HotelSpecials

Kennemerplein 16, 2011 MJ, Haarlem
Kennemerplein 16
2011 MJ, Haarlem

Openingstijden

  • maandag: 09:00–17:00
  • dinsdag: 09:00–17:00
  • woensdag: 09:00–17:00
  • donderdag: 09:00–17:00
  • vrijdag: 09:00–17:00
  • zaterdag: Gesloten
  • zondag: Gesloten

Ben je opzoek naar de beste hotel aanbiedingen? Dan ben je bij HotelSpecials aan het juiste adres. Hotelspecials is al meer dan 20 jaar hét platform dat de beste hotel deals aanbiedt voor jullie uitstapje, weekendje weg of korte vakantie. Onze hotelexperts streven er naar om jou de beste selectie hotels en arrangementen tegen de beste prijzen aan te bieden. Op de website van HotelSpecials vind je allerlei soorten hotels, in maar liefst 9 verschillende landen, in alle prijsklassen. Kies voor een weekendje ontspanning in een wellness hotel, ga samen op een citytrip, boek een romantisch weekendje weg of bekijk onze last minute hotel deals, je vindt het er allemaal!

Onze opmerking van TraTraTravel Nederland over HotelSpecials:

HotelSpecials biedt een breed scala aan hotels en aantrekkelijke aanbiedingen in Nederland, Duitsland en België. Veel gebruikers waarderen de goede prijzen en de mogelijkheid om zonder account te boeken, wat het proces vergemakkelijkt. De website heeft talloze positieve beoordelingen ontvangen van klanten die tevreden zijn over de heldere site en de beschikbaarheid van goede deals.

Echter, verschillende klanten hebben ook problemen ervaren met de klantenservice, waarbij ze het moeilijk vonden om contact te krijgen en langere wachttijden meldden. Sommige recensies geven aan dat bij boekingen de bevestigingen niet altijd kloppen en dat het ook een uitdaging kan zijn om wijzigingen aan te brengen.

In het algemeen hebben veel gebruikers positieve ervaringen vermeld, vooral met betrekking tot het aanbod en de prijs-kwaliteitverhouding. Echter, het is aan te raden om bepaalde aspecten van je boeking zorgvuldig te controleren om problemen te voorkomen.

Tratra.travel kan niet garanderen dat de bedrijven die in de gids voorkomen gecertificeerde reisbureaus zijn of dat zij over de bijbehorende licenties beschikken. De meerderheid van de bedrijven die in de gids voorkomen, zijn reisbureaus, maar er komen ook andere soorten bedrijven voor, zoals touroperators, aanbieders van rondleidingen, enz. Wij raden u aan om het reisbureauregistratienummer op te vragen van het bedrijf waar u naartoe gaat.

HotelSpecials: Meningen

3/5 (151 Meningen)
Lotte Kuiper 4 months ago

Fantastische ervaring: Onwijs goed geholpen. Konden door omstandigheden helaas niet naar het hotel wat we geboekt hadden. Netjes geholpen en het hele bedrag terug gehad. Goede service!

Angelina J 6 months ago

Positieve ervaring: Via Hotelspecials geboekt en betaald, maar kennelijk niet goed doorgegeven. Want bij inchecken en uitchecken elke keer problemen. Hotel was wel erg goed!!

HotelSpecials

Hoi Angelina, Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart bij het in- en uitchecken, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Nadat je bij ons hebt geboekt, wordt de boeking altijd naar jou en aan het hotel bevestigd. Mocht het nog een keer gebeuren dat je problemen hebt bij het inchecken, kun je ons altijd een mailtje sturen naar [email protected]. Dan kunnen wij uitzoeken waar het aan ligt. Fijn om te horen dat je een goed verblijf hebt gehad. Hopelijk zien wij je snel terug op onze website! Groetjes, Team HotelSpecials.

Ricardo Blaauw 7 months ago

Positieve ervaring: Via hotel specials hotel bildenberg bovenste molen geboekt. Het ging al mis met het ontbijt deze had ik bijgeboekt maar bij hotel niet bekend. We zijn 1 nacht gebleven en zijn we uitgecheckt. 4 sterren? 2 sterren vind ik Geen airco.badkamer gebreken wc vies. Ontbijt 25 € per persoon sorry ik heb voor 15 € uitgebreider gehad. € 70 voor klein hondje mee op de kamer?

HotelSpecials

Hoi Ricardo, Bedankt voor je beoordeling. Deze gaat echter meer over het hotel dan over ons. Wellicht kun je de review aanpassen naar je ervaring met onze website of verplaatsen naar het desbetreffende hotel? Wij vinden het in ieder geval vervelend dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. Mocht je hier bemiddeling in wensen, dan kun je ons natuurlijk altijd een mail sturen op [email protected] Dank je wel. Groet, Tessa Team HotelSpecials

Lennart de Geus 8 months ago

Fantastische ervaring: In het verleden al vaak van hele scherpe deals kunnen genieten. Wat ik ook prettig vind aan deze website is dat een account aanmaken niet per se nodig is. Tot slot hebben ze een klacht van mij erg netjes afgehandeld.

HotelSpecials

Hoi Lennart, Bedankt voor jouw beoordeling. Goed te horen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug op onze website. Groet, Tessa Team HotelSpecials

Samantha Spierenburgh 9 months ago

Negatieve ervaring: Erg slecht bereikbaar en weten niet wat klantvriendelijkheid is! Slechte zaak! Wil je zorgeloos een weekend weg? Boek hier niet!

HotelSpecials

Hoi Samantha, bedankt voor je review en wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent. Ik kan op je naam helaas geen boeking of mail traceren. Onze servicedesk is geopend van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kunt ons bereiken per mail ([email protected]) en het streven is om dit binnen 48 uur te beantwoorden. Ook is onze servicedesk telefonisch bereikbaar. Het spijt mij dus wanneer dat niet duidelijk is geweest. Mocht je alsnog contact wensen, dan zien we je e-mail graag verschijnen. Groet, Tessa Team HotelSpecials

nathalie K 11 months ago

Negatieve ervaring: Nemen de telefoon niet op en zijn niet te bereiken. Probeer dit al 2 dagen

HotelSpecials

Hoi Nathalie, wat vervelend dat je niet meteen contact kreeg. Ik heb begrepen dat je na je laatste telefoontje, binnen een kwartier bent teruggebeld. Ik ga er dan ook vanuit dat alles is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons natuurlijk altijd mailen op [email protected] Dank je wel. Groet, Tessa Team HotelSpecials

Jeffrey de Vries 1 year ago

Positieve ervaring: Prima.

Deze beoordeling is automatisch vertaald. | Bekijk originele tekst
HotelSpecials

Hoi Jeffrey, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

Tommy Hauquier 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer vaak de laagste prijs!

HotelSpecials

Hoi Tommy, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

Els de Vries 1 year ago

Positieve ervaring: Goede aanbiedingen in leuke hotels door heel Nederland, Duitsland en België

HotelSpecials

Hoi Els, Bedankt voor je review! We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

Jacqueline De Ridder 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen toen er 1 kamer geannuleerd moest worden

HotelSpecials

Hoi Jacqueline, Bedankt voor de review.  Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website. Groetjes, Tessa team HotelSpecials

Stefan Bosma 1 year ago

Negatieve ervaring: Beetje jammer dat als we een kamer via jullie site boeken het helemaal niet overkomt met de informatie die jullie geven! Jullie geven aan dat wij de goedkoopste kamer hadden geboekt kan kloppen maar op jullie site stond een afbeelding met een groot 2 persoonsbed we waren met zijn 3en waarvan 1 klein kind die dan tussen ons in zou slapen kiezen we zelf voor. Echter hadden we bij aankomst 2 1 persoonsbedden waarvan de matrassen zelfs nog kleiner waren dan de bedden dus zelf maar in de stoel gelegen de gehele nacht kan je vertellen dat slaap niet lekker. Ook bij aankomst de receptie geprobeerd meerdere malen maar niemand aanwezig. Staat er op de balie een nummer die je ken bellen zelfde als op de site van het hotel meerdere malen gebeld niemand te bereiken. Volgende dag was er wel iemand aanwezig en ze zouden de volgende dag met ons contact opnemen maar 2,5 week verder en nog steeds niets gehoord . Ook met jullie contact gehad en jullie leggen het probleem alsnog bij ons en het hotel weg. Jullie hadden blijkbaar gemaild naar het hotel om contact met ons op te nemen maarja ook 2 weken verder en niets van vernomen DANK JULLIE WEL.

HotelSpecials

Hoi Stefan, bedankt voor je review. In onze reactie per mail, hebben wij je inderdaad gewezen op het door jou geboekte kamertype. Wij hebben geen invloed op het type bed (hiervoor heb je verder ook geen voorkeur opgegeven). Dat neemt niet weg dat wij het vervelend vinden dat het verblijf niet is geweest wat je voor ogen had. Daarom hebben wij het hotel op 20 december gevraagd jou van hun reactie te voorzien. Gezien de feestdagen, kan het even duren voordat zij reageren. Hopende op je begrip daarin. Dank je wel. Mocht je voor ons nog vragen hebben, dan kun je natuurlijk reageren op onze mail. Voor nu, een heel mooi 2024 toegewenst. Groeten, Tessa Team HotelSpecials

Michiel Heinstra 1 year ago

Negatieve ervaring: Normaal schrijven wij niet snel een negatieve review, maar dit keer helaas wel. Via Hotelspecials een gezinskamer geboekt bij Artol - Nemo hotel in Düsseldorf. Loopt er een onduidelijkheid wat betreft de betaling tussen het Hotel en Hotelspecials, waardoor we met 2 gezinnen dubbel een kamer hebben moeten betalen, doordat Hotelspecials alleen tijdens kantooruren snel te bereiken is. Helaas duurt de terugbetaling inmiddels alweer ruim 2,5 week. Er kan altijd iets gebeuren, maar zorg dat je het correct en snel oplost met de klant. Kamer, prijs en de rest was overigens wel meer dan prima.

HotelSpecials

Hoi Michiel, Bedankt voor je review en wat vervelend te lezen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je opnieuw moet betalen en vervolgens lang op een terugstorting moet wachten. Wij begrijpen je ongenoegen. We zien echter dat je hierover al contact hebt gehad met onze servicedesk. Zij hebben het hotel benaderd en daaruit is gebleken dat er, tot hun spijt, bij hen iets niet goed is gegaan. Zij hebben dan ook beloofd een terugstorting te realiseren. Dit kan gemiddeld twee weken duren. We raden je aan dit af te wachten. Mocht je voor ons nog andere vragen hebben, dan kun je natuurlijk reageren op onze laatste mail. Dank je nogmaals voor het delen van je ervaring en excuses voor het ongemak. Groet, Tessa Team HotelSpecials

Frieda Helmond 1 year ago

Fantastische ervaring: Duidelijke site en de beste prijzen van alle vergelijkbare sites

HotelSpecials

Hoi Frieda, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

Gewoon ik! 1 year ago

Fantastische ervaring: Erg mooie deal kunnen vinden hier. Gezocht op Duisburg en kregen een mooi hotel.

HotelSpecials

Beste gast, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

Ester Schram 1 year ago

Positieve ervaring: Wij vonden de ligging goed Ontbijt was prima Wij hadden budgetkamer die was prima Voor 1 nachtje Personeels was vriendelijk.

HotelSpecials

Hoi Ester, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

jan van der sloot 1 year ago

Positieve ervaring: Altijd leuke aanbiedingen

HotelSpecials

Hoi Jan,Bedankt voor je review!We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website.Groet,Tessa team HotelSpecials

Kimberley Gros 1 year ago

Negatieve ervaring: Hier geboekt. Geen bevestiging van reservering. Contact krijgen onmogelijk. Nu aanstaande zondag een hotel geboekt. Nu kunnen we de reservering niet vinden en weten het hotel niet meer waar we geboekt hebben. Heel fijn!!

HotelSpecials

Hoi Kimberley, wat vervelend dat je niet tevreden bent. We hebben gezocht en op jouw naam kunnen we helaas geen boeking traceren. Maar, we zien dat je ons ook gemaild hebt. Wij vragen onze servicedesk contact met je op te nemen om dit verder uit te zoeken. Groet, Tessa team HotelSpecials

Nuno Kin 1 year ago

Negatieve ervaring: I was charged a 10 Euro reservation fee for using the service. However, the hotel never received any information about this supposed reservation. This led to me having to have a lengthy discussion with the hotel staff on arrival. After raising the issue with HotelSpecials' rather slow customer service, all blame was put on the hotel. Sad to see that they are not ready to even remotely accept responsibility or offer a refund even though the agreed-upon service was not provided and involved a lot of arguing with hotel staff on my end.

HotelSpecials

Hi Nuno, we are sorry to hear that something went wrong with the administration of the hotel. That is ofcourse not how it is supposed to go. We are also sorry to hear that you are unhappy with our service. We always strive to answer within 48 hours, or if it is a complaint, within 10 workingdays. As for the servicecosts: you pay those to us for using our website and booking our specials. These costs are indeed non-refundable (unless you were unable to stay at the hotel or made a double booking). We thank you for your feedback and would love to hear from you if you have any other questions.

Esther Jong 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik hoop dat ze zo doorgaan . Goede service

HotelSpecials

Hoi Esther, Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

VIC AFCA 1 year ago

Negatieve ervaring: Plaats echt nooit een review, maar vond dit toch wel erg bijzonder! Op 5 oktober een email gestuurd of ik mijn reservering kan wijzigen. Op 9 oktober nog geen steeds reactie terug ontvangen en heb ik ze geprobeerd telefonisch te benaderen. De verbinding werd continue verbroken, dus telefonisch was ook geen optie. Tot 2x toe dus geprobeerd contact op te zoeken en geen reactie of gehoor. Had er toen erg slecht gevoel over, en heb de reservering geannuleerd. Hierdoor moet je de reserveringskosten zelf betalen. Nog geen dag later neemt Hotelspecials wel opeens contact op en wil mij tegemoetkomen dat ik de reservering opnieuw plaats. Ondertussen had ik zelf al gereserveerd direct bij het hotel zelf. Heb dit aan Hotelspecials uitgelegd, en nu keren ze mij de rug toe. Had voorgesteld wellicht een kortingscode zodat ik volgende keer bij ze terecht kan, hier staan ze niet voor open. Omdat ik al een aantal keer via Hotelspecials gereserveerd heb, vind ik het erg spijtig hoe ze nu zo met mij omgaan, daarom niet meer dan één ster.

HotelSpecials

Hoi Vic AfcaBedankt voor het delen van je ervaring.Onze servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5. Benader je ons buiten onze openingstijden, dan klopt het dat wij dan niet bereikbaar zijn. Verder proberen wij natuurlijk altijd zo snel als mogelijk te reageren op een e-mail (gemiddeld binnen 48 uur, weekend dus niet mee gerekend). Het spijt ons wanneer dit niet duidelijk is geweest.Wij begrijpen dat je onze reactie wellicht niet kon of wilde afwachten. Maar bij boeking ben je akkoord gegaan met de voorwaarden dat bij annulering, servicekosten niet terug konden worden gestort. Wij hebben hierin coulance geboden door de servicekosten niet opnieuw te rekenen bij een nieuwe boeking. Mocht je alsnog gebruik wensen te maken van dit aanbod, dan horen wij dat natuurlijk graag. Groet,Tessa, Team HotelSpecials

c.d Budd 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede hotels en vriendelijk personeel

HotelSpecials

Hoi c.d Budd, Wat leuk dat je ons zo hoog beoordeeld! Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes, Tessa team HotelSpecials

mahesh kumar veloo 1 year ago

Fantastische ervaring: I booked two times and both times success, what i liked is the cancellation policy is clearly mentioned.

Meys ‘Meyssie’ 1 year ago

Negatieve ervaring: We boekte via Hotelspecials een 4 sterren hotel (270 euro). We kwamen terecht in een soort van peeskamertje met schimmel op de muren, loslatend behang, uitkijkend op een blinde muur, zonder warm water en er lag vuilnis op de grond in de gangen. Het was echt vreeslijk! We hebben geklaagd maar het hotel kon niets voor ons betekenen. We zijn gelijk vertrokken. Vervolgens uitleg en compensatie gevraagd bij Hotelspecials maar die maakte zich er gelijk heel makkelijk vanaf.: ,,We begrijpen jullie gevoel, maar ja, je bent met onze algemene voorwaarden akkoord gegaan dus...helaas we verwijzen terug naar het hotel." (Die op hun beurt weer naar Hotelspecials verwijzen) Aldus... wees gewaarschuwd mensen!! Geloof niet in de foto's van de hotelkamers aangeboden op de site van Hotelspecials. Ook het aantal sterren is volledig uit de duim gezogen. En verwacht niet dat Hotelspecials ook maar iets voor je zal betekenen als je er wel in bent getrapt en achteraf je beklag komt doen.

HotelSpecials

Hoi 'Meyssie',Wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent. Natuurlijk doen wij er alles aan om 'onze' gasten een mooi verblijf te bieden. Om die reden, bieden wij dan ook een uitgebreide hotelwebsite met naast algemene informatie en foto's (allemaal aangeleverd door het desbetreffende hotel en gecontroleerd door onze accountmanagers). Ook bieden wij reviews van gasten welke je voor gingen. Hieruit kun je vaak al opmaken of het hotel is wat je zoekt of dat je toch liever een keuze maakt uit het overige aanbod. Onze servicedesk helpt en adviseert je hier desgewenst graag bij. Op basis van je naam, kan ik helaas geen gegevens of communicatie terugvinden. Ik kan dus niet nagaan welk hotel je boekte, met welke beoordeling. Ook kan ik niet nagaan welke acties zijn ondernomen. Het spijt ons dus nogmaals dat je ontevreden bent. Mocht je hierover toch verder in contact wensen te gaan, dan kun je natuurlijk opnieuw contact met ons opnemen. Dank je wel.

Mattie Kleinmeulman 1 year ago

Negatieve ervaring: Mijn partner zou n boeking hebben gekregen via e mail van jullie maar niks gekregen.naar het hotel gebeld was geen boeking op haar naam of mijn naam . moeten nu wel betalen

HotelSpecials

Hoi Mattie,wat jammer dat je niet geheel tevreden bent.Je hebt helaas niet aangegeven waarom je ons met 2 sterren beoordeeld. Ook kunnen we op je naam geen boeking of mailcontact vinden. We komen hierover graag met je in contact. Zou je ons willen mailen op [email protected] kijken dan graag samen naar een oplossing. Dank je wel.

Peter Teerling 1 year ago

Negatieve ervaring: De prijs voor 4 personen en 2 kamers die ik 3 weken geleden heb geboekt was voor 1 nacht totaal excl. ontbijt 326,00 Euro nu op de dag van vertrek kijk ik nog eens op de website en ontdek ik dat de zelfde kamers nu opeens 283,00 Euro totaal kosten, en daarbij komt nog dat bij het betreffende hotel met precies de zelfde kamer het 222,00 kost INCL. ontbijt kan daar zomaar zoveel verschil inzitten, Ok,ik had achteraf beter moeten vergelijken maar ik voel me wel bedonderd.

HotelSpecials

Hoi Peter, wat jammer te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij begrijpen dat het zuur is wanneer je hebt geboekt en je drie weken later een lagere prijs ziet. Hotels bepalen echter helemaal zelf wanneer zij welke prijs rekenen. Hierbij kijken zij naar vraag- en aanbod. Bij weinig beschikbaarheid, gaat de prijs dus omhoog. Hebben zij meer kamers over dan gehoopt/verwacht, dan kunnen zij een prijs naar beneden bij stellen. Zo kan het dus gebeuren dat je de ene dag 100 euro betaalt voor de kamer maar de dag erna, voor exact dezelfde kamer, bijvoorbeeld 150 euro. Hierbij moet je ook goed opletten op de betaal- en annuleringsvoorwaarden. Des te strenger de voorwaarden, des te goedkoper de prijs. Wil je meer flexibelheid, dan betaal je dus meer. Mocht je hier bij een volgende boeking vragen over hebben, dan helpt en adviseert onze servicedesk je graag. Hopende je zo van meer duidelijkheid te hebben voorzien. Groet, Tessa, Team HotelSpecials

Richard Langen 1 year ago

Fantastische ervaring: Mooie Hotel lieve personeel en heel Mooie Kamer goed schoon dus in woord geweldig.

HotelSpecials

Hoi Richard,Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent.We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website.Groet,Tessa team HotelSpecials

Joke 1 year ago

Positieve ervaring: Fijn aanbod

HotelSpecials

Hoi Joke, We willen je bedanken voor de beoordeling en hopelijk zien we je weer terug op de website!Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Adri verhoeven 1 year ago

Positieve ervaring: Af en toe leuke aanbiedingen

Edwin 1 year ago

Negatieve ervaring: Compleet onbereikbaar als er iets misgaat boek hier niet!

HotelSpecials

Hoi Edwin,Ik zie dat je afgelopen weekend boekte. Onze servicedesk is helaas niet geopend op zaterdag en zondag. Maar, ik zie dat er vandaag alsnog contact is geweest. Wij gaan er dan ook vanuit dat je klacht niet meer van toepassing is. Mocht je hierover toch nog verder contact wensen, dan horen wij natuurlijk graag van je via de telefoon of via e-mail.Groet,Tessa team HotelSpecials

Stijn Appeltans 1 year ago

Positieve ervaring: Altijd goede ervaringen ermee,meestal ook aanbiedingen die de moeite zijn,zeker en vast top

HotelSpecials

Hi Stijn, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Kees Koopmans 1 year ago

Positieve ervaring: Nooit geen gedoe. Prima keuze, met goede prijs- en kwaliteit verhouding

HotelSpecials

Hi Kees, Wat leuk dat je ons zo hoog beoordeeld! Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes, Tessa team HotelSpecials

Juanito Kalafatis 1 year ago

Negatieve ervaring: Oplichters,willen je niet eens helpen. Annuleren = geld weg Nooit bij boeken

HotelSpecials

Hoi Juanito,Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend te lezen dat je ontevreden bent over onze website.Naar aanleiding van jouw review kunnen wij echter geen reservering terug vinden. Graag komen wij alsnog met je in contact om je te helpen. Wij willen je daarom adviseren om een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin dan wel je reserveringsnummer zodat we je sneller kunnen helpen.Wij horen graag van je.Groetjes,Tessa van team HotelSpecials

mark kip 1 year ago

Negatieve ervaring: Voor de zoveelste keer klopt de omschrijving van de kamer niet met hetgeen we aantroffen. Erg jammer weer!

HotelSpecials

Hoi Mark,Excuses voor onze vertraagde reactie. Wij vinden het vervelend te lezen dat je niet geheel tevreden bent.We horen graag van je op [email protected] meer over je ervaring zodat wij op basis daarvan contact op kunnen nemen met het hotel en het verder uit kunnen zoeken. Dank je wel alvast!Groetjes, Tessa team HotelSpecials

Rob Rosendahl 1 year ago

Positieve ervaring: Veel keuze en gemakkelijk navigeren op de site. Via de zoekopdrachten vind je snel een overzicht van de opties, maar de bijlage aan foto's is soms te karig.

HotelSpecials

Hoi Rob,Bedankt voor je review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent.We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website.Groet,Tessa team HotelSpecials

Sander 1 year ago

Negatieve ervaring: Bieden geen altenatieven met wijzigingen data, het hotel bied het wel. Tip ; boek rechtsteeks bij het hotel. ( heb uitvoerig contact gehad met Etna een medewerkster van Hotel Specials )

HotelSpecials

Hoi Sander, Wat jammer dat je aangeeft geen goede ervaring te hebben gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!Helaas kunnen we aan de hand van alleen jouw naam, niet onderzoeken wat er is gebeurd. Wilde jij wijzigen en kon dat niet volgens de voorwaarden van het hotel? Of was er geen beschikbaarheid op de nieuwe datum? Wij kunnen een boeking altijd alleen maar wijzigen binnen de voorwaarden van het hotel. Is dat mogelijk, dan zullen wij je daar natuurlijk graag bij helpen. Mocht je hierover verder contact wensen, vul dan het contactformulier in op onze website. Onze servicedesk kan dan deze situatie verder onderzoeken en gerichter reageren.Groetjes, Tessa van HotelSpecials

THE_GAETIX 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb een reservatie genomen voor een kamer en ik heb denk ik van mail vergist en ik zou graag Die annuleren maar ik weet niet goed ik heb en mail gestuurd 3 dagen geleden geen reactie en vandag een bericht gestuurd via whatsapp zonder reactie ook als jullie mogen me helpen danku

HotelSpecials

Hoi, Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent. Bedoel je dat je de verkeerde datum hebt geboekt? Zo ja, dan kun je als de voorwaarden dat toelaten zelf annuleren via de link in je bevestiging (en eventueel opnieuw boeken). Bedoel je dat je geen bevestiging hebt gehad, dan kun je deze opnieuw opvragen via de veel gestelde vragen op onze website. Verder zal onze servicedesk natuurlijk zo snel als mogelijk antwoorden op je mail.Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Salomon Stam 1 year ago

Negatieve ervaring: Uitkijken! dit bedrijf reageert niet of heel laat. Is niet telefonisch bereikbaar. Hopen dat jij annuleert. Kunnen zij het geld claimen. Veel van de hotels zijn in onderhoud of er mankeert iets. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! NIET boeken hier!

HotelSpecials

Hoi Raphaël,Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend te lezen dat je geen contact met onze service desk krijgt. We zijn echter wel gewoon dagelijk telefonisch bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur.Naar aanleiding van jouw review kunnen wij echter geen reservering terug vinden. Graag komen wij alsnog met je in contact. Wij willen je daarom adviseren om een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin dan wel je reserveringsnummer zodat we je sneller kunnen helpen.Wij horen graag van je.Groetjes,Tessa van team HotelSpecials

Tom Boar 1 year ago

Negatieve ervaring: HS Annuleert tijdens de vakantie (1 dag voor de betreffende boeking) een overnachtingsplek in Berlijn. Biedt geen alternatief behalve een optie die 2x zo duur is. Bellen met klantenservice met belofte tot een oplossing. Wordt niet teruggebeld. Later zelf terugbellen. Melding collega is naar huis.. wat is het probleem? Noodgedwongen backpack hotel moeten/kunnen regelen. Was niet gemakkelijk. Klacht ingediend. 10% korting op volgende boeking gekregen. Uiteraard ga ik die niet gebruiken. Avoid!

HotelSpecials

Hoi Tom, Wat een verhaal. Helaas kunnen we op jouw naam echter geen boeking of contact traceren. Sowieso werken wij niet met kortingen als compensatie. Kan het zijn dat je rechtstreeks contact met het hotel of met een andere organisatie hebt gehad? Het spijt ons in ieder geval dat je deze ervaring hebt gehad. Mocht je hierover contact met ons wensen, dan horen wij graag van je op [email protected], Tessa van HotelSpecials

Ite Klaas Wolters 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer goede en goedkope aanbiedingen vooral in Duitsland!! Wij doen het al meer dan 20 jaar!!!

HotelSpecials

Hoi Ite, Bedankt voor je review en wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We zien je ook in de toekomst graag weer terug op onze website. Groet, Tessa team HotelSpecials

M&M&M A&S 1 year ago

Fantastische ervaring: Super

HotelSpecials

Hoi M,Bedankt voor je beoordeling. We zien je graag terug op onze website.Groet,TessaTeam HotelSpecials

harriet kronenburg 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel goede service

HotelSpecials

Hoi Harriet,Wat leuk dat je ons zo hoog beoordeeld. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes, Tessa team HotelSpecials

Bauke Jorritsma 1 year ago

Positieve ervaring: Boek hier regelmatig zonder problemen en als ze er wel zijn wordt het opgelost

HotelSpecials

Hoi Bauke,Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je regelmatig bij ons boekt. Natuurlijk lossen we mogelijke problemen graag op! Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website. Groetjes,Tessa team HotelSpecials

László Turcsányi 1 year ago

Fantastische ervaring: Nagyon jó a konyha és barátságos személyzet, jól felszerelt konditerem és wellness. A tisztaság nem volt a legjobb. Mivel a konditermet és a wellnesst is használhatják külső személyek, és hosszú a nyitvatartás, a csak pihenni vágyóknak nem ajánlom.

HotelSpecials

Hoi László, Bedankt voor de review en wat fijn te lezen dat een hotel, geboekt via onze website, zo goed bevallen is. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes, Tessa team HotelSpecials

1995mnu 2 years ago

Fantastische ervaring: Super goede service! Ikzelf had een foutieve datum geboekt en bij aankomst in het hotel pas gemerkt dat het foutief was. Op aanraden van de receptie contact opgenomen met Hotelspecials via de chat. Zeer snel antwoord van Bente en super vriendelijk verder geholpen. Alsook heeft ze snel het probleem kunnen oplossen waardoor we toch op een andere datum konden inchecken zonder meerprijs. Echt een aanrader dus!

HotelSpecials

Hoi 1955mnu,Wat leuk dat je ons zo hoog beoordeeld. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice en chat functie! Wij zijn blij dat we je zo goed konden helpen. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.Groetjes, Tessa team HotelSpecials

Sjerp Vormeer 2 years ago

Positieve ervaring: Moesten noodgedwongen (corona) annuleren binnen de 24 uur die daarvoor staat. Zijn via de chatbox uitstekend geholpen de boeking aan te passen naar een andere datum. Jammer dat er geen telefonische bereikbaarheid is, maar met de chatbox ging ook goed.

HotelSpecials

Hoi Sjerp, We willen je bedanken voor jouw beoordeling en hopelijk zien we je snel weer terug op de website!Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Rene Leeflang 2 years ago

Fantastische ervaring: Heel vaak geboekt, veel keuze tegen goede prijzen

HotelSpecials

Hi Rene,We willen je bedanken voor je goede beoordeling! We hopen je snel terug te zien op onze website.Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Thor 2 years ago

Fantastische ervaring: Erg makkelijk een Hotel boeken

Kevin Meulemeester 2 years ago

Fantastische ervaring: Goeie site om leuke hotels te boeken

HotelSpecials

Hi Kevin,We willen je bedanken voor je goede beoordeling!We hopen je snel terug te zien op onze website.Groetjes,Tessa team HotelSpecials

Brigitte Cottenje 2 years ago

Fantastische ervaring: Goed overzicht,helpt met problemen

C W 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goede hotel acties voor een nachtje of weekend weg.

Peter Horst 2 years ago

Fantastische ervaring: Mooi museum, collectie is prachtig

Martijn Rikkert 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn bedrijf om hotels te boeken! Altijd goede prijs! Service is erg goed, snel contact en adequate oplossingen als een hotel niet meewerkt. Zijn ook niet moeilijk als een hotel door Covid moet sluiten of geen goede service meer kan bieden

Niekiej101 2 years ago

Fantastische ervaring: Vanwege de vele negatieve reacties, getwijfeld om de aanbieding van hotelspecials te grijpen. Toch de gok genomen voor €15 servicekosten en alles was perfect geregeld. Kamer en ontbijt zoals afgesproken en alles klopte. Vergeleken met Van der Valks eigen website, bij hotelspecials een paar tientjes per nacht goedkoper uit en we hoefden het restbedrag niet meteen, maar pas in het hotel te betalen. Snel geld verdiend (bespaard) dankzij hotelspecials.

Alexander DENIS 2 years ago

Positieve ervaring: Mouais, pas si "special" que ça du moins pour nous qui sommes fervents des "vrais" hôtels de luxe et non de pseudo promotions d'hébergements de classe moyenne !

Bas Bol 2 years ago

Negatieve ervaring: Systeem werkt niet goed en klantenservice is daarna totaal niet behulpzaam.

Freek Karsten 2 years ago

Positieve ervaring: Wel interessant. Ik kijk altijd naar verschillende website. Hotel geboekt bin hotelspecials.nl super.

riet pascal 2 years ago

Positieve ervaring: Via hotelspecials goed adres in centrum Den Haag gevonden.

G G 2 years ago

Positieve ervaring: Wilde net gaan boeken, aan de reviews te zien toch maar niet gedaan.

hetty van valderen 2 years ago

Negatieve ervaring: Op geen enkele wijze te bereiken. Niet via telefoon, e mail of een app. E mails worden NIET beantwoord

mark macherhi 2 years ago

Negatieve ervaring: Ik wil jullie kunnen bellen en dat kan niet Reserveri g gemaakt maar jullie hebben nergens een telefoonnummer. Dit KAN toch niet.

Albert VB 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte service en bereikbaarheid. Vouchers worden niet uitbetaald in geld ondanks verzoek en valse informatie..Blijven zich achter corona verschuilen. .

Jellie van der Land 2 years ago

Negatieve ervaring: Corona is geen excuses meer om klanten te negeren. Dit bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, per mail niet bereikbaar. Slechte service. Mensen boek hier niet!

johan wilhelm 2 years ago

Negatieve ervaring: Via hotelspecials een hotel geboekt in Antwerpen een maal in het hotel was onze reservering niet bekend terwijl alles netjes betaald was hotelspecials proberen te bereiken maar dit was niet mogelijk in het weekend zo slecht dat dit gebeurt is en zeer teleurgesteld weer naar huis

Kristian Zweers 2 years ago

Negatieve ervaring: Slecht bedrijf het secret hotel maastricht erg slecht! En dan dien je een klacht in en je hoort nooit meer wat terug! Mensen boek nooit via deze site!

Jan Christiaanse 2 years ago

Negatieve ervaring: Geen factuur gekregen. Vooraf betaald bij Hotelspecials. Het hotel verwijst daarom naar hen, maat Hotelspecials gaf geen krimp. Maakte declareren nog best lastig. Volgende keer maar naar een ander.

P Sn 2 years ago

Negatieve ervaring: Black Friday is oplichterij, zijn absoluut geen black Friday deals. Betaald zelfs 20 euro meer voor een nacht dan als je via hotels.nl boekt. Erg jammer dit!

paul vos 2 years ago

Negatieve ervaring: Zelden zo een slecht bedrijf meegemaakt. Eigenlijk niet eens 1 ster waard. Wanneer er klachten zijn word je niet serieus genomen en afgewimpeld. Hier niet je hotel boeken. Doe het rechtstreeks scheelt ook nog eens geld! Waardeloos bedrijf!

isy lee 2 years ago

Negatieve ervaring: Het is een van die boekingswebsites waar u een goede prijs kunt krijgen, MAAR als u iets in uw boeking moet wijzigen of gewoon een beetje hulp nodig heeft... Dat is alles! Spel is over. Het bedrijf bestaat gewoon in een andere dimensie. Telefoonlijnen werken niet. E-mails komen terecht in het ruimtecontinuüm. Uw boeking staat voor altijd in het ongewisse...

Jay Von Baumwasser 2 years ago

Negatieve ervaring: OPLICHTERS, niet gebruiken! Ze lokken met lage prijzen maar kunnen meestal niets leveren. Je boekt en betaald maar krijgt niets bevestigd. Als je goed kijkt zie je dat de paar positieve reviews die er zijn niet over dit bedrijf gaan maar over bepaalde hotels.

Roberto Calvados 2 years ago

Positieve ervaring: Via HotelSpecials een aanbieding bij NH Koningshof geboekt. In het begin problemen gehad met de boeking ivm de betaling, heb mezelf gemeld om te betalen, werd goed geholpen door de klantenservice. Wat betreft het hotel, alles was tot in de puntjes geregeld, we hebben een leuk weekend gehad.

Ditjes Datjes 2 years ago

Negatieve ervaring: Gereserveerd voor een mysterie hotel. Kreeg geen bevestiging. Zodoende kon ik niet annuleren. Kon alleen via deze bevestiging. Geen telefoon nummer geen respons op de mail. Uiteindelijk antwoord dat ik 48 uur van te voren kreeg te horen waar ik heen zou gaan. Geantwoord dat de bevestiging ook niet was aangekomen.. Geen antwoord. Vervolgens geen mail gehad met waar ik geen moest. Verspild geld. Geen reactie. En natuurlijk geen mail net waar ik heen moest. Waardeloos. Tot op heden geen antwoord.

Stefan Buijs 2 years ago

Negatieve ervaring: Na reservering bij een van der valk En een bevestiging hier van , Staan we bij de van der valk . Is deze op het laaste moment geannuleerd Wij wisten hier niks van af ,en zelf ook niet gedaan. Na mailen met u werden we al heel snel afgekapt. Sta je dan met je koffers ,een lange reis en een zwangere vrouw . Aanbod gehad maar dan van der valk dit zou ons bijna 200 euro meer kosten . Wij helaas terug naar huis moeten gaan Met andere woorden . Vooruitbetaling kwijt Benzine kosten kwijt Mijn laaste weekend weg met mijn vriendin alleen kwijt . U word heel erg bedankt Ik raad dan ook niemand aan om hier nog wat te gaan reserveren Mocht er een probleem zij u word tog niet geholpen

Fred Van Dorp 2 years ago

Negatieve ervaring: Hotel geboekt, betaald en bevestiging hiervan ontvangen, hierna een mail, dat de betaling is geannuleerd door ideal, en de reservering niet bevestigd kan worden ??? Mail gestuurd, (telefonisch kan je ze niet benaderen,)met de bewijzen van betaling en bevestiging hiervan, maar gewoon volhouden dat er geen reservering staat. Het gaat hier om 10 euro reserveringskosten, ik hoop dat dit bedrijf er heel gelukkig van word, ik ga me verder niet bezig houden met heen en weer mailen, en afwachten wanneer ze eens gaan reageren, dus deze reservering word geannuleerd, ( hoewel dit ook al 2 keer is mislukt ivm onderhoud aan de site ) Hoop dat mensen eerst de revieuws lezen voordat ze hier gaan reserveren, scheelt een hoop ellende.

Anne-Wil 2 years ago

Negatieve ervaring: Twee dagen na het boeken en betalen van een overnachting, kreeg ik een mail waarin stond dat ik de overnachting gratis kon annuleren of het dubbele moest betalen. Het bedrijf is slecht bereikbaar en er was weinig mogelijk. Inmiddels heb ik drie betalingsherinneringen ontvangen terwijl er echt al betaald is. Ik heb nogsteeds niets gehoord van mijn klacht, dat kon twintig werkdagen duren. Daarnaast heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De service van HotelSpecials.nl raad ik niet aan en zal ik niet weer gebruiken.

Hannie Kraaan 2 years ago

Negatieve ervaring: Kamer gereserveerd op bepaalde datum. Werd bevestigd met andere datum. Direct geannuleerd en contact (per mail) opgenomen. Geen telefonisch contact mogelijk. Na paar dagen bericht dat deze kamer niet geannuleerd kon kon worden en niet veranderd van datum. Geen enkele tegemoetkoming Uitgelegd dat het om een fout in datum gaat niet om annulering en dat ik direct na boeking heb geannuleerd omdat de bevestiging andere data gaf dan geboekt. Opnieuw alleen bericht dat ik niet kan amnuleren. Nu 130 euro kwijt aan dit bedrijf en veel ergenis! Ga klacht indienen bij geschillen cie

Davy de Leng 2 years ago

Negatieve ervaring: Boek hier niets!!! Kansloos bedrijf met kansloze "klantenservice". Verschuilen zich achter de kleine lettertjes. Konden niet naar hotel omdat mijn vrouw Corona had. Geprobeerd te bellen, maar helaas niet telefonisch te bereiken op zaterdag. Contactformulier ingevuld, maar zijn gewoon ons geld kwijt. 1 ster is zelfs nog teveel om te geven.

Tony van Wieringen 2 years ago

Negatieve ervaring: Boek hier niet. Zelfs 1 ster niet waardig. Wat een bagger bedrijf. Nog nooit zoiets meegemaakt. Afgereisd naar het buitenland om er achter te komen dat hotelkamer niet beschikbaar was. En dat in het pinksterweekend. Heel erg bedankt dat jullie mijn pinksterweekend vergald hebben.Geen enkel ander hotelkamer beschikbaar. Jullie zijn onbereikbaar, geen alternatief , geen excuses, geen oplossing, helemaal niets, en nog steeds mijn geld niet terug. Ik zou mij diep schamen als ik bij dit bedrijf zou werken. Het is dat je niet minder dan 1 ster kan geven op Google review. Wil graag voor heden middernacht mijn geld terug en verneem graag hoe jullie mijn vergalde pinksterweekend gaan compenseren. Anders gaat mijn advocaat erop .

Nanda Veenstra 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig!

Karin Bouman 3 years ago

Fantastische ervaring: Gewoon goed en voordelig !!

Jan Bakker 3 years ago

Fantastische ervaring: Snel een hotel voor ons geregelt

Weisz Security 3 years ago

Fantastische ervaring: Vaak een goede deal gevonden. En met reserveren nooit een probleem ondervonden .

Dennis Koogje 3 years ago

Fantastische ervaring: gemakkelijk, duidelijke omschrijving en leuke actie deals/prijzen

Lars Houtman 3 years ago

Fantastische ervaring: Mooie aanbieding op een overzichtelijke website

Simone Schumacher 3 years ago

Fantastische ervaring: Echt mooi kasteel

Mid Es 3 years ago

Negatieve ervaring: Veel te duur, beter rechtstreeks boeken

Leo Geveling 3 years ago

Positieve ervaring: Informatie opgevraagd. Handig om een hotel zonder creditcard te vinden. Niet iedereen heeft een kaart.

Constance De Jongh-Verschuren 3 years ago

Positieve ervaring: Mooi hotel, fijne ligging. Prima badkamer op de verlichting na, dat mag wat scherper zijn.

Eddy van den End 3 years ago

Negatieve ervaring: Totaal geen service! Ze laten je gewoon met je problemen zitten en wensen niets op te lossen... Zelfs mail beantwoorden is te moeilijk.....

ilja32 3 years ago

Negatieve ervaring: Zeer slechte site. Geen boekingsbevestiging, tijdens het telefoongesprek zeiden ze geen tijd te hebben om eea te regelen. NIET DOEN!!!!

Barry Jonkers 3 years ago

Negatieve ervaring: Het via hotelspecials geboekte hotel was gesloten. Vanuit hotelspecials hierover geen terugkoppeling. Ze zijn voor vragen onbereikbaar en reageren niet of veel te laat op e-mails. Ik geef 1 ster omdat nul helaas niet mogelijk is.

Sharmaine Reijnhout 3 years ago

Positieve ervaring: Het leek alsof de prijzen gestegen waren na de Corona. Altijd vind ik hier iets om naar toe te gaan maar deze keer moet ik passen. Jammer

Siegfried Doescher 3 years ago

Negatieve ervaring: De vermeende prijsverlaging van 30-33% is onrealistisch, omdat de normale prijzen bij andere online providers al 25-30% lager liggen, dus niet serieus. Beter andere keuzen probeeren.

Marcel Voorma 3 years ago

Positieve ervaring: Je merkt dat het hotel net weer open is, sommige dingen nog net niet, het personeel maakt veel goed en proberen alles wat ze kunnen op te lossen. Zeker een aanrader en door sommige dingen moet je heen kijken.

Sylvain Van Uffelen 3 years ago

Negatieve ervaring: Wat een slechte service, reageren niet op email dat is zeer kwalijk. We wilden een dagje schuiven bij het hotel en dat kon ook maar moest met hotelspecials gecommuniceerd worden maar dat is dus niet gelukt na vele e-mails geen reaktie. Je kunt ze ook niet bellen. Echt een slecht bedrijf

Julia Meijer 3 years ago

Negatieve ervaring: Ik krijg na ruim een twee weken heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik heb gesteld via het contact formulier. Overal staat dood leuk kijk in de lijst met meest gestelde vragen. En als ik daar kijk staat er letterlijk neem contact met ons op. Daarnaast vind ik het belachelijk dat hotelspecials geen telefoonnummer heeft. Dit noem ik niet klantvriendelijk!

R&D Bergman 3 years ago

Negatieve ervaring: Na aankomst hotel de hotelbon niet kunnen verzilveren, omdat de code niet was ingevoerd bij boeking. CODE WAS BIJ BOEKING NIET OM GEVRAAGD!!!! Gewoon mail gehad voor reservering met stappen voor het verzilveren hotelbon. Nu zelf het hotel moeten betalen.

Vincent Heijnen 3 years ago

Negatieve ervaring: Helaas hebben ze geen telefoonnummer vanwege Corona in gebruik. Dus je bent verplicht om een mail of contactformulier in te vullen. En dan krijg je een reactie dat het lang kan duren voor je een antwoord krijgt. Lekker als je snel een antwoord moet hebben. Klantvriendelijkheid ten top.

Ruud Verhoeven 3 years ago

Negatieve ervaring: Het zou fijn zijn, als jullie je software zó inrichtten, dat ik na een al ingevulde review (die al ‘losgeweekt werd door DRIE oproepen daartoe) door jullie niet wéér benaderd zou worden voor een review. Dergelijke benadering komt op mij zó agressief over dat ik de neiging krijg het goeie hotel opeens helemaal niks meer te vinden. ‘Daar ga ik niet meer heen, want dan blijven ze stalken’

Theo Jacobi 3 years ago

Negatieve ervaring: Een ster is nog veel te veel, het bedrijf is totaal onbereikbaar,geen tel. e-mail.wordt niet beantwoord. Vouchers worden bij boeking niet verrekend, kortom als je een hotel wilt boeken doe dat dan absoluut niet via Hotelspecials. Er zijn al veel meer negatieve beoordelingen. Het zou zeer nuttg zijn de slechte beoodelingen te bundelen en voor te leggen aan consumenten tv programma's en zelfs via de rechter dit wanbeheer aan te pakken. Als je mee wilt doen laat het weten.

Amber Ligthart 3 years ago

Negatieve ervaring: Het betreffende hotel waar ik had geboekt had telefonisch mijn reservering geannuleerd. Kan gebeuren, maar hierdoor had ik wat vragen aan Hotelspecials, in deze gekke tijden. Meerdere malen heb ik geprobeerd contact te krijgen en gevraagd via e-mail of ze me konden helpen. Tot op heden (3 weken sinds eerste vraag om hulp) heb ik geen reactie gekregen. Officieel de slechtste service die ik ooit heb gehad bij een bedrijf. Zal dus nooit meer via deze site een hotel boeken, want je wordt gewoon in de steek gelaten op het moment dat je vragen hebt. Bij hun concurrenten heb ik hier nog nooit last van gehad, dus Hotelspecials was voor mij de eerste en de laatste keer.

Laat uw mening over HotelSpecials:

1 = slecht
5 = Uitstekend

HotelSpecials verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere reisbureaus die u mogelijk interesseren

2.1 (8)
BookerZzz B.V.

BookerZzz B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kennemerplein 16 - 2011 MJ, Haarlem
023 532 4009
1.4 (16)
BungalowSpecials

BungalowSpecials

Zie adres- en contactgegevens
Kennemerplein - 2011 MH, Haarlem
4.9 (56)
Holland Bike Tours

Holland Bike Tours

Zie adres- en contactgegevens
Staten Bolwerk 44 - 2011 MN, Haarlem
023 410 0100
5 (5)
HRLM Boats

HRLM Boats

Zie adres- en contactgegevens
Spaarne - 2011 RE, Haarlem
06 22820035
4.3 (4)
Informatiecentrum Rozenkruis

Informatiecentrum Rozenkruis

Zie adres- en contactgegevens
Zakstraat 2 - 2011 JS, Haarlem
023 532 3850
Vincent Incentive Reizen

Vincent Incentive Reizen

Zie adres- en contactgegevens
Nieuwe Gracht 37 - 2011 NC, Haarlem
06 24378657
4.8 (5)
Haarlem Boat Tour

Haarlem Boat Tour

Zie adres- en contactgegevens
Schotersingel - 2023 AB, Haarlem
06 13408331
4.5 (2)
Hat Tours B.V.

Hat Tours B.V.

Zie adres- en contactgegevens
Kinderhuissingel 1-E - 2013 AS, Haarlem
085 888 0880
4.8 (5)
D-reizen Haarlem Generaal Cronjéstraat

D-reizen Haarlem Generaal Cronjéstraat

Zie adres- en contactgegevens
Generaal Cronjéstraat 54 - 2021 JK, Haarlem
023 230 1232
5 (60)
Wijntjes & Deintjes

Wijntjes & Deintjes

Zie adres- en contactgegevens
Drosteboulevard - 2031 VT, Haarlem
06 22868783
5 (4)
D-reizen Haarlem Centrum

D-reizen Haarlem Centrum

Zie adres- en contactgegevens
Krocht 12 zwart - 2011 PT, Haarlem
023 230 2700
5 (3)
GoToo Travel
GoToo Travel

GoToo Travel

Zie adres- en contactgegevens
Hendrik Figeeweg 3F, Unit C9 - 2031 BJ, Haarlem
+31232340305

Voeg uw reisbureau gratis toe aan onze directory

Als u een reisbureau beheert en in onze gids wilt verschijnen, voeg dan uw bedrijfsgegevens toe en u kunt volledig gratis verschijnen.

Voeg uw bedrijf gratis toe

De grootste gids van reisbureaus in Nederland

Vind de beste reisbureaus bij jou in de buurt