere telefoontjes verder, heb ik wel aan alle betalingen moeten voldoen, is de annulering termijn met 50% restitutie verstreken en heb ik geen antwoord wat de aanpassing mij nog eventueel extra gaat kosten.
Negatieve ervaring: 19 juni een vakantie geboekt via prijsvrij, door een verkeerde boeking geprobeerd binnen 24 uur te annuleren. Dit was niet mogelijk, dit stond in de voorwaarden dus prima verder. We konden omboeken, zouden binnen 2 weken iets te horen krijgen. We zijn nu inmiddels 2 weken voor vertrek en hebben nog steeds niets vernomen van de omboeking. Al meer dan 10 x gebeld zonder resultaat. Ze blijven je van het kastje naar de muur sturen, helaas weten wij nog steeds niet of wij op vakantie kunnen gaan naar de plek waar we graag naartoe willen. Ontzettend slechte service!
Fantastische ervaring: Alles is heel duidelijk en makkelijk en voor mooie prijs weet je echt wat leuks en goedkoper dan andere ben tevreden
Fantastische ervaring: Boeken met prijs vrij maakt mij blij. Snel en eenvoudig geboekt voor de zoveelste keer
Fantastische ervaring: Prima website, voordelige prijzen en een gemakkelijk boekingsproces! Top!!
Fantastische ervaring: Fijne vakantieaanbieder om mee te boeken. Alles ging simpel en kregen nog korting ook
Fantastische ervaring: Super blij met mijn boeking makkelijk en overzichtelijk mijn volgende vakantie boek ik zeker weer hier
Fantastische ervaring: Eindelijk een leuke reis gevonden voor een alleenstaande bij PrijsVrij. Alleen reizende krijgen overal toeslag, maar bij PrijsVrij mooie aanbiedingen!!!!
Fantastische ervaring: erg fijne boeking ging allemaal heel makkelijk in 10 minuten geboekt top vakantie gehad!
Fantastische ervaring: Fijne site om rond te neuzen, boeken gaat eenvoudig. Duidelijke mails. Helemaal happy, laat die vakantie maar beginnen!☀️
Fantastische ervaring: Ruime aanbod leuke vakantie bestemmingen. Makkelijk via de app te boeken. En de app is zeer overzichtelijk. Alles duidelijk terug te vinden. En op tijd de reisdocumenten ontvangen. Alles bij elkaar op 1 plek.
Negatieve ervaring: Nee zeker niet gelukkig met prijsvrij. Na de app te hebben geïnstalleerd en in gelogt kan ik net verder. Ook ben ik in Eindhoven airport bij ryanair geweest maar die sturen me weer terug naar prijsvrij. Ga maar weer bellen
Positieve ervaring: Makkelijk te boeken, simpele boekingsprocedure en ook snel. Jammer dat je dan altijd weer een evaluatieformulier moet invullen hoe je de site vindt. Doet voormij zo’n afbreuk aan de uitstekende services die prijsvrij levert. Zou fijn zijn dat je tijdens de boekingsprocedure aan kunt geven dat je daar niet van gediend bent.
Laat uw mening over Prijsvrij Vakanties:
Prijsvrij Vakanties verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

TUI Den Bosch

Sapa Pana Travel - Latijns Amerika Specialist

Travel with Sahana

Altijdbon

Official Travel Company | Reisbureau 's-Hertogenbosch

Officialdubai.com - Reisbureau Den Bosch

Matoke Tours




TUI at Home Jorg Dijkmans

TravelXL Den Bosch Minet van Wees
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.