Prettig Reizen

Waterlandlaan 81, 1441 RS, Purmerend
Waterlandlaan 81
1441 RS, Purmerend
0299 417 133

Openingstijden

  • maandag: 09:00–17:30
  • dinsdag: 09:00–17:30
  • woensdag: 09:00–17:30
  • donderdag: 09:00–17:30
  • vrijdag: 09:00–17:30
  • zaterdag: 10:00–16:00
  • zondag: Gesloten

Voordelig zonvakanties naar Turkije en last minute reizen boekt u bij Prettig Reizen. Goedkoop Turkije

Openingstijden Ma t/m Vr 9:00 tot 17:30 uurZaterdag 10:00 tot 16:00 uur 0299 41 71 33

• Altijd prettig geprijsd/Geldteruggarantie* • Uitstekende klantbeoordeling • Prijswinnaar Zoover Awards!  - "Beste Zonvakantieaanbieder"  - "Klantvriendelijkste Reisorganisatie" • Jarenlange ervaring zonbestemmingen • Aangesloten bij het Garantiefonds  • Verzekeringsmaatschappij Allianz Global Assistance  • Erkend leerbedrijf SBB • Nederlands sprekende reisleiding • Aanbetaling 25% (pakketreis) • 3 dagen bedenktijd (m.u.v. last minutes en zelf samenstellen) • Vertrek vanaf Munster Dusseldorf of Keulen (maximale vakantie: vroeg heen, laat terug)    

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over Prettig Reizen:

Prettig Reizen is een populair reisbureau dat bekendstaat om zijn betaalbare prijzen en uitgebreide service. Klanten waarderen de comfortabele hotels en goed georganiseerde reizen, met veel opties voor gezinnen. Veel gasten hebben de duidelijke communicatie en de snelle reacties op vragen benadrukt, vooral via e-mail en WhatsApp. Vele reizigers hebben de prijs-kwaliteitverhouding geprezen, omdat ze vaak veel minder betalen dan bij andere aanbieders.

Klanten hebben de personeelsservice op locatie als positief ervaren, met vriendelijke en behulpzame reisleiders die goede tips geven en beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden. Ook het regelen van transfers van het vliegveld naar het hotel verloopt meestal soepel.

Desondanks zijn er enkele opbouwende kritiekpunten. Sommige gebruikers hebben problemen ondervonden met digitale check-in en het ontvangen van boardingpassen, wat geleid heeft tot lange wachttijden en gemiste vluchten. Ook zijn er meldingen van klanten die informatie hebben gemist over extra kosten, zoals bagagekosten.

Een ander vaak vermeld probleem is de klantenservice bij het annuleren of wijzigen van boekingen, waarbij klanten eilandden dat ze vaak niet adequaat en vriendelijk geholpen worden. Ondanks deze pijnpunten blijft Prettig Reizen een gewaardeerde optie voor veel reizigers die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantieervaring.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

Prettig Reizen: Meningen

3.9/5 (88 Meningen)
guret yabrot 1 month ago

Fantastische ervaring: Op aanraden van vrienden heb ik voor het eerst geboekt hier. Ging allemaal voorspoedig. Hotel was fantastisch, voor alle leeftijden was er van alles en hoefde voor de rest geen zorgen te maken over iets. Werd allemaal keurig geregeld en bericht. Echt vakantie!

Prettig Reizen

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te vernemen dat uw vakantie naar wens is verlopen. Graag verwelkomen wij u bij uw volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Melih Yaltalıöz 1 month ago

Fantastische ervaring: Voor de vijfde keer op vakantie geweest met prettig reizen. Het bevalt iedere keer erg goed eigenljk. Viel voordeliger dan andere websites maar de service doet er niet toe onder vind ik. Deze keer zijn we met een grotere groep geweest, was wel spannend maar alles goed bevallen ze denken goed mee. Zelfs een jeste gehad ter plekke wat een zeer leuke verassing was. Prive transer bijgeboekt, beviel zeer goed!!

Prettig Reizen

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te vernemen dat uw vakantie naar wens is verlopen. Graag verwelkomen wij u bij uw volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Dilara Damla Bagci 1 month ago

Fantastische ervaring: Al jaren tevreden klant. Hele fijne service en alles inbegrepen. Kan je van veel reisbureau’s niet verwachten. In ieder geval niet voor de prijs die zij aanbieden

Prettig Reizen

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te vernemen dat uw vakantie naar wens is verlopen. Graag verwelkomen wij u bij uw volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Geert Osteux 1 month ago

Positieve ervaring: Tickets op tijd ontvangen (hotelvoucher en instructies / stappen om digitaal in te checken via sunexpress): opmerking: de stappen die ik tijdig (dag voor vertrek) heb gevolgd om digitaal in te checken werkten niet: enkel booking confirmed voor ons (4 reizigers) maar geen individuele checkin kunnen doen ! Met als gevolg dat wij in de luchthaven te Köln in de zeer lange rij stonden aan te schuiven en uiteindelijk te laat waren voor de check in voor onze vlucht! Check in for all flights (dus alle vluchten naar Turkije via sunexpress moesten daar aanschuiven in de rij en dit zonder verwittiging dat mensen voor bijvoorbeeld onze vlucht 'nu' zich moesten aanbieden voor de check in. Resultaat: vlucht van 00:05 gemist en ze hebben ons doorverwezen naar dienst AHS (Aviation Handling Service): daar kwamen nog mensen toe met hetzelfde probleem: dus een slechte organisatie van sunexpress en ook het feit dat digitaal inchecken vooraf (dus individueel vliegticket digitaal vastleggen vooraf) NIET MOGELIJK WAS ! Resultaat: na 1,5 uren wachten op een oplossing door AHS uiteindelijk 3 personen (mijn vrouw en 2 zonen ) kunnen vertrekken met vlucht van 04:09 ipv 00:05 en dus pas geland (zonder mij , want slechts plaats voor 3 personen) meer dan 3 uur later dan sheduled flight (04:40 lokale tijd te Antalaya airport). Ik had geen plaats meer voor die vlucht , dus heb ik nog een latere vlucht moeten nemen ALLEEN: vlucht van 06:05 en dus zeker meer dan 3uur later dan oorspronkelijke geplande aankomsttijd, zijnde 04:40u. Voor terugkeer zelfde probleem om poging tot digitaal in te checken : via site van sunexpress géén mogelijkheid om digitaal individueel in te checken ! Gelukkig hebben we de terugvlucht wel allemaal samen zoals gepland (lokaal inchecken in Antalya airport) kunnen doen. Een claim ingediend voor alle 4 (zowel mijn echtgenote als mijn 2 zonen en zeker ikzelf die nog een later vlucht heeft moeten nemen dan rest van gezin) omwille van feit dat wij op tijd waren in de luchthaven Keulen, maar geweigerd werden wegens "te laat" en dit omdat we digitaal vooraf (dag voor vertrek) niet individueel hebben kunnen inchecken én wij uiteindelijk na omboeking alle 4 meer dan 3 uur na de sheduled time (geplande uur van aankomst met oorspronkelijke vlucht) zijn aangekomen: volgens Europese wetgeving heb je dan recht op een vergoeding, MAAR onze claim is botweg afgewezen en volgens mij volledig onterecht ! Ik kan dus alleen maar zeggen: REIS NIET met SUNEXPRESS: hun organisatie voor zowel digitale checkin als lokale checkin (niet verwittigen van mensen die in rij staan aan te schuiven bij de checkinbalies (nog niet eens allemaal bemand trouwens in luchthaven van Köln) dat ze NU moeten inchecken (wat ze wel doen in luchthaven van Antalya heb ik gemerkt). De hulp van de verantwoordelijke van Prettig Reizen ter plaatse ivm hulp bieden voor digitaal inchecken voor terugvlucht was zo goed als nihil: heeft ook geprobeerd ons in te checken op zijn smartphone, maar lukte ook niet bij hem, en verder heeft hij ons dus niet meer geholpen ! Dus daarom een 3 sterren, 60% dus . Het enige positieve om geen buis (< 50%) te geven is, dat ons transport van de airport Antalya naar het hotel uiteindelijk nog is kunnen doorgaan , dit zowel voor mijn echtgenote en 2 zonen , die mee waren met eerste omgeboekte vlucht , als voor mij , die met een nog latere omgeboekte vlucht is toegekomen. Bij ADO Travel , reisburo waar we ook al aantal vorige keren hebben een pakketreis geboekt naar Turkije, hebben wij dit nog NOOIT meegemaakt ! Spijtig dat ik deze review moet schrijven , maar elk woord is de waarheid. Mvg , Geert Osteux

Prettig Reizen

Geachte heer Osteux, Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Spijtig om te vernemen dat het Online Incheckproces met de luchtvaartmaatschappij hinder heeft ondervonden. Mogelijke storingen op websites van luchtvaartmaatschappijen hebben wij immers helaas geen invloed op. Wij versturen al onze gasten tijdig een stappenplan om dit proces gemakkelijk te kunnen voltooien. Wij hebben alles vastgelegd voor u zoals u geboekt heeft. In het hoogseizoen raden wij dan ook aan om altijd minimaal 3 uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn aangezien lange rijen kunnen voorkomen bij het inchecken wegens de zomerdrukte op luchthavens. Wij danken u echter voor uw review en zullen uw bevindingen meenemen in onze eindbeoordeling met onze zakenpartners. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

K Durmaz 1 month ago

Negatieve ervaring: Boek hier niet ! Ze laten foto’s van kamers zien wat niet overeenkomt met de werkelijkheid en de omschrijving klopt ook niet. Als je ze belt hierover zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen. Heeel ons vakantie is verpest.prettigreizen laat je gewoon stikken. We zitten nu in de Sueno deluxe belek, in een onveilige situatie. Wij hebben geboekt voor de aquapark en kinderbad. De tegels van de kinderbad gaan los en de aquapark is gesloten. De lokale gids van prettigreizen bedreigd ons om uit het hotel te plaatsen als ik me mond niet hou. Bij het vragen voor een andefe veilig hotel zeggen ze dat is €800 extra moet betalen of me mond dicht moet houden. Wij zijn hier in een onveilig situatie en worden bedreigd door de gids van prettig reizen en prettigreizen laats ons stikken. We slapen gewoon op een bank maar dir is nergens vermwld op de site van Prettigreizen

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Durmaz,
U heeft via onze website zelf een boeking geplaatst en gekozen voor een Economy kamer. Economy kamers zijn internationaal bekend als het voordeligste kamertype, die in grootte, uitzicht, faciliteiten etc. kunnen afwijken van een standaardkamer. Deze zijn immers het voordeligste. Sinds het moment van boeken hebben wij deze kamer voor u vastgelegd en deze heeft u dan ook gekregen. Uw verwachting ter plekke was echter een Deluxe-type kamer, die logischerwijze qua prijscategorie hoger ligt dan een Economy kamer. Ondanks dat dit niet uw geboekte en betaalde kamer was, is u een kamerupgrade aangeboden. Aangezien u ook niet tevreden bleek over de accommodatie, is meermaals contact geweest met ons noodnummer, de gids en onze lokale partners om last minute, ondanks de zomerdrukte en de volboeking van veel hotels, een omboeking voor u te regelen naar een ander hotel. U heeft hierbij twee alternatieven gehad waarvan één hotel kosteloos en één hotel met een meerprijs. Hier heeft u geen gebruik van willen maken. Wij willen u toch bedanken voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Andre Buijs 1 month ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie Over extra bagage Over stoelen reserveren Bij corendon onze reservering niet bekend Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd Betaal liever ietsje meer Maar dan wel keurig geregeld Nu Zeer slecht!!!!

Prettig Reizen

Geachte heer Buijs,
Hartelijk dank voor uw review. Spijtig om te vernemen dat de communicatie niet naar wens is verlopen. Vliegtickets, transfer en hotelverblijf wordt voor uw vastgelegd op het moment dat de boeking is geplaatst. Onze excuses als hierover enige miscommunicatie is ontstaan. Wij zullen uw bevindingen meenemen in onze eindbeoordeling. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Ans van Bakel 3 months ago

Fantastische ervaring: Zeer goede ervaring met PR al jaren. Kusadasi

Prettig Reizen

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te vernemen dat uw vakantie naar wens is verlopen. Graag verwelkomen wij u bij uw volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Team Prettig Reizen

Nicole van Kessel 3 months ago

Positieve ervaring: De reis en hotel waren prima! Alleen het ontvangen van de boardingpassen/inchecken verliep niet makkelijk. Lastig met de app. Op terugreis moeten betalen voor inchecken terwijl ik dacht dat ik dat had gedaan. Dat kan een heel stuk makkelijker! En zonde van het geld....

willy raymaekers 3 months ago

Positieve ervaring: De bestelling, de communicatie, informatie, transfer naar en van het hotel allemaal onberispelijk. Het enige minpunt was het elektronisch inchecken tussen 6 en 36 uren voor vertrek. Dit liep niet vlot. Hier is misschien een werkpunt dat de klant gespaard blijft van dit gedoe.

Peter Ormel 3 months ago

Fantastische ervaring: Al jaren boek ik de reizen naar Turkije bij Prettig Reizen. Mooie prijs, duidelijke informatie en alles correct.

Stefan Fiole 3 months ago

Fantastische ervaring: Echt top service alles liep zoals Het hoorde dus voor ons volgend jaar weer prettig reizen top

Mirkan Atilgan 3 months ago

Negatieve ervaring: Hotel geboekt via prettig reizen. 2 dagen later was het zelfde hotel zelfde aantal dagen en zelfde aantal personen €520 goedkoper , vroeg hoe dit kon en of we hier een oplossing voor hadden. En dan wordt er aangegeven dat het door de geboekte hotel komt. Kreeg een tegoed aangeboden van €50 voor de volgende boeking. Wat denk je zelf ? Verschrikkelijk dit !

serhat ocak 3 months ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring gehad met prettig reizen. Slechte communicatie, problemen worden helaas niet opgelost en je moet overal zelf achteraan gaan. Geen aanrader helaas.

Tunay Aksu 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij hebben nu aantal keer geboekt via Prettig Reizen en dat is altijd naar tevredenheid gegaan. Alleen met creditcard betalingen worden extra kosten in rekening gebracht en dat mag eigenlijk niet meer dus hopelijk doen ze daar nog wat aan. Verder zijn wij afgelopen zomer naar een hotel gegaan in Izmir voor 8 dagen. Door omstandigheden wouden wij tijdens verblijf de reis verkorten en hebben Prettig reizen gebeld of ze wat voor ons konden regelen. Wij zijn toen goed geholpen en kregen compensatievoorstel voor de dagen die we niet zouden blijven. Het was toen wel fijn om te horen dat ze ons wouden helpen en die optie hebben gegeven. Uiteindelijk was het toch niet nodig en zijn we tot einde vakantie daar gebleven. Voor ons dus alleen maar goede en positieve ervaringen. Door ons aantal vrienden ook geboekt bij Prettig Reizen, ook erg tevreden.

Zoe van der Tuin 1 year ago

Fantastische ervaring: Alles goed geregeld! De communicatie met Prettig Reizen verliep fijn/soepel. De transfers waren ook goed geregeld.

Prettig Reizen

Beste mevrouw Van der Tuin,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review!
Met vriendelijke groet,
WebCare Prettig Reizen

Babs Frooninckx 1 year ago

Negatieve ervaring: Opgelet met deze maatschappij. Zij rekenen kosten aan voor de standaard 20kg bagage terwijl deze standaard in de prijs van het vliegticket bij Sun express zit. Ticket Sun Eco. Zowel in de app, als aan de balie op de luchthaven van Brussel én eveneens die van Antalya, als telefonisch bevestigde de maatschappijen dat er geen kosten mochten aangerekend worden voor bagage tot 20kg! Wij betaalden dus zowel bagage aan Prettig reizen als in het ticket. Prettig reizen verschuilt zich achter hun standpunt en zegt dat de app, de mensen en de vliegmaatschappij ongelijk hebben. 180 eur aan bagage betalen die al mee in prijs van ticket zit is een serieuze domper en valt onder de noemer ‘afzetterij’. Foto’s ter bewijs. Op de rekening van Prettig reizen moesten we nog eens 180 eur bij betalen voor de bagage…

Mariam Jabir 1 year ago

Fantastische ervaring: Wij hebben voor de 3e keer onze vakantie geboekt bij Prettig Reizen. Prijzen zijn een stuk goedkoper en de service is heel erg goed. Communicatie is helder en ze reageren snel op vragen via de email. Dit jaar zijn we naar Kusadasi geweest in Turkije. Alles verliep vlekkeloos. We konden met de plaatselijke reisleidster goed contact houden via WhatsApp. Ze reageerde snel op onze vragen en gaf ons goede tips! Dank voor de goede zorgen!

Prettig Reizen

Beste mevrouw Jabir,
Hartelijk dank voor uw review! Heel fijn om te lezen dat uw vakantie weer zo goed is bevallen. Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Team WebCare Prettig Reizen

M. CK. 1 year ago

Negatieve ervaring: Wat een verschrikkelijke organisatie. Geboekt met onze kinderen, binnen 24 uur van vertrek worden we gebeld dat het hotel vol zit. NIKS aangeboden, sta je dan met drie kinderen. Ze bieden een hotel aan 3 dubbele van de prijs, met een tegemoetkoming van 100 euro. Het lijkt wel een super slechte grap. Bij het terugvragen van het geld, zegt de medewerker: “is dit het laatste geld wat u heeft mevrouw? Waarom zo een spoed?” Waar haalt hij het lef vandaan om dat te zeggen. Wij zijn al genoodzaakt om een nieuw verblijf te boeken, gaat een ander niet aan of we wel of geen geld hebben ik wil mijn geld terug! Ook de dames aan de telefoon, de 1 heeft me in mijn oor opgehangen, en de ander liegt erover dat ik zelf de vakantie heb geannuleerd. Ik weet echt niet wat we mee hebben gemaakt de afgelopen uren. Dit nooit meer. Ik hoop dat de gesprekken opgenomen zijn, mocht de manager of iets dit lezen, ik zou zeggen luister het terug. Gatverdamme. Boek hier niet!

Prettig Reizen

Beste mevrouw Kaya,
Bedankt voor uw review, graag geven wij hier een toelichting op. U heeft een last minute boeking geplaatst, alle boekingen - zeker last minute boekingen met vertrek over drie dagen - moeten herbevestigd worden. Wij hebben u snel een alternatief aangeboden. Het betaalde bedrag is daarna meteen teruggestort naar uw rekeningnummer. Daarnaast nemen wij de telefonische bedreigingen die zijn gevallen zeer serieus, dit is niet de manier waarop wij met onze klanten communiceren.
Met vriendelijke groet,
Team WebCare Prettig Reizen

Arzu Celik 1 year ago

Fantastische ervaring: Tot de puntjes, overal aan gedacht.

M W 1 year ago

Positieve ervaring: Vroeger vaak bij geboekt vaak super aanbiedingen. Helaas is die tijd over.

Peter van den Berg 1 year ago

Fantastische ervaring: Mensen van Prettig reizen ik wilde jullie een pluim geven voor onze reservering bij jullie. Alles is prima verlopen,vooral het transfer in Egypte is ons uitstekend bevallen. Zoals jullie al melde stond de Hr.Mohammed ons op de luchthaven al op te wachten en vulde hij de visa papieren zo in. In 10 min.waren we al bij ons hotel en voor de terugvlucht kreeg ik een paar dagen van te voren via wattsapp. een bericht hoe laat we opgehaald werden. Kortom het is ons prima bevallen en voor herhaling vatbaar. Vr.gr.Fam.v.d.Berg

Cengiz Ceto 1 year ago

Fantastische ervaring: Boek al jaren bij prettig reizen, altijd beste prijzen gehad. Ook voor service via mail en agentschap buitenland goed geholpen

Manfred Sprenger 1 year ago

Fantastische ervaring: Wederom met Prettig reizen op pad geweest. Niet voor niets. Alles prima geregeld. Volgende keer weer via Prettig reizen op vakantie.

Marianne de la Haye 1 year ago

Fantastische ervaring: Reis geboekt via Prettig Reizen. Heel tevreden. Alles goed geregeld, ook bij aankomst vliegveld (Turkije).Ik had een vraag, telefonisch heel goed bereikbaar en duidelijk antwoord gekregen. Ook de prijs was zeer gunstig. Ik heb de reis vergeleken met andere reisorganisaties en Prettig Reizen was een stuk goedkoper

Jantien van der Heyden 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat een fijne reisorganisatie! We hebben een fantastische reis naar Maxeria blue Didyma in Turkije geboekt, van begin tot eind goed. Alles liep perfect, snelle reactie op vragen. Transfer was super. En zelfs op locatie nog een Nederlands sprekende reisleider die goede informatie gaf over het hotel en de omgeving. Het hotel was echt top!! Wij zijn heel tevreden!

Prettig Reizen

Beste Jantien,
Hartelijk dank voor uw tijd een review te schrijven.
Wij waarderen uw positieve reactie enorm en hopen u een volgende keer terug te zien bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Hans Crombach 1 year ago

Fantastische ervaring: fijne reis gehad, alles goed geregeld, hopelijk volgend jaar weer

Joske Poorthuis 1 year ago

Negatieve ervaring: Niet zo’n beste ervaring gehad met deze reisorganisatie. Onlangs een reis geboekt voor 9 dagen naar Turkije voor 1064€. Deze gelijk afgerekend. En kreeg de factuur direct binnen. Een dag later via de mail het verzoek om nog even bijna 800€ over te maken omdat er een systeemfout is geweest waardoor er dubbele korting van de reis is afgegaan? Nergens op de factuur is te vinden dat er een bedrag dubbel op staat. Vreemde praktijken dit en voelt alsof ik opgelicht word. Als ik ze bel krijg ik mensen aan de telefoon die absoluut niet weten wat te doen en een leidinggevende is niet aanwezig. Hoe dit af gaat lopen moet ik nog maar zien maar ik weet wel dat ik via prettig reizen niet meer ga boeken.

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Poorthuis,
Door een technische storing is een foute berekening ontstaan op uw factuur. Binnen een dag is deze fout herstelt in ons systeem en is de factuur naar de juiste reissom aangepast.
Omdat wij het ook vervelend vinden, hebben wij 100 Euro extra korting toegepast op uw factuur en u geïnformeerd.
Als 2de optie is ook voorgesteld om kosteloos te annuleren.
Bedankt voor uw tijd om een review te schrijven.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Prettig Reizen

Funda Özdemir 2 years ago

Positieve ervaring: Onze reis geboekt via Prettig Reizen. Zeer tevreden, alles was goed geregeld. Zeker een aanrader

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Özdemir,
Hartelijk dank voor uw review.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd.
Hopelijk tot een volgende keer bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Wibo Wibo 2 years ago

Fantastische ervaring: Vaker geboekt, ook telefonisch contact gehad. Snel en goed geholpen. Ook voor vertrek krijg he nog een berichtje met, prettige vakantie.

Wietse 2 years ago

Fantastische ervaring: Vaker geboekt, ook telefonisch contact gehad. Snel en goed geholpen. Ook voor vertrek krijg he nog een berichtje met, prettige vakantie.

Prettig Reizen

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw review.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd.
Hopelijk tot een volgende keer bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Ömer Kiraç 2 years ago

Negatieve ervaring: Prettig reizen? Nee laten we dat even recht zetten: "Geld reizen". Zoals andere klanten ook hebben opgemerkt was de vakantie die een paar maanden terug geboekt was opeens honderden euro's goedkoper. Geld reizen wilde er echter niets van af weten, zelfs een simpele wijziging wilde ze niet doorvoeren -mits je de wijziging/annuleringskosten zou betalen-. Hiernaast misleiden ze alle klanten door te zeggen dat zij vliegtickets zonder ruimbagage verkopen, wat niet het geval is. Ik heb ervaren dat je de standaard minimale ruimbagage van 20kg krijgt, nagevraagd tijdens het inchecken op het vliegveld. Dit was zowel het geval voor de vlucht met SunExpress als Pegasus. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! 8/8/2023; Altijd leuk als bedrijven reageren op reviews met onjuistheden om zichzelf te dekken, wel jammer though. Overigens wel kenmerkend; ipv excuses aan te bieden, gaat men nog in verdediging. Voor mij is prettigreizen, oh nee geldreizen, inmiddels een gesloten hoofdstuk!

Prettig Reizen

Geachte heer Kirac,

Wij begrijpen uw frustratie, wanneer u ziet dat de prijzen op de website voordeliger zijn geworden.
Echter zijn dit kortingen die rechtstreeks vanuit het hotel komen, waar wij helaas geen invloed op hebben.

U heeft een dag nadat u de boeking heeft geplaatst ons een e-mail verzonden met de vraag of u de datum en luchthavens kan wijzigen. Dit hebben wij vervolgens kosteloos voor u gewijzigd.

Zoals u op onze website kan teruglezen, verkopen wij onze pakketreizen met vertrek vanuit Nederland zonder ruimbagage.
Dit doen wij zodat wij voor de klanten die zonder ruimbagage willen reizen de reis zo voordelig mogelijk kunnen aanbieden.
Wanneer u ervoor kiest om vanuit een Duitse luchthaven te vertrekken met Sun Express, is de ruimbagage wel inclusief.
Wij hebben met Sun Express en Pegasus Airlines aparte afspraken gemaakt zodat wij bij een pakketreis vluchten kunnen verkopen waar geen ruimbagage bijzit.
De bagage is enkel inclusief bij losse vluchten.

Met vriendelijke groet,

Team WebCare Prettig Reizen

Ertugrul Bilkay 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden

Burcu Dogan 2 years ago

Negatieve ervaring: Wij boeken al jaren via Prettig Reizen. Dit jaar hebben wij alleen een hotel verblijf geboekt voor 6 nachten, Voyage Belek en hiervoor €4000 betaald. In April hebben wij geboekt om het tarief vast te stellen en eventueel volle hotel te voorkomen. Het tarief is nu €1000 goedkoper. Dit maken wij voor het eerst mee. Wij hebben contact gehad met het hotel en Prettig Reizen. Hotel heeft ons bevestigd dat zij aan de reisbureau hebben doorgegeven dat wij mogen benutten van het lage tarief (€1000 korting). Prettig Reizen heeft na 1000 keer heen en weer mailen een korting van €100 verleent. Onacceptabel! Voor ons nooit meer Prettig Reizen. Klanttevredenheid staat op 0. Denk aan je portemonnee voordat je via Prettig Reizen boekt!

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Dogan,
Wij hebben het hotel voor u vastgelegd op 5 april 2023.
De datum van boeken is bindend.
Wij vinden het enorm vervelend voor u dat de prijs van het hotel voordeliger is geworden, deze korting komt echter vanuit het hotel. Omdat wij u graag als klant tevreden houden hebben wij als uitzondering € 100,- korting op uw boeking verwerkt.
Indien de prijs van het hotel hoger was geworden, zouden wij ook niet meer geld vragen. U heeft vroeg geboekt waardoor u ook niet het risico loopt dat het hotel volgeboekt zit.

Met vriendelijke groet,

Team WebCare Prettig Reizen

Duran cetinkaya 2 years ago

Fantastische ervaring:

Errie 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd prettig

Arno De Man 2 years ago

Positieve ervaring: Website is traag en zoekfuncties zijn onhandig

Alexander Voitka 2 years ago

Negatieve ervaring: Niet eerlijk agency

Prettig Reizen

Geachte heer Voitka,
Hartelijk dank voor uw tijd om een review te schrijven.
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas kunnen wij geen boeking vinden op uw naam. Indien u vragen en/of opmerkingen heeft kan u een e-mail sturen naar [email protected]
Met vriendelijke groet, Team Webcare Prettig Reizen

Sara Naimi 2 years ago

Fantastische ervaring: Goed geholpen met het annuleren van onze boeking

Priscilla Post 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische site, duidelijk veel info en reizen voor een fijn prijsje

Mehmet Burak Şen 2 years ago

Fantastische ervaring: Als je een top vakantie wilt hebben, moet je bij prettig reizen kijken. Vriendelijke en snelle klantenservice en mooie prijzen voor een week all inclusive aan het strand

Nomy Van schooneveld 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn reisbureau !! Alles was optijd geregeld optijd mn tickets gehad !! Met de hele familie gerezen en heel erg tevreden. Zeker vaker doen. Zeker aan te raden

B P 2 years ago

Fantastische ervaring: Alleen maar goede ervaring met Prettig Reizen. Alles goed geregeld. Vragen per telefoon en per mail worden prettig door aardige dames beantwoord. Aanrader!

Prettig Reizen

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd.
Hopelijk tot een volgende keer bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

peter vromans 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over Prettig Reizen, kon wegens acute gezondsheidsredenen niet vliegen .Ze hebben voor mij alles gedaan om 2 dagen voor mijn afreis nog te regelen dat mijn vrouw en kleinkind nog een zeer leuke vakantie hadden. Zeer bedankt voor de perfecte afwikkeling.

Leon De Winter 2 years ago

Fantastische ervaring: Na 10 jaar op rij kan ik alleen maar positief reageren op dit reisbureau. We hebben alle mogelijke hulp gekregen op locatie door de reisleiders in Turkije. Vooral Husnu is een topper! Tevens werden wij altijd goed geadviseerd als we weer wilden boeken via Prettig Reizen. Als wij naar Turkije op vakantie gaan denken wij” dat word weer Prettig Reizen!

Prettig Reizen

Geachte heer De Winter,
Hartelijk dank voor uw tijd een review te schrijven.
Uw positieve reactie wordt enorm gewaardeerd.
Wij zullen altijd ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wij hopen u volgend jaar weer terug te zien bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Danny Meurrens 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede prijs en alles vlot verlopen!!

Sam Louwerman 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn bedrijf! Dames aan de telefoon/mail zijn top! Reageren snel en zijn communicatief sterk. Ik raad het zeker aan hier te boeken als je zorgeloos wilt genieten. Top reis gehad!!

Axel Priem 2 years ago

Fantastische ervaring: Eerste keer bij Prettig Reizen geboekt, een reis naar Turkije. Voorheen was deze touroperator me onbekend, maar omwille van de hoge kerst- en vroegboekkortingen toch maar geprobeerd (ook omwille van veel positieve reviews). We waren zeer tevreden! Voor de reis verschillende keren contact met de klantendienst gehad via mail en chat. Zijn zeer goed bereikbaar en reageren snel en correct. Ook tijdens de reis alles prima geregeld. Bustransfer perfect in orde. Een Nederlandstalige reisleidster (Saskia). Zij nam zelf al via Whatsapp contact op op de eerste dag. Ze reageerde ook heel snel en vriendelijk op mijn Whatsapp berichten. Enige puntje van kritiek: het boeken via de website is voor verbetering vatbaar. Vooral boeken van bagage was erg onduidelijk, waardoor ik na voltooien van de boeking onverwacht nog meer dan 100 euro extra moest bijbetalen. We zouden in de toekomst zeker terug voor Prettig Reizen kiezen!

Prettig Reizen

Geachte heer Priem,
Hartelijk dank voor uw tijd een review te schrijven.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd.
Wij hopen u een volgende keer terug te zien bij Prettig Reizen.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Kamil MUSLU 2 years ago

Fantastische ervaring: Mijn complimenten voor hoe de reis is geregeld. Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden een beetje vertraging maar dat was geen probleem. Hele fijne prijs voor een super hotel. Met vroegboekkorting is een gouden tip! want het scheelt enorm veel. Ik ben enorm tevreden over de service

getty de vries 2 years ago

Fantastische ervaring: Leuk reisbureau online te boeken en zeer betaalbaar,bij vragen snel en super vriendelijke geholpen dus super .

Miel D 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn en vriendelijk reisbureau.

Coen de Groot 2 years ago

Fantastische ervaring: Voor het 2e jaar achter elkaar geboekt bij Prettig Reizen. Wederom ben ik zeer te spreken over de service. Op mailtjes wordt supersnel gereageerd. De prijs was ook deze keer heel netjes mede door de vroegboekkorting(en). Wij hadden mensen op de vakantiebestemming die via een andere touroperator een paar honderd euro meer hadden betaald, dus volgend jaar ook eerst bij Prettig Reizen gaan kijken. Voor degene die nog twijfelen, ik zou zeggen niet doen en gewoon boeken via Prettig Reizen.

stephanie schuurman 2 years ago

Fantastische ervaring: Wij hebben in 2019 bij hun geboekt maar door corona nu pas op vakantie gegaan. De ervaring die wij hebben van prettig reizen zijn zeer prettig. We hebben een vakantie gekregen zoals afgesproken en geboekt.

Monica Albersen 2 years ago

Fantastische ervaring: Vanaf het begin met boeken is alles heel soepel gegaan. We kregen alles op tijd binnen en met het naar huis gaan , kregen we ook op tijd bericht hoelaat we uit het hotel werden opgehaald! Ik kan alleen maar zeggen, dat we volgend jaar weer met Prettig Reizen in zee gaan!! We zijn vol lof....het was PRETTIG om met Prettig Reizen te Reizen!!

Oguz cagatay Önder 2 years ago

Fantastische ervaring: Hartstikke leuke all in vakantie gehad in Antalya met 3 kids. Ze hebben het enorm naar hun zin gehad. We hebben veel vragen gesteld aan prettig reizen en niets was te veel iedere keer mooi snel antwoord.

Hakan Yildirim 2 years ago

Fantastische ervaring: Via mijn neef terecht gekomen op de website van prettig reizen. Zelf nooit eerder wat geboekt of gehoord over hen. Was wel terughoudend. Totdat ik las dat ze aangesloten zijn bij Garantiefonds en goede recensies. Even op de website gesurft te hebben en via de chat informatie en hulp gekregen heb ik m’n vakantie geboekt (alleen hotel). Alles liep soepel, communicatie, boeking, betaling en laatste week voor inchecken per mail vouchers ontvangen. Het inchecken bij hotel etc ging ook prima. Zal zeker vaker boeken via Prettig Reizen.

John Thoonen 2 years ago

Fantastische ervaring: Top

Mehmet Akif Aksoy 2 years ago

Fantastische ervaring: Een aanrader. Veel familiehotels met glijbanen en kinderactiviteiten zijn via hun te boeken. Ruim assortiment en duidelijke informatie op de website en mail.

Yusuf Ozturk 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik vind heel slecht organisatie.ik heb een boeking gedaan bij hotel Korumar Ephesus Beach Resort & Spa via prettig reizen alles netjes betaald maar kreeg bijna een week later een mailtje dat de geboekte kamer niet beschikbaar is en dat ik een andere kamer kan boeken van 10m2 groter voor een bedrag van 1100 euro meer betaling of een andere hotel die in de buurt ligt.en zou ik dan van boeking van 3350 een korting van 50 euro kunnen krijgen.dus heb ik zelf na de hotel gebeld om te vragen hoe dat kan en bij hotel gaven ze aan dat fout van reisbureau is en dat ze helaas niks kunnen doen.dus ben ik verder gaan zoeken en heb ik via een andere reisbureau voor veel minder dan bij prettig reizen het zelfde hotel en swim up kamer geboekt.voor ons is het eerste en laatste keer.Y.ozdemir

Prettig Reizen

Geachte heer Ozdemir,
U heeft bij ons een last minute boeking geplaatst in het hoogseizoen.
Om ter plaatse niet voor verrassingen komen te staan, wordt bij last minute boekingen binnen twee werkdagen om een herbevestiging van de lokale agent gevraagd. Dit staat zowel op de boekingsbevestiging als in onze algemene voorwaarden. U heeft de boeking op 20 juli bij ons geplaatst. Wij hebben u op 22 juli geïnformeerd dat uw boeking helaas niet bevestigd is. U heeft een economic kamer geboekt. De enige beschikbare mogelijkheid in dit hotel was een suite kamer. Deze kamer is aanzienlijk duurder dan uw geboekte kamer. Daarom hebben wij u een alternatief hotel aangeboden in dezelfde categorie waarbij u in een familiekamer kan verblijven, dit alternatief was voordeliger. Dit wenst u echter niet. Uw reis zal worden geannuleerd en wij zullen het betaalde bedrag naar u terugstorten. Wij willen u bedanken voor uw tijd een review te schrijven.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

Fa Bo 3 years ago

Negatieve ervaring: Voor mij nooit meer bij deze reisbureau boeken. Binnen enkele dagen wilde ik onze reis wegens omstandigheden annuleren. Per telefoon zijn ze bot en kortaf. per mail kreeg ik te lezen dat de annulering mij 35% van mijn totale reis kosten zou kosten. Of je gaat of 35 % verdampt. Puur oplichterij vind ik het. Oja u heeft gereageerd met een verkeerde naam en ik heb 10 dagen geleden gereserveerd. dus geen 2 maanden.

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Azougagh,
U heeft de boeking twee maanden geleden bij ons geplaatst. Om uw reis uit te kunnen voeren, hebben wij uw reis vastgelegd. U heeft besloten de reis te annuleren, hier zitten annuleringskosten aan verbonden. Wij hebben de boeking volgens onze voorwaarden geannuleerd. Tevens hebben wij om u als klant tevreden te houden een korting aangeboden op een volgende reis bij Prettig Reizen. Wij willen u bedanken voor uw tijd een review te schrijven.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Prettig Reizen

dhoogenboom 3 years ago

Negatieve ervaring: Geen prettige reisbureau

Gerda de vries 3 years ago

Fantastische ervaring: Leuk reisbureau online te boeken en zeer betaalbaar,bij vragen snel en super vriendelijke geholpen dus super .

Renate Spanjaard 3 years ago

Fantastische ervaring: Alles goed geregeld. Leuk personeel in denekamp,ben goed geholpen.

Jan Kersten (d'n Bier) 3 years ago

Fantastische ervaring: Klantvriendelijk, echte aanrader, heb er zelf al jaren ervaring mee. TOPPIE.

jan van boxtel 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed geregelde vakantie

Monique van duuren 3 years ago

Fantastische ervaring: Erg goed reisbureau, Goede communicatie

Onur 3 years ago

Fantastische ervaring: Erg goede reisbureau. Vaker hier geboekt, nooit problemen gehad. Mooie aanbod op hun website. Ook zijn zij erg behulpzaam na het boeken van een reis. Wellicht een verbeterpunt is dat ze meer foto's van de hotels op de website mogen plaatsen.

Marion 3 years ago

Positieve ervaring: Fijn reisburo

Jan heldoorn 4 years ago

Fantastische ervaring: Super oplossing geboden voor onze geboekte vakantie die wij moesten annuleren deze mensen verdienen in deze tijd ook waardering zijn druk voor ons om toch alles goed te maken super prettig reizen de volgende vakantie boek ik zeker via jullie

Bart Gorissen 4 years ago

Fantastische ervaring: Wij gaan nu voor het 3e jaar op (als covid) het toe.laat met prettig reizen op vakantie. Wij kennen prettig) reizen als een betrouwbare reispartner. Scherpe prijzen , prima hotels hostessen ter plaatsen en goede service. Ook nu e.a nog onduidelijkheid is over onze vakantie denkt prettig reizen met ons mee. Ze bieden redelijkerwijs alternatieve mogelijkheden. daar ik ook mensen ken welke met andere reisorganisaties gaan durf ik te stellen dat prettig reizen hierin verder gaat dan andere organisaties. Ik begrijp uit andere rieuws dat niet iedereen hier het zelfde over denkt.maar laten we ook niet vergeten dat we hier te maken hebben met een wereldwijde pandemie welke o.a de reisbranch in alle facetten hard treft. Als a allen water bij de wijn down kunnen we ook in 2021 zorgeloos. op vakantie. met voldoende aanbod uit reizen en organisaties .

Bianca Schluszas 4 years ago

Fantastische ervaring: Ivm corona kon onze reis helaas niet doorgaan. Prettig reizen dacht en werkte goed mee en de aanbetaling kregen we ook snel terug. Super service!

E Engelbertink 4 years ago

Fantastische ervaring: Op ons verzoek de reis geannuleerd, zeer correct en netjes afgehandeld

Marianne Van Der Hall 5 years ago

Negatieve ervaring: Ik zal nooit meer via deze maatschappij een vakantie boeken.

Sacha Lissen 5 years ago

Fantastische ervaring: Super vakantie gehad, bedankt!

Net-Cars Michel 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

Helena Pannis 5 years ago

Fantastische ervaring: Toffe café bazin en baas

Chris Hartoog 5 years ago

Fantastische ervaring: Een prima reisbureau

Ellen Behiels 5 years ago

Positieve ervaring: Goed en de goedkoopste om een reis naar Turkije te boeken, behulpzaam en snel antwoord via mail, alle reisdocumenten in orde voor vertrek

shannen solleveld 5 years ago

Negatieve ervaring: 5 weken geleden een klachtmail gestuurd en dit is nog steeds niet afgehandeld. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, niemand die mij daar volgens hun verder kan helpen of willen helpen. Klachten afdeling gaat alleen via de mail en dat moet ik maar afwachten. Ik ben er een beetje klaar mee vandaar deze review.

Prettig Reizen

Geachte mevrouw Solleveld,
De klacht die wij van u op 27 september hebben ontvangen, is reeds op 16 oktober (binnen drie weken) behandeld. In principe staat er voor het behandelen van een klacht een termijn van vier tot zes weken: u heeft dus ruim binnen de gestelde tijd antwoord van ons ontvangen. Aangezien u niet akkoord bent gegaan met de aangeboden compensatie zijn wij intern in gesprek om te bekijken hoe wij de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Zoals eerder aangegeven bedanken wij u voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Webcare Prettig Reizen

M. E. 6 years ago

Positieve ervaring: Prijs kwaliteit verhouding is prima. Alleen als je ze belt zijn ze bot, kortaf en hebben ze geen antwoorden en zeggen ze dat je maar moet mailen (ze willen meer tijd om over hun antwoorden na te denken denk ik). Op locatie prima, nederlands sprekende reisleider, hij krijgt een 10! Al met al prima, maar je merkt wel verschil met de 'grote' reisorganisaties. Deze hebben meer service. Maar hier betaal je dan weer voor!

V H 6 years ago

Fantastische ervaring: Wij zijn pas naar Turkije geweest via Prettig Reizen, alles was prima geregeld.

Yvonne Koning 6 years ago

Fantastische ervaring: Alweer turkey voor de 8ste keer geboek altijd goede service.

autobedrijf primo 6 years ago

Fantastische ervaring: net terug van side voor 5 keer geboekt bij prettig reizen top service bedank

DA-owner2 DA-owner2 7 years ago

Negatieve ervaring: Kijk red mijn vakantie zo kan je al zien dat het een stelletje boeven zijn

Patrick v. Wezenbeek 7 years ago

Negatieve ervaring: Zeer teleurstellend vandaag behandeld door (een medewerkster van) Prettig reizen. Wij komen 's nachts aan rond 04.00 uur op de bestemming, waardoor onze simpele vraag is: hoe zit het met een plek om nog een paar uurtjes te slapen en even te douchen? Het antwoord van Prettig Reizen is: dat moeten jullie zelf ter plekke regelen........ wij hebben gevraagd of Prettig Reizen kan informeren wat de mogelijkheden zijn, echter was dit niet mogelijk. Dat moeten wij zelf daar te plekke regelen. Hoe kan Prettig Reizen zo'n reis aanbieden en de mensen 's nachts aan hun lot overlaten, dit is iets wat Prettig Reizen erbij had moeten melden. "u kunt voor deze reis kiezen, echter komt u dan om 04.00 op de lokatie en moet u zonder kamer de nacht en ochtend doorbrengen, inchecken vanaf 14.00". Dit is de vierde keer dat wij boeken via Prettig Reizen, wij zijn dit totaal niet gewend van hen.............. en verwachten ook op zeer korte termijn een passende oplossing.

Dalouh Sabiha 7 years ago

Fantastische ervaring: Club Yali Hotels & Resort net terug van op reis super hotel eten was goed leuke sfeer animators waren super en vriendelijk alle teams waren goed en super vriendelijk doe zo verder. Kamers zijn ook proper Sabiha hayette Benyamine

Mahmut Unlu 8 years ago

Negatieve ervaring: Ticket geboekt voor € 188,- een dag later krijg ik nog een factuur dat ik € 20 moet bijbetalen.

AV CARS 8 years ago

Negatieve ervaring: Geen correcte service. Eerst één prijsvoorstel gekregen en achteraf wanneer alles geboekt was, was het €2000 meer geworden, door hun onwetenheid en hun vergissing. En we kregen geen andere keuze dan, ofwel veel hogere som te betalen of gewoon annuleren. Naar mijn mening is hier toch wel een beetje te kort aan professionalisme.

Selma B 9 years ago

Negatieve ervaring: De vakantie die we geboekt hebben bij Prettig Reizen was top! Echter de klantenservice is niet zo behulpzaam en competent als ze doen voorkomen. Op vliegveld op weg na huis, had het vliegtuig vertraging opgelopen doordat het vliegtuig stuk is. De medepassiergs van andere reisorganisaties werden geinformeerd. Wij, van Prettig Reizen niet. We hebben zelf contact moeten opnemen met de Prettig Reizen organisatie ter plekke. Toen ik telefonisch contact had met een Meneer, en de situatie heb uitgelegd, was het eerste wat die zei: dat is niet onze schuld, dat het vliegtuig niet vliegt. Dit is erg ongepast antwoord, tenslotte was het ook niet onze schuld. Uitendelijk kwam de meneer na ons toe, en heeft ons goed verder geholpen. Bij Boarding kregen we pas van Prettig Reizen een een smsje, dat vliegtuig vertraging heeft, dus na bijna 4 vertraging kregen we pas bericht, mosterd na de maaltijd. Eindelijk toch thuis arriveerd na ellenlange vertragingen. Belde ik de volgende dag Prettig Reizen, om te vragen waar we een claim kunnen indienen, de Dame aan de Telefoon klonk nogal geirriteerd en zei: ik heb iedereen gemaild die met die vlucht is gekomen. Echter we hebben helemaal geen mail ontvangen. We dienen zelf contact op te nemen met de vliegtuigmaatschappij. Zodoende, wij mailden zelf meerdere malen na de maatschappij. Er kwam geen respons, er kwam wel een niet al te vriendelijke mail van Prettig Reizen, dat we geduld moeste hebben. En dat Prettig Reizen ook met de vliegtuigmaatschappij in contact staat. Tenslotte hebben we een aantal weken gewacht op een respons van Prettig Reizen, wat uitbleef. Hebben we weer contact opgenomen met Prettig Reizen, dan heette het weer, we moeten zelf contact opnemen met de vliegtuigmaatschappij, en zij niks voor ons konden betekenen. Kortom, Klantenservice van Prettig Reizen is helemaal niet behulpzaam of vriendelijk.

Laat uw mening over Prettig Reizen:

1 = slecht
5 = Uitstekend

Prettig Reizen verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

4 (1)
Holland Destination Travel Service

Holland Destination Travel Service

Zie adres- en contactgegevens
Koningsvaren 18 - 1441 SH, Purmerend
0299 437 294
5 (7)
Cito Care

Cito Care

Zie adres- en contactgegevens
Henri Dunantstraat 17 - 1443 GA, Purmerend
0299 414 530
4.5 (4)
D-reizen Purmerend Eggert

D-reizen Purmerend Eggert

Zie adres- en contactgegevens
Willem Eggertstraat 119 - 1441 CH, Purmerend
0299 700 002
Junior Golf Tour

Junior Golf Tour

Zie adres- en contactgegevens
Hydepark 9 - 1448 GH, Purmerend
0299 606 026
3.9 (48)
TUI Purmerend Kaasmarkt

TUI Purmerend Kaasmarkt

Zie adres- en contactgegevens
Kaasmarkt 1A - 1441 BG, Purmerend
0299 411 411
3.8 (4)
Athens City Tours

Athens City Tours

Zie adres- en contactgegevens
Tramplein 8A - 1441 GP, Purmerend
0299 411 111
1 (1)
London City Tours

London City Tours

Zie adres- en contactgegevens
Tramplein 8A - 1441 GP, Purmerend
0800 007 5385
Mijn Vakantie In

Mijn Vakantie In

Zie adres- en contactgegevens
Toscane 13 - 1448 JG, Purmerend
06 17425080
Globe Reisbureau

Globe Reisbureau

Zie adres- en contactgegevens
Van Burgplein 24-25 - 1447 KR, Purmerend
4.8 (4)
D-reizen Purmerend Meerland

D-reizen Purmerend Meerland

Zie adres- en contactgegevens
Van Burgplein 24-25 - 1447 KR, Purmerend
0299 469 060
5 (5)
TUI at Home Elles de Wit

TUI at Home Elles de Wit

Zie adres- en contactgegevens
Java 36 - 1448 AJ, Purmerend
+31640799942
4.9 (33)
Zuid Italië reizen

Zuid Italië reizen

Zie adres- en contactgegevens
Binnenbuurt 3 - 1448 LE, Purmerend
06 21164757

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt