
ViaLuxury

Informatie over ViaLuxury
1015 CS, Amsterdam
Openingstijden
ViaLuxury is de #1 in luxe hotelbelevingen van 4- en 5 sterren hotels in Nederland, België en Duitsland. De meest unieke arrangementen voor de beste prijs! Kortingen kunnen oplopen tot wel -70%!
• Altijd de beste deal
• Uitstekende klantenservice
• Unieke arrangementen
• Al meer dan 10 jaar super betrouwbaar
• Gratis annuleren en 100% geldteruggarantie
Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over ViaLuxury:
ViaLuxury biedt een breed scala aan luxe hotels en uitstekende aanbiedingen voor avontuurlijke weekendjes weg. Klanten waarderen de snelle responstijden van de klantenservice en de persoonlijke aandacht die zij ontvangen. Veel gasten hebben genoten van hun verblijf en beschrijven de hotels als comfortabel en goed gelegen. Het ontbijt is vaak een hoogtepunt, evenals de algehele sfeer van de hotels.
Desondanks zijn er ook enkele punten van kritiek. Klanten hebben melding gemaakt van problemen met boekingen en onduidelijkheid over tarieven, waarbij sommige belden dat het vermeldde aanbod niet overeenkwam met de werkelijkheid. Daarnaast zijn er opmerkingen gemaakt over de telefoonservice, die soms moeilijk te bereiken is, vooral tijdens drukke periodes. Verder ervaren sommige klanten onnauwkeurigheden in de beschrijving van hotels.
Al met al ziet het ernaar uit dat ViaLuxury een goede optie is voor diegenen die op zoek zijn naar luxe accommodaties tegen scherpe prijzen, mits men goed oplet bij boekingen.
ViaLuxury: Meningen
Negatieve ervaring: Een hotel geboekt voor vandaag. Door een kaakoperatie van mijn vrouw gisteren kon dat helaas niet doorgaan. ViaLuxery gevraagd of dit een aantal dagen verschoven kon worden. 'Dat staan onze systemen niet toe' was het antwoord. Een heel starre benadering en geen aanbeveling om nog een keer te boeken. Een goed e boekingssite onwaardig.
Positieve ervaring: Onbereikbaar van zaterdag tot zondagavond. Toch wel belangrijk bij een gedwongen annulatie of verplaatsing omwille van ziekenhuisopname. Je wordt dan 'geholpen' door een AI-tool, die zegt dat men je niet kan helpen. Dit kan zeker beter! >> Telefoniste haakt gewoon in tijdens gesprek. >> Nadien toch geholpen door de mevrouw aan de telefoon, die na een gesprek met leidinggevende, wel meevoelend en meedenkend was. (van 1 naar 3 sterren)
Fantastische ervaring: Weer een ontzettend fijn verblijf gehad dankzij het boeken via ViaLuxury. Ze reageren snel en zorgen dat alles geregeld is zodat je alleen nog maar hoeft te genieten. Heel fijn en zeker een aanrader!
Fantastische ervaring: Wat een geweldig hotel, de kamer, diner en ontbijt waren fantastisch. En de welness is zo mooi
Wat een fijne review om te lezen Maaike! Super dat het zo goed bevallen is. TM I Klantenservice ViaLuxury
Positieve ervaring: Goede locatie en gastvrij onthaal net persoonlijke aandacht.
Negatieve ervaring: als je als bedrijf een boeking maakt krijg je geen factuur best wel vreemd na telefonisch contact kreeg ik te horen dat de financiële afdeling niet telefonisch bereikbaar is om vragen te beantwoorden. wat een amateurs en waar blijft de btw dan??
Hoi Eric, de medewerker die je sprak heeft gelijk in dit geval. Wij bemiddelen en als je boekt dan komt er een overeenkomst tot stand tussen jou en het hotel. Het hotel verrekend en draagt derhalve de BTW af. Wij mogen geen BTW factuur maken als wij de BTW niet verrekenen dan zouden we namelijk voor het hotel beslissen wat zij af moeten dragen. Dat heeft dus niet zo veel met amateurisme te maken maar met hoe de wetgeving in elkaar zit. Je zou bij het hotel kunnen vragen om een BTW factuur. Ik hoop dat je je review aan wil passen, ik zal mijn collega coachen in het juist beantwoorden van de vraag om een factuur. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: Heerlijk Hotel. Mooie luxe slaapkamer. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.
Fantastische ervaring: Heerlijk hotel op een toplocatie!
Positieve ervaring: Een weekendje weg geboekt naar Rotterdam. Mooie aanbieding van ViaLuxury. Bij aankomst bleek het zwembad gesloten van het hotel, hierover waren wij niet ingelicht. Meteen een e-mail hierover verzonden en binnen een uur telefonisch reactie en een zeer fijne en gewaardeerde compensatie gekregen. We boeken zeker volgende keer weer bij jullie.
Positieve ervaring: Prima hotel. Vriendelijk personeel. Ruime comfortkamer. Wellness eenvoudig maar ok. Ontbijt en diner voldoen. Prijs/kwaliteit ok.
Fantastische ervaring: Superleuk hotel, mooie kamer, goed ontbijt. Leuke omgeving, gezellige restaurantjes. Aanrader.
Top, wat fijn dat je dat even laat weten Sylvia. Klantenservice I ViaLuxury.com
Negatieve ervaring: Via de ING-webshop heb ik een kortingscode van 58% gekocht voor Vialuxury. De code bleek niet bruikbaar. Na contact met de klantenservice werd mij verteld dat de code niet op de website gebruikt kon worden. Daarnaast hebben ze de mogelijkheid om deze code via de ING-webshop te kopen inmiddels verwijderd. Dit voelt als oplichting. Ik ga graag met hen in gesprek om tot een oplossing te komen.
Hoi Sem, een 1-ster review is zeker geen goede start voor een gesprek. We werden zelf verrast door het niet meer vindbaar zijn op ING op basis van je contact van zojuist dus zijn we op zoek gegaan naar wat er aan de hand is. Dit lijkt terug te voeren op een prijswijziging van vanmorgen. Als het goed is dan zijn de ING deals morgen of uiterlijk eind deze week weer terug op de site. Wel is het zo dat we voor een 2-tal van de arrangementen nog aan het wachten zijn op beschikbaarheid. TM I Klantenservice ViaLuxury
Negatieve ervaring: Voor ons helaas niet meer
Goedendag, Dank je voor je review. Kan je aangeven wat er niet naar wens is verlopen?
Negatieve ervaring: Bieden helaas meerdere hotels aan waar asielzoekers verblijven. Dit is voor ons geen luxe verblijf. Maken gebruik van het ontbijt en de faciliteiten en laten het vies achter. Vialuxury doet helaas niets met de klacht. Pas dus op met het boeken, want het kan zomaar zijn dat je een verblijf hebt tussen de asielzoekers!
Fantastische ervaring: Boeken via deze zeer fijne en meedenkende organisatie is een échte aanrader! Ze hebben altijd geweldige aanbiedingen voor top hotels in binnen- en buitenland voor elk wat wils. Voor mensen die meer van een luxe hotel in de stad houden tot mensen die meer van de natuur of strand houden. Bij Vialuxury wordt je op je wenken bedient. Al 2 keer via deze site een hotel geboekt en beide keren m’n verwachting weten te overtreffen. Daarnaast doen ze ook regelmatig leuke winacties. Kortom voordat u een standaard boekings-site bekijkt zou ik zeggen kijk eerst op vialuxury, want de kans is groot dat ze je hotel naar wens voor de scherpste deal hebben. Groetjes, een tevreden klant
Positieve ervaring: Ze zijn gewoon een andere boekingssite. Houd er rekening mee dat er GEEN originele prijs is, dan is het oké. Bij elke boeking betaal je € 20,-
Bedankt voor uw feedback. Natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat wij gewoon een andere boekingssite zijn, wij hebben Wow inbegrepen! Wat betreft de 'GEEN originele prijs', er is een prijs die de hotels ons als de originele prijs geven en waar we de korting op baseren. Normaal gesproken krijgt die originele prijs korting op de meeste boekingsplatforms, alleen niet zoveel als bij ons.
Fantastische ervaring: Fijn hotel, mooie kamer en een heerlijke omgeving.
Positieve ervaring: Dit is mijn 4de boeking en ben weer hartstikke tevreden. Qua accommodatie en de prijsverhouding. Ik ga zo weer een andere uitzoeken!
Positieve ervaring: De beschrijving van de hotels is soms wat rooskleurig naar mijn mening. De sterren van hotels is niet eenduidig, 4 sterren vind ik al, in West Europa, een chic hotel. Als ik in een 4 sterren hotel dan een badkamer krijg waar ik de douche deur moet openen om op toilet te kunnen zitten, dan denk ik aan 3 sterren. Ontbijt waar hele bussen 1 nacht toeristen het buffet leeg roven, idem. Ik vind dus dat vialuxury controles moet doen en een eigen beoordeling moet geven ipv de brochure tekst van het hotel te kopiëren. De aanbiedingen zijn dikwijls heel royaal maar in het hotel moet je wel vragen om het pakket te krijgen, spontaan komt het zelden. Een mailtje enkele dagen voor de afreis zou ook leuk zijn, een goede reminder. Maar alles tesamen, veel mooie aanbiedingen en scherpe prijzen voor de liefhebbers van deals
Negatieve ervaring: Hotel Dok in Steenbergen. Heel slecht ontbijt, opgewarmde broodjes van een slechte kwaliteit. Op de site stond een ontbijtbuffet vermeld maar wij kregen alles op tafel, normaal geen probleem maar een 2de kop koffie moest je zelf gaan vragen. De kamers waren wel in orde. Ook werd er ons het beloofde welkomstdrankje niet aangeboden. Eerdere ervaringen met Via Luxury waren wel helemaal goed
Dank je voor de feedback Marie-Rose. Ik ga contact opnemen met het hotel, het minste dat je mag verwachten is dat alle onderdelen van je geboekte arrangement geleverd worden. Als je met een screenshot van deze reactie via whatsapp even contact zoekt dan zorg ik er voor dat je een kortingbon voor je volgende verblijf krijgt. TM I Klantenservice ViaLuxury
Positieve ervaring: Heb al vele leuke en mooie hotels geboekt via ViaLuxury. Helaas zijn altijd op de momenten dat we een gratis upgrate krijgen (volgens de boeken, indien voorradig) deze net niet meer voor ons voorradig. Dit is best jammer. Waardoor we ook wel een kamer hebben gehad die zeker niet ViaLuxery waardig was. Alle hotels hebben wel extra charme en of een mooie ligging
Fantastische ervaring: Fijne luxe hotels en prima te boeken
Fantastische ervaring: In februari dit jaar hebben wij in een vier sterrenhotel The Dominican in Brussel gelogeerd. Hotel is een voormalig klooster van Dominicaanse monniken geweest en verbouwd tot een TOP hotel, vlakbij de Grote Markt. Wat ik zo bijzonder vind is de Gregoriaanse muziek als je de lift betreedt. Je waant je even in een andere wereld. Herinnering kwam effe naar boven, omdat mijn vader in een Gregoriaans mannenkoor zong. Prijs/kwaliteit is goed. Het ontbijt is gevarieerd en erg smaakvol. Geweldige service van het professionele personeel.
Dank je wel voor deze mooie review, ziet er inderdaad prachtig uit! Als je met een screenshot van deze reactie via de whatsapp contact zoekt dan zorg ik voor een kortingscode voor je volgende verblijf. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: Fijn hotel en een goed ontbijt Attent personeel
Negatieve ervaring: Ze adverteren met bepaalde prijzen, en wanneer je probeert te boeken, dan blijkt dat dit een valse (lagere) prijs is om mensen te lokken, en dat het arrangement niet aan de geadverteerde prijs kan geboekt worden. Klassieke scam.
Evelyne als je dit soort beschuldigingen doet dan wil ik wel "boter bij de vis" om het zo te zeggen. Het kan toch niet zo zijn dat dit alleen voor jou geldt....
Fantastische ervaring: Ik had bijna een hele stomme ervaring met Via Luxury maar door de goede klantenservice is dit voorkomen. Het hotel had ons geboekte arrangement niet goed opgeslagen. Een verkeerde datum, geen dinner of ontbijt, en we zouden nogmaals moeten betalen. Maar toen ik de klantenservice belden van Via Luxury om dit te melden, gaven ze meteen aan dat zij het hotel gingen bellen om het in orde te maken. Ik werd zelfs terug gebeld om mij op de hoogte te stellen dat het allemaal gelukt was. Onze reservering op de juiste datum, en met alle bijbehorende zaken van het arrangement. Goed opgelost = 5 sterren ⭐️
Fantastische ervaring: Een aantal keer geboekt bij ViaLuxury. Wij zijn nooit teleurgesteld. Top.
Positieve ervaring: Het Intercity hotel in Breda staat slecht aangeduid. Het hotel was wel zeer goed, heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Heel goed gelegen dicht bij het centrum. daar het hotel zelf geen parkeerplaats heeft dan moet je parkeren op de ernaast gelegen Q parking boven het station. Héél slecht aangeduid, niet overdekt, en het lijkt meer op een openbare plas plaats.. Het is er vies en stinkt enorm en dit voor € 17,55 per nacht. Ook de ene lift werkte niet waardoor je moet zoeken hoe je er geraakt want niets staat aangeduid. Jammer dat het hotel hier niet in tussen komt voor zijn hotel gasten. Dus € 35,10 voor 2 nachten parking wat eerder op een openbaar toilet leek en je moet zoeken hoe je naar beneden en terug naar boven geraakt.
Fantastische ervaring: Altijd mooie aanbiedingen op mooie plekjes. Denken ook met je mee in oplossingen als er een keer iets niet helemaal goed gaat.
Fantastische ervaring: Via de ViaLuxury hotelsite altijd van verrassende boekingen van mooie hotels mogen genieten. Deze keer hebben we in Kasteel De Engelenburg in Brummen gelogeerd. Fijne kamer met goed bed. Het diner en ontbijt zijn echte aanraders.
Top foto. Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt!
Fantastische ervaring: Geweldige ervaring en w hebben enorm genoten zowel van de plaats als het hotel een dikke tien
Leuk! bedankt voor je warme aanbeveling.
Fantastische ervaring: Alles wordt duidelijk beschreven in de aanbieding ,en alles wat er aangeboden wordt voor de prijs die er is krijg je ook dus maw alles wat ze beloven krijg je ,wij boeken hier regelmatig weekendjes en ik heb nog niet 1 maal klachten gehad.
Dank je wel Gerry dat is super fijn om te horen!
Fantastische ervaring: Een bijzonder aangenaam verblijf in een prachtige omgeving.
Fantastische ervaring: Wat ik vooral erg leuk vind is dat het wat luxere segment voor iedereen toegankelijk wordt gemaakt. Prachtige hotels met heerlijke ontbijtjes, dinertjes en mooie kamers. Heerlijk voor een weekendje weg met vrienden, familie of man/vriend. Culinair, wellness of romantisch?Alles kan ♡
Betere reclame dan jou review kunnen we ons niet wensen. Dank je Sanne!
Fantastische ervaring: Heerlijk hotel op een van de leukste markten van Mechelen. Het hotel is een bijzonder boutique hotel dat gehuisvest is in een voormalige sigaar- en visfabriek. De kamers waren zeer ruim en comfortabel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wat een mooie review voor het hotel en de stad Mechelen. Gaat er vast voor zorgen dat veel meer mensen hier gaan boeken!
Fantastische ervaring: Hotel Alkmaar is een prima hotel, parkeerplaats erbij, zeer vriendelijke ontvangst, goede kamer en douche, super ontbijt. Loopafstand naar het centrum ca. 25 minuten, dus ook prima te doen.
Goed dat je ook even de afstand tot het centrum benoemt, denk dat potentiele boekers daar wel blij mee zijn.
Positieve ervaring: Mooi hotel met goede kamers en heerlijke bedden. 3 gangendiner viel iets tegen maar het ontbijt daarentegen was prima. Binnen 20 minuten in centrum van Utrecht met de bus en de halte is om de hoek. Perfect. Kortom, heerlijk weekendje uit gehad
Top dank je voor je review Hans. In de zomer ook het perfecte startpunt voor mooie fietstochten in de omgeving
Fantastische ervaring: Een heel fijn hotel met vriendelijk personeel en goede service.
Positieve ervaring: Haamstede, fijne kustplaats en ideaal om te fietsen
Fantastische ervaring: Zowel in Brussel als in den Haag heel goede hotels op een mooie locatie. Verheugen ons op Resort Bad Boekelo
Fantastische ervaring: Al aantal jaren heerlijke en mooie reserveringen gemaakt. Grote klasse, mooie aanbiedingen en prijzen die je normaal niet hebt. Maken er regelmatig gebruik van en alles snel en correct geregeld. Blijft altijd onze eerste keus.
Fantastische ervaring: Ervaringen met Vialuxury altijd positief geweest. Directe en vriendelijke communicatie met Vialuxury. Hotels zijn top en arrangementen prima. Prijs/kwaliteit heel goed!
Fantastische ervaring: Nog géén enkele tegenvaller ervaren !!
Fantastische ervaring: Mooie aanbiedingen met een soepel annuleringsbeleid!
Fantastische ervaring: Altijd prima hotels door heel Nederland vaak met een
Fantastische ervaring: Heerlijk hotel,mooi uitzicht. Zowel op de fiets als wandelen. Daarna drankje en heerlijk diner.
Fantastische ervaring: Voor een nachtje weg boek ik graag ViaLuxury. Elke keer is het een goeie deal .Dus als ik weg wil kijk ik eerst op hun site. Echt een aanrader!!
Fantastische ervaring: We zijn inmiddels een aantal keren via ViaLuxury op vakantie geweest. Dat is steeds naar volle tevredenheid verlopen. Prima locaties en een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Fantastische ervaring: Doen wat ze beloven
Fantastische ervaring: Interessante aanbiedingen aan zeer lage prijzen. Mooie hotels!
Positieve ervaring: Het was weer een aangenaam verblijf in een ViaLuxury hotel. Het Veluwe hotel de Beyaerd heeft ons een aangenaam weekend bezorgd.
Fantastische ervaring: Wij hebben diverse arrangementen via Luxury geboekt en onze ervaringen waren steeds in overeenstemming met het aangebodende. Hulde hiervoor.
Fantastische ervaring: Geweldige organisatie en de hotels zijn altijd uitstekend evenals de prijzen en wil je een keer van datum wisselen dan is het telefonisch zo geregeld en je geld is heel snel teruggestort
Fantastische ervaring: Altijd top geregeld,Alles steeds zoals in de aanbieding en zeer goede hotels,heel erg tevreden
Negatieve ervaring: Ik ontving hun nieuwsbrief ondanks dat ik geen eerdere kennis van hen had, en daar ben ik zeker van. Terwijl ik speculeer dat ze mogelijk e-mailadressen van het dark web hebben verkregen, erken ik dat het slechts een aanname is. Als je een plausibele verklaring kunt geven, sta ik open om mijn beoordeling te heroverwegen, maar tot die tijd blijft mijn aversie tegen spam staan.
Hoi Klets majoor, Ik kijk graag even voor je. Wij liften wel eens mee op winacties ed van andere bedrijven. Als je daar aan mee doet ga je akkoord met het delen van bepaalde gegevens. Of dat in jou geval ook zo is weet ik niet. Als je een mail stuurt naar [email protected] met het mailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt dan zoek ik het uit voor je. TM
Positieve ervaring: Prima arrangementen. De een beter dan de ander, dus alert blijven. Alleen die hoge boekingskosten, he?
Fantastische ervaring: We zijn vorig jaar naar Brussel gegaan en alles was zoals omschreven. Alleen de reis er naar toe viel tegen. Het hotel en restaurant waren heerlijk. We hadden een heerlijke kamer en zouden zo weer met Via luxury een weekendje weg boeken.
Fantastische ervaring: Probleem met een hotel prima opgelost door via luxery
Fantastische ervaring: Het is al een tijd geleden maar ik wil nog even mijn goede ervaring delen van ViaLuxury! We hebben echt genoten van ons nachtje weg in Utrecht en ervaarde de luxe die het bedrijf je meent te bieden. Zou zeker weer boeken!
Dank je wel Danique!
Negatieve ervaring: Ik heb hun nieuwsbrief ontvangen terwijl ik nog nooit in mijn leven van hen had gehoord, daar ben ik 100,0% zeker van. Dit leidt me te denken dat ze mogelijk e-mailadressen hebben gekocht van criminelen op het darkweb, maar dat is natuurlijk slechts speculatie. Ik heb geen idee hoe ze het anders hebben kunnen krijgen. Als je me een zinnige reden kunt geven waarom dit gebeurd kan zijn, dan garandeer ik je dat ik deze beoordeling zal verwijderen. Tot die tijd blijft deze staan omdat ik echt een hekel heb aan spam. Als het een slinkse 'abonneer je op velen' situatie is, zou ik het zeer op prijs stellen als je de specifieke namen van bedrijven zou kunnen geven die dit mogelijk hebben geoogst, zodat ik deze beoordeling kan verwijderen en mijn klacht bij hen kan indienen. Mijn probleem is meer met de verkopers dan met de kopers. Maar kopers zullen wel doen.
Negatieve ervaring: Adverteert met scherpe en bij booken wordt de prijs ineens veel hoger, vewoon oplichting !
Negatieve ervaring: We hebben een hotel geboekt dat absoluut niet is wat ViaLuxury beloofde. We hebben een klacht ingediend, maar ze reageren niet!
Positieve ervaring: Goed bereikbaar vriendelijk en regelmatig geboekt
Positieve ervaring: Eerste ervaring met via luxury, snel afgehandeld, geen probleem, gaan we nog gebruiken, wel iets duurdere boekingskosten.
Negatieve ervaring: Bestel hier niets. Kijk eerst op de eigen site van het hotel dit is meestal goedkoper. Ze vragen hier €22,50 boekingskosten. je kan annuleren maar deze boekingskosten krijg je terug als voucher en is ook maar een maand geldig. Niet doen dus!
Goedemorgen Michael, Wat raar dat dit je ervaring is, ik heb even gekeken en zie dat het hotel de dagen dat jij geboekt hebt zelf in de sale heeft gegooid maar tov het reguliere tarief voor die nachten was je voor het hele arrangement bij ons echt meer dan 60 euro goedkoper uit geweest. Ten aanzien van de boekingskosten en de voucher bij annuleren, hierin zijn we transparant. Het beleid hiervan staat op elke arrangementspagina, het enige waarmee we onze klanten willen verrassen is een luxe ervaring tegen bodem tarief. TM I KS ViaLuxury
Fantastische ervaring: Luxe hotels en geweldige aanbiedingen!
Fantastische ervaring: Goede aanbiedingen in mooie hotels.
Fantastische ervaring: Mooi aanbod. Goede klantenservice
Negatieve ervaring: Jammer maar dit keer erg teleurgesteld in jullie. We komen net terug uit Burgh Haamstede en zijn door jullie aardig voor de gek gehouden qua prijsstelling. Via het hotel zelf of andere aanbieders veel goedkopere prijzen. Tot overmaat van ramp: als ik daarover met jullie via mail van gedachten wissel krijg ik een standaard antwoord terug met NO REPLY. Jammer, want nu ben ik genoodzaakt het hier te plaatsen. Was niet nodig geweest als er netjes was gecommuniceerd. Jammer en een gemiste kans.
Beste Ad, Weet je zeker dat je het juiste emailadres gebruikt hebt om te mailen? Wij zijn namelijk gewoon bereikbaar via onze contactpagina https://klantenservice.vialuxury.com/s/contactsupport , [email protected] en telefoon +31 207052222. Het gebeurt wel eens vaker dat mensen denken elders minder te betalen maar dan blijkt die prijs een prijs per persoon te zijn terwijl deze bij ons voor 2 personen is. Laat ons via een van de genoemde kanalen weten welke dag u denkt dat het goedkoper kan bij het hotel zelf (last minute aanbiedingen daargelaten)? TM I Klantenservice ViaLuxury
Negatieve ervaring: Inderdaad laatste keer dat ik via deze boek veel beloven op de website . Ter plaatse niks speciaals en je kan idd voor dezelfde prijs zelf boeken ze vragen dan nog eens zoveel boekingskosten ! Bende bedriegers
Positieve ervaring: Prima hotel maar dat heeft niks te maken met ViaLuxury, wat mij stoort is de prijs op de website en dan vervolgens bij betalen erachter komen dat er 22,50(!) Euro bij komt aanboekingskosten. Hoezo boekingskosten? Doe dit gewoon bij de prijs in
Beste Casper, Dank je voor de feedback. Ik zal je opmerking terugkoppelen binnen ons overleg. Fijn dat je aanmerking je niet belet heeft te genieten van je ViaLuxury arrangement. TM I Klantenservice ViaLuxury
Negatieve ervaring: De 'deals' die ViaLuxury aanbieden kloppen niet met wat geadverteerd wordt. Het is geldklopperij en oplichting.
Hallo Shannah, Kun je me alsjeblieft een voorbeeld geven van dit. Als je zo'n buitengewone claim maakt, zou je dat moeten onderbouwen met buitengewone bewijs. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: Dit was de tweede keer dat we via Via Luxury boeking een hotel hebben bezocht. Wij hebben de tarieven vooraf vergeleken en met alle extra's kwamen de arrangementen toch echt voordeliger uit. Ik raad degene die negatieve ervaringen hebben wel aan, specifieker aan te geven wat er mis was, zodat V.L. ook gericht kan reageren.
Fantastische ervaring: Super site, ik boek er bijna altijd mijn weekendjes weg mee. Enige werkpunt vind ik als je een data kiest zou het handig zijn de dagen ervoor en na ook te kunnen bekijken. Voor de rest fantatsiche site, snelle werking en een top service.
Negatieve ervaring: Spam
Negatieve ervaring: Oplichters! Ze zetten een prijs van een dure kamer en dan zogezegde korting en dan krijg je uiteindelijk een kamer die goedkoper is als je rechtstreeks via het hotel boekt. Daarnaast heb je zogezegd gratis annuleren. We hebben dit direct gezien en gingen annuleren, kregen we niet volledige bedrag terug. Hoe kun je kosten maken binnen de 2 minuten na boeking. Dit is echt mensen belazeren. De kamer die je krijgt is 200 en hier zetten ze 370 en de verkeerde fotos van de kamer die effectief 370 kost maar als je dan je boeking krijgt zie je dat je een andere kamer krijgt. Jammer dit!! Dacht dat ik de website had gevonden voor hier en daar eens tussenuit te gaan.
Negatieve ervaring: Ze spammen mijn mailbox. Ik heb me afgemeld en via e-mail gevraagd om van de lijsten te worden verwijderd, maar niets. 2 e-mails per dag. Kom op Elize van Voa Luxury, dat is een beetje te veel, niet?
Hoi Ronald, jij bent de eerste persoon die zich bek complaining over het niet werken van het uitschrijven, ik zal het onmiddellijk bekijken. Zou je me een e-mail kunnen sturen op [email protected] met het e-mailadres dat je probeert te annuleren, dan zorg ik er ook voor dat je wordt uitgeschreven.
Fantastische ervaring: Fantastisch om een weekend weg te boeken, altijd met extra's
Dank je voor je mooie woorden!
Negatieve ervaring: Heel vervelend, ongevraagd reclame.
Negatieve ervaring: Stop met ongewenste post sturen naar mijn adres
Hoi Jack, Stuur mij even een mailtje met je gegevens dan zorg ik er voor dat je geen mailtjes meer ontvangt. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: goede deals vooral voor Nederland, minder voor andere buurlanden, reuze deals al mee gedaan, goede service als je iets nodig hebt van informatie of herboeking of dergelijke.
Klopt helemaal Monique, we zijn er wel druk mee bezig. Er komen steeds meer Duitse hotels bij waar we ook mooie deals van aanbieden, naast enkele Franse en Italiaanse deals. Dank je wel voor je review. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: Zeer tevreden over het arrangement bij AC Hotel by Marriott Würzburg dat ik bij ViaLuxury heb geboekt. Alles wat was geadverteerd hebben wij ook gekregen en ik heb nergens een goedkopere/betere deal voor hetzelfde hotel kunnen vinden. We zijn van plan snel weer bij ViaLuxury te boeken!
Fantastische ervaring: Een ruime keuze aan hotels met geweldige aanbiedingen, vooral als je flexibel bent met je data. We hebben ze bij verschillende gelegenheden gebruikt en zijn nooit teleurgesteld. Ook hebben we een paar keer moeten annuleren, en het geld stond de volgende dag alweer op onze rekening. We zullen ze zeker in de toekomst weer gebruiken.
Dank u voor de leuke woorden. Het flexibele aspect strekt zich inderdaad uit tot annuleren, meestal tot 24 uur voor de dag van aankomst. Veel plezier op uw volgende reis! TM I Klantenservice ViaLuxury
Negatieve ervaring: Erg teleurgesteld.. zodra er een probleem is waar je zelf echt niets aan kunt doen dan kom je tussen het hotel en vialuxury in te staan en word je dus niet geholpen..
Beste Carolina, Op basis van wat je aangeeft kan ik wat moeilijk specifiek reageren omdat ik geen boeking van je kan vinden met de gegevens die hier te zien zijn. In het algemeen is het zo dat sommige zaken niet op te lossen zijn bv als u wil annuleren na verlopen van de annuleringstermijn. De meeste andere dingen kunnen we vaak wel oplossen/compenseren in onderling overleg. Graag kom ik met u in contact, dit is het makkelijkste te realiseren via het contactformulier https://klantenservice.vialuxury.com/s/contactsupport TM I Klantenservice ViaLuxury
Negatieve ervaring: Na de vele slechte reviews toch maar eens wat dieper in de aanbiedingen gedoken. Ik wilde graag een overnachting boeken voor 185 euro(+22,50 boekingskosten), maar toen ik de prijzen bij het hotel zelf bekeek, kon ik dezelfde kamer voor 5 euro goedkoper boeken. Het ViaLuxury (LHC) aanbod is dus niet eens een aanbieding. Verder vind ik het erg misleidend hoe er op de site gedaan wordt alsof de kamer origineel 370 euro kost, terwijl het in werkelijkheid maar 203 euro is. Hier ga ik mooi niet boeken!
Beste Jip, Zorg ervoor dat als je een review achter laat dat je dan over de juiste gegevens beschikt. Onze hotels zijn verplicht om korting te bieden op de reguliere prijzen die ze hanteren. Het kan hierdoor voorkomen dat je op andere korting percentages komt als je een last minute aanbieding van het hotel vergelijkt met ons aanbod. Doordat je geen hotel en datum vermeldt in je review kan ik je specifieke berekening niet inhoudelijk weerleggen. Op Trustpilot hebben we op dit moment bijna 10.000 reviews met een score van 4,3 van de 5 sterren van mensen die daadwerkelijk gebruik gemaakt hebben van onze arrangementen. Ik nodig u uit nogmaals goed naar alle voorwaarden van het arrangement te kijken en de berekening opnieuw te maken. TM I Klantenservice ViaLuxury
Fantastische ervaring: Beviel me goed
Negatieve ervaring: Boekte een 4-sterren hotelpakket dat eigenlijk een 2-sterren was. Toen ik probeerde te klagen, sloten ze hun telefoonlijn om 16.00 uur. Na het indienen van een klacht geven ze geen reactie totdat je echt aandringt. Controleer eerst de beoordelingen van de hotels, vooral die van de kamer die ze je zeggen dat je hebt. Het hotel probeerde het zelf op te lossen, maar toen ik klaagde bij vialuxury, begonnen ze eigenlijk te klagen over de klacht! Pas op voor dit bedrijf!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring had. Het klopt inderdaad dat we die betreffende vrijdag om 4 uur sloten en dat we dit niet goed gecommuniceerd hebben. Excuses hiervoor.
Fantastische ervaring: Goede hotel site met goed contact en keuze.
Negatieve ervaring: Slechte service. 8 keer gevraagd een BTW factuur te maken. Weigeren ze...
Beste Gerald, We hebben u ook uitgelegd waarom het niet mogelijk is een BTW factuur te verstrekken. De BTW wordt nl niet bij ons verrekend maar bij het hotel waar u geboekt heeft. Wettelijk gezien mogen wij dus geen BTW factuur verstrekken daar wij u geen BTW vragen. Ik hoop dat u wel genoten heeft van uw verblijf. TM I Klantenservice ViaLuxury
Positieve ervaring: Let op met een annulering. Minimaal 24 uur betekent vanaf minuut 1 van de betreffende dag dus 00.01u.
Fantastische ervaring: Zeer betrouwbaar
Negatieve ervaring: Slechte klantenservice, luisteren naar je klacht, klantonvriendelijk en het duurt erg lang voordat je geld terug krijgt.
Wat vervelend dat u een mindere ervaring bij ons heeft gehad. Ik zie dat de terugbetaling inderdaad te lang heeft geduurd. Normaal gesproken is dit een automatisch proces wat in uw geval niet gevolgd kon worden. Excuses voor de niet luxury ervaring. TM I Klantenservice Vialuxury
Fantastische ervaring: Al meerdere malen hier geboekt met positieve ervaringen. Wij zouden morgen wederom naar Antwerpen afreizen maar helaas gisteren bleek een positieve corona test roet in het eten te gooien. Online gelijk de boeking geannuleerd en vandaag het totale boekingsbedrag retour op de rekening. Klasse! Hoop binnenkort weer een nieuwe boeking te maken.
Positieve ervaring: Toparrangementen
Positieve ervaring: Mooie aanbiedingen en locaties.
Negatieve ervaring: Drie dagen voor de gemaakte boeking helaas moeten annuleren in verband met ziekte. Je krijgt geen cent terug en ook geen mogelijkheid om de datum te verzetten. Slechte service en annuleringsvoorwaarden!
Positieve ervaring: Kamer was goed, vriendelijke mensen Zwembad erbij, op zich prima Maar geen airco op kamer En dat is echt een aanrader Was gewoon warm om te slapen
Negatieve ervaring: De gepresenteerde informatie komt niet overeen met de werkelijkheid. Een aantal (mindere) punten worden verzwegen. Als je een klacht indient of überhaupt contact met ze op te nemen hierover, dan wordt er niet gereageerd. Ik zou niet met deze partij in zee gaan!
Negatieve ervaring: Wel vragen naar hoe het verblijf was maar als je dan aangeeft niet tevreden te zijn geen gehoor meer krijgen. Te mooi om waar te zijn! Zeer slechte service en zal het niemand aanraden.
Positieve ervaring: Je kunt hier luxe hotels reserveren met extra's.
Laat uw mening over ViaLuxury:
ViaLuxury verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren




Amsterdamliebe - wunderschöne Stadtführungen auf Deutsch



Amsterdam Canal Tours




Sardinië in Hart Amsterdam

Zangvakanties.nl
Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory
Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.